ne kužim...

išla sam malo čitati oglase pa me to natjeralo da se zapitam što uopće nekima znači brak?svi traže neke usputne avanture...zar je sex za jednu noć bolji od sexa s osobom koju voliš?meni je to neshvatljivo.izložiti se riziku da pokupiš neku boleštinu,samim time si ugrozio i bračnog partnera,a i dijete...pa još ako imaš "sreće",ona avantura ostane trudna i pravi ti probleme...nije li puno ljepše sexati se s nekim tko pozna tvoje tijelo,čije tijelo ti poznaš?sex između dvoje u vezi bi trebao biti vrhunski i bez tabua.ako sam s nekim ništa nije bolesno ni perverzno sve dok je to između nas dvoje.ne znam,nemam običaj varati,nepojmljivo mi je to,pogotovo da sam u braku.brak bi trebalo ostvariti tek kad si siguran da je to osoba s kojom želiš ostariti,a ako slučajno napravim krivi odabir,radije bi se rastala nego se potucala okolo.kao fol,ostaju u braku radi djece...moš mislit.mislim da djeca više pate u lošim brakovima nego pri rastavi.to je moje skromno mišljenje...

06.01.2008. u 12:17   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

koka .....javi se nakon 10 -tak godina braka

Autor: spirrala   |   06.01.2008. u 12:18   |   opcije


koka...kaj si se udala za prvog koji te zaprosio...ja nisam...

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:19   |   opcije


mislim da griješiš kad kažeš da ne bi ostala u braku radi djece. ne možeš to reći kada nisi u takvoj situaciji jer djecu nemaš. da, vidio bih tebe i ja za 10 god. drugačije bi razmišljala...

Autor: scorpions   |   06.01.2008. u 12:23   |   opcije


svaki usputni sex može biti početak dobre veze, ali i ne mora..

Autor: habucibe   |   06.01.2008. u 12:23   |   opcije


ljudi,a što ulazite u brakove iz krivih razloga?ja se još nisam udala,a mogla sam,no,radije ću ostati sama nego da se udam tek toliko.prije braka treba razmišljati o svemu,a ne poslije.ako se udam onda se odričem drugih ne nakon 10g nego zauvijek.isprobat ću prije braka sve što me zanima.sigurno se neću ševiti okolo.zbog djeteta ostajete kao fol u braku a riskirate da to isto dijete zarazite boleštinama i na kraju krajeva da ga ostala djeca zezaju da mu mama ili tata švrljaju.sve se sazna kad-tad

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:28   |   opcije


dotaknula si tu,,dosta toga,, uspjela obrazložiti sve,,skoro sve,,
,,osim onoga,, da ne osuđujem,,više,, svatko ima pravo,, na svoj izbor,, u životu,,,( naravno,,odakle im pravo ugroziti druge,, partnera dijete! )
ne mogu previše utjecati, na druge, ali mogu na sebe :)
zato ponovno,, dišem,, i disati ću,, makar bila single cili život,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:28   |   opcije


micek, kad god se udaš i kako god birala, zajebat ćeš se.. nema tu filozofije..

Autor: habucibe   |   06.01.2008. u 12:29   |   opcije


ja se slažem s tobom,, a takvi,,su ,, takvi,, da mi se gade,,,neću osuđivati,,ali onaj osjećaj kad ti dolazi na "bljuvanje",,,
ostani pri tome,, ima uvijek, ok ljudi,,koji imaju slične svjetonazore

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:31   |   opcije


slažem se da svatko ima svoj izbor,ja sam iznijela svoje mišljenje,pogotovo zato što me puno njih stalno pita što se ne udam.nemam se namjeru udati samo zato što netko smatra da mi je vrijeme,za brak ipak treba puno više

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:31   |   opcije


a ti,,, da ,,, naravno...habicću ,,, svatko od nas ima svoje,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:31   |   opcije


ako ću se zajebati učinit ću to čim kasnije,pa ako bude i dobro bit će dovoljno vremena,a ako ne bude,za to nikad nije kasno..

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:32   |   opcije


a, draga, problem kod većine ljudi, je da radu, ono što drugi očekuju,,( a di, smo mi Neočekivani ;) ....
i ono, da se povlače za nekakvim nazovimo to masovnim sindromom,,,,,e ,, individualci,,,di ste,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:33   |   opcije


škorpio,,neki ljudi imaju svoje JA,,uvijek,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:35   |   opcije


ne znam za druge,ali ja živim svoj život i briga me što drugi misle,niti me hrane nit oblače,to je moj život,a drugi prvo nek pogledaju sebe...

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:35   |   opcije


ne osuđujem ničije ponašanje, ali smatram da je poštenije izaći iz braka, koji to više nije, nego živjeti dvostruki život. djeca su samo isprika. ali za to treba imati hrabrosti, jer nije lako.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 12:36   |   opcije


ali pogledaj recimo komentare,, biće nas par kontra velike većine,,, i ono što ti kažeš iz vlastitih strahova,,ili već da ne počemem nabrajati,,, neće ni shvatiti,,, jer su takvi,, kakvi jesu,,,
zato traži,,,slične sebi..

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:38   |   opcije


ništa nije lako,ali treba volja.jer djeca nisu glupa,osjete oni sve pa se kasnije to odrazi u njihovom životu.ili se počnu drogirati,piti ili i sami imaju nesređene živote

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:38   |   opcije


da, hrabrosti, i ...

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:39   |   opcije


mislim da većina živi po načelu "što će reći susjedi",to je njihova stvar,ja samo pišem kako ja to doživljavam...

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:40   |   opcije


upravo tako. djeca osjete kada nešto ne štima i fakat mogu stvoriti krivu sliku o zajedničkom životu. a ako obje strane i nakon rastave ostvare normalan odnos jedno prema drugome i prema djeci - može sve biti puno kvalitetnije nego da žive zajedno i mrze se.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 12:41   |   opcije


e,, da smo bar, svi ljudi, i da ostaje ili da se stvori, bar normalan odnos,,ako iz ničeg drugoga, nego, radi tog malog nevinog, bića, koje nije biralo svoje roditelje,,,
australia,,ponekad poželim,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:42   |   opcije


drao mi je da postoje sličnomišljenici

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:43   |   opcije


... a ti zbilja misliš da je hebanje jedini kveščn oko kojeg se vrtiš u braku? :)

Autor: istima   |   06.01.2008. u 12:44   |   opcije


nažalost teško je stvoriti kakav takav odnos i iza braka,a zamisli tek kako je ostati u braku kad ne ide i kako je toj djeci...

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:45   |   opcije


ne,ne mislim,ali se cijeli svijet vrti oko sexa,nažalost...zato sam i rekla da se prije braka treba razmišljatii o SVEMU,čitaj s razumijevanjem

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 12:46   |   opcije


dvoje zrelih ljudi koji želi da njihova djeca budu dobro snagom razuma mogu ostvariti takav odnos. imam nekoliko primjera oko sebe - gdje su u početku odrasli zanemarili svoju tugu, bijes, želju za osvetom i sve što ide uz povrijeđenost i dostigli stupanj na kojem mogu funkcionirati za dobrobit svoje djece. teško je, ali ne i nemoguće, ako se ima cilj.a nema većeg cilja za roditelje od dobrobiti djece.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 12:48   |   opcije


Slažem se sa tim mišljenjem!

Autor: nova_sam_tu   |   06.01.2008. u 12:51   |   opcije


Djeca uvijek pate no krivim odgojom to ne shvate pa je to mozda i bolje a tako je to kada partneri nemaju mentalne skole

Autor: M_kao_Marino   |   06.01.2008. u 12:54   |   opcije


curo draga, tako bi trebalo biti.. slazem se u potpunosti s tobom ;)

Autor: _vaga-   |   06.01.2008. u 12:57   |   opcije


nadam se svim, srcem,, jer ona je čista, emocija,,, i samo zločinac, zbog mržnje, ega,, može povrijediti vlastito dijete,,
ali u životu se sve plaća,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i nema boljeg osjećaja,, nego biti oslobođen,,

Autor: red4   |   06.01.2008. u 12:58   |   opcije


djeca su puno prilagodljivija nego što mi mislimo - oni kopiraju naše stavove, naša ponašanja....pa ako im roditelji izađu u susret i ne "pljuju" jedan po drugome, nego sjednu zajedno s njima i razgovaraju o svemu - i djeca će to tako prihvatiti.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 12:59   |   opcije


ipak nije sve tako crno dok god nas ima ovakvih,drugačijih

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 13:00   |   opcije


ma nije ništa crno :)

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 13:00   |   opcije


Ma cijeli svijet se vrti zapravo oko novca... Sex je u toj priči podvala. Važnost sexa je u svakom pogledu prenapuhana. A naročito je promašeno ukupnu kvalitetu odnosa dvoje ljudi ocjenjivati samo kroz apsolutnu sexualnu lojalnost. Mislim da je veća nevjera npr ako mi partnerica godinama potajno slini tamo za nekim Apolonom sa ekrana, negol ako se diskretno kresne sa nekim tko ju je pošteno napalio i onda ga zaboravi... (to više smatram higijenskim pitanjem). Primjer suštinske nevjere imam u susjedstvu, dok mi se prijatelj bori sa leukemijom, njegova vrla supruga već pregovara sa kupcima kojima će prodati njegove nekretnine....

Autor: istima   |   06.01.2008. u 13:01   |   opcije


premalo se cijene istinske kvalitete u životu

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 13:05   |   opcije


Sve je na zalsot bazirano na interesu i on je sve vise u prvom planu a sve vrednoste kao sto Vedra veli padaju dole i odlaze u podsmjehe okoline...no tjesimo se,bit ce jos puno gore

Autor: M_kao_Marino   |   06.01.2008. u 13:07   |   opcije


srećom,život je kratak pa je sve podnošljivo :)

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 13:09   |   opcije


ne sramim se svojih uvjerenja, pa iako se mnogi s njima ne slažu. svatko od nas stvara svoj vlastiti sustav vrijednosti u životu. i neka bude svakome točno onako kao misli da treba biti.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 13:13   |   opcije


Sve stoji. Ali si manje falična kao razvedena ,nego kao netko tko se nikad nije udao. Kažu...

Autor: groar   |   06.01.2008. u 13:13   |   opcije


u braku sam bila, iako to ne znači da sam bolja od onih koji to nisu bili.

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 13:17   |   opcije


To je mišljenje malograđanske sredine:(

Autor: nova_sam_tu   |   06.01.2008. u 13:17   |   opcije


slažem se

Autor: polja_lavande   |   06.01.2008. u 13:19   |   opcije


Svi naši gradovi su mali.

Autor: groar   |   06.01.2008. u 13:20   |   opcije


a kao što već napisah,ne živim od tuđih mišljenja,kom se ne sviđam "neudavana" ne mora mi se obraćati,ne mora se družit sa mnom,nek me trača,ignorira ili što god želi

Autor: vedranna   |   06.01.2008. u 13:20   |   opcije


Trebao bi svak svoju djecu odgajati u svome duhu ali tek nakon sto svi prihvate neka elementarna nacela vrednosti zivota pa da to bude osnova a dalje neka se drvo siri i grana kako tko usmjeri a posle da se djeca sama koprcaju na bolje ili gore

Autor: M_kao_Marino   |   06.01.2008. u 13:21   |   opcije


Dodaj komentar