KAKO POSTATI NARKOMAN U NEKOLIKO KORAKA ! ! !
U današnje vrijeme nas svi mediji obasipaju marketinškim i krajnje isplaniranim porukama radi vlastite dobiti – RECI DROGI NE!... Ali kod nas narkomana ima i na izvoz, naš ponos i dika. Ako ništa ne uspije, možemo ih početi izvoziti kao autohtoni proizvod – proizvod naše poštovane gospode iz razno-raznih vladinih organizacija. Jer ipak oni, koji sad se trgaju od truda da suzbiju tu famoznu narkomaniju su početna faza, temelj svega. Da bi se postalo prvoklasnim narkomanom, zagriženi ovisnik kojem nema spasa, treba se poklopiti nekoliko veoma značajnih stvari.
Već sam naveo vlast kao temeljni sastojak. Pored vlasti kakva se može naći samo u «zemljama u tranziciji», važna je i porodica. Jer ipak smo u američkim filmovima naučili da bez porodice ne postoji niti jedan problem. Silovatelji, ubojice, svi su oni potekli od porodice koja ih je na jedan ili drugi način zlostavljala. Prije nego zlostavljanje počne, od porodice se najviše nauči u djetinjstvu, kad svi misle da ne gledate, da ne slušate. Iako se dugo mislilo da je situacija otac tuče mater ili mati tuče oca (J) savršena okolina za uzgoj narkomana, ipak je bolja situacija kad je jedno od njih alkoholičar a drugo ovisnik o tabletama protiv bolova, za spavanje... A ako padne i koji udarac, kvaliteta budućeg narkomana je znatno veća. Dakle, što smo do sad naučili? Vlast koja uništi svaku ekonomsku nadu, zatvori radna mjesta i tako od savršenih roditelja napravi alkoholičare i tabletomane od kojih će generacije i generacije novih narkomana učiti koje tablete idu uz koje vino, kako se najbrže napiti ili popiti dovoljno tableta da se dostigne Nirvana, ali ipak ne dovoljno da se ubije. Do ove faze, sve ostaje na teoretskom znanju.
Djeca se kunu da nikad neće piti jer su valjda vidjeli što otac radi kad se napije. Slijedi još jedan dodatak, koji zbilja od nevinog djeteta pravi narkomana koji jedva čeka da zapali prvi joint. Mati tuži oca, od odlazi od kuće ostavljajući našem budućeg narkomana sa majkom koja pored tableta počinje i opsesivno piti. Kako joj se život oteo kontroli, ona odlazi svojoj porodici, isto tako jadnoj i očajnoj porodici. Kako je vlast osudila glavnog glumca na siromaštvo, rođaci na povučenost i sramežljivost svojim igrama «gdje je tvoj tata?», počinje škola. Naš «klasični» dječak kreće u školu, gdje ga naravno čekaju vršnjaci koji jednostavno ne razumiju kako netko može tako siromašan da mora nositi sendvič od kuće ili povučen pa ga počinju strašiti, tući i ismijavati jer nema oca. Njegov um radi u 16-oj, smišlja nove puteve do škole da ne sretne nasilnike, ne druži se sa drugovima iz razreda, već vrijeme provodi kod kuće sa majkom alkoholičarkom/tabletomankom i njenom porodicom koja ih napada radi svake sitnice. Tako prolazi godina za godinom, gledajući mater i porodicu, izbjegavajući sukobe naš budući narkoman završava osnovnu školu i ulazi u srednju. Kako u osnovnoj nije imao mnogo prijatelja, sjedi sa nepoznatim narkomanom koji ga poslije škole pozove u stan ili u kafić.
Naš psihički uništen momak, budući narkoman, pali prvu cigaretu, uskoro joint, prelazi na alkohol. Svake subote pije u napuštenim zgradama, zatim i srijedom, pa na kraju svim radnim danima kad ima novaca. Od majke je naučio jednu važnu lekciju, koje nije ni bio svjestan. Naučio je kako se piju tablete sa alkoholom. Dani prolaze, mjeseci, isto društvo, samo nova droga. Ekstazi, bobe, eks, kako god. «hej, idemo probati speed...», prelazi na heroin (naravno, prerađeni, žuta smjesa koja je 80% prašak za pecivo, 5% heroin i 15% bog-zna-čega), kokain, LSD... Sve do čega može doći sa ukradenim novcima. U jednom trenutku se pokuša skinuti sa droga. Prvi dan shvati da su prošle tri godine, izbačen iz škole, mati mu i dalje alkoholičarka koja ima cirozu jetre i ide na dijalizu svaki četvrtak. Za svakog normalnog čovjeka je to previše da izdrži, a pogotovo za narkomana koji je emotivno još uvijek dječak zlostavljan i zapostavljen.
Fizički je nemoguće živjeti u takvoj situaciji. Čak i ako izdrži fizičke apstinencijske krize, u njegovu umu uvijek je droga kao izlaz. Ne govorim to kao ofucani psiholog koji je za drogu čuo samo iz udžbenika koji je štampan prije 100 000 godina, već kao osoba koja ovo piše ne da pomogne drugima ili da upozori, već samo da iznese činjenice. Naš sad već prvoklasni narkoman, nakon bezbroj apstinencijskih kriza osjeća se dovoljno jakim da izdrži sve nedaće života. Ali tu se opet upliće vlast ili neko treći i sve pokvari. Recimo, deložacija, pljačka, smrt bližnje osobe ili već što bilo dovodi «izliječenog» narkomana u situaciju da shvati da život nije Bogznašto, da život nije vrijedan življenja ako si trijezan, izlazi na ulicu i sa zadnjih 30 maraka kupuje heroin. Sutra će nakon naslova u novinama JOŠ JEDNA ŽRTVA DROGE psiholozi pričati kako je to za narkomana izgledalo kao jedini izlaz, vlast pričati o mjerama protiv širenja droge, a zatucani građani govoriti «to je i zaslužio, propalica!!!». Na kraju se sve svodi na majku koja plače na grobu vlastitog djeteta u zabludi da mu je pružila sve što je trebao i mrtvo tijelo jadnika koji nije poslušao licemjerni savjet reklame RECI DROGI NE, koji tone u zaborav i blijedi sa naslovnih strana. ( PRENESENO SA JEDNE STRANICE ) C/P
19.02.2007. u 22:53 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Lako je drogi reći NE,ostaje pitanje čemu reći DA?!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 22:57 | opcije
Ja mislim da još samo droga ovaj narod drži živim!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 22:58 | opcije
ma,molim te:(((((((ovo je totalni kretenizam!:((((((znači,rastavljene obitelji"daju"narkomana?...nema tu istine,a taj koji je lupao ovo,očito je ostavljeni muž.
Autor: ZAKRZLJALA | 19.02.2007. u 22:58 | opcije
Zakržljala,reci drli DA!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:01 | opcije
a ne...drle je NE!
Autor: ZAKRZLJALA | 19.02.2007. u 23:02 | opcije
A ti mosore,i tebi svakave pizdarije padaju na pamet!
Bolje da si napisao blog...kako popušit drli u tri koraka!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:02 | opcije
Ma meni ima ovdje mnogo tih nedorečenosti..NIKO ne može reći da ga je neko silom natjerao...sve je to od osobe do osobe...neko iz ovog ili onog razloga.....u svakom slučaju drogiranje je kretenizam..... ! ! !
Autor: mosor1702 | 19.02.2007. u 23:02 | opcije
Drle ma ne da mi se cuckati večeras..na Jegeru sam a on me baci u depresiju.... ;-)))))
Autor: mosor1702 | 19.02.2007. u 23:03 | opcije
Nu budale,nisam ni mislio da mi ti cuckaš!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:05 | opcije
baš mi je drago da si ovo stavio! /nešto su ti dobri logovi danas/ :))
napravila sam kombinaciju par tehnika za pomoć ovisnicima i zbilja šljaka.. imam i svjedoke! (kad smo kod svjedoka, danas su mi jehovini dali knjižicu: kuda ide ovaj svijet?) lol izvrsno se uklapa u log...
Autor: outlawica | 19.02.2007. u 23:05 | opcije
Ne sumnjam u tvoju tehniku!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:09 | opcije
dobro izabran c/p! Svaki razvedeni roditelj trebao bi biti svjestan činjenice da je time njegovo dijete automatski u 'rizičnoj' skupini! Osim pažljivog i usmjerenog odgoja, osobito bi trebao pripaziti i na vlastiti primjer koji daje djetetu!
Autor: _purgerica_ | 19.02.2007. u 23:10 | opcije
vanzakona...imao bih još što-šta reći o ovome ali mi prstići lete bezveze po tipkovnici...mejbinekstajm....inače....planovi rehabilitacije za ovisnike za mene ne bi postojali...jedini plan kojii je pravi..NEMOJTE SE DROGIRATI majmuni....
Autor: mosor1702 | 19.02.2007. u 23:10 | opcije
Pola grada se počelo drogirat,samo da vide tu tvoju tehniku!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:11 | opcije
Nemojte se ni jebati...više vas umire od aidsa,nego od droge!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:12 | opcije
Od pogrešne prehrane,još više!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:12 | opcije
I od cigareta!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:13 | opcije
Najviše od alkohola!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:13 | opcije
u rizičnu skupinu ne ulaze dica rastavljenih roditelja.......već dica koja su zapuštena od "roditelja"....bez obzira na bračni status
Autor: dioklecijan-1700 | 19.02.2007. u 23:13 | opcije
Eto,ispada da je droga još najzdravija!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:13 | opcije
vote for drle!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: ZAKRZLJALA | 19.02.2007. u 23:16 | opcije
pa da, najmanje ljudi od droge okine.
Autor: zimbo | 19.02.2007. u 23:17 | opcije
evo pojednostavnit ću samo za tebe drle 1.ja postavljam pitanja 2.oni odgovaraju i pale im se lampice 3.iscjeljujem tako da ne osjećaju bolove(zavisi tko je na čemu) 4. donošenje odluka iliti prihvaćanje odgovornosti 5. e peto je najza.ebanije pridržavanje tih odluka i ne vraćat se u ekipu...
Autor: outlawica | 19.02.2007. u 23:18 | opcije
A ja mislio da im samo popušiš!
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:19 | opcije
Splićo..tako je....zapostavljanje je ono što tjera mlade u pakao droge.....
Autor: mosor1702 | 19.02.2007. u 23:19 | opcije
Viruj drli,zimbo!
Jeli li ikad čuo da je neki narkoman imao moždani udar?
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:20 | opcije
Ili srčani?
Autor: only_man | 19.02.2007. u 23:21 | opcije
Dioklecijan, to svakako! No djeca razvedenih roditelja zaista automatski spadaju u rizičnu skupinu, što znači da roditelji neće moći utjecati na ono što će društvo i okolina činiti svojim predrasudama takvoj djeci! Dakle posebnu pažnju roditelji trebaju posvetiti nadzoru i konstantnom promatranju duševnog razvoja djeteta!
Autor: _purgerica_ | 19.02.2007. u 23:22 | opcije
dioklecijan je točno rekao.....ali nešto nose i sebi...na taj dio psihe se ne može utjecati.
Autor: ZAKRZLJALA | 19.02.2007. u 23:22 | opcije
Danas ako ne trošiš drogu nisi u điru ispadaš budala.
Droga je sadašnjost,tko ima para taj troši bijelo a tko nema udara po tabletama i alhoholu iz vinarije.
Autor: sutina | 19.02.2007. u 23:22 | opcije
ne mosore.....istina da odatle crpe glavne razloge,al ima još puuuno toga......
Autor: dioklecijan-1700 | 19.02.2007. u 23:23 | opcije
ne pergerice,nisi u pravu.....jedno je bit narkoman,a bit baraba je nešto sasvim drugo
Autor: dioklecijan-1700 | 19.02.2007. u 23:25 | opcije
vidim da sam nekaj "krivo" rekla drle..sorry ;)
Autor: outlawica | 19.02.2007. u 23:25 | opcije
droga je zakon...bolje biti ovisan o travi nego...sapunicama...shopingu...kladionici...iskrici...
Autor: 61616 | 19.02.2007. u 23:26 | opcije
Brojkice--trava je trava a fiks je fiks...ili magistrala....vjeruj da to uopce ni blizu jedno drugog nije...! ! ! !
Autor: mosor1702 | 19.02.2007. u 23:31 | opcije
dioklecijan, poštujem tvoje mišljenje..no govorim na osnovu činjenica iz istraživanja. Malo se bavih time, pa znam! A da znaš čega još sve ima? Bolje da ne znaš!
Autor: _purgerica_ | 19.02.2007. u 23:33 | opcije
mosorčiću dragi jesi li se fikso ili se još fiksaš?
Autor: 61616 | 19.02.2007. u 23:37 | opcije
svak ima pravo na svoje mišljenje,al ni ja nepričam tek tako......
Autor: dioklecijan-1700 | 19.02.2007. u 23:41 | opcije
dioklecijan...dakle s punom odgovornošću tvrdiš da djeca razvedenih roditelja NISU u rizičnoj skupini???? Znaš li da vrtići, škole, susjedi, prijatelji, rođaci..etc. po difoltu imaju uvriježen stav da takvo dijete okarakteriziraju sa 'ma nije ni čudo, roditelji su mu razvedeni'...čak i kad ono ne čini ništa što nebi činio i da su mu roditelji u braku! Misliš li da takvi priljepljeni epiteti ne ostave trag? Da djeca to ne čuju?
Autor: _purgerica_ | 19.02.2007. u 23:45 | opcije
super log...potrebiti se javljaju:))
Autor: outlawica | 19.02.2007. u 23:48 | opcije
uzmi profile kriminalaca svih vrsta pa češ vidit u kojem postotku su oni s razvedenim roditeljima.....bilo da su kriminalci il ovisnici....iznenadit ćeš se
Autor: dioklecijan-1700 | 19.02.2007. u 23:49 | opcije
Dioklecijan, baš naprotiv...uzmi ti! Pa se iznenadi! Da ne spominjemo nasilje u obitelji, alkoholizam, nemar, slaba edukacija, loši zdravstveno-egzistencijalni uvjeti, bla bla...
Autor: _purgerica_ | 19.02.2007. u 23:58 | opcije
poznajem divne samohrane mame i tate koji super odgajaju djecu.. ne mora razvod bit vezan za traume ak znaš lijepo objasnit o čem se radi i kako dalje... ovi moji s kojima sam radila svi do jednog su imali problema s autoritetom, puno straha.. i zato bježe u "bolju stvarnost"...
ponekad mala djeca imaju fazu lupanja s glavom u zid ne znam jeste to čuli.. to nije nikakva "faza":(((
Autor: outlawica | 20.02.2007. u 0:03 | opcije
eto to šta si sad nabrojila su temeljni razlozi. neman volje ovdi nadugo i naširoko pisat,al ukratno....znam dosta tih ljudi,tako da ti sa sigurnošću mogu reć da nisi u pravu.....
Autor: dioklecijan-1700 | 20.02.2007. u 0:04 | opcije
da out,to i ja pokušavam, reć....puno je stvari koji utjeću na to,pogrešno je bazirat se na jednu stvar i tako rješavat problem
Autor: dioklecijan-1700 | 20.02.2007. u 0:06 | opcije
Vrlo si isključiv, a kao takav očito lako možeš pogriješiti. Outlawica dobro kaže! Ono što je BITNO, je to da razvedeni roditelji trebaju posvetiti punu pažnju i osobitu pažnju na svoje dijete, te reagirati i djelovati na što ispravniji način! Naravno da mnogi roditelji i u braku znaju poštenski zanemarit svoje dijete. Sve to utječe!
Autor: _purgerica_ | 20.02.2007. u 0:09 | opcije
puno stvari utiče na narkomane i kriminalce i na ostale...kaj je sa 18000 dijece što umire svaki dan od gladi??? ko na njih utiče...ne mlatite praznu slamu...
Autor: 61616 | 20.02.2007. u 0:16 | opcije
naravno da mogu pogriješit.....a ko je to nepogrješiv??? budi sigurna da rastavljeni skrbnik puno više pažnje posvećuje svom pomlatku nego li je to radija u braku. dica znaju radit pogreške jer ostanu zbunjena (moraju mijenjat svakodnevicu),al ipak ne toliko fatalne pogreške
Autor: dioklecijan-1700 | 20.02.2007. u 0:18 | opcije
brojček to je posebna katastrofa i šteta, velika! Ali koja isto tako dolazi iz primitivnih razloga. Dioklecijan, kao da govoriš o sebi..i vođen isključivo osobnim iskustvom. Mogla bih ti do preksutra nabrajat roditelje (razvedene) što su i ono malo brige prebacili na bake, ustanove..nekog trećeg...
Autor: _purgerica_ | 20.02.2007. u 0:24 | opcije
Ma čitam sad ovo sve, samo da ne bude zablude i da se ne misli kako zagovaram brak kao jedino ispravno utočište zdravoj djeci! Nipošto...jer nagledah se loših i loših brakova s još lošijom skrbi o vlastitoj djeci.
Autor: _purgerica_ | 20.02.2007. u 0:26 | opcije
ne,to nisu moja osobna iskustva.....mada poznam dosta ljudi koji su zaglibili,A po pitanju rastavljenih roditelja......ja sam samohrani otac.I s te strane mogu reć da jesu osobna iskustva,al i drugih,pošto san ih puuuno upozna....silom prilika
Autor: dioklecijan-1700 | 20.02.2007. u 0:30 | opcije
Tada te valjda, po razvodu netko (psihlozi) upozorio na to je vaše dijete/djeca u rizičnoj skupini da se od vas (oboje) očekuje maksimalan angažman u zdravom odgoju. Što si ti već, vjerujem shvatio! Hvala na čašici čavrljanja, pozdravljam prisutne! Laku noć!:)
Autor: _purgerica_ | 20.02.2007. u 0:35 | opcije