Razvod - akademska rasprava


(Akademska zato jer nije osobno iskustvo, osim posredno.)

Zanima me jeste li i vi primijetili kako se broj razvoda zadnje dvije godine povećao?

Zajedno s prijateljima nabrojala sam 30 parova koji su se razveli ili samo odvojeno žive i mi se to čini ogroman broj, jer s kim god pričam, svatko zna još bar par ili dva.

Nisu sad bitni osobni razlozi i situacija u obitelji, zanima me je li to neki novi trend ili su ljudi jednostavno poludili u svjetlu dubioznog smaka svijeta za dvije godine?

U školi mog nećaka, od ukupno dvadesetoro djece u dva razreda, 19 roditelja je razvedeno, jedna je samohrana majka od početka.

Je li riječ samo o koincidencijama ili se mijenja svijest ljudi o nepovredivosti nuklearne obitelji i svetosti braka i odbijanju trpljenja za cijeli život, čak i ako nikome nije dobro u takvim zajednicama?

Hoćemo li u nekoj budućnosti živjeti u privremenim nuklearnim zajednicama koje će trajati po par godina pa auzmeš?

Hoćemo li živjeti u širim, jednospolnim zajednicama u kojima će se organizirati neki oblik prokreacije i čuvanja djece, ali će svakodnevni život biti bez upliva "čudnih" muških ili ženskih mušica?

Hoćemo li živjeti sami? Mislim, svatko sam, pa si organizirati neki online društveni život, a djecu prepustiti umjetnim inkubatorima i profesionalnim dadiljama?

Ili je sve samo zavjesa od dima i razvod je tek vrisak za slobodom, za životom slobodnim od obiteljskih obaveza, jer nas društvene stege više ne prisiljavaju na ostanak pod svaku cijenu?

04.11.2009. u 19:40   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

jednospolne zajednice??.. kuku meni.

Autor: shea   |   04.11.2009. u 19:42   |   opcije


dosadašnja forma braka kao interesna zajednica više nije toliko potrebna

Autor: meija   |   04.11.2009. u 19:42   |   opcije


moja se najbolja prijateljica razvodi. ne zna što je bolnije...ostanak ili razvod. zato.

Autor: NerazumnaMaca   |   04.11.2009. u 19:43   |   opcije


shea, nisi sudjelovala u takvim ženskim raspravama? kako bi to bilo dobro rješenje?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:43   |   opcije


novac je kriv za vecinu problema

Autor: zimbo   |   04.11.2009. u 19:43   |   opcije


meija, da to se i ja pitam je li tako ;)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:43   |   opcije


CC, povrat na plemenski ustroj? ;-)

Autor: meija   |   04.11.2009. u 19:44   |   opcije


maca, razumijem, bol je najočitija posljedica

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:44   |   opcije


zimbo, ti to gledaš kao posljedicu ekonomske krize?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:44   |   opcije


kad forma ostane bez sadržaja,gubi smisao

Autor: djabal   |   04.11.2009. u 19:45   |   opcije


da, meija, neka vrsta plemena, ali više kao interesna skupina

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:45   |   opcije


djabal, znači smisao braka nestaje?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:45   |   opcije


Sve što je nekad bilo nenormalno, nemoralno i blesavo, danas je normalno, moralno i pametno. Živimo u svijetu izvrnutih vrijednosti.

Autor: shpitva   |   04.11.2009. u 19:45   |   opcije


ma nisu samo društvene stege.. materijalna komponenta se promijenila

Autor: shea   |   04.11.2009. u 19:46   |   opcije


to je moje iskustvo,nisam se razveo al mi neimastina polako ali sigurno razara brak

Autor: zimbo   |   04.11.2009. u 19:46   |   opcije


činjenica je da se micanjem žene iz zapećka puno toga promijenilo (ne kažem da je apriori i bolje)

Autor: meija   |   04.11.2009. u 19:46   |   opcije


spitva, dakle, brak pada kao zadnji bastion?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:46   |   opcije


a ima tu svega. ljudi ne znaju komunicirati. previše je stresa. radi se puno previše sati na dan, nema se ni vremena ni novaca, mediji nameću umjetne standarde, čovjek se lako osjeća promašenim i svi olako sumnjamo u vlastiti izbor auta, posla, stana, ..., pa onda i partnera. moral je oslabio od svega toga, nije ništa loše u imanju ljubavnika i 'švrljanju', zločin je samo zlodjelo koje se otkrije, a inače ne postoji. laž je svakodnevica. razvodi su posljedica općeg stanja, oni su simptom, ne uzrok. (jbt, što sam pametna! hihihi!)

Autor: izrazito-patuljasto   |   04.11.2009. u 19:47   |   opcije


Shpitva, a što ako su te stare vrijednosti zapravo neprirodne? svaka je promjena teška

Autor: NerazumnaMaca   |   04.11.2009. u 19:47   |   opcije


Čini mi se. Konzumerizam, vrag ga odnio, dolazi nam glave. Sve - sad - i odmah je postao imperativ, samokontrola nikakva. Nažalost.

Autor: shpitva   |   04.11.2009. u 19:48   |   opcije


smisao braka je ugovor,pisani ,nepisani,očekivani,ako se ne poštuje,propada

Autor: djabal   |   04.11.2009. u 19:48   |   opcije


zimbo, ne ulazim u tvoje iskustvo, ali kažeš da su ljudi manje spremni na kompromise i teškoće jer je manje para? no, to u prošlosti nije bilo tako, prošlosti u smislu prošlih stoljeća

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:48   |   opcije


obično su vrijednosti (ne sve) nametnute i vuku se kao repovi iz generacije u generaciju

Autor: meija   |   04.11.2009. u 19:48   |   opcije


sorry, razvod nije nešto dobro...daleko od toga..al čemu živjet s nekim kad nije dobro ni tebi ni toj osobi..pogotovo cijeli život...a imaš samo jedan..zar ne? a osim toga ni dijeci takav život ne donese ništa dobro...

Autor: hostes   |   04.11.2009. u 19:49   |   opcije


da, patuljasta, i meni se čini da su razvodi posljedica, a kako dalje?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:49   |   opcije


djabal, dobro si spomenuo-OČEKIVANJA

Autor: meija   |   04.11.2009. u 19:49   |   opcije


Maco, ne vidim baš da ovaj "novi" način života previše usrećuje.

Autor: shpitva   |   04.11.2009. u 19:49   |   opcije


tako je, djabal, ali zašto se ne poštuje je pitanje

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:50   |   opcije


nije u ljudskoj prirodi biti monogaman i to je osnovni razlog...

Autor: adminisrator   |   04.11.2009. u 19:50   |   opcije


hostes, nisam zagovarala ni razvod, ni brak, osobno mislim da se može bez obje kategorije :)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:51   |   opcije


sad si u godinama kad ljudi oko tebe imaju 10-15 godina bračnog staža i u toj grupi razvodi su najčešći.

Autor: rakovaobratnica   |   04.11.2009. u 19:51   |   opcije


admine, to možda i štima, evolucijski gledano, ali je u prošlosti bilo rijetko, po tebi, dakle, evoluiramo? u što?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:52   |   opcije


ok, rakova, to može biti razlog za povećani broj, zato sam i pitala, da vidim kako je i u drugim dobnim skupinama

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:53   |   opcije


CC, ne znam. ono što znam sigurno i uvijek je da ne možemo utjecati ni na koga osim na samoga sebe. učiti, učiti, učiti. hodati otvorenih očiju i otvorena srca (to znači, dobro paziti na predrasude, nepravdu i sjeći ih nemilosrdno kad vidimo da ih mi radimo!) ali nema recepata. veli jedan moj frend da on nije svojoj ženi ništa obećao onda na oltaru, nego sebi.

Autor: izrazito-patuljasto   |   04.11.2009. u 19:54   |   opcije


ljudska priroda je veliki spektar mogućnosti,smatram da izdvajanje jednog oblika seksualnog ponašanja(monogamija),ne utječe na količinu razvoda

Autor: djabal   |   04.11.2009. u 19:55   |   opcije


patuljasto pravo zbori :)

Autor: shpitva   |   04.11.2009. u 19:55   |   opcije


slažem se, patuljasto, i ovdje namjerno nisam govorila o djeci i obavezama prema njima, jer je to tema bez nejasnoća

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:55   |   opcije


i prije su se rudi razdvajali, ne ovoliko, ali jesu. u mojoj generaciji, dakle pred više od 30 godina, u osnovnoj školi bilo je i vanbračnih i razvedenih.

Autor: rakovaobratnica   |   04.11.2009. u 19:55   |   opcije


zato smo tu, djabal, da preokrenemo taj spektar sa svih strana :) tako bar ja doživljavam blog :)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:56   |   opcije


istina, rakova, bilo je, ali rijetkih, u mojim razredima možda po jedan par ili jedan samohrani roditelj, ali to je sad mnogo više

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 19:57   |   opcije


prelazimo s termonuklearnih na vulgaris atomske obitelji :D kum veli da je on bil vu hidrogenskoj obitelji, i žena i punica su mu bile blajhplavuše... :O

Autor: pike_TS   |   04.11.2009. u 19:57   |   opcije


je. znam jedan krvavo loš brak koji je uništio i supružnike i djecu, a nije razveden "zbog djece". djeca su sretnija s jednnim roditeljem nego u atmosferi stalnih svađa i trzavica, to svi znaju.

Autor: izrazito-patuljasto   |   04.11.2009. u 19:58   |   opcije


malo tko evoluira, većina devoluira... oni koji evoluiraju shvaćaju da ne možeš osjećati čistu bezuvjetnu ljubav samo prema jednoj osobi, već prema Svemu... ovi koji devoluiraju osjećaju ČBLJ ali ih sjebe 'civilizirano' društvo koje nameće sulude gluposti...

Autor: adminisrator   |   04.11.2009. u 19:58   |   opcije


ima niz čimbenika koji su doveli do
ove situacije, ali je vjerovatno najvažniji čimbenik izmijenjen položaj
žene u društvu. u velikoj britaniji, kao jedan od primjera, udana žena stoljećima nije
mogla imati vlastiti posjed, jer je
udajom prelazio u vlasništvo muža.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 19:59   |   opcije


pike, a onda ćemo atomske razbijat na kvantne? :D

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:00   |   opcije


znam, patuljasto, sve se može dogovoriti ako ljudi ostanu ljudi :)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:01   |   opcije


sve je energija

Autor: djabal   |   04.11.2009. u 20:01   |   opcije


Nije samo u Britaniji tako bilo. U našim kamenjarskim obiteljima je još uvijek tako, ako ne i gore.

Autor: shpitva   |   04.11.2009. u 20:01   |   opcije


ajd sad da kežem koju iz prve ruke.ja sam se rastala prije 7,5 godina nakon nepune 3 god.braka.a muž mi nije bil seronja,zlostavljač,pijanac...i još smo imali i imamo klinca!ja sam imala loš brak pred očima od djetinjstva(mojih stracih)i kad sam vidjela da to nije ljubav.ni život, nego rat(mi smo dva karaktera.totalno suprotna)..rastali smo se,u miru.

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:02   |   opcije


admine, do sad sam o čistoj bezuvjetnoj ljubavi prema više pojedinaca slušala samo od žena, hoćeš li reći da će to i muškarci shvatiti? :))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:02   |   opcije


to sa imovinom bi imalo smisla da samo žene iniciraju rastavu, ali djeluje da je podjednako zastupljeno

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:04   |   opcije


aaa imam ja tezu...dakle živjet ćemo sami, jer nam tehnologija to omogućuje, posao zabava interesi od kuće,jer new age zagovara- bog je u tebi, jer se spremamo na hibernaciju za neki novi svijet...e sad dal će biti -vrli?..hmmm
dakle sami..sve ostalo možda...

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:04   |   opcije


malo-sam, tvoj slučaj pokazuje da je moguće to izvesti mirno, možda i zato jer nisi pustila da se predugo cmari što si odmah shvatila da ne valja

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:04   |   opcije


a čime ćemo nadoknadjivati potrebu za emocijama? kako ćemo rješavati usamljenost?

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:05   |   opcije


nema nikakvih visokofilozofskih i prozaičnih razloga za razvod. jednostavno ili puca brak ili pucaš ti, ako ostaneš idalje u paklu od braka.

Autor: HOPELOVE   |   04.11.2009. u 20:05   |   opcije


ne vjerujem u brak jer je nametnuta forma koja kad tad pukne po šavovima. rijetko kad se dogodi da dvoje nakon određenog vremena i dalje ima isti ritam koračanja.

Autor: meija   |   04.11.2009. u 20:06   |   opcije


donna, dok nema represije, diskriminacije i podjela na alfe, bete i slične kao iz orwela, dotle vrli novi može i funkcionirati :)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:06   |   opcije


mislim,bil je fajt.svi smo si hteli dete,al sam ja pobjedila..pa je sad mir.više-manje(zašto bi se itko patil?ali nekako manje poštivam ljude koji žive u lošim brakovima..al tko sam ja da im dam recepte za život..svatko ima svoje razloge i kad razlozi ne postoje...kaže pjesma)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:06   |   opcije


Marija, upravo zbog straha od usamljenosti i gladi za lijepim riječima i nježnim dodirima, mnogi sami sebe zavaravaju i ostaju u braku, a davno su trebali otići.

Autor: meija   |   04.11.2009. u 20:09   |   opcije


marija, s istim s čime sad razvedeni to rade, kraćim vezama s manje ili više obaveza, s online druženjima, druženjima u većim društvima, hobijima i slično

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:09   |   opcije


hopelove, razumijem ja to, ali sigurna sam da su ljudi pucali i prije, pa su se nekako i pokrpavali

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:10   |   opcije


ja ću se opet udat,nagodinu(samo on to još ne zna):PPP

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:10   |   opcije


i možda ću rodit blizance.ak ne onda jedno po jedno:P

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:11   |   opcije


malo-sam, naravno da svi odlučuju za sebe, zato je i ova rasprava akademska :)))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:11   |   opcije


malaba...a ja se neću udati i on to zna od prvog dana :P :))

Autor: meija   |   04.11.2009. u 20:11   |   opcije


što ako budete bolesni, sami, tko će vam čašu vode donijeti?

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:11   |   opcije


meija.brawo!(možda neć ni ja.samo se glupiram)ali htjela bih još djece:)dok ne prestarim do kraja:P

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:13   |   opcije


ne da će, već jesu ;-)

Autor: adminisrator   |   04.11.2009. u 20:13   |   opcije


aa pa prije je to bila nužda..očuvati povećati i bla.. vlasništvo, onda se sve obuklo u moral, crkvu i građanski red..da nije u redu biti rastavljen, pa je ona bogata ošla u toplice, a on izdržaval ljubavnicu, sirotinja se svađala,jamrala, pila i tukla...i delala decu...

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:13   |   opcije


Marija...a kaj s onim brakovima di su ljudi u dvoje, a opet sami?

Autor: meija   |   04.11.2009. u 20:13   |   opcije


nisu svi valjda takvi

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:13   |   opcije


marija, pa jel nam za čašu vode treba bilo kakav brak? koliko žena od svojih muževa ne bi dobile ni vode? pa im prijteljica, mama, sestra dođu u kuću kad obole

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:14   |   opcije


admine, to me veseli :)))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:14   |   opcije


meni je sve to tako tužno, zar nikome više nije stalo boriti se za ljubav na ovome svijetu?

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:15   |   opcije


ok, donna, dakle, tvoj je stav da brak više nije nužda :))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:15   |   opcije


neću se ponovno udati, neću imati još dece, oću se družiti,intenzivno, i biti zaljubljana još intenzivnije ali na kraju dana, jutra etc.. pusa u čelo i onda svako sebi:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:15   |   opcije


marija, ljubav nikad nisam dovodila u pitanje, uvijek ću se boriti za nju, mi ovdje govorimo o jednom od društvenih ugovora, ne o emociji

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:16   |   opcije


marija M..neko i to sa osmijehom, jer je plaćen za to:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:17   |   opcije


'boriti se za ljubav'... koja otrcana fraza... je, idem sada masakrirat nekoga za ljubav :-P

Autor: adminisrator   |   04.11.2009. u 20:17   |   opcije


shvatila sam..nisam ni ja ništa loše mislila...i slažem se s tobom..može se bez obje kategorije...:) :)

Autor: hostes   |   04.11.2009. u 20:17   |   opcije


...ono što smo tražili to smo i dobili...sam tempo današnjeg života umnogome je doprinio brojnim rastavama i sve većem broju samaca u "zrelim" godinama...želja za nezavisnošću,nekakvom ravnopravnošću polova(??? kad nismo bili ravnopravni),ekonomska kriza i želja da djeci obezbjedimo "sve"(ko je nama obezbjedio???)

Autor: stafla   |   04.11.2009. u 20:17   |   opcije


admine, boriti se za SVOJU ljubav, jel sad bolje? :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:18   |   opcije


hostes, samo raspravljamo, za ubit zimsku noć :)))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:19   |   opcije


da, spljuskaj tu koja bi bežala..ljubav jel..nek se sabere i ostane doma:PPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:20   |   opcije


wow...posle ove lektire i komentara uvjeren sam da je to cista zajebancija....mam se zenim! :)

Autor: mevezemasajuneu   |   04.11.2009. u 20:22   |   opcije


meve..wrooong, čitaj između redova:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:23   |   opcije


meve, preispitaj ti malo tu želju za potpisivanjem :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:24   |   opcije


Ines mnogi ljudi nemaju novaca za "brigu s osmijehom"

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:24   |   opcije


kaj donna...ja nemam pravo na drugu priliku? :)

Autor: mevezemasajuneu   |   04.11.2009. u 20:24   |   opcije


i ja hoću ljubav...samo to(ako postoji,nek mi se javi..broj moba ću kak i ovi drugi diskretni staviti na iskricin onaj sms oglasnik

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:24   |   opcije


i čemu živjeti, ako nema ljubavi? obitelji?

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:25   |   opcije


donna, ovo bi mileni prije napisal :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:25   |   opcije


mišljenja sam da su ljudi danas, i muškarci i žene, previše sebični, premalo tolerantni, nespremni pretrpjeti neke stvari. Najlakše se razvesti čim zaškripi. A kada se udajemo, pristajemo na dobro i zlo, zar ne?

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:26   |   opcije


M..nekak romantičarska teza o dva siromaška koji su sretni uz ajmprem juhicu mi je passe:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:26   |   opcije


udala bi se opet, samo zbog obreda :DD

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:26   |   opcije


malaba...ljubav ili ono dok ide ide? :))

Autor: mevezemasajuneu   |   04.11.2009. u 20:26   |   opcije


CC ja sam strelac podznak:PPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:27   |   opcije


izmijenjen društveni položaj žene se
ne odnosi samo na njenu ekonomsku
samostalnost, iako je ona izuzetno
bitna. žena danas smije biti rastavljena. još samo prije par decenija je kao rastavljena bila manje
vrijedno ljudsko biće, njena djeca su
bila manje vrijedna od djece iz
navodno intaktnih obitelji.
ovo, isto samo kao primjer, ali u
manjoj mjeri važi i za muškarce.
bivši njemački kancelar i bivši
ministar vanjskih poslova su obojica bili u četvrtom braku, bez da je to
koga smetalo. i za muškarce se je
situacija izmijenila.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 20:27   |   opcije


joj, pž, ajd ti odradi i moj :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:27   |   opcije


naime, prvi put nije bio neš'.. pa bi voljela popraviti to. čist' radi starosti i lijepih uspomena :D

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:27   |   opcije


marija, hoćeš reći, brzopleti, pri obećavanju?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:28   |   opcije


nemam sad vremena za dublje analize,npr.moja mama ima 7 brace i sestara,ja si ne mogu zamislit da imam jos jedno dijete u ovakvoj drzavi s ovkvim financijskim mogucnostima,mamini su rodjeni od 42 do 56,jos gora neimastina,valjda tada nitko nije imao pa se to lakse podnosilo,mozda je danas teze bit siromasan,ne znam odgovor na to pitanje

Autor: zimbo   |   04.11.2009. u 20:30   |   opcije


magdal, dakle, smije se pa se češće koristi, znači, riješili smo se stege, pa sad krećemo prema nekim kratkotrajnijim zajednicama?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:30   |   opcije


meija, ja ne vidim razliku izmedju vambracne u bracne zajednice, cak je i zakon to priznao...radjaju se i djeca u takvim zajednicama, spava se skupa, rano ustaje ide se na posao, dijele se troskovi zivota, ide se na roditeljske sastanke...dakle, to da se neces udati, po meni, otpada...jer zivis bracnim zivotom (ne govorim tebi meija, nego opcenito)

Autor: juicy-mama   |   04.11.2009. u 20:30   |   opcije


i to ali i przopleti pri povlačenju iz veze. Znam dosta njih koji su se razveli jer naprosto nije bilo tolerancije. Kasnije kada su se satrali, razbili obitelj, imovinu, dotukli jedno drugo na sudu, oboje su se smirili i pomirili se. Vidjeli su da rastava nije ništa rješila. U svakom braku (ako su partneri normalni, dakle nema teških devijacija) stvari su manje više iste. Udale se mi jednom ili tri puta, sve na kraju dodje na isto.

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:30   |   opcije


pž, to se može orgnaizirati i onak, na suho, ak je do haljine i konfeta :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:30   |   opcije


M ustvari divna je tvoja romansijerska vizija..i da škripalo je, mnogima ovde, i niko nije odmah pobegal, ja sam u takvom uvjerenju, i kad se počelo raspadati opet smo popravljali..a onda ustanoviš da ti držiš krov, a nema više zidova, pa tada napokon odustaneš...

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:31   |   opcije


da, brak je stega. ljudi, muškarci više
od žena, su poligamna bića.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 20:32   |   opcije


Ines naravno da nije svugdje jednako, svaki je slučaj priča za sebe no ipak mislim da se često previše žuri sa sklapanjem brakova ali i rastavama. Naročito kod mladih ljudi.

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:32   |   opcije


u tvojoj tezi, marija, ja baš pronalazim razlog za ne prolaženje kroz rituale i smješkanje na pet lampi i deset pegla na poklon, da ne spominjemo papire prije i poslije, eventualno :)

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:32   |   opcije


pž--ok javljaj kad stižeš..ja i CC ti organiziramo isprobavanje vjenčanica u salonu,uz šampanjac i cerekanje i biranje acesoara..a ti dalje maštaj...mislim da je sasvim dobar provod:DDD

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:32   |   opcije


previše komentara za pročitati na brzaka... htjedoh reći da je ovo samo početak, a kad tad će svi (ili bar većina) ljudi postati svjesni da im je crkva kroz tisućljeća što su iza nas, nametnula nešto sasvim neprirodno!

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:33   |   opcije


brak je prečesto kod mladih izraz bunta prema roditeljima ili statusa u društvu vršnjaka

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:34   |   opcije


CC često (prečesto) je trudnoća razlog ulaska u brak. jedini

Autor: Marija_M_   |   04.11.2009. u 20:35   |   opcije


donna, savršeno :))) dobar plan, nisam nikad zasjela u neki salon i uz šampanjac izluđivala prodavačice da pokažu sve što imaju :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:35   |   opcije


tee, ok, razumijem, a što je onda prirodno za čovjeka?

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:35   |   opcije


ljudi su počeli shvaćati da nisu ovce u stadu dobrog pastira koji ih čuva (i prikuplja natrag one koji odlutaju), samo zato da bi ih na kraju čim veći broj poveo u klaonicu

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:35   |   opcije


PŽ..hahah CC i ja imamo iste asocijacije kako te razveseliti:DDDD

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:36   |   opcije


da, i trudnoća, to je fakat bed kao razlog

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:36   |   opcije


koke moje drage, to s vjenčanicama mi je super, ali kao uvod:) ne mogu bez onog dijela kad me laže i gleda u oči hehehehe

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:36   |   opcije


brak sigurno nije prirodan. Muškarac nije rođen da bi imao samo jednu ženu cijeli život, a žene su rođene samo zato da rađaju djecu... to je prirodno CC... zadovoljna? :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:36   |   opcije


joj, pž, bumo i jednog lašca angažirali, bar to neće bit problem :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:38   |   opcije


TJ, kao prvo i zadnje.. muškarac je rođen samo zato što smo mu to mi dozvolile :D

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:38   |   opcije


ti djej, sad si ga zakuhao, zelis reci, da je to priroda napravila u zivotinjskom svijetu, pa ti povlacis paralelu...ali zeznuo si se, jer zene, bas slicno kao i muskarci, traze vezu izvan braka, dakle, preksa je opovrgla teoriju...

Autor: juicy-mama   |   04.11.2009. u 20:39   |   opcije


a,mislim, tee, onda sačmaricu u ruke i sve monogamne i nerotkinje upucat, jel to? :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:39   |   opcije


CC hvala, taj dio mi i samoj odlično ide :DDDD (al stvarno bi mogle nas tri malo tulumariti po salonima vjenčanica :)))) )

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:40   |   opcije


kad dolaziš, pž, da bukiram :)))))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:41   |   opcije


pž... muškarac nema interesa za ženu koja ne pokazuje interes za parenje i rađanje :), a ako se žena pari s muškarcem i rodi dijete, muškarac ako je dobre volje, može ostati sa ženom do djetetove (najviše) sedme godine života, a onda kud koji... svak na svoju stranu! :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:41   |   opcije


ja sam se drugi put udala u cool crnoj haljini, brak je trajao 26 godina...tko zna koliko bi potrajao da sam bila u bijeloj?

Autor: juicy-mama   |   04.11.2009. u 20:41   |   opcije


CC, žena koje pokazuju interes za parenje trenutno ima sasvim dovoljan broj :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:42   |   opcije


hahaha...pž. ja mislila, muškarac se
obično rađa, jer ga želimo roditi.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 20:43   |   opcije


TJ, tu si se prevario, muskarcima je bas svejedno, kad se pocnu tjerati, moze li zena zatrudniti ili ne...jos bolje ako ne, barem ne mora upotrebljavati zastitu od trudnoce, jer njemu se taaaako ne da stavljati kondom...mozda poslije, kad mu dodje do malog mozga, da bi bilo zgodno imati neko dijete, onda bi volili da je zena opet fertilna...

Autor: juicy-mama   |   04.11.2009. u 20:44   |   opcije


juicy-mama... to kaj si sad rekla je samo tjeranje vode na jedan te isti stari truli mlin

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:46   |   opcije


tebi je u tvom ženskom mozgu usađeno da je muškarac vezan za ženu... e vidiš juicy-mama... to je ono što nije!

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:46   |   opcije


tee, konačno ste i vi došli na svoje, jel? muškaraca za parenje oduvijek ima dovoljno, i previše :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:46   |   opcije


to je ono kaj cijelo vrijeme govorim... ljudi su povodljivi, lakovjerni, praznovjerni i nisu baš pametni, a razmišljaju na način koji im je tisućljećima crkva uporno i na silu točila u njihove šuplje glave. Posljedice toga se osjećaju i danas... naročito kod vas žena :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:49   |   opcije


pa vidiš da se stvari mijenjaju, tee :)))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:50   |   opcije


opće neću past na ovu TJ provokaciju..neću, neću..nemoj misliti na provokaciju donna, nemoj misliti na provokaciju donna....:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 20:50   |   opcije


ajoj,ja ne volim drame od vjenčanja.ja volim raditi u dvoje...i imati obitelj.ali ako ni problem,rada bih s vama makr i po salonima z vjenčanicama hodila:P

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:50   |   opcije


znam ja da bi vi žene htjele svaka svog savršenog muškarca... trofejni primjerak za cijeli život... ali to tako nažalost ne ide :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:51   |   opcije


u današnje vrijeme nitko ni na koga nije kalemljeni nit tko o kome ovisi...svatko voli sebe i sebe gleda.a pate naša djeca(ko što smo i mi)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:52   |   opcije


malo-sam, dogovoreno, bumo te zvali, ak organiziramo :))))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:52   |   opcije


joj, tee, nema takvog da bi bil trofej dokraja života :DD al, može se prikupit par trofeja :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:54   |   opcije


može cc.a glede vijeka trajanja.ništa nije vječno..tako valjda ni ljubav(još se borim da to prihvatim)samo se nadam da neću još pol života biti sama(većinom)i da će moje dijete..uvijek znati da je voljeno od oba roditelja,koji su prijatelji,bolji neg neki drugi koji žive u veri lauzi meridžis:)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:55   |   opcije


sve će to doći na svoje CC, priroda će prevladati... bič božji svojim će plamenim jezicima vrlo skoro pomesti sve zakone koje je napisala ljudska ruka... i konačno će oni koji će ostati imati svoj mir :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:55   |   opcije


aha, tu smo, tee, dakle smak za dvije godine :))))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:56   |   opcije


pa to s djetetom je bar u tvojim rukama i pod tvojom kontrolom, malo :))))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 20:57   |   opcije


to je novo rađanje CC, novo rađanje :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:57   |   opcije


neće biti mira, upravo zbog toga, jer
mir ne prevladava u ljudskoj prirodi.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 20:58   |   opcije


Tee, o kojim ti to muškarcima pričaš????? sve koje sam u zadnje vrijeme sretala su tražili ... pa, frojdovski rečeno, majke.

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 20:58   |   opcije


malo je u mojim,amlo u njegovog oca,rukama.do sad,ide nam dosta dobro:)(ali ja bih još imala djece:P)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 20:58   |   opcije


nije zabadava u Mariji Bistrici ex pope J.P. II rekel: "Bit ćete mi svjedoci!"

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 20:59   |   opcije


pž... valjda si te sreće x da uvijek naiđeš baš na takve :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:00   |   opcije


p.ž.brawo(jesi ti poznala mog bivšeg??)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 21:00   |   opcije


*trebalo je pisati... pž... valjda si takve x sreće...... :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:01   |   opcije


jel popoe mislio: bit će te svjedoci
daljnjih prepirki, svadja i tuča.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:01   |   opcije


it is the dawning of the age of aquarius ... :))) msilim, jel zna netko kad to dolazi? donna!!!

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:01   |   opcije


Tee kokice, pitaj bilo koju ženu ovdje kad je zadnji put naletila na Muškarca?

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:02   |   opcije


ja bormeš slabo to vidim.a kažu da ih još ima(čak i na iskri:P)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 21:03   |   opcije


pž, a šta je to muškarac?

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:03   |   opcije


CC... age of aquarius počinje negdje 2150... a do tad će ova planeta koju zovemo plava, zaista postati plava... jer će štetočine pokrepati i pasti duboko na dno velikog mora! :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:05   |   opcije


spozdravljam.idem malo sanjariti:)(glede hodanja po salonima ili kakve druge slične žensko-ženske zabave.stojim na raspologanju):)bilježim se.

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 21:05   |   opcije


pž... pa velim ja da to kaj vi tražite ne postoji... zato kaj vi žene ne vidite dalje od vlastitog nosa (valjda je vaš stvoritelj to tako htio) :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:06   |   opcije


aj, balahalice.. sve lijepo vizualiziraj:)

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:07   |   opcije


ne vrijeđaj mi pž,tidžej...mogla bih ti svašta reć(u obranu žena)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 21:07   |   opcije


magdal, ne znam šta je, al znam tko bi trebao biti :D

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:07   |   opcije


e, sad, ak ne postoji Muškarac, onda čemu uopće pristajat na to parenje koje spominješ, tee? :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:08   |   opcije


malo-sam-balahala... pa zato postoje komentari na blogu... izvoli... siguran sam da imaš puno toga za reći :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:09   |   opcije


moje prijateljice tvrde da se njihovi
muškarci ponašaja kao i njihova djeca
ali da se prema njima ne možemo uvijek odnositi kao
prema našoj djeci.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:09   |   opcije


bez brige CC... I repeat... ima žena koje vide da muškarci postoje :)

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:11   |   opcije


Nuklearna obitelj? Što je to, obitelj koja živi od konzumacije obogaćenog urana? Jao onome, tko osjeti njihov prdac.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:12   |   opcije


da, da, nuklearne su one eksplozivne, baš :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:13   |   opcije


kažu da je muškarac vrlo jednostavno
ljudsko biće. redovno treba hranu
i sex, voli automobile i nogomet.
nakon što je kratko vrijeme bio u ženu
zaljubljen i ponašao se kao luđak, sad
tu istu ženu s čuđenjem promatra i pita se: tko
je ova žena?

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:13   |   opcije


nije bez veze 'zmišljen onaj vic o Dudeku i Regici, kad Regica ni sama ne zna kaj bi štela :))

Autor: TeeJay   |   04.11.2009. u 21:15   |   opcije


a joj, pa kaj je Dudek primjer Muškarca? :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:17   |   opcije


tee, znamo mi, što bismo
htjele, ali obično znamo i da to ne
možemo dobiti.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:18   |   opcije


obrtnick ima manire Muškarca :D

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:19   |   opcije


Ali razumijem što si htjela kazati sa tom nuklearnom obitelji. Tu će supružnici biti najbolje prijateljice. Naime i njemu i njoj fali kur...ovaj penisa.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:19   |   opcije


A ta obitelj će imati zakonom propisanu djecu. dakle, biti će dva sina blizanca, jedan muško, drugi žensko.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:20   |   opcije


Dobro večer PeŽe. Lijepo je da me smatraš muškarcem sa tvrdim M.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:21   |   opcije


da, da, problem su ti kur...,ovaj
penisi postali. naučni svijet je
iritiran zbog loše kvalitete spermija.
ovo je samo mali primjer u nizu
problema.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:23   |   opcije


eto što se dešava kad se ljudi hrane sa obogaćenim uranom, tako se dođe do te nuklearske obitelji.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:23   |   opcije


no, dakle, obrtniče, to si ti sve pobrkao i sveo na jednu, ali tvrdu činjenicu :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:24   |   opcije


A sirotinja bise sigurno hranila osiromašenim uranom, pa se slijedom toga ne bi uklapali u idealnu sliku nuklearne obitelji i kao takvi bi bili etiketirani kao jedna od devijacija modernog, nuklearnog društva.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:24   |   opcije


NAravno CeCi, sve se to na kraju u isti kur..ovaj penis vodi. Vjeruj ti men ludom.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:25   |   opcije


lud ili obogaćen uranom, pž ima pravo :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:27   |   opcije


a i da...kaže se istorodna zajednca..ne više spolna:PPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 21:28   |   opcije


dođeš na kraju i začepiš raspravu :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:28   |   opcije


a mislim, razlike, donna :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:29   |   opcije


Istorodna? Bože moj, kao da sm ona nekoj njivi, svrstani pod kulturu pšenice ili kukuruza.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:29   |   opcije


A začepdba rasprave se najbolje vrši neći tvrdim.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:31   |   opcije


nova vremena su na vidiku kad će on
njoj reći: dođi draga da te malo zaprašim, baš onako kako je to
u kukuruzi uobičajeno.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:33   |   opcije


Kako je začepdba lijepa riječ, nekako su mi je puna usta...

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:34   |   opcije


a već sad govore: dođi da te zalijem :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:34   |   opcije


Aha, a onda će ona kazati, da zadnjih dana brije da je zelena salata ida se ne može oprašivati zato što ima fotosintezu.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:35   |   opcije


sad će i cajka: ćepi, ćepi, ćepi me, ti to radiš najboljeeee :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:36   |   opcije


sve dok je predigre, nije mi uopće bitno kako će svršiti :D

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:36   |   opcije


a on će reći: svaku veče imaš fotosintezu. hoće li te večeras proći
fotosinteza, ako ti obećam sutra kupiti
nove cipelice.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:38   |   opcije


pž, predigrom bi ti gnjavila naše muškarce.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:41   |   opcije


pž, ono, poslije predigre mogu dalje i sami, jel? :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:43   |   opcije


Nove cipelice? PA nema salata noge. Može joj samo obećati GMO DDT. Dior među pesticidima.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:43   |   opcije


Uostalom ja volim predigru, a ne ko sivonja, odma na stalažu da parkiram mečku u garažu, e.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:44   |   opcije


neće ona pesticide. ona hoće sunčane
zrake u obliku cipelica, kapljice vode
u obliku bisera i dijamanata ...

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:47   |   opcije


Ili nešto na prirodnoj bazi, nekakav prirodni đubar. Recim da joj pokloni KOKOŠ ŠANEL, uz prigodni stih - svaki uzdah tvoj, podsjeća me na gnoj.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:48   |   opcije


eto..ko šljivi brak, zavjete, obećanja..ionak je sve to potpisano samo zbog prve, druge, treće..n-te bračne noći..jer ona kao nije dala bez potisa, zavjeta, obećanja:PPPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 21:48   |   opcije


PA da onda oplahnuta predivnom aromom KOKOŠ ŠANELA razvije se u bujni, štono bi se kazalo, barokni primjerak salate.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:49   |   opcije


Uostalom, ako ćemo realno gledati, brak je samo period između dva razvoda.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:49   |   opcije


hehehe, šutim, trepćem i znakovito se smješkam:))))

Autor: previse-zensko   |   04.11.2009. u 21:50   |   opcije


eh, donna, sad ispada da su muškarci žrtve ženske prevare :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:50   |   opcije


... zavedi me, razvedi me ... :D

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:51   |   opcije


A kad smo kod šljivljenja, rado bih sad šljivio jednu šljivovicu. I na čačkalicu šiljio malo meze. Da ugrije i obveseli ovo moje srce staro, umorno.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:51   |   opcije


hahaha...oh, oh, kokoš šanel, on bi htel, ona ne bi htel...

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:51   |   opcije


Uostalom, kažu da je te razvedenice, razvedene ženske, da jih je najboje ćepit. I hrvatska je obala razvedena, zato hrle jebači svih zemalja na našu obalu, razvedenu.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:52   |   opcije


Da to je ona situacija, piškit ću, kakit ću.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:53   |   opcije


a jesu li razvedeni muškarci bolji od nikad ženjenih, to nas zanima? :))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:55   |   opcije


ružno zvuči ime "razvedenica".
samostalna je to žena, koja zna što
želi i što hoće, hm...

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 21:57   |   opcije


Ne znam, nisam ništa o tome čitao u Startu. Da pišemo doktoru Košpičeku, ako je još živ? DA njega pitamo? Ili Asima Kurjaka?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 21:57   |   opcije


e, sad ak ti ne znaš, onda moramo same probati, neki razumni statistički uzorak :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 21:59   |   opcije


Ružno razvedenica? A jel može raspuštenica?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:00   |   opcije


JA sam samo jedan obični obrtnick, ne mogu ja sve znati, nisam ja Arena.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:00   |   opcije


laku noć. svima. hvala na čavrljanju.
raspršite odajom kokoš šanel i sanjajte
šimu i šemsu.

Autor: magdal   |   04.11.2009. u 22:02   |   opcije


piši dr..brajši..on je savjetnik sa tri(?) braka iza sebe:)))

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:02   |   opcije


oženjeni pa razvedeni..su bolji..ovi neoženjeni imaju kompleks mame,pa im treba indoktrinacija koja ne mora biti uspješna, a ovi razvedeni su bar naučeni na terapiju, pa se ne prestraše:PPPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:05   |   opcije


Pisat ću ja Žuži Jelinek. Žuži me kuži. Tako nešto. Samo da joj ne padne na pamet, da me pozove na čvenk.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:06   |   opcije


aha, dakle, ovi s preporukom su ok, donna :))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:08   |   opcije


A dobro, jel ti razvedeni recimo trebaju pismenu preporuku bivše supruge o kvalitetama u krevetu? Ak oto treba, sumnjam da se buš koji tak najebal.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:12   |   opcije


Ili da pišem Mariji Štrajh?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:13   |   opcije


Ili Nini Badrić, ona je friška raspuštenica, tek izišla iz peći.

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:13   |   opcije


Možda je najbolje da pišem Jadranki Kosor?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:13   |   opcije


pa ne bi to bilo loše, recimo, da se utisne negdje, he made me scream :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:13   |   opcije


Ili Njegovoj uzoritosti, kardinalu Bozaniću?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:14   |   opcije


Misliš da ga bivša žigosa, ko teksaško goveče?

Autor: obrtnick01   |   04.11.2009. u 22:14   |   opcije


ma, ono, nevidljivom tintom :)))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:15   |   opcije


haha ma neee...deset je godina delal jedno te isto i odjednom to ne valja i nije dobro:PPPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:17   |   opcije


a donna, možda je probala radi usporedbe :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:18   |   opcije


la.donna mudra si ti!c.c. tu nevidljivu tintu baš sam kod saga na logu spomenula ja:P(anbilivibl)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 22:18   |   opcije


a rastavljen? zakaj je bolji izbor?..zato kaj je zahvalan za svaku lepu reć i gestu..jer ona prokl***..ku***..doma nije više niš godinama takvoga rekla ili delala:PPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:27   |   opcije


pa da bi bili tak zahvalni ne moraju bit rastavljeni :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:28   |   opcije


hahaha znaš kaj..ovo ovde ko da je skup mudraca..paron mudrica:PPP sve znamo, i uloge, i text:PPP

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:29   |   opcije


je, i još uvijek je zabavno :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:31   |   opcije


...samo zašto radimo onda te silne...greške u...koracima....1..2..2..;..1..2...2...to je ritam...a ne...kad svako vuče na svoju...stranu...pih i ta...argentina..i onaj bog na prstima..;-PPPP

Autor: dancing_killer-69   |   04.11.2009. u 22:46   |   opcije


dont cry 4me argentinaaaa:)))ola dans:)

Autor: la-donna-ines   |   04.11.2009. u 22:47   |   opcije


a teško ljudima platit plesni tečaj :DD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:52   |   opcije


plesačice...ja sam išla na tečaj.doduše zapao me loš partner...ali s učiteljem sam super plesala:)

Autor: malo-sam-balahala   |   04.11.2009. u 22:56   |   opcije


pa, učitelj je i bitan :D

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 22:57   |   opcije


...tečajevi zjape prazni...mnoga sredovječna žena...traži dalekozorom...muškog partnera...po plesnom podiju...ali avaj...pleše se zato subotom...u udobnoj fotelji sa plesom i onim...kvazi-mazi zvijezdama...valjda je to zbog plazme...i 3d efekta...pa se plješče nogama...kad već ruke ne znaju...radit...gdje treba...glede razvoda...ja sam latinoamerikanac...tamo nema suza na...advokatskim karminama...a imovina se riješava....uz pjesmu i ples...i nema greške u koracima...za preneseni smisao su oni...'europljani'..po tom pitanju.....http://www.youtube.com/watch?v=q6kQpkSiLfI....;-PPP

Autor: dancing_killer-69   |   04.11.2009. u 23:04   |   opcije


ama kakvi tečajevi, internet je budućnost :)))) dobar izbor, dans :))

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 23:07   |   opcije


...pa nemogu vjerovat,još se sumnja....pa ja sam nešto najljepše što se desilo našim zamrlim plesnjacima...još od doba...70-tih...kada je žario i palio(ne po tramvajima lovu iz đepova)...braco cigan...;-PPP

Autor: dancing_killer-69   |   04.11.2009. u 23:11   |   opcije


...zar misliš na one obijene tabane...što se miču u ritmu po ekranu......grrrrrrr....;-PPP

Autor: dancing_killer-69   |   04.11.2009. u 23:12   |   opcije


ma mislim da ruke u zraku ispred ekrana :DDD

Autor: CrystalClear   |   04.11.2009. u 23:27   |   opcije


...da čudna je biljka taj ekran...posebno kad mu prilaziš sa uzdignutim rukama...i pokazuješ dlanove...nekad je tako uvjerljiv....da mu se teško..ne predat....objeručke...http://www.youtube.com/watch?v=9wEP26DrtDI..;-PPP

Autor: dancing_killer-69   |   05.11.2009. u 0:26   |   opcije


moje osobno iskustvo...rastava je bolna, ali bolja od lošeg braka...ima mnogo ljudi koji nisu u stanju živjeti zajedno, nitko više ne mora trpjeti i evo ti rastava...a sloboda je zbilja jako relativan pojam...rastavljen uopće na znači slobodan, dapače...

Autor: kap_po_kap   |   05.11.2009. u 13:28   |   opcije


Dodaj komentar