?!?!

Što reći prijateljici koja muža i dvoje djece pošalje u vikendicu na dva dana da bi dovela kući ljubavnika, koji tu i prespava do jutra i zajedno odu na posao?

27.06.2004. u 23:44   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ništa. Ne zabadaj nos di mu nije mjesto.

Autor: -AlterEgo-   |   27.06.2004. u 23:45   |   opcije


pohvaliti je za efikasnu organizaciju...

Autor: gazda777   |   27.06.2004. u 23:45   |   opcije


aleluja prijateljici :-))))

Autor: vrageczg   |   27.06.2004. u 23:47   |   opcije


mužu treba reći

Autor: xsavier   |   27.06.2004. u 23:48   |   opcije


ne zabadam nos, dapače, niti ne komentiram, samo je slušam. Borealis, nisam shvatila tvoj komentar, bi li to malo podrobnije...

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:51   |   opcije


reci joj da ti oda tajnu uspjeha :)

Autor: deVille   |   27.06.2004. u 23:53   |   opcije


a možda i muž to isto radi?

Autor: Tanja   |   27.06.2004. u 23:54   |   opcije


deVille, neš ti uspjeha!

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:54   |   opcije


si ljubomorna?

Autor: SecretEmotions   |   27.06.2004. u 23:56   |   opcije


Tanja, 100% ne radi, poznajem i njega predobro, ali nije u tome stvar. Mislim da je vrhunac bezobrazluka varati muža u njihovoj bračnoj postelji na tako perfidan način. Jebi ga, neću se miješati u njihove probleme, ali ovo je i više od varanja, ovo je ...uh!

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:56   |   opcije


persona, ne osudjuj:) nikad ne znas u kakvoj se situaciji mozes i sama naci:)

Autor: msirena   |   27.06.2004. u 23:56   |   opcije


Borealis, ok kad nećeš, ali zaista nisam shvatila. Možda sam glupa,a možda samo u šoku!

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:56   |   opcije


Hm... meni to zvuči primamljivo :)... jedna takva ženska bi čak i mene pravog muža :) uspjela bez problema zavest :))))

Autor: LasTunas   |   27.06.2004. u 23:57   |   opcije


si pomislila da je muz radje s djecom nego s njom? i mislis da on to ne zna? bas si naivna...

Autor: SecretEmotions   |   27.06.2004. u 23:57   |   opcije


sirena, sada uopće ne govorim o varanju, nego o načinu varanja.

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:57   |   opcije


persona, doći će dan kad ćeš se i ti naći u takvoj nekakvoj situaciji...

Autor: -AlterEgo-   |   27.06.2004. u 23:57   |   opcije


secret, sve to stoji, ali ja govorim o NAČINU varanja a ne samom činu varanja!

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:58   |   opcije


meni se nekako čini da ste se svi vi našli u situaciji da ste varali, pa sada tražite opravdanje za sebe.

Autor: persona   |   27.06.2004. u 23:59   |   opcije


a kaj, sad je bitan nacin do kojeg se do neceg dodje? ma, sve je to... sapunica:)) nikaj za past u nesvjest:)

Autor: msirena   |   27.06.2004. u 23:59   |   opcije


nope, ali mislim da se takve stvari svakodnevno desavaju, i tamo gdje sesve naaizgled cini savrseno. iz tih razloga vise ne vjerujem u brak.

Autor: msirena   |   28.06.2004. u 0:00   |   opcije


naravno, način odaje poštovanje prema bračnom drugu, ako već nema ljubavi. ipak su stvorili zajedno dvoje djece , pa bi bar trebalo taktički varati, ako se već vara.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:01   |   opcije


Ja sam skužio kako sve žene tvojih godina persona, najteže pogađaju bračne nevjere i to im je prava opsesija, patološka ako hoćeš da se tako izrazim. Zakaj ne gradiš svoj život nego brineš tuđu brigu!

Autor: LasTunas   |   28.06.2004. u 0:02   |   opcije


evo vatrena mi je prva dala podršku! hvala ti! :)

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:02   |   opcije


sve je to za ljude....

Autor: lottie   |   28.06.2004. u 0:02   |   opcije


a misliš da bi bilo prihvatljivije varanje da to radi negdje gdje će ju vidjeti pol grada? ma nema veze način, bitna je radnja.

Autor: Tanja   |   28.06.2004. u 0:04   |   opcije


uopće me ne pogađa nevjera. dovoljno sam odrasla da sam svjesna da postoji, skrivena ili otvorena, ali NAČIN me šokira. da je u tom braku bilo ozbiljnih problema, ni po jada, ali pošto znam zašto i kako...

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:04   |   opcije


U životu ima puno iskušenja i nemoralnih ponuda, ponekad je to samo pitanje cijene, visoka cijena je udaja za bogataša, a niska prostitucija na ulici..što je moralno, a što nije, da li je moralan onaj koji pije i tuče ženu i djecu, i svi imaju psihičke ožiljke, ili onaj koji je dobar prema ženi i djeci, a ima tajne ljubavnice, ima puno varijanti, a u većini slučajeva je okolina jača od snage volje i prilika čini lopova ili prevaranta...općenito moral kod nas bi mogao dosegnuti samo dno, ako ne i niže...

Autor: mario4   |   28.06.2004. u 0:05   |   opcije


persona, zamisli si muža i saznaš da te vara... da li bi ti bilo važno gdje je to napravio ili to što je napravio?

Autor: Tanja   |   28.06.2004. u 0:05   |   opcije


a ocito je bilo, čim ga vara. nikad nije sve bas onak kak se cini na prvi pogled.

Autor: msirena   |   28.06.2004. u 0:05   |   opcije


naravno tanja da je prevara- prevara, ma gdje bila, ali dovesti ljubavnika doma i prije toga baš iz tog razloga pripremiti teren... mislim da je vrhunac bezobrazluka!

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:05   |   opcije


Način k'o način....kurac je ušao u pičku, tak svejedno jel to bilo u autu ili u krevetu.

Autor: -AlterEgo-   |   28.06.2004. u 0:06   |   opcije


Eh ,čitam komentare!
Kakvi ste vi ljudi: kod vas je prevara nešto sasvim jednostavno i prirodno!
Nije ni čudo onda dokle smo došli!
Varati ok, ali ovako kako je Perosna opisala: e za to treba imati želudac....

Autor: Plavi_74   |   28.06.2004. u 0:07   |   opcije


a tanja zamisli ti da tebe muž vara i da doznaš, ne da te ne voli( što bi bilo očito) nego ni da te ne pošutuje ni toliko da se nije mogao pojebati bilo gdje drugdje nego u TVOM krevetu, koji si TI kupila, kojeg JOŠ odplaćuješ, u kojem si NOSILA svoje dvoje djece...

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:08   |   opcije


Borealis, situacija je vrlo stvarna, ako i sve što sam pisala u svojim logovima.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:10   |   opcije


ja samo tvrdim da je prevara prevara, nevažno gdje, kada i s kim.

Autor: Tanja   |   28.06.2004. u 0:10   |   opcije


U većini kultura na zemlji moralno je da muškarac ima više žena, specijalno u našoj kulturi moralno je da ima jednu ženu, što je izum crkve zbog očuvanja zemlje ili kapitala...iako osobno mislim da je to bolje za djecu...moralnost je relativna stvar, koja ovisi o običajima jedne kulture, dobar život i standard kvari ljude, pa ne cijene ono što imaju, pa misle da je kod susjeda trava zelenija...

Autor: mario4   |   28.06.2004. u 0:11   |   opcije


ma nitko nije rekao da je ok. ali da je svjetsko cudo, nije:))

Autor: msirena   |   28.06.2004. u 0:12   |   opcije


Vatrena vodo... ja ne dajem savjete ako se to od mene ne traži, pa čak ni tada. Ostavljam to na savjest svakome ponaosob. Znam samo to da se ne družim sa svakim i pažljivo biram prijatelje, a pravog prijatelja (ili prijateljicu) ću sigurno uvijek podržat... vjerojatno... no ni to nije sigurno. Ponekad nemam milosti ni za prijatelja!

Autor: LasTunas   |   28.06.2004. u 0:12   |   opcije


Tanja, znači , bilo bi ti sasvim svejedno gdje!? Ma daaaaaaaj, hajde promisli malo! NE bi te štrecnulo oko srca...?

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:12   |   opcije


Naravno da nije svjetko čudo! Mario, sada niej riječ o monogamiji i teoriji nevjere.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:14   |   opcije


Klonirana, u vikendici su ti roditelji :)) ; Plavi, klap, klap, klap za tebe :))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:14   |   opcije


znaš kaj ću ti reći... meni se to tak ne bi moglo dogoditi. ne poznaš me, ali oni koji me poznaju, mogu potvrditi takvu teoriju. a ta tvoja prijateljica ima muža kojem ona to može napraviti. iskreno, ja ne bih imala takvog muža.

Autor: Tanja   |   28.06.2004. u 0:15   |   opcije


A jeste našli pravu temu... fakat, svaka čast... laku noć svima... Aurora kiss!

Autor: LasTunas   |   28.06.2004. u 0:15   |   opcije


Hej Tanja, pa nisam ni rekla dal ti se može ili ne može dogoditi. Sada se stavi u hipotetsku situaciju.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:16   |   opcije


Niš niste shvatili! Persona je ljubomorna jer oni imaju vikendicu. Jel tako persona?
;))

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 0:17   |   opcije


Bartolomeus, BRAVO, ti si jedini pogodio bit! ;))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:18   |   opcije


a jebi ga.. ako je djeci bilo super na viksi i njihovom tati s njima.... a njoj super s ljubavnikom i njemu super.. a super.. sta seima tko buniti.. :_)

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:21   |   opcije


Ma da t-pol...

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:22   |   opcije


vruća tema za prevruću večer!
A ja moram još raditi
Mah Persona.

Autor: Plavi_74   |   28.06.2004. u 0:22   |   opcije


Sviđa mi se kako t-pol razmišlja :)

Autor: -AlterEgo-   |   28.06.2004. u 0:23   |   opcije


Slušaj, mojoj prijateljci muž oe polagat stručni,a ona zavri s njegovim najboljim prijateljem u krevetu, bračnom naravno, jedin što u svemu tome nije valjalo je to št je dotičnome stvar padala, pa je našla opravdanje da je to zato jerbo je on toliko u nju zaljubljen da je izgubiona sigurnosti, i naravno mužse vratio, brak štima a i taj kojemu pada je negdi u blizini...jedino što joj se može reći je da ima zanimljiv život..

Autor: Zsa_Zsa   |   28.06.2004. u 0:24   |   opcije


a da.. sta fali.. jer tko uopće nameće ta neka pravila ponašanja.. mislim da li onda voli manje svoga muza ako voli nekog drugoga? ili kako to ide?.. voli još nekoga i voli i svoju djecu.. a sad to što to kod nas ne prolazi jebi ga..

U švedskoj bi prošlo pod normalno..

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:24   |   opcije


Stella, "Što reći" je bio metaforički izraz, licenca poetica :) Ionako ne mislim komentirati, saslušat ću i to je sve,a li zaista bi više voljela da me nije izabrala za osobu od povjerenja.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:26   |   opcije


Briga vas za Personjinu prijatlejicu. Sad svi mislite samo na vikendicu. Ali sjetite se stare izreke: Ako imas vikendicu partner te mozda prevari, a ako je nemaš sigurno će te prvariti jer si looser.

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 0:27   |   opcije


T-pol, tebi bi, dakle, bilo skroz ok da tvoj muž voli i tebe i Nju u isto vrijeme istim intenzitetom? Ma daaaaaaaaaaaj ne bulazni!

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:28   |   opcije


A da li je u frižideru bilo nečeg finog za prigrist?

Autor: LasTunas   |   28.06.2004. u 0:29   |   opcije


Aricija, naravno da joj neću reći svoje komentare. Ostat ću po strani.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:30   |   opcije


Las tunas, naravno da je bilo. Pa morali su se i najesti kad nisu stali cijelu noć ;))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:31   |   opcije


Što reći prijateljici koja muža i dvoje djece pošalje u vikendicu na dva dana da bi dovela kući ljubavnika, koji tu i prespava do jutra i zajedno odu na posao? - REĆI njoj i njemu, koji ima u vikendici LJUBAVNICU - da su se savršeno ORGANIZIRALI :)))))

Autor: ljepotamisli   |   28.06.2004. u 0:31   |   opcije


A kada se može doći razgledati vikendica? jel se moze dobit vodica? Postoje li grupni popusti?

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 0:32   |   opcije


Ljubav prema djeci nema veze s ljubavi prema bračnom sudrugu.

Autor: -AlterEgo-   |   28.06.2004. u 0:32   |   opcije


Ovo je već otišlo u zajebanciju/podjebanciju.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:34   |   opcije


Ja se definitivno nikad ne bi ševila s ljubavnikom u svojoj bračnoj postelji jerbo bi uvik mislila da me muž gleda sa vjenčane slike, i fakat bio to bilo jedno veliko ništa od seksanja...

Autor: Zsa_Zsa   |   28.06.2004. u 0:34   |   opcije


Persono :)) nitko, baš nitko nezna sve nijanse njihova odnosa! Odnosi su kompleksniji od onoga što tebi izvana može izgledati. Svi se uvijek začude kad se 'savršen par' razvede. To je samo vanjska maska. :)))

Autor: ljepotamisli   |   28.06.2004. u 0:34   |   opcije


Ljepoto, još ću jednom ponoviti, iako me već umara: dakle, ne govorim o varanju, nego o NAČINU varanja. Kapiš?

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:37   |   opcije


personce, razumjeli smo da prezires način na koji... ali ne i cin

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 0:43   |   opcije


e svašta... u svakom slučaju iskreno joj reći što misliš... ja sve najgore...

Autor: ludica   |   28.06.2004. u 0:45   |   opcije


bartolomeus, ljepotamisli nije shvatio pa sam mu morala ponoviti.prezirem način ,ali i ne odobravam čin. jednostavno se ne slažem sa prevarom, ali neka svatko radi što hoće. zato sam i rekla da neću ništa komentirati, a kamoli savjetovati, ne pada mi na pamet.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:46   |   opcije


A mislim čekaj, pa jel vi svi volite samo jednu osobu? Ja sam iz nekog razloga dugo mislila da to moram, ali čemu.. zašto se ograničavati?.. ako voliš više ljudi, pa to samo znači da si dovoljno otvoren. Mislim , pa ne možete mi reći da svi vi ovdi volite samo jednu osobu?!?!?!!?!?!?!?

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:49   |   opcije


sve je OK dok tajne ostanu tajne :)

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 0:49   |   opcije


i mislim što je to zapravo prevara, kako sad ti možeš reći kada je tebe netko prevario?... kaok tebe uopće netko može prevariti?

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:50   |   opcije


a čekaj Persona, zašto to tebe zapravo muči, to što da ti njoj na to veliš, ali zašto te zapravo muči, ?!?!?!

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:51   |   opcije


t-pol, jedno je voljeti, imati neke osjećaje, a drugo sexati se sa obojicom. a vidim da bi tebi bilo skroz normalno da se tvoj dragi ujutro sexa s tobom ,popodne s njom, a navečer sa trećom, pa dođe doma, jer, pobogu, normalno je voljeti više osoba?

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:52   |   opcije


ne muči me t-pol ,eno sam šokirana njezinim vrhunskim bezobrazlukom, a da ti sada objašnjavam pojam prevare...hm...pogledaj pod P u anićevom rječniku.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:54   |   opcije


Persono,a što ako netko stvarno voli dvije različite osobe?Tpolka ne priča o karanju sada :)Uostalom,kad smo tako moralna nacija,onda je karanje tudjeg bračnog druga samo jedno od točaka optužnice,a ne jedina

Autor: ZVONKO_TELEFONKO   |   28.06.2004. u 0:54   |   opcije


Toliko smo moralna nacija da nema valjda osobe koja nije vidjela sverinin pornić :)

Autor: -AlterEgo-   |   28.06.2004. u 0:55   |   opcije


Sori,karanje=prevara,my fault :)

Autor: ZVONKO_TELEFONKO   |   28.06.2004. u 0:56   |   opcije


'prevara' je ok, ali ne u mojem bračnom krevetu :)) aj dobro :)) 'prevara' je ok, ali da ne vide susjedi :)) aj dobro :)) red je red

Autor: ljepotamisli   |   28.06.2004. u 0:56   |   opcije


ja ovdje govorim o sexualnoj ljubavi,a onu drugu emotivnu stranu nisam ni potezala.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:56   |   opcije


to je samo klišej, koji je nekako postao moderan u našem društvu nedavno..a ljudi po svojoj prirodi nisu monogamna stvojrenja... ali to uopće sada nije bitno. Ovdi se radi o tome što da ti njoj veliš. Pa pošto te to šokirava i smeta, reci joj da ti veše ne govori o tome.

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:56   |   opcije


ljpotomisli, čitaj sve, a ne samo segmente.

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:57   |   opcije


ma čekaj ,kako ti uopće to razlikuješ. šta sad postoji ljubav sexualna , pa neka emocionalan ljubav?!!?!?!?!..ma sigurno nećeš spavati s nekim koga ne voliš..!!!!.. nije to odijeljeno jedno od drugoga!

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 0:58   |   opcije


t-pol, i za tebe vrijedi isto kao i za ljepotu misli, čitaj sve a ne samo segmente.lijepo sam napisala da je "što bi joj rekla" licenca poetica. to ti je pod P u Klaićevom...

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:59   |   opcije


t-pol, naivno...naivno...:))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 0:59   |   opcije


persona, pod kojim god slovom bila, Zlato , preporučam manje čitanje Klaića.. vidiš da te sam zbunjuje. Ok, pročitala si kaj znači prevara vidim, ali to su samo riječi koje je neki tip sročio na papir, a neki drugi tip uobličio ili možda tipusica.---:-)).. ne treba to uzimati zdravo za gotova.

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:01   |   opcije


Ja sam imao partnerice s kojima sam se sexao bez da sam imao ikakve emocije za njih. Dakle sex je sex, ljubav je ljubav...sex može upotpunjavati ljubav.

Autor: -AlterEgo-   |   28.06.2004. u 1:02   |   opcije


A čekaj malo Persona, ti sad očekuješ od nas da mi skup s tobom pljujemo po tvojoj prijateljici.. cccc.. sram te budi...:-)

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:02   |   opcije


ja se ne mogu sexati s nekim tako bezveze, ako se sexam s nekim, normalno da ga vlim, ne bi se inače sexala s njim.. Čemu takvo isprazno sexanje, pa moš otić i na aerobik onda.

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:03   |   opcije


srećo, zašto misliš da me zbunjuje? zar sam napisala išta nebulozno u čemu je klaić mogao imati svoje prste?

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:04   |   opcije


Perso ne idi se :)) sve san ja lipo pomalo pročitala :)) Neki unutarnji emocionalni naboj je bio razlog da ONA s NJIME učini baš to što je učinila. Poševila se tako da vide i drugi da se poševila i da skupa odu na posao. Posvadila se s civilizacijom i rekla e baš ću to učiniti eto iz dišpeta svima nekima negdje u njenoj glavi, ili iz dišpeta mužu ili iz dišpeta tebi da ti eto kaže kako je ona slobodna poslat muža u vikendicu i poševiti se - a ti svoga ne možeš ( jer to niti ne želiš vjerovatno ). Ima tisuće razloga zašto je ona to učinila baš tako i zašto to Ti znaš !!! :)))) ajd ne idi se - neje se s tvjin mužon poševila u tvojem bračnom krevetu :))) ili možda je ? hah, ko zna što sve žene mogu danas :)))) pa najbolje među prijateljima :)))

Autor: ljepotamisli   |   28.06.2004. u 1:04   |   opcije


Persona,najbolje za tebe da ti više o tome ne govori,još bi i od muža mogla naježiti,ono,zašto nisi signalizirala :)

Autor: ZVONKO_TELEFONKO   |   28.06.2004. u 1:04   |   opcije


ne očekujem pljuvanje po svojoj prijateljici, podijelila sam s vama svoje misli, a i da očekujem, pa što onda? zar misliš da zato što mi je prijateljica da nema mrlje?!

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:05   |   opcije


ne treba joj nista reci jer bi to ocito bilo uzaludno trosenje rijeci, vremena i energije! ona svoje razloge zna najbolje i cisto sumnjam da osobu koja takav plan izrealizira bilo cije misljenje moze zanimati!

Autor: Danea   |   28.06.2004. u 1:06   |   opcije


ma di bi se ja na te, lipoto, idila! :))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:07   |   opcije


Laku noć,blogovlasnice i ostali dobri ljudi :)

Autor: ZVONKO_TELEFONKO   |   28.06.2004. u 1:09   |   opcije


a onda tako daklme.. ma neka si se ti onda nama potužila.. a ja evo idem pogledati u Klaića, pa možda nađem nešto da te utješi...:-)

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:09   |   opcije


Dali ti prijateljica puno puta šalje supruga u vikendicu. Ako da onda mu je bolje da se i ne vrača kući. Mogli bi mu se rogovi zakačiti o vrata.
Očito je u pitanju neki dobričina-naivac kojeg mota oko malog prsta.
Pa i nije loše da djeca udišu svjež zrak izvan grada:)

Autor: elixir   |   28.06.2004. u 1:09   |   opcije


ajde, ajde, pa malo ste previse iznapadali personce, pokazite sada malo solidarnosti s personcetom, a ne samo s njenom prezrenom prijateljicom ;)

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 1:09   |   opcije


t-pol, moram ti pogledati profil jer osjećam da si mlađahna, pošto nikako ne možeš konkretno odgovoriti na postavljena ili hipotetska pitanja. idi ti , čeprkaj po klaiću, a ja ću po tvom profilu. :)

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:11   |   opcije


Je slažem se Bartolomeus.. ajde sad malo obrnuto.. treba malo zbog ravnoteže.

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:11   |   opcije


Bart,imaš pravo :).Persono,ne daj da te umiješa u to :).Idem :)

Autor: ZVONKO_TELEFONKO   |   28.06.2004. u 1:11   |   opcije


bartolomeus, ti izviriš ko zraka sunca ;))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:12   |   opcije


ajde proćeprkaj ti po mome profilu, kada sam taka nekonkretna...:-),.... možda nađeš štogod što bi čemu koristilo.

Autor: t-pol   |   28.06.2004. u 1:13   |   opcije


pročeprkala ja! :)) sada mogu mirno zaspati! :))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:16   |   opcije


ok, narode, idem ja u krpe i krpice. hvala vam na vašim razmišljanjima i vatrenim branjenjima stajališta. ljubim vas sve! :)))))

Autor: persona   |   28.06.2004. u 1:17   |   opcije


ah, zato me nitko ne gleda u oci, zasljepljujem :))b

Autor: Bartolomeus   |   28.06.2004. u 1:17   |   opcije


Dodaj komentar