Jedno pitanje samo za one oženjene--ustvari nebitno mogu se i svi ostali uključiti ako žele

Da li vas brak sputava u bilo čemu ili ne? Osjećate li se katkad kao da ste u kavezu ili u zatvoru..

19.04.2009. u 19:43   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ja se puno puta osjećam ko u kavezu,dalo bi se o tom

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 19:44   |   opcije


ne

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 19:44   |   opcije


osjecam se ponekad tako

Autor: zimbo   |   19.04.2009. u 19:45   |   opcije


Ne.Još gore od toga :-)))))))

Autor: GospodarSrca3   |   19.04.2009. u 19:45   |   opcije


a ludnici? ;-}

Autor: bhodinut   |   19.04.2009. u 19:45   |   opcije


Mislim da bih se osjećala tako..

Autor: Neidentifikovana   |   19.04.2009. u 19:46   |   opcije


hahaha ima i ludnice..nisam se sjetila..eh..šteta:)))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:46   |   opcije


Neidentifikovana, ja sam se osjećala upravo tako..ali davno to bješe.

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:47   |   opcije


...možda zavisi s kim si...u b(m)raku..;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 19:49   |   opcije


Prvi put kad sam pobjegla s vjenčana sjetila sam se onih okova Baščelika :)

Autor: Neidentifikovana   |   19.04.2009. u 19:49   |   opcije


:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:50   |   opcije


Pa zato i pitam..Evo red je našla srodnu dušu i ona se ne osjeća tako.. No, većina s kojima ja komuniciram..a čak i ljudi koji još nisu stupili u brak, znaju prokomentirati, možda bi se osjećali sputani ili se boje baš tog osjećaja..

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:51   |   opcije


mene i virtualni brak sputava

Autor: mosh-njenko   |   19.04.2009. u 19:53   |   opcije


točno, "magic..", zato sam i napisala u svom zadnjem blogu da sa mužem/što već bio tko s kim/ moraš otvoreno razgovarati... inače.. :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 19:53   |   opcije


realno gledano,šta god ko rekao,čovjek,žena,koji su doslovno sretni,ako kao pojedinac dolaze na ove stranice,znak je da nešto ne štima,.Meni recimo ne fali sexa,fali mi komunikacije,i kažem taj osjećaj,ko da si u kavezu

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 19:54   |   opcije


Postoji TO, naravno...:)

Autor: Neidentifikovana   |   19.04.2009. u 19:54   |   opcije


red drago mi je da si našla ono što te čini sretnom i neka potraje..:))
otkucaj..sve manje i manje je komunikacije među partnerima..garant..čak i u javnim istraživanjima..zato ružo zalijevaj dobro i čuvaj ovo što imaš..

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:56   |   opcije


"otkucaj.." - :) nije tako... imaš slučajeva kad par živi u malom stanu :) 1 soba, 1 TV... većinom, daljinski i pivkan je kod gazde :) naravno, karikiram... :) ima dosta emisija na TV koje npr. ja ne gledam... a što ću raditi, dok on gleda npr. F1? :) to nije znak da nešto ne štima, to je znak da se treba kupiti veći stan :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 19:57   |   opcije


...o tome bi se dalo polemizirati, lamentirati...o osjećajima...kao kad muški kažu nemre bit samo s jednom ženom...il ga ne razme ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 19:58   |   opcije


ne..i ne. brak nije zamišljen kao zatvor. i nema veze s tim.

Autor: triple_trouble   |   19.04.2009. u 19:58   |   opcije


i uvaliti se u još veće kredite :)))
i to je ljubav i razumijevanje...lakše je udvoje.

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 19:58   |   opcije


ma šalim se.. ne idem nigdje iz ovog gnjezdašca :) to je samo stvar tolerancije.. puno stvari na TV mene ne zanima, a ono što njega ne zanima, ipak gleda.. i... on nije na iskrici :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 19:59   |   opcije


Možda i probam...Jednom :)

Autor: Neidentifikovana   |   19.04.2009. u 20:00   |   opcije


TT vjerujem da nije..ja sam postavila pitanje jer sam bila potaknuta jednim jučerašnjim razgovorom s jednim bračnim parom..koji nažalost od sutra i zakonski završava....zato pitam pojedinačno kako se tko našao..recimo ja sam u mom braku jako trpila zbog ljubomore..osjećala sam se više, ne ni u kavezu ili u zatvoru, već pod staklenim zvonom.

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:01   |   opcije


Ili konkretnije, žena je doslovno jučer rekla i to mi je nekako ostalo: "Ne mogu više, osjećam se kao da sam u kavezu ili u zatvoru".

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:02   |   opcije


ja sam specifičan slučaj..znam i sama.ali i nadalje tvrdim, ako je zatvor, bolje da ga nema...:)

Autor: triple_trouble   |   19.04.2009. u 20:03   |   opcije


Zar to nije strašno Magična??

Autor: Neidentifikovana   |   19.04.2009. u 20:03   |   opcije


svako zna svoje,ja u tuđe razloge ne ulazim,od muža ne skrivam da sam tu,jer na kraju krajeva ni nisam tu da bi se kurvala ..Magic(oprosti na riječniku) ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:03   |   opcije


u braku ili veze, svatko treba imati dovoljno prostora da ne osjeti da mu ona druga strana puše za vratom....jedino moguće ako je život u dvoje na osnovama partnerskog odnosa.

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:03   |   opcije


ah, "magic..", oboje su stvorili taj kavez.. svatko od njih po 50% nitko ni više ni manje, već jednako

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:03   |   opcije


TT slažem se s tobom u potpunosti:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:04   |   opcije


i osobno znam i tvrdim,da se mnogo brakova raspalo zbog chata bilo kakvog,,Ljudi sve rijeđe ili uopće ne komuniciraju,sva se komunikacija svela na jebeni kompjuter i mobitel

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:05   |   opcije


lol, "otkucaj..", kad pitam: kaj ima na TV, a on samo kaže: 'imam Farmu, a poslije kaj hoćeš.. odi malo na iskricu i prikrati vrijeme' :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:05   |   opcije


..mda..sad bi svi trebali reći kako brak nije "zamišljen" da bude takav - zatvor, kavez, stakleno zvono, ludnica,itd... - no u stvarnosti se događa svašta...ponekad je pitanje kako to prepoznati

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:05   |   opcije


red možda jesu, a možda i nisu? ja znam koliko sam se trudila da moj opstane..ali ako te netko doslovno želi smatrati svojom imovinom, i još k tome te psihički uništava bolesnom ljubomorom i drži u staklenom zvonu..ne znam da li bi taj omjer bio 50:50

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:06   |   opcije


život piše dan po dan... svaki dan je drugačiji, kao što je i čovjek svaki dan u nekom drugom raspoloženju, ali generalno gledano, bez tolerancije i kompromisa, svaki brak-veza-whatever se pretvara u zatvor-stakleno zvono-whatever

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:06   |   opcije


nema veze ni chat ni kompjutori, da nema toga bila bi tekma s dečkima ili pikado u kvartovskom kafiću....ovo je sve posljedica, ne uzrok.

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:06   |   opcije


...nije uvijek 50:50 omjer...ipak bi nam život bio prejednostavan

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:07   |   opcije


otkucaj, nemoj ti meni internet i mobitel, iako i u tome ima istine..vidim kako ti komuniciraš u svom blogu..dosta ofiranja:)))
da ne bi bilo komentara poslije:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:07   |   opcije


ne bih ulazila u detalje, "magic..", ali odnos dvoje ljudi čini svaki svojih 50% odrađuje...., a dozvoliti nekom da te maltretira, znači da osoba nije odradila u cijelosti tih 50%

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:08   |   opcije


"d_r..", uvijek ti je 50%, kako god ti gledala/ne gledala, uvijek ti je sve fifti-fifti... (ako iskreno gledamo svoju dionicu, pustimo drugog.. neka on gleda svoju, ali u mojoj dionici-ako odradim sve 50% korektno-pošteno-iskreno...ne bi trebalo biti problema), a ako ih ima.. opet sve vratim sebi...

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:09   |   opcije


red, znaš kako sam ja odradila..sve ostavila i otišla..jer to je već bio patološki slučaj..i najbolji korak kojeg sam učinila..a bilo je itekakvih pokušaja da uspije.

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:09   |   opcije


pa dobro meija,uvijek se nađe neki razlog,ja sam samo navela primjer,moj recimo ne ide na piće,ne ide na utakmice,ne ide na ribolov,ne ide nikud,al brate mili,puno bi ja zato puta voljela nekud otić al ništ od tog

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:09   |   opcije


znam, "magic..", to je najbolje što si napravila... jer ti si odradila svoje... odlaskom, zato što on nije ni vidio da treba odraditi ostalih 49%, osm onog 1% što je značilo "da" :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:11   |   opcije


..heh...čini mi se da nekima ovdje je lako tuđim K po glogu mlatiti...red, nije sve tako jednostavno...pa shvati magic :)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:11   |   opcije


hehe magic, a osjetila sam da se mogu zafrkavat sa nekim pa eto,opustila se ;)nije to nikakvo ofiranje,e ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:11   |   opcije


otkucaj, nemoj se ljutiti kaj ću ti ovo napisati, ali premlada si da pristaješ na manje od onoga što bi trebala imati....kaj će biti kad odvališ još 15-tak godina?

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:11   |   opcije


eh i nije baš neka tema..ali dobro je nekad podsjetiti i na tu stranicu života..

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:11   |   opcije


pa, "d_r-.", ja upravo pišem o svom K.. s kojim mlatim ... :) drugo su sve pretpostavke, ali ovo što pišem, pišem o svom iskustvu, svom životu, svoja 2 prošla braka i ovom sada (još neregistriranom), ali tko te pita za papir :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:12   |   opcije


nemam se šta ljutit meija,nije on loš čovjek,samo je previše privržen svojima.A znaš kako je,čovjek se uvijek misli-bit će bolje

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:14   |   opcije


...sve 5 kaj pričaš o sebi...samo ženama koje su prošče torturu s ljubomornim mužem nemreš reć "nisi odardila 50 neg 49%"

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:14   |   opcije


kažu treća sreća..to su samo izreke..no u tvom primjeru neka ti stvarno bude sve najbolje r-r..papir ili bez papira, glavno neka ide:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:15   |   opcije


da i svakako treba proći tu torturu, ne probao je nitko..:(((

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:16   |   opcije


ok, privržen...a di si ti u svemu tome? u braku, da obje strane budu zadovoljne, treba biti ravnoteža, i davanja i primanja...

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:16   |   opcije


meija koga si to pitala? ja nisam u braku:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:17   |   opcije


ja sam zadnja na tapeti i tako će bit dok god su živi,imam opciju trpit il se rastat i tu je kraj priče

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:18   |   opcije


...trpiti? što?

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:18   |   opcije


pa ne,ne osjećam se baš kao u zatvoru,ili kavezu.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:20   |   opcije


otkucaj sam pitala...

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:21   |   opcije


okice možda u zlatnom kovčegu?:)))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:21   |   opcije


naravno šala mala, sorry.. ja volim uvijek čuti da je nekom ok:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:22   |   opcije


možda sam izabrala pogrešnu riječ,pa eto,znam kakav je,kakvi su mu roditelji,sestra,i već si mogu dočarat kako će mi bit ukoliko i dalje ostajem sa njim,puno ih veli da očito imam debeleživce,al eto.Pod trpit sam mislila kad prihvatiš i ono neprihvatljivo tebi

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:22   |   opcije


razvod je ono šta me plaši.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:22   |   opcije


al pustimo to ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:22   |   opcije


razvodi su sami po sebi teški, pogotovo ako su tu još i djeca, ali sve je to za žive ljude.

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:23   |   opcije


nije uvijek o.k. magic,ali ne mogu uvijek ni partnera krivit jer je meni loš dan,ili period.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:23   |   opcije


...stariji ljudi su mi uvijek govorili da si pogledam rodbinu...roditelje..pa ću znati...kak mi bude...

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:23   |   opcije


naravno okice, svi se mi na dane ustanemo na lijevu nogu:))

Autor: magic53   |   19.04.2009. u 20:24   |   opcije


za brak treba puno više od ljubavi ili dobrog seksa....

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:26   |   opcije


ma nitko nije savršen,nisam ni ja,al zamisli magic,koji je to osjećaj kaveza kad te žene zovu da ideš sa njima na piće,da se družite,a ti moraš strepit,svaki čas gledat na sat,kako tim ženama objasnit kakva ti je svekrva,kaj bi ja morala svakoj pojedinačno sve objašnjavat?

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:27   |   opcije


...živite zajedno? sa svekr(i)vom?

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:29   |   opcije


tak ispada,posebni je ulaz,a ista kuća.

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:29   |   opcije


a jebi ga,baš si morala tu temu magic ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:30   |   opcije


...i imate svoje režije? radite obadvoje?

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:31   |   opcije


nije tako loše otkucaj da je privržen svojima.dobro je dok su mu živi.i da tebe ne mrze.nešto se mora i potrpit,idealno nije nikad.a za ovo nekud otić,probaj se izborit,ako imaš potrebu.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:31   |   opcije


..kaj mu dodijava s komentarima"kam ti ideš? pa ti si mu žena..kak te pusti?its...??

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:32   |   opcije


oboje radimo,i plaćamo režije popola sa njima.U pravu si okice,da,čula sam ja svakakve priče.Od goreg ima uvijek gore.Al ne pije,ne kocka,ne kurva se i ne mlati me,prema tome...

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:33   |   opcije


..u redu je ako je privržen...samo sad ima i ženu..pa se treba i sa ženom dogovoriti..a tu nastupaš ti..ako želiš ići s frendicama van...bez strepnje od svekrive ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:35   |   opcije


uh,a to kužim otkucaj.meni je lani umrla svekrva,još je svekar živ,sada ima već i drugu,ali nikad se u toj kući nisam dobro osjećala.živimo sami.fala ti bože.i bili su mi dobri,ali kad leć,kad se dignut,di što stoji,kad se pije kava,di se puši.ma pukla bi.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:35   |   opcije


sve je to već ispričana priča,idemo dalje ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:36   |   opcije


:) imala sam 21 godinu kad sam srela dečka starijeg od sebe 8 godina... smotao me, naravno, bila sam premlada... i ljubomoran do neba, užas! na poslu poziva do 30 puta (bilo je to 1978./1979.)... što svega nije bilo.. noću se vozio mojom ulicom samo da vidi je li "peglica" pred kućom ili nije (a kao da nisam mogla otići s drugim, jer doma nismo imali telefon)... i tako.. 6 mjeseci... i onda :) PLJUS! 1 šamar :) prvi, jedini i zadnji! :) nikad više!!! a cura od 21 godinu... nikad više nisam dozvolila kretenima da povisi ton na mene, a kud da me udari! :) kako se postaviš, tako će ti i biti...(ja opet o sebi!) :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:37   |   opcije


eto vidiš otkucaj,uvijek može gore.čovjek ti je o.k.a ni ja se pod tuđim krovom nebi osjećala dobro,kud se moramo mužu prilagodit,tud još i njegovima.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:37   |   opcije


..otkucaj, drž se...;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:38   |   opcije


pa tu patološku ljubomoru nisam probala,ali znam da nije dobra.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:38   |   opcije


red rose,znam ja za mnogo gore od toga šta si ti prošla,mislim da bi na to plakala dan i noć,i ne boj se,znam prepoznat nasinika.Da me ne bi krivo protumačila,žao mi je šta si to prošla,i razumijem zašto to spominješ

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:39   |   opcije


..e, red..sad si dobro rekla: kako se postaviš, tako će i biti..to je istina!

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:40   |   opcije


ma različite su ljudske priče.eto,pričala mi jedna cura (još mu nije žena),da buduća svekrva prigovori sinu da ova spava do 10.i ovaj joj to prenio,ja je pitam ako se sad ranije diže,kaže ne,jer da se ranije diže,ispalo bi da radi nešto loše.diže se u 10 kad radi drugu smjenu.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:41   |   opcije


...uvijek postoje strašni primjeri..neki su i 2m pod zemljom..ali su nam i pouka..ne plakat zbog njih, nego nekaj napraviti sa svojim životom ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:41   |   opcije


je,da,da sam ja neka oštrokonđa ne bi mene nitko jebaval ;)))

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:41   |   opcije


"otkucaj..", ali imala sam snage izaći iz toga... i to odmah, nakon tog šamara, pozvala sam policiju, roditelje i odselila se (otišla sam čak u podstanarski stan na 2 tjedna)... imala sam dobru volu, ali lik je bio kreten... kako sam bila jako neiskusna, nisam dobro procjenjivala osobe i eto... škola za cijeli život... ali svako zlo za neko dobro.. sad prepoznam slabića-nasilnika na 1 000 km (slabići su uvijek nasilnici) :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:43   |   opcije


pa okice,i oni su takvi,pumpaju sa svim i svačim,i onda on to meni kako ti kažeš "prenaša",a nekad šuti al pokaže da su ga filali

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:43   |   opcije


...nisi oštrikonđa ako nešto radiš za svoj život...sa svojim mužem ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:43   |   opcije


previše volim sebe, da bih trpjela nekog debila da se iživljava na meni, mlati me i ponižava, verbalno, emotivno, fizički, psihički kako god...

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:44   |   opcije


dobro je da si nekog imala rose,puno žena nema nikoga.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:45   |   opcije


...mislim da u to spada i ono "prenašanje"

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:45   |   opcije


kako bilo,razumjeli smo se ;)zašt ja uvijek moram pisat o sebi? ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:45   |   opcije


imala sam pametnu mamu i još pametnijeg oca... i svoj nagon za samoodržanjem i samopoštovanje... premlada sam bila da bih shvaćala neke stvari, kao danas, ali u sebi imam ono: ne dam na sebe, dok znam za sebe :)

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:46   |   opcije


ma eto,možda ovaj blog nije za ovakve stvari,pa neću puno ni pitati.mislim da bi muž trebao stat uz ženu,a žena uz muža.za zajednice nisam,ali netko i to mora.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:47   |   opcije


a ti romantika,ko si ti ustvari? Sjećam se ja tvog nika na svom blogu uz neke "provokacije ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:48   |   opcije


hebi ga rose,ja više nemam nikog živog.kome bi se obratila da mi se brakom nešto dogodi?blogu,Bogu,kome?

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:49   |   opcije


dobar je ovo blog i dobra tema... dobri su i komentari... sve je to život

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:49   |   opcije


..okice, trebalo bi bit tak...zato sam alergična na "prenašanje" rodbine..kaj ih briga...glavno da njih dvoje znaju kaj je...a ne on ko da ima 15 let pa mora "opravdavat" ženu...strašno

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:49   |   opcije


"okice..", obratiš se sebi i kažeš: neću to više trpjeti! uvijek ima rješenje za svaki problem, samo treba htjeti izaći iz tog začaranog kruga i ne biti ničija žrtva... kad to osvijestiš u sebi, onda ti ne treba nitko... najvažnije je da znaš što nećeš, a onda ti je vrlo jasno što hoćeš i to te vodi...

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:50   |   opcije


ah,ja znam da su neki pisali kako ovaj blog nije za iznašanje privatnog,a kad ono,ipak se iznosi ;) To šta sam ja napisala meni nije nikakva sramota,to je istina i samo istina

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:50   |   opcije


..moje provokacije su ak si primjetila, najviše bile upućene muškom rodu...;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:50   |   opcije


nema veze romantika,sve da je i bilo meni,nisam ja zlobna

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:53   |   opcije


točno, "otkucaj..", to su općenite stvari iz života... nitko ne piše svoje generalije, ali dobro je što se vidi da osobe iznose svoja iskustva.. a netko će to ipak pročitati i možda se spasiti...

Autor: red-rose5   |   19.04.2009. u 20:53   |   opcije


ah,i tak bi voljela otić na ples,neku muziku,satrat će me sve ovo,kad-tad

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:54   |   opcije


otkucaj, kaj bi se dogodilo da se dogovoriš s curkama i svom suprugu kažeš da te nema doma i da se vraćaš oko 11? (čim se nađeš u situaciji da tražiš nečije dopuštenjem nisi ravnopravna..ovo vrijedi za sve nas)

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:56   |   opcije


..otkucaj, nemoj sebe zapostavljat..tak sam i ja...samo bila doma, frendice zovu van, a ja ko kokoš....i? kaj sam imala od toga? niš za pohvaliti se...no, treba vremena da sazriješ, pa se stvari okrenu za 180 ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:56   |   opcije


meni je majka uvijek savjetovala kako je najbolje da bračni par živi što dalje,od oba roditelja,a znate šta je smiješno,šta sam izašla iz takve veze,da bi ušla u takav brak.Ne može meni nitko reć da sam ja mogla znat da će bit kako je,zato jer dok nismo išli na dijete,šta god da se događalo,uvijek je bio na mojoj,i samo mojoj strani

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:57   |   opcije


...i da, nemoj čekat da dođeš do tog prijelomnog trenutka..napravi rez prije...kak veli meija...nudi ravnopravna jer sada nisi :)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:58   |   opcije


ne znam meija,trebala bi probat da bi ti znala odgovorit

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 20:58   |   opcije


ah,moj najveći grijeh je što sam pušač,njegovi nisu pušili,ne puši ni on.a znam,trebala bi prestat,ali ne znam kako.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 20:59   |   opcije


..znam neke koji su otišli od doma da bi bili u podstanarima jer im je brak bio klimav...samo zbog roditelja s kojima su živjeli...ulaz do..;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 20:59   |   opcije


neka pravila sami postavljamo, u početku idu teže, ali na sve se ljudi priviknu, ako žele.....

Autor: meija   |   19.04.2009. u 20:59   |   opcije


a ne znam ti šta reć otkucaj,probaj pričat s njim.ideala nema,tko drugačije kaže,laže.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:02   |   opcije


što se pušenja tiče,ne pušim u kući radi malog,odem na balkon,i znam da općenito(sa financijske strane),to nije pravo ni njemu ni njima,al živo mi se fućka za to!

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:02   |   opcije


..poanta: kako se postavite, tak će vam biti...jer kasnije će se teže prihvaćati promjene ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:02   |   opcije


okice,sve sam probala,lijepo,ružno,vika,zadnji komentar je bio ako mi ne paše da pokupim stvari i odem

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:03   |   opcije


...ma nek je sve u pušenju...haha....druge stvari treba gledati

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:03   |   opcije


znam i ih i ja koju plaćaju slobodu,podstanarstvo,ali to veliki izdaci.mi imamo podstanarku 250 eura,razvedena,dvoje dijece,i mamu koja nigdje ne radi.živi s njima.kako uspijeva ne znam.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:04   |   opcije


i ja odem na balkon,ili u dvorište.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:05   |   opcije


uh,otkucaj.želiš otići?

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:06   |   opcije


čiji je bio komentar? njegov? ili od mame mu? sve se pitam za kog se on uopće oženil...

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:06   |   opcije


i sa tim zadnjim njegovim riječima je sve rečeno

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:06   |   opcije


..da, neki plaćaju taj iznos kako bi imali svoj brak...i sretni su...bez obzira kaj su tu lovu mogli spucat na nekaj drugo

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:07   |   opcije


pusti sad poantu,tako je kako je.treba gledati kako bi bilo bolje.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:07   |   opcije


njegov jer je izašao iz njegovih usta,a ništa okice,kažem da idemo dalje

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:08   |   opcije


...tu nemremo mi pomoć...to mora ona sama...i meni su svašta govorili, ali ja sam bila ta koja je morala odlučiti..što želim, a što ne želim ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:09   |   opcije


lako je bit pametan za druge,teže za sebe.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:10   |   opcije


...to i kažem...meni su isto pametovali...ali sam na kraju odlučiš

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:11   |   opcije


otkucaj...samo ovo: za par godina se budeš sjetila ovog bloga, kad se budeš pitala u što si godine potrošila :(

Autor: meija   |   19.04.2009. u 21:11   |   opcije


romantika,da se razumijemo nešto,ja od prvog do zadnjeg slova,stojim iza toga šta sam rekla,al nikad,pazi nikad nisam tražila da mi pomognete jer znam da sam ja jedina koja može nešto napravit.samo sam se nadovezala na temu,meni je ipak ljepše dok mogu reć ono šta mislim,osjećam,a ne da glumatam da je nešto šta nije

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:12   |   opcije


iako ne bih ovo shvatila kao pametovanje...nego razmjenu misli, kako bi mogla sagledati sve...nema tu recepta..niti ti ko može dati recept

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:13   |   opcije


znam meija,najgore je to šta znam da si u pravu

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:13   |   opcije


...na krivu si zapela..ja ne pametujem niti te obučavam kaj moraš delati..ako nisi primjetila ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:14   |   opcije


možeš mi biti kćer, zato se i dozvoljavam da ti ovo kažem...proći će godine u nadi da će biti bolje, nezadovoljstvo se bude skupljalo kao lavina i lupit će te kad se najmanje budeš nadala....ponekad je potrebno biti egoist, pokazati drugoj strani, pa i suprugu, da se svijet ne vrti oko njega,

Autor: meija   |   19.04.2009. u 21:16   |   opcije


otkucaj,voliš ga još?ili se bojiš da dijete ne ostane bez oca?ima te tko podržati,tvoji?

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:16   |   opcije


ja ga jako puno volim,moja majka me podržava al da se rastanem nemam kud

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:18   |   opcije


buh,ovo me podsjeća na nezadovoljstvo s poslom.trpiš,gutaš,bojiš se izgubit radno mjesto.jedan dan pukneš i uzmeš radnu knjižicu.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:19   |   opcije


ljubav,pa to je dobro da ga nisi zamrzila,još.mama te podržava u razvodu,ili?

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:20   |   opcije


..da li se ti bojiš ostati sama s malim? kao samohrana majka?

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:25   |   opcije


prisutan je strah,znam da bi jako teško podnosila samoću il da kažem,iako je sve kako je,patila bi jer bi ga i dalje voljela

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:27   |   opcije


majka me od prvog dana podržava u svemu okice.I ona je jedina osoba sa kojom mogu stvarno o svemu pričat i koja mi je najbolja prijateljica

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:29   |   opcije


...ti misliš da je vrijedan te cijene? da budeš s njime, nesretna, umjesto sama i sretna? jer..nećeš uvijek ostati sama...podsjeti se što reće red ;)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:30   |   opcije


dok god on zna za tvoj strah, a zna, dominirat će

Autor: meija   |   19.04.2009. u 21:30   |   opcije


ne mislim da je vrijedan,al su osjećaji takvi da ih ne mogu promjenit

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:32   |   opcije


bilo bi me dost,kad krenem ne znam stat ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:34   |   opcije


...meija je dobro rekla...očigledno je vrijedan te cijene koju želiš platiti

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:34   |   opcije


...u svakom slučaju, misli na maloga i na sebe...all the best! :)

Autor: dosta_romantike   |   19.04.2009. u 21:35   |   opcije


mlada si, naučit ćeš se izboriti za sebe, samo ako to stvarno želiš :)

Autor: meija   |   19.04.2009. u 21:37   |   opcije


hvala ;)

Autor: otkucaj-srca   |   19.04.2009. u 21:40   |   opcije


ja bi voljela da su svi sretni i zadovoljni,ali nisu.a i ženama je puno teže nego muškarcima,na poslu,s poslom,svuda.i još smo osjećajne.bolje rodit vreću krumpira,nego žensko dijete.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:46   |   opcije


Postoje dva rješenja za slobodu, ili da ti potrebe budu jeftine i lako dostupne, ili da imaš petlju ( neetičnost ) da dodješ do love, pa živiš na svoj način...Temeljno je pitanje, čemu služi brak, u povijesti je bilo mnogo primjera, monogamija, poligamija, danas žene imaju veće zahtjeve, nevisnije su....Statistički i medicinski gledano dokazano je da muškarci u braku bolje prolaze od žena...Iza uspješnog muškarca stoji jaka žena i obratno...

Autor: mario4   |   19.04.2009. u 21:49   |   opcije


moja mama je znala da ne zna koji je vrag izmislio brak:),a moj tata je meni bio najbolji čovjek na svijetu :),nijedan muškarac mi nikad neće zamijeniti očinsku ljubav,to bi bilo i previše za očekivat.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:55   |   opcije


i tko ti garantira će da drugi,treći,peti brak biti sretniji od 1.og?

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:56   |   opcije


ah,svi mi imamo svojih mana i vrlina.pitanje je kako se nosimo sa vlastitima,i tuđima.i obrnuto.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 21:58   |   opcije


Ja se stalno tako osjećam, ali nisam u braku! Duga priča!

Autor: I_started_a_joke   |   19.04.2009. u 22:12   |   opcije


da,brak ne mora biti kavez,to može biti i sloboda,ili životne okolnosti kada smo sami.kužim kaj hoćeš reč.

Autor: _Okice_   |   19.04.2009. u 22:14   |   opcije


uhhh tema...ali ako se na bračnog partnera preslikaju očekivanja...koja smo imali u odnosu na roditelja..ili roditelje...nemre završiti dobro, da ga boguješ...a 90% brakova je upravo takvih...služe kao zamjena za nešto što smo trebali odraditi..ili sami, ili sa psihićem:((

Autor: la-donna-ines   |   20.04.2009. u 0:13   |   opcije


Brak koji ne guši ima smisla...i dugovječniji je,a kaj je sa klincima kad dojdu?

Autor: GospodarSrca3   |   19.05.2009. u 8:22   |   opcije


Dodaj komentar