Ne mrzim homoseksualce ali što dalje od mene i lezbače naravno..

Sve što je protuprirodno nije normalno. Eto tako. U dvije rečenice. Ne čudim se ovim porukama na "Iskrici" kad na javnoj televiziji već kolaju iste takve. Odvratno.

22.10.2009. u 14:09   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

sve što se događa je normalno i prirodno, a to što se tebi to ne sviđa, znači samo da je tebi neprihvatljivo

Autor: Jesus_built_my_car   |   22.10.2009. u 14:11   |   opcije


Dobro ok., neprihvatljivo. Svatko ima svoj stav i način na koji razmišlja. Oprosti ali meni nije normalno.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:12   |   opcije


treba prvo definirati, sto je opcenito normalno i moralno, a sto protuprirodno, a sto nije...onda krenuti dalje...jer gle, da priroda nije stvorila homoseksualce, bilo bi protuprirodno, a priroda jeste stvorila homoseksualce, dakle, jeste prirodno...druga je stvar, kako mi to dozivljavamo, to je nase intimno i osobno

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:16   |   opcije


ti samo imaš o tome neke svoje predrasude. bilo bi interesantno da ti je netko od blizih prijatelja ili od obitelji homo orjentacije. moguće je da bi vrlo neprimjetno promijenila svoje "čvrste" stavove.

Autor: mesojeda_palma   |   22.10.2009. u 14:17   |   opcije


poruke homoseksualaca kolaju, jer i oni imaju pravo na ljubav, bas kao i mi ostali...kad kolaju poruke tipa, trazim curu ili vise njih za sex, to je normalno, a kad decko trazi decka za mazenje, to nije...nemamo li dvostruke standarde, za jedne jedno, za druge, drugo?

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:19   |   opcije


Mesojeda ne znam bi li? Evo i vaši komentari govore sami za sebe..Prije bih rekla da ste tolerantni a da malo dubioznije razmislite vidjeli ti makar kad bi gledali sa kršćanskim stajalištem da je protuprirodno.. Da je to normalno, Bog bi stvorio Adama i Stevu, a ne Adama i Evu! Ovo je naravno sad malo alegorijski:))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:20   |   opcije


bog je stvorio i Adama i Stevu i Adama i Evu, jer da nije, ne bi niti postojali...

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:22   |   opcije


Samo vi komentirajte. Zato i jesmo tu. Kad bi svi jednako razmišljali ne bi bilo zanimljivo.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:22   |   opcije


magic,podržavam te,sve bi ja njih na lomaču

Autor: darkwalker_   |   22.10.2009. u 14:23   |   opcije


Juicy to je tvoje gledište. Stvorio je najprije muškarca pa ženu. Žalosno je da se čak i ta činjenica izvrće.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:23   |   opcije


ja nemam išta protiv pedera

Autor: shejtanka   |   22.10.2009. u 14:23   |   opcije


dark hvala:)) Ja baš ne bi na lomaču. Nisam Bog da sudim..Samo komentiram ono što mi ne ide:((

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:24   |   opcije


Ja nemam ništa protiv njih ali mi nije normalno da muškarac opći s muškarcem ili žena sa ženom. Očito se ne razumijemo.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:25   |   opcije


kršćansko gledište je isto samo jedno od gledišta na postanak svijeta...

Autor: belimis   |   22.10.2009. u 14:25   |   opcije


Na kraju krajeva, napisala sam u naslovu bloga "Ne mrzim......" ali ne odobravam.To je moj stav.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:25   |   opcije


bog nije izmislio čovjeka, nego je čovjek izmislio boga...amen

Autor: Jesus_built_my_car   |   22.10.2009. u 14:25   |   opcije


Ovakve postove pišu obično oni koji povazdan lažu. Varaju, kradu i spletkare. Sami i u društvu.

Autor: kronichan   |   22.10.2009. u 14:26   |   opcije


ak ne na lomaču onda u karantenu,kaj mislite otkud AIDS

Autor: darkwalker_   |   22.10.2009. u 14:26   |   opcije


Belimis ni kršćanstvo nije što je nekad bilo..o toj temi bi se isto dalo raspravljati.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:26   |   opcije


Kronichan prošetaj. Je li se mi znamo?

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:27   |   opcije


Fala bogu da ne. Ali blog je javan. Bar koliko se meni čini.

Autor: kronichan   |   22.10.2009. u 14:28   |   opcije


Je, i ja mu se zahvaljujem na ovoj tvojoj izjavi..Ajde sad prošetaj u miru.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:29   |   opcije


A na šetnju si vodi cucka. Ako te i taj oće trpit. Ovakvu kakva već jesi. Bogobojazna.

Autor: kronichan   |   22.10.2009. u 14:29   |   opcije


tko je prvi dosao je tako malo vazno, cinjenica je da postoje...neki u proslosti su ih pokusali unistiti, ali ne mozes unistiti prirodu...nismo se zapitali zasto je to tako, zasto je priroda stvorila takve pojedince, koji normalno ne mogu imati potomke, jer su istog spola (to sto im je nauka omogucila da ih imaju, to je drugo pitanje)...mozda zato jer smo prenapuceni, mozda iz nekog drugog razloga...i naravno, to je samo moje misljenje, i ne namecem ga nikome, ali niti meni nitko ne bi trebao nametati svoje, niti u ime crkve niti u ime Boga

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:30   |   opcije


Je javan isitna. Ali ne mora se na njemu vrijeđati.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:30   |   opcije


Cucki su barem umiljati i miroljubivi:))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:30   |   opcije


Pa-pa.

Autor: kronichan   |   22.10.2009. u 14:31   |   opcije


nist nije kak je nekad bilo, a i ono kak je nekad bilo nije kak je nekad-nekad bilo...drustvo se mjenja stalno, tak i mi s njime, a sad dal je to dobro ili ne..to je opet novo pitanje...

Autor: belimis   |   22.10.2009. u 14:31   |   opcije


Juicy_mama je li ja namećem nekome nešto? Ja sam samo napisala što ja ne volim. Uvažavam svačije mišljenje, tako bi trebalo biti i s druge strane.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:32   |   opcije


Pa-pa kron.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:32   |   opcije


magic, uvazavam i ja tvoje, a ti si ovdje ocigledno trazila diskusiju...diskusija se sastoji od razlicitih misljenja...sto si trazila, to si dobila - diskusiju

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:33   |   opcije


Točno mama. Diskusiju i prihvaćam je.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:34   |   opcije


magic, dozvoli da te upitam nesto...sto bi trebali homoseksualci, ostati bez ljubavi cijeli zivot...po kojem pravilu, samo mi heteroseksualci, imamo pravo na ljubav, a homoseksualci nemaju? (diskusija)

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:36   |   opcije


jedna poznata osoba iz prošlosti ne tako davne ( nekih 60 god unazad ) je za takve imala najbolje rješenje, jedna od stvari u kojima se slažem s njim, a i s tobom ..neprirodno, definitivno neprirodno...

Autor: crazy_forever1   |   22.10.2009. u 14:36   |   opcije


ako se nesto događa u prirodi, kako moze biti protuprirodno? mislim samo to, neda mi se dalje oko toga...

Autor: Black_Dragon   |   22.10.2009. u 14:37   |   opcije


ma stvar je u tome da je sad moda bit gej, jebiga..

Autor: crazy_forever1   |   22.10.2009. u 14:38   |   opcije


Mama vidim da si jako tolerantna i to je dobro. Na ovo ti pitanje ne mogu odgovoriti jer bih lagala.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:39   |   opcije


krejzice, ako mislis na Hitlera, pa niti on nije mogao fizicki zatrti homoseksualnost...zar bi trebalo i danas ubijati homoseksualce, jer jedino tako moze uciniti da nestanu, ako vec postoje, zar to ne bi trebalo prihvatiti (i da ne pocnemo diskusiju o pedofiliji i vjencavanju sa zivotinjama, jer to su kriminalni akti i nema im mjesta u ovoj diskusiji)

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:40   |   opcije


A to što kronichan vrijeđa moju "bogobojaznost" nebitno. Nisam ni ja savršena ni svetica. No homoseksualnost za mene je neprihvatljiva ma šta god tko mislio. Valjda imam pravo na vlastito mišljenje i stav?

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:40   |   opcije


Obzirom da ne dozvolim da me netko pita koje su moje seksualne sklonosti, ne pitam niti ja nikoga kakvove su njegove, pa me homoseksualizam niti ne smeta. Ono što mene zabrinjava, to je porast trgovine ljudima kao bijelim robljem u seksualne svrhe, a sve su ugroženija skupina DJEČACI i muškarci.

Autor: bez_duse   |   22.10.2009. u 14:41   |   opcije


đusika, sve neprirodno bi trebalo zatrti, al to je samo moje mišljenje..

Autor: crazy_forever1   |   22.10.2009. u 14:43   |   opcije


nek mi netko onda kaže definiciju LJUBAVI,onda ćemo lako zaključit,zaslužuju li ljubav ili ne?

Autor: darkwalker_   |   22.10.2009. u 14:44   |   opcije


mozda nekome i jeste moda biti gej, ali ja razmisljam, kako bi se ja osjecala da sam 15 godina stara i da shvatim da sam drugacija od 99% mojih prijateljica i opcenito, drugih zena...znas sta, osjecala bi se grozno i ne samo da bi pokusala biti kao i moje prijateljice, pokusala bi to sakriti...dakle, suprotno nego 'biti u modi'...zar ne mislite, da je tim mladim ljudima vec grozno, da se moraju suociti sami sa sobom, a kamoli sa svima ostalima, koji im se prijete i napadaju ih...pokusajmo se staviti u kozu tih neduznih NASIH sinova i kceri (jer oni su nasi tvoji i moji i tu ne mozes nista promijeniti, bas da i zelis)...

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:44   |   opcije


Bez_duse jako dobra tema za blog: Trgovina djecom za "bijelo roblje"..

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:45   |   opcije


krejzi, opet se postavlja se pitanje, sto je normalno...naravno da svatko treba imati svoje misljenje, ali ga i zadrzati za sebe, jer se zove 'moje misljenje' ali to ne znaci da im treba onemoguciti zivot, zatrti ih, zatrti njihovo bice, ono sto jesu, samo zato, jer to nama nije 'normalno'

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:48   |   opcije


Juicy_mama da li ti kao tolerantna možeš meni odgovoriti na pitanje: Kako djeca, dakle mala nevina bića, odgajana u sada već dozvoljenim bračnim zajednicama da li gay ili lez.. sve to doživljavaju i u kojem pravcu mogu biti ili će biti orjentirana?

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:50   |   opcije


mogu odgovoriti...i odgovaram, ako je ljubavi u homoseksualnoj zajednici, takva djeca rastu bez problema, oni to lakse prihvacaju, nego mi odrasli, jer im je to normalno, u svakom slucaju pozitivnije rastu, nego djeca ciji se roditelji konstantno svadjaju, vrijedjaju i ignoriraju...all you need is love, kako kaze pjesma, a ja dodajem, ljubav je ono sto treba djeci, u homo ili hetero obitelji

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:54   |   opcije


koja zatucanost! naravno, sve treba zatrti i potrpati u torove gdje cete moci samo blejati i istezivati jezike po hostijama. da, homoseksualci iskljucivo postanes ako si odgojen u homoseksualnoj zajednici...!!!!

Autor: mesojeda_palma   |   22.10.2009. u 14:56   |   opcije


problemi nastaju, kada ih djeca, koja su okrutna, pocnu gnjaviti o seksualnoj orjentaciji roditelja, jer jadna djeca homoseksualnih roditelja, nemaju pojma da su drugacija...ali zlobna djeca gnjave i one sa kracom nogom i one s velikom glavom, dakle, sve koji se ne 'uklapaju', a sve to proizlazi od nas roditelja, jer da mi nemamo predrasude, ne bi ih imala niti nasa djeca

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 14:58   |   opcije


"all we need is love mama"..hvala na odgovoru. ali mislim da će ta djeca ipak biti sklonija istom spolu, ili se možda varam? U svakom slučaju slažem se jedino s tvojom tvrdnjom ili mišljenjem da je djeci potrebno jako puno ljubavi.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 14:59   |   opcije


Mama ja moje dijete ne odgajam da ima predrasude. Dovoljno je pametan da sam shvati što je dobro a što nije. I ne učim ga zatucanosti. Ja tu sad samo iznosim moj stav i moje mišljenje.

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:01   |   opcije


da sam ja rodjena u homoseksualnoj zajednici mojih roditelja (musko-musko, zensko-zensko), a nisam, ne bi bilo sile, koja bi promijenila onu vatru u pubertetu koja me obuzimala, samo na pogled decka koji mi se svidjao, na onu nejasnu nelagodu medju mojim nogama, na onu uzbudjenost, one mastarije o deckima...ne zaboravimo, da je seksualni instinkt, jedan od najjacih i da me niakakv primjer homosksualnih roditelja, ne bi naveo da se pocnem paliti na zene, jer me naprosto pale muskarci

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 15:02   |   opcije


:))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:03   |   opcije


Lijepo sročeno. Iskreno:)

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:03   |   opcije


ha, ha, spala knjiga na dva lista, gdje su sada nestali nasi komentatori...zar nije ovo trebala biti malo sira diskusija, ne samo izmedju magic, palme i mene?

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 15:04   |   opcije


Djetelina sa tri lista. Tako na kraju i ispadne. Teško je naći onu sa 4 a kamo li više:)))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:05   |   opcije


...i par komentatora na pocetku...da se ne naljute sto ih ne spominjem

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 15:10   |   opcije


Možda su zauzeti drugim poslićima:))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:12   |   opcije


...……ni jedno dijete nije zločesto ja bih rekla neodgojeno i ….nemojte zaboraviti da su sva djeca „spužve“ i NISU okrutna samo su ogledalo nas roditelja. Zapravo su oni nama odraslima najbolji učitelji.

Autor: biserna   |   22.10.2009. u 15:14   |   opcije


juicy-mama, divim ti se kako strpljivo i stručno, jednostavnim i razumljivim jezikom iznosiš svoje mišljenje o spomenutoj temi bloga i sve tvoje potpisujem.

Autor: Petra-a-stijena   |   22.10.2009. u 15:14   |   opcije


Petra i ja joj se divim i zahvaljujem ovdje i na private:)

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:16   |   opcije


hahaha, djusika=svetica...tako daleko od stvarnosti:)))
jeste skuzile tu, cure moje, da je tu izuzetak, kada netko normalno razgovara, a trebao bi biti izuzetak, kad netko prostaci...ali dobro, budimo tolerantni, svi moraju postojati, ali ne vrijedjati druge, sebe mogu

Autor: juicy-mama   |   22.10.2009. u 15:20   |   opcije


Tako je mama:)
Lijep pozdrav odoh ja u realu:))

Autor: magic53   |   22.10.2009. u 15:24   |   opcije


ooo da, primjećeno, već odavno, ..a i ja najviše volim kad sebi zabijem gol, tj. autogol..

Autor: Petra-a-stijena   |   22.10.2009. u 15:25   |   opcije


trebaju se čuti različita mišljenja, to je meni dobar razlog **zašto volim iskrica weblog**

Autor: Petra-a-stijena   |   22.10.2009. u 15:30   |   opcije


Ma svi koji imaju nešto protiv homo su debili...ja nisam, ali imam frenda koji je i koji ne može biti bolji prijatelj nego što je...takvi ljudi su obično predobri i ne zaslužuju takvo ponašanje većine prema njima...na kraju krajeva, nisu oni krivi što su takvi...svi se oni (pri tome ne mislim na one koji samo vole eksperimentirati) rode s tim, i s vremenom budu to što jesu...

Autor: jakoodobar   |   24.10.2009. u 16:08   |   opcije


Dodaj komentar