LJUBOMORA.......

Više je ubila i više će ubiti ljudi...nego sve boleštine.

09.05.2007. u 21:20   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Slažem se!...No i ona spada u bolest!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:25   |   opcije


mentalnu...ne fizičku.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:25   |   opcije


Ljubomora je kopile ljubavi i mržnje...

Autor: Caulfield   |   09.05.2007. u 21:26   |   opcije


Tim više je često neizljećiva:(

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:27   |   opcije


caul...kažu da je tanka granica!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:27   |   opcije


a ubija onog koji je ljubomoran...najviše...da bolest je...

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 21:28   |   opcije


hjoj kismet...ma često i onog na koga je usmjerena...na žalost!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:29   |   opcije


ne mislim da je bolest...samo se "vade" na to...to je egoizam.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:29   |   opcije


ewa...i egoizam je bolest...tipičan poremećaj osobnosti i nesposobnost vrednovanja vlastitog sebe...slabost...uzrokovana niskim samopoštovanjem.

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:32   |   opcije



PAMELA_007:oh da...imali smo na psihiatriji jednu ženu...koja je totalno skrenila radi svog bivšeg...ej bilo je grozno gledati je...uništio ju je

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 21:32   |   opcije


Čisto prirodna bolest... virus stimuliran karakterom domaćina, patološki poremećaj svih mojih bivših...

Autor: Caulfield   |   09.05.2007. u 21:33   |   opcije


nisko samopoštovanje???????takve su osobe introvertne...nikako.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:33   |   opcije


ne postoji ljubav bez ljubomore...samo,gdje je granica...primjetiš je kasno.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:35   |   opcije


mislim da je jedan od jačih razloga za ljubomoru nizko samospoštovanje...no po mom skromnom mišljenju

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 21:37   |   opcije


kismet....a često završe i 2 m ispod zemlje!...Ewa...to je samo privid...može li nešto...bilo što povrijediti osobu koja točno poznaje svoje kvalitete?...Koja je sposobna odgovorno se nositi s nepravilnostima...osoba koja ima viši prag tolerancije vrlo je stabilna i uspješno kontrolira svoj ego!...

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:38   |   opcije


svaka bolest brže uništi slab organizam, pa tako i ljubomora... psihički labilnije osobe su joj sklonije... ja sam cijepljen kao mali... ili sam upao u lonac sa čarobnim napitkom, ne sjećam se točno... :))

Autor: Caulfield   |   09.05.2007. u 21:39   |   opcije


kismet...ja se slažem s tobom!..

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:40   |   opcije


caul...istina...no, na kraju krajeva...već je to psihološki objašnjeno i dokazano!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:41   |   opcije


postoji ljubomora koju kontroliraš..u sebi...a postoji i ona tzv "luđačka"..mislim da ne možeš napraviti određenu grupu ljudi...svodit sve na ružno djetinjstvo,Edipov kompleks..najčešče su baš prepotentne osobe,exponirane osobe...najviše ljubomorne.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:42   |   opcije


čisti egoizam.. sebićnost..zločestoća..

Autor: aloca   |   09.05.2007. u 21:45   |   opcije


ewa...u načelu stoji to kaj veliš...no i tu bih ja ipak izdvojila pozadinu koja nekoga tjera u eksponiranje. Netko je jednostavno 'moćan' (o tome sam već pisala)...a netko iz osobnih frustracija želi takvim postati!...I još da dodam što znači frustracija: Osjećaj nemoći u nastojanju ostvarenja željenog!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:45   |   opcije


postoje osobe koje pate od kronične potrebe za "ljubavlju"...spremne su je ostvariti,bez obzira na koji način.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:48   |   opcije


PAMELA_007: amen to that

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 21:48   |   opcije


kismet...jako si ogorčena..osobno iskustvo,ili grješim?

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:50   |   opcije


glečte...ti ispada da nitko od vas nije ljubomoran...svi smo pomalo, ponekad kad ti je stalo do nekog ljubomorni...samo.. bitno je razlikovati benignu ljubomoru koja je čak povremeno i dobrodošla od patološke ljubomore

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 21:52   |   opcije


ewa....potreba za 'ljubavlju' ?...Tako je uopćena...nekak sam sklonija pomisliti da očajnički žele biti prihvaćeni...prihvaćeni od nekoga...barem jedne osobe koja bi bila 'njihova'.....ej zamisli ti taj osjećaj ispraznosti u tim ljudima. Oni ne vole ni sami sebe...a često ne znaju voljeti ni druge...pa kao takvi ni ne prepoznaju 'ljubav'...Kismet...mene ti takve stvarčice dost zanimaju...općenito psihologija..pa se amaterski dost načitavam takve literature:)

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:52   |   opcije


hm...radila sam na zatvorenom odjelku na psihiatriji...vidjela svašta...upoznala ljude koji su bili zvjeri...ni malo čovjeka u njima...zvučim ogorčeno uvjek kad se sjetim onih dana...mogu reči da sam upoznala čovjeka u najgorem izdanju...

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 21:53   |   opcije


budemo...ma kaj god!!!....Svaki put ako osjetim vlastitu ljubomoru...automatski znam da nisam sa sobom nešt oke!...Meni je to prvi znak da me nešt 'dira' u neku moju 'ranjivost'....a moja ranjivost nije ničiji..doli moj problem! Zar ne?

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 21:54   |   opcije


ali svi smo ranjivi pam...svi imamo minus faza u svom životu...samo mislim da je mala doza ljubomore prisutna kod svih...samo ovisi koliko si jaka osoba da taj osjećaj ne zavlada tobom cijelom,...da se razumijemo pričam o ljubomori ne o jalu :)..jer jalna nisam nikad bila nikome

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 21:58   |   opcije


ma to je zaheb...ima čak i majki koje su bolesno ljubomorne na partnere njihove djece...to nije stvar samo ljubavnih veza,braka...ona se svugdje javlja.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:58   |   opcije


budemo...baš to!...ali mora se znati granica.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 21:59   |   opcije


točno...ewa je navela još jedan primjer...što to govori?..O nečijoj slabosti...osjećaju odbacivanja..neprihvaćenosti!...No...opet...razumljivo mi je da je nekome bolno da nas baš željena osoba 'ne prihvaća'...pa nije to lijepo za podnijeti...no što s ljubomorom?..Tko je odgovoran za nju?...Samo onaj koji je osjeća!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:01   |   opcije


na žalost patološki ljubomorni ljudi nisu niti svjesni da su ljubomorni...čak i kad im ukažeš na problem...ne prihvaćaju to kao istinu...to je za lječenje...a mi drugi koji skužimo da se kod nas taj gadan osjećaj razvija...mi to znamo kontrolirati

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:02   |   opcije


ne bi rekla Pam, da smo uvijek sami odgovorni za ljubomoru...nekad partneri namirišu tvoju trenutnu slabost i namjerno potpiruju vatru da bi se osjećali moćno...ima toga

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:03   |   opcije


čudno je to...poznam ženu koja je varala bivšeg muža,mrzila ga je...kad su se konačno rastali,bila je sretna,,,navodno..ali kad je taj isti našao novu..poludila je..ono što je njoj radila,nije bilo normalno:(..to je prokleto duboko u čovjeku.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 22:04   |   opcije


meni osobno godi ćuti:"ti si moja"...a toliko je mala granica između "moja"...i "moje vlasništvo"

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 22:07   |   opcije


a ja znam frajera koji je svoju ženu optužio kad ej dobila masnicu na dupetu od sjednja na kamenu na plaži da ju je drugi frajer ugrizao...a te žena nije cijeli godišnj provela bez bar klinaca u blizini

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:07   |   opcije


budemo....slažem se....no tu se opet postavlja pitanje...tj. barem ga ja sebi postavljam...ako mislim da me netko 'namjerno' želi učiniti ljubomornom: Vrijediš li toliko?...Ili samo želiš toliko vrijediti...zaključujem da si 'jadniji/ja' od mene u tom slučaju!....Jer..na žalost znam ljude koji se hrane time da znaju da je netko ljubomoran zbog njih...koji čine sve da izazovu takav osjećaj....a oni zapravo također imaju nisku razinu samopoštovanja!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:10   |   opcije


budemo...ajme...zamisli ti to!...A stvarno ima puno takvih patoloških bolesnika...fuj!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:11   |   opcije


jer misle ako je netko ljubomoran...da mu je stalo...da voli...igraju su vatrom kažem ja

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 22:12   |   opcije


pam...moj bivši muž je bio skroz indoletan prema pogledima tipova oko mene..a bilo ih je(naravno,kad je znao da ne mogu mrdnuti od klinaca)...ali...mogu priznati da me to pomalo i smetalo...:(

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 22:13   |   opcije


na žalost pričam o ljudima kojima sam vjenčana kuma i znam ih 25 let...tužno je to gledati, a još tužnije kad žena nije bila u stanju to promijeniti nego trpi i dalje psiho torturu....

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:13   |   opcije


ewa...pa kaj je trebal..razbit ih sve?..Ili možda tebe optuživat?...Moj bivši je bil ljubomoran za poludit...skoro ko ovaj maloprije opisani....Samo što frajer nije imal muda obračunavat se s muškima koji su 'buljili' nego je napadal mene!...Baš..kak veli budemo...psiho-tortura!...Onda popizdiš i veliš: Aj ti miško..odi se lijeći...ak ne znaš imat žensku koja se i drugima sviđa...nađi sebi neku stokilašicu i uživaj u miru!...aahahhahaha

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:16   |   opcije


ma ne...nisi me shvatila...mislim da je umjerena doza ljubomore čak i potrebna...umjerena,ponavljam.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.05.2007. u 22:18   |   opcije


Nikad nisam bio ljubomoran na cure...samo jedan period i to na pese...na brionima kada su dobijali bolju klopu od obicnih vojnika pa sam im kao ljubimcima mijesao sa svojom da podijelimo i to:)

Autor: M_kao_Marino   |   09.05.2007. u 22:21   |   opcije


svakom kome je stalo do nekoga...naleti na situacije kdje je malo ljubomoran...još ovisi o osobi sa kojom je...da nije takva da daje pobudu...kdje je ljubav i trust (ne znam kak se kaže na hr ; )) ) tamo je ljubomora u jako malim dozama.no dobro ju je zadržat za sebe.u sebi. postoji i zdrava ljubomora... mi smo puno toga ovdje rekli o patološkoj.razlika je.

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 22:24   |   opcije


ewa...alžem se da je ugodan osjećaj primjetititi da smo dragoj osobi važni...da joj je stalo...no ja osobno smatram da se to ne postiže ljubomorom! (jedan moj osobni...drag primjer: Rekao mi je: Znaš...toliko sam ponosan što baš mene voliš...a toliko njih i većih njuški od mene ne ostaju ravnodušni na tebe!)...To je za mene najdivniji dokaz da je nekome stalo!...Uostalom..ma tko bi pored takvog i pogledao drugog?

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:26   |   opcije


kaj je susjed kupio novi čamac?:)

Autor: ljencina   |   09.05.2007. u 22:27   |   opcije


imam pitanje...da li uvijek uspijete izkontrolirati taj osjećaj i ne pokazati ga drugoj strani ili ipak pokažete da ste ljubomorni?

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:27   |   opcije


budemo...ne znam za druge...ali mene je osobno sram pokazat da me oprala ljubomora...i osjećam se užasno kad to ipak pokažem...strašno..strašno...Time znam da pokazujem vlastitu nesigurnost!

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:30   |   opcije


ni ja ne volim kad to pokažem..a pokažem :)...osjećam se kao jadnica

Autor: budemovideli   |   09.05.2007. u 22:31   |   opcije


PAMELA_007:i mene...iako sam bila prevarena u toj mojoj vezi, ne pokazujem ako sam ljubomorna...ali se desi...tad se malo zatvorim sama sa sobom i sačekam da me prodje ; ))) .

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 22:34   |   opcije


kismet i ja...odmah imam potrebu 'dovest se u red'....zovem to 'refresh' ahahahhaha

Autor: PAMELA_007   |   09.05.2007. u 22:36   |   opcije


ja maham rukom i govorim bajgans...

Autor: kismet3   |   09.05.2007. u 22:39   |   opcije


Dodaj komentar