Ima osoba kojima itekako nedostaje samopoštovanje...

Da li biste uistinu oprostili nevjeru? Ne osjećaju li se takve osobe jadno...u tuđim očima sasvim sigurno.

03.02.2010. u 12:12   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zašto bi tuđe oči bile bitne

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:16   |   opcije


prosla sam taj dio...oprostaj ne postoji...prva kriza i tom zubu otpadne plomba:))

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:16   |   opcije


Naravno da su bitne, ali prije svega zbog osobe o kojoj je riječ, čovjek je socijalno biće..

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:18   |   opcije


ne znam kako se to može oprostiti, ja nisam mogla, ali ne zbog tuđih očiju, nego svojih...

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:18   |   opcije


Najvećem broju ljudi takve osobe su uistinu jadne.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:19   |   opcije


surp odonda nosi naocale...:))

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:19   |   opcije


uopće nisu bitne jer tko može znati što se točno događa između dvoje ljudi.

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:19   |   opcije


a obaziranje na tuđe oči, i kakvi smo u njima, nema veze sa samopouzdanjem.

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:19   |   opcije


ko je socijalni slućaj?:-))

Autor: danen02   |   03.02.2010. u 12:20   |   opcije


Sasvim sigurno, najprije zbog svojih. Ako je neka osoba bila sa nekim znači da je ona sa kojom je bila do tad nije zanimala, niti joj je stalo do iste.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:20   |   opcije


lili,ko je jadan...onaj ko oprosti ili onaj koji je svrljao???

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:20   |   opcije


dev, nema potrebe, još se u ogledalu jasno vidim:))))

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:20   |   opcije


Jesu to u glavi socijalni slučajevi. Nikad u životru ne bih bila sa osobom da znam da je takvo što nekom prije oprostila.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:20   |   opcije


dapače, što više držiš do mišljenja 'sredine' to to više nedostaje samopouzdanja.

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:21   |   opcije


Ja mislim kak i mama avijon. Sad smo dva dva:-))

Autor: danen02   |   03.02.2010. u 12:21   |   opcije


Onaj tko oprosti.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:21   |   opcije


Uopće nisi u pravu. Samog sebe srozavaš oprostiš li takvo što.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:22   |   opcije


Meni su takvi muškarci prave pizde.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:22   |   opcije


hm....nisam sigurna da si u pravu...ne gledam tako na te osobe...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:22   |   opcije


To nije nikakav muškarac.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:23   |   opcije


uff, to je za mene preozbiljna tema, preveć se filozofira, ja sam zajebant.:-)) Idem ja, pa pa:-))

Autor: danen02   |   03.02.2010. u 12:23   |   opcije


A nego kako Dev, a što su nego pizde...

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:23   |   opcije


Tu baš nema nikakve filozofije.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:24   |   opcije


ajme svasta....odoh!

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:24   |   opcije


IMA I GORIH STVARI OD TOGA.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:24   |   opcije


ja nikad ne bih bila tako isključiva prema postupcima drugih ne znajući okolnosti

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:24   |   opcije


yap! čist da ga shejhohej za koji dan, mjesec, godinu! cc (bu mene neko varal i još mi priznal!!! gad!) ;D

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:24   |   opcije


prevara je odgovor na pitanje dal si te dvije osobe pasu ili ne!samo umjesto da se rastanu,jedna osoba vara...umjesto obrnuto.....prvo rastava pa tek sve ostalo...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:25   |   opcije


Slazem se sa Mom....osudjivanje drugih nam je postalo zanimanje kad nemamo sto drugo raditi,ili nam je priv zivot toliko plitak,pa se bavimo problemima drugih....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:27   |   opcije


Meni su to najobičniji pizdeki, ni m od muškosti.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:27   |   opcije


di rastava? ;) nis ja u braku! ;DD

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:27   |   opcije


Daj, molim te, koje okolnosti. Neka ili neki se je sapleo i pao preko...:)))

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:27   |   opcije


Svi mi kako god okreneš osuđujemo druge, naravno ako znamo slučaj. A u slučaju prevare nisu potrebne nikakve analize.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:29   |   opcije


lili,ovdje ocito govorimo o prevari muskaraca!pa i zene varaju....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:30   |   opcije


jok-to su sam hedonisti (iako kod većine preljub nema nikakve poveznice s užitkom)

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:30   |   opcije


Jer si ti savršena ,jel da?Pa ko bi se tebe usudio prevariti?

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:30   |   opcije


okolnosti recimo da želi nastavit živit sa svojom djecom a ne ih viđat svaki drugi vikend, eto primjera ili je i taj pizda

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:30   |   opcije


Ma neee, to je u afektu..:)))

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:31   |   opcije


nisu potrebne analize?a potrebne su kad treba osudjivati onu koja je oprostila???

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:31   |   opcije


Ma koji je to muškarac koji bi takav život nastavio, i koju sliku gradi u očima djece. Najobičniji pizdek.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:31   |   opcije


imaš ti djecu?

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:32   |   opcije


Ni za jednu, ni za drugu stranu. Ako je došlo do prevare za takvo što uvijek ima razloga.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:32   |   opcije


MoM al osoba s kojom liježe to treba znat? Ak je tak to je dogovor a ne prevara.

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:33   |   opcije


Nemam, kakve to veze ima. Misliš radi opravdanja onih koji imaju djecu sa nekom/nekim pa su i dalje u braku. Što misliš kakve dojmove ostavljaju na djecu?

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:34   |   opcije


razloge za oprostiti,lagati,prevariti,i za mnoge druge stvari,svatko ima....i nek se svatko povodi za onim sto misli da je najbolje!Ne osudjujmo druge,jednom se i sami nadjete u situaciji zbog koje moras donijeti odluku....kamo srece da je mene moj muz prevario prije,sve bi bilo prije gotovo....nek me varaju svi dok mogu,jednom cu otvoriti oci,samo nek to bude prije,ne kasnije

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:34   |   opcije


nemaš,onda ne mlati tuđim kurcem po koprivama.

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:35   |   opcije


Svi mi osuđujemo druge kad za to postoji razlog. Prevara ima razlog, i zna ga osoba koja ju čini. U najvećem broju slučajeva osoba koja je prevarena sazna zadnja ili čak i ne sazna.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:36   |   opcije


lili,kakvu sliku djeca imaju o svojim roditeljima,ovisi o oba roditelja!ako edan drugoga osudjuju,dakle problem nisu rijesili,pa nek se rastanu...ako su oprostili,tada ce i djecu odgajati u tom duhu...ali ruku na srce,roditelji mogu biti najveci neprijatelji svoje djece...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:36   |   opcije


tratit TUĐI život (s figom u džepu) - jebote! pa šta ti misliš...čekat ko pizda da djeca odrastu da odeš?? a o tome ne reći drugome kojeg se to tiče? i tak (on ili ona) čeka da deca odrastu da s mužem il ženom ponovo bez preše užifa (i to je često ono kaj daje snagu) a on(a) se lepo okrene i kaže fala doviđenja. HA??? hej - pričamo o 20 godina TUĐEG života - jer brak znači to - obećanje do kraja, jeltako?

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:37   |   opcije


lil,ne vodi bitke koje ne mozes dobiti...tu se ratovi ne dobivaju...preljub je brand danasnjice...i oni koji su povrijedjeni i oni koji su varala,snose odgovornost za svoja djela...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:38   |   opcije


ja sam to prošla i jedan od razloga zašto sam se rastala je bio i taj kakav bih bila primjer svojoj kćeri... za njen sutrašnji život, ali da je bila manja, ne bih o tome na taj način razmišljala.., uz samu prevaru vežu se laganja, muljanja, a time i nepoštovanje ososbe koju varaš.to su možda i jači razlozi od same prevare...

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:38   |   opcije


Da, brak znači obećanje do kraja, nema sumnje. Ali kako god da okreneš ne postoji opravdanje da takve osobe koje su prevarene ostaju u braku ili u vezi.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:39   |   opcije


joke....sto znaci brak???naravno da je do kraja!samo ,kraja cega?kraja braka,definitivno.....brak je pizdarija

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:39   |   opcije


Ne vodim nikakve bitke. Preljub je česta pojava, ali jako je malo onih koji to praštaju.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:40   |   opcije


Nekima je i sama veza pizdarija.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:40   |   opcije


Dev, tvoji roditelji imaju loš brak? Varala mama/tata? Oboje?

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:40   |   opcije


Emocionalna prevara puno više boli od fizičke, a ne možeš ju dokazati, samo ju osjećaš

Autor: daily1   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


kak si sama izabere. možda je nekima lakše i otrpit nego bit sam ili krenut na put na kojem nema garancije niti zemljovida (ovo sa zemljovidom me se osobito dojmilo - baš sam sretna sad)

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


iznosim samo svije iskustvo i svoje razloge, bez želje da ikoga osuđujem.

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


da surp, ali konkretno bila je riječ o prevarenom muškarcu, mi ipak nastavljamo ljubiti djecu prije spavanja svaku večer, u većini slučajeva. nekima to nema cijenu. i zato je pizda?

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


obećanje do kraja čega? užasavam se stvari na duge staze jer ni za sebe ne znam kaj bu bilo za godinu dana, a kak mogu znati za njega.

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


Daily, to si definitivno u pravu.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


svi misle da mogu oprostiti....neka probaju na sebi

Autor: comodor   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


prevara treba ostati ako je moguce izmedju supruznika...ako nije tako,u kuci nije zdrava atmosfera...tada slijedi rastava...e sad,mnogi su ostali u braku,odgojili svoju djecu,nastavili normalno zivjeti....zasto ih osuditi,bili su dovoljno zreli da se odrze....skidam im kapu

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:41   |   opcije


prijevara je samo čin biježanja od nečega...ili ka nečemu...
očito da traži ono što nema doma...netko želi samo zagrljaj, netko da ga sasluša a netko dobar sex..no, ipak,pitaš li muškarca...odgovorit će ti: ja svoju ženu volim i ne bih ju nikada napustio...odlična je supruga i majka....pa sad me zanima: Što ih to onda tjera na nevjeru..???

Autor: SnowWhite1   |   03.02.2010. u 12:42   |   opcije


Da, najobičnija pizda. Ma koji muškarac??

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:42   |   opcije


Lili...neznam jesu li varali,nit me zanima,mogu samo pretpostaviti,ali jos su zajedno...i oni ce docekati svoju starost zajedno...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:43   |   opcije


pizda je ak nema o tome saznanja druge strane o tome na čemu je. da. pizda. i djetinjast. ono konjina s 30 il 40 još uvijek nemre shvatit da mejde i ofce i nofce? kak ne bi bil - ok s decom mora bit al s ljubavnicom nemora. hedonizam na tučoj grbači!!

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:43   |   opcije


Snowy, razlozi su različiti, kod nekih je to loš sex, kod nekih nedostatak pažnje ljubavi, a najćešće to dvoje povezano. Za dobar sex potrebna je ljubav. Ali to ne znači da sve osobe koje vole imaju i dobar sex. Ima osoba koje imaju tabua, ima osoba koje po prirodi nisu sexualci...

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:44   |   opcije


u tome i jest poanta prevare - on(a) se ne bi ničega odrekla. i neče. yap. pizda. uzima tuđu žrtvu - a žrtva nije malecna - to je nečiji život!

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:44   |   opcije


mom, oni se obično nakon toga izgube, jer gube puno više od nas, počevši od tih poljubaca za laku noć
i ako on može oprostiti, svaka mu čast, n

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:44   |   opcije


ma samo vi pljucajte po drugima, ko zna šta vama život nosi, oholosti vam ne nedostaje.

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:45   |   opcije


Osobe koje se plaše od veze, braka...su one čiji su roditelji prvenstveno imali loš odnos...prevare i sl. A djeci se to ne može sakriti.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:45   |   opcije


noku...brak bi trebala biti veza....dokazano je da se ta veza temelji na papiru...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:46   |   opcije


Nisam uopće ohola. Samo htjedoh reći da to za mene nisu nikakvi muškarci, a ni žene nisu prave.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:46   |   opcije


lilly - više se bračnici ne kupuju. rijetko tko bez sexa izkonzumiranog ne ulazi u brak. uglavnom sve se karte znaju do dece...po meni nema opravdanja ak se dela iz leđa osobe i ak se planira po odrastanju djece otići

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:46   |   opcije


lili,ne treba mi iskustvo mojih roditelja,imam dovoljno i svoga....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:46   |   opcije


surp, ima izuzetaka i znam takve, i da ih ovde prozivaju pizdama mi je u najmanju ruku tužno

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:47   |   opcije


lily netočno! moji su starci imali jako dobar brak. a ja u instituciju braka ne vjerujem.

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:47   |   opcije


dobro lily kad nisi ohola, tebi će se sigurno sve posložiti 1/1 :P

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:47   |   opcije


Prava zena?Pravi muskarac?zar taj pojam postoji??definiraj mi ga molim te....kad to uspijes,definiraj mi ljubav....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 12:47   |   opcije


Dev, sklopiš predbračni ugovor. Najbolji način da drugoj osobi daš do znanja da si sa njom jer je voliš a ne radi kakvog bilo interesa.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:47   |   opcije


Sasvim jasno da postoje pravi i prave.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:48   |   opcije


Tako je .A veza ne treba biti brak.Ali veza mora biti veza a ne pizdarija.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:48   |   opcije


znam i to, imam u obitelji,,, ona je prevarila i on je odhranio sam dva prekrasna blizanca...

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:49   |   opcije


najdraži su mi ovi teoretičari, koji imaju teorije o braku o roditeljstvu a ni dana prakse

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:49   |   opcije


Ljubav je kad voliš. Kad voliš ne varaš i ne zanima te druga osoba. Voliš osobu takvu kakva je i ne bi je mijenjao ni za jednu drugu.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:49   |   opcije


kad bi se sve bar te,meljilo na iskrenosti.,.. sve bi bilo bolje,,, no mi nismo tako sazdani,,, svi idu onom linijom, nemoj priznat ni da te kolju...

Autor: surprised   |   03.02.2010. u 12:49   |   opcije


M-o-s, a gdje ti živiš? Ne postoji stvaran svijet oko tebe?

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:50   |   opcije


brak je interesna zajednica i kad tad interesi s početka nisu više oni koji su jednom ili dugom bitni nakon par godina. čast izuzecima kod kojih to ne vrijedi

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:50   |   opcije


uostalom i nemora biti preljuba - dovoljno da se ostaje iz neke od vrsti koristoljublja. brak je bljak. ;))izmišljen je baš zato da ljudofi dobro razmisle mogu li ili ne izdržat nemoguću misiju.

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:50   |   opcije


ja sam za tebe izmislila stvaran svijet :))))

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:50   |   opcije


Ako nema iskrenosti sve je uzalud.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:50   |   opcije


Kako si za mene izmislila stvaran svijet?:)))

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:51   |   opcije


surpi, priznanje ima veza s čišćenjem savjesti. niš više...

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:51   |   opcije


Ako na vez/brak gledaš kao interes tu nema ljubavi.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:52   |   opcije


Svatko stvara sam svoj svijet.Ili u dvoje ako ima sreće.Onda ga treba oblikovati po dogovoru.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:53   |   opcije


tako što sam proživilia i živim bar dio onoga o čemu ti 'načelno pričaš'

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 12:53   |   opcije


lily...zaboravi na priču "živjeli su sretno do kraja života"

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:53   |   opcije


Interes je i kad potpišeš predbračni ugovor.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:54   |   opcije


i interesi nusu samo materijalne naravi

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:54   |   opcije


cc...a kaj se ja u stvari miješam? (ah da - u 65-toj bum se udal i do kraja ostala u braku pa čist da znam svog budućeg 70 godišnjaka pripremit da zna da nikud on nebu švrljal dok deca odrastaju!) ;DDD

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:55   |   opcije


Da Noky, Pa se u startu lijepo dogovorite..ok je da ja tebe prevarim i ti mene. Pa gdje ti je tu ljubav. Ili ...ok, prevarila si me samo nemoj da se to naokolo sazna...Ma dajte...jadno.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:55   |   opcije


Zar je zaista bitno što netko drugi misli?

Autor: just_Jane   |   03.02.2010. u 12:55   |   opcije


eh da..i svima vama kaj tvrdite da je vjernost i ljubaf do kraja nemoguća svima bum vam dokazala da jest ;DD

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 12:56   |   opcije


Meja, u priču "do kraja života" neki vjeruju, neki ne...polazi od tvojih roditelja i niihova braka...

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:56   |   opcije


johi..ti i moj idol, osvijetlila si mi put kojim kročim..hvala ti ;-)

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:57   |   opcije


lily, zaboravljaš da su ipak druga vremena. puno toga se promijenilo u međuvremeno, čak i neke temeljne životne vrijednosti dobile su drugi smisao.

Autor: meija   |   03.02.2010. u 12:58   |   opcije


Ti si napisala da treba potpisati taj ugovor.Jer gledaš svoj interes.O kakvoj onda ljubavi ti sad tu pričaš?

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 12:58   |   opcije


Daj molim te Jane, koji bi pravi muškarac ili pravo žensko dozvolio/la sebi tako nešto...da hoda cestom (ok, može se i vozit:)) a da svi oko iste osobe znaju da ga ženea vara/ da ju muž vara. Samo jadnici.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:58   |   opcije


ako gledamo svoje roditelj - onda ih trebamo zaista GLEDAT. ...jer ono što su nam kao djeci skrivali ne znači da toga nije ni bilo...toliko o ljubavi do kraja života.

Autor: just_Jane   |   03.02.2010. u 12:59   |   opcije


Noky, nisam bogata, ali sama bih dala ideju da želim potpisati takav ugovor da bih osobi dala do znanja...

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 12:59   |   opcije


lily, ka ti živiš tuđe živote? kaj te briga kaj bu netko mislio? ovak ispada da ti je važnije kaj si u tuđim očima jadna nego kaj je tvoj tip umočil tam di ne treba

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:00   |   opcije


Jadno je razmišljat tako kao ti. E sad, to ja mogu pretpostavit, a i ne bit u pravu da se kod tebe radi o neiskustvu...a možda stvarno tako jadno razmišljaš. Žao mi je. Pazi onda da ti se ne dogodi.

Autor: just_Jane   |   03.02.2010. u 13:00   |   opcije


Jadna, ja? Nimalo, daleko od toga. Jadni su ovi što ostaju..

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:02   |   opcije


I ja bih ga potpisao .Ali mi to nije Interes.Interes mi je onaj tko je uz mene.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 13:02   |   opcije


hej meij...kam i to kročiš...ček polako! ne se zaletavat:))

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:02   |   opcije


kao što rekoh najlakše je tuđim kurcem mlatit po koprivama.

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 13:03   |   opcije


lily, teorija je jedno, a život nekaj sasvim drugo. može ti se dogoditi da sama sebe demantiraš i iznenadiš u nekim reakcijama.

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:03   |   opcije


ugovor prije braka???koja glupost...sto taj ugovor nosi?nema zajednickih ulaganja?samo zajednicka glupost???

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:03   |   opcije


johi..hebeš život bez zaletavanja..to je dosadnooooooooooooooo :))

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:04   |   opcije


Vidim da spadate u tu kategoriju...al ok, koliko ljudi toliko ćudi. Svatko ima svoj stav, ne mora se čovjek složiti sa istim, al svatko ima pravo na svoji. Ni ne poznajem osobu ( to može biti samo ona koja bi i sama oprostila) koja smatra da takve osobe nisu jadne. Pozdravljam vas. Ima svatko svoje mišljenje, ne moraju se svi slagat.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:04   |   opcije


mei,rekla sam,suditi drugom,mozda sudis sebi.....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:04   |   opcije


Brak je zajednica, ulažu i grade zajedno.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:05   |   opcije


predbračni je supač. ja bi recimo navela pod staž i platju sve ono kaj gospon budući misli da nije u opusu njegovih bračnih poslova :)) a podrazumijeva se. o jebote - sve te jadne materijalno ovisne ženice kaj ostaju s kriplima (il nekriplima) u braku da su poslije joba te jobiće odrađivale uopće ne bi gruntale dal se zbog nojfčeka mogu rastat....

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:05   |   opcije


DEV...tak je i na žalost vrlo lako dokazivo na vlastitoj koži

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:05   |   opcije


a ima osim predrasuda i kategorizaciju, ajde neka...

Autor: MomOfSam   |   03.02.2010. u 13:05   |   opcije


meija yap! al u brak nikad! ;DDD

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:06   |   opcije


Mala se već demantirala ,samo toga nije ni svjesna.

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 13:06   |   opcije


Dev, poznajem sebe i držim do sebe itekako. I nikad u životu ne bih mogla biti sa tipom za kojeg znam da je praštao takve stvari Jer takav za mene nije nikakav muškarac.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:06   |   opcije


lily, kaj ti stvarno znaš kaj bu bilo za 15 godina s tobom i tvojim ljubljenim? ma daj...ljudi se mijenjaju..možda bi ti i dalje gradila, a on bi pil pivu s nogama na stolu..i kaj dalje?

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:06   |   opcije


Ajde vi što se ne možete nositi sa stvarnošću- svojom-. Ima nas raznih.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:07   |   opcije


Možete zajedno ppiti pivo:)

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 13:07   |   opcije


nok..tak je..može Bavaria? :))

Autor: meija   |   03.02.2010. u 13:08   |   opcije


Mei, ne mogu zanti puno toga, ali dobar dio da. Vidi se jako dobro gdje ima a gdje nema potencijala.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:08   |   opcije


A jbmu, ja mogu popit samo pola čaše.:)))

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:08   |   opcije


A onda se dalje gradi:)))

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 13:10   |   opcije


Tamo gdje je potencijal dobar i treba graditi.:)

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:12   |   opcije


lilkač - život ti je hejbena stvar. emocije, sex, naše glave, a brak naposito hejbeno hejbena stvar! pogleć...ostajuć iz principa il obećanja u nekim odnosima trebaš se pomirit da ćeš jako malo zadovoljstva i prave sjeće i kaj je najgore pravih emocija u životu imat. sve su ti šanse završit kao ogorčena starica od 42 godine (hihihiiiii) lupajući glavom što nisi! eh da...laganje, teroriziranje, prevara SEBE je isto tako osuđujuća....pa ti vidi ;DDD da ga hejbeš - 40-te su najbolje! :)

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:13   |   opcije


lil,ne sudim sto tako mislis....ali poznavati sebe,to je ok...ali neki zive godinama s nekim i ne poznaju osobu s kojom zive....i ta te osoba povrijedi...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:14   |   opcije


A KAKO ĆEŠ ZNATI AKO NE PROBAŠ.ČITAŠ SA ČELA,IZ STAKLENE KUGLE?

Autor: nokuchishika   |   03.02.2010. u 13:14   |   opcije


a znaš zakaj? baš 40-te, uz malo sreće živ si mobilan i zdrav a nitko više ništa iz okoline od tebe ne očekuje pa možeš tjerat po svome osluškujući sebe .... :DD

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:14   |   opcije


potencijal??super,dok vi gradite..dodje netko pa vam srusi kucu od karata

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:14   |   opcije


joj daj noku...ne trebam probati otrov da bih znala da je otrovan....

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:15   |   opcije


Kuća se gradi na čvrstim temeljima, a budala pravi kule od karata. A ovo drugo si dobro rekla- ne treba probati otrov kad znaš...

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:22   |   opcije


govoris o pravoj kuci...svi mi kad udjemo u brak mislimo da gradimo cvrste temelje...ali nista nije fiksno,postavis i to je to!toga nema....2x sam se udavala i rastala...pa bas volim kad mi sole pamet neki ovdje....polazim od vlastitih uvjerenja,ne od tudjih...

Autor: DEV_   |   03.02.2010. u 13:26   |   opcije


moj stav: ona svoj krov, on svoj. ak žele dete - naprave ga. on ide doma...dolazi posle posla kad oće il kad stigne. razdvojit vešmašine molim, i kuhače i sve take neke trice i kučine. kad sve dopizdi prestane ostajat prek noći. dete od prvog dana naviklo na taku mamu i takvog tatu i taki odnos. i sve 5. brak je bljak. i bez obzira na garanciju ima rok trajanja. fajn brzo se uplesnivi, usmrdit postane otrov za sve sudionike....

Autor: johhanna   |   03.02.2010. u 13:28   |   opcije


Dev,govorim o vezi, a ne o armiranom betonu na gradilištu..:) Fugurativno, ok?:)

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:34   |   opcije


Ne možeš unaprijed sve znati, ali itekako vidiš naznake. Ako su jako...probaš...normalan ne srlja.

Autor: slatka_lily   |   03.02.2010. u 13:34   |   opcije


Dodaj komentar