Sama razmatranja...
Dali ste spremni,kao pojedinac/pojedinka,"kupovati" nečije prijateljstvo,samo zato da bi se osjećali prihvaćenima,da imate neko društvo?Koliko smo zapravo otvoreni jedni prema drugima? Dali je bolje biti bolno iskren,direktan,ili prešutjeti sa vremena na vrijeme?
24.06.2009. u 10:00 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Baš si komplicirana.Daj živi život i ne gnjavi sa nategnutim dilemama...:)
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:01 | opcije
Pa pitam samo..:)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:02 | opcije
baš
Autor: medo185 | 24.06.2009. u 10:02 | opcije
mahom sam bolno iskren, ima ljudi kojima to smeta. No neke stvari je bolje ne nikad priznati.
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 24.06.2009. u 10:02 | opcije
Daj, duše ti, definiraj "bolnu iskrenost".Za koga bolna?Za tebe?
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:04 | opcije
što je ta sintagma 'bolno iskren' ne bi da se dnevno stvori 100 puta potreba za nekim drmamtičnim 'bolnim' priznanjima :P (te hlače te šire u struku)
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:04 | opcije
e. sinkronicitet ;)
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:05 | opcije
Dobro,ta riječ "bolno",možda sam se krivo izrazila:) Odnosi se na to dok kažu-da svaka istina boli,pa tako i dok ti kažu,i dok sam sebi priznaš da je to točno :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:07 | opcije
je, Mom , ko bi rek'o? Ja nikad.(da s tobom mogu istovremeno posjetiti prostor sinkroniciteta)
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:08 | opcije
dan tmuran, ja mamurna....o iskrenosti sve najbolje, samo sto to danas ne prolazi
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:09 | opcije
Zašto ne prolazi?
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:11 | opcije
pa jednostavno NE ! gdje si vidla iskrenog da je( barem kod nas )nesto uspio u zivotu ?
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:12 | opcije
iako je iskrenost lijepa covjekova vrlina
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:13 | opcije
Majko mila, idem ja odavde, dobil bum ospice....:(
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:13 | opcije
Dakle,svi se zalažete za laž,laž i opet laž :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:14 | opcije
e. da i mene pomalo brine ;)ps.iskrenost 'ne prolazi' to je još jedna od teza kako 'danas ništa ne valja, ne postoji ljubav, nema iskrenosti , nema više poštenih ljudi i trlababalan
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:14 | opcije
Pa odi Eternis,nitko te ne drži :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:14 | opcije
baba šumom kola drumom.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:14 | opcije
ako jos baba drzi novine u ruci, ocito je da ide... :P
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:17 | opcije
Samo toliko: ja nikad ne lažem i ne vidim razloga zašto bi to na bilo koji način ugrožavalo moj "uspjeh" ili "neuspjeh"..Niti zašto bi to ugrožavalo jedno iskreno prijateljstvo.Mora da nisam od ovoga svijeta onda.Zato sam tražio da se definira "bolna iskrenost", ja stvarno ne znam kaj je to...Sorry, dozvoliću mogućnost i da sam naporan, mogu se s time nositi...
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:18 | opcije
ja govorim u globalu
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:19 | opcije
Nisi naporan,prije da ti je tema naporna,no dobro :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:19 | opcije
Ako krećem od sebe,ja sam osoba koja voli reć šta misli,i puno puta sam loše prošla zbog toga,istini na volju.I radije ću biti sama nego glumiti da mi je netko simpatičan,drag,ako nije.
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:22 | opcije
welcome to club
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:22 | opcije
Iskrenost ne znači kompulzivno inzistiranje na saopćavanju baš svake impresije,postoji i ono kaj se zove diplomacija.Ali biti iskren u bitnim stvarima je sine qua non autentičnog življenja.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:23 | opcije
I da,više ću cijeniti osobu koja će mi skresati sve u lice,bez obzira ako je to "bolna istina" :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:23 | opcije
i koji je sad to 'global' kad ste se svi ovdje npr.deklarirali kao iskreni (ne kažem da niste)
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:24 | opcije
Gdje samo nalaziš ze riječi.
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:24 | opcije
Fakat ne kužim zakaj glumiti da mi je simpatičan netko koga ne podnosim...
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:24 | opcije
najvaznije je biti iskren prema samim sobom, od drugih se ne zivi
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:25 | opcije
Šta ovdje ima deklariranih? A po čemu su to deklarirani?
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:25 | opcije
komplicirana mislim da sam se jasno izrazila, pa pročitaj još jednom
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:26 | opcije
Ne razumijem ni ja kako netko može odglumiti sve i svašta,al ima toga dosta.
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:27 | opcije
eternis u pravu si, ali ako to pokazes takvoj osobi, ona ce te ignorirat
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:27 | opcije
Mom,nije mi posve jasno :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:28 | opcije
Malo je ljudi toliko naivno da ne prepoznaje licemjernost u tuđem ponašanju.Ne vjerujem u te spike da možeš nekome uspješno blefirati.Druga je stvar da li će osoba reagirati u skladu sa percepcijom.Što se mene tiče, kad prepoznam licemjernu osobu u svojoj okolini, kažem učtivo :"Odjebi..."
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:29 | opcije
a ne znam što je nejasno -postavka je da 'u globalu nitko nije iskren' a ovdje su svi izjavili da su iskreni i izravni
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:30 | opcije
ma sve je to relativno, netko vise, netko manje laze
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:31 | opcije
acikeya, a kaj bude se dogodilo ako me antipatična osoba ignorira.Pa hvala dragom bogu, nek je što dalje od mene.Velika stvar što će me netko ignorirati.Nisam ja prosjak niti iskamčujem nečije prihvaćanje pod svaku cijenu.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:31 | opcije
slazem se
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:32 | opcije
Možda i jesu,tko zna Mom :)
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:32 | opcije
a sto ako s takvom osobom npr. radis i moras komunicirati ?
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:33 | opcije
a. a što očekuješ idealne međuljdske odnose na radnom mjestu?
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:35 | opcije
imam zensku koju ne trpim nikako, i ako ne komuniciram s njom, ona bezobrazno to pokazuje u drustvu s drugima
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:35 | opcije
iskreno, to me ne dira, ali drugi te onda cudno gledaju
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:36 | opcije
Nema nigdje idealnog al eto..
Autor: Komplicirana3 | 24.06.2009. u 10:36 | opcije
Ako nema mobbinga sa njezine strane ne vidim razlog zašto bi morao trpjeti korektan poslovni i kolegijalni odnos.Meni je rijetko tko antipatičan, obično su to ljudi koji su prvi počeli biti agresivni prema meni iz samo njima znanih razloga.Ali tu je iskrena i poštena komunikacija.Pokušavam tako riješiti stvar.Ako vidim da osoba ustraje u podmuklom ponašanju, i tu pronalazim modus.Ali najgluplje je silovati sebe i glumiti familihjarnost prema nekome tko te iritira.Na učtiv način mu daš do znanja da te iritira, i možemo dalje, što se mene tiče.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:39 | opcije
moj zakljucak : ne vjerujem nikom !
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:40 | opcije
eternis, sve to stoji, ali ona me je u stanju degradirat na poslu
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:41 | opcije
aickeya, ne moraš se zato uvlačiti u dupe.Radi svoj posao korektno a sa osobom budi na prihvatljivoj emocionalnoj distanci.Naglasak je na poslovnoj korektnosti i kolegijalnosti.A ako je mobbing u pitanju, educiraj se i nauči tehnike u obračunu s njim.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:44 | opcije
u krajnjem slučaju tu si radi posla i za obavljanje istog si plaćen
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:46 | opcije
a sta ces sa osobom koja za sebe kaze da je zasticena ko licki medvjed ?! uvlacenje u dupe mi se gadi, zato smo na li-la komunikaciji
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:46 | opcije
a i ja ga radim bolje od nje, pa je tu neke doza ljubomore i jala
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:47 | opcije
a meni se sve to gadi !
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:49 | opcije
održavat nužnu komunikaciju vezanu za posao, ostalu izbjegavati
Autor: MomOfSam | 24.06.2009. u 10:50 | opcije
dakle, zloća vlada svijetom i nemremo nis ! kako bi reko jedan mafijozo - idemo dalje ! :D
Autor: acikeya | 24.06.2009. u 10:51 | opcije
Puno puta sam ga spomenuo, i puno puta su me popljuvali zbog toga, ali spomenuti ću ga i opet:ASERTIVNOST i TRENING ASERTIVNOSTI..Milim da je to optimalan način da se izađe na kraj sa problemima komunikacije i dilemama da li ovako ili onako.Na internetu ima dosta o tome, ako ste već prelijeni otići u knjižnicu ili nedajbože javiti se u neku "radionicu" gdje se vježba asertivnost.
Autor: eternis | 24.06.2009. u 10:59 | opcije
prihvačanje tuđih prava uz poštivanje svojih prava značilo bi da nema sukoba :)
Autor: Sinisa_i_Nera | 24.06.2009. u 11:22 | opcije