Hladnoča ili nezainteresiranost

Zanimljivo kako danas na dan koji je bio prepun političke povijesti, niko ne komentira niš.Kakvi su vam komentari "Bitke na Neretvi"...usput Sretan vam "Dan antifašističke borbe"
 

22.06.2007. u 20:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

evo, sretan ti dan kad je nemčija napala CCCP, si sretan sad?

Autor: Pavor   |   22.06.2007. u 20:58   |   opcije


ma ton filma i slika su u kurcu..treba napravit remake

Autor: opetsamtu   |   22.06.2007. u 20:59   |   opcije


Price za malu djecu. I kaj uoce znaci dan antifasisticke borbe ? To su gluposti.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 20:59   |   opcije


zašto gluposti?Slažem se ali to je stari film

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:00   |   opcije


ebate,više su mi peuta danas čestitsli ovi borbeni dan,nego Božić

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:01   |   opcije


šteta šta nema neki dan kad se slavi vijetnamski rat, pa da puštaju apokalipsu isponova i isponova, e to bi bilo dobro

Autor: Pavor   |   22.06.2007. u 21:01   |   opcije


E je ti usporedba Vijetnam i 2svj.rat

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:02   |   opcije


... Antifašisti su odavno svoju borbu, putevima novovijekim izgubili... i tu se nema što ni dodat, a borami ni oduzet.

Autor: Vaya_con_dios   |   22.06.2007. u 21:03   |   opcije


Zato jer fasisti nisu bili nacisti. Fasisti nisu napali kraljevinu yu nego nacisti, zato jer se danasnji svijet temelji na intelektulanim zasadama nacizma tj. njihovih znanstvenika, zato jer wermacht nije bila skupina papaka, itd itd itd.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:03   |   opcije


ja bi napravio nertevu 2 sa predatorom i sutjesku sa conanom barbarinom..pravi partizan

Autor: opetsamtu   |   22.06.2007. u 21:03   |   opcije


opet povijest

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:05   |   opcije


dobro kaj danas stvarno vjerujete da je fašizam i nacizam dobra stvar

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:05   |   opcije


ah--objasni im

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:06   |   opcije


a opet malo povijesti,a sutra možemo opet biologiju

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:06   |   opcije


I tim vise sto danasnja europa ne pociva na zasadama antifasizma nego na interesnoj osnovi da ne dodje do treceg svjetskog rata. Kakav kurcev antifasizam.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:06   |   opcije


abv...javi se malnaru..

Autor: opetsamtu   |   22.06.2007. u 21:06   |   opcije


kaže on

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:07   |   opcije


Ja ne mislim da je nacizam dobar, ali isto tako ne mislim da je komunizam dobar. I idu mi na kurac ti olinjali kreteni koji pricaju price za malu djecu.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:07   |   opcije


a zasto bih se javljao malnaru?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:07   |   opcije


generaliziraš svijet i mislim da nisi u pravu,teoretski(hvala Bogu da nije)da je sila zla pobijedila kak bi nam danas bilo?

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:09   |   opcije


imaš li još šta za dodat

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:09   |   opcije


igra li bi u bundes ligi

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:09   |   opcije


Puno bolje nego sto nam je bilo pod komunistima. Ja uopce ne generaliziram. Ma po cemu je treci rajh sila zla a komunisticka rusija je sila dobra ?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:10   |   opcije


ispunjavas sve uvjete za njegovu emisiju,,ukratko lud si

Autor: opetsamtu   |   22.06.2007. u 21:10   |   opcije


i stadioni bi bili puni,gleda bi vrhunske koncerte,itd

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:10   |   opcije


ma naravno.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:10   |   opcije


a njemice su tako dobre pice

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:11   |   opcije


igrali bi u serie a,i trebala bi nam putovnica za more,i imali bi u državi 2mil srba-prekokrasno.

Autor: october25   |   22.06.2007. u 21:12   |   opcije


nek mi netko objasni onda tj abv objasni to sa scoprom jer ja taj nisam

Autor: opetsamtu   |   22.06.2007. u 21:12   |   opcije


crnaca,šiptara,turaka,bolje da oni rade,nego mi

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:13   |   opcije


crnaca,šiptara,turaka,bolje da oni rade,nego mi

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:13   |   opcije


pa kak bi imali sve to kad bi nas istrijebili arijevci i crnokošuljši

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:13   |   opcije


Pa mozda cak i ne bi. Njemci nisu u poctku niti zeljeli imati posla sa Pavelice, ali silom prilka je tako ispalo. Uostalom, da je uspjela zavjera Vokic-Lorkovic jugoslavije nikada vjerovatno vise ne bi ni bilo jer bi se ameri iskrcali u dalmaciji i tako okruzili njemacke snage u italiji.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:15   |   opcije


bi kujac,koga su to oni istribili

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:16   |   opcije


— plakat za Bitku na Neretvi je radio Picasso :-)

Autor: VITEZ_U_MIROVINI   |   22.06.2007. u 21:16   |   opcije


ah-reci im,brzo

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:16   |   opcije


nevjerojatno da nogomet može biti mjerilo napredka

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:17   |   opcije


pa mene bi recimo odma koknuli evo samo jer sam pitao,pa crnce,pa ove i one

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:19   |   opcije


nogomet pokreču novci,ako nema napretka,nema ni novaca,ebente berlava-sve te se mora učit,od povijesti pa nadalje

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:20   |   opcije


Ma gledaj. Prvo progon zidova u europi u 20 stoljecu nije poceu u njemackoj nego u komunistickoj rusiji temeljem knjige koja se zove protokoli sijonskih mudraca. Radi se krivotvorini ruske carske tajne sluzbe nastale nesto prije pada carskog rezima. U rusiji je pobijeno vise zidova, samo zidova, pod komunistima nego u trecem rajhu.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:20   |   opcije


...žalostan je nedostatak svijesti i savjesti kad su osnovni postulati ljudskosti u pitanju, čini se kako je sve što nosi humanistička obilježja postalo neprilično u ovom svijetu, šteta, ovaj lijepi planet zaslužuje mnogo bolje stanovnike nego što je ljudska rasa, tako puna predrasuda i zlih misli :(( ...

Autor: libra   |   22.06.2007. u 21:20   |   opcije


ok 44,recimo ovako,ti bi da je pobjedio nacizam da bi danas bili u bundes ligi

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:22   |   opcije


Ja osobno mislim da izmedju nacizma i komunizma nema apsolutno nikakve razlike. Komunisticki rezim je zlocinacki rezim koji je nemilice ubijao i pod cijom cizmom je ubijeno puno vise ljudi nego pod nacistickom. Doduse i duze je trajao. I sta ja imam slavit neki zlocinacki rezim?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:22   |   opcije


daj ponovi mi to još jedan put,baš me dirnilo

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:22   |   opcije


daj ponovi mi to još jedan put,baš me dirnilo

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:22   |   opcije


A koje su to predrasude libra ?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:22   |   opcije


ja sve volim slavit

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:23   |   opcije


libra,evo ti si dokaz da sile zla nikada ne mogu pobijediti,lijepo

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:23   |   opcije


ne mješati socijalizam i komunizam.

Autor: october25   |   22.06.2007. u 21:23   |   opcije


slavin i godišnjicu bivšeg braka,a šta nebi ovj borbeni dan,neka slavlja

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:24   |   opcije


ali zašto trpate antifašističku borbu u komunizam

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:25   |   opcije


Pa i nacizam je bio u svojoj biti socijalisticki rezim. I ima puno vise dodirnih tocaka sa socijalizmom i komunizmom nego sto to drugovi zele priznati.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:25   |   opcije


Prvo ta krilatica o antifasistickoj bobi je glupost jer nacizam i fasizam nisu isti pojmovi. Ta antifastisticka borba u bivsoj yu je generirala ratnim zlocinima koji nikada nisu sankcionirani ,a nisu bogami ni ostali diljem svijeta.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:26   |   opcije


ali malčice se pokvario u par godina,tj skrenuo sa putanje

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:27   |   opcije


mene recimo više zabrinjava šta su mi muškarci počeli pregledavat profil

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:27   |   opcije


sa koje putanje ?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:27   |   opcije


pa neki jesu u Nurmbergu

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:27   |   opcije


valjalo bi osnovat neki moderni socijalizam,i sve vratit državi.rasprodasmo sve!!!!

Autor: october25   |   22.06.2007. u 21:28   |   opcije


pa jesu. Ali da je njemacka pobjedila sudilo bi se nekim drugima. A i to sto nije pobjedila je posljedica svega par krucijalnih strateskih pogresaka koje je naravno napravio hitler.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:29   |   opcije


pa taj socijalni program,to ti je kao da u sterilnoj prostoriji hočeš kuhati fiš-paprikaš pa ti uleti mali Perica sa zmazanim rukama

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:29   |   opcije


Uglavnom, mene smeta ta podjela na dobre komuniste i zle naciste a tu situacija nije ni blizu crno-bijela. To su tlapnje i gradnja buducnosti na povijesnim lazima i neistinama.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:30   |   opcije


daj ne preseravaj se,židovi su ih sve povatali i još ih vataju,mada ih više nema,biće da in vataju unučad,a švbe su mnogima isplatili ratnu odštetu,misliš da švabe kao ratni zarobljnici nisu šljakali okolo po svitu u raznim logorima

Autor: Tonci44   |   22.06.2007. u 21:31   |   opcije


da je Njemačka pobijedila nebi bilo ni suđenja,vjerojatno bi si razbijali glavu kako što efikasnije očistiti sve koje su pobijedili,ali na sreču pa nisu

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:32   |   opcije


...hvala, lijepo je znati da se još uvijek uvažava razmišljanje suživota i uvažavanja :) ...

Autor: libra   |   22.06.2007. u 21:33   |   opcije


Sta bi bilo kad bi bilo je stvar nagadanja. Njemci su za svoju ratnu proizvodnju koristili robovsku radnu snagu. I zbog toga je Speer zavrsio u zatvoru, iako je tip bio genijalni arhitekt. Ali to su radili i saveznici. Pa nitko nije zavrsio u zatvoru zbog toga. Kao ni zbog bombardiranja nurmberga u kojem je poginulo oko 100.000 ljudi sto je vise nego od bacanja atomskih bombi na hirosimu ili nagasaki kao ni zbog potonjih zlodjela gdje su ameri bacili atomske bombe iako su vodili pregovore sa Japanom o predaji. A bacili su ih samo zato da im ne skupljaju prasinu kad su ih vec napravili.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:35   |   opcije


da ameri nisu shvatili da mogu dobro zaraditi na propaloj njemačkoj danas bi njemačka bila na razini neke banane države

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:35   |   opcije


Osim toga svabe ni nisu u pocetku isli za tim da naprave holokaust tj. potamane zidove, za razliku od komunista, samo sto su oni sjeli i izracunali da je njima to najjeftinije. Mislili su ih prvo preselit u afriku.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:36   |   opcije


ne bi jer su njemci imali znanje na kojem se usotalom i bazira danasnji svijet. A ti isi ameri su tijekom cijelog rata lijepo suradivali sa tim istim nacistima i imali udjele u tvornicama koje su proizvodile vojnu opremu, naoruzanje i bojne otrove kojima su recimo ubijali zidove.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:38   |   opcije


pa su onda shvatili da nemaju dovoljno goriva za to,pa daj kaj stvarno vjeruješ u tu glupost

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:38   |   opcije


cekaj malo. U koju glupost? Sve sto sam ja ovdje napisao su povijesne cinjenice koje su dokumentirane.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:40   |   opcije


Ok,povijesne činjenice koje je napisao tko?pristaše naci društva ili ?

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:41   |   opcije


Nije to napravljeno zbog nedostatka goriva vec zbog prevelikog trosenja logistike. Uostalom, cak imas i film o smrtonosnom sastanku gdje se je donjela takva odluka. Zaboravio sam kako se zove.
A dokumentacija o tome postoji zato jer iz puke pogreske nije bila u potpunosti unistena.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:41   |   opcije


ameri hani, ameri koji su nasli zapisnik koji nije bio unisten, iako su svi trebali biti unisteni.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:42   |   opcije


po tim tvojim povijesnim činjenicama izjednačavaš žrtve i krvnike,ono svi sretni sve je to samo biznis

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:43   |   opcije


A tko je tu zrtva a tko krvnik?

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:43   |   opcije


I to nisu moje povijesne cinjenice niti sam ja to izmislio. Odi pa se raspitaj malo, procitaj pokoju knjigu koja obraduje tematiku tog vremena.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:44   |   opcije


Hvala Bogu pa u knjižnicama u koje haračim nema tih dokumenata,a za kartu do Južnoafričke Rep.nemam love,tak da ču i dalje biti u uvijerenju da je krvnik nacizam,fašizam a žrtva svi oni mali ljudi bez obzira na boju kože,nacionalnost i religiju koji su ustali i digli svoj glas protiv toga zla koje ih je zadesilo tih godina

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:49   |   opcije


Dragi gosti,sat povijest završava by

Autor: dp57   |   22.06.2007. u 21:50   |   opcije


a vidim da si se naharacio po knjiznicama da je to strava. bye i tebi.

Autor: ah_bez_veze   |   22.06.2007. u 21:51   |   opcije


Dodaj komentar