he he........
Što kažu za ženu koja hoće biti ravnopravna sa muškarcima?....
21.11.2009. u 23:01 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Da je samopouzdana, normalna zena na mjestu...koja zna sto hoce.
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:01 | opcije
... neambiciozna :)
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:02 | opcije
nimfomanka :-)
Autor: SubjektZaObjekt | 21.11.2009. u 23:03 | opcije
Da nije skoro dobila)
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:03 | opcije
ježi ga istima, ravnopravne jesmo.. kod nas ipak ne postoji pisano pravo posebno za žene, posebno za muškarce. (il si ja to tako zamišljam..u praksi je drugačije :))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:03 | opcije
Ravnopravna??? pa kad je supa i kuca bilo isto??
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:04 | opcije
trnčeko, nisam razumjela..
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:05 | opcije
carla del ponte?
Autor: modruski_vitez | 21.11.2009. u 23:05 | opcije
He he he ovaj Subjekt zna.
Autor: sisa5 | 21.11.2009. u 23:06 | opcije
Kako nisi razumjela??.. najlakse je tako,kad ti ne pase ti ne razumijes)))))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:06 | opcije
časna riječ nisam razumjela..ovo supa i kuca.. na što si mislila??
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:07 | opcije
Trnčeko.... ovo ti bez kvačica katkad promijeni značenje :)
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:07 | opcije
Nije moguće nikako, jer VI muški vladate svijetom a me žene samo vama::))
Autor: biserna | 21.11.2009. u 23:09 | opcije
ja mislim, da je danas svaka normalna zena ravnopravna...tj. da se ne da tlaciti ili ponizivati, da bude na nekom zadnjem rangu...
meni se srce samo skameni, kada vidim u metrou, kako turska mala djeca, mali sinovi oko 5-8 godina vec smiju pljuvati ( mislim doslovno pljuvati) po mami, derati se na nju...jer ona samo ZENA u MARAMI...a ona nista...potistena, tiha, kao da je to normalno - jer je sin musko!
a gdje je to sin vidio...jedino u obitelji ili kod tate...
Ili kada Turkinje hodaju par metara IZA MUSKARCA..jer to tako kod njih...muskarac ide naprijed - jer je musko - poglavar kuce i obitelji...ma bljak....
To nije moj svijet, a opet si mislim i u nasim svijetovima imamo pasche, lijencine, muskarce koji zene omalovazavaju i zele sefirati....malo morgen!
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:09 | opcije
sta ja mogu kad nemam kvacice...li nije to sve sto meni fali)
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:09 | opcije
Hm, a gdje to žena hoće biti ravnopravna, na svojoj strani kreveta?
Autor: 1leega | 21.11.2009. u 23:09 | opcije
I naravno da smo zaključili..da je žena uvijek bolja od muškarca :))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:10 | opcije
Jojjj nette ne seri molim te...Turkinje zive ovdje bolje od nasi zena)) ..hahahhaa.....kad si ti to bila u Metro-u pa vidjela ?? prije 20-30 godina?
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:11 | opcije
ravnopravni smo samo po tome da nam život jednako vrijedi.
dok god ne budemo pi-pi na stojećeki, niš od toga.
i dok god ne budemo (većina) mogle nositi vreću cementa.
volim što sam žensko. jer mogu roditi.
jer imam pms sa svim dobrim i lošim stranama.
nismo ravnopravni !!!!
Autor: rakovaobratnica | 21.11.2009. u 23:14 | opcije
Evo ja sam danas popravila vrata ormarica u kupaoni, sa sarafencigerom popravila sarnire ;-) ...u kuhinji sam isto nesto popravila...zarulje sam neki dan stavila nove...teglim kistru flasa od 1.5 l vode iz kupovine....isto tako ocekujem da muskarac zna nesto i skuhati, tj, da ne umre od gladi - ako je sam doma ili ja u bolnici ;-)...da zna pospremiti za sobom...da zna kako funkcionira usisavac i ukljuciti perilicu za rublje...a drago mi je i kada mi muskarac nesto pokaze od tehnike kako to ide....volim biti SAM SVOJ MAJSTOR..to ja nazivam isto ravnopravnim radom...
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:16 | opcije
Hehehe, volim svoju neravnopravnost :))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:17 | opcije
sad mi je palo na pamet..kako sam se bila mučila sa promjenom gume na vešmašini.. i na kraju sam je promijenila sa pomoćnim alatom..kuhačama :)))))))))))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:18 | opcije
Turkinje zive bolje od nasih zena????? Ne znam , jos niti jednu Hrvaticu nisam vidjela da je ubijena ili maltetretiran od brace, samo zato jer se sminkala i isla u disko..
A u metrou to vidim svaki dan, kako se djeca cesto deru na majke...to sto pisem, pisem iskreno...
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:18 | opcije
...i po mogucnosti imati ravnopravno pravo na njegovu penziju,i alimentaciju i sve jer ja necu raditi ako se rastanem iiiiiii....i nos nekim treba razbit..odvest ih u Bosnu na godisnji gdje nece znatikako se zove)))jebala ih zenska prava...Angela Merkel.
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:19 | opcije
da se još ne osjeća ravnopravna?;)
Autor: Leah_ | 21.11.2009. u 23:20 | opcije
Zbog cega ti ovdje vices?
I ja sam se rastala i RADIM i ne primam nikakvu podrsku svoga bivsega jer sam dovoljno ZENA da zaradjujem za sebe...ti zivis u Njemackoj?
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:22 | opcije
Nette nasi su lijepi sa vana,to je tocno ....ali sta se u kuci desava??
a ti citas Bild i mislis kako si popila pamet cijelog svijeta))..u Bild-u pisu od drugim(obicno Turcima) da bi prekrili svoja govna ))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:23 | opcije
Trnčeko, ne razumijem niti o kakvim penzijama i alimentacijama pričaš..
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:23 | opcije
Nikad nisam kupila Bild! O cemu ti opet?
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:24 | opcije
Da....ja ne vicem)) samo mi ides na neku stvar sa Deutsche Meinung)
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:24 | opcije
muškarac se treba materijalno brinuti za obitelj, a žena treba držati 3 ćoška. onda sve funkcionira.
Autor: rakovaobratnica | 21.11.2009. u 23:25 | opcije
Jebi ga rakova, ali sam primijetila da večina žena na iskrici..radi.. i materijalno brine o svojoj obitelji. I još tegle ćoškove :))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:26 | opcije
Ne govorim o "deutsche meinung" nego govorim o tome sto OSOBNO DOZIVLJAVAM, sto vidim , sto cujem, sto znam!!!
TI mjesas malo jabuke i kruske!!!
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:26 | opcije
i meni muz ok je vikao iz vlaka........CUVAJ DJECU-------CUVAJ KUCU.....ja nisam cula,a kad mu je dopizdilo i kad je rekao....jebi seeee....ja sam cula))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:26 | opcije
( s time da sam ja samohrana i sve znam i mogu sama, no to nije najbplje i najzdravije za sve)
Autor: rakovaobratnica | 21.11.2009. u 23:26 | opcije
RAkova, to si dobro rekla...
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:27 | opcije
...mozda sam pretjerala.ipak ste vi samostalne i moderne zene..spremne nosit cetiri coska.....soyyy.
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:29 | opcije
Jel pozna tko u Hrvatskoj ženu kojoj muž plaća alimentaciju.. ne djeci..nego njoj??
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:30 | opcije
meni je pun kufer toga da sve moram znati sama. i ne tražiti nečiju pomoć. možemo sve. moramo. pogotovo ako smo majke.
a ni muškarcima u istoj situaciji nije ništa drugačije.
Autor: rakovaobratnica | 21.11.2009. u 23:33 | opcije
Znas sta bezdusna))) ja zivim u Njemackoj i vidjela sam oko sebe ta prava koliko su nekom dala krila...jer zena ima pravo na sve,kozu da ti skine i obicno su ti muskarci posle postali alkosi ili napustili Njemacku jer nema drugog izlaza))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:34 | opcije
Samohrana sam majka praktični od rođenja djeteta.. bez kune alimentacije. Valjda me tko pitao imam li gdje živjeti, za režije..ili za kruh. Ako sam cijelo vrijeme zarađivala za svoju obitelj, ako sam stambeno zbrinula svoju obitelj.. ako ne ovisim o nikome.. imal li pravo biti pravno jednaka muškarcima (ravnopravna). Imam li pravo očekivati od muškarca.. dužno poštovanje??? :))))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:36 | opcije
Sve možemo same ali nam teba neko da spustimo glavu na rame..
Autor: Neidentifikovana | 21.11.2009. u 23:36 | opcije
Trnčeko, govorimo iz posve različite perspektive..i iz drugačijeg zakonodavstva. Kod nas žena kad se rastaje..ne da ne dobije alimentaciju za sebe od muža.. nego dobije i nogom vrit zajedno sa djecom.. (čast izuzecima muškarcima)
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:39 | opcije
Da Dušica,...moj susjed plača alimentaciju bivšoj ženi iako ona živi sa drugim muškarcem,dokazano istinito…..vidjela rješenje i nije mi jasno..
Autor: biserna | 21.11.2009. u 23:40 | opcije
Znam ja za jednog jadnika koji poslije razvoda podiže dvoje njihove djece i još mu dosudilo da mora uzdržavati i bivšu...
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:40 | opcije
fala biserna, znači, ipak postoji i takav slučaj.. rijetki su..zato sam i pitala..postoji li..jer postoji zakonska mogućnost, ali se rijetko poštuje.
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:41 | opcije
istima, znam ja muškarca čije je dijete odraslo kod njega, a zakonski je morao ženi plaćati alimentaciju..jer je ona na akonto djeteta dobila gradski stan.. i kad je tražio zvanično skrbništvo.. centar je htio vuči dijete po sudu.. plaćao je mir djeteta da ne svjedoči protiv majke :))
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:43 | opcije
Ali u ovom slučaju nije uredu, jer ona živi u izvan bračnoj zajednici sa drugim muškarcem.
Autor: biserna | 21.11.2009. u 23:44 | opcije
:)) nije ni ovo bilo u redu da plaćaš alimentaciju za dijete..koje živi kod tebe.. U konačnici se može sudski oboriti.. ako druga strana baš inzistira..
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:45 | opcije
Ne moze zena bas sve sto ona hoce, rastavljena sam i isto znam sto se danas sve moze i sto se ne moze! Uvijek ima iznimaka koji vole rat i prljavi ves i jedni drugi gule sto stignu....I zakoni u Njemackoj nisu vise kao sto su nekada bili...odredjena svota novaca uvijek mora ostati muskarcu za zivjeti...a zene polaze ranije raditi..dob djece, do kada majka moze ostati doma s njima, su se isto izmjenila - dakle ne moze ni majka beskonacno primati alimentaciju za sebe - nego se mora od izjesne dobi djeteta pobrinuti za svoj zivot i posao...
Naravno da uvijek postoji iznimaka, ako je zena bolesna ili djete... i zasto muskarac ne bi trebao placati zeni i djetetu, sve SAMOHRANE majke znaju, koliko je to naporan "posao" odgojati i uzdici djecu svaki dan, brinuti se 24 sata na dan i sve je okrenute prema djeci, kada su djeca mala -sve se vrti oko njih...dok muskarac poslije posla navecer ima svoj mir i manje obaveza oko djece, propsavane noci i slobodne vikende...( govorim o omjeru, naravno da i muski imaju svoje druge probleme ili pozele svoju djecu). Dakle, ako se zena brine za djecu a djeca su jos mala- ako brak nije bio uspjesan i za sve je rastanak bolji - od daljnjih svadja pred djecom - u cemu je to tako lose - da muskarac podrzi zenu i djecu u alimentacijama - dok djeca malo ne porastu i zena pocme raditi, da moze brinuti i za sebe?
Ja brinem za sebe od svoje rastave i nikada nisam dobivala nikakvu alimetanciju...
Trnceko, ako ti se ne svidja Angela Merkel, ZAKONI u Njemackoj i sve je tako sranje...zasto zivis onda tu?
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:46 | opcije
...prvo je dovede iz Hrvatske ,usvoji i njeno dijete ,postavi je na noge i ona ga posle sjebe))) tisucu primjera....nikad on-nju....Zato se najezim.jebe mu mater kako zaboravis sve ono dobro ,kad sretnes nesto drugacije?ne bolje,ni gore smo drugacije je dovoljno da ti pljunes na ono do jucer)))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:47 | opcije
heh, kuda nas ovo odvede.... a ja samo htio prodati geg sa onim 'neambiciozna' :)
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:48 | opcije
Što mene nije koji odveo i posvojio.. :(( Tako mi i treba kad na iskrici tražim sponzora :))).
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:49 | opcije
Ja zivim ovdje nette jer mi se zivi)) Necu koistiti njihove *povlastice* za zene jer ja sam vjerna svom nebu i znam sta je zena a sta muskarac...ti ako si zaboravila(zao mi je) nema nista gore nego zaboraviti tko si...a nikad neces nista drugo postati))
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:50 | opcije
Rješenje koje sam čitala je nerazumljivo pravničkim jezikom a kamoli laičkim a pravnomoćno je:(
Autor: biserna | 21.11.2009. u 23:52 | opcije
ha... brezdušo... rekli bi naši stari... Bolje mu taknut u vreću osinjaka ;)
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:53 | opcije
hahaha bezdusna bi sve okrenula)..♥
Autor: Trnceko | 21.11.2009. u 23:55 | opcije
hahahhaha Trnčeko, sad si izvalila glupost iskričinog bloga. Iskreno, nebih bila takva žena da bih trpila muža koji bi mi ljubavnicu doveo u naš krevet. Takva lova ne postoji. U tvom dnevniku piše drugačije. Jesi li ti žena, ili si samo interesno biče.. o tome bi se dalo i nemaš niti jednog razloga smatrati da nisu žene one žene koje su DRŽALE DO SVOJE ŽENSTVENOSTI I DOSTOJANSTVA pa se rastale.
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:56 | opcije
Biserna.... kad rješenje postane pravomoćno kasno je za žalbu.... kakvo god da je... Velika je pogreška ne uložiti žalbu.
Autor: istima | 21.11.2009. u 23:56 | opcije
Trnceko..uvijek ima budala na ovome svijetu i ljudi koji iskoristavaju i zakone i ljude...ali opet sam sretna da zivim ovdje i da je puno toga regulirano da se majke i djeca zastite, a opet muski isto imaju svoja prava ( prava na djecu vidjeti ih, prava na ferije sa djecom, prava Bozic s njima provesti..pa cak i jednaka prava na sve sto se djece tice ( fift-fifti)boravisno pravo - gdje ce djece stanovati itd..sve se moze fifti-fifti sa majkom javno pribiljeziti kod Jugendamta, zar ne?)
LJudi su ti, koji stvaraju probleme, kompliciraju, zagorcavaju...a ne zakoni!
Jadna ona majka u HR ili Bosni, koja ne prima za svoju djecu nikakvu alimetanciju i nema za kruh i mlijeko ili zimski kaput za djecu - jer se godinama bori za trun alimentacije na sudovima...i nista rjeseno ili muz ne placa...
A ovdje zavrsi i u zatvor - ako ne plati!
Eto to mislim, da ima nesto i dobroga u politici Angele Merkel- koju ti proklinjes.
Autor: nette_sie | 21.11.2009. u 23:56 | opcije
Istima me poznaje.. i kad kažem da sam ženstvena (aj godine na leđima), ne lažem. Žensko sam od glave do pete.. al majke mu mile.. onda želim da se mene kao ženu i poštuje..ja poštujem muškarce kao muškarce..i onda možemo biti ravnopravni. Nisam žena..ako dozvolim da me se gazi.
Autor: bez_duse | 21.11.2009. u 23:59 | opcije
Trnceko...sto si ti meni sada napisala, da NE ZABORAVIM TKO SAM? Mislis ODAKLE SAM?
Pa mogu ja biti iz Irana...tamo se roditi...a cijeli zivot zivjeti u Njemackoj....sto to ima veze tko sam i gdje sam rodjena?
Fakt je o cemu pricamo, a ne babske price" ne zaboravi tko si"...
Nitko nije sam izabrao gdje ce se roditi..Vazno je u zivotu uciti dok je covjek ziv i bez obzira tko je - i odakle je - i gdje zivi - objektivno razmisljati.
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:01 | opcije
Znam ja Istima, a susjed je još imao nadu pa me pitao.
Autor: biserna | 22.11.2009. u 0:01 | opcije
bezdusna)) ti moj nevnik nisi procitala do kraja.ca niti sredinu njega..tek dio njega.....a nije lova nikad bila upitna..ako se sjecas svu njegovu lovu sam ja dala za njegovu kauciju)))meni je bilo vazno nesto sasvim drugo)
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:02 | opcije
Istima, ti se smijuljis iza kuta i citas kako mi pisemo....a? ;-)))
A sto ti kazes za zenu koja zeli biti ravnopravna sa muskarcem? Imas li jednu takvu doma? ;-))) Pricaj, pola ti se prasta ;-))
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:05 | opcije
Da je glupa i da ima prenisko postavljen cilj.
Autor: _salut | 22.11.2009. u 0:06 | opcije
Istimu jedna htjela uzjahati da ju doživotno uzdržava.... ono... pršte dijagnoze na sve strane... Aa... moralo se to nako na čistac... Ko te guzi neka ti i guzu zapunjava...
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:09 | opcije
....ehhhh sad ti istima)).nije moguce))
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:15 | opcije
joj..sve u prenesenom znacenju...vise ne kuzim tko koga guzi..hahahah...shvatila sam da te je netko htio izkoristiti i da se nisi dao? ...
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:15 | opcije
Tražim sponzoraaaaaaaaaaaa!! Baš sam ženstvena večeras.. u piđami na cvjetiće (flanelastoj), imam ispletene dvije pletenice ko Hajdi..došla sam na iskrici samo da mi se lak na noktima osuši.. a vidi me.. (sponzori pozaspali od puno posla..) :(((
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 0:16 | opcije
tiše tamo :-S
Autor: SubjektZaObjekt | 22.11.2009. u 0:17 | opcije
istima, oćeš me sponzorirati.. ja ti bum dobra..dobro kuvam, perem, peglam.. prašina me malo zajebaje.. koji Glumičićev zahvat..i bit ću ko nova :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 0:18 | opcije
hahahaha...bez duse...bas si mi sexi u toj pidjami ;-)...a ravnopravnih sponzora nema...svi otisli spati i sexi hrcu...;-)
idem i ja sada...nisam bas zenstvena veceras...ali za svoj krevet dovoljno zenstvena da zahrcem...;-)
sponzora necu..cim ga imas, odmah i nove muke i probleme..samo moras vise vesa prati i kuhati ;-)..a ovak, papas, hrcec, peres kada god hoces RAVNOPRAVNO sama sa sobom! ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:20 | opcije
Moja ti (sad bivša) najprije smislila plan... Mi bi se razveli, ali nastavili živit skupa.... onda to preinačila... Otišla živit drugdje, al se ne bi razvela... Onda se razveli... E sad bi ona uzdržavala dijete, a ja da uzdržavam nju (i drugih dvoje djece)..... Ma maštovito stvorenje, što da vam pričam :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:23 | opcije
Ma znaš što nette.. baš si volim biti doma domaćica.. pa malo ugađati članovima obitelji..to je tako po ženskoj naravi i onda smo si sve tako važne kako nas oni trebaju. U konačnici (i danas) shvatih..da smo mi žene ipak gazdarice. Kad po propisu dreknemo..svi su u stavu mirno :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 0:23 | opcije
(i nek si muški uzmu svoju nadmoć.. ništ ne mogu s njom :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 0:24 | opcije
Istima, mozda tvoja bivsa ne zna sto hoce?
Jesi ti onaj poljoprivrednik, ovcar?
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:24 | opcije
Bez Duse, i ja sam danas dreknula na svoga sina jer me nesto nije slusao kako je trebao - imas ti pravo, trgnuo se tako jako - da se ponizno IZVINIO i odmah napravio sto sam htjela....ipak se zna , tko je GAZDA u kuci ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:27 | opcije
hm hm.... Brezdušo.... ako ti sad obećam, mogo bi se ujutro pokajati... zato, prije se moramo naspavati :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:27 | opcije
ja danas predveće ćornula sat vremena..i sada naspavana.. ajd pozdravljam..idem peglat..ionak nebum još spavala :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 0:29 | opcije
netta... točno, nije znala... No, polako je naučila... samo nisam siguran jel joj se baš sviđa to što je naučila :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:31 | opcije
...jesam ovcar ))) rekao je jedan moj prijatelj ali nisam kurban ovan)
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:31 | opcije
Ne da mi se ici na tvoj profil...koliko se sjecam, ti si poljoprivrendik sa ovcama? Ako jesi, mozes li ti to rjesiti i u naturalijama ;-) svaki mjesec po jednu ovcicu ;-) jooooooj da mi je janjetine jednom u mjesecu...sto bih dala ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:33 | opcije
hm, Trnčeko.... dobar ti prijatelj :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:33 | opcije
ja sam Istima pitala, da li je ovcar? ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:34 | opcije
A vidiš, u tom i bio problem... Gospođi ovčice mnogo smrdile, pa si milostiva htjela jedini dodir sa njima imat preko uplatnica :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:36 | opcije
Netta... zar u njemačkoj neima janjetine ?! :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:38 | opcije
ima ali najcesce iz Novog Zelenda...ili iz Njemacke..a ja bih domace ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:39 | opcije
Pravi muskarac je moj prijatelj))..ono malo jada sto ONA ima medju nogama nije njegov citav svijet )).
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:41 | opcije
he he... počeli su i ovdje neki naručivat janjetinu preko 'getroa' duplo jeftiniju.... no, čini mi se, brzo su odustali :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:43 | opcije
ja poznajem jednog naseg covjeka koji drzi ovce i kod njega narucim kad ima mlade.....velika je razlika))..ili iz Francuske jer mi nije daleko kod seljaka).
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:46 | opcije
heh, Trnči... ni ni meni više... No, nekako sam se bolje sviđao sam sebi dok je bio...
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:47 | opcije
ja cu janjetinu naruciti preko Istima...jer ja znam sto hocu ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 0:47 | opcije
za Nettu ću čuvat meni najdražeg ovnića ;)
Autor: istima | 22.11.2009. u 0:51 | opcije
istima....da je Bog htjeo da covjek zivi sam nebi stvorio zenu....i obrnuto..najbolje je u dvoje i sve je drugacije)) ja radim u starackom domu i znam toliko sudbina i pisala sam o *jednom* koje ostane ..Odhranila sam dvoje djece svoj pok.sestre ,danas su svoji ljudi i imam svoje dvoje koji ce kad tad otici svojim putem i hvala Bogu da je tako.A ja i moj *muskarac* dok nas smrt ne razdvoji)...
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 0:54 | opcije
Trnči... Slažem se da smo napravljeni da ko dvije puzzle tvorimo JEDNO.... no, bolje biti i bez svoje puzzle negol se na silu sklopiti sa neodgovarajućom :)
Autor: istima | 22.11.2009. u 1:00 | opcije
vjerojatno kazu...da nije zenstvena..:)
Autor: Black_Dragon | 22.11.2009. u 1:05 | opcije
ona koja hoce biti ravnopravna sa muskarcima, znaci da ima potajnu zelju...biti muskarac...
Autor: Black_Dragon | 22.11.2009. u 1:06 | opcije
nisam ja protiv istima...svatko ima pravo na svoj izbor i mir...ali mi ide na neku stvar koju nemam kad cujem neke zene heroje.ma vidi molim te...svaka cast svakoj zeni ali ne volim kad su uvijek u pravu i samo one vole svoju djecu jer su ih *same* odhranile ....a vjerovatno i napravile)
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 1:06 | opcije
zao mi je da nisam na vrijeme dosla da prodiskutiram...ja sam jedna od zena koje dobivaju alimentaciju za sebe i to pola njegovog primanja, njegovih nagrada, od sad pa na dalje, dok ne ode u penziju, a onda pola penzije...nikada nece biti slobodan od mene...a i red je, bili smo 26 godina u braku, odrekla sam se svega, karijere, posla, da bi odgajala djecu i njega tetosila...to mi je sada naknada za minuli rad...steta da to nisam mogla prije reci...a i kad se udam, ako se opet udam, ta alimentacija mi ostaje, pa vi recite sta god hocete, to je pravda, necu valjda ici poceti raditi sa 60 godina...a ako on ima pravo imati zenu, isto takvo pravo da imam muskarca, imam i ja...te vase diskusije nisu zdrave...zasto ne bi zena koja je ucestvovala u karijeri muza, kad se rastanu, dobila pola njegocih primanja, zasto?
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:08 | opcije
u tim situacijama djecu se najčešće instrumentalizira, svjesno ili nesvjesno ...
Autor: istima | 22.11.2009. u 1:10 | opcije
meni su djeca 32 i 27 godinaa...ja sama potrosim njegovih pola primanja i pritom uzivam, jer znam da sam ih krvavo zaradila
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:11 | opcije
aha... njega si otkantala, ali njegova primanja nisi...
Autor: istima | 22.11.2009. u 1:14 | opcije
mama .....sve je ok...i treba da dobije to je njen trud koliko i njegov...Moja je mati hranila nas a caca zivio u Njemackoj,pose je imala njegovu penziju,...pa i ona je zaradila(otisla sam predaleko) mislila sam o *sjebati*nekog sto je najcesce!
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 1:15 | opcije
a ha, ja njega nisam otkantala, nitko nikoga nije, dogovorili smo se da se vise ne volimo i razveli se, sta ja sad trebam poceti raditi sa 60 ili otici traziti flase, sta je vama ljudi, budite realni
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:15 | opcije
krivo mi je da tu osobe, koje cijenim, smatraju da zena nema pravo na pola muzevih primanja...to nije brak od 2 godine, to je 26 godina ljudi moji, cijeli zivot...
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:17 | opcije
bio je toliko fer i posten, da je sam napisao sta zeli za mene, da mi bude uvijek isto financijski, kao da sam udana za njega, jer svjestan je on, da bi bilo sve zakurac, da nije bilo mene, koja sam sve koordinirala, dok je on putovao po bijelom svijetu...sta ja mogu, kada sam imala za muza casnog covjeka
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:19 | opcije
...ako si citala moje komentare ja uopce nisam mislila da nema pravo))
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 1:20 | opcije
Žao mi je... nemaš pravo na pola primanja za koja on radi, a ti ne radiš ništa, nego, kako veliš... uživaš. I 26 godina nije cijeli život.
Autor: istima | 22.11.2009. u 1:21 | opcije
jedini je problem sada, da ne naletim na nekog muskog sponzorusu, pa da moram sponzorirati nekoga, zbog malo ljubavi i onda sve to zajedno placa bivsi...e to mi se gadi
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:21 | opcije
....dali je on bio *samo* fer ili je svjestan i zahvalan tebi kao zeni to je vec drugo)) ljudi koji se rastanu ne moraju pljvati jedni na druge.rijetka si i budi sretna zbog toga))
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 1:22 | opcije
zao mi je u krivu si istima, gledas iz svoje egoisticke pozicije, sta ti mislis da ja mogu sada naci IKAKVI posao, a nisam radila od 1987. godine, a zavrsila sam fax, je li realno da nadjem posao?
ako nije, od cega onda mogu zivjeti ili se mozda trebam ubiti, pa necu nista trositi
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:23 | opcije
ja sam puno vise vidjela zena koje isu fer nego muskaraca))...zalosno ali tako je....Najgore od svega je sto djecu(malu djecu) uzimaju kao svoje oruzje))
Autor: Trnceko | 22.11.2009. u 1:24 | opcije
Djus Mama, Ja smatram da je vas dogovor prilikom rastave: LOGICNO I POSTENO..! Niti njemu fali , niti tebi...imate oboje dovoljno za zivot...druga je stvar, da se nisi brinula ili imala djecu i imala svoj posao kojeg si studirala da ga imas za ZIVOT - e onda bi i dalje zivjela od svoje karijere ( da si je imala).
Odrekla si se pola svoga zivota i najlijepsih godina, odrekla si se posla, unaprijedjivanja u poslu,diplome - sve u korist obitelji i djece..Sada si u godinama gdje i ne mozes naci posao ili mozes imati status penzije - za koga se sada trgati...? Red je da ti zivis i sporazumno ste sve napravili, bez da nekoga nekog ljusti ili koristi. Posteno je od strane tvoga bivseg!
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 1:24 | opcije
nette, hvala bogu, logicno razmisljanje...ja sam radila u hr 15,5 godina, nisam vrtila palcima, od prosle sam godine u penziji koja mi je 1000kn, dakle, ja bi sada trebala opet poceti raditi? to je van pameti...da i 'uzivam' u prihodu, jer mi je to minuli rad...zaradila sam svaki $
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:29 | opcije
laku noc svima, ocigledno ste otisli, a ja se tek zalaufala, bas bi se danas svadjala, narocito, kad znam da sam u pravu:))))))
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:38 | opcije
(ja speglala, vi još tu.. ) Lani je jedan naš sijenjeni iskričar ostavio nakon 25 godina braka svoju ženu i četvero djece. Ona nije radila.. samo jedno dijete je punoljetno- fakultetlija..najmlađe 9 godina. Jedino što plaća je tri i pol hiljade kuna alimentacije djeci.. On ima drugog komada. To je muškarčina :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:39 | opcije
to sto je on svinja, ne znaci da je to pravedno i da to mora biti pravilo....svinja, ostaje svinja
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:40 | opcije
Negdje sam citala, da bi se jednu majku i domacicu trebalo placati za puni radni odnos doma - oko 2000 eura.
Dakle i to je rad, trebala bi drzava za porast stanovnistva stvarno honorirati, platiti - a ne gaziti tu dragocjenu podrsku u drustvu i reci poslije: BILA SI SAMO MAJKA- NISTA NISI RADILA!
Da se taj rad kod kuce, placa i uvazi kao PRAVI POSAO koji nesto doprinosi obitelji i drustvu - onda bi zena zaradila i zvanicnu penziju...
Ovako kod tebe Djus Mama nije "penzija" sto dobivas od svoga muza - nego NEPSOTENO LJUSTENJE BIVSEG ;-) - interpretiraju drugi....
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 1:40 | opcije
da, to je izraz, da sam ga 'oderala'...a sta je on onda mene, sve ove godine?
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:44 | opcije
nette.. baš je slatko čitati naše odnose plaća sa tvojom kad je napišeš. Kod nas je dva soma eura jaaaaaaaako velika plaća :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:44 | opcije
#Bezdusnice, nisam ja napisala svoju placu...nego sto je drzava izracunala, koliko bi jedna MAJKA I DOMACICA trebala zaraditi - koliko VRIJEDI NJEZIN POSAO cijeli mjesec - punom parom!
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 1:45 | opcije
đusi, stvar je dogovora. Da mene sada netko digne sa mog radnog mjesta, otfura u drugu državu..da ja tamo brinem obitelj on posao.. i ja bih očekivala svoj dio naknade za moj rad.. jer smo se tako dogovorili.
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:46 | opcije
ja dobivam puno vise od toga...sve je relativno...u svakom slucaju, ne bi bilo posteno da spadnem na prosjacki stap, samo zbog toga, jer je nestalo ljubavi ili bilo cega drugog...a to sto se to svakodnevno dogadja, to je propust zakona, sudstva...jednog ce se dana i to izregulirati
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:47 | opcije
bezdusna, to je upravo tako, UPRAVO TAKO, sto se i bilo dogodilo
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:47 | opcije
U stvari, mislim da mi svi previše očekujemo od zakona, umjesto da se jasno nešto kaže i dogovori, ako treba i predbračnim ugovorom.. ali neeeeeee..svi glume da vjeruju u ljubav, a poslije izvise. Komercijalizirana ideala ljubavi. Idealne osobe..idealni životi. A u stvarnosti toga nema. :))
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:50 | opcije
odoh ja pajkiti...tko ce meni nadoknaditi moj san, jer necu moci odspavati ;-( ...
Rumunija za mene nema razumjevanja ... ;-)
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 1:50 | opcije
Laku noc svima...
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 1:51 | opcije
ja i speglala..i pripremila sutra što ću kuhati... Danas sam predveće malo odspavala..poslije popila kasno kavu..i vidi.. gledam ko zeko..
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:51 | opcije
laku noc deca...malo mi je prekipilo, oprostite...ali sve bi to opet rekla
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:52 | opcije
Đusi, tome služi razmjena mišljenja. Svatko može najbolje ako govori iz svog iskustva.. nemaš razloga za opravdavanje :)
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:53 | opcije
niti ja nisam nocas spavala, takoreci uopce...ili mi se ucinilo, ali kao da sam svakog trenutka bila svjesna...ali sada je kod mene tek oko 8 navecer, jos je dugo, kad cu ja ici spavati
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:53 | opcije
Bio je lijep dan, pa sam radila po dvorištu..sunce me izmorilo..i ja legla ubiti oko..pa malo i previše, mimo običaja :)
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:55 | opcije
zao mi je da nema istime, da ga pitam neke stvari, iako, svaki je slucaj za sebe...a i valjda je njmu mladja zena, a ne metuzalem, kao ja...jedan mi je decko bas maloprije napisao, da je on zaineteresiran za starije zene, on ima 22 godine
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:55 | opcije
Ionako ću oko 5 bez budilice..na noge lagane.. :)) Noćka, idem pokušati zaspati.., ako ne, malo ču uhvatiti knjigu ..
Autor: bez_duse | 22.11.2009. u 1:56 | opcije
izgleda, da oni koji su ostavljeni na neki nacin, da su oni ogorceni, a to nije pravo stanje istine
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:57 | opcije
laku noc i tebi, ostadoh sama, sola, alone:)))
Autor: juicy-mama | 22.11.2009. u 1:57 | opcije
e ja se probudila...a njih nema ;-)
jutrooooooooooooooooooo
Autor: nette_sie | 22.11.2009. u 8:39 | opcije