Kak ljudi odmah počnu sa napadom kad kažeš istinu da si u vezi...

...a ima poprilično onih koji su ovdje a u vezama pa to ne govore. Zaista ima naivnih. Aha! Varalice! Bez duše...ma možeš mislit...kao da možemo imati dušu istu za svakog. Ne, ne znači da se ponašamo kao čudovišta, daleko od tog. Mnogi mogu ići u krajnost glede ponašanja. Osobno, nisam od tih da toliko obmanjujem. Obmaniš nekog, pa misle da ti je to životni stil. Svašta, kako ljudi štošta ne razumiju.

29.03.2010. u 12:51   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Povode se za onom:-Napad je najbolja obrana.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 12:52   |   opcije


A ionako sve ti se može oprostiti osim istine.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 12:53   |   opcije


Da, mnogi, kao da su im sve veze bile jednako dobre. Aha. Svatko si ih može rangirat. Nisu svi odnosi, ljubavi iste...Ima manjih, osrednjih, većih. Ne može se prema svima osjećati isto.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 12:55   |   opcije


I to je točno. Istina se ne oprašta...

Autor: denera   |   29.03.2010. u 12:56   |   opcije


Zato je ne treba uvijek ni reć. Kako kome.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 12:57   |   opcije


Pa da, ima svakakvih ljubavi:-neutralna, prijateljska, rodbinska, roditeljska, bračna i ljubavnička. Poredane su obtnuto prpoecionalno vrijednosti.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 12:59   |   opcije


ja sam jednom vrlo brzo došao do istine...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 12:59   |   opcije


Do istine kako tako, al' do dna nikako.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:00   |   opcije


Naravno da ima svakakvih ljubavi, al nisam mislila na to. Mislila sam na intezitet osjećaja. Oni nisu uvijek jednako jaki spram svakog.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:01   |   opcije


e da biži od ove psihijatrije

Autor: muccaccho   |   29.03.2010. u 13:01   |   opcije


Nije teško doći do istine.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:02   |   opcije


gledan ovu Farmu...bog te jebo... pa tu je sve puno neistinite istine...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:02   |   opcije


Hahaha, pacijenata ima svuda.:)

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:02   |   opcije


Neutralna ljubav, Dudpajošneštoiza? Zar tako nešto postoji?

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:03   |   opcije


razina osjećaja i prečesto nije u skladu sa onime što čovjek osjeća...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:04   |   opcije


Vidiš, kad staviš ljude u istu situaciju, jako puno možeš saznati o njima. Koliko je samo onih licemjera koji prate Farmu a pljuju po tome. Ima zanimljivog i u takvim emisijama. Baš to - promatranje ljudi, snalaženje u situacijama.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:04   |   opcije


Lokuse, možda si htio nešto drugo reći a krivo se izrazio.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:05   |   opcije


Al da ima naivnih ovdje, ima kao u priči. Dovoljno je staviti da si slobodan i najveći broj njih vjeruje. Kažeš istinu - odmah si loša osoba.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:07   |   opcije


Ako su ljudi u vezi, to mogu ovdje super definirati, pa sto? Gdje je tu problem?
Dopisujem se i sa dva ozenjena muskarca i na dopisivanju ce i ostati, jer je dopisivanje samo na razini prijateljskih razgovora. Jedino ne volim da mi se ozenjeni namecu, to je bljutavo. A ne normalno pricati sa svim osobama, ako normalni razgovor zele.
I mene ljuti ponekad, da me ljudi napadaju, zasto sam upisala npr. Sibensku zupaniju ako ne zelim nikoga upoznati u HR?
E svasta!
Kao prvo, ovdje je uvjet upisati bilo koju zupaniju da covjek moze biti clan na iskrici, ako mi se sivdja MORE, izabrala sam spontanu jednu zupaniju na moru! Sto ne znaci da sada moram za Sibenik s nekim na kavu.
Ozenjeni, ne ozenjeni, ljudi u vezi - vazno je da si iskren i da se tako ponasas - onda mozes upoznati i kvalitetne ljude ovdje ( koje sam poneke vec i upoznala).
Ljudi koji te napadaju zbog istine ( mene takodjer, zbog moga profila) ti nisu vrijedni daljnjih razgovora!

Autor: nette_sie   |   29.03.2010. u 13:07   |   opcije


Nisam Danera Ljubavi moja jedina! Rekao sam ono što sam napisao...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:09   |   opcije


A znašli ti bre Danera da istina boli?...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:10   |   opcije


Istina oslobađa. Kažu.

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:11   |   opcije


Ma i ne komuniciram sa takvima, pravi licemjeri. Kad kažeš da si solo sve je ok, al uvike saznam postepeno što misle kad netko nije solo a traži dalje. Tako saznam o kakvoj je osobi riječ. Nikad nisam optuživala one koji su u vezama a traže si drugog. Pametan uvijek traži dok ne nađe, bio u vezi ili ne. Ako je u vezi znači da traži bolje.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:12   |   opcije


Denera, ne misliš li da je to kalkulantski i nepošteno?

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:13   |   opcije


Da, istina može i boljeti jednako kao i laž. Al istina oslobađa, samo jen treba znati iznijeti na pravi način. I najgorčija istina bolja je od najslađe laži. Samo, nismo svi isti, i ne mogu se svi nositi sa istinom, a opet ne želimo povrijediti, barem ja ne. Onda to nekako zapakiram.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:15   |   opcije


danera, srce, a kako oni to tebe napadaju kad im kazes da si uvezi?

Autor: TomTomTomica   |   29.03.2010. u 13:15   |   opcije


Danera! Daj ti nama radije ispričaj zašto si nesrečna u svojoj vezi! Što je sa nesretnikom?...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:16   |   opcije


Sjedenje na dvije stolice dugo vremena ne opravdavam. Razumijem , al ne opravdavam. Ima onih koji to mogu. Nit mogu, nit, volim. Imala sam razne situacije, poznat mi je taj osjećaj. Zato neki duži period ne bih nikad.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:16   |   opcije


Napiši konkretno na što misliš da je kalkulatorski i nepošteno?

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:17   |   opcije


Ovo: "Nikad nisam optuživala one koji su u vezama a traže si drugog. Pametan uvijek traži dok ne nađe, bio u vezi ili ne. Ako je u vezi znači da traži bolje."

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:18   |   opcije


Lokuse, ima jedan jako lijep i prikladan izraz za to. Nije da mi nije lijepo, but, I am not that into Him.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:19   |   opcije


Napominjem, nikad duži period ne ostajem u takvoj vezi. Da, onda ja ipak spadam u nepoštenu osobu, al sam barem prema sebi poštena, ne lažem sebe. Prema drugom nepoštena, no to je kratak period.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:21   |   opcije


a kužim, frajer dobro jebe ali nemate ništa zajedničko i to bi onda zapravo bilo sve ali i tada to nije sve...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:23   |   opcije


Medeja, pa netralna ljubav bi mogla biti prema svim dudovima. Nismo u ljaubavničkom, ni rodbinskom odnosu al' naginju ka svili i dobro griju.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:26   |   opcije


Imaš ti pravo, treba sebi biti pošten, a za druge, kogajebe. Ionako je to samo na kratko, zar ne, pa budala je sama kriva ako duže vrijeme ne skuži. Tako misliš?

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:27   |   opcije


Ženu treba zadovoljiti u svakom pogledu. U seksualnom, materijalnom, emocionalnom... Jebiga, popis je dugačak, al' ni tada nije to sve.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:27   |   opcije


Nema toga, ili te ljubim ili te mrzim, ili te samo podnosim ili mi se živo jebe za tebe. Ali te neutralno ne mogu voljeti.
Kaj nije tak?

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:28   |   opcije


Odsustvo ljubavi ne znači odmah mržnju. I zbog čega bi nešto mrzila? Samo da pojednostaviš?

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:30   |   opcije


Lokuse, baš tako, al nije da nemamo baš ništa zajedničkog...

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:31   |   opcije


A ignorance is bliss reče više tupih nego glupih.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:31   |   opcije


Nabrojila sam i međustanja, zar nisam?. A ima ih puno, puno više od onog što sam nabrojila. Pitanje je zašto si ti odsudstvo ljubavi odmah povezao s mržnjom?

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:33   |   opcije


Pa dobro Danera! Šta ti i ta pederčina možete imati zajedničkog? Ti si tak fina pica a on je obična budala i kreten...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:34   |   opcije


Zašto bi odsustvo ljubavi značilo mržnju? Možemo li sebe natjerati da nekog volimo? Ne možemo. A zna se tko mrzi, slabići. Nekog ne voliš, ne osjećaš jake emocije, nema onog intenziteta kako bi htio i tražiš dalje.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:34   |   opcije


Medeja! Ostavi mi Dudeka na miru jel bum ti ga pokazal...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:35   |   opcije


Medeja, ti si rekla il' volim il' mrzim. Možda je samo stvar gramatike.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:35   |   opcije


A ne, nije ni budala ni kreten. Zašto bi čovjek morao biti budala, kreten ako mi nemamo puno toga zajedničkog. Stvarno idete u krajnosti. I ako mislite da su sve ljubavi iste, da prema svima osjećamo isti intenzitet...nemam što reć...nisam robot.

Autor: denera   |   29.03.2010. u 13:36   |   opcije


Dud se čini drag. Ali je u krivu. Neutralna ljubav ne postoji po definiciji. Ne možeš biti neutralan prema onom što voliš. Što se pokazivanja tiče, rado. Voljela bih vidjeti Duda.

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:37   |   opcije


Nisam tako rekla, Dud. Čitaj opet. :-D

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:37   |   opcije


Pa da sam u pravu dobio bih karu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:39   |   opcije


Evo Dudu, opet sam ti naš'o picu! Ajde, pokaži se...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:39   |   opcije


Po nekoj definiciji postoji neutralna ljubav, pa sam se samo sjetio te definicije.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:40   |   opcije


Jesam li barem onda ja u pravu? MIslim, da se ne baci..Kad već ima. :-D

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:40   |   opcije


Rekla si to, al' si onda i nabrzinu nadodala nešto što si smislila na brzinu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:41   |   opcije


:-DDDDD Žena za na brzinu. (smišljavati).

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:42   |   opcije


loki, jel' medeja u pravu?

Autor: dudhaimurvimorus   |   29.03.2010. u 13:42   |   opcije


MISAO DANA: Medeja je u pravu...jel'

Autor: lokus-invizibel   |   29.03.2010. u 13:43   |   opcije


Eto..Sad mogu zadovoljno dalje na posao. Ništa me ne veseli kao činjenica da sam u pravu. Osim činjenice da ću za to biti adekvatno nagrađena.

Autor: -Medeja   |   29.03.2010. u 13:46   |   opcije


Denera, to što "vi" imate nije ljubav, ni sjena ljubavi. Prije bih to nazvala strašću ili nešto slično. I nije za osudu ako netko "krene dalje", ali jedino ako pritom ne povrijedi onog kojeg ostavlja u prošlosti i ne srlja u novu vezu koja će po svemu nalikovati prethodnoj, opet bez da ljubi, samo se zaljubi.

Autor: Laura_Alice   |   29.03.2010. u 18:08   |   opcije


Dodaj komentar