..KOGA LAŽEMO/LAŽETE??

Hrvatska je sekularna država..i mi,kao njezini državljani,otvorenih pogleda nas svijet..jednako gledamo na sve ljude ovog svijeta.
Bilo bi to lijepo..da je film:((
1.Tko bi od nas bio oduševljen da mu se kći uda za pakistanca?
2.Tko bi bio oduševljen da mu sin dovede ženu sa feredžom i dimijama?
3.Tko bi bio oduševljen obrezanim unukom?
4.Tko bi bio oduševljen unučetom crne boje kože..kosih očiju?
5.Tko bi bio oduševljen trudnom kćeri od 15 godina?
..Odmah ćete graknuti..Miiiii......:((
A lagati ćete...
Otvorenih smo pogleda na svijet...samo ako gledamo susjedovu kuću.

12.09.2009. u 20:19   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

tako je! svi smo! wuhuu!

Autor: belimis   |   12.09.2009. u 20:22   |   opcije


owom ispod :)

Autor: Illija   |   12.09.2009. u 20:22   |   opcije


to možeš reći samo u svoje ime...ipak si ti Eva Braun

Autor: sazvjezdje_coca-cola   |   12.09.2009. u 20:25   |   opcije


nisam je krstio,kad bude svjesna znacaja krstenja ce sama odlucit o tome

Autor: zimbo   |   12.09.2009. u 20:25   |   opcije


...ne bi voljela nista od toga, jer sam drugacija od njih, mi nemamo takoreci dodirnih tocaka, ali ako moja kcer odabere takvu osobu, znaci da je sve uzela u obzir i ja mogu samo prihvatiti njen izbor... a kada bi mi se unuce rodilo, voljela bih ga sasvim jednako, bez obzira, na boju koze ili oblika ociju...

Autor: juicy-mama   |   12.09.2009. u 20:25   |   opcije


to je naprosto činjenica..svi bi htjeli biti "in"..voljeti gay brakove i ina sr''nja..Ali u dubini duše smo protiv toga..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:26   |   opcije


naravno da bi ga voljela,juicy,to uopće nije sporno..ali ne možeš reći kako u sebi nebi pomislila..zašto nije isto kao mi..?

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:27   |   opcije


prvo pometi smeće ipred svoga praga pa gledaj u susjedovo dvorište

Autor: sazvjezdje_coca-cola   |   12.09.2009. u 20:28   |   opcije


slažem se,cocacola..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:28   |   opcije


pa kazem da ne bi voljela...iskrena sam, ali isto tako kazem, da se tu mene niti ne pita, da je tu moja kcerka koja o tome odlucuje...kao da bi ja pitala moju mamu, da sam se htjela udati...mozda i bi, ali nikakve zabrane ne bi dosle u obzir....
mozda bi kceri pokusala predstaviti i ukazati, bitne razlike, u vjeri i uvjerenjima, obicajima, razlicitim sredinama gdje su odrasli...ali tu je kraj, ostalo je njen izbor

Autor: juicy-mama   |   12.09.2009. u 20:32   |   opcije


ja mislim da je tragedija zatrti običaje..vjeru..to je nešto što nas je povezivalo od pamtivijeka..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:34   |   opcije


pojma nemam o čemu pričaš.. baš sam si našla lubavnika, pakistanca.. prekrasne tamen puti i velikih tamnih, pomalo kosih očiju, nije 15, no jučer je napunio 18, a petkom kad izlazi izlazi odjeven u dimije s feredžom.. ne znam zašto:D

Autor: previse-zensko   |   12.09.2009. u 20:34   |   opcije


pž, pedofajl:)

Autor: _ah_mica_ko_micaaaaa   |   12.09.2009. u 20:35   |   opcije


znaš što, radije bih da dovede crnkinju s kosim očima u dimijama nego da ode u svećenike.
obrezani unuk...nema veze.
ne bih voljela da mi kćer odluči biti autolakirer, ne bih voljela da sin ode u komunu.
ali opet, ako bi to bio njihov izvor beskrajne sreće, podržala bih ih.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:36   |   opcije


rakova,sumnjam..ali nek ti bude:))..pž..lako ti je sa ljubavnicima,ne traju dugo..:)

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:37   |   opcije


ima ona jedna stara: vidjela žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu.

Autor: previse-zensko   |   12.09.2009. u 20:42   |   opcije


primitivci će ostati primitivci sve dok samo budu glumili gospodu.

Autor: previse-zensko   |   12.09.2009. u 20:42   |   opcije


govorim istinu.
iz iskustva.
svoje dijete sam podržala.
a da smo predmeti zgražanja susjedstva, jesmo.
a da mi je to dobro, nije.
ali opet bih podržala izbor.
ne, nije ništa strašno, dovoljno da potvrdim ovo što sam pisala prije.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:43   |   opcije


baš tako,pž...pokupili smo sve loše iz tzv EU...:(..Da barem pokupimo i plaće,haha

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:43   |   opcije


al onak ljudski, svi mi imamo očekivanja, a djeca nas najčešće uče da ne smijemo biti ograničeni i sebični u njima.

Autor: previse-zensko   |   12.09.2009. u 20:45   |   opcije


nismo mi ništa loše pokupili.. mi bi i od grumena zlata napravili govno.

Autor: previse-zensko   |   12.09.2009. u 20:45   |   opcije


mene osobno boli dupe za susjedstvo..ali znam što su tzv..dobri susjedi u stanju uraditi ljudima koji "odskaču" od svakodnevnice..Dobro?..Loše?..Ne znam..ali znam da ne znam kako bih reagirala da se moje dijete želi vjenčati za osobu istoga spola:((

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:47   |   opcije


ne tako davno, na tv-u je bila emisija o istospolnim brakovima.
moja djeca, pubertetlije, su imala stav da je to bolesno.
zabrinula sam se što nismo o tome nikada pričali.
i rekla im da bih bila sretnija da imaju vezu koja ih ispunjava nego da žive u laži, licemjerju i agresiji, nesretni.
oni još nisu olabavili-to je bljak i bolesno-, ali to što sam im rekla, mislim.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:50   |   opcije


naravno da je bolesno..ljudi moji,ovim stilom života..uskoro će postati normalno i hodanje sa životinjama:((..četvoronožnim,mislim.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:52   |   opcije


nije bolesno.
to je čista biologija.
između 6 i 8 tjedna trudnoće hormoni naprave svoje.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:54   |   opcije


ja bih jednog sisavca koji će mi dati krila.
:)))

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:54   |   opcije


nije..većina takvih "veza" vuče korijenje iz razočaranja..inata..ili želje za exponiranjem..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:55   |   opcije


medicinski, potvrđeno.
a kroz povijest veličano ili proganjano.
pogle stare grke.
ups...bit će da su zato izumrli.
oni stari.
grci.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 20:57   |   opcije


stari grci su isti kao i ovi sadašnji..sheve se jednako.))..medicina će obrazložiti baš sve..fino upakiranim riječnikom u kojem kažu sve ..a ne kažu ništa.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 20:59   |   opcije


makni br. 5 i grakćem iz punog grla, a otvorenost tvojih pogleda je, dakako, tvoja stvar ;)

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:07   |   opcije


pajk,samo ti grakni:))..ali vjerujem kako nebi htio slušati urlike svog unuka dok ga obrezuju:(

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:09   |   opcije


ehm... čuj, meni su pri obrezivanju dali lokalnu anesteziju, tak da... :)

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:10   |   opcije


Oduševljenje? Ma daj, molim te. Prihvaćanje situacije je nešto sasvim drugo. Bi li ti PRIHVATILA da ti kćer s petnaest dođe s trbuhom kući?

Autor: shpitva   |   12.09.2009. u 21:12   |   opcije


pajkić..ne znam imaš li djecu..ali duuuboko sumnjam kako bi bio oduševljen:))..prihvatio bi,naravno..ali..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:12   |   opcije


Oduševljenje? Ma daj, molim te. Prihvaćanje situacije je nešto sasvim drugo. Bi li ti PRIHVATILA da ti kćer s petnaest dođe s trbuhom kući?

Autor: shpitva   |   12.09.2009. u 21:12   |   opcije


Oduševljenje? Ma daj, molim te. Prihvaćanje situacije je nešto sasvim drugo. Bi li ti PRIHVATILA da ti kćer s petnaest dođe s trbuhom kući?

Autor: shpitva   |   12.09.2009. u 21:12   |   opcije


i meni bi 5. smetalo (iz straha za budućnost i nje i djeteta)...ali sve ostalo...nemam odbojan stav!

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:13   |   opcije


zaprav si malo pomiješala lončiće.
peta tvrdnja se ne uklapa.

Autor: rakovaobratnica   |   12.09.2009. u 21:13   |   opcije


spitva..Mi moramo prihvatiti njihov izbor..Ovdje je naglasak na nekima koji tvrde kako im je svejedno ako su im djeca sretna..To stoji,ako dijete ima barem 22..ispod tih godina pojma nemaju,kao ni mi tada.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:14   |   opcije


Hoćete reći da bili oduševljeni da vam je kći u Pakistanu..sa mužem koji ima pravo otkinuti joj nos ako pomisli da je pogledala drugoga??..Prebiti je javno ako pomisli kako SANJA drugoga??...Molim Vas:((((((

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:16   |   opcije


imam dijete, a to dal bi bil ili ne bi bil oduševljen sasvim sigurno ne bi ovisilo o ničem od ovog gore (izuzev no.5). pazi, ne govorim to zato kaj reklamiram nekakvu svoju liberalnost neg čist zato kaj je tak i kaj mi tekst sluti na pravdanje vlastitih predrasuda iako si ih svjesna - ako ih smatraš neosnovanim predrasudama trebaš s njima raskrstiti taman da si jedina na svijetu kojoj će to poći za rukom... :)

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:17   |   opcije


može ga dovesti i k nama. btw..znam za jedan brak. Žena udana za Pakistanca..imaju 3-je djece..žive u susjedstvu...hehe i malička im igra nogač!!! kul:)

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:17   |   opcije


ne bih rekla kako su to predrasude..jedinke postoje,ali nisu pravilo..Ja ne bih voljela da mi se unuče zove Ahmad..ni da se klanja na tepihu kad me posjeti:((..Možda sam primitvna,ali htjela bih da oni nastave naše običaje..a ne da žive rastrzani između dvije vjere..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:20   |   opcije


rođakinja mi je udana za crnca i imaju pre..PREdivnu kći. Prijateljica mi je udana za crnca i imaju dva PREslatka sina. So..???

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:21   |   opcije


ne bi mi bilo drago da mi je kći u Pakistanu, a bome ni u SAD-u ili bilo gdje tak daleko ili s mužem koji bi smatrao da ju ima pravo zlostavljati. samo, ne zaboravi da u hrvatskoj muž može zlostavljati ženu uz daleko manje straha od zakona nego u mnogim zemljama... i što sad, znači li to da su Hrvati zlostavljači?

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:21   |   opcije


sve što si navela nije uobičajeno ali se događa...bitno je samo da su događaji željeni od sudionika a ne od promatrača...koliko znam ti imaš muža puno mlađeg od sebe...zar ne? nije uobičajeno, ali se događa...i da li je njegova mama imala pravo glasa...i da li bi vaš brak bio uspješniji ili manje uspješan da je on recimo, obrezan...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:21   |   opcije


pre..pre..previše je toga "pre":))..Zašto ne priznate kako nebi bili oduševljeni??..Ha?

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:22   |   opcije


ah...jedno su tvoje želje..a drugo njihova volja. (jednog dana puno toga će prestati biti tvojom 'kontrolom')

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:22   |   opcije


Pajk.kod nas barem smiješ prijaviti takvu sirovinu..tamo je to normalno.((

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:22   |   opcije


jesus...da...dobar komentar! Btw...nismo li svi božja djeca. Ma kako se ON nazivao!

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:23   |   opcije


to što će živjeti s nekim druge vjere ne znači da bi joj/mu bila nametana druga vjera ili potirano poštivanje vlastite tradicije - zato u brak trebaju stupati zreli ljudi bez predrasuda.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:24   |   opcije


pam..već sada nije puno toga pod našom kontrolom.((..Hoćeš reći kako nikada nećeš pitati tko je cura tvoga sina?..Sve dok je on sretan??..Ma,daj..to nam je u krvi.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:24   |   opcije


Jesus..vidiš..ja osobno..nikada ne bih mogla prihvatiti drukčiju vjeru..To ne..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:25   |   opcije


odgovorom na tvoje pitanje neću opravdati tvoje osude..nego tek obrazložiti svoja razmišljanja. Naravno da ću pitati tko mu je cura...no da ću se miješati ili nastojati kreirati neku svoju viziju njegove 'veze'..e neću!

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:26   |   opcije


jupi. smiješ prijaviti i da ti se susjedov pas popišao na plot, rezultati su jednaki. :D svaka zemlja ima svoja sranja i prednosti, poštuj svoje i tuđe - partner je osoba, a ne karikaturalna maskota predrasuda o zemljama ili narodima koje nismo upoznali.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:27   |   opcije


hmm..pam..ja već sada "ćirnem" kako mu cura izgleda..Iako sam tvrdila isto što i ti..a da mi jednom dovede neku pod feredžom?..Pojma nemam što bih,ali oduševljena ne bih bila.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:28   |   opcije


pa kakve veze vjera ima sa ljubavi prema nekome?

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:28   |   opcije


ti osobno ne bi mogla prihvatiti drukčiju vjeru, ali ne govoriš u logu o sebi nego o odabiru druge osobe...

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:29   |   opcije


pajk..gledala sam dokumentarac o nekim extremnim,suludim zakonima spram žena:((..da mi kćer odvede tamo???Nema šanse.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:29   |   opcije


pajk...lijepo razmišljaš! Netko mi je rekao da je 'primitivizam' stvar vlastita izbora.(neovisno odakle dolaziš)...no...ni jedan 'liberalizam' ne mora tolerirati taj isti primitivizam.

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:30   |   opcije


da korigiram malo - možda bih i bio zabrinut da dovede curu pod feredžom - puno je još predrasuda u Hrvatskoj i vjerojatno je da bi se susretali s njima...

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:31   |   opcije


jesus..vjera ima veliku ulogu.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:31   |   opcije


toliko predrasuda na jednom blogu...svaka čast kako ti je to samo uspjelo!

Autor: meija   |   12.09.2009. u 21:32   |   opcije


kod nas ne postoji liberalizam,pam...sumnjam da postoji igdje:((..liberalni smo kad su drugi u pitanju,znam što govorim..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:33   |   opcije


heh, pazi, nije mi kćer pas da joj punoljetnoj branim da živi vlastiti život - naravno da ću se potruditi da zna sve što mora znati a ja je mogu naučiti, ali odluke su njezine.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:33   |   opcije


moje želje spadaju u : da se kuže...da se vole...da se podupiru...da se zajednički grade. A hoće li se ona zvati Suada, Sin-Chin...ili Štefica...potpuno mi je irelevantno!

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:33   |   opcije


u mom životu nema...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:33   |   opcije


mei:))

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:33   |   opcije


sigurna sam u to,pam..oduševila bi se kad ti stignu svatovi iz Doboja..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:34   |   opcije


Ewa...da preciziram, ak nisam bila jasna: u tvom zapisu

Autor: meija   |   12.09.2009. u 21:35   |   opcije


ja sam shvatila,mei:))..samo,ti nisi..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:36   |   opcije


evo, da izađem iz hipotetskog - moj sin je odličan matematičar, vrlo zainteresiran za prirodne znanosti... i treba ga puškom goniti da pročita bilo kakvu beletristiku. drugim riječima, sklonosti su mu dijametralno suprotne od mojih i, da, jedno vrijeme me to jako mučilo - svi imamo neku predodžbu o našoj djeci kao prilici da popravljamo vlastite greške... pike 2.0, new and improved. moš si mislit. pomozi mu na njegovom putu, ti imaš svoj život za krojenje... ;D

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:37   |   opcije


ewa...ograđujem se od bilo kakvih uvreda...ali iskreno...pun mi je k. ovakvih ponižavanja drugih ljudi a uzdizanja sebe samih. Ljude sudim prema drugačijim mjerilima. Zanima me samo je li 'čovjek' ili je smeće. Koje je vjere, boje..nacionalnosti..statusa i slično....ni po čemu ga ne čini manjim ili većim čovjekom od mene.

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:38   |   opcije


za svaki slučaj ponavljam...događa se da se pogrešno shvate napisane riječi :))...čuj, ti buš sigurno frktala i ako ti se klinac zaljubi u bucku i ako slučajno njeni roditelji nemaju kuću na Pantovčaku jer...hm da, oni ne mogu bito predmet oduševljenja

Autor: meija   |   12.09.2009. u 21:39   |   opcije


pajk..bojim se kako sam se krivo izrazila:))..nismo u mogućnosti,sve i da želimo..bilo kome "kreirati" život..I bolje da nismo. Ja samo pišem ono što svi u dubini duše mislimo..najsretniji bi bili da naše dijete nađe sreću sa nekim...Suprotnog spola,punog ljubavi i tolerancije...Ali i iste vjere i običaja..Što je Božić,ako ga ne smiješ slaviti sa djecom??

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:40   |   opcije


Pamela..ja nisam nikog uvrijedila..niti sam ikoga uzdizala..očito nisi shvatila poantu..ali,eto.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:42   |   opcije


poznajem više žena sa feredžom.
imaju ono, što su žene na zapadu
izgubile. zrače harmoniju i mir.
zadovoljne su svojim životom.

Autor: magdal   |   12.09.2009. u 21:43   |   opcije


ja mislim da si ti potpuno promašila poantu...trebala si jednostavno napisati da ne podnosiš ljude druge vjere i rase... i to je to!

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:44   |   opcije


ewa..ja se nadam da seruckaš iz dosade...jer po istom principu bi otac tvog dragog mogao biti vidno razočaran jer njegov sina nema svog nasljednika. Potomka. Ne nastavlja 'ime'. A s druge strane možda je baš njegov otac neizmjerno sretan jer mu sin vidno uživa veliku sreću sa ženom kao što si ti...i ne može ni zamisliti bolje. Zar ne?

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:44   |   opcije


jok,jesus...nije to poanta..samo mislim da se vjera ne smije zatrti..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:45   |   opcije


ah, misliš, bilo bi NAMA praktičnije? ;D je, istina. ja bi stvarno bio sretan da se uda za Zvanetovu unuku, oni imaju mrak grunt i mogu bez beda biciklinom skočit do njihove kuće. samo, puno bih rađe da nađe partnericu s kojom će biti sretan na Borneu nego Zvanetovu kći ako to neće bit njegov izbor.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:46   |   opcije


pozivaš se na vjeru, a one drugačije vjeroispovijesti bi škartirala...kaj to nije licemjerno? u duhu kršćanstva nešto nas su drugo učili, ak se ne varam...

Autor: meija   |   12.09.2009. u 21:47   |   opcije


vidiš,pam..njegov otac ima unuke..prihvatio je njih kao što bi prihvatio biološke:))..Ali..da im ja zabranim dolazak za Uskrs,Božić..jer ga ja,recimo ne slavim??..Misliš li kako bi to "štimalo"??

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:47   |   opcije


meiiiiiii..ja samo nisam za miješanje vjera:))..To je grijeh??

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:48   |   opcije


da, ovo je izrazito rasistički način
razmišljanja.

Autor: magdal   |   12.09.2009. u 21:48   |   opcije


a da li ti netko brani da ju imaš...ili da odgajaš djecu u duhu katoličanstva? mislim, razumjela bih da tako govoriš da si u manjini...al u Hrvatskoj?...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:49   |   opcije


zašto bi ti netko branio dolazak za Božić??? :O

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:50   |   opcije


aha,jesus..zamisli ženu Hrvaticu koja se uda za muslimana.Sigurna sam kako bi respektirao obje vjere..i slavio Božić i Bajram..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:50   |   opcije


ewa..stvar je percepcije..i prioriteta važnosti. Meni to nije toliko važno. Božić, Uskrs...(iako slavim) nisu mi na listi prioriteta u odnosu na recimo alkoholizam...nasilje...rasipnost..kurvanje i slični krep kojeg ljudi prihvaćaju u ime..ne znam..nacionalnosti!?

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:51   |   opcije


jooojjj,pajk..ovo je bilo rečeno u stilu da sam ja,recimo drukčije vjeroispovjesti...uhghg

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:51   |   opcije


da li si ti svjesna da širiš mržnju prema svim nehrvatima i nekatolicima...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:51   |   opcije


da...moj slučaj

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:53   |   opcije


rasipnost?..tražiš krugove pakla?:)..Hoću reći kako je brak između ljudi različitih vjeroispovjesti od samog starta osuđen na propast..ako ona ne šuti i trpi..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:53   |   opcije


jesus:))..jesam li uvrijedila ikoga?..Ha?

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:54   |   opcije


ajme ženo, jel ti sebe čitaš? da živiš na selu i da imaš završena 4 razreda osnovne škole još bih te shvatila, ali ovako...

Autor: meija   |   12.09.2009. u 21:55   |   opcije


"Sigurna sam kako bi respektirao obje vjere..i slavio Božić i Bajram" ček, želiš reć kako bi bio isključiv i pun predrasuda? e, to je već sasvim dobar razlog za ne bit nimalo zadovoljan djetetovim odabirom...

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:55   |   opcije


živim na selu,tu sam negdje sa školom..Ali iz životne škole imam diplomu:))..Zašto onda krstite djecu??..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:56   |   opcije


ewa...šansu za raspad braka imaju svi koji u njega uđu. SVI. !!!

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 21:56   |   opcije


mene nisi...ja nisam vjernik i ne razumijem se u te vjerske pizdarije...ali mnogi oko mene jesu, a i ne žive svi ljudi samo u Hrvatskoj...veliki je svijet...i ima puno vjera i nacija, rasa...uzdizanje jedne znači ponižavanje druge...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 21:57   |   opcije


Pajk..vrlo dobro znaš..znate svi..tko je glavni u Islamu..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:57   |   opcije


dijete mi je kršteno jer mu je majka katolik i odrasta u kršćanskom kulturnom krugu. u čemu je poanta? nismo mu nalili isključivost u uho nego svetu vodu na čelo :D

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 21:58   |   opcije


jesus..ja ne uzdižem svoju vjeru..samo bih htjela da moja djeca nastave živjeti u toj vjeri..pročitaj još jednom..ne bih bila oduševljena da promijene to..grijeh??

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 21:59   |   opcije


pajk..a da si odbio krštenje?

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:00   |   opcije


pokazala si koliko si isključiva i netolerantna prema svemu onome što nije po tvojim mjerilima...a najveća je ironija što čuđenjem negiraš da ovakvim mišljenjem vrijeđaš one koji su drugačiji od tebe.

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:00   |   opcije


ne, ewa, ne znamo... bar ne to što insinuiraš - velik je broj isključivih i zatucanih muslimana kao i katolika. ipak, onih koji vjeru ne doživljavaju kao sjekiru koju treba zakopavat nekome u lubanju ili klati u križarskim ratovima ipak ima vrlo mnogo i iskreno se nadam da će dijete naći obrazovanog, korektnog i nezadrtog partnera bilo koje vjeroispovjesti.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 22:01   |   opcije


mei:))..opet ti..nikoga ja nisam uvrijedila;dapače..ti sada vrijeđaš mene..ali,opraštam ti.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:01   |   opcije


ljepo bi bilo da ti mali dovede doma hrvata i katolika neobrezanog pa da malo poljulja tvoj primitivizam i zadrtost koji opravdavaš vjerom

Autor: musko61616   |   12.09.2009. u 22:03   |   opcije


ne vrijeđam te, samo sam izrekla svoje mišljenje o tvojim stavovima. to su činjenice na osnovi riječi koje si ovdje napisala...ali kako kažu "uzalud vam trud svirači!"

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:04   |   opcije


e da pajk...lijepo si to sročio! ipak ono..u 21. stoljeću smo:)

Autor: PAMELA_007   |   12.09.2009. u 22:04   |   opcije


hahaha..musko:))..ljudi moji,kao ste vi liberalni..čudo jedno.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:04   |   opcije


oj Anakondo babo luda, što si se opet napila?

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:04   |   opcije


zašto bih odbio krštenje? ah, misliš, recimo da sam ja muslimanske vjeroispovjesti? sasvim sigurno bih našao rješenje razgovarajući s majkom djeteta i u svakom bih se slučaju potrudio da dijete dozna što više o obje vjere, a prije svega da nauči kako sve abrahamske vjere u svojem korijenu nose ljubav i razumijevanje prema bližnjemu unatoč perverznim izopačenjima tih načela od strane institucionalizirane vjere.

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 22:05   |   opcije


mei..sve 5..upravo se potvrdilo ono "graktanje" iz natpisa...:))

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:05   |   opcije


uski su krugovi neukih

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:05   |   opcije


pa ti si napisala da je "miješanje" vijera grijeh...ne ja...a i to da ne bi voljela imati snahu crnkinju...a ne ja...i to da je, za tebe, jedino tvoja vjera "prava"...i taj isti stav braniš i pokušavaš nas uvjeriti da je jedino ispravna...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 22:06   |   opcije


skučenost je "vrlina" zatucanih

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:06   |   opcije


pajk..da bi dijete odabralo,čekao bi barem 14 godina..ako ti nije bitno,zašto si ga/ju krstio?

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:07   |   opcije


kad kažem "ne bih voljela"..to ne znači kako bih mrzila:(..A znam da ni ti voljela nebi..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:08   |   opcije


Anakonda postoji li šansa ikakva da ti barem jednom napišeš nešto u čemu se nečeš posrati i pokazati kako si neuka i zla?

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:09   |   opcije


blago tebi ako uvijek misliš da si u pravu i niti se ne potrudiš čuti/pročitati što ti imaju za reći oni koji drugačije razmišljaju, valjda je preveliki intelektualni angažman shvtiti da svijet nije sazdan na crno-bijelim temeljima i da je život oko nas u boji.

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:10   |   opcije


zato što je supruzi to bilo bitno. u čemu je problem? :)

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 22:10   |   opcije


jedino što poštujem u cijelom ovom blogu je što si, po ne znam koji put, dokazala da nas zbilja ima svakakvih...

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 22:12   |   opcije


btw. ima puno obrezanih muškaraca gdje to nije imao veze s vjeroispovjesti..i vele da im je sexualni užitak jači ;)

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:12   |   opcije


Anakonda priča se okolo da ti muž ima ispodprosječnu dužinu kurca. Jel to zato jer poslije mise psuje ljudima mater? Kao za Uskrs.

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:12   |   opcije


lijepo je to pročitati..floskule padaju sa svih strana:)..nitko se ne usudi priznati kako bi mu/joj ipak bio bed da se desi ovo...hm.ne vjerujem vam..uopće.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:12   |   opcije


Kamenjarka jednom, kamenjarka uvijek.

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:14   |   opcije


kažu u Splitu da je kamenjarka žena koja se prostituira, jel da? Jel zato i tebe tako zovu?

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:14   |   opcije


a gdje je tu vjera u ljude...ili samo u vjeru kao takvu vjeruješ?

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 22:14   |   opcije


ewa..a kaj su to "floskule"? ;)

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:15   |   opcije


yoo...postoje i posve prozaični razlozi i nemaju veze s vjerom ili sex guštom ;-)

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:15   |   opcije


Yo ona ti misli da je floskula ono što Buč ima medju nogama.

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:16   |   opcije


Nego bogati Konda, ti kao velika vjernica, jesi se vjenčala sa Bučom u crkvi ili živiš u grijehu? Reci ti nama.

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:16   |   opcije


znam meija..samo ewa ne zna..al, bude naučila ;)

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:17   |   opcije


jesus..ja u ljude jako malo vjerujem..upravo zbog svih ovih opačina koje smo do sada uspjeli napraviti...((..Žalosno je da jako malo ljudi drži do svoje vjere..Ljudi bez vjere su ljudi praznoga srca..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:17   |   opcije


ima vremena, a? :))

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:17   |   opcije


Ako si se s njim u crkvi, onda s prvim nisi, što znači da si začela djecu u grijehu. Ako pak si s prvim u crkvi, onda s Bučom nisi, što znači da sad živiš u grijehu. Ha?

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:17   |   opcije


Konda ajde odgovori što te pitam.

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:18   |   opcije


nema vremena..iako se ja nadam da ima:))

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:18   |   opcije


Jesi li i ti kao i Thompson tražila od Pape osobno poništenje prvog braka?

Autor: eskort-fata   |   12.09.2009. u 22:18   |   opcije


ewa..nemreš držat do svoje vjere ak ne držiš do tuđe ;) još malo floskula ;)

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:19   |   opcije


ah. ljudi koji ne vjeruju u druge ljude su puna srca. sad kontam. :D

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 22:19   |   opcije


ti si eva punog srca kao i talibani i alkaida

Autor: musko61616   |   12.09.2009. u 22:19   |   opcije


yooo..ja samo mislim kako ne valja miješanje vjera...augh:))

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:20   |   opcije


svi su ljudi potencijalna prijetnja vjeri. ma sveb ja to po kratkon postupku, tfu... pešes miljardi manje, em spasiš viru em vratiš ravnotežu ekosustavu... čista dobit. :D

Autor: pike_TS   |   12.09.2009. u 22:21   |   opcije


eno,na,meija..sad ti mrziš drugu vjeru:((

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:21   |   opcije


di ja to mrzim drugu vjeru?..molim te lijepo kopiraj moj komentar

Autor: meija   |   12.09.2009. u 22:22   |   opcije


pardon,muško;ne meija..:))..pajk me razveselio..ja bih nas sve satrala..i posadila nove naraštaje.

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:22   |   opcije


sorry..ispričala sam se,mei:))...gledam Hannibala,pa mi se svašta vrti po glavi..

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:23   |   opcije


ja predlažem da svatko krene od sebi najbližih...da ne bi ispalo da mrzimo onog drugog....hahahaha

Autor: Jesus_built_my_car   |   12.09.2009. u 22:24   |   opcije


ja ne mrzim nikog..a htjela bih:((

Autor: Ewa-Brown40   |   12.09.2009. u 22:25   |   opcije


poštivam i vjere i izbore ali nemam razumijevanja za ljude koji ubijaju u ime iste a "puna" im srca...a tebi bi bilo dobro da se suočiš sa mržnjom koju nosiš u sebi dok se nisi razbolila od iste

Autor: musko61616   |   12.09.2009. u 22:25   |   opcije


željeti mrziti? čudan osjećaj

Autor: YooYoo_zg   |   12.09.2009. u 22:32   |   opcije


Dodaj komentar