..

..A osim toga,da bi nekog upoznao,bilo kojeg čovjeka,prema njemu se treba odnositi postupno i obazrivo da se ne bi prevario i zapao u predubjeđenje,što je kasnije vrlo teško ispraviti.Zapravo,da bi čovjek nepristrasno sudio o nekim ljudima,on unaprijed treba da se odrekne izvjesnih već usvojenih pogleda i svakidašnje navike prema ljudima što nas obično okružuju...
                      F.M.Dostojevski

26.06.2009. u 9:05   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

samo treba poštivati i moći shvatiti da smo svi posebni...:))

Autor: giiaa   |   26.06.2009. u 9:13   |   opcije


dostojevski je bedak kao i svi drugi..svi su bedaki..

Autor: habucibe   |   26.06.2009. u 9:15   |   opcije


ona ne kužiš dubinu njegova pisanja,dostojevski je mrak....

Autor: giiaa   |   26.06.2009. u 9:16   |   opcije


istina ; treba se odreći usvojenih pogleda i navika ; al nažalost za mnoge je to teško !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 9:17   |   opcije


Teško,al nije i neizvedivo :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 9:19   |   opcije


naravno da nije neizvedivo ; al mora se doći i do te spoznaje !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 9:21   |   opcije


prve sekunde su odlučujuće. dovoljan
je pogled i već smo stvorili mišljenje
o osobi koju prvi put srećemo.

Autor: magdal   |   26.06.2009. u 9:46   |   opcije


al , nekad te sekunde prevare bilo u pozitivnom bilo u negativnom smislu !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 9:48   |   opcije


Magdal,bilo je ljudi koji mi se nisu svidjeli isprve,na kraju se ispostavilo sasvim deseto.

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 9:52   |   opcije


da, takvih slučajeva ima, ali obično
ostajemo kod mišljenja koje smo samo
u sekundama stvorili.

Autor: magdal   |   26.06.2009. u 9:58   |   opcije


U sekundi može svašta biti,možeš i godinama razmišljati pozitivno,i da poznaš osobu sa kojom živiš,jer,si se kao ti,ravnala po toj "sekundi..A,onda shvatiš,da je to sve samo bio falš ;)Ovo malo zvuči negativno :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:03   |   opcije


takve stvari se po meni ne dešavaju u sekundi , sekunda je tad samo spoznaja koju si osoba odgađa svjesna u biti svega ,,, kod nekog ta sekunda nikad ni ne nastupi :(

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:07   |   opcije


U svakom slučaju,svaki čovjek zaslužuje novu priliku :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:09   |   opcije


dole navedeno se odnosi na stotine osoba koje
srećemo svakodnevno u životu i nije
moje mišljenje. tako znanstvenici
tvrde.

Autor: magdal   |   26.06.2009. u 10:11   |   opcije


Komplicirana, u nekim životnim situacijama jednostavno ne smijemo pogriješiti, odnosno, olako se odnositi prema njima. Ako smo tako postupili, nemamo pravo na drugu priliku. Ljudi se ne mijenjaju.

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:11   |   opcije


svaki čovijek si sam stvara priliku ili nepriliku ; ovisi o njemu ( o njegovom duhu , otvorenosti ,,,,), zasluga je na njemu da ostvari svoj put !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:11   |   opcije


Da,duša,ipak si u pravu.

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:13   |   opcije


Dostojevski u ovom ovdje napisanom nije u pravu. Sretneš nekog tko pije i želiš s njime početi novi život- nije li bolje primijeniti pogled i iskustvo iz života ljudi koji nas okružuju?? Odreći se usvojenih pogleda, znači odreći se svog životnog iskustva i raditi ponovo i ponovo iste greške.

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:14   |   opcije


Međutim,dali se zapravo čovjek ne može promjenit na bolje?Ipak me to malo kopka :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:16   |   opcije


Dosta dugo hodam zemljom, još nisam srela ljude koji su se u globalu promijenili. Prilagodbe mogu biti.. neke duže, neke kraće- onda se opet vraćaju na staro. Ne rijetko čuješ da su se ljudi nakon sklapanja braka promijenili. Nisu se promijenili.. nego vratili na staro :))

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:19   |   opcije


kakve veze brak ima sa promijenom pojedinca ?

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:20   |   opcije


nera...to ti je kao ono 2in1

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:21   |   opcije


što znači na promijeniti bolje? definiraj? da li ako puši, pa da prestane, ako je varao ženu/muža, pa see promijene pa više neće ili ako je ubio čovjeka, pa sad više neće???

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:23   |   opcije


nasiokaja, obično se promijene na bolje kad im nitko ide niz dlaku i kad im u životu malo krene.. kad to prestane.. opet se vrate na gore :))

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:24   |   opcije


I sama si navela primjee-promjene na bolje :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:29   |   opcije


čovjek se ne mjenja samo tako, to je tako, ako i dođe do toga, nekim čudom, najčešće bude prekasno...

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:30   |   opcije


Samim time govoriš da ipak postoji mogućnost :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:31   |   opcije


I nikad nije prekasno.

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:32   |   opcije


ali opet ostaje ono, jednom si, postoji mogučnost i za drugi put...nije za bezveze poslovica, "vuk mjenja dlaku, ali čud nikada

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:32   |   opcije


čovijek se mijenja ako to sam želi da promijeni ; to je njegova mogučnost , njegov izbor , njegova volja ; sve ostalo je prividno mazanje očiju svojih i tuđih ! samo bez maskare :)

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:33   |   opcije


ooooooooo mogla bi ja do preksutra o tome, al dosadno mi to

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:33   |   opcije


Baš se pitam šta ti nije dosadno :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:34   |   opcije


komplicirana, ljudi se ne mijenjaju. Najmjerno ubio jednom, ubit će opet. Svjesno prevario ženu, prevarit će opet. Sve promjene koje se dogode, dogode se zbog čvrste i stroge uvjetovanosti- praktički straha od sankcija. Ubojica zbog zakona, varalica da će ostati bez obitelji i slično. Obično se dotični u prisilnim promjenama ne osjećaju dobro. Čak i onih 20% ovisnika koji prestanu, prestanu to uz svesrdnu pomoć obitelji, gdje ta obitelj stalno pazi na njih.. i načelno su dobili zadnju životnu šansu. Izostane li svakodnevna pažnja obitelji- vraćaju se na staro. Znači, nisu se promijenili.

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:34   |   opcije


ovisnost je sasvim nešto drugo ; tu treba velika snaga i volja da se ustraje uz veliku pomoć obitelji ; i ta borba traje cijeli život , nikad nije lako ; na žalost !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:36   |   opcije


Nije li i prijevara patnera (kad smo to već dotakli) svojevrsna ovisnost??? :)

Autor: bez_duse   |   26.06.2009. u 10:39   |   opcije


ne bi rekla da je to ovisnost ; to je nezasitnost , potraga , tu ti ne treba pomoć obitelji (obično ostaješ bez nje !) ....

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:41   |   opcije


ma sve mi dosadno, išla bi doma,

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:42   |   opcije


ajde , tko ti brani !

Autor: Sinisa_i_Nera   |   26.06.2009. u 10:43   |   opcije


Šta ćeš doma,tamo te svi znaju :)

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:43   |   opcije


I ja nekako ne vidim ovisnost u prevari partnera,ne odobravam to dakako.Ako i neka osoba ne može a da ne prevari,ne treba ni ulazit u brak.

Autor: Komplicirana3   |   26.06.2009. u 10:45   |   opcije


pa nikoga nema doma, baš zato i bi doma :-p

Autor: naosikaja   |   26.06.2009. u 10:55   |   opcije


Dodaj komentar