razgovor


razgovor s malom kćerkom jedne prijateljice čiji
je muž ostavio nju sa troje nedorasle djece i
preselio se jednoj drugoj, za koju znamo da
je imala niz veza i pretpostavljamo da je izvrsna
u krevetu.
ja: malena, što ćeš sve raditi za vikend?
ona: idem tati u posjetu i ići ću u šetnju sa
mojom novom prijateljicom - mislila je pri tome
na dragu svog tate.
majka malene je šutila. nije rekla, "da nije bilo
tvoje nove prijateljice, tvoj tata bi bio kod tebe",
ili slično.
Ne prvi puta divim se ovoj ženi. Bez obzira kako
bilo teško, djeca ne smiju čuti nijednu ružnu riječ
o bivšem partneru - ocu, ili majci djece -; ne
smiju čuti i ništa ružno  o novom partneru
roditelja.

10.11.2008. u 7:49   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Nemoj se ljutiti,ali ovo je priča za malu djecu.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 7:51   |   opcije


Ti si vjerojatno očajna u krevetu...možda si imala vezicu 'il dvije...'jel?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 7:52   |   opcije


ego, ne pada mi na pamet ljutnja
zbog tvog mišljenja. želim ti ugodan dan.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 7:52   |   opcije


pa zašto bi ružno govorila o tatinoj prijateljici, da nije nje bila bi neka druga.. o tati treba govoriti ružno, ako treba.. nije ni on kriv što je taki..

Autor: habucibe   |   10.11.2008. u 7:55   |   opcije


ne trebaju čuti, naravno.Ali pametne su to glavice:)progledaju sami....

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 7:55   |   opcije


Mama je mogla reći malenoj...izvini zlato što nisam znala znala zadržati tvog tatu...

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 7:55   |   opcije


Ma,bez veze...

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 7:56   |   opcije


jutro, habić. jesi li se malo kurvao
preko vikenda?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 7:56   |   opcije


da, sur. tako treba biti.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 7:57   |   opcije


Upravo tako, djeca stvaraju onakvu sliku o roditeljima koja im pomaže u razvoju i zašto im nametati drugačiju 'istinu'.

Autor: pijesak   |   10.11.2008. u 7:59   |   opcije


naš pametni pijesak. drago mi je, čuti
te.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:00   |   opcije


jedino "istina"koju sami vide i shvate je ona prava.....

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:01   |   opcije


jutro magi, nisam malo..jako punooooo..

Autor: habucibe   |   10.11.2008. u 8:04   |   opcije


habi, to je tazlog zašto se žališ na ponedelek. Nisi se odmorio, a mogao si rupe na krovu začepiti da se nisi kurvao okolo.

Autor: pijesak   |   10.11.2008. u 8:08   |   opcije


opet, da, sur. drago mi je da prevladavaju slična mišljenja.
ovdje na zapadu je ustanovljeno da
djeca rastavljenih roditelja odrastaju
sasvim normalno, da se ne razlikuju
od djece roditelja koji žive skupa, ako
se ide ovim putem. ne mora se zajedno
živjeti, ali se zajednički na ljudski
način brinuti za potomstvo.
tek kod djece koja postanu predmet i
sredstvo u kojem ne igra ulogu njihova dobrobit, nego egoizam, osvetoljubivost, postoji opasnost
za njihovu psihu i tjelesno zdravlje.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:09   |   opcije


ne trebaš ružiti bivšega jer on to sam učini postupcima,i ne treba djeci dugo da shvate kako tata ne plaća za njih,kako niti nema volje doći i odvesti ih k sebi za vikend....kako ima bitnijih stvari od djece.....uglavnom je teko...čast rijetkima iznimkama

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:10   |   opcije


jako punooo, habić? ponosna sam na
tebe. a ja već ponešto mislila.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:10   |   opcije


lori, poznajem i druge očeve. teško je
i ocu koji bi posjetio svoje dijete, ali ga dočeka predbacivanje bivše žene,
ili mu je dobro poznato što ona djetetu
priča.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:13   |   opcije


Moji odrastaju sasvim normalno, ali bih ponekad voljela da nisu toliko senzibilni, ali jesu:(
i sve osjete sve vide, nema potrebe za pričom...osim ponekad ih utješiti i biti tu, sa svom svojom ljubavlju.

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:14   |   opcije


lijepo, sur. postoji i ono što su djeca
dobila u koljevci. ima ih jakih koji
mogu dobro podnijeti teške udarce života i
onih koji se od udaraca u djetinjstvu
ne mogu oporaviti cijeli život.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:17   |   opcije


habi....napomenuh -čast iznimkama....ali to je rjeđi slučaj....bar je teko po ovome što ja znam...istina je da je teško ne biti ogorčen kad te netko povrijedi.....prijevara i nevjera zapravo su beznačajne u odnosu na sve drugo što se dogodi u takvim situacijama....od grebanja za imovinom.....pa da ne nabrajam....oni koji su to proživjeli znaju....

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:19   |   opcije


Magdal, ni ne znaš koliko si u pravu... mi smo bili par koji je odrastao bez roditelja.....ali ja izašla jaka ko stijena iz toga, a moj bivši i danas kuka za svojim djetinjstvom....
na svu sreću jer sam sada tvrđava za moje klince:))

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:21   |   opcije


Imao je 18 godina,vraćajući se sa trčanja,zaustavi ga neki tip,jesi li ti XXX upita?Da,jesam.Ja sam tvoj tata,volio bih te upoznati.

Autor: inspektornick   |   10.11.2008. u 8:23   |   opcije


istina je i da na kraju djeca više poštuju i cijene toga koji nije bio tu kad je trebao,i nije se ponašao onako kako je trebao......svaku sitnicu koju za njih učini smatraju prekrasnom i velikom....a ono što mati svakodnevno čini,ne vide,to smatraju normalno-tako MORA biti.....a onda kad im mati ne treba i kad od tate mogu dobiti više-npr.slobodu,da čine šta hoće,i idu kud hoće....odu i zaborave tko je bio kraj bolničke postelje uz njih.....

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:24   |   opcije


stara priča. pogledaj dobro u kakvoj
je obiteljskoj situaciji odrastao tvoj
izabranik prije nego li se vežeš, ali
tko na to uzima obzir ako je zaljubljen.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:25   |   opcije


Lori... ne treba biti ogorčen:)))
ja sumnjam da će moji zaboraviti moju "stražu".
a on im je ipak otac.....
i trebaju ga....to je prirodno... a njihova srca i razum, ne bi trebali birati strane.

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:27   |   opcije


magdal......ovom zadnjom si sve rekla....čista istina....pogotovo kad si mlad pa ne vidiš očito.....zato tek kasnije kad si zreliji možeš to uočiti

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:28   |   opcije


lori...nisi baš u pravu,više poštovanja i više svega dobije onaj koji je tu uvijek,a ne onaj pravi,kojeg nema...

Autor: inspektornick   |   10.11.2008. u 8:29   |   opcije


Morat ću biti malo prost ovako rano,ali pokakim se ja na zakon koji djecu dodjeljuje mami samo zato što je mama. Poznajem jako mnogo djece kojima bi bilo bolje i ljepše s tatom.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:29   |   opcije


I ljuti me kad onda o tati svi pričaju kao o nekome tko je otišao i ostavio djecu.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:30   |   opcije


nisam psiholog, ali je vjerovatno
točna tvrdnja da onaj koga nisu voljeli
u djetinjstvu, sam nije naučio i nije
sposoban voljeti kao odrasli čovjek.
može se kratkotrajno zaljubiti.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:32   |   opcije


Magdal, ja sam rasla u goroj situaciji nego on.... ne bi trebalo imati veze... kak sam ja ispala "super":))))

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:32   |   opcije


ego...sve je tod slučaja do slučaja...nisu svi "tate" tate..kao ni "mame" mame

Autor: inspektornick   |   10.11.2008. u 8:33   |   opcije


Fino,pa zašto onda djecu dobivaju samo mame...zašto se ne gleda od slučaja do slučaja?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:33   |   opcije


sur, možda si ti iznimka koja potvrđuje
pravilo?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:34   |   opcije


ponekada se i gleda,bar je počela i takva praksa,znam bar dva slučaja..

Autor: inspektornick   |   10.11.2008. u 8:34   |   opcije


Tate mogu kupovati,davati lovu,a mame su dobre ako ne pričaju loše o tati...strašne mame,svaka im čast na tolikoj žrtvi.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:35   |   opcije


što je ego, napumpao si gumenjaru pa misliš da je trudna. nije, nije, samo ispusti ventil

Autor: humanahanuma   |   10.11.2008. u 8:36   |   opcije


nick.....šta bi rekao da dijete živi kod tebe,druga strana ne plaća za to dijete,koje je bilo u pubertetu kad su se roditelji rastajali i vidio je šta znači grebanje za materijalnim....jer je istjerano iz kuće,iz ulice u kojoj je imao prijatelje,i iz kvarta gdje je išao u školu......odbijao je kontakt s tom stranom 7g....čak i kad je teško stradao i ležao nepokretan,nije htio primit ga u posjete......nakon svega,mati je bila zločesta jer je htjela da završi školu,nije tolerirala izostanke i jedinice.....stavila zabrane na izlaske dok ne sredi situaciju u školi....on ode na drugu stranu i sad kaže-nisi ni bila prava mati,htjela si da budem propalica,u meni si vidjela samo alimentaciju-usput to je 450kn koja je bila jakooooo neredovita i ja sam se borila da plaća.....borila da to dijete dobije što ga pripada.....

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:38   |   opcije


bakice,otvori još neki profil...svih dvadeset ih znam.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:38   |   opcije


Moguće..:)))). Mislim da sam baš zato dobar roditelj, jer znam koliko djeci treba samo ljubavi.....
trebaju im naravno i hlače i patike i kozmetika... ali sigurnost, bar u ono što je ostalo od obitelji je najvažnija....
teta njihovog oca je malteme generacija moje kćeri... ali ja ne branim njihove odlaske na kavu... i ne mislim da to uma njuje njenu ljubav prema meni... a tu djevojčicu samo žalim... pogledam svoju divnu kći i pomislim kako bi njoj bilo u toj situaciju....ne dao Bog:))

Autor: surprised   |   10.11.2008. u 8:38   |   opcije


lori,svašta se događa...mogao bih i ja tebe pitati što bi rekla o mami koja baci dijete u kontejner...ja sam pričao o ustaljenoj sudskoj praksi da djecu dodjeljuje mamama,samo zato što su mame.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:39   |   opcije


ovdje oba roditelja imaju mogućnost
tražiti pravo na uzdržavanje. istina je da su još uvijek suci skloniji
predati odgovornost majci i samo u
iznimnim slučajevima čine suprotno.
to nije u redu, ali točno je da i
većina očeva to i ne žele i sa obavezom
bi bili preopterećeni.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:40   |   opcije


nije 20, nego 42. ja sam većinska vlasnica iskrice

Autor: humanahanuma   |   10.11.2008. u 8:40   |   opcije


ego, imam samo jedan profil i mislim
da je i on previše.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:41   |   opcije


Koliko tko to želi,to je priča za sebe.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:42   |   opcije


magdal,pričam o ovoj hanumi...cura me se uhvatila i ne pušta...mora da je i ona neka mama,koja je dobila djecu samo zato što je mama...jadna ta djeca.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:43   |   opcije


znam i slučaj gdje je dijete kod mame....tata redovito plaća alimentaciju,i to lijepi iznos....a dijete živi kod oca stalno.....i ne kaže mama pa nemoj plaćati kad on živi kod tebe......tata zbog djeteta ne želi svađu s bivšom.....pa tako pušta da traje.....

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:43   |   opcije


svaka čast... ja bih teško izdržala ne baciti neki zajedljiv komentar.

Autor: fever2   |   10.11.2008. u 8:44   |   opcije


Mama te voli,a tata radi za tebe...mislim da još u školi tako uče djecu...to je morbidno.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:45   |   opcije


ego, što je to u tebi da osjećaš potrebu
vrijeđati druge i tebi nepoznate ljude?
kakvo je bilo tvoje djetinjstvo?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:45   |   opcije


baš ću tebe loviti,nisam pedofilna. jok, ja sam ih kupila u interšparu. svih devetero.
ti se ego u sve razumiš boga ti. ko slaven tetkica.

Autor: humanahanuma   |   10.11.2008. u 8:45   |   opcije


magdal,koga sam ja uvrijedio?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:45   |   opcije


ego.....ima svakakvih situacija....činjenica je da je jako teško ostati dobar nakon svega i poslušati savjete psihologa.....

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:46   |   opcije


da, fever. neki ljudi zaslužuju divljenje i trebamo ih uzeti za uzor.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:47   |   opcije


slažem se lori...najteže je biti čovjek.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:47   |   opcije


ego, mene nisi uvrijedio. samo si pokušao.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:48   |   opcije


Ok,možeš li mi reći čime,ili kako sam te pokušao uvrijediti?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:48   |   opcije


iako je rastava, najčešće nužna, nema "dobre" rastave... uvijek su, u manjoj ili većoj mjeri, svi povrijedjeni... žena, čijim postupcima se diviš, magdal, je nametnila sebi, u startu, vrhunske standarde ponašanja, i pitanje je, koliko će dugo to izdržati.

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 8:53   |   opcije


Evo još jedne koja priča o vrhunskom standardu ponašanja jedne mame,koja djetetu ne govori protiv oca jer nije mogao živjeti s njom...za takvo nešto treba biti lud...čini se da je to samo na balkanu vrhunsko ponašanje.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:55   |   opcije


svi smo samo ljudi.....reagiramo impulsivno,pogotovo kad nas boli.....onda ne možeš razmišljati kako postupiti po knjigama,psihološki.....i ja se sramim nekih svojih postupaka.....ali,žalosno je ako iz grešaka ništa ne naučimo...

Autor: lori39   |   10.11.2008. u 8:57   |   opcije


Ma,zamisli situaciju....da nije bilo te žene,tata bi još bio tu???

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:57   |   opcije


Šta tata kaže,ima li on išta za reći?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 8:58   |   opcije


mislim da je ona jako pametna. uzela je
u vlastitom interesu svoj život u svoje
ruke. niko nije odgovoran za njenu
sreću i zadovoljstvo. malo je ovdje i
lakše. svi joj pomažu, posebno roditelji i barem financijskih problema
nema.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 8:58   |   opcije


ispravak, netočnog navoda... ja nisam željela živjeti s njim, ne obratno. on je mene pokušavao kazniti, za tu odluku, a preko ledja, našeg djeteta. moji visoki standardi su, definitivno, pomogli mojoj kćeri, ali su zato mene, podosta oštetili...

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:01   |   opcije


ego... prenapadački si nastrojen, iz samo tebi znanih razloga... govorim iz pozicije žene, koja muško roditeljstvo, doživljava dvojako... moj brat, uredno plaća 4 alimentacije... moj bivši muž, ni jednu. ima, majki i "majki", kao i očeva i "očeva".

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:08   |   opcije


magdal, kako naučiti svoje dijete za buduće roditeljstvo i što znači odgovoran roditelj, ukoliko mu govoriš da je njegov otac divan, al jebi ga prešel je. Stvari treba djeci postaviti kakve su činjenične. Ljudi odlaze, ostavljaju iz samo njima znanih razloga, nitko nije kriv, tako to ne bi trebalo biti, ali događa se i nije za osudu. Da, nije za osudu, ali nije niti za primjer.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:13   |   opcije


Nitko ovdje nije napadački nastrojen,osim bloga koji piše o žrtvi jedne mame koja ne priča djetetu ružno o ocu...a dijete je dobila samo zato jer je žena...sad ja pitam sve vas,šta bi ta žena imala od toga da djetetu priča ružno o ocu,i šta bi to dijete imalo od toga da zna da mu je otac najveći kreten na svijetu(to se u blogu ne vidi)...kakva je to žrtva? Čemu se divi vlasnica bloga?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:13   |   opcije


egu je negdje duboko u duši jasno da
su mnoge njegove riječi i njegovi
postupci trebali biti drugačiji. sad
će on, možda, nazvati svoju bivšu i
zamoliti za izvinjenje zbog svih
pogrešnih postupaka i riječi prema njoj?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:16   |   opcije


ego-trip, 99% novih žena nije se udalo za njegovu djecu iz prvog braka, nego za njega. Ne vjerujem da bi neka nova žena bila presretna da dobije troje djece na stalnu skrb, prema tome, pretpostavka da se ovaj gospodin borio da bi dobio svoje troje djece..je samo pretpostavka.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:17   |   opcije


svaka čast ženskoj....treba to moći, teško je to!

Autor: crna-bucka   |   10.11.2008. u 9:18   |   opcije


malo se šalim, ego.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:18   |   opcije


Ma,vi o ničemu ne znate pričati ako to ne spustite na osbonu razinu,tu ste najjače...ja pričam onako kako stvari stoje...ako to vama osobno nije milo,to ne znači da vas napadam.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:18   |   opcije


Je,a tati je super...živi bez svoje dijece i treba biti sretan jer mama ne priča svaki dan djeci da je kreten.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:19   |   opcije


komad, svi mi imamo naše istine koje
se razlikuju od istina drugih. tko nam
daje pravo da našu istinu namećemo
djeci čija je mogućnost prosuđivanja
još ograničena njihovom dobi?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:20   |   opcije


ego, da je tata htio biti s djecom, nije trebao odlaziti. Muškarac koji ostavi ženu sa TROJE djece samu, je neodgovorni kreten. Žena s jednim, eventualno dvoje djece još i može.. al troje djece je stvarno teško i naporno za jednu ženu samu.. u borbi za život i egzistenciju.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:22   |   opcije


hej, crna, dugo te nisam čula. habi
nam se punooo kurvaooo ovog vikenda.
nije nam bio vjeran.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:22   |   opcije


ajmo, hipotetski... da je otac dobio troje djece... klinci+ mlada ljubavnica+ troškovi+ odgovornost+ nedostatak vremena+... mnogo, štošta= vrlo vjerojatno, raspad sustava... žena, s troje djece, i pored sve ljubavi, ovog svijeta, koju osjeća za njih, sebi je, opako, odredila životni put.

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:22   |   opcije


Muškarci vole djecu,ne vole djecu samo mame...i svima nam dan traje 24h...i žene imaju mlade ljubavnike...o čemu ti pričaš?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:24   |   opcije


ego trip, ja vjerujem da otac mog djeteta obožava svoje dijete, nije platio kune alimentacije, čestitao mu niti jedan rođendan.. al je zato faca pojaviti se na nekom događaju gdje sa strane može reči, to je moj sin.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:26   |   opcije


mmm, još će joj biti opakije ako cmizdri, druge optužuje i topi se u
samosažaljenju. ružne misli opterećuju
na prvom mjestu nas same.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:26   |   opcije


Pričamo o globalnom problemu,a vi stvar svedete na par primjera vaših prijateljica i držite se toga ko pijane babe.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:26   |   opcije


pričam o, KONKRETNOM slučaju... ne pokušavam dobiti imaginarne bodove, u teoretiziranju...

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:27   |   opcije


Da ga obožava,tada bi i plaćao alimentaciju.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:27   |   opcije


Pa,jel misliš da ja ne znam neke obrnute konkretne slučajeve?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:28   |   opcije


Ajmo viditi tko će ih više nabrojati,pa ćemo zbrojiti bodove...bacanje djece u kontejner nosi 10 bodova.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:28   |   opcije


Ne plaćanje alimentacije nosi 5 bodova.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:29   |   opcije


Rijetka posjećivanja nose 2 boda.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:29   |   opcije


ego-trip, GLOBALNO je da muškarci imaju drugačiji ritam života nego žene, da su rijetki muškarci spremni na cjelokupnu brigu od djeci (kuhanje, pranje, zadaće, pečenje kolača., rođendanskih torti, večeri doma s djecom..) i da kad i dobiju djecu obično je dobiju svojim roditeljima ili budućoj ženi.. a oni se i dalje ponašaju kao i u prvom braku..

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:29   |   opcije


Lijepo pričanje o jednom od roditelja nosi 1 bod.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:30   |   opcije


Globalno,to je istina...ali,nije u redu da se presuđuje globalno.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:31   |   opcije


Gdje je tu pojedinac koji voli dijete više od mame...koji ima bolje uvjete od mame...koji želi dijete više od mame?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:31   |   opcije


njegovanje bivšeg muža, 6 godina poslije rastave, par mjeseci, učenje hodanja, čitanja itd, istog( kćer je bila premala, a to se moralo odraditi...)... koliko nosi, ego..?

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:33   |   opcije


Globalno ispada da su muškarci krivi za svaki raspad braka,a to nije istina. I to je ono na što aludira ovaj blog u globalu.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:33   |   opcije


Neka nosi koliko god ti kažeš...jer znam ja i za takve konkretne slučajeve.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:34   |   opcije


moj je dijete volio više od mene, imao bolje uvjete od mene, želio svoje dijete da živi kod njega više od mene- do momonta dok ja nisam rekla da može, nema problema, dam dijete njemu, ali ne baki, drugoj ženi..i bla..bla.. Odjednom više nije želio dijete kod sebe, jer me nije mogao ucjenjivati da se i ja vratim :)). Čak što više, zaobilazio je dijete u širokom luku, valjda od straha da mu ne pripadne :)).

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:35   |   opcije


bilo bi zanimljivo više čuti kako muškarci i kako žene gledaju na postupak oca od troje djece. ima li za
njega i razumijevanja?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:35   |   opcije


komadu,o tome pričaj sa svojim bivšim...rekoh ti na spuštaš priču na osobnu razinu.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:36   |   opcije


ego, što je zapravo tebe izritiralo u ovom tekstu? priča o opisanoj obitelji ili magdalin komentar u njemu?

Autor: previse-zensko   |   10.11.2008. u 9:38   |   opcije


ego, svatko onaj koji dijete beskrajno voli, neće niti raditi na tome da mu se brak raspadne, ili da ga ostavi. Ljubav i odgovornost prema djece pokazuješ NEODLASKOM, a ne odlaskom, pa naknadnim čmrljenjem kako nekog voliš. Prema tome ono što si ti naveo.. da otac voli više, ima bolje uvjete i što ti ja znam ne stoji.. da voli više, ne bi niti otišao drugo, strpio bi se da djeca odrastu..

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:38   |   opcije


puno se muški namuče oko dice. jedno sekundu i po u prosjeku.
je li ego, zašto ti uvik dobiješ po repu?

Autor: humanahanuma   |   10.11.2008. u 9:39   |   opcije


komadu,o tome smo već pričali...muškarci odlaze jer djeca ostaju kod mame. Tko u stvari odlazi,to ovisi od slučaja do slučaja...ti kao da si pijana...pa,ako dvoje ne mogu živjeti zajedno,bolje da se raziđu.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:40   |   opcije


uz, dužno poštovanje vlasnici bloga, probat ću apsolvirati, trenutnu diskusiju, pitanjem... zašto, nas 7-8, žena, ima toliku potrebu, objasniti, svoje stavove i iskustva, 1(jednom) muškarcu?... vjerujem da sve ovo čita, još poneki, ali se mudro ne uključuje u raspravu... egu, bez podilaženja, čestitke na upornosti.

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:41   |   opcije


Odjednom muškarci rade na tome da im se brak raspadne...ovo je vrhunac.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:42   |   opcije


ego, ti si pijan, miješaš kruške i jabuke. NEODGOVORAN roditelj je roditelj koji razjebe brak od troje djece i ode drugoj ženi. Samim tim pokazuje da NE VOLI svoju djecu toliko da bi svoj život podredio njima, nego odlazi za svojim kurcem. Muškarac koji prijevarama svjesno stavlja na kocku svoju obitelj i djecu, ne voli ih više od svojih potreba i on je sam sebi na prvom mjestu. Sva ostala uvjeravanja o nekoj ljubavi su besmislena.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:44   |   opcije


Ok,želiš li ti meni reći da samo muškarci imaju tu jebeno rijetku sposobnost razjebati brak?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:45   |   opcije


ne izvrći, pričamo o konkretnom slućaju, muškarca koji je otišao od troje djece drugoj ženi.. gdje si ti razvio tezu o njegovoj velikoj ljubavi prema djeci..

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:47   |   opcije


Ma,nađi ti neki konkretan kurac i popuši ga....eto ti sad!

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:47   |   opcije


ego je napušen hihihihi

Autor: previse-zensko   |   10.11.2008. u 9:47   |   opcije


Pa,ne mogu ja sada pričati o svim konkretnim slučajevima ovoga svijeta.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:48   |   opcije


Objasni ti meni konkretan slučaj žene koja baci troje djece u kontejner!

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:48   |   opcije


ego kad ostane bez argumenata počne vrijeđati. LJUBAV se mjeri odgovornošću i ponašanjem, a ne riječima.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 9:48   |   opcije


pokušat ću stupiti malo u obranu dotičnog oca djece. zaljubili su se vrlo
mladi i još za vrijeme studija oženili.
seksualni život je bio onakav, kakav je
često nakon 15 - 20 godina suživota sa
ženom koja nije imala nekih iskustava na ovom polju. naišla je jedna mlađa i
daleko iskusnija na ovom polju.
on je bio ipak prilično svjestan svoje
odgovornosti. moja prijateljica mu je
postavila ultimatum da ili prekine vezu,
ili ide. najprije je htio ostati, ali
je nova prijetila sa samoubistvom.
što je sa ženama koje olako upadaju
sa strane u obitelji?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:49   |   opcije


Pa mi objasni slučaj žene koja se naloče a djeca nemaju za kruh.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:49   |   opcije


Ma,svio tvoji argumenti su neki tvoji konkretni slučajevi...koliko puta trebam reći da bih i ja do sutra mogao nabrajati neke takve jebene konkretne slučajeve koje govore u prilog muškarcu?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:51   |   opcije


nalokane žene koje se ne brinu za svoju
djecu su iznimke. nećemo o njima.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:52   |   opcije


Aha,a možemo o muškarcima koji ne plaćaju alimentaciju...'jel? Ili su oni pravilo?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:54   |   opcije


ako je prijetila, samoubojstvom... onda on ima, ne troje, već četvoro djece..:)

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 9:54   |   opcije


o njima može, ego. njih je puno, puno
više.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:55   |   opcije


blago njemu, mmm. slijedeće na redu je
da će se htjeti vratiti kući, ali
ga moja prijateljica više neće.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 9:57   |   opcije


aha,sad pričamo globalno.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 9:58   |   opcije


Umjesto da se tučete nogom u guzicu što vam ludi zakon daje djecu samim time što ste žene,vi još kukate kako je to neka žrtva i odricanje...pa,ima li išta ljepše na svijete nego žrtvovati se za svoju djecu?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:00   |   opcije


nema mišljenja još ponekog muškarca.
svi junaci nikom ponikoše, ili se
zamisliše "kako bi lipo bilo kad bi i
oni imali, samo tajno, neku mladu i iskusnu, al nema je na vidiku."

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:03   |   opcije


magdal... tao...:)... ego... do smrti ću braniti pravo, na djecu, onog roditelja koji je bolji i odgovorniji... neovisno, o spolu roditelja.

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 10:04   |   opcije


da, ima divnih očeva. moj muž je divan
otac, samo se je malo kurvao i sad mu je žao. eto!

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:06   |   opcije


Je li...a,što mu nisi oprostila zbog svog djeteta,a? Nije li i njemu žao što nema oca?

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:10   |   opcije


ego, nećemo se mi tući nogom u guzici. naravno, tebi stoji na slobodnom raspolaganju da se sam tučeš nogom u
guzicu.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:10   |   opcije


magdal... ako ikako možeš, izbalansiraj situaciju..:)... čisto, zbog ravnoteže, medju zvjezdama...

Autor: mmmmmm_da   |   10.11.2008. u 10:10   |   opcije


ego, mi živimo u istoj kući, svako u svom stanu. djeca ne pate. priznajem,
ovdje na zapadu je financijski često,
ne uvijek, ipak lakše.
cilj mog priloga je da poneki razmisle
malo više o svom ponašanju prema
bivšem partneru. uživajte svi dan.

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:14   |   opcije


Sve što sam ja htio reći je to, da ono što si ti napisala u blogu nije za nikakvo divljenje...neke stvari jesu,i neke žrtve koje podnose žene jesu za divljenje...ali,to što neka žena ne priča djetetu ružno o njegovom ocu bi trebao biti normalan postupak jedne zdrave žene,ma kakav otac bio.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:19   |   opcije


u zadnje vrijeme se na žalost srećem samo sa ženama čija djeca komentiraju svoje očeve: "mama, ja ti se divim kako to trpiš". Možemo mi balansirati, govoriti djeci što nas volja, bili u braku ili van braka, djeca nisu slijepa da ne vide. Čionjenica je da ne poznajem niti jednu ženu alkoholičarku, niti jednu koja se kurva i zapostavlja djecu, niti jednu koja je ostavila djecu.. pa ne mogu suditi i o takvim roditeljima.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 10:21   |   opcije


Ne pznajem ni ja Obamu,ali znam da je novi predjednik SAD.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:23   |   opcije


to ti misliš samo da je Obama novi predsjednik, ali još nije prisegnuo..

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 10:24   |   opcije


I ovdje nitko nikome ne sudi...i nitko nikoga ne napada.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:24   |   opcije


nitko nikog ne napada, nema niti potrebe, ali donosi svoj sud o navedenim činjenicama.

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 10:26   |   opcije


Muškarac, 41, Dubrovačko-neretvanska županija, Hrvatska. Član od 08.11.2008.

zena i troje djece

...stvar je jasna........sa novom zenom ce imati
dvoje djece i ona ce ga napustiti, ali ce sud
djecu opet dodjeliti mami..........to da ga je
ucjenjivala ubojstvom ili razbila brak se ne
konta........potpuno si u pravu ali nemam pristup
blogu jer sam prekratko ovdje....zivim u CH i
ovdje je sasvim logicno da ukoliko se radi o vecem
broju djece ili da postoji sumnja o nesposobnosti
zene da se situacija promatra kao zaseban slucaj

pozdrav

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:43   |   opcije


Ovo je samo da proširite vidike izvan vašeg dvorišta...da vidite kako se razmišlja i djeluje u normalnim zemljama.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:44   |   opcije


tri sam pisma napišala. ego, jesi se
u međuvremenu udario nogicom u tur, ili
još nisi stigao?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:50   |   opcije


Nemam vremena,spremao sam djeci doručak.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:52   |   opcije


jadna dječica. visio si na iskrici i
oni sad jedu nezdrave slatkiše?

Autor: magdal   |   10.11.2008. u 10:54   |   opcije


Je,i gledaju porniće.

Autor: ego-trip   |   10.11.2008. u 10:56   |   opcije


druga mu nije razbila brak, on joj je dozvolio, a ucjene samoubojstvom se ne liječe brakom nego psihološkom pomoći. Bez obzira kome su djeca dodijeljena, oca to ne sprečava da sudjeluje u svakom segmentu dječjeg života, od škole, slobodnih aktivnosti, zajedničkih vikenda, godišnjih odmora. Na kraju se svede da očevi sa djecom porovode kvalitetnije vrijeme, jer ih dobiju oprane sa pinklecima, napisanih zadaća.. i vrate sa prigovorima kako ih je to mama odgojila, a on naravno nije napravio baš puno da to korigira. I dok se cijenjeni očevi izgovaraju na sud da im nije dodijelio djecu, ne provode s djecom niti ono vrijeme koje im je dodijeljeno.. nego za par godina vide djecu jednom godišnje... i naravno ona zločesta mama je kriva :))))

Autor: komad_zene   |   10.11.2008. u 11:18   |   opcije


Ipak djeca u takvim trokutima najviše nastradaju.To se tek posle vidi kad osnuju svoju obitelj...bar ja tak mislim.I hvala na posjeti blogu :-)))

Autor: gospodar_srca   |   11.11.2008. u 11:44   |   opcije


Dodaj komentar