..UOPĆE SE NEĆU TRUDI TI KOMENTIRATI..

..TZV...blog od Korenta:((
..Ali mislim da bi u bilo kojoj drugoj državi,izuzmemo li Islamske..Ovakav predsjednik bio odmah skinut sa vlasti..
..Puč!!..Jednostavan puč bi bio dovoljan da maknemo ove komunjare sa vlasti..
..Tko je on da nam govori gdje i kako smijemo isticati vjerska obilježja??
..Jadan Franjo..okrenuo bi se u grobu:((

13.08.2009. u 19:36   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

...koji?...sveti?... :))

Autor: nevr_mor   |   13.08.2009. u 19:38   |   opcije


jedva čekam da mu netko konačno pokaže iz koje strane je došla sloboda!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:39   |   opcije


zakaj tzv?

Autor: meija   |   13.08.2009. u 19:42   |   opcije


zato što to nije blog:((..razočarao me..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:43   |   opcije


si sigurna da si ga dobro shvatila?

Autor: meija   |   13.08.2009. u 19:43   |   opcije


nije li to Anakonda?:))

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 19:45   |   opcije


nisam,meija..nisam sigurna,jer sam samo "preletjela" blogom...Ali,ako i nisam dobro shvatila,svejedno..bijesna sam:)

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:45   |   opcije


yap,zimb:))..kako žena?

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:45   |   opcije


pročitaj još jednom...i njegove komentare... (i na kaj si bijesna, na koru ili?)

Autor: meija   |   13.08.2009. u 19:46   |   opcije


dobro,u zd je s malom

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 19:46   |   opcije


bijesna sam na Mesića:((..pozdravi je,zimb:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:47   |   opcije


u vecini drzava(u iranu nije zabranjeno, islamska) ja zabranjeno isticanje vjerskih obiljezja u javnim ustanovama

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 19:48   |   opcije


zimbo!!..uopće se nisam trudila složiti blog:((..SAMO sam ljuta kao pas!!..Tko je taj retardinjo da smije nešto takvo reći??

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:49   |   opcije


To je samo još jedna tema koja nam treba skrenuti pozornost sa sranja u kojima smo, kao i ona o umjetnoj oplodnji

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 19:50   |   opcije


Pretjerali su,crven!!..Još malo pa ćemo imati zakone iz Kine:((

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:52   |   opcije


bravo,a glup narod puši priče i gleda u krivom smjeru

Autor: meija   |   13.08.2009. u 19:52   |   opcije


legitimno izabran predsjednik ove drzave,navodno smo sekularna drzava

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 19:53   |   opcije


vjerojatno će opet skočiti kamata na kreditima pa moraju to zamagliti

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 19:53   |   opcije


mei..svi smo mi redom glupi..bez izuzetaka:))..ako sam ga i krivo shvatila,nisam pogriješila..korenat je taman tip za novu Yu:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:54   |   opcije


Ewa, možda griješim, možda si ti u pravu, ali korenat s ironijom govori ono što većina misli...uostalom, može nas sam (raz)uvjeriti. (komentar se odnosio na crvenkrpicu..i u pravu je da nam se baca pijesak u oči da bi velika sranja prošla što manje bezbolno)

Autor: meija   |   13.08.2009. u 19:56   |   opcije


Stipe Mesić samo želi uštedjeti na križevima...kao što je nedavno želio uštedjeti na plotunima preminulim braniteljima...takvo nešto čovjek može reći samo u hrvatskoj i ostati živ.

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 19:58   |   opcije


žalosno je ovo što smo doživjeli..Svaki drek nalazi sebi za pravo dirati u naše svetinje:((

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:58   |   opcije


sunčeva:((..Pa ovo je Užas!!..Zar smo Toliko nisko pali da dozvoljavamo baš sve?

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 19:59   |   opcije


Nismo se mi nikad ni digli.

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:04   |   opcije


netočno:(..bilo bio jezivo pomisliti kako je sve ovo bilo nizašto:(

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:05   |   opcije


zbog takvih gluposti kao sto u vjerska obiljezja u javnim ustanovama ste na cestu spremni izac,a sto nam lupaju krizne poreze i sto ce sve ic gore to nikoga ne zanima,generalno gledano mi smo toliko gup narod da nam treba porez od 20% na placu dlupit a Sanader i ekipa nek se voze jahtama po jadranu

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 20:05   |   opcije


Možda mu trebaju raspela za nešto drugo?

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:06   |   opcije


daj,zim,ne kakaj!!..Sve ti je bilo OK dokle nisu "dirnuli" u tvoj đep:((..Eto,to mi smeta..mogu nas i pravoslavcima proglasiti ;ako plaća ostane ista,sve je ok:(

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:07   |   opcije


zimbo,postoji puno ljudi koji će te bez razmišljanja prebiti ko psa pošalješ li ih u pičku materinu...dok će se neki samo nasmijati na to.

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:07   |   opcije


jadan taj kojemu su vjerska obilježja gluposti.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:08   |   opcije


Amerikanci se kunu na bibliju....svi...bez obzira na nacionalnu pripadnost.

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:10   |   opcije


trenutno postoje puno bitnije stvari za ovu drzavu od vjerskih obiljezja,to je zadnja tema kojom bi se politika trebala bavit,mislim da se i po zakonu ne bi smjela isticat u javnim ustanovama,a posto se tu malo tko drzi zakona,to je nebitno.

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 20:13   |   opcije


meni su vjerska obilježja glupost. Ja se loše osjećam čak i u obiteljskim kućama gdje je sve ovješeno raspelima i Isusima.. Vjera, seksualne sklonosti, nečini novčanik.. to su osobne stvari i osobni izbor svakog čovjeka.. i ne vidim nikakvog razloga njima mahati.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:14   |   opcije


Koja je razlika između vjerskih i nacionalnih obilježja? Zašto bi nacionalna obilježja trebala biti ispred vjerskih,ako znamo da u ovoj zemlji živi više katolika nego Hrvata?

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:15   |   opcije


naravno...bitno je prodati i dušu,ako je lova dobra:((..Ma fuj..živjeli smo i gore,ali se vjere nikada odrekli nismo.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:15   |   opcije


Tak je, zombi...

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:15   |   opcije


Eva, aj ne sračkaj. Boli te kurac za nečiju dušu, svoji si već davno utopila. TI da mi pričaš o velikoj vjeri??? KUD BAŠ TI???? Marš...

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:17   |   opcije


zimbo,za narod kojemu su godinama zabranjivali isticati svoju vjeru i obilježja,nema važnije stvari.

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:17   |   opcije


ja sam se odgojila uz vjerska obilježja...uvijek su bili uz mene..novac nije.:(..Glupost je ovo do čega smo došli...prodali bi i mater za dobru lovu.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:17   |   opcije


Ma mladiš vjerom ko kurcima koje si trošila.. rastala si se.. ZNAŠ LI ŠTO PROPOVIJEDA KATOLIČKA VJERA?? Očito ne znaš...

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:18   |   opcije


bezdušna..LIJEPO te molim,napusti ovaj blog..pojma nemaš tko sam,nemam ni ja tko si ti:(..ALI..uvrijedi me još jednom i saznati ćeš..Koji ti je vrag??..Zvala sam te???

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:19   |   opcije


Eva, ne govorim o moralu, pričamo o VJERI. Niti u jednom momentu nisi živjela u duhu katoličke vjere. Ako to ne vidiš, onda vjeru samo sebi tumačiš kako ti paše. Katoličanstvo je posve nešto drugo. Nije samo govoriti da si vjernik, nego u tom duhu i živjeti.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:20   |   opcije


mislim da pravom krscaninu kriz stoji u srcu i nije cilj vjere isticati je nekome drugom nego je zivjeti,tj. zivjeti po Kritovim nacelim,ja jos nisam upoznao takvog covjeka.

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 20:21   |   opcije


Ako sam ti dirnula dušu,jer si sebe pronašala ovdje...Nije mi žao..Pišem upravo zbog takve stoke sitnog zuba:))..Ali,postoje implantanti..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:21   |   opcije


zimbo,ljudima je potrebno vidjeti...zamisli da se ljudi ne sastaju u crkvama,da ne postoje mise,da ne postoje obilježja...kako bi znali da nas ima,da nismo sami?

Autor: sunceva_pjega   |   13.08.2009. u 20:23   |   opcije


suosjećam sa tobom,bezdušna..Ali..ne trudim se pomoći ti:((...Davno sam odustala od vraćanja izgubljenih ovčica:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:23   |   opcije


Eva, ja barem nisam licemjer.. živim u vanbračnoj vezi koju VJERA NE PRIZNAJE. I ti si živjela u vanbračnoj vezi I JAKO SI GRIŠILA. :))))) A jebi ga.. Da se razumijemo.. opet ponavljam.. ne pričam ti da si nemoralna..i bla..bla žena, da nije u redu to kako si živjela, nego napominjem da nisi živjela u duhu katoličke vjere.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:24   |   opcije


ka katoličku vjeru ja sam nemoralna žena izjednačena sa kurvom :))))))))) i ti si bila u toj kategoriji..kako ti to god ružno zvučalo... :)

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:25   |   opcije


Zimbo, a jesi upoznao takvu ženu?

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:25   |   opcije


Eva, i sada si nemoralna žena i imaš veliki grijeh ako koristiš kontracepciju..bilo koju drugu osim brojanje plodnih i neplodnih dana.. nedaj bože ako piješ pilule ili imaš spiralu :) :-PPPPPPPPP

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:27   |   opcije


nisam,sumnjam da i hocu,nije to bas jednstavan zivot za zivit

Autor: zimbo   |   13.08.2009. u 20:28   |   opcije


vidi se kako se nikada nisi ni potrudila pročitati Bibliju:))..Čak i moja mala (9) više shvaća od toga nego ti.))..ALI..tko sam ja da ti sudim?

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:28   |   opcije


Iako nije važno..nikada nisam koristila kontracepciju..ali to je nebitno:))..Da sam ih koristila i tri vrste,ti,bezdušna,nikada shvatila nebi poantu vjere.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:29   |   opcije


evo brown ,odjebi sa bloga ti i tvoja retorika.pozdrav od titovog pionira,kome se i danas klanjam...

Autor: magnum32   |   13.08.2009. u 20:31   |   opcije


hehehhehe Eva, nije tumačenje vjere kako nama paše.. :))) al ok.. pustim ja tebe da uživaš u svojoj velikoj vjeri. Svaki seks prije braka je veliki grijeh.. sad su popovi malo pomaknuli..da može seks prije braka, ako ćeš se i udati za tu osobu.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:32   |   opcije


Rijetki su ljudi koji su u stanju uopće pročitati Sveto pismo..Još su rjeđi oni koji će razumijeti:((..Ali..ne krivim Vas...Dapače.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:33   |   opcije


Kad bih ja imao mirovinu kao Anakonda, vikao bih iz sveg glasa "Živjela Hrvatska!"

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 20:36   |   opcije


Nego,bezdušna..reci mi,ako je čovjek prekršio zakon,ima li pravo živjeti uopće??..Jer vidim da blage veze nemaš što pričaš..jedino što si zapamtila,bilo je upravo ono...gdje si pronašla sebe samu:)

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:36   |   opcije


Eva, ona slika gdje jašeš na kurcu u tvom profilu (ne znam jel je u ovom) je doslovno U DUHU VJERE. Mogli bi kurce objesiti kao vjerska obilježja :)))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:36   |   opcije


Eva, ako je imati dušu i vjeru- ovo ovdje gdje ljudi za sebe mašu kako imaju veliku dušu i ako imaju veliku vjeru... onda ja takv dušu i takvu vjeru- ne želim. Radije sam bezdušna i nevjernik :))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:38   |   opcije


eto vidiš..žalostan i jadan komentar:((..Samo mogu reći..Oprosti joj..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:38   |   opcije


Ja se trudim živjeti po katoličkim načelima, koliko god mi to okruženje dozvoljava... ali naravno da sam grešna, jer to Bog niti ne očekuje..

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:39   |   opcije


Prvo si primjetila kip falusa.))..Razumijem te,ženo;imala sam i ja par sekunda nejebice...Ali taj profil su mi izbrisali ima par mjeseci:))..Ti si jedino upamtila kip u obliku kurca...to dovoljno govori o tebi.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:41   |   opcije


crvena..pročitaj ovo..ne kažu uzalud..ONO SI ŠTO NAJVIŠE MRZIŠ KOD DRUGOGA:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:42   |   opcije


” Bolja je zloća muška nego dobrota ženska; od žene potječe sramota i ruglo.”

Knjiga Sirahova* 42,14

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:42   |   opcije


ja ne citiram..ja zborim.)

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:43   |   opcije


Ako mladu djevicu zaručenu za nekoga u gradu sretne drugi čovjek i s njom legne, (24) oboje ih dovedite vratima toga grada pa ih kamenjem zasipljite dok ne umru: djevojku što nije zvala u pomoć u gradu, a čovjeka što je oskvrnuo ženu bližnjega svoga. “
Pnz 22,23

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:46   |   opcije


hm, pa ja niš ne mrzim...

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:46   |   opcije


Uzevši u obzir koliko je nevinih poklano pod katoličkim križem, onaj zabranjeni kukasti je mala beba i daleko manje uznemirujući simbol.

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 20:47   |   opcije


Svima metak, a Franji glogov kolac!

Autor: I_started_a_joke   |   13.08.2009. u 20:48   |   opcije


crvena:))..ovo je išlo bezdušnoj..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:48   |   opcije


" Ako iz zene nesto izlazi, a to sto izlazi je krv iz njenog mesa, i to krvaranje traje sedam dana, sve sto dodirne u tom periodu postaje necisto... i svako ko dodirne njenu postelju neka opere svoju odjecu i neka se okupa vodom i pored toga ostaje necist do noci. Ako covjek legne s njom dok je u ovom periodu, i on je necist sedam dana, te svaka postelja u koju on legne postaje necista."

"svako ko dodirne postaje necist i ako legne s njom i on je necist sedam dana, te svaka postelja na koju legne postaje necista." Ovako kazu Jevreji, a u tome ih slijede krscani, jer su povezani "starim zavjetom", kako ga krscani i zidovi nazivaju.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:49   |   opcije


Eva,.. možda da počneš i čitati :)))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:50   |   opcije


Sprema se oluja :)

Autor: crvenkrpica   |   13.08.2009. u 20:51   |   opcije


jojjj..najviše se "ježim" ljudi kao što si ti,bezdušna:))..pojma nemaš što uopće pričaš..Ali znaš protiv čega si...Da bi znala protiv čega si,prvo moraš znati za Što si...Ti pojma nemaš ni to.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:54   |   opcije


jedino što znaš jeste kontriranje:((..A to svi znamo.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 20:54   |   opcije


Podržavate li predsjednikovu inicijativu da se iz vojarni izbace raspela?

* Da (3130 glasova)
42.90%
* Ne (4166 glasova)
57.10%
Izgleda da je najviše glasova dalo onih Hrvatina koji primaju vojne mirovine:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 20:57   |   opcije


Eva, ja dobro znam što sam ja, ali jako dobro znam i što je živjeti u katoličkoj vjeri. U katoličkoj vjeri (po bibliji) žena je vlasništvo muškarca, žena ne priča u prisustvu muškarca, žena TRPI, žena prašta muškarcu, i žena se ne rastaje. To su osnovna načela katoličke vjere. Ja osobno ne mogu poštivati niti jedno od tih načela, pa smatram da nisam veliki katolik. Vjernik jesam, ali ne mogu slijediti katoličku vjeru kako ona to nalaže. Oprosti.. zar ti misliš da ljudi koji se ne kunu na raspelo nisu dobri ljudi?????

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 20:59   |   opcije


Nitko nema pravo zabraniti križ na zidu...NIKOME!!!!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:04   |   opcije


ej kondi...otkad sam tzv. ne razumiš satiru a?

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:04   |   opcije


KOR...Satira je ovo što danas živimo:((..bez ljutnje..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:06   |   opcije


Svaka žena koja je prevalila svog muža za Bibliju je samo obična bludnica. Ne znam jesu li i te žene glasale za vjerska obilježja u vojarnama :))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:06   |   opcije


crkva d.o.o. najveći mafijozi i zločinci u povijesti...koliko su ti pobili ljudi u povjesti...komunjare im nisu ni šegrti :))

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:06   |   opcije


u svojoj kući svatko može izvjesiti što ga volja, ali u javnoj ustanovi, ja ne želim gledati slike Stepinca i križeve po zidu. Meni neka stave sliku pok. kardinala Kuharića.. meni je on bio striček ljudina, imala sam sreću da sam ga vrlo dobro znala osobno :)))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:08   |   opcije


vidim ja da ste vi svi grešnici u duši:))..i da vjeru doživljavate kao imprerativ:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:09   |   opcije


aj i onaj papa prije ovog naci pape je bio baš supač lik...totalna rijetkost među tom mafijom

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:09   |   opcije


nisi dobro čitala moj blog, vidjela bi da se moje mišljenje ne razlikuje u osnovi od tvog...

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:09   |   opcije


vidim ja da ti propovijedaš vjeru, a nemaš pojma što je živjeti u duhu te iste katoličke vjere :))))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:10   |   opcije


Ja bih Vam ponovno Tita objesila..neka vam visiiiiii:))..Visio!!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:10   |   opcije


a neš ti vjere...trpi cijeli život...da bi onda olfo uživao...wow! koji marketing

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:11   |   opcije


Bezdušna..možda ja čak i ne znam živjeti u duhu te vjere...Ali barem imam Duh..ti nemaš ni vjere ni mjere..a ni duše.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:11   |   opcije


Autorica ovog bloga je razvedena žena, koja smije u crkvi na ispovijed, ali pričest je nedostupna za raspuštenice, zar ne, Anakonda?!

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:12   |   opcije


simpić.. a ne..ne, nećeš uživati ako prije toga ne napraviš kapelicu..ili barem nedaš dobar novčani prilog za crkvu :)) spas duše.. ipak moraš KUPITI :))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:12   |   opcije


netko vidio...doživio...bilo šta....duha ili dušu?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:12   |   opcije


kore..još jednom ću se izviniti ako sam krivo shvatila:))..Ali i ti čačkaš di ti nije misto..PUNA mi je kapa ovog redikula od prežidenta!!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:13   |   opcije


živjela komunistička partia hrvatske i njezin pravi sljednik hrvatska demokratska zajednica:))

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:13   |   opcije


meni, obzirom na moj nick stalno nude da bi mi popravljali dušu, udahnjivali dušu, da bi me učili duhovnosti.. ali sve se svodi na to da bi me poševili :)))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:14   |   opcije


ima kupit dionice od crkve d.o.o. to bi bila investicija...još das nam isusek dođe...odoše dionice u nebo...tamo je neki raj?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:14   |   opcije


eto vidiš,bezdušna:))..ipak se nečemu moliš..shevi:((..Jadno..ali barem iskreno..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:16   |   opcije


ewa,a što tebi osobno napravio mesonja?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:16   |   opcije


Taj samozvani predsjednik je previše sebi dopustio...Ja bih mu oduzela sve privilegije..ma i ime bih mu oduzela!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:18   |   opcije


evo 101 dalmatinac

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:18   |   opcije


a što je on to napravio da si toliko nadrkana na njega?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:19   |   opcije


naravno da si krivo razumjela, radi se o crnom humoru i satiri...ne mogu vjerovat da to ne kužiš, pa to i malo dijete razumi iz onog teksta. Tekst degradira začetnika ove inicijative, podsjeća na vremena kad je krunica bila sve gardistu te naznačuje koliko je važno da tako i ostane u vojsci...naravno da nisam isključiv i da baš ne ližem oltare

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:20   |   opcije


dirnuo je već u preveć toga:((...ja bih ga uhhh....ne želim pisati.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:21   |   opcije


eva možeš mu staviti soli na rep...

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:22   |   opcije


a yebate...pa u šta je to dirnuo...nazvao sve nas stokom sitna zuba , odlučio da će 200 obitelji bit bogati , ostali siromasi , bio predsjednik partizana , opljačako cijelu zemlju...koji fakin curac je napravio?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:23   |   opcije


.Jadan Franjo..okrenuo bi se u grobu:((


TVOJ JADNI FRANJO DA JE ŽIV, BIO BI U DEN HAAG-u....

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:25   |   opcije


korenat, ovo je bio jedini rat gdje hrvat nije mlatio hrvata, nego su ujedinjeni ideologijom. Namjenskom ideologijom vjere kao obilježje hrvatstva. međutim, nije pisalo u novinama, jer se zataškalo da je moj frend skoro propucao popa u zg katedrali. Istog popa koji je njemu blagoslivljao top.. kad mu je u ponoj ratnoj spremi, sretan što je preživio..došao na ispovjed.. pop ga pitao: jesi li ubio.. ovaj sav očajan veli..jesam..morao sam ubiti, pa bio sam u ratu.. a pop na njega drvlja i kamenje da je griješnik, jer vjera ne dozvoljava ubijanje.. Isti taj moj frend više nije vjernik jer ima SMRTNI GRIJEH DA JE UBIO.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:25   |   opcije


oš još...bio titov general...obogatio svu svoju dalju i bližu rodbinu...prodavo srbima gorivo za tenkove koji su ubijali po hrvatskoj...želio bosnu podjeliti s miloševićem?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:26   |   opcije


ko se još sjeća tih sitnica,pih

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:27   |   opcije


bd o ćemu mi prićamo?O ekstremnim stranama katoličke crkve? OK imam i ja more toga protiv te profitne organizacija kojoj je svrha postojanje radi same sebe...ili pričamo o jednoj tradiciji nastaloj u ratu o jednom sinonimu(krunici) na ramenu hrvatskog gardiste a koju bi predsjednik sad šutnuo van??

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:28   |   opcije


i to iz jedinog razloga što ga glas koncila razvlači...da mu se uvlaće u šupak još bi raspelo dao u mramoru na pantovčak stavit

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:29   |   opcije


korenat, pošto sam u to vrijeme bila vrlo bliska sa crkvenim vrhom i pošto se crkva u početku rata počela blagoslivljajuć oružje jako eksponirati, ako si primijeti.. ta ista crkva se kasnije povukla..jer je dobila od svojih i vatikana zbog toga poprilično po nosu. Borba sa krunicom oko ruke (gledano sa strane, bez nekih primisli), gleda se jednako..kao i teroristički napadi u ime islama..i slično. To se kategorizira kao vjerski i nacionalni rat.. a ne obrana vlastitog teritorija od napadača.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:32   |   opcije


poslušaj bezdušnu..ona zna..kako dolazi kazna:((..Jadan onaj koji pljuje po svome nasljeđu..korijenima..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:33   |   opcije


kore...ma kakva tradicija u ratu...krunica postoji malo duže , i ljudi je malo duže vrte po rukama...radi se samo o tome da se mesonja zainatio i ima uporište u ustavu
end of story

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:35   |   opcije


Svatko od vas tko je bi recimo u Kladuši prije rata..i sada.. može vidjeti što je vjera od tih ljudi napravila i koliko ih je povukla natrag, jer su joj dozvlili da se uvuče u sve institucije. Prije rata žene nisu nosile dimije.. sad ih nose sve..i pokrivaju ponovo glavu. Vjera mora imati svoje mjestu u životu ljudi, ali ne i u javnim institucijama. Barem po mojem.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:36   |   opcije


ne bih se složio sa tobom bez duše, ja sam je nosio i jedini je razlog bio što sam želio ostat živ i u sebi duboko vjerovao da će mi bliskost boga pomoći u tome...ok nije to meritum ali tako sam vjerovao i dobra je bila autosugestija jer je davala mir i koncetraciju. Nikako ne može izgledati kao vjerski fanatizam nekome tko ima dobre namjere. Onom koji traži dlaku u jaju to je dobra prilika za ispunjenje svojih motiva koji često proizlaze iz anacionalnih ili inih a vrlo sličnih pobuda...

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:38   |   opcije


tvoje mišljenje nema veze sa zdravim razumom:(..bez uvrede,,ja respektiram svakoga..Ali ti...ajme.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:38   |   opcije


Eva, ja ne želim da vjera zabrani abortuse (makar to meni više svejedno), ja neželim da vjera zabrani kontracepciju, ja ne želim da vjera zabrani umjetnu oplodnju.. i još puno toga što se kosi sa vjerskim zakonom. Ako ti to ne shvaćaš, ako ti to prihvaćaš u svojoj primitivnoj glavi.. pusti barem druge da imaju svoju slobodu izbora, bez da im ti i takvi kao ti nešto NAMEĆEŠ. Nemoj ljudima nametati vjeru.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:38   |   opcije


tko će u šta vjerovati je osobna stvar svakoga od nas...a ne serendajte o nekim našim korijenima...hrvati su bili obični barbarai slaveni kad su se dovukli ovdje i onda im uvalili kršćanstvo

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:39   |   opcije


ja sam se rodila uz krunicu..ne idem u crkvu;ne često..ali znam u što vjerujem i što štujem..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:39   |   opcije


da zajebani ustav je zakon ali zakon je donesen i o domovinskom ratu no mnogi ga kvazi političari uporno krše i nikako da se nađe jedan autoritet, npr predsjednik da na to upre prstom...

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:40   |   opcije


Kako jednoj Vlajinji objasniti sve ovo, što je napisano ovdje na blogu?... :-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:41   |   opcije


eto kore...osnuj stranku propalih jebača i u pohod na vlast :))

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:41   |   opcije


daj ne kakaj,bezdušna..pojma imala nebi uopće o umjetnoj oplodnji da čula nisi na tv-u..Ma fuj!!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:41   |   opcije


preporučam svima bestseler "Seks u ispovjedaonici"...pravi horor i tragedija...

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 21:42   |   opcije


Eva, ali ti ne razumiješ položaj žene u vjeri. Ti ne razumiješ da se vjerski zakoni kose sa današnjim načinom života.. navedoh ti samo neke od činjeničnih stvari za koje se vjera bori..da se unese u zakone. Dozvoli li se vjeri da se miješa u zakone.. otići ćemo sto godina unatrag. Zakoči malo.. vjeri je mjesto gdje joj je mjesto. U obitelji i u crkvi, ali ne i u zakonodavnim ustanovama..i javnim institucijama.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:42   |   opcije


ma kakvo objašnjavanje...to je obična logika...hebeš vjeru u ime koje se žene spaljuju žive na lomači s križem ispred
e pa nek me sad popljuje tko hoće...ali meni takva vjera nije vjera...s križem ili bez njega

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:43   |   opcije


Pitajmo Evu, odnosno Anakondu, da li je njen sadašnji brak blagoslovljen pred majkom crkvom i svečenikom?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:43   |   opcije


Eva, CRKVA JE PROTIV SVAKE POTPOMOGNUTE OPLODNJE. Crkva je protiv abortusa čak i jako bolesnog fetusa. Crkva ne dozvoljava birati između života žene i djeteta.. Ej glupačo, probudi se..

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:44   |   opcije


knjige pišu ljudi..mi jesmo ljudi,ali nismo Ludi!!..Ne postoji osoba koja će zabraniti raspelo u uredima..vojnim ustanovama??..Pa čak su i Ameri imali mise prije odlaska u Vijetnam..a to je bilo odavno..ON bi sada to zabranio??..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:45   |   opcije


ha ne zanima me to ali ako nešto zaista mrzim onda su to politički konvertiti koji su u jednom političkom ozračju bili glavni huškaći a danas u nekom drugom sasvim okrenuti za 180 stupnjeva te danas huškaju ponovno ali sa drugačijih pozicija...gadljivo do bola

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:45   |   opcije


Popovi žive u srednjem vijeku, još uvijek...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:45   |   opcije


"U katoličkoj vjeri (po bibliji) žena je vlasništvo muškarca, žena ne priča u prisustvu muškarca, žena TRPI, žena prašta muškarcu, i žena se ne rastaje" ...ovo su pravi zakoni i to treba pod hitno na iskricu uvesti:))

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:46   |   opcije


bezdušna,glupača si jedino ti:((..Žao mi te,ženo..jer brkaš crkvu sa vjeru..to je kroničan problem neznalica..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:46   |   opcije


U moj ured neće nikakav križ, dovoljan je hrvatski grb... nisam dao niti da na zidu visi neki tamo Franjo...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:47   |   opcije


i kriš na prvu stranicu staviti:))

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:47   |   opcije


u moj ured može jedino 007 u naravnoj veličini

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 21:48   |   opcije


a reci ti nama ewo lumenko...čemu ta crkva služi...mislim , u njoj su izmisli križ oko čega se trenutno vodi polemika...

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:48   |   opcije


Da Eva, samo što si je u startu u hr crkva (a ne vjera) kupila mjesto u politici..

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:48   |   opcije


U moj ovalni ured, jedino Monica Lewinsky:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:49   |   opcije


svaka vlada ima svoju stoku sitna zuba...crkva je najveća biznis korporacija na svijetu i ima svoju stoku sitna zuba diljem cijele zemaljske kugle

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 21:50   |   opcije


naglašavam KUPILA..jer vrati se unatrag, pa se sjeti tko nas je među prvima priznao.. Vatikan. :))) Misliš da to nije dobro plaćeno ustupcima????? :)))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:50   |   opcije


..Jadan Franjo..okrenuo bi se u grobu...a kad je franjo prestao biti komunist :)

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:51   |   opcije


Da nije jadnog Franje bilo, nebi Anakonda imala vojnu penziju:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:52   |   opcije


pustite Evitu na miru,ona je i u Ivu Sanadera vjerovala pa ipak ga pljuje...

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:53   |   opcije


aha...onda je sve puno jasnije...ne kopa vrana vrani okice :)

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:53   |   opcije


i vjerujte u kaj oćete ali u CRKVU i U Predsjednika mi ne dirajte...

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 21:54   |   opcije


tko pod drugim jamu kopa... :-))
pada u nju Anakonda i njen parketar:-))

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:54   |   opcije


znate što, malo vas je previše "novih" likova a znate sve o svakom...bio bi red i da se predstavite

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 21:56   |   opcije


Nemam se kome predstavljati, samo sam redovito čitao vaš web blog:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 21:57   |   opcije


nemam penziju niti sam je tražila:))..Ali drago mi je vidjeti vas ovako na broju..Ja jedna..a vi bez argumenata:-))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:57   |   opcije


ja ne znam o nikome niš

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:57   |   opcije


Dr. fra Luka Tomašević: Radi se o automatskom isključenju, koje ne uzima u obzir okolnosti, nego sam čin protivan Božjim zakonima
Misleća javnost je podijeljena: je li katolički nadbiskup Recife Jose Cardoso Sobrinho trebao iz Crkve izopćiti sve koji su sudjelovali u pobačaju blizanaca iz utrobe devetogodišnje djevojčice koju je silovao očuh?!


Brazilski liječnici se brane procjenom kako je bio ugrožen život majke, što im daje legalitet pred državnim zakonima, kao i činjenica da je curica (teška samo 36 kilograma) začela pod prisilom, a očuh je siluje od šeste godine.



No kanonski zakonik propisuje drugačije: 'Svi odrasli koji su dopustili i obavili ovaj pobačaj, navukli su na sebe automatsku ekskomunikaciju', rastumačio ga je nadbiskup Sobrinho.

Ipak, može li se strogi kanonski propis, namijenjen obrani života po svaku cijenu, primijeniti striktno i u svim slučajevima?

'Radi se o automatskom isključenju, koje ne uzima u obzir okolnosti, nego sam čin protivan Božjim zakonima koji ne dopuštaju uništenje života ljudskom rukom. Tko napravi takvo djelo, već je isključen iz Crkve.

No postoji jednostavan način obustave ekskomunikacije, a to je ispovijed kod svećenika ovlaštenog za takve oproste. Mjesni biskupi, primjerice u korizmi, mogu dati ovlast svim svećenicima za takav oprost. To je strog propis, ali nije tako strašan', utješan je komentar dr. fra Luke Tomaševića, predavača moralne teologije na splitskom Katoličkom bogoslovnom fakultetu.

Dr. fra Luka napominje kako se Crkva drži takvog propisa, jer život po njezinu nauku nema alternativu. 'Pod automatski ekskomunicirane potpadaju i svi koji su podupirali, pomagali i izveli abortus, dakle i medicinsko osoblje. Premda je do začetka djeteta došlo nasilnim činom, život se mora spasiti, ne smije se prekinuti ljudskom odlukom, stav je Crkve', tumači dr. Tomašević.

Premda su počinitelji i sudionici u činu abortusa automatski isključeni iz Crkve, isti kanonski propis ne važi i za silovatelja. Dr. Tomašević pojašnjava: 'Kanonski zakon silovanje karakterizira kao čin protiv ljudskog dostojanstva i pravednosti. Po moralnoj teologiji spada u najteže grijehe, naziva ga se gnusnim grijehom nedostojnim čovjeka. Za silovatelja nema automatske ekskomunikacije, jer se radi o činu različitom od abortusa, koji se smatra izravnim oduzimanjem života ljudskim utjecajem, jednakim ubojstvu', kaže profesor moralne teologije.



Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:57   |   opcije


Pročitaj anakonda.. i nemoj mi reči što je vjera što crkva.. ovo ti je slika KATOLIČKE VJERE.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 21:58   |   opcije


kore..to su ti:baba,baba,baba,sky,baba...Fuj.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:58   |   opcije


bezdušna,može jedno pitanje?

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:58   |   opcije


ewka bi te smetalo da uđeš u neki ofis a tamo mjesto raspela stoji polumjesec...ili što već muslimani imaju

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 21:58   |   opcije


Jeli Charles Manson preslika tzv.običnih ljudi?..Ili Ted Bundy??..Daj odrasti..i počni konačno SEBE kriviti za vlastite greške!!

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 21:59   |   opcije


IX BOJNOJ HOS-a..

..Mojim dečkima i curama..
Jbte, jadna Konda zašto se jesi onda borila, za ovu jadnu Hrvatsku kakvu imamo?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:00   |   opcije


nisu...barem baba nije ona nikad ne bi branila mesića ni bila protiv hv-a

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 22:00   |   opcije


Simpic..naravno da bi me smetalo..da hoću gledati nešto takvo,živjela bi u takvim sredinama..OVO je katolička zemlja..a ne muslimanska.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:01   |   opcije


Eva, može pitanje nakon što pročitaš i dobro proučiš stav crkve (vjere)prema silovanom djetetu i slovatelju. I pošto prestaneš talabesati o vjeri kao nečemu što živiš kako tebi paše.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:01   |   opcije


a gdje piše da je ovo katolička zemlja?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:01   |   opcije


Nisam ja nikakva Sky, čitao sam blogove te glupače koja je umirala, i nikako da krepa...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:01   |   opcije


ovo je PRODANA zemlja

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 22:02   |   opcije


ja se nisam borila za penzije ni plaće...ja sam samo skromno pomagala da OBRANIMO...izgleda da ih previše ima koji ne kuže razliku:(

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:02   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=dE7wFEahONg

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 22:03   |   opcije


vidiš,kore..samo im daj mamac..odmah izližu.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:03   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=mi-n8DSJ50o&feature=related

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 22:03   |   opcije


Od koga da se obranimo??? Od lopova HDZ-osvskih... koji su nas doveli do propasti, zajedno s tvojim predsjednikom Franjom?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:04   |   opcije


Eva, što bi napravila da se (nedaj Bože,pregrizla ja jezik), onako nešto dogodi tvojem djetetu što sam ti kopirala ispod. Bi li i onda govorila da je katolička vjera u redu?????

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:04   |   opcije


onda ewka kamo piše da je ovo katolička zemlja???

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:04   |   opcije


eto vam čovjeka i ljudine...

Autor: korenat41   |   13.08.2009. u 22:04   |   opcije


za koje desetljeće ćemo i mi ovdje raspravljati da li će žene nositi burke ili ne u javnosti

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:05   |   opcije


bezdušna..nauči da život nisi samo ti..da se ne vrti oko te tvoje glupe glave.((..Život smo svi mi..taj isti život je sve prije nego savršen...Ali ..mi smo glavni glumci;sviđalo nam se to ili ne..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:07   |   opcije


Tvoj nick Anakonda, sve govori, voliš najviše kukasti križ, zar ne?:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:07   |   opcije


Da je Franjo barem poživio..:((..Mislim da Bog zna što radi..poslao nam je ovog poltrona da nas osvijesti...uzalud.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:08   |   opcije


Jebiga, Francek bi sjedio u Hagu:-))

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:09   |   opcije


pitah te konda.. da se radi o djetetu koje je tebi drago, bi li onda bila u redu katolička vjera. Ono dolje kopirano što se dogodilo i brazilu je NAUK KATOLIČKE VJERE. Tvrd i niti makac. To kako si ti tumačiš ili misliš da je to katolička vjera.. to si stavi za šešir :)))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:09   |   opcije


franjo se karta s tiletom...ipak su bili pajdaši i partizani :))

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:09   |   opcije


Francek karta s Miloševićem, zajedno su htjeli podjeliti Bosnu...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:10   |   opcije


ti meni nisi odgovorila također,bezdušna...Pedofile oslobađaju suci..kriminalci haraju ulicama...Kriviš li možda Boga za to??..Kako što osuđuješ zdušno nečija mjerila pri crkvi???

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:11   |   opcije


sigurno im je bolje nego nama!

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:11   |   opcije


ma nisu...oni su se zayebavali :))

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:11   |   opcije


E vidiš, ja sam rekla jasno i glsno.. dok crkva ne vrati tu silovanu curicu natrag u crkvu, kao vjernicu JA NEĆU KROČITI VIŠE U CRKVU. Ja se sa takvim i sličnim činovima ne slažem. Ne želim obilježje toga u državnim institucijama, jer mi se to GADI. Gadi mi se vjera gdje je silovana curica izbačena iz crkve, a silovatelj nije. I TOČKA.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:11   |   opcije


najviše pedofila je među svećenicima :))

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:12   |   opcije


Vjera je opijum za narod... Karl Marx...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:14   |   opcije


Jeli??..Zašto se onda ne odrekneš i običnih ljudi;sve dokle budu puštali pedofile na ulicu,ubojice djece,silovatelje??..Nećeš..jer ih previše prepoznaješ među nama:((..Lakše je mrziti imaginarne stvari..nepoznate svećenike.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:14   |   opcije


da, da izbace iz crkve ovog silovatelja.. morali bi i sve popove koji su silovali.. a onda bi ostali bez popova :))))))))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:15   |   opcije


Ne postoji grupa gdje bi ih stavila u svojoj glavi..nema naziva..A to tebe jebe.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:15   |   opcije


Popovi, lopovi...

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:15   |   opcije


Moraš im dati nekakav nazivnik u glavi..jer inače tvoja mržnja gubi smisao.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:16   |   opcije


Dao ti Bog, Anakonda,da pop sexualno zlostavlja tvoj dijete:-(
Onda bi te pitala što misliš, o toj povlaštenoj kasti?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:16   |   opcije


manje vjerovati a više se jebati pa bu manje frustracija:))

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 22:17   |   opcije


Eva, ne kažem da mrzim, ali ne želim ih na zidu u javnim ustanovama da su UZOR. Svatko se neka moli kome želi po svom osobnom izboru.. oće bogu, oće vragu, alahu ili kanti za smeće.. al javne ustanove neka imaju obilježje Hrvatske države, ali ne i vjersko.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:17   |   opcije


ewa da se ti nisi zacopala u nekog popa
kad ih toliko braniš?

Autor: zajebani-simpic   |   13.08.2009. u 22:17   |   opcije


Eto..opet..ne postoji gori neprijatelj od onoga kojeg pojedinci imaju u glavi:((..protiv toga nema oružja.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:18   |   opcije


Babe idu u crkvu uglavnom radi sexy popova:-))))

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:18   |   opcije


tako je EVITA

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 22:19   |   opcije


uzmi mač i odsjeci neprijatelja:))

Autor: musko61616   |   13.08.2009. u 22:19   |   opcije


Eva, (bez uvrede) znaš onu: o čem će kurva, nego o poštenju... tako i ti.. o čem će griješnica- nego nametati vjeru.. Tvoj život je tvoj, organizirala si ga kao si najbolje mogla i željela, vjerojatno niti ja nebih drugačije, poštujem.. ali nisu ga živjela u vjeri :))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:20   |   opcije


Najbolje vrijeme za vas..krediti,vlada,porezi..ne postoji bolje vrijeme za sijanje još jednog otrova:((..Samo..rijetki znaju prepoznati to..Svećenik nije vjera..kao što ni silovatelj nije predstavnik ljudi:((...osvjestite se..dok nije kasno.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:20   |   opcije


Očito Butch slabo jebe, kad nas Konda ševi u mozak;-))))

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:21   |   opcije


svojedobno mi je bio zgodan jedan svečenik kaj je pjeval kao operni pjevač...sve babe su tak pobožno klečale pred njim u prvim redovima....a sve sam si nekak mislila da nije on uopće bio bedast kaj se je zaredil.....imao je svoje stado ovaca koje su ga pobožno slušale

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:21   |   opcije


jooj,komad..preprozirna si..ja se šibam sa bezdušnom..dok mi ne dosadi:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:22   |   opcije


Je, zbilja Konda? Jel vas vjenčao svećenik u crkvi?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:24   |   opcije


I ti misliš da sam ja Sky? NIsam, ona je krepala, već,,,

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:26   |   opcije


naravno da jeste.))..Ja sam jedna od rijetkih koja je dobila takvu priliku po drugi put..

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:26   |   opcije


Daj, odrasti, ta kučka mi nije do koljena, ovdje sam već godinama, i čitam vas sve, vrlo pozorno:-)))

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:27   |   opcije


bzvz..taman se ponadam kako tipkam sa ljudima...a onda se neugodno iznenadim.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:28   |   opcije


Koji ljudi, ovdje je samo stoka sitnog zuba, tvojeg Franje:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:29   |   opcije


komad..što nemaš?..zube ili noge?:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:31   |   opcije


Nemam mozak, popio ga, tvoj HDZ:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:31   |   opcije


Eva, znaš li što je SLOBODA IZBORA. Znaš li što je emancipacija. Do sada se puno bitaka vodilo perom i prosvjedima.. puno žena je imalo krvav život, protiv tradicija, protiv crkve.. protiv zakona..da bi našoj generaciji omogućile baš to.. slobodu izbora. Ne želim da moja generacija to popljuje.. da to sve vratimo natrag.. da se moja unučad opet ponovo mora boriti za to.. da je žena slobodna u svojoj slobodi izbora.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:32   |   opcije


Vidi Konda, ajde u krevet k svojem parketaru, bude našao drugu Iskrijanerku, a ti budeš završila na ulici s dvoje svoje dice:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:33   |   opcije


u niti jednoj vjeri NE POSTOJI EMANCIPACIJA ŽENA, ČAK NITI PRAVO ŽENA NA SLOBODAN IZBOR.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:34   |   opcije


ima u onoj vjeri gdje pravila nije pisala ljudska ruka (muška)

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:36   |   opcije


jojjj..toliko zatupljenosti ima tu..da i sama ta riječ..gubi smisao:((..Mislila sam..stvarno..da ćemo se "prepucavati" argumentima...Ali..odustajem..Pored vas i riječi gube smisao:(

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:36   |   opcije


Eva, ti nisi zatupljena, ti si neznalica. Ti živiš svoju izmišljenu vjeru. Zagovarala si ovdje homoseksualizam katolička vjera je protiv homo orjentiranih, smatra to velikim grijehom :)))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:39   |   opcije


Sa vjerskim obilježjima u javnoj ustanovi vrijeđaš svakog homo orjentiranog :)))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:40   |   opcije


Pročitaj si za laku noć, "The Da VInci Code" od D. Browna, jer kad je Vatikan pljuvao po knjizi, znači gdje ima dima ima i vatre, zar ne?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:40   |   opcije


Lapić me zahebava..Ali,otišla bih i bez toga...Najviše mrzim TZV žene..koje se kite tim prefiksom samo onda kada njima odgovara..Ja sam ljudsko biće..čovjek sam..Hebo ti ove spodobe koje ističu kako su žene samo kada im to odgovara!!...Inače su ljudi..ali,zatreba li..onda su žene..Takve mi se gade.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:42   |   opcije


velim vam lijepo da je bestseler "Seks u ispovjedaonici" sveto pismo svakom vjenčanom paru, a i nevjenčanom.....

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:42   |   opcije


U ovo kasno doba, svaka prava žena je u krevetu pokraj svojeg zakonita muža:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:43   |   opcije


molim??..bezdušna.ja sam kategorički protiv homosexualnosti!!!!..To je za mene bolest...Ako je i to.

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:43   |   opcije


"najviše mrzim TZV žene"- Eva, MRŽNJA????.. zakoči malo ljepotice... u vjeri nema mržnje, samo vjera i oprost.. daleko si ti od vjere.. :)))))))))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:44   |   opcije


Ženo, Evice, a tako je Bog stvorio i pedere, oni su isto ljudi, kao i ti, zar ne?

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:45   |   opcije


babo,ohladi..idem gledati film..ovaj sajt je daleko ispod mojih domena..nemate argumenata:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:45   |   opcije


pusa:))

Autor: Ewa-Brown40   |   13.08.2009. u 22:45   |   opcije


Eva, Bog je rekao nešto slično; "naudiš li i najmanjem stvoru koji sam ja stvorio, kao da si naudio meni samom" :)), al ja to znam, ja sam bez duše.. i ne mrzim NIKOGA.

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:46   |   opcije


Đizusek, ova Konda misli da sam ja Baba ili Sky, jadna sišla je s uma:-)))) NIsam ja ništa od navednog, jer ja sam Muškarac koji je pisao Bibliju:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:47   |   opcije


ruka desnica ti usahla!

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:48   |   opcije


Ode naša Kondica, poslušala je moj savjet, da njen parketar ne nađe novu Iskričarku:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:50   |   opcije


Otišla je valjda pisati novu Bibliju za katoličku vjer kako je ona vidi i doživljava :)) U njenoj vjeri bit će sve dozvoljeno..i seks prije i poslije i okolo braka.. i mržnja..i zločestoća.. glavno da imaš krunicu i vjerska obilježja.. :))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:52   |   opcije


Laka noćka, idem i ja.. nevjernica :)))))))))

Autor: bez_duse   |   13.08.2009. u 22:53   |   opcije


Yes, yes, bez duše... Ona misli da ovdje nitko ne čita njene blogove, misli da sam neka Sky.. a čitam je ovdje godinama, pa ovdje se ona i udala, zar ne:-)

Autor: sladak-komad   |   13.08.2009. u 22:54   |   opcije


"Sreća je kada je ono što misliš, ono što govoriš ono što činiš u savršenom skladu" :)

Autor: naifka   |   13.08.2009. u 22:58   |   opcije


Na crkvenim stranicama "križ života", našla sam i ovo obraćanje crkve, na traženje Ženske mreže da se crkva ne upliće u zakone. Obratite pažnju na riječi "DRUGA DRŽAVA" hahahha ispada da se konda bori da se izvjese simboli druge države. CITIRAM: """"Zanimljive su ove teze. Na žalost Ženske mreže, neostvarive. U prvom zahtjevu traži se poništavanje svih ugovora s drugom državom, što bi praktički značilo prekid diplomatskih odnosa. Sveta Stolica, koja je među prvima priznala našu samostalnost, koja se itekako na diplomatskom polju borila sa silama svijeta da nas priznaju, čiji je poglavar čak tri puta hodao našom zemljom i iskazao golemu ljubav našemu narodu, tu istu Svetu Stolicu sada se želi izbaciti iz svakog javnog života u RH radeći tako svojevrsnu Crkvu u katakombama.""

Autor: bez_duse   |   14.08.2009. u 0:00   |   opcije


(u prijevodu.. ja i anakonda se možemo svađati do bola, niti vjeski simboli imaju ikakve veze sa vjerom njenom ili mojom.. nego se potpisuju ugovori sa svetom stolicom..i o ustupcima s jedne i druge strane ovisi..gdje će što visiti. ) :)))))

Autor: bez_duse   |   14.08.2009. u 0:08   |   opcije


Dodaj komentar