... A HRVATSKA GROMOGLASNO ŠUTI.......
..Petnaest je godina prošlo već,rane su zarasle..tek pokoji ožiljak jedva vidljiv oku podsjeća na ono što se zbilo...
..Baš ništa ne podsjeća na ono što se moglo zbiti..da nas nije bilo:((..da smo pobjegli..nestali..
..Vidite li nas sada,ponosni junaci? Vidite li generale u tamnicama..branitelje kojima se pretresaju stanovi,kao da su dileri zadnji...grobove prepune ljudi na koje ste nekoć cvijeće bacali??
..Brzo zaboraviše one dane..onu sreću,ponos..i suze..
..Gledaj sada kako se ponosno uvlače nekim mediokritetima žrtvujući ono najvrijednije...Ponos i hrabrost upravo onih ljudi koji su im svojim životima omogućili "stolice"
..Žele u EU???..Žele nemetnuti još jednu čizmu ovom napaćenom narodu...čizmu goru od one okupatorske..
..Oni žele ministarsko mjesto u toj patvorini..naravno,ogromna je lova u pitanju...
..Zato treba žrtvovati barem jednu osobu na velikoj funkciji..i nekoliko stotina branitelja...
..Nijedna zemlja nikada nije ovako tretirala svoje ratnike..
..A Hrvati šute...:(((
20.10.2009. u 8:06 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
---a šta da radimo???Reci ti
Autor: scooochie | 20.10.2009. u 8:08 | opcije
ovo što i radimo do sada:((..najbolje nam ide i ne košta ništa..
Autor: Ewa-Brown40 | 20.10.2009. u 8:09 | opcije
ma bučerovićka, zar je moguće da jedan kurac ne razumiješ. ubiti nedužnog čovjeka je zločin i ništa više, a bogami ni manje...... a to što već godinama samo nabrajate floskule bi trebalo značiti da ste samo vi bili u ratu(branili domovinu?!)..... pa jebenmuvišemater!
Autor: SexVlado | 20.10.2009. u 8:23 | opcije
Eto sam odaziv na temu ti je dovoljan znak koliko ljude ne tangira ništa.Jedino me sad pomalo strah kao bivšeg pripadnika "Kuna" da nije jedan dan red i na mene...za nečije interese
Autor: scooochie | 20.10.2009. u 8:24 | opcije
ma o kojem ponosu i hrabrosti govoriš?! nisam ponosan što sam branio domovinu sa idiotom koji je poginuo pucajući kalašnjikovim s boka, imitirajući terminatora ili neznam kojeg već holivudskog junaka.
Autor: SexVlado | 20.10.2009. u 8:27 | opcije
ma skoči, ko misliš da bi se trabao javiti na ovo brdo gluposti koje bučerovićka piše?! i prisvaja rat za obranu domovine....... većina ljudi ipak misli da ne treba ubiti nedužnog čovjeka.
Autor: SexVlado | 20.10.2009. u 8:28 | opcije
mnogo dobro sex priča, zločin je zločin i nema te domovine zbog koje bih ja počinio zločin..jer ta ista domovina ovako voli svoje ljude..
Autor: habucibe | 20.10.2009. u 8:31 | opcije
Što se tiče ovog sa velike funkcije... Da tragedija naša je da se takvima sudi samo kad podviknu oni iz imperije.... A to je razlog zašto Hrvati NEĆE IMATI državu, i zašto će biti zatrti svi koji o njoj budu sanjali.
Autor: istima | 20.10.2009. u 8:33 | opcije
referendum koji, prema Ustavu moraju provesti, više ne spominju.
to se inače zove veleizdaja
Autor: rozmarina-baba | 20.10.2009. u 8:36 | opcije
istima..u pravu si.
Autor: Ewa-Brown40 | 20.10.2009. u 8:39 | opcije
ma spominju oni referendum.... dok se svađaju kako ga izigrati
Autor: istima | 20.10.2009. u 8:59 | opcije
"...kada su došli oni koji su pali s kruške, božji ljudi su blagoslovili puške..."
Autor: Jesus_built_my_car | 20.10.2009. u 9:13 | opcije
Javnoj objavi Registra branitelja protivi se samo HDZ, a bezuspješno je traži hrvatska javnost, jer se većina nikako ne slaže s vlašću da imamo 500.000 branitelja. Još je, naime, 1996. predsjednik države i vrhovni zapovjednik dr. Franjo Tuđman, u poslanici Saboru, rekao kako je u obrani i oslobođenju domovine sudjelovalo 336.000 branitelja.
Mnogima se i to činilo previše, ali kada bismo taj broj uzeli kao točan to znači da imamo oko 160.000 lažnih branitelja ili trećinu od ukupnog broja. Istovremeno, imamo 70.000 osoba koje imaju povlaštenu braniteljsku mirovinu (HV i HVO).
Ako bismo pretpostavili da trećinu i od ukupnog broja umirovljenih branitelja čine lažni branitelji, značilo bi to i da bi među njima moglo biti barem 25.000 onih koji ne zaslužuju braniteljske mirovine. Ako je njihova prosječna mirovina 5.800 kuna, to znači da nas tih mogućih 25.000 lažnih branitelja košta 145 milijuna kuna mjesečno ili 1,7 milijardi kuna godišnje. Od kriznog poreza vlast mjesečno ubire 150 milijuna kuna. PREDRAG MATIĆ - FRED
'Nas je 1.803 branilo Vukovar, toliko nas je primalo plaću. Danas Vukovarsku brigadu čini 4.000 ljudi, a isplaćujemo 6.500 mirovina!'
Ekonomski stručnjak dr. Slavko Kulić ističe kako ovakva pitanja ne smiju ostati javnosti neobjašnjena i da se to mora učiniti i zbog svih onih koji su časno u obrani domovine stekli braniteljske statuse, prava i povlastice. Osim toga, Kulić upozorava i da će nas problem onih koji su bez znanja, rada ili žrtve stekli prava mučiti još desetljećima jer oni koji nisu stradali i ne rade živjeti će duže od ostalih.
Vukovarski branitelj i nekadašnji savjetnik premijerke Jadranke Kosor, Predrag Matić Fred jedan je od onih koji traži reviziju Registra branitelja i u potpunosti se slaže s procjenama kako je među registriranim braniteljima i ratnim umirovljenicima barem trećina lažnih. Kao ilustraciju navodi podatke iz Vukovara.
'Nas je 1.803 branilo Vukovar, toliko nas je primalo plaću. Danas Vukovarsku brigadu čini 4.000 ljudi, a isplaćujemo 6.500 mirovina!', otkriva Predrag Matić Fred. Njega su umirovili u 38. godini premda to nije želio, danas ima 1.500 kuna veću mirovinu nego što bi imao plaću da je ostao raditi kao učitelj. Matić je svoju mirovinu zasigurno zaslužio.
SDP-ov saborski zastupnik, jedan od zapovjednika u Oluji Ante Kotromanović godinama traži javnu objavu i reviziju Registra branitelja i poziva vlast da konačno to i učini - ne samo zbog troškova nego i zbog poštovanja prema onima koji su pali za Hrvatsku. I on i Matić Fred slažu se kako je utvrđivanjem tzv. ratnog puta jednostavno otkriti tko je zaslužio braniteljski status, a tko ne.
Prema podacima Instituta za javne financije - koji ovih dana upozorava da su povlaštene mirovine postale pretežak teret hrvatskom društvu
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 9:25 | opcije
Evo ti Anakonda, počistite najprije u svojim redovima, onda se bavite EU.
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 9:27 | opcije
Prosječan staž “običnog” umirovljenika u Hrvatskoj u lipnju je iznosio 29,1 godinu, za pripadnike HV-a bio je 28,7, za branitelje 17,7, a za pripadnike HVO-a samo 8,5 godina. Istodobno, prosječna “obična” mirovina iznosi 2166 kuna, ili oko 40 posto prosječne mjesečne neto plaće u zemlji, dok je prosječna “vojna” mirovina dvostruko (3525 kuna), a prosječna braniteljska mirovina (5861 kuna) gotovo trostruko veća od prosječne “obične” mirovine, upozorava se u analizi IJF-a.
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 9:33 | opcije
Mirovinu veću od 8000 kuna prima nešto manje od sedam tisuća branitelja, njih 6433 prima od sedam do osam tisuća, a 10.180 od šest do sedam tisuća kuna.
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 9:38 | opcije
Ispada da smo imali dvajst iljada generala.. jedan general više manje na sudu :)).
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 9:40 | opcije
provokativna teza: da su hrvati pobjegli, ostali bi svi na
životu i vratili bi se? u međuvremenu
bi im zemlja bila nerasprodana?
Autor: magdal | 20.10.2009. u 9:56 | opcije
ja ne primam ni kune,bezdušna..kukolja ima svugdje,to znaš i sama.((..Hoćeš reći kako nitko nije branio Hrvatsku?
Autor: Ewa-Brown40 | 20.10.2009. u 10:03 | opcije
još jednom, što mislite, što bi se dogodilo da su sve hrvatice s djecom
ostale kod kuće, a svi hrvati najprije
pobjegli, umjesto što su se bez
dovoljno oružja branili? takvo
pitanje bi možda postavio Dalaj Lama?
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:09 | opcije
magdal..to samo Bog zna..
Autor: Ewa-Brown40 | 20.10.2009. u 10:18 | opcije
što bi zapad učinio da je na njegovim
granicama odjednom bilo najednom
preko milijuna hrvata, poslije bosanaca
koje nisu u stanju udomiti. previše je
bilo problema s nekoliko stotina
tisuća.
što bi srbi učinili? lako je bilo
potrpati u vozila stanovnike malih
mjesta kao ilok, ali što sa milijunima
ženskih stanovnika i djece?
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:22 | opcije
ima li netko, tko si može predstaviti
tu situaciju?
tudjman i njegovi sljedbenici sigurno
ne. njihovi sinovi nisu umirali za
hrvatsku.
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:23 | opcije
kad čujem riječi "hrvatski, bosanski
branitelj" i slično, prva moja misao
je "glupost i tragedija zbog gluposti".
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:25 | opcije
mislim da nije časno ubijati ratne zarobljenike i civile,to je zločin ne dostojan slavnim braniteljima,zločince triba kazniti po zakonu,ako hoćemo sprati ljagu s naše velike ratne pobjede,..
Autor: Kores-s | 20.10.2009. u 10:29 | opcije
slijede joj misli "manipulacija s drugim u vlastitim interesima, želja
za moć. pohlepa za materijalnim
dobrima.
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:33 | opcije
"velika ratna pobjeda" je floskula,
kores.
Autor: magdal | 20.10.2009. u 10:34 | opcije
zgodno..sjetili se nekakvog zločina 15 godina nakon što je,navodno,počinjen:((..baš u vrijeme kad im EU zvekeće zubima kako imamo malo osuđenih branitelja,jer,ne zaboravimo..EU pojma nema kakav je to rat bio..građanski,možda?
Autor: Ewa-Brown40 | 20.10.2009. u 10:38 | opcije
Ewa, mene ti ovo sve podsjeća na određene iskrijanere. Oni se nude da bi ovdje ženili iskričanke i spasili ih od samoće.. a sve sa cijeljem da se dobro uhljebe na njihov račun. Aj mi majke ti reci.. što je netko trebao raditi u ratu da dobiva 8000 mirovine.. a toliko jedan radnik neće dobiti niti da mu na poslu stroj odsiječe i ruke i noge. I još stan naravno uz to. Nitko ne osporava branitelje, ali gulikože, koji samo traže nekakvu pravdu.. Kakvo poštovanje se traži, ako netko ono što bi trebalo biti poštovanje UNOVČI??
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 10:53 | opcije
STRAAAAAAAAŠNO SAM REVOLTIRALA. 1995 godine, kad su djeca branitelja imala sve moguće povlastice.. dvoje krasnik dječaka umrla je mama, a tata poginuo u saobračajki. Nije bio zvanično zaposlen. Dok su braniteljska djeca i roditelji pokojnih branitelja bili debelo financijski zbrinuti... ta dječica su imala pravo na 900 kuna socijalne pomoći. Da nije bilo nas urednih mjesečnih financijskih donatora bili bi živjeli na rubu gladi. NE MOŽE TO TAKO. DJECA SU DJECA. Ako su djed i baka mogli brinuti o njima, a jedini su problem bile financije.. čemu djecu u dom. Nisam primijetila da su djeca poginulih branitelja završavala financijski nezbrinuta u domovima. A djeca pokojnih roditelja..jesu.
Autor: bez_duse | 20.10.2009. u 10:58 | opcije
EU je revidirala zemljisne knjige u Hrvatskoj e da bi njezini gradjani mogli kupovat sa cistim papirima,
EU ce revidirat knjige branitelja, Eu ce dat kredite za troskove.
Sve je stvar logistike. Hrvatski narod je organizirano odbranio Hrvatsku.
Zajebite ustaska svojatanja pobjede.
Za Hitlerove mezimice i dalje se preporuca terapija 'bukake'.
Autor: vidoban | 20.10.2009. u 15:06 | opcije
Za Magdal.... Da su svi muški iz Hrvatske pobjegli i skupili se negdje na granici EU-a, uredno bi ih prikupili na jednu livadu ala ona kod Blajburga i kompozicijama vratili u slobinu mesnicu... A osokoljenim mesarima i nije prevelika razlika osam ili osamsto tisuća...
Autor: istima | 20.10.2009. u 16:00 | opcije
I da... vratili bi se... onako kako se Palestinci vraćaju
Autor: istima | 20.10.2009. u 16:02 | opcije
ne slažem se, istima. u njemačkom zakoniku postoji paragraf koji zabranjuje vratiti izbjeglicu u zemlju
u kojoj joj prijeti životna opasnost.
izbjeglice s lažnim papirima ostaju
godinama u njemačkoj.
Autor: magdal | 20.10.2009. u 20:24 | opcije