Dobro vam jutro!!

pinky,evo ti šifre:
<br> <FONT style="DISPLAY: block; BACKGROUND-IMAGE: url(http://www.fonezone.com.au/admin/images/userupload/smiley%20devil_art.jpg); WIDTH: 370px; HEIGHT: 244px"></FONT><br>
____________________________________________________
Malo me stvari može raspizditi...I to onako pošteno...Pogotovo dok ovako rano ujutro ispijam svoj zeleni čaj i čitam vaše web logove...
Al raspizdilo me!!! I to jako...Dragi moji iskričari, ak već niste vidili - pogledajte što se dešava kod nas...Zar se ovako ponaša prema najboljem čovjekovom prijatelju?!
Sramota.Gadovi....
http://www.htnet.hr/fset.html

03.09.2004. u 8:45   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

grozno draga, grozno, ali sto ocekujes od "covjeka"? pa pogledaj koliko zlostavlja svog bliznjeg, kako ne bi zivotinje... covjek je ionako samo neuspio pokus na zemlji koji je izmakao kontroli ;((

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 8:51   |   opcije


hana,jesi vegetarijanka? nisi..onda ne pričaj o zlostavljanju životinja jer svakog dana pojedeš hrpu nečije patnje..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 8:52   |   opcije


jutro Hannah! slike su grozne a i tekst. Pogotovo za jutarnje gledanje i citanje. NA zalost, tesko me moze raspizditi ovako nesto kad postoje puno gore slike i postupci. A da je odvratno, to je sigurno.

Autor: Naya   |   03.09.2004. u 8:55   |   opcije


.. talačka kriza???

Autor: laura2   |   03.09.2004. u 8:59   |   opcije


Dev ne kenjaj....Ja pola godine provedem jedući meso, drugu polovicu ne.Ako je u pitanju eutanazija..onda smatram da to treba biti humano..Dev kaj misliš s čim su se hranili naši preci?! Sigurno nisu brstili lišće ko koale...
Ali jedno je ubiti životinju radi hrane,a drugo je iživljavati se nad njom.

Autor: Hannnah   |   03.09.2004. u 9:00   |   opcije


Ja sam i dalje uvjeren kako je ovome svijetu potreban treći svjetski rat i smanjenje ukupne populacije na 10000 ljudi.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:02   |   opcije


ma ti ne kenjaj jer nemaš pojma o čem pričaš..i ako misliš da se vlasnici šnicla koje ti pojedeš ne muče i zlostavljaju onda stvarno živiš u totalnom sljepilu..nemoj da ti ja dam par linkova..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:02   |   opcije


jutro...dev...nemoj radije...

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:05   |   opcije


a jel se ikad iko zapitao o zlostavljanju biljaka??? tko kaze da onaj paradajz voli da mu otkinemo tek sazoreni plod? zar jabuku ne boli? zar trava voli da ju se gazi?

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:05   |   opcije


plod je poklon, koka...;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:07   |   opcije


baš me zanim kaj bi lovci na mamute rekli na ovo!!!
get a life.. jer da nisu lovili mamute i jeli meso i oblačili se u njihova krzna.. neznam koliko bi dugo poživjeli... i dali bi nas uopće bilo na zemlji!!!.. jeste se kada zapitali???

Autor: laura2   |   03.09.2004. u 9:09   |   opcije


plod je poklon????? od koga???

Autor: laura2   |   03.09.2004. u 9:10   |   opcije


ne slazem se luckys, plod je zametak nove biljke...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:11   |   opcije


pa od biljke! ;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:12   |   opcije


Da skupljaš samo plodove koji prirodno padnu s biljke, ne bi dugo živio, a ne bi ti bilo ni jako fino budući da su uglavnom polutruli. A ako ih pak trgaš s biljke, nanosiš joj bol.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:13   |   opcije


ne koka...zametak nove biljke je sjeme iz ploda...;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:14   |   opcije


plodovi i postoje da se beru ( zato i otpadaju jer opterećuju biljku tj drvo )...ne moraliziram ništa ovdje...nek svako jede što mu paše....svi imamo izbor

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:15   |   opcije


ali taj zametak se moze roditi samo ako ima hranu iz ploda... pa i jaje ima samo sitni zametak a pravi vegetarijanci ga ne jedu... a sto je onda sa zitom???

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:16   |   opcije


bas to luckys, ni ja ne zelim moralizirati samo ukazati koliko smo ograniceni u nekim pogledima... zasto su zivotinje vrijednije od biljaka? a tko ce sto jesti, to je zaista osobni izbor, podrzavam sve...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:18   |   opcije


po toj teoriji koka...sačekaj još jedno pedesetak godina...kad bu valjda umjesto hrane postojale pilule....čvakneš, i sve hranjive tvari si unio....;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:18   |   opcije


ajmo lipo isti vocke a da ne kidamo grane, nego samo plod. a ko sto koka veli da idemo gledati da nista i nikog ne povrijedimo, krepali bi o gladi ili bi nas nesto poilo.

Autor: Naya   |   03.09.2004. u 9:19   |   opcije


koka...sjeme se sadi...u zemlju..ne raste iz ploda...(pa kaj voliš proklijali krumpir ! ? :) e ..druga stvar je jaje...( to nije biljka )

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:20   |   opcije


čekaj te malo jesmo li mi biljojedi ili svejedi????

Autor: laura2   |   03.09.2004. u 9:20   |   opcije


normalno da smo svejedi...samo možemo izabrati što čemo jesti...

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:23   |   opcije


e sad, u originalu smo svejedi a ostalo ovisi o uvjerenju!

Autor: Naya   |   03.09.2004. u 9:23   |   opcije


da luckys, kad to covjek radi, da pustimo prirodu, jabuka bi pala na zemlju i iz nje bi se sjeme hranilo dok ne proklija u novu mladu jabucicu... kako god da okrenemo ubijamo neki zivot sto god pojeli ;))) hajde, narode, jedno je potreba jela a drugo je namjerno zlostavljanje zivotinja i biljaka... samo sam htjela pokazati vegetarijancima da ni oni nisu savrseni, oni zlostavljaju biljke kao i svi ostali...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:24   |   opcije


A što je, recimo, s krumpirima i mrkvom, koje se čupa iz zemlje u cvijetu njihove mladosti? Ili kupusom kojeg se trga i reže? Lako za plodove, ovdje pričamo o uništavanju biljke kao cjeline.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:24   |   opcije


e stvarno mi se ne da sad opet o vegetarijanstvu..ovdje sam već hrpu komentara,blogova i izlaganja potrošil na to..i na razliku između biljaka i životinja i njihove patnje i na sve ostalo..samo vi jedite šta god hoćete,samo mi se nemojte onda bunit protiv zlostavljanja životinja..to najviše mrzim kad se od drveta ne vidi šumu

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:25   |   opcije


Ma najboje da živimo od zraka i vode...
Upsss, ne!!! Nemožemo piti vodu jer bi Dev to proglasio ubojstvom mikroorganizama...

Autor: Hannnah   |   03.09.2004. u 9:26   |   opcije


ma razmišlate ko mala djeca u osnovnoj školi na prvu loptu..svi živi organizmi su jednaki..e pa nisu

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:27   |   opcije


Nema razlike između zlostavljanja biljaka i životinja, osim što su biljke podložnije pravom genocidu - umiru u stotinama tisuća puta većim količinama nego životinje.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:27   |   opcije


Devil, ti si prikriveni rasist.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:28   |   opcije


biljke nemaju mozak,centralni živčani sustav,ni nervne završetke tako da se o njihovoj eventualnoj boli itekako može raspravljat..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:29   |   opcije


dev znas da postujem tvoj izbor, ali zasto se samo o zivotinjama prica? zar nije ruzno odrezati ruzu u cvatu da bi ju stavili u vazu u mracnu sobu?

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:29   |   opcije


forsaken,ti si neprikrivena budala..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:29   |   opcije


pa naravno da nije nužno koko..al nije isto odrezat ružu i priklat svinju..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:30   |   opcije


btw, jel itko ikad dokazao da dusa fizicki postoji??? kako znati da biljke nemaju dusu???

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:30   |   opcije


Naravno da nije isto, IDIOTE, jer svinju prikolješ da bi se njome HRANIO i da bi od nje ŽIVIO, a ružu otkineš radi vlastite obijesti.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:31   |   opcije


zasto tako ruzna rijec samo kad je zivotinja u pitanju? zato sto biljka nema vrat? zar se ne bi moglo reci da se stoljetno stablo prikolje?

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:32   |   opcije


Ne, stoljetno stablo se "vizualno apstrahira".

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:33   |   opcije


ma ovo je sizifov posao..sad bi se ja tu trebo svaki tjedan ubijat od objašnjavanja svakome pojedinačno..ma zajebi..nadam se da će vam jednog dana bit dano da shvatite svijet oko sebe,ak neće,bože moj..ovak i onak upravo zbog industrije mesa (uglavnom)koja je najveći ekološki zagađivač svijet ide papa..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:37   |   opcije


zivotinje ubijaju samo iz potrebe da se prehrane, bilo biljke, bilo zivotinje (naravno osim onih koje je covjek svojim opakim umom iskvario)... i sve bi bilo dobro kad bi to i covjek radio... ali covjek ubija i iz zadovoljstva, pomracenog uma, objesti ili cak i da bi se prezderavao... zlostavljenje zivotinja i biljaka nema veze s prehranom...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:38   |   opcije


I ja se nadam da ćeš jednoga dana postati i čovjek i osoba i shvatiti da su biljke jednako vrijedne kao i životinje, prokleti licemjeru.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:38   |   opcije


koko..tebi životinja uopće ne treba kao namirnica,u tom je stvar..zato ljudi i nemaju očnjake i imaju organizam biljojeda..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:39   |   opcije


dev, a zasto ovo shvacas protiv sebe? ja sam generalno protiv covjeka... smatram da na zemlji sve ima svoju svrhu i svoj cilj, sve osim covjeka... covjek je tu samo nepotrebni nametnik...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:40   |   opcije


ja sam licemjer? :PPP forsaken,stvarno si konjina..i neznalica

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:40   |   opcije


koko..čovjek ovdje itekako ima svrhu,samo što se udaljio od nje..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:41   |   opcije


ma ko ti ljuti, vražićak jedan?

Autor: lunasole   |   03.09.2004. u 9:43   |   opcije


dev svatko ima svoj izbor u prehrani, macka je u principu mesozder a jede i travu... uopce me ne smeta tko sto zeli jesti... zlostavljanje je nesto drugo... cak i covjeka se moze ubiti na humani nacin, tako i sve ono sto zelimo pojesti ne mora biti na nacin zlostavljanja...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:43   |   opcije


Da, licemjer si, jer pokušavaš opravdati svoje ubijanje, klanje i masakriranje biljaka time što one nemaju oči i ne ispuštaju tebi čujne zvukove. Usput, LJUDI NEMAJU ORGANIZAM BILJOJEDA I NAMIRNICE ŽIVOTINJSKOG PORIJEKLA POTREBNE SU IM U PREHRANI.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:44   |   opcije


fosaken...na čemu si ti danas....na pašteti?

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:44   |   opcije


mačka je mesožder..i kao takva ima ulogu u prehrambenom lancu..čovjek je od sebe napravio svejeda jer mu je valjda svinja imponirala..al najviše od svega,čovjek jede govna..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:44   |   opcije


forsaken..a ti mi dokaži..reci mi jednu namirnicu koje nema u biljkama,a ima u mesu..evo,jednu jedinu mi reci i dokaži da znaš o čemu pričaš..biljke nemaju živčani sustav,mozak i živčane završetke,jel trebam to stoput ponovit..

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:46   |   opcije


Nije čovjek od sebe napravio svejeda nego je od njega to napravila priroda. I ne, nisam na pašteti nego na 100g zobenih pahuljica :)

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:47   |   opcije


fiziološki su potpuno različite od životinja..njima odrežeš granu izraste nova,ne?

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:47   |   opcije


mislio je na hranjivu tvar, for...

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:48   |   opcije


ma fuck..ovak i onak imam posla za napravit..aj bok

Autor: devil4u   |   03.09.2004. u 9:48   |   opcije


dev...ne sekiraj se...;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:49   |   opcije


dev, svi pomalo pretjerujemo, ali dokazi mi da biljke nemaju dusu... zasto je vrabac zasticen a maslacak nije??? istrebljujemo sume i unistavamo zemlju time, a najmanje se prica o zlostavljanju bilja... a sto je s komarcima kojeg sigurno svaki vegetarijanac ubije kad mu pije krv? sto je s mravima koje gazimo??? eh, kud bi ova rasprava mogla ici... zalosno...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:50   |   opcije


Trebaš ponoviti 1032074987493 puta jer ćeš tada napokon u to uvjeriti samoga sebe. Biljke su živa bića koja osjećaju. A nemoj da ti počnem pričati o nutricionizmu i esencijalnim aminokiselinama kojih ima u mesu, a nema u biljkama, kao ni o različitim oligoelementima koje ne unosiš u svoje tijelo, kao ni o tome što ti je sinteza kreatina u tijelu gotovo nepostojeća, kao ni to da ti je razina T3 praktički na nuli budući da se ispravno ne hraniš; usput, ako konzumiraš soju, iskreno ti želim da imaš sreće pa da ti nikada ne zatrebaju inhibitori estrogena i da nikada ne dobiješ ginekomastiju. A sad dosta, imam pametnije posla nego raspravljati sa zatupljenim, neobrazovanim, neinformiranim i bezosjećajnim licemjerima.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:50   |   opcije


joj dev, sad si me razocarao, pa i gusteru otkines rep i naraste novi... da li zato kidanje njegovog repa nije zlostavljanje????

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:51   |   opcije


koko...jesi li ti malo suicidna ili mi se samo čini?...;)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:51   |   opcije


(Ne "sinteza" nego "razina".)

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 9:51   |   opcije


decki, decki, a zasto je u svemu potrebno vrijedjanje? sad zlostavljate jedan drugog... hajde, da nisam vise cula ruznih rijeci... svatko ima pravo na svoje misljenje... ne bi ni valjalo da svi mislimo jednako...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:54   |   opcije


nisam luckys, samo gledam malo sire...

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 9:54   |   opcije


forsaken...vidim da si nutricionistički osviješten...ali...sve što si nabrojao imaš u morskom bilju...;)....i ja bi pahuljice, daj malo ( imam sojinog mlijeka :PP)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 9:55   |   opcije


Koko koko..kako se završilo od zlostavljanja životinja na sojinom mlijeku?! Heh....nemojte ni to piti jer.....soja je biljka a nju boli kad ju se bere...
Kao što rekoh! Ajmo živit od zraka!

Autor: Hannnah   |   03.09.2004. u 10:11   |   opcije


eee hanno...i od toga se može...al to je druga priča...i zahtjeva puno odricanja, vježbe i samodiscipline....:)

Autor: luckys   |   03.09.2004. u 10:19   |   opcije


eh, ko onaj sto je bas naucio magarca da ne jede a on krepao ;)))

Autor: crokoka   |   03.09.2004. u 10:32   |   opcije


Srećice, ne, nemaš. Čovjeku je potrebno povrće (bez voća i žitarica može) i različiti proteinski izvori životinjskog porijekla tj. iz mesa, jaja i ribe. Isto tako mu trebaju i masti, ali poli i mononezasićene.

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 13:30   |   opcije


Hannnah, ne možemo živjeti od zraka jer time trošimo zrak kojega bi inače potrošile biljke i životinje. Svaki put kad udahneš, negdje u svijetu zbog tebe umre jedna biljka i jedna životinja!

Autor: forsaken   |   03.09.2004. u 13:32   |   opcije


hvala... puno ti hvala... na cemu? na tome sto si shvatila (iako si to vec prije znala) i javno rekla kao je covjekov najbolji prijatelj (pas)upravo to-ostavljen na cjedilu. ja i moja najbolja prijateljica ti svaki drugi dan posjecujemo zagrebacki sinteraj i pomazemo psima koji su u karanteni, koji cekaju svoju smrt... hvala ti jako puno sto si uopce napisala da si na njihovoj strani. hvala...

Autor: girl_for_girl   |   11.01.2006. u 23:56   |   opcije


Dodaj komentar