da li vam se ikada dogodilo?????

da upoznate nekog preko iskrice tko izgleda dobro, slatko i fino i predstavi se dragom i toplom osobom i  da se jednog dana pokaže običnim podlim gadom??? kako vjerovati da neko slijedeće ponanstvo ima smisla? ja sam upoznala jako lošeg čovjeka, potpuno ga pogrešno procijenila... 

14.12.2003. u 16:43   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ne možeš znati što će ti se slijedeći put dogoditi, ali to ne treba biti razlogom ne upoznavati nove ljude... tog istog frajera si mogla upoznati preko nekog prijatelja/prijateljice u RL i rezultat bi bio isti. ovo ti je samo još jedno iskustvo koje će ti pomoći da jednog dana ne pogriješiš u procjeni.

Autor: Tanja   |   14.12.2003. u 16:46   |   opcije


hvala Tanja, ali ja sam totalno bez snage.. ne kužim ljude kojima je lagati u krvi, kao reći keks...ni što imaju od toga..

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 16:50   |   opcije


i bio prozvan takvim i prozivao..... jednostavno ovisi od stupnja iskrenosti i postovanja u odnosu izmedju ljudi... Ako postoji puno nepoznanica a nema informacija, onda mi sami stvaramo zakljucke, koji su najcesce krivi... i onda nastanu sranja bez veze.

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 16:52   |   opcije


ako kazes nesto sto bez ikakvih razloga ne mislis odrzati .. ili i kukavica pa samo nestanes.. onda unistavas zenskom rodu povjerenje u muski rod i cinis zenu koja je inace divna i topla i blaga pomalo groznom

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 16:55   |   opcije


z> m m>z sve je to isto.. zato ja jako pazim sto govorim i klonim se velikih rijeci ako nisam siguran u njih...jer lako ih je reci.. ali ako nista ne stoji iza njih onda je to prilicno frustrirajuce... i razocaravajuce

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 16:57   |   opcije


tocno .. a ovdje su rijeci bile toliko velike i toliko bez osnova da je taj covjek stvarno jadan.

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 17:00   |   opcije


chalk it up to one more (negative) experience - jer mora i nekad doci do toga da upoznas osobu koja ti srusi neka uvjerenja da su svi ljudi dobri - meni se to nekad dogodi - jest da me pogodi, ali, opet, otvori mi oci i ucim od toga - ali nuzno ne znaci da bi sad trebala imati negativni pogled na 'sve' muskarce (a nisu samo muskarci takvi... od muski iskrica cujem za takve zene, pa i toga ima)... jedino takve osobe mozes zaliti jer oni necu nikad biti cisti sa sobom...

Autor: sansserif   |   14.12.2003. u 17:00   |   opcije


je lejla ali, kaj.. ako je problem upravo u tome sto se je taj NJEN postavio IZNAD svega, i nije ga briga sta radi svojim postupcima. ne? ma hebi ga odnosi medju ljudima su komplicirani do neba.. ko smo mi da ih shvatimo :-)))))))

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 17:04   |   opcije


tajno... al najgore od svega sto bi mogla uraditi jest da vi za vi zadnjeg iskustva unaprijed osudis sve buduce kontakte na propast..to je zatvaranje u sebe a to ni dobro.. jel tak?

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 17:14   |   opcije


huh count me in, too :-))))

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 17:16   |   opcije


ma.. joj.. .. nemoj tako.. ja sma isto neke ljude lose procijenila... al sta ces.. to je zivot.. s vremenom se naucis.. i pocnes ih razaznavati.....-)))))

Autor: monnika   |   14.12.2003. u 17:16   |   opcije


to je samo jedno lose iskustvo; na zalost, ni prvo ni zadnje...:-))

Autor: la-la   |   14.12.2003. u 17:19   |   opcije


hebi ga pa tajnina poanta i jest u tome, da je povrijedjena, znaci, da joj je stalo, i normalno da je taj osmjeh kisel dok ne zacijeli... ali oke vrijeme lijeci sve.Ona samo ne smije teret jednog loseg iskustva prenositi na nove kontakte jer ce sama sebe uhebat..a toliko samounistavajuca, ipak ne vjerujem da je :-)

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 17:23   |   opcije


nisam bespomocna, naravno, ali tesko mi je razumijeti.. hvala vam ..proci ce i ovo, upoznavat cu se jednom opet .. eh treba vrecu soli s nekim pojesti da ga upoznas kakav je

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 17:26   |   opcije


e hvala vragec .. bum s tobom prvim na kavu kad odlucim izaci na svjetlo dana :)

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 17:26   |   opcije


mene bi u cijeloj takvoj prici najvise pogodila moja losa procjena...:-) stalno bih se pitala: a kud sam gledala?...:-))

Autor: la-la   |   14.12.2003. u 17:27   |   opcije


hehe tajno.. preduvjete imas sam treba broj okrenuti, ali pazi, mozda sam i ja, bolesnik, ne znas dok me ne upoznas :-))))
la-la...... hm... znas i sama da svi mi tezimo pozitivnom i da smo spremniji zanemariti signale ako nam nesto trenutno odgovara, ali signali, kad ih zanemarujes postaju sve jaci, dok ti ne dodju il glave il u glavu :-)))

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 17:32   |   opcije


zbog toga vragec najcesce i nahebem, jer u ljudima zelim vidjeti pozitivu, pa cak i kad mi instinkti upozorenja podivljaju nastojim naci sto vise opravdanja u korist doticnog ljudskog bica...:-))

Autor: la-la   |   14.12.2003. u 17:36   |   opcije


da, dogodila su mi se poznanstva preko "iskrice" - moram reći da je u stvari motiv najvažniji: svatko od nas ima motiv zašto se sreće s nekim. Ja sam imala svoje motive, te osobe su imale svoje. Kad nam se motivi poklope, tada je sve divno kompatibilno. Ali, ako je moj motiv recimo veza, a njegov avantura - tada dolazi do tzv. sukoba interesa ili neslaganja; upoznala sam stvarno par ljudi, ali ova zadnja osoba, koju sam upoznala imala je motive iste mojima. Jedna osoba je imala motive svoje, slične mojima, ali nisu bili moji i ništa - svatko na svoju stranu. Ne smije se previše očekivati, željeti, stvarati nekakve projekcije bez temelja - jer nikad ne znaš koga ćeš sresti. Ono što ti piše o sebi? možeš vjerovati i ne moraš - tek kad osobu upoznaš i shvatiš da je sve istina što je pisao - to je onda - TO. Inače su sve samo - priče. :)

Autor: shadow-of-soul   |   14.12.2003. u 17:55   |   opcije


istina je jednostavna.. kad ne ide treba zalupiti vrata i otici .. manje boli nego probavati ispraviti nepravdu

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 17:58   |   opcije


u sridu.. tajno... :-( jer onda ak pokusavas skuziti i ispraviti nepravdu ispadnes idiot.... i sam sebi tak pocnes izgledati :-))) .. ma velim sve je to za ljude, i svega ce bit.. i bolje nam je tako nego da zurimo u zid, sutimo i ne nadamo se nicemu, en ocekujemo nista i sazaljevamo sami sebe.
i dobro i loše... je zivo...

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 18:01   |   opcije


a ti si rođena jučer ili prekjučer?! :-/

Autor: mara   |   14.12.2003. u 18:22   |   opcije


hmmmm....jopet iste stvari...razočaranja...pitam se zašto vjeruješ ljudima....pamti samo jedno i to imaj u glavi....svatko voli tipkat, jedni vole citat...drugi pisat....a ti, ocito ti je odgovaralo tipkanje pa si oprez stavila u stranu....stoga uvijek budi na oprezu......da si tipkala samnom,ja bi te upozorio i rekao...ne vjeruj nikome, pa cak ni meni :))) Ubuduce citaj izmedju redova, ne sudi osobe po izgledu, ljepoti, vec onom sto nose u sebi :))

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 18:50   |   opcije


nije stvar u tipkanju, ovo je bilo uzivo...

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 18:53   |   opcije


svatko od nas u život privuće lažove ( ako u sebi imamo laži ) lopova ( ako u sebi imamo lopova ( ubicu ) ako u sebi imamo ubicu - dobro nije baš doslovno - ali nije pitanje ZAŠTO JE ONA TAKVA - meni je važnije pitanje : Kojim sam svojim dijelom privukao ovu podlu gaduru. :)) Počesto u prvom kontaktu VIDIMO SVOJ PRIVID - koji zapravo u nekome UOPĆE NE POSTOJI !!!

Autor: ljepotamisli   |   14.12.2003. u 19:03   |   opcije


pa govorim ti o prvo: tipkanju tu na iskrici, a uzivo shvatis da nije to ta osoba...kad ju upoznas u realu :) a drugo: cuvaj se

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:10   |   opcije


Mislim da je stvar samo u tom...sto nisi dovoljno otvorila oci, jer si bila zaslijepljena nekim stvarima...al sta ces...zivot ide dalje :))

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:12   |   opcije


Problem je u tebi. Ti si htjela slijepo vjerovati svemu što ti je govorio, jer ti to treba..... Okreni se sebi i otkrij zašto ti to tako očajno treba....

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:31   |   opcije


nista mi ocajno ne treba.. nit sam trazila da mi nesto govori.. samo si u pravu da me ocajno sjebe kad netko kome vjerujes laze

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:33   |   opcije


hmmm...vjerovati nekome??? Jel moguce pa makar se tipkali, sreli uzivo, opet iza svega ostane nesto tajanstveno, nesto nedoreceno.....mislim da si trazila samo da mozes nekome vjerovati, a shvatila da je sve to laz....i sad trazis izlaz...ufff

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:36   |   opcije


Nisi me razumjela..... Nemaš hrabrosti pogledati u sebe....

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:38   |   opcije


gle explozivni ti si nekaj krivo shvatio.. izasla sam ja.. samo se pitam zasto ljudi nekad imaju potrebu biti djubre.. a ova je prica s tom osobom zavrsena.

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:38   |   opcije


samohodec treba mi ono sto i svakom covjeku treba - srodna dusa jer covjek nije napravljen da bude sretan sam.

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:39   |   opcije


On, dakako ima problem, no to nije i tvoj problem..... Ne osjećaš se loše jer on ima problem, razmisli, nešto drugo je u pitanju.
Kad umre netko tebi drag, zašto plačeš? Zbog njega ili zbog sebe? Zbog njega, reći ćeš, a zašto onda ne plačeš kad umre tebi netko nepoznat?

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:40   |   opcije


Joj nisi ti mene shvatila....skuzio sam ja da si izasla....ali sve ono sto je prethodilo tom...tu si pogrijesila, a to shvatila nakon izlaska i prica je zatvorena....jer si tad tek uvidjela kakav je.

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:41   |   opcije


Radiš veliku grešku, čovjek može jedino sam biti sretan, a tek onda može tu sreću dijeliti sa nekim isto tako sretnim.... Ovo što ti tražiš zove se ovisnost

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:41   |   opcije


nije tocno. bila sam potpuno stabilna i sretna kad sam tu osobu upoznala. nista nisam trazila, sam je prosuo lazi .. pa imam sad pravo biti tuzna. nekad nemas detektor da unaprijed vidis da netko ne stoji iza onog sto radi.

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:44   |   opcije


Htio bi znat Tajna....jel ikad u vasoj prici bila spomenuta ona famozna rijec kemija?????

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:44   |   opcije


eh samohodec tek sad vidim da si vodenjak.. rekose mi nekad astrolozi da mi taj znak najvise odgovara. a jako su se prevarili.. naravno da tako mislis kad si vodenjak .. sretno ti u svim tvojim neovisnostima - a ja NIKAD vise vodenjaka!!

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:46   |   opcije


explozivni kemije je bilo i previse

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:47   |   opcije


Hmmm, nisam ni očekivao da bi tako lako mogla sebi tako što priznati.... Buđenje je bolno.....

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:47   |   opcije


He he, nedavno sam o slicnom slucaju razgovaral s jednom osobom.....tvrdila mi da ona zna kaj je kemija...i da je to sve kemija...a ja joj rekao...pusti tjedan dva pa ces vidjet kemiju...i osjetila ju je...nazalost

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:50   |   opcije


Samohodec..a kaj da ona prizna...priznala je da joj je tesko biti samom...sta vise treba priznati. Zasto? Kako? Mislim da samo treba bolje otvoriti oci i sve bude ok...a kemiju da ne stice tu an netu.....i nek na kemiju zaboravi

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:52   |   opcije


Expl. nemoj tako oštro. Ideja nije da se nekog ocrni, već da mu se pokaže prstom gdje je put.....(a sad ostaje da se vidi da li taj kome pokazuješ vidi prst ili put...)

Autor: Samohodec   |   14.12.2003. u 19:55   |   opcije


pa sve i jeste kemija.. ostalo je prijateljstvo.. a u njemu nikad nemam problema. kloniti se kemije, tocno..

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:56   |   opcije


samohodec ako vidim samo prst ti mi opet pokazi di je put :))

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 19:56   |   opcije


Hmmm..tesko je pokazati put...ljudi su stvoreni za ucenje na vlastitim greskama....Ona je pogrijesila u procjeni...to joj je dovoljna kazna, mislim za ubuduce.

Autor: Explozivni   |   14.12.2003. u 19:57   |   opcije


kako vjerovati da neko slijedeće ponanstvo ima smisla? - ukoliko zelis i dalje vjerovati to ti onda vec granici sa mazohizmom.....
mene je naprimjer od kemije uvijek bolila glava (pogotovo od vina...)

Autor: Hogar-strasni   |   14.12.2003. u 19:58   |   opcije


eh ta helga puna kemije :))

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 20:00   |   opcije


Nema smisla novo poznanstvo. Svi smo takvi!

Autor: herzog   |   14.12.2003. u 20:06   |   opcije


I ja bih jedno svoje iskustvo dodao: Lijepo sam se dopisivao s jednom ženom s Iskrice, kemija je bila....dogovorili sastanak negdje na pola puta, a ona je iz PM, stvarno daleko....Nema veze, kada sam je vidio, pa.....bila je starija 15 godina, nego što je napisala (priznala kada smo se upoznali)....Nekako očajna, iz daleka, stvarno sam se sažalio...(ozbiljno!)i posexali smo se....Poslije sam joj napisao da je to bila samo avantura (a to smo obadvoje i tražili), i da je gotovo.Ali, žena ne zna odustati, ucjenjuje, broj mob sam morao promijeniti.....sreća da nisam dao pravo ime i prezime... Stvarno nisam htio biti grub i lijepo sam je htio otkantati, ali ona.....ma užas, pretvorila se u noćnu moru....I hajde ti sada nekom vjeruj....

Autor: tick-tack   |   14.12.2003. u 20:07   |   opcije


bože, ne mrem vjerovat kaj pisete... kaj bute lobotomiju nad sobom sproveli ak vas netko u zivotu zajebe? svasta..

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 20:08   |   opcije


lejla :-)))))) majke mi moje, ovo je cist slucajno, vidis da je bilo u sekundu... nisam ja znal da bus pisala :-))))) ali potpisujem :-)

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 20:09   |   opcije


evo jedan me je komentar uspio cak i nasmijati :) herzogov :))

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 20:10   |   opcije


evo radja se vrazja kemija lejla :))

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 20:12   |   opcije


narode mene je malo prosao bad pa vam se zahvaljujem!

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 20:13   |   opcije


tajno. naj potezat vraga za rep... ili lejlu, ni to dobro za zivcheke :-))

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 20:14   |   opcije


somehow I belive you :-)))

Autor: vrageczg   |   14.12.2003. u 20:21   |   opcije


javio mi se ovaj tren moj stari frend na icq. buduci da sam navijala za rafu na ssn i isla tom svom frendu na zifce s navijanjem sad me pozdravlja sa 'raaafffoooooo jeeee facaaaa' :)) i da mi se javio da mi hebe sve po spisku jer mu se upalia mobitel u gacama i sam od sebe par puta nazvao mene ... pa mu pojeo kune.. :)) ej narode ... ja sam optimista po prirodi a prijateljstvo je najvaznija stvar na svijetu, a toga hvala bogu ima puno u mom zivotu - a ono je bilo malo trenutnog beda i sjecanja.. gasim sad racunalo i dobre sam volje, ostajte mi zdravi , veseli i debeli

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 20:28   |   opcije


o da ...
sve ipak ima nekog smisla
barem se nadam tome
i to baš danas
slično se desilo i meni
drži se....

Autor: Alteanka   |   14.12.2003. u 21:25   |   opcije


da, svako zlo za neko dobro..

Autor: TajnaZg   |   14.12.2003. u 21:46   |   opcije


Kako vjerovati???

Nikako, svi mi imamo vise lica koje koristimo kad nam treba, za sto nam treba. Neki to rade totalno podlo, neki nesvjesno, neki na pola.

Daj si vremena i to je to, ne mozes znati uvijek neki dio ostane skriven, od ociju, srca ili pameti...

Nije bas obecavajuce ali tako je to, ne mozes znati mozes samo probati ponovo ovaj puta malo opreznije :) samo nemoj odustati

Autor: broken   |   14.12.2003. u 23:24   |   opcije


RUN_, RUN_ :)))

Autor: TajnaZg   |   15.12.2003. u 7:36   |   opcije


DOBRO AJDE SAD RECITE VI MENI GDJE JA TU VIDIM SEBE ???????

Autor: fuckasaur   |   30.01.2004. u 15:47   |   opcije


Dodaj komentar