..ZBOG ČEGA RADIMO DOBRA DJELA??

..Zbog straha od onoga poslije smrti?
..Zbog toga što očekujemo da nam se "vrati" jednako za života?
..Zbog altruizma?
..Ili jednostavno..zbog onog prvog??

08.08.2009. u 23:12   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

kako - kad

Autor: Illija   |   08.08.2009. u 23:13   |   opcije


Ilija,to nije odgovor.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:13   |   opcije


je. jer je i pitanje sadržano u odgovoru koji glasi; kako-kad.

Autor: Illija   |   08.08.2009. u 23:14   |   opcije


Ja ne radim dobra djela... ona rade mene...

Autor: joza-mafijoza   |   08.08.2009. u 23:14   |   opcije


zbog Savjesti koja je imanentna ljudskom biću.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:14   |   opcije


dobro se dobrim vraća? znači ugl iz sebičnosti... što i nije tak čudno i grozno... to je skroz u redu :)

Autor: Puppet_Chilly   |   08.08.2009. u 23:15   |   opcije


nikad ne razmišljam o tome zašto, jednostavno treba pomoći...

Autor: dobro_je   |   08.08.2009. u 23:15   |   opcije


Bez razmišljanja.. ako mogu i znam pomoći..jednostavno ne razmišljam..pomognem i odem..ako mi netko i zahvaljuje..meni neugodno.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:15   |   opcije


...zbog čega radimo loša djela

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:17   |   opcije


vraga je neugodno..mislim da svi očekujemo barem "Hvala" kad pomognemo.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:18   |   opcije


Puppet..nije li to prastara poslovica?

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:19   |   opcije


ne Ewa, ne očekujemo, čak tražim da ostanem anonimna, ako mogu

Autor: dobro_je   |   08.08.2009. u 23:19   |   opcije


Hm... možda je pravo pitanje ... zbog čega ljjudi rade zlodjela... možda odgovor bude imao neku relaciju i prema tvom pitanju :)

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:20   |   opcije


dobro_je..ne pričam o donacijama;već o dobrim djelima koje radimo svojim bližnjima,bez anonimnosti,viruale..

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:21   |   opcije


hmmm, ja gustam kad nekog usrecim ili nasmijem, bila to sitnica ili velika stvar, gust mi je kad se netko nasmije zbog neceg sto sam rekao ili napravio, toliko da radim i budalu od sebe da bi dosao do toga...kad vidim osmijeh na partnericinom licu nakon njenog orgazma, takodjer sam sretan, a smatram da u tome i jest cijela poanta zivota, biti sretan

Autor: Imam_Velikog   |   08.08.2009. u 23:21   |   opcije


Eva, ne očekujem hvala. Pomoć bi trebala biti pod normalno, poznatom, nepoznatom, usputnom.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:21   |   opcije


istima..zlodjela rade iz bijesa..bolesti.:((..Ali dobra djela?

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:22   |   opcije


Prišli bi čovjeku koji leži na podu??..Ili bi ga " brižno" preskočili?..Ja ne znam...iskreno.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:23   |   opcije


istima, ljudi ne rade zlodjela, samo imaju malo iskrivljen pojam o dobroti. Dobrotu selektiraju.. pa recimo ubiju nekoga da bi došli do novca kojim će nekog usrećiti :)

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:23   |   opcije


Nisam siguran, Eva.... Inače poznata je stvar da više dobije onaj tko daje no onaj što prima...

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:24   |   opcije


Eva, uvijek bi prišla čovjeku koji leži na podu..i jesam.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:24   |   opcije


zbilja,istima?'??..Bilo bi lijepo da je tako..Bijesna sam večeras..jer je jedan događaj potvrdio nepisano pravilo;da smo postali gori od životinja..

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:26   |   opcije


zadovoljstvo je na strani onoga koji daje

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:26   |   opcije


muško..zadovoljstvo??..znači,ipak daruješ zbog osobnog probitka?

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:27   |   opcije


i se kreće iz sebičnosti

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:27   |   opcije


upravo tako..

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:28   |   opcije


osjetilno zadovoljstvo...kakav probitak?

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:28   |   opcije


Eva, fora je samo u tome da moramo nekome pomoći onako kako on želi i očekuje, a ne onako kako mi mislimo da bi mu pomogli. Napravimo li po svojem, onda mu samo odmažemo :)

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:28   |   opcije


Eva, zbilja JEST tako, no nije baš očito onom kom je duhovno strano...

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:28   |   opcije


Eva, kakav osobni probitak?? Je, ako ti je bitno hoće li ljudi govoriti da si dobar ili loš. Davno mi se živo fučka jesam li u nečijim očima dobra ili loša..osim u onim meni dragim.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:29   |   opcije


Zar je grijeh imati koristi od tog što si nekom pomogao :)

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:30   |   opcije


nema to veze s duhovnim, cista humanost i odgoj...a vjerujem da ako netko i ne pridje covjeku koji lezi na podu, onda je to zato sto smatra da je doticni pijan, drogiran ili ga je jednostavno strah, nema to veze sa zlobom

Autor: Imam_Velikog   |   08.08.2009. u 23:32   |   opcije


Eva podsjećaš me na jednu moju bivšu djelatnicu. Mama joj je imala ginekoloških problema i htjela je baš jednom doktoru. Igrom slučaja moja najbolja frendica je bila medicinska sestra na tom odjelu..i drugi dan je njezina mama završila kod tog doktora. Kad čuješ ovu djelatnicu: gle, koji je tvoj interes da si pomogla mojoj mami?? - ja je gledam- da si ti bila u mojoj poziciji, a ja u tovoj, bi li ti meni pomogla??- pitam. Rekla je jasno: nebih. Ja u svom postupku nisam vidjela ništa neobično.. ona je..zato smo mi ljudi različiti.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:33   |   opcije


Da li bi podignuli pijanca sa poda??

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:34   |   opcije


ne, nek spava

Autor: Imam_Velikog   |   08.08.2009. u 23:35   |   opcije


Eva, digla bih pijanca iz poda (teško da bih ga ja mala mogla dignuti), ali vjerojatno nebih znala da je pijan, ili mu je loše..pa bih okrenula broj hitne..

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:36   |   opcije


ako je neki novi u kvartu onda da...od ovih starih me već leđa bole

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:37   |   opcije


Gle, možda ti je teško shvatiti, ja ne mogu proči pored nekog ili čuti da netko nešto treba, ako ja mogu i znam pomoći, ja ću se ponuditi..i to odraditi. I gotovo. Takva sam. Zakasnim i na autobus kad bakice razvozim putem .. ja ne mogu proči pored bakice koja pješaći da je ne otfuram doma.. i možeš me ubiti...

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:38   |   opcije


njima gurnem samo novine pod glavu:)

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:38   |   opcije


ja sam radila tako..pomagala cijeli svoj život..uff..nemoguće je to objasniti..Jedino u što sam sigurna jeste ono što mi je danas rekao jedan čovjek:"Nemoj nasjedati na tuđu muku,jadniji smo mi od njih"

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:39   |   opcije


Postoje ljudi kojima je teško pomoći... Pijanca treba podići iz alkohola..

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:39   |   opcije


aha..i onda imaš bakicu kojoj ponudiš prijevoz..još je i nutkaš;neće..ide busom:(..Zatim čuješ od te iste bakice kako si najgore smeće jer je nisi odbacila do kuće??Pa jer je moram lisičinama vezati??

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:41   |   opcije


Eva, ne zanima me što čujem.. briga me. Ja znam jesam li dobra ili loša..i meni to dovoljno. Badave bi mi netko govorio kako sam dobra, ako se ja tako ne osjećam.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:42   |   opcije


Eva dali ti za sebe misliš da si dobra osoba?

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:43   |   opcije


eh, tako sam ja jednom neku djevojcicu htio odbaciti doma pa je njezin tat poceo trcati zamnom

Autor: Imam_Velikog   |   08.08.2009. u 23:44   |   opcije


Eva, važno je da znaš da si ti čista srca u odnosu prema njoj.... a to što ona priča, toj na njezinu dušu

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:44   |   opcije


muško..mislim da jesam dobra osoba,ali ovo što bezdušna kaže,kako je ne tangira tuđe mišljenje;čista je laž:((..ljudi smo,jednako reagiramo na nešto ružno,tko više,tko manje.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:45   |   opcije


btw..ne postoji osoba koja će sebe okarakterizirati kao lošu.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:46   |   opcije


Eva, stvarno.. imam svoje drage osobe, njihovo mišljenje uvažavam.. ostalo smatram samo momentalnom krivom procjenom.. i opet s vremenom sve dođe na svoje :))

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:46   |   opcije


Jebeš čovjeka ili ženu koja traži racionalne razloge za "dobrotu".To biće sigurno nema ni trunke dobrote u sebi i istinskog suosjećanja.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:47   |   opcije


I znam biti loša..i znam kad sam loša i znam i prema kome sam loša. :)

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:47   |   opcije


da, ali postoje osobe koje se ponose time što 'ne fermaju nikoga'

Autor: istima   |   08.08.2009. u 23:47   |   opcije


eto...na zemlji je oko šest milijardi ljudi i svaki pojedinačno za sebe misli da je dobra osoba...a živimo u najcrnjem vremenu zemljine povjesti(nama znane)kako je to moguće uz toliku dobrotu?

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:48   |   opcije


"Dobra djela", bez obzira na to kako ih definiramo, nisu imperativ okoline niti farsa koju igramo pred drugima, nego istinski poticaj srca.Ili to imaš ili nemaš.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:48   |   opcije


bezdušna..mene su djeca u par navrata povrijedila svojim izjavama...Znam kako to nisu mislila,afekt je bio...Ali,lagala bih kada bih rekla kako me nije zabolilo...iako sam znala da ne misle to.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:48   |   opcije


ja želim postati takva osoba..želim prestati liti suze za svakim napuštenim psetom..bakicom koja prelazi ulicom..sličnim sranjima...Želim otkačiti osjećaje.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:50   |   opcije


riki..dobra djela su postala impreativ okoline..pa gledaj samo onu Sanju??..Kao poklanja stvari siromašnima?..Neka onda to radi u slobodno vrijeme,bez kamera...fuj.

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:52   |   opcije


Nemam takav odnos s djetetom (sad već velikim) da bi se gađali..pogotovo se ne gađamo s onim što ne mislimo.. Pošto su moji ukućani od mene zamoljeni preko stotinu puta (to uključuje i dijete) da mi kažu ako im nešto smeta da ja radim nešto što ne znam da ih smeta.. izbjegla sam puno obiteljskih nesuglasica. I meni se dogodi da s posla dođem nervoznija.. pa ih u staru zamolim da mi daju malo mira.. jer nebih htjela prenjeti nervozu za koju oni niti najmanje nisu krivi.

Autor: bez_duse   |   08.08.2009. u 23:52   |   opcije


onda se podvrgni lobotomiji.Ako želiš život bez osjećaja.Imaš sentimente koje si popila odgojem.Ne ide to van samo tak.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:53   |   opcije


bezdušna..nikada nisi "puknula"..i izvikala se pred svima??..daj,pa to je normalno,ako nije često.))

Autor: Ewa-Brown40   |   08.08.2009. u 23:54   |   opcije


Ewa, a nije ti palo na pamet da su kamere tu da taknu eventualna srca koja bi mogla isto tako pomoći potrebitima?Lako je samo pljuvati, to znam i ja , iz sporta.ali u svemu vidjeti samo negativne aspekte i to širiti na sva usta...svakako ne spada u "dobra djela"...sorry kaj sam ovo moral reć.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:56   |   opcije


Eva...kako je to moguće uz toliku dobrotu?..bilo je pitanje pa bih molio odgovor ako nije problem

Autor: musko61616   |   08.08.2009. u 23:56   |   opcije


evo ja sam jedan put natega jednu šta je imala malo kraću nogu ali nije bila ružna...ni danas ne znan zašto san to napravija al znan da će mi bog platit)))

Autor: korenat41   |   08.08.2009. u 23:57   |   opcije


nismo savršeni, nitko nije, ali mislim da je neodvojivi dio ljudskosti težnja ka dobroti i činjenje dobra.Obeshrabrivati u drugima tu težnju za mene spada u defetizam i sabotažu.

Autor: zamorac-riki   |   08.08.2009. u 23:58   |   opcije


kor, kako ne, bog će ti platit: u slijedećem životu rodit ćeš se kao žensko sa kraćom nogom, i naći će se neki baja koji će ti isto takvo dobro djelo učinit, ha ha hah a

Autor: zamorac-riki   |   09.08.2009. u 0:00   |   opcije


Eva, NIKAD nisam pukla i izvikala se pred svima.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:02   |   opcije


Na prste mogu nabrojiti koliko puta sam u životu vikala, ali nisam vikala zato što sam pukla, nego zato što sam svjesno procijenila da moram dići glas, jer će me se jedino tako čuti i ozbiljno shvatiti. To su bili momenti, kad sam rekla što koga ide..i taj nije više mogao niti lijevo, niti desno, to je bilo moje konačno.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:05   |   opcije


mogu reći da sam upoznao mnogo žena koje su učinile dobro djelo, bog ih blagoslovio...ali ima i onih zlih, koje su stisle, koje nisu dale, hehhehehe

Autor: korenat41   |   09.08.2009. u 0:07   |   opcije


...te će u pakao...hehehhe

Autor: korenat41   |   09.08.2009. u 0:08   |   opcije


neka im se vrati to zlo:))

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:08   |   opcije


bezdušnice jedne :)))

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:08   |   opcije


riki..ne obeshrabljujem te,ali puna mi je kapa filantropa upakiranih u raznorazne mašne...žena je živjela sa dvoje djece 6 dana u šumi pored Poreča,ljudi su ih zaobilazili,klonili ih se:((..Jer nije bilo kamera da "ovjekovječe" dobrotvore.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:10   |   opcije


amen, a sad pičim odavde jer će me konda optužit da joj sprdam ozbiljan blog...aj bog

Autor: korenat41   |   09.08.2009. u 0:11   |   opcije


korenat..da ne znam odakle si,pogodila bih.))..škrt ko svinja,zavidan kao Juda,ljut kao Tyson...svi su ti krivi u životu.)

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:12   |   opcije


ne znam ništa Ewa.Svijet je s one strane, a s ove strane sam ja.To je sve što znam.

Autor: zamorac-riki   |   09.08.2009. u 0:12   |   opcije


Svatko je odgovoran za sebe, pa i za svoju dobrotu ili zloću.

Autor: zamorac-riki   |   09.08.2009. u 0:13   |   opcije


..TI SI SEBIČNA BEŠTIJA!

..Egoistična manipulativna sredovječna baba!:))

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:15   |   opcije


dobro,musko:)..to je općepoznato..

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:15   |   opcije


meni nije bilo...

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:17   |   opcije


Eva, normalna osoba pomaže kad je svjesna da može i zna pomoći. Pomoći ženi iz šume značilo bi..ili je uzeti sebi, ili alarmirati odgovarajuće ustanove. Teško da je netko može uzeti k sebi, pogotovo ako zna razlog zašto se u šumi našla..pa bi i sebe uvukli u govna, ali javiti ako ništa drugo centru za soc.skrb ili murji..mogao je svatko.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:24   |   opcije


bilo je u svim novinama..centar nije imao stanove,ostali radije žele turiste..to je naša svakodnevnica.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:26   |   opcije


bila je podstanar sa dvoje djece u garsonijeri koja se prodala..

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:26   |   opcije


nisam čitala, ali ne vjerujem da joj djecu nisu smjestili u dom, ako nisu imali kuda. Nešto mi tu malo čudno. Inaće je praksa da se djeca smještaju u dom, međutim, roditelj je problem za smještaj..kao i stvari ako ih ima.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:28   |   opcije


eto...na zemlji je oko šest milijardi ljudi i svaki pojedinačno za sebe misli da je dobra osoba...a živimo u najcrnjem vremenu zemljine povjesti(nama znane)kako je to moguće uz toliku dobrotu?...toliko o dobroti i dobrim ljudima

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:28   |   opcije


BD smjestila ih je kod rođaka a ona se vratila u bosnu

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:29   |   opcije


što misliš..koliko je obitelji u Poreču moglo primiti te ljude??..Ali nisu..jer to nije Njihov problem:((

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:29   |   opcije


muško..aj reci;primio bi ih kući da imaš mjesta??..Ja ću ti odgovoriti:Nebi..jer pojma nemaš kako bi ih se rješio:((..Što znači,činimo dobro kratkoročno.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:31   |   opcije


Eva, to i nije njihov problem. Nekog možeš kod sebe smjestiti dok se ne snađe, a ona se očito cijeli život nije snašla.. i kad je smjestiš svjestan si da ćeš raditi i za svoju djecu.. i za nju i njezinu djecu. Ako to napraviš, onda nisi dobar, nego si lud.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:32   |   opcije


bravo!:((..ostavio je muž sa dvoje djece..njezina plaća je jedva pokrivala najam...Grešnica!..Trebalo je kamenovati:((

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:33   |   opcije


nebih sigurno,kao što nebi izbjeglicama iz bosne podjelio kuće i stanove a oni su svoje nekretnine prodali po bosni i sad žive ovdje od socjalne pomoći...nije sve crno i bijelo

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:33   |   opcije


ljudi rade dobra dijela jer su tako odgojeni . ne odgajamo baš djecu tako da im uljevamo ZLO u glavu i dušu .. pa tako da je dobro činit ustavri navika i ne treba je hvaliti posebno.

Autor: mara60   |   09.08.2009. u 0:34   |   opcije


Eva, ne treba nikog kamenovati, ali nije dobrota ako pomogneš njoj, a svoje doma zakineš. Onda si njima loše napravio. Kažem ti.. kad je doseliš moraš biti svjestan da ćeš imati na grbači u nedogled još jednu obitelj.. a to prosječni građanin nije u mogućnosti.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:35   |   opcije


sad upadate sami sebi u usta:))..Znači..činiti dobro,ali pod našim uvjetima i pod našom ingerencijom...To nije dobrota,već proračunatost.

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:35   |   opcije


Ne radiš dobro, ako nekom radiš dobro na teret nekog drugog. Ja ću tebi uzeti, pa ću biti dobra i nekom drugom dati. To je bedastoća. Pomoć je ono što čovjek može nekom pružiti, ali ne na teret nekog drugog. Ako hodam po dobrotvornim ustanovama, bediniram nemoćne, a zbog toga sam zakinula svoje dijete i ono me je željno jer uopće nisam s njim.. onda nisam dobra.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 0:38   |   opcije


Daj Eva prestani fantazirati. Pokušaj razglabati o onome šta znaš.

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 0:39   |   opcije


bezdušna..ako im doneseš deke i hranu,radiš li tada sebi nauštrb??..NITKO se nije sjetio ni toga...da im sezona ne propadne:(

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 0:41   |   opcije


Kada je to Zovićka imala muža da bi je mogao ostaviti ? Kada je Zovićka za svojih 37god. i gdje zaradila i jednu plaću ?

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 0:43   |   opcije


bravo bezdušna.Kaj je ovoj Ewi danas?Čitam i čitam i više mi niš nije jasno kaj ustvari nju muči.Dobrota ne znači nužno karitativni rad iznad svojih mogućnosti.Kakva vražjs proračunatost.Ako si pozvana da rješavaš globalnu nevolju, onda se učlani u red Majke Tereze.Postaqvljanje piranja dobrote na ovako ekstremni način ne vodi ničemu.

Autor: zamorac-riki   |   09.08.2009. u 0:44   |   opcije


Eva kaj si si ti malo popila?Ne kužim te

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:44   |   opcije


a zgleda da se niti ti ne kužiš....

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:45   |   opcije


(a jebiga tipkam u mraku pa fulam slova...)

Autor: zamorac-riki   |   09.08.2009. u 0:45   |   opcije


Zašto mi ne odgovoriš Ewa?

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 0:50   |   opcije


lara,sklona je neodgovaranju jer ne voli konstruktivne i argumentirane rasprave i voli sebe čitati:))

Autor: musko61616   |   09.08.2009. u 0:53   |   opcije


Možda dogodi se čudo
I onda uspijem prešutjeti
Teške riječi i sve grubo
Sve što ljudi govore kad se više ne vole

Možda se jednom rodi nada
I onda uspijem ti priznati
Da si najbolja do sada
A da s tobom nijedna ne može se mjeriti

Nema pravila
Tu nema pameti
Kad nastupi tišina
Mi smo dvoje ljudi što se ne mogu razumjeti


I činim pravu stvar (ne spominjem te ja)
Jezik pregrizem da ne bi opsovao
Ovaj život što ga dijelim napola
I kada poželim ja
Jezik pregrizem da ne bi opsovao
Ovaj život što ga dijelim napola


Što je moje, što je tvoje?
Tako ne mogu razmišljati
Sve smo gradili u dvoje
I sve iz temelja sad èemo podijeliti

Kome noć a kome dan?
Ne, tu nema pameti
Kad nastupi tišina
Mi smo dvoje ljudi što se ne mogu razumjeti

Autor: moderato_cantabile   |   09.08.2009. u 0:55   |   opcije


Sve, apsolutno sve je laž što si napisala pa čak i ime grada....Šta će ti to?

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 0:59   |   opcije


:(( ne znam o kojem slučaju je pričala, ali znam da u našoj državi nema djece beskućnika na cesti, smejštena su u domove, udomiteljstva i tako dalje.. ukoliko se roditelj (ili netko drugi) obrati bilo kojoj od nadležnih institucija. Druga stvar je što se to ne odnosi i na roditelje te djece..

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 1:06   |   opcije


ja ne lažem..nije mi jasno zašto misliš da bih lagala o nečem takvome?

Autor: Ewa-Brown40   |   09.08.2009. u 1:11   |   opcije


Tragom šokantne priče koja je jučer objavljena u jednim dnevnim novinama, da je samohrana majka Snježana Zović s troje djece pet noći s njima prespavala na otvorenom, na starom groblju pored crkve svete Eufemije, jer ju je vlasnik, koji je prodao stan, izbacio, obratili smo se na više adresa. Od stanodavca Đanfranka Žikovića saznajemo da je o svemu saznao iz novina te da su optužbe neistinite.

- Prvi sam put o tome saznao danas iz dnevnih novina kada me je nazvao prijatelj. Prava je istina da smo se gospođa Zović i ja dogovorili da mogu ostati u stanu do 20. srpnja. Uostalom, ona i danas koristi stan, a je li tih dana spavala vani ili u stanu, ja to ne znam. Stan i kupaonica su joj bili na raspolaganju. Gospođa Zović je još u svibnju rekla da će si pronaći novi stan jer ovaj doista nije adekvatan te da će izaći 1. srpnja. Potom me je zamolila da ipak ostane do rujna, a onda je nedavno sama rekla da će stan napustiti 20. srpnja. Mojoj je supruzi, koja ju je htjela pitati čemu sve to, danas rekla neka izađe iz stana jer ga uredno plaća, rekao nam je Žiković.



Njegova supruga Ružica kaže da je stan mali za veću obitelj i naglašava da ju nikada nisu izbacili, iako je imala primjedbe na njegovo održavanje.

U rovinjskom Centru za socijalnu skrb saznajemo da obitelj Zović dobiva materijalnu pomoć u zakonskim okvirima i to iznosi oko 2.200 kuna mjesečno.

- Mi smo nakon poziva novinara odmah reagirali i nazvali obitelj Zović. Oni su nam rekli da im je najmodavac otkazao stan na što smo ih mi upitali zašto se u interesu djece nama nisu obratili. Odgovorili su da to nisu učinili jer su smatrali da im u rješavanju stambenog pitanja centar ne može pomoći, rekla je ravnateljica Eda Rajko.

Pojasnila je da u takvim slučajevima centar može pružati jednokratnu pomoć, odnosno iznaći smještaj za maloljetnike.
I od glasnogovornice Grada Marije Črnac Rocco saznajemo da obitelj već tri godine ostvaruje sva prava iz socijalnog programa. Črnac kaže da ova obitelj dobiva 300 kuna mjesečno s obzirom na to da je u sustavu Centra za socijalnu skrb. Plaćaju im se i troškovi ogrjeva od preklani u iznosu od 950 kuna godišnje, a od konca 2003. dobivaju subvenciju za stanovanje od 84 kune mjesečno. Uz to, Grad je subvencionirao i boravak dvoje djece u dječjem vrtiću, a sada u cijelosti pokriva troškove ručka u osnovnoj školi.

Neovisno o tome, obitelji je u posljednje tri godine pet puta dodijeljena jednokratna financijska pomoć u iznosu od tisuću kuna te jednom od 500 kuna, a primaju i pakete hrane od Crvenog križa za blagdane.

O svemu tome htjeli smo razgovarati i s gospođom Zović koja je u prvom telefonskom razgovoru pristala na izjavu, no kasnije odbila komentirati rekavši da je slučaj već dovoljno bio medijski eksponiran. c/p /jel to ova priča??/

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 1:13   |   opcije


Molim te odgovori mi na pitanja

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 1:13   |   opcije


da bezdušna, to je samo 1 dio te priče

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 1:15   |   opcije


Meni se čini Eva moja, da se ta samo pokušala uvaliti- nekim dobrim ljudima :)))))))

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 1:16   |   opcije


bezdušna Zovićka je naučila biti sponzorirana od kada se je rodila

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 1:17   |   opcije


Kao što rekoh..da se javila centru..djecu bi joj smjestili.. i zašto bi je onda smještali neki dobrotvori?? Ja sam dvadeset i kusur godina samohrana majka bez alimentacije..i nije mi padalo na pamet da tražim pomoći bilo koga, a kamo li da se nekom uvalim.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 1:17   |   opcije


Idem ja u krevetić :)) laku noć.

Autor: bez_duse   |   09.08.2009. u 1:21   |   opcije


bezdušana i ti odeš u krivo...nema se ona stvarne potrebe obraćati ni jednoj instituciji.

Autor: Lara09   |   09.08.2009. u 1:22   |   opcije


Zbog čega netko radi loša djela? Zato jer to može.Zašto može? Jer nema odvažnih da to spriječe. Bonis nocet, qui malis parcit. I još: kada se dobar čovjek pokvari, postaje najgori.

Autor: moderato_cantabile   |   09.08.2009. u 1:34   |   opcije


Dodaj komentar