SPECIJALCI

Danima već čitam blogovsko jamranje protiv inteligentnih i/ili intelektualaca (ne izjednačavam te pojmove). OK, shvaćam ja njih, sigurno takvi njima idu na živce kao što i glupavi idu prozvanima na živce. Bar kad su aktivni. Inače, mislim da pametni imaju u glavi pametnijih sadržaja.
Pa da i ja kažem koju na tu temu. Gledajte, budaletine se nemaju prava buniti: cijelo društvo je podređeno njima i njihovim (ne)sposobnostima. Oni imaju specijalne škole, njima je namijenjeno 95% tzv. "zabavnih sadržaja" u medijima, koji čak i nezabavne prate na način koji je savladiv i najglupljim građanima, sustav izbora političke vlasti je također prilagođen ravnopravnosti glupih s pametnima (a znamo kojih je više, pa je jasno da gluperde nisu zakinute). Dakle, imaju i više nego pametni, kojima je ostalo nekoliko TV emisija u nepopularnim terminima, nekoliko umirućih kazališnih i glazbenih kuća i još manje specijaliziranih tiskovina, također na izdisaju i po priličnim cijenama.
Ali, mene najviše smeta što nema specijalnih škola za pametne. Evo, glupost se prepoznalo i uvažilo kao životni hendikep, pa postoje i posebni programi, ali i posebni razredi i cijele škole za tako zakinute. A što je s darovitima?
E, da se nedaroviti ne bi uvrijedili, odustalo se od osnivanja posebnih razreda za talentiranu djecu; a nema ni love, glupavi su je već prisvojili. I tak, da manje sposobni ne bi patili od kompleksa i postizali još manje od svog minimalistički maksimalnog potencijala, svi moraju ići u istu školu i učiti po istom programu. Daroviti mogu preskočiti razred ili ići na dodatne aktivnosti (ako ih škola nudi, ako ne, roditelji trebaju platiti). Ako preskoče razred, vjerojatno će imati problema sa socijalizacijom u zrelijoj i starijoj grupi, a pitanje je koliko će roditelji imati sluha za ohrabrivanje i financiranje njihovih dodatnih aktivnosti. U svakom slučaju morat će odsjediti 6-7 sati dnevno u njima nesnosno dosadnoj školi.
Evo što kaže jedan članak o tome:
Darovito dijete pokazuje u svom ponašanju znakove da ima uvjeta da se razvije u stvaraoca. Znakovi su mnogobrojni, često se javljaju vrlo rano, a uglavnom ukazuju na prisutnost visokih intelektualnih sposobnosti (lakoća učenja, pamćenje, smisao za humor, uočavanje uzroka i povezanosti pojava) ili specifičnih sposobnosti: muzičkih, likovnih, psihomotornih ili socijalnih. Obično od primjećivanja znakova darovitosti pa do njezinog manifestiranja u produktivno-kreativnom obliku treba proći otprilike 10-15 godina intenzivnog odgojnog i obrazovnog procesa ili treninga. Darovita djeca ne moraju biti odlični učenici jer se kod njih javlja fenomen podbacivanja u učenju upravo zato što su drugačija i kreativna, pa im je prosječan školski program – dosadan. Najbolje rješenje bilo bi da se u školama napravi diferencijalni program prema sposobnostima učenika. Trideset do pedeset posto populacije školske djece ima pojedine talente, a čak deset posto ih je darovito. U mnogim slučajevima učitelji ne znaju prepoznati darovito dijete i potreban je sustav dodatne izobrazbe učitelja za prepoznavanje i rad s darovitom djecom.Istraživanja su pokazala da daroviti učenici kod svojih nastavnika najviše mrze to što se strogo pridržavaju plana rada. Predavanja su im vrlo često dosadna, te im izuzetno smeta to što uglavnom znaju većinu gradiva koje nastavnik predaje. Ne vole da ih se pusti na miru, najzadovoljniji su kad ih nastavnik potiče na izradu malih projekata, da ih zna dobro naučiti te da posjeduje mnogo znanja. Daroviti učenici traže autoritet znanja. Nametanje pukog autoriteta kod njih se ne isplati, s njima treba surađivati.(istaknula Vega; izvor: http://www.skole.hr/roditelji/odgoj?news_id=2410)
Gubitak vremena, potrebnog učenja, motivacije i prihvaćanja takve djece smatram najvećom tragedijom suvremenog društva. Jer, talent nije dovoljan: treba ga prepoznati i razviti. A djeca - kao i odrasli, uostalom - teže uklapanju, prihvaćanju skupine u kojoj se nađu. S obzirom da su pametna, mnoga darovita djeca se uspješno prave blesava.
A da bi društvo bilo uspješno, treba njih; treba nešto i znati. Na razvijenom kapitalističkom zapadu budale se ne zlostavlja, ali ih se ni ne tetoši, bar unutar snažnih kompanija. Svaki dobar menadžer zna da mu se više isplati utrošiti vrijeme i novac na genijalca koji će već natprosječne rezultate dovesti do vrhunskih, nego na (ispod)prosječnog, kojeg u najboljem slučaju možeš dovesti do zadovoljavajućih. A utrošiti treba isto. U stvari, pretpostavljam da dugoročno uzevši, glupan košta puno, puno više.
I sad, ako je Iskrica Weblog imalo reprezentativan presijek hrvatskog društva i stavova koji u njemu prevladavaju... Pa, sretno nam bilo, specijalci!

09.06.2010. u 14:13   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

škola je priča za sebe, a naročito današnja škola. jednostavno tko bu to platil, kak i gdje?(kapitalizam sam po sebi mi je stran i odbojan koliko god sjajno i šareno izgledao). Dugoročno gledajući nesretan glupan košta najviše

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 14:21   |   opcije


eh, draga vega, sad ćeš s naslušat...već unaprijed mi je zlo:( ajmo se dogovorit da nas nimalo ne uzruja kajgod ovi debili sad napišu:)

Autor: necu-na-kavu   |   09.06.2010. u 14:24   |   opcije


daroviti prije ili kasnije dođu na svoje.

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 14:24   |   opcije


bravo...svaka ti je zelena(protkana crno-crvenom)

Autor: on-off-on   |   09.06.2010. u 14:25   |   opcije


sorry...svaka čast tvojemu pisanju...
no, ovo sa specijalnim školama me posebno uvrijedilo, jer imam dijete koje će možda ići u takvu školu...i nije glupo...a da ne pričam o djeci kojima je doista potrebno druženje i hendikepirani su na bezbroj načina...a hendikep su dobili rođenjem...
ovo je tema o kojoj bi se moglo razglabati do beskraja...ali je definitivno uvreda za sve koji pohađaju specijalne škole i slične ustanove...

Autor: SnowWhite1   |   09.06.2010. u 14:26   |   opcije


n_n_k...tko se sve broji u debile..??...jel svi koji daju komentar..??

Autor: SnowWhite1   |   09.06.2010. u 14:27   |   opcije


ja se brojim, u darovitog debila.

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 14:28   |   opcije


Philippe, bila sam darovita učenica, a kasnije i darovita nastavnica u socijalizmu, a sad sam nastavnica u tzv. (proto)kapitalizmu. Ne vidim razlike. Ovdje, u Hrvatskoj. Ali proguglaj malo, pa ćeš vidjeti da na trulom kapitalističkom zapadu POSTOJE škole i stipendije za darovite. Manje ih je nego za glupave (škola), ali ih ima. U Hrvatskoj, koliko mi je poznato, nema niti jedne jedincate.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:28   |   opcije


SnowWhite, sorry, granicu hendikepiranosti nisam odredila ja, nego tim stručnjaka. Niski IQ, tj. granična retardacija se u to ubraja. Međutim, ovaj zapis nije o takvoj djeci, nego o darovitoj i njihovoj zakinutosti u odnosu na prosječnu i ispodprosječnu.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:30   |   opcije


Mom, izbaci riječ "darovitog" i potpuno ću se složiti s tobom. Sikter!

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:30   |   opcije


varaš se, ja sam isto darovita.

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 14:32   |   opcije


snow, moje prvo radno mjesto je bilo u ustanovi za osobe s posebnim potrebama, i do danas gajim posebnu ljubav prema njima. jedna sam od onih koji su radili na senzibilizaciji ovog društva za takve ljude, i ponosna sam na to. NE MISLIM na hendikepirane (u bilo kojem smislu, tjelesnom ili intelektualnom ili oboje) kad spominjem 'debile', mislim na ovu hrpu tzv. 'ljudske trave' koja obitava ovdje, a mislim da je i vega otprilike tog mnijenja.

Autor: necu-na-kavu   |   09.06.2010. u 14:33   |   opcije


spominješ specijalne škole i takve ustanove koje su namijenjene isključivo za djecu smanjenoga IQ-a...ili hendikepiranu...i sl...da ne nabrajam...jer škola za glupane Ne Postoji

Autor: SnowWhite1   |   09.06.2010. u 14:34   |   opcije


nisam ja krivo shvatila, već se vi krivo izražavate...a posebno sam osjetljiva na temu o djeci.Da ne govorim o djeci s posebnim potrebama...

Autor: SnowWhite1   |   09.06.2010. u 14:36   |   opcije


SnowWhite, predavala sam u školi za djecu s posebnim potrebama i duboko empatiram s njima i njihovim roditeljima. Međutim, za njih nešto POSTOJI. Za specijalce na drugoj strani spektra NE POSTOJI. A sve škole su uglavnom ZA GLUPERDE.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:37   |   opcije


djeca se ne prave nit pametna nit blesava. te razlike prave odrasli.

Autor: mesojeda_palma   |   09.06.2010. u 14:37   |   opcije


Palmo, djeca se prilagođavaju postupcima koji će im omogućiti prihvaćanje. Ako su to glupi postupci, često će ih i sami učiniti, iako znaju bolje.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:39   |   opcije


znači kao i uvijek prosjek nabolje prolazi, a oni iznad i ispod idu u trokurac. Zamisli samo kada bi svi bili daroviti za sve koliko bi to bilo genijalno. Zamisli samo da se darovitost prepoznaje još prije škole. zamisli samo da se po onom segmentu koji je dobar ili perfektan ozbiljno radi a ostalo neka bude uzgred. zamisli samo koliko bi tek onda bilo genijalaca. zamučen um ili što li utopija. da u pravu si sustav nije stimulativan za genijalce (ali u svakom slučaju je opako destruktivan za one koji su na ikoji način ispod većine). Pitanje je samo mogu li si roditelji priuštiti imati genijalno dijete (tu naročito mislim na one koji su izvan naše metropole)

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 14:40   |   opcije


U članku koji sam citirala također se spominje da darovita djeca bivaju strože kažnjena za svoje prekršaje, zato jer se od njih više očekuje, tj. baš zato jer bi "trebala znati bolje".

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:40   |   opcije


to nema veze s darivitošću. to je odrastanje koje se događa itak svima, i pametnima i glupima. osima toga darovitost je rastezljiv pojam..matematika, tehnika, glazba, šport, jezici, slikarstvo..uopće nije nužno da jedno ide s drugim, mozda matematika i glazba, ostalo ne

Autor: mesojeda_palma   |   09.06.2010. u 14:42   |   opcije


Philippe, kad bi bilo onako kako sanjariš, genijalnost bi bila prosječnost, a supergenijalnost onaj izboj s kojim društvo ne bi znalo što početi. Međutim, ne žderu mene genijalci, pa ni gluperde, pa ni hendikepirani: mene ždere vladavina niskih kriterija i prilagođavanja prosječno lošem.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:45   |   opcije


Palmo, darovitost ne ide uvijek ruku pod ruku sa zrelošću (iako se i to zna dogoditi); dakle, nezrelost ne znači da dijete nije darovito, a darovitost ne podrazumijeva da će se ponašati zrelo. I zato što se želi uklopiti u skupinu ne samo nezrelih, nego i glupavijih od sebe, darovito dijete zatomljava svoje sposobnosti da bi se imalo s kim družiti. Kao što i neki blogeri ovdje namjerno iskrivljavaju svoj pravopis i rečenične sklopove (pretpostavljam da su razlozi slični).

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:48   |   opcije


Cmok, anđice, kak su kurčići, evo sam spekla kolačiće, svi su ko mali pimpekići, hihihihi, sa smeđim okecima od čokoladice, i još su vruuuućiiiii! :-))))))))))

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:49   |   opcije


ajmo deklarirati "glupost"..

Autor: SnowWhite1   |   09.06.2010. u 14:51   |   opcije


to o čemu ti vega pričaš je ismijavanje i cinizam. lako se pravit budala - to zna i svaka budala! to djeca ne delaju.

Autor: mesojeda_palma   |   09.06.2010. u 14:51   |   opcije


Glupost se sama deklarira, SnowWhite, i to bez navodnika: ona samu sebe uzima smrtno ozbiljno.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:54   |   opcije


Palmo, nisi u pravu. Možda to ne rade tvoja djeca, ili ona koju poznaješ. Nakon 25 godina u raznoraznim učionicama, odgovorno tvrdim da to djeca itekako rade! Samo ne znaju da se to tak zove.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 14:55   |   opcije


Imam problem s terminom 'budala'...za mene budala moze biti i netko genijalan, koji se ponasa kao zadnja budala...ili to mozda znaci, da se genijalci uvijek ponasaju kao ne budale?

Ne znam, ja bih tu upotrijebila drugaciju definiciju, i termin budala ne bih mijesala s njihovim IQ.

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 14:56   |   opcije


Za mene je budala, oznaka karaktera, a ne inteligencije...

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 14:57   |   opcije


andjo ti znaš da si mi ti naj u kojem god obliku bila, pozdravilaa me il ne, al ti si meni naj pa bog

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 14:59   |   opcije


Pa, i ja sam podlegla uravnilovki i upotrijebila termin za koji znam da je propoznatljiv čak i blogerima s najnižim IQ-om, Juicy. Slažem se, inteligentni ljudi mogu biti nezreli i ponašati se budalasto, upravo zato jer su zakinuti kroz sustave koje opisujem u tekstu. Ima ovdje budaletina kojima se omakne bljesak inteligencije ;-))

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:01   |   opcije


Dakle, pod budaletinom smatram osobu koja smatra da su njezine (ne)sposobnosti i shvaćanja mjerilo svega te ih pod svaku cijenu želi imati u svim društvima i kontekstima u kojima se nađe. Također vjerujem da inteligentni ljudi nisu toliko skloni takvom ponašanju, ili su bar u njemu uspješniji, tj. drže se onih skupina u kojima može biti po njihovome.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:03   |   opcije


Ali, krenulo me, pa da nastavim, uz usrdne isprike SnowWhite, međutim, sama se istaknula kao primjer. Uzmimo da njeno dijete ima graničnu retardaciju. Takvom djetetu nije mjesto u školi s prosječnom djecom, jer ih ne može pratiti, postaje mu dosadno pa može biti nedisciplinirano, ostala djeca mogu biti neprijateljski raspoložena ili ga iskorištavati... OK, ali takvo dijete ipak može naći mjesto u sustavu.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:05   |   opcije


Ali ne govori se ovdje o takvima, kojima se dogodi bljesak inteligencije, jel tak....govorimo o nadprosjecnima...njih se prepoznaje od djetinjstva...rano su, kao bebe i manja djeca, zainteresirani za sve oko sebe, naprosto upijaju znanje, informacije, najcesce vrlo brzo nauce citati, jer im je svijet kojim su okruzeni premali i traze druge oblike informacije...dakle, stvarno je nepravda takvo dijete staviti u prvi razred s 'normalnom' djecom, koja tek trebaju nauciti slova, koja tek trebaju nauciti povezivanje slova u recenice...naravno da se mali genijalci dosadjuju...

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:06   |   opcije


Darovito dijete će imati slične probleme: dosadu, nedisciplinu, nedovoljno razumijevanja vršnjaka i od vršnjaka. Ali ono NEMA svoje mjesto u sustavu. Iako ima potencijal ZNATNO PRIDONIJETI DRUŠTVU, učiniti, izumiti, smisliti nešto što će čitavo društvo pomaknuti s mrtve točke... I za to NEMA MJESTA U DRUŠTVU - O TOME SE NE BRINE. Žalim, SnowWhite, ali tvojem djetetu je krajnji domet da nikome ne bude na teret; a darovitom djetetu je krajnji domet da npr. smisli alternativni oblik energije ili spozna nastanak svemira.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:07   |   opcije


S druge strane, sjecam se, kada sam krenula u 1. razred, bio je tamo jedan Velimir, izuzetno pametno dijete, sisao nas je u svemu, najbrzi u odgovorima, ruka mu je uvijek bila u zraku, jer je sve znao...ali sta...taj je cijelo vrijeme skakutao izmedju redova klupa, nije mogao sjediti na miru...danas se to zove ADD, Attention Deficit Disorder...sta s takvim....ici u Specijalnu skolu ili u skolu za genijalce?
da ne kazem, da nas je ometao u pracenju nastave, narocito uciteljicu...

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:13   |   opcije


Juicy, da, taj dečko je vjerojatno bio kažnjavan i odbačen kao neki zlotvor, a radilo se jednostavno o tome da njegove OSNOVNE POTREBE nisu bile namirene. ADD je vrlo čest poremećaj i većina nastavnika bi trebala znati neke tehnike kako se nositi s time; nije uvijek u kombinaciji s genijalnošću ili glupošću, može čak biti posljedica lijekova koje je majka uzimala za vrijeme trudnoće. Imala sam i imam takvih učenika/studenata, i jesu teški kao pokora, ali se s njima može u malim grupama. U razredu od 30+ učenika - jock! Waste of time, njegovog i svima drugima.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:18   |   opcije


ali društvo je inertno samo po sebi. nije spremno na takve nagle promjene što bi im genijalci mogli pružiti stoga ih se i koči. način uvijek postoji ali može li se pri tome preživjeti. imaju li i oni kojima su djeca u ruke dana motiva činiti to što čine najbolje što mogu ili su i sami potpali pod prosjek. recimo imaju li učitelji čiji đaci osvajaju regionalne, državne, da ne pomišljam međunarodne nagrade išta opipljivoga od toga osim onoga što sami sebi time čine. Imaju li roditelji takvih đaka ikakvu pomoć od društva jer sve je to i njihova zasluga. Nemaju. Kako onda uopće i kriviti genijalca ako li izgubi volju u nemotivirajućoj sredini.

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 15:18   |   opcije


Mom, ovo nije blog za tebe. Već si jednom pristojno ispraćena, uz srdačne pozdrave, ali za nametljivce nemam tolerancije: brišem ih.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:19   |   opcije


Nažalost Juice imam takvo dijete i mogu reći da ga sustav gazi i uopće ne želi ići u školu..:((

Autor: anahit   |   09.06.2010. u 15:20   |   opcije


Moje je misljenje, da vega govori iz osobnog iskustva, jer se i sama osjetila zakinuta u obrazovanju, jer je nadprosjecno inteligentna i tu predmet psihologije na faksu nema nikakakve veze...svaka budala (tako se kaze, nema veze sa danasnjom temom) moze nauciti knjigu iz psihologije napamet, izaci na ispit iz psihologije i poloziti...to je dokazano...drugim rijecima, nepametnom ne moze pomoci ispit iz psihologije

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:21   |   opcije


ovo nije blog za mene? buahahahhahaah popizdiću i ubit se iz ovih stopa.

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 15:21   |   opcije


(tema tretiranja nadarene djece u školskom sustavu jest dio kojim se bavi psihologija odg.i obraz. što zna i odslušao je svatko ko je završio fax pedagoškog usmjerenja)

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 15:23   |   opcije


Vega, naprotiv...mali je slobodno skakutao izmedju klupa, iako nas je ometao, to je bilo 1955. i dan danas se cudim, kakav je dobar pedagog, i kako je tolerantna bila nasa uciteljica, a tek kave je zivce imala...nekako smo to prebrodili...ma i kasnije je on znao ustati, ali su ga naucili, kad mu dodje, da izadje na hodnik, da ne ometa druge...kada bi se smirio, vratio bi se...

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:25   |   opcije


napisala je blog na iskrici, di ćeš više

Autor: MomOfSam   |   09.06.2010. u 15:27   |   opcije


Nije, Mom. Odi ti Vladeku na njegovoga, tam ti se najbolje namjestiti, kaj ne?

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:27   |   opcije


Mom, ne kazem da se ne slusa psihologija, i ja sam je slusala (i polozila, doduse, jako davno), kazem, da vega vjerovatno ovdje govori iz vlastitog iskustva, jer udzbenik psihologije moze svatko nauciti

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:28   |   opcije


Philippe, ja vjerujem u tehnokraciju, a to ne odgovara vladajućim oligarhijama. Biznis treba ljude koji su taman dovoljno sposobni da generiraju zaradu, ali ne toliko da se zapitaju kamo ona ide i zašto. Zato su sva društva neprijateljski raspoložena prema krajnjim izbojima sposobnosti.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:31   |   opcije


jebenmu pa nit mene nije nitko pito koji kurac samja napravijo i sad se osjećam zakinuto. a jel ovo blog o tome tko je kaj napravijo kao pojedinac il? tjah ne mijenjam svoju da nezadovoljan glupan košta najviše jer se prilagoditi ne može niti neće već će silom mijenjati okolinu

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 15:34   |   opcije


Što se budaletina koje bi sa mnom htjele polemizirati tiče, o ovoj temi pišem iz osobnog iskustva, jer imam IQ koji me uvrštava u spektar izrazite genijalnosti, ali imam i paket svih negativnih iskustava koje sam ovdje opisala u svojem CV-ju. Moja životna misija je borba da izvrsnost stekne bolje mjesto u društvu. I zato mi nije mrsko zasukati rukave i kopati po govnarijama, čak ni ovdje na Iskrici. A svaki dan to činim na sve meni dostupne načine, sa studentima kojima predajem, kroz pisanje, društveni aktivizam za prava hendikepiranih (aha, da, istina je) i neposrednu skrb za takve.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:34   |   opcije


vega došli smo do istog, a s druge strane ovi članci su mrtvo slovo na papiru škola što pucaju po šavovima dok pokušavaju normalno obavljati nastavu. dopunsku nastavu kako tako a dodatnu nastavu pričam ti priču

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 15:37   |   opcije


Mom, naravno, odrasli daroviti ce se izboriti za svoje mjesto u drustvu...kasnije...ali sto je s osnovnom skolom...prvim raredom...to su kriticne godine...

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:37   |   opcije


Philippe, znam. Mene su se moji starci BOJALI. Sve u društvu te priprema za to da je najbolje biti prosječan. Pa, i jest. Ali je to i prosječno korisno. Međutim, to ne znači da treba dići ruke, bar ja mislim tako: mogla sam ja biti monomanski usredotočena na sebe i postići kajaznamkaj bi npr. glupačetina koja nikad nije napisala niti prosto-proširenu rečenicu tipa Mom of Sam shvatila, ali nisam: osim u tehnokraciju, vjerujem i u taktiku malih koraka. I u to da NETKO mora uprljati ruke, i da to NE SMIJE biti isključivo netko tko nema drugog izbora.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:40   |   opcije


Told4shit...u koju se ti skupinu ubrajas...meni kad netko kaze da nisam dobrodosla...ja se okrenem na peti i odem...napravi svoj blog, rado cu ti napisati nesto pametno ili manje pametno

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:41   |   opcije


Juicy, odrasli daroviti se NEĆE izboriti za svoje mjesto, jer neće razviti svoj potencijal. Steći će oni prilično respektabilno mjesto, ali to nije ono na kojem je već davno bila rezervacija za njihovo ime. Pa je propala. Nisu stigli na vrijeme.

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:43   |   opcije


Sorry, toold4shit...lapsus linguae

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:44   |   opcije


radujte se narodi - idem

Autor: Philippe_de_Mala   |   09.06.2010. u 15:47   |   opcije


Nema mi ljepseg iznenadjenja, nego kada otkrijem, da je netko, koga sam godinama povrsno poznavala, u stvari jedno fenomenalno inteligentno stvorenje sa skrivenim (meni) talentima...takvu osobu otvaras kao latice ruze, i nalazis sve ljepsi i ljepsi dio...nazalost, mnogi (za mene) ostaju neotkriveni

Autor: juicy-mama   |   09.06.2010. u 15:50   |   opcije


Stari seronjo, kao što ti je Juicy ljepše i taktičnije od mene rekla, otvori svoj blog pa ga uređuj kako te volja. Na mojem ti nema mjesta. Osim ako se izraziš pristojno i vlastitim riječima, uz argumente. (Npr. možeš navesti linkove umjesto c/p-a cijelih tekstova.)

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 15:59   |   opcije


ja možda i jesam kjeten aj mojam pjiznat da uživam kak jepo vega piše,,,nadalje jako dobjo zna upotjebit intejpunkcije i bit pjobjema dobjo objasnit tak da svaki kjeten može shvatit kaj je napisaja,,,,,,,,bjavo vegavega9

Autor: kjeten   |   09.06.2010. u 16:27   |   opcije


Kjele, iz ovih stopa idem po ajejkonjak! :-))))))))))))))))

Autor: vegavega8   |   09.06.2010. u 16:29   |   opcije


može.......samo pazi da nebuš po noći p.......a,,,ima nas kaj dobjo čujemo..

Autor: kjeten   |   09.06.2010. u 16:30   |   opcije


Stvar je vrlo jednostavna...
Netko vrlo dobro zna koliko je opasno po njegovu vladavinu,da se natprosječnoj djeci omogući viši razvoj

Zamisli da "ovca" vodi "pastira"...to je nedopustivo,treba je po svaku cijenu zadržati u čoporu,da bi se vodilo "stado"....

Ti vladari takvim "ovcama"ni u ludilu ne žele prepustiti svoju "travu..."

Zamislite djete Isusa,vhunski inteligentnoga kako ga u njegovo vrijeme vladaoci zakona,države i religije podržavaju.....Što bi se dogodilo?

Revolucija naroda,koja i jeste izbila zbog njega.ali nakon tek što su ga ubili....Ti i takvi inteligentni,da se "oslobode" kočnica prosječnosti,bi udruženi stvorili raj na zemlji,jer ona ima sve uslove za to,ali time bi laktaroši,spletkaroši,licemjeri,i svih vrsta dvoličnici morali odstupiti,što nikada neće,rađe će progurati sebi prepoznatljive,na bivše pozicije i svijet ide dalje...

Sa zgaženim vrijednostima,pregaženim istaknutim "ovčicama"sijući maglovite parole,novog svjetskog poretka,riječima;bit će bolje,mir je i nemamo se čega bojati .....dok ih sve ne snađe iznenada bol,kao na trudnu ženu.....

Osjećaju oni da se ta bol bliži,koprcaju se,(pratite afere u politici...šoubiznisu...)
i pokušavaju zbiti svoje redove,ali niti kao žena neznaju pravi trenutak i čas...poroda...Zato će ih iznenaditi...bol u ekonomiji...ekologiji...meteorologiji...spiritizmu...viših sila...

Moralna Inteligencija udružena sa stvarnim,pravom i pravdom je raj na zemlji...ali to nije New Age.To je novi povratak Boga u ljudsku povijest...Samo se bojim da će ponovno navesti svojim lažima rulju na lažnu revoluciju protiv toga raja...te će opet povikati"raspni ga raspni,krv na nas i na djecu našu....Samo će ovaj put nadprosječna inteligencija pobijediti,forever,bez obzira na količinu njenih pristalica

Ljudi su stvaraoci...stvoreni da stvaraju.
Dok je vlast u rukama oholosti,sebičnosti i manipuciji sve iznadprosječno-ma koliko bilo dobro se neće podržavati...

Autor: Otkrivenje   |   09.06.2010. u 17:12   |   opcije


Vidim da je rasprava već završila, šteta. Ali htjela bih samo dodati da boljeg teksta već dugo ne pročitah. Bravo vega.

Autor: tara_lostintranslati   |   09.06.2010. u 18:29   |   opcije


Inteligencija i pamet su stvari koje su najravnomjernije raspoređene u svemiru. Niko se ne žali da mu fali te dvije stvari. Al' mene jedna stvar zanima:-Dal' su Isus, Budha, Chaitanya il' slavuj....išli u školu? Tek kad umre učitelj onda nastaju škole.

Autor: dudhaimurvimorus   |   10.06.2010. u 1:06   |   opcije


žao mi je što jučer nisam mogla nastaviti debatu, vidim bilo je poprilično zanimljivo. Nije mi jasno čemu vrijeđanje vega..??..ok, imaš nadprosječni IQ, imam ga i ja, i vjerujem još hrpa ljudi koji obitavaju na ovima stranicama, no čemu to podvlačiti..??...sramotno je da čovjek koji se hvali svojom natprosječnošću izjavi ovakvo nešto, bez obzira koliko mu je druga strana mrska, pa citiram:"Stari seronjo, da mi se to htjelo citirati, JA bih to citirala; koga zanima, naći će. Reci svojim riječima što misliš, ili se goni među govnare među kojima se očito najbolje osjećaš."...stoga, nadalje je sve suvišno...

Autor: SnowWhite1   |   10.06.2010. u 8:10   |   opcije


hahaha...vidim bilo je cenzure...čemu brisanje komentara? Pa nije valjda da se sramiš svojih izjava..??

Autor: SnowWhite1   |   10.06.2010. u 12:47   |   opcije


Dodaj komentar