prolaze ljudi,putuju......


Ljudi putuju pa se dive vrhovima planina, divovskim valovima mora, dugim tokovima rijeka, širokom prostranstvu oceana, i kružnom gibanju zvijezda; a pored sebe prolaze i- ne čude se ničem.(sv.Augustin)

11.01.2009. u 18:16   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

lijepo je to rekao sv.Augustin.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:17   |   opcije


da,je:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:18   |   opcije


velika istina... ljudi sami pored sebe prolaze i ne čude se sami sebi...

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:21   |   opcije


• Kakva li je taština slikarstvo, u kojemu se divimo sličnosti sa stvarima koje nas u naravi uopće ne diraju. ..Pascal

Autor: _lancelot   |   11.01.2009. u 18:23   |   opcije


Lanc:)))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:26   |   opcije


Sv.Augustin upravo o tome priča...jer ne znamo ni što mislimo ni što osjećamo....najmanje vremena posvećujemo sebi.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:27   |   opcije


Kako da iskreno prihvatimo nešto drugo,ili nekog drugog,kad ni sebe još nismo prihvatili? Zbog toga je sve taština i laž,ne samo slikarstvo.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:29   |   opcije


• Živimo u jednome odviše svjesnom vremenu. Tako puno znamo, a tako malo osjećamo.

Autor: _lancelot   |   11.01.2009. u 18:32   |   opcije


ima i ovako,malo znamo,puno osjećamo:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:34   |   opcije


Mislite da su ljudi prije 1000 godina mislili da su glupi i da ništa ne znaju? I oni su tada za sebe govorili da puno znaju.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:38   |   opcije


Imali su svoje znalce i mudrace kao što ih imamo i mi danas.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:38   |   opcije


pa,navikli su se,Augustine.što da se čude ko pura govnu..

Autor: Kimberly_Clark   |   11.01.2009. u 18:39   |   opcije


A ništa se prominilo nije....ljudi ostali kakvi su i bili prije 1000 godina.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:39   |   opcije


red štivo je prekrasno,gdje je nestalo,šta se desilo???

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:41   |   opcije


• Mi stojimo na ramenima naših predaka. Pa zato i nije čudno da vidimo dalje od njih.

Autor: _lancelot   |   11.01.2009. u 18:41   |   opcije


"Osho,
tokom Vašeg prvog predavanja o Ashtavakri mnogo je ljudi plakalo iz dna duše. Što to znači? Jesu li ljudi koji su plakali slabići, ili je to snaga Vašeg glasa? Molim, bacite nešto svjetla na to.

Osho: Jedno je sigurno: ovaj koji je pitao je neosjetljiv.. On u suzama vidi samo slabost. Jasno je da su u njegovim očima suze presušile, oči su postale neplodne kao pustinja. Na njima ne cvate cvijeće - suze su cvijeće očiju.
Osjećaji onoga što je pitao mrtvi su. Njegovo je srce blokirano. On živi samo preko intelekta. Dao je posljednje obrede svojim mrtvim osjećajima. Mora da on živi u mislima. Ljubav i suosjećanje, pogled na život, romantika, blaženstvo - on mora da je podbacio te mogućnosti. Tu nema strujanja. Njegovo srce, mora da je isušeno kao pustinja. Tako je prva stvar koja je doprla do njega, kod ljudi koji plaču, bila da su slabići.
Tko ri je rekao da su suze znak slabosti. Ne, one nisu znak slabosti, one ukazuju na osjećaje, pokazatelj jačine osjećaja. I upamti, osjećaji su jači od misli. Kao što sam prije rekao, prvi nivo su aktivnosti, zatim nivo mišljenja, osjećaja, zatim centar svjedočenja.
Osjećaj je najbliži svjedočenju.
Obožavanje je najbliže božanskome. Akcija je jako daleko; putovanje od tamo jako je dugačko. Misao je također daleko, isto tako je put dug. Obožavanje je vrlo blizu.
Upamti, suze nisu nužno povezane sa nesrećom, iako ljudi smatraju da postoji samo jedna vrsta suza - one povezane s nesrećom. Suze također teku iz suosjećanja, suze također teku zbog radosti, u zahvaljivanju, iz zahvalnosti. Suze su samo znak da se nešto događa unutra, nešto što je teško zadržati - nesreća ili radost. Unutra se događa nešto tako obilno da počne preplavljivati. Ako je to tuga - tako duboka tuga da ju je teško zadržati iznutra, poteći će sa suzama. Suze rasterećuju. Suze su ventil.
Suze ne moraju nužno biti povezane sa tugom ili radošću - one su povezane sa preobilnošću. Sve što postane pretjerano, suze će iskupiti i isprati. Dakle, kod onih koji su plakali mora da je došlo do preobilnih emocija, mora da je neka slatka bol ušla u njihova srca. Mora da su čuli žuborenje nepoznatog. Zraka dalekog, nepoznatog, dotakla je srce. Mora da je nešto sišlo do njihove tame. Neka je strelica ispunila njihovo srce bolom i ekstazom - oni nisu mogli zaustaviti srce.

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:42   |   opcije


evo ponovo... :)

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:42   |   opcije


:-))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:43   |   opcije


Plač je fiziološka potreba koja čovjeku dođe poput pišanja.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:45   |   opcije


e urbi nisi u pravu:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:46   |   opcije


Kao što bi bi nekad pukao da se ne popiški,tako bi ponekad pukao i da ne zaplače.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:46   |   opcije


..počni s čuđenjem o sebi...za početak: pročitaj stare blogove i vidi prekeljavanja koja pišeš--čuđenje će biti kod tebe začudno..

Autor: ozujak80   |   11.01.2009. u 18:46   |   opcije


ajde mi ti vapalipi onda objasni kako to da ljudi ponekad plaču i protiv svoje volje?

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:47   |   opcije


sad već liči na nešto:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:47   |   opcije


• Kad ti je teško, plači, ali neka tvoje suze ne teku po zemlji, mogle bi je uprljati. Alžirska

Autor: _lancelot   |   11.01.2009. u 18:47   |   opcije


što je sapun za tijelo, to su suze za dušu...

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:48   |   opcije


ma slažem se da bi pukli da ne zaplačemo:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:49   |   opcije


tako je rose...a to je i pišanje za prostatu....sve je to ljudsko.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:49   |   opcije


" Suze su samo znak da se nešto događa unutra, nešto što je teško zadržati - nesreća ili radost. Unutra se događa nešto tako obilno da počne preplavljivati."

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:51   |   opcije


opet si u pravu...ali tako je i sa pišanjem.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:51   |   opcije


i jedno i drugo su ljudske fiziološke potrebe.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:52   |   opcije


a mi se sramimo i jedne i druge potrebe.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:53   |   opcije


Jer nismo spoznali sebe...lažemo se.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:53   |   opcije


"Suze su ventil. Suze ne moraju nužno biti povezane sa tugom ili radošću - one su povezane sa preobilnošću. Sve što postane pretjerano, suze će iskupiti i isprati. Dakle, kod onih koji su plakali mora da je došlo do preobilnih emocija, mora da je neka slatka bol ušla u njihova srca. Mora da su čuli žuborenje nepoznatog. Zraka dalekog, nepoznatog, dotakla je srce. Mora da je nešto sišlo do njihove tame. Neka je strelica ispunila njihovo srce bolom i ekstazom - oni nisu mogli zaustaviti srce."

Autor: red-rose   |   11.01.2009. u 18:56   |   opcije


Eto vidiš.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:57   |   opcije


Obična fiziološka potreba.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 18:58   |   opcije


• Suze jedne žene su šutljivi govornici. Francis Beaumont i John Fletcher

Autor: _lancelot   |   11.01.2009. u 18:58   |   opcije


.......Tako, svaki od nas, kada se rodi i nastani ovaj svijet kao svoj dom, zapocinje svoj zivot u suzama.........

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 18:58   |   opcije


ma,djeca plaču kad se rode jer im je u maternici bilo lijepo i ugodno...odjednom ih netko rasteže i mlati po guzici....nema tu nikave simbolike.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:04   |   opcije


pa plaču da upravo zbog toga,time izražavaju svoje osjećaje:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 19:06   |   opcije


Život počinje prije rađanja...nije dijete živo tek kad se rodi.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:06   |   opcije


pa,nek plaču...ko ih jebe.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:07   |   opcije


E urbi,urbi meni je za danas stvarno dosta:)),izvlačiš iz konteksta,bezveze:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 19:07   |   opcije


aha,a šta sam ja to izvukao iz nekog konteksta?

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:09   |   opcije


joj,papapa,neda mi se:))

Autor: vapalipi   |   11.01.2009. u 19:09   |   opcije


hehehe,nisam ni sumnjao da ti se ne da...jer sve što si napisala izvukla si iz konteksta onog što sam davno napisao...ljudi plaču i smiju se...i to su fiziološke potrebe.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:11   |   opcije


meni svi na kraju svake rasprave pripišu upravo ono što sami rade.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:13   |   opcije


čovjek vam otvori oči,nauči vas nešto,pokaže vam nešto,a vi to odmah iskoristite protiv njega.

Autor: urbietorbi_ja   |   11.01.2009. u 19:16   |   opcije


Dodaj komentar