Besplatni oglas za HG SPOT d.o.o. (čitaj: HG ŠROT)...
... Nikice i Nikići, ako želite kupiti novo računalo i pri tome biti biti prevareni kao što sam ja, kupujte u HG SPOTU!
Ili, kao što mi jedan Nikić sinoć kaže: HG ŠROTU! :-D
Istina.
21.6. (četvrtak) godine ove krepalo mi kućište na računalu. Sve ja lijepo ištekala pa prištekala, no, mali uopće ne reagira na mene. :-(
Kako je to bio dan dok su svi više-manje skraćeno radili (prije onoga produženog vikenda), uzmem ja kućište i odnesem ga u HG SPOT u BJ-u.
Dođem do njih, kažem što se je dogodilo i mogu li pogledati što mu je (u to vrijeme uopće nisu imali gužvu u prodavaonici).
Kažu oni meni kako ne mogu sada jer tko zna što mu se je moglo desiti. I neka ga ostavim, javit će mi kada uklone kvar. Ono, pa zar vam je tako teško otvoriti kućište i vidjeti što mu je??? Je, njima je bilo teško. A dobro... (na kraju se uspostavilo kako je otišao samo kabel za napajanje).
Budući da mi računalo trebalo zbog posla, pitam ih za laptope (iako ih ne podnosim). Imaju baš jedan (samo jedan???) jako dobar.
Cijena prihvatljiva. 4.999,00 kn.
Može, kupujem ga jer mi stvarno treba.
Pitam može li na karticu i na nekoliko rata, može, nema problema uopće. Biti će malo skuplji, ali dobro, što je tu je. Dogovorimo na šest rata.
Dam prodavaču karticu, provuče on nju i sve oke. Šest rata - šest rata.
Kažem mu neka ispiše slip i neka na slipu napiše "6 rata", ali kaže mi on kako nije potrebno i da je sve u redu.
Ono, a dobro, možda se nešto promijenilo u kartičnom poslovanju a ja za to još nisam saznala.
Dolazim doma, idem se spojiti na net, ne ide. Pokušavam još nekoliko puta, opet ne ide. Zovem Službu za korisnike u T-Comu da vidim jesu li mi možda isključili ADSL, imam li kakvoga duga... Kaže mi operater kako je sve u redu i kako bi se trebala moći spojiti.
Ali, ja se i dalje ne uspijevam spojiti.
Četvrtak prolazi... Ja ludim.
Zovem opet Službu za korisnike i opet je sve oke.
Petak. (22.6.). Neradni dan. Opet se ja idem spojiti na net i opet neće.
Jednostavno više odustajem i čekam subotu kako bih odnijela laptop u HG SPOT da vide u čemu je problem.
Subota. (23.6.). Dođem tamo, oni se spojili od prve.
I tako ja pričam s prodavačem i blablabla, kaže on meni neka odem u T-Com jer mi vjerojatno router ne radi kako treba. Ono, super! Pa kako je do četvrtka radio kako treba i nisam nikada imala problema sa njim???
Ne ide mi se u T-Com, odlazim kod frenda u VIP Centar da probamo može li se on od tamo spojiti. No, bedaka nas dva nakon nekog vremena skužimo kako se kod njega nije moguće spojiti jer nema ADSL jer idu preko HomeBoxa.
Dolazim doma, sjedim ispred njega i gledam ga i čudim se i plačem i ne sjećam se više što sam sve radila... Tj. nisam radila ništa, samo sam sjedila pred njim i gledala u njega i razmišljala u čemu je problem.
Zovem jednog frenda, zovem drugog frenda, zovem trećeg frenda, svi mi pokušavaju i žele pomoći, ali ne ide dalje s mrtve točke. Da spominjem još i koliko sam love potrošila na sve te razgovore? Puno.
Opet ja zovem Službu za korisnike i u razgovoru s operaterom slučajno mu kažem kako je na laptopu Vista.
Eh... Kaže on meni: T-Com još uvijek ne podržava Vistu (u HG SPOTU mi uopće nisu rekli da je Vista na njemu i da bih mogla imati nekih problema pri spajanju na net). Mislim da su oni to trebali znati i upozoriti me na to.
Što sada? Kaže mi operater neka zovem Microsoft, možda mi oni uspiju pomoći ili neka negdje posudim XP i instaliram ga. Zovem ih, ne rade. Sve za koje znam da imaju XP su na moru ili negdje (jer je bio produženi vikend).
Zvrcnem jednog Nikića i dogovorim se sa njim kako će mi poslati XP. Odlazim na posao, provedem tamo cijelo poslijepodne, mučim i njega i sebe.
Dolazim doma kasno navečer, idem instalirati, ne ide. Jednostavno više odustajem. :-(
Nedjelja. (24.6.). Uopće se više niti ne pokušavam spojiti na net.
Ponedjeljak. (25.6.). Zvrcnem bivšega i kažem mu u čemu je problem i da mi treba XP. Otpeljam mu laptop. Javio mi se predvečer i rekao kako je nešto presložio u postavkama i kako net radi i mogu doći po laptop. XP nije instalirao jer nije bilo potrebno, ali mi je rekao da ako ću imati kakvih problema, da ga ope donesem pa će mi ih instalirati. Nije mi se tada više išlo (ono, tako i tako nisam napravila ništa od onoga što sam trebala... :-( ).
Utorak. (26.6.). Uzimam laptop od njega, dolazim doma, spojim se od prve. No, veza često puca. Ali, ono, nema veze, bitno je da se ja konačno mogu spojiti na net.
I dobro, zaboravila ja na sve to.
Ali, 2.7. dolazi Izvod iz Banke.
Pogledam i ne vjerujem!!!
21.6. - HG SPOT - 6.121,17 kn.
???
Zovem ih odmah. Javit će mi se.
Ne javljaju se. Nekoliko dana.
Zovem opet. Ništa. Ne šljive oni mene pola posto.
23.7. mi Banka zblokira obje kartice.
Zovem HG SPOT u Zagrebu.
Gospođa iz financija mi kaže kako oni nemaju nikakove veze s ovima u Bjelovaru te neka nazovem tvrtku iz Križevaca koja im vodi financije.
Pogledam u račun kako se tvrtka zove (MEDIA PLUS d.o.o.), potražim na netu njihov broj, no, broj nije prijavjen!
Halo??? U čemu je tu sad fora? Jedna tvrtka koja je d.o.o., ne kužim zbog čega ne bi imala prijavljeni broj?!
Zovem HG SPOT kod sebe da mi daju broj od ovih iz Križevaca i ono..., cca 1 minutu šutnja i onda mi prodavač kaže kako su oni na VPN-u i kako nemaju broj! Hahaha! Baš smiješno. VPN nema broj? Ne znam onda kako kod mene di radim svi imamo brojeve a isto smo na VPN-u. :-). Kaže mi prodavač neka ostavim svoj broj i kako me budu nazvali.
Ostavim ja svoj broj i stvarno, nazove mene gospodin iz Križevaca koji im vodi financije. Pita u čemu je problem i ja mu kažem. Počne on meni nešto muljati, uglavnom, JA sam kriva jer. Zbog čega sam JA kriva??? Zbog toga što nisam s Bankom potpisala Ugovor o obročnoj otplati. JA kriva zbog toga???
I tako... Razgovarali se mi i taj ponedjeljak, i utorak, i srijedu. Jučer odem u HG SPOT neka mi nazovu gospodina u Križevce da konačno riješimo problem jer su meni kartice još uvijek zblokirane. Razgovaram ja sa njim i kaže on meni kako je ostavio novac (onoliko koliko sam platila laptop), neka ga uzmem, odblokiram si karticu i neka dođem s nekom drugom karticom. Ja mu kažem neka mi on uplati novac na moj tekući a on kaže kako to nije moguće. Smiješno. Kužim se u te stvari pa znam što se može a što ne. Osim što ne znam muljati kao oni, u tome je problem. I, kaže on meni jesam li za to da vratim laptop a oni će onda meni vratiti pare. Naravno da jesam!!! Ne želim više imati posla sa njima.
Odlazim doma i odem kod frenda da mi malo protumači neke stvari, zvoni mobitel. Zove sada neki drugi gospodin iz Križevaca i kaže mi kako ne dolazi u obzir vraćanje računala i novca.
Razgovarali nekih 10-ak minuta, više nisam imala živaca jer mi stalno pričao neke nebuloze i ljubazno mu kažem neka me nazove sutra (danas) ujutro.
Čekala sam negdje do 10 sati. Nije nazvao. Onda sam nazvala HG SPOT u Zagrebu, pričala s gospodinom Zvonimirom iz Prodaje nekoliko puta, i on je uspio riješiti da dobijem laptop za 4.999,00 kn na American.
Cijeli dan sam provela na telefonu zvavši sve koje poznajem i ne poznajem ispitujući ih imaju li American.
Jedini koji ima je jedan frend, ali nema trenutno na kartici toliko novca, može mi pomoći tek za mjesec, dva. Svi ostali imaju Diners ili Master.
Zovem opet HG SPOT i kažem im kako nemam nikoga tko ima American nego samo Diners i Master i koliko bi me taj isti laptop koštao da ga kupim na jednu od te dvije kartice. Kaže meni prodavač: ISTO KOLIKO STE PLATILI I PRVI PUT.
Pitam ja njega ne bi li moglo ići na 6 rata ali pod onom cijenom koja je stvarna cijena budući da oni mojim novcem barataju od 21.6. a ja okolo posuđujem pare kako bih imala za život zbog NJIHOVE pogreške, kaže da ne može.
Na odlasku sam mu rekla: Nazovite gospodu u Križevce i recite im što ja hoću i na koji način i neka me nazovu što prije kako bismo to konačno riješili na obostrano zadovoljstvo i bez mogućih novonastalih troškova koji bi se mogli pojaviti. Odlazim od njih.
Dolazim do kuće, odem u trgovinu (mobitel sam ostavila u automobilu) i vidim da su me jednom zvali. To je bilo u 15:40 sati. Ja njih više nisam htjela zvati jer više jednostavno nemam živaca pričati sa njima i slušati njihove gluposti i muljaže. Sada je sati 21:40, nisu poslije više zvali.
Eto, to bi bilo to.
Od sada sa njima komuniciram samo putem medija i odvjetnika.
I za kraj, pazite dok kupujete u HG SPOTU (ŠROTU)!!!
26.07.2007. u 21:48 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Zvonkec moras znati da i unutra rade osobe kojima puca kita za sve krenuvsi i od firme za koju rade a jebani su od strane majmuna iz firme i lakse im je nekoga odjebati nego ispraviti gresku na ustrb firme...jebiga
Autor: M_kao_Marino | 26.07.2007. u 21:57 | opcije
ovak, pošalji ovo u ono društvo za zaštitu potrošača, a drugi primjerak nekom novinaru, ako nemaš koga, naći će se, da si se pozvala na neke novine da tamo radiš, vjerojatno bi ti to odmah riješili :)
Autor: CrystalClear | 26.07.2007. u 21:57 | opcije
oni su garant popalili moj bajs.. :P vauuu
Autor: beschtia | 26.07.2007. u 22:03 | opcije
Marinčice, ma sve ja to kužim. No, neka se zna kakva su gamad pokvarena. CC, odlčila sam ovo objaviti na svim Blogovima gdje jesam, poslati svim medijima (pisanima i elektroničkima), Udruzi za zaštitu potrošača (naravno) i možda se sjetim još nekoga ili nečega. :-). Nešto će se riješiti jer su me stvarno sjebali da to nije normalno... :-(
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:04 | opcije
i nemoj odustati, imaš potpuno pravo, a kažem, ak ti novine ne objave, znam ja par novinara koji obožavaju ovakve stvari :))
Autor: CrystalClear | 26.07.2007. u 22:06 | opcije
...sav cirkus zbog toga što korisnica nije do kraja gurnula kabel za napajanje u za to predviđeno mjesto na računalu. To je isto kao da se spizdiš autom zbog vozačke greške i onda tužiš proizvođaća vozila zato kaj ne znaš vozit...:)
Autor: sagittariusclassic | 26.07.2007. u 22:07 | opcije
Zvonkec nisu obicni sljakeri toliko krivi jer njih jebu ovi iznad njih a njih ovi isto iznad pa sve do sefova koji zmicu sve njih za vise posla a manje para...to se zove nasa realnost
Autor: M_kao_Marino | 26.07.2007. u 22:07 | opcije
CC, nisam im htjela lagati ništa, di radim i što radim. Ali, hvala Bogu dragome pa radim na takvom radnom mjestu da poznajem jako puno novinara (bilo iz tiska ili s televizije) pa će ovo vjerojatno nekoga zanimati. :-)
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:07 | opcije
Sagi, o čemu ti pričaš???
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:09 | opcije
Marinčice, kužim i to! E pa netko će i ovima na vrhu stati na kraj.
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:11 | opcije
hehehe,, s obzirom ko im je trenutačno predsjednica uprave,,, nije ni čudo kaj ti se desilo..
..a da ti ja dam broj pa da ti i Alma to ipak ženski riješite??
Autor: Salgamos_a_volar | 26.07.2007. u 22:12 | opcije
Zvonkec slazem se ali je sirotinju najlakse zajebat i odjebat...ne bi se to recimo Ciri desilo ili Ken-ediju koji se pravi da je zenski iskricar:)
Autor: M_kao_Marino | 26.07.2007. u 22:14 | opcije
SAV, hvala, ali stvarno više nemam živaca pričati sa njima... Osim putem medija ili suda. Na njima će biti odluka. :-)
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:14 | opcije
...pričam o tome da ako korisnik ne zna kod kuće instalirati računalo, onda teba zvati nekog tko zna, nekog kome je to profesija. Iz ovog kaj si napisala ispada da zaista nisi do kraja gurnula kabel za napajanje u ispravljač jer je istina da ponekad novi kabel ide malo teže ali je isto tako istina da ne postoji mogučnost da je novi kabel uz računalo neispravan. Operativni sustav nema veze sa spajanjem na internet, važno je samo znat narihtat mrežne postavke u tom operativnom sistemu. Zrolali su te jedino u financijama a sve ostalo je neznanje korisnika ili nadristručnjaka koji su to pokušavali osposobit. Btw, hg spot su mi konkurencija tak da ne misliš da imam neke veze sa njima osim kaj ponekad tam kupim poneku komponentu...:)
Autor: sagittariusclassic | 26.07.2007. u 22:21 | opcije
Sagi, oprosti, ali griješiš skoro pa u svemu što si napisao. Ako nešto ne znam, pitam. Ne služim se računalom od jučer. Kako sam JA mogla znati toga trena da mi je na računalu otišao kabel za napajanje??? Gle, izgleda da me nisi shvatio tj. nisi shvatio ono o čemu pišem. Uopće nije bitno znam li ja gurnuti kabel u pravu rupu ili ne... Ovdje sam pisala o sasvim drugoj stvari. Zaboravi... :-)
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:30 | opcije
ja sam kupio hrpu stvari u hg-spotu i to jos nekad dok nisu ni imali trgovinu u BJ.
da si isla direkt u ZG. vjerojatno bi bilo sve OK.
Ovdje u bjelovaru je ispostava od krizevacke trgovine hg-spota tak da je to ono pitaj boga sta ...
Ovi deckici koji tu rade u BJ nemaju pojma o racunalima a nemaju ni servis vec samo trgovinu ...
Pa mogla si doci kod mene, imam dva kompjutera i mogla si cijeli taj produzeni vikend bit kod mene ,imas gdje i prespavat ;-))
Autor: Gogo_ | 26.07.2007. u 22:34 | opcije
...gle, nema šanse da je kabel, u dvadeset godina servisiranja računala nikad nije bil kabel ( ne računam zacvikane sa stolicom ) ali je istina da svako malo naletim na nekog napuhanog nabrijanog korisnika s kojim "obrišem pod" kad dođem na intervenciju jer radi pizdarije a nezna. No hardfeelings.....:)
Autor: sagittariusclassic | 26.07.2007. u 22:38 | opcije
Gogo..., svugdje su oni isti...
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:47 | opcije
Sagi!!! Pa ljudi koji rade u HG SPOT-u u Bjelovaru su mi rekli da je s kućištem sve u redu ali da je riknuo samo kabel za napajanje! Nisam ja to izmislila!!!
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 22:49 | opcije
...uzeli su drugi kabel koji ide malo lakše i rekli da je kabel, kablova ima kojima je plastika malo deblje izlivena pa ne upadnu lako do kraja, treba "muški" gurnut, ali nema šanse da je neispravan. Uostalom ispada da je "kanta" ispravna, zar ne?...:)
Autor: sagittariusclassic | 26.07.2007. u 22:55 | opcije
Da, kanta je ispravna!!! Ali, što stalno pljuješ po meni i kako se ne znam koristiti računalom a ja pišem o nečemu sasvim drugom??? :-(
Autor: unfaithful | 26.07.2007. u 23:07 | opcije
...ma ne pljujem, malo si nagla, ono kaj su ti napravili sa plastikom je vrhunska svinjarija, mislim da bi trebala poslat pismeni prigovor i kartičnoj kući. A ovaj iz t-coma priča gluposti...:))))
Autor: sagittariusclassic | 26.07.2007. u 23:16 | opcije