ZNAKOVI

Dogode se ponekad sitnice koje poput znakova ukažu na daljnje događaje. Ili se to meni samo čini. Nedavno sam izgubila nešto. Sitan predmet, ništa tako važno, a još manje vrijedno, ali bila sam zbog toga ljuta na samu sebe. I kao da je to pokrenulo lavinu loših događaja. Kao lokomotiva koja izleti s tračnica pa za sobom povuče sve vagone. Ne, nisam praznovjerna, ali kao da postoje znakovi koji ukazuju na nešto što još nismo u stanju vidjeti i prepoznati, a kamoli razumjeti.
Prošli su dani i tjedni,odustala sam od potrage za izgubljenim. I, kako to obično biva, kad sam se najmanje nadala, stvar za koju sam mislila da je zauvijek izgubljena stvorila se niotkuda, našla sam je sasvim slučajno tamo gdje je i bila cijelo vrijeme. I nije to razlog mom veselju, nego činjenica da sam to doživjela kao znak.  Da će sada i ostalo krenuti na bolje. Da nije sve izgubljeno. Da ne treba uvijek forsirati, da ljudima kao i stvarima ponekad treba vremena da se nađu. Da nije uvijek važno koliko nešto želimo, koliko se ljutimo, koliko tražimo… Da se ponekad trebamo truditi manje, ali otvoriti oči, um, srce i dušu da bismo bili spremni vidjeti znakove. Što god pokazivali…

28.06.2010. u 18:49   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

hehe, ja to cijelo vrijeme govorim ljudima oko sebe, samo vjera u bolje moze donijet bolje, ne treba trazit srecu po svaku cijenu, ona je tu oko nas, trebamo se samo okrenut oko sebe

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 18:58   |   opcije


a što si to izgubila, pa ponovno našla?

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 18:59   |   opcije


da,tako je...sjećam se kad sam htjela ostati trudna pa se trudila, ali nikako nije uspijevalo, a kad sam prestala to planirati i misliti na to i jednostavno uživala, desilo se vrlo brzo.... :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:02   |   opcije


palmo, onu plastičnu iglicu, ne znam kak se to zove, za službeni mobitel...
ali nije to važno, iako sam se iživcirala...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:03   |   opcije


ne razumijem, čemu služi ta iglica? mislim da je važno povezati značenje simbola. ni isto jesi li izgubila ukosnicu ili sjekiru.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:08   |   opcije


ma ja se više pitam šta će njoj sjekira ? :))

Autor: skinny-pero   |   28.06.2010. u 19:12   |   opcije


ponekad i sami pridajemo značenje tamo gdje ga nema jer nam u tom trenutku baš to treba

Autor: meija   |   28.06.2010. u 19:12   |   opcije


palmo, tom iglicom se može pisat po ekranu, može i nečim drugim, ali to ide uz neke mobitele...a sad mi ti reci ima li to kakvo značenje...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:19   |   opcije


bok Pero,čekam Palmino tumačenje...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:19   |   opcije


istina Meija,ali nisam tome pridala značenje, tek su me događaji koji su uslijedili potakli na ovakvo razmišljanje...nije ni to važno,nego ono što sam napisala o forsiranju u tekstu i komentaru o trudnoći...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:22   |   opcije


neko sredstvo za komunikaciju, pomagalo..izmisli sama asocijacije, mozdati ti sine kakav je to znak i čega.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:22   |   opcije


sve ima znacenje, al univerzalno je to da uglavnom ne vidimo ono sto nam je pred ocima

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 19:23   |   opcije


ma meni se nameće ova poanta, kad smo već na iskri...ako se silno trudiš naći nekog, vjerojatno neće uspjeti,kad se pomiriš s tim da ćeš možda biti sam,opustiš se,možda postaneš otvoren za znakove,uočiš onog pravog....možda i ne, ali to više nije strašno :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:27   |   opcije


Palmo,razmislit ću kasnije o tome...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:28   |   opcije


PMT,to je to...vidjeti kad gledaš :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:28   |   opcije


da bi gubitak pisaljke za mobitel imao značenje "znaka", mmorao bi biti gubljen pa ponovno nađen više puta,i kad bi svaki puta njegov gubitak koincidirao sa "lošim" događajima koji slijede..Ovdje se izgleda , radi, o jednokratnom događaju...Drugi dio (nađena pisaljka) čini mi se da je na čisto drugom nivou i nema veze s prvim..ali ok je sve što te tjera na razmišljanje.

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 19:29   |   opcije


možda se želiš zbližiti s nekim, možda sama sa sobom iskomunicirati ono što potiskuješ, može biti samo želja da uspostaviš vezu s nekim, to je što se tiče telefona, a igla , kako ti veliš onom predmetu može asocirati na povezivanje, krpanje nečega, a možda samo da bi voljela nekoga "zašiti" ili da te strah da netko tebe ne zašije..recimo. ti kažeš "otvoriti oči, um, srce i dušu" otvori srce...;)

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:32   |   opcije


slažem se Eternis, zato sam i rekla da je to nebitan dio teksta,važan je kraj i ono što rekoh u komentarima...isto kao kad sam pisala o lošem danu i dobrom danu, svima nam se to događa...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:32   |   opcije


da,Palmo,istina da se kod mene radi o nečem sličnom...kao kad sanjamo nešto potaknuto stvarnošću...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:34   |   opcije


a što ako snovi potiču stvaranje stvarnosti ?

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:38   |   opcije


ma jok palmo, za sad je još uvijek obrnuto

Autor: skinny-pero   |   28.06.2010. u 19:40   |   opcije


hm,Palmo,stvarno me tjeraš misliti :)...da,može to biti,ali ne znači da je uvijek dobro,ponekad treba željeti ostvariti snove, a ponekad je to ludost pa sad ti znaj...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:40   |   opcije


palma, pa mii zivimo u snovima, australski aborigani

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 19:40   |   opcije


"snovi su kraljevski put u nesvjesno"..da bi ih koristili maksimalno, naučite sanjati lucidne snove (dok sanjaš svjestan si da sanjaš).

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 19:43   |   opcije


eh, Pico,podsjetio si me na jednu knjigu s tim australskim domorocima...
jednom sam napisala da ne vjerujem ni u šta, a opet mislim da u svemu ima nešto :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:43   |   opcije


Eternis, uspjela sam sanjati nekoliko puta znajući da sanjam, ali još nisam naučila koristiti snove...još uvijek su prepuni metafora koje ne razumijem...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:45   |   opcije


da, eter, lucidnost je to.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:46   |   opcije


tamaro/pođi kamo te vodi srce , to si čitala, srce?

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:48   |   opcije


srce, kad je stvaran nas univerzum, bica sa u4 su nas napravila takovima da nakon par zivota mozemo napravit takozvano uzasce na visi nivo, no u tijeku rata na u3 doslo je do mjesanja u nase postojanje na u2 i uzeta nam je mogucnost uzasca, tek intervencijom bica sa u5 dobili smo mogucnost tog ali moramo dostici razinu svijesti da to postignemo sami, stavljeni smo u neku vrstu sna kojim kreiramo svemir u kojem obitavamo, tek budjenjem naseg ja mozemo dokuciti vise razine postojanja i opci poredak svemira

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 19:48   |   opcije


lucidne snove treba vježbati..A vježbaju se tako da prije spavanja daš sebi "naredbu" da ćeš u snu vidjeti svoje ruke...Neće možda upaliti odmah, ali nakon nekog vremena imati ćeš svake noći lucidne snove kad god poželiš...Dodatni je problem što se lucidnih snova ne sjećamo ako se nakon njih ne probudimo. I to treba vježbati..Jednom kad ti uspije vladati tim stanjem svijesti, možeš pitati svoju podsvijest bilo što, i ona će ti dati odgovor.Možda ne bih trebao pričati o tome, ali nisam ionako sve rekao..Neke stvari nisu za svakoga.

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 19:50   |   opcije


lijep je naslov, šteta da ga nisi zapamtila.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:53   |   opcije


Palmo,da,mislim da je o bilo,loše pamtim imena i naslove, ali se sjećam sadržaja...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:53   |   opcije


na svim nivoima čovjekove svijesti jedino vrednujem "know how"...Intelektualna naklapanja kojima nas svakodnevno bombardiraju sa svih strana treba uzimati s rezervom. Iskustvo je jedino mjerilo...

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 19:54   |   opcije


Pico i Eternis, da, nije sve za svakoga...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:56   |   opcije


Iskustvo sinkroniciteta vjerojatno je dano svakoj osobi, ali ga rijetki zamjećuju ("znakovi", npr).Svatko ima svoj pattern i vlastiti simbol.

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 19:56   |   opcije


iskustvo nas samo sputava u pronalaženju rješenja. itak se nismo makli ili pomakli s mjesta 200 godina. sve te uzorke u glavama treba razbucat. no, mi to nismo sposobni. ali naša djeca jesu.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 19:58   |   opcije


eternis, ne treba mjesat isto tako lucidne snove i stanje prosirene svijesti, jer nije isto

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 19:58   |   opcije


Eternis,imaš potpuno pravo...šteta što nam se često mora dogoditi nešto loše da bismo počeli stjecati takva iskustva...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 19:59   |   opcije


Je, ponekad i ljudima treba dati vremena... da objasne zašo su nešto, ili nisu, učinili...

Autor: 1u_prolazu   |   28.06.2010. u 20:00   |   opcije


palma, ni djeca nece bit sposobna ak ih se programira,
moras bit odlikas, zavrsit faks, moras ovo moras ono, automatski se ubija kreacija, ljudska bica imaju jednu jednostavnu osobinu koju cak ni visa bica nemaju, sposobni su kreirat na razini boga

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:01   |   opcije


simboli bi nam trebali pokazati put, bas zato da ne ostanemo u matrici

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:01   |   opcije


Pico, očito znaš više...kao i Eternis...a ja sam počela plivati u nepoznatim vodama...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:02   |   opcije


palma, simboli su samo putokazi, nis vise, mozes kreirat i vlastite simbole koji su uvijek mocniji od dobivenih

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:03   |   opcije


Palmo, svejedno kako se što zove...Uostalom , nisi dala ništa konkretno što bi čovjek mogao provjeriti..ja sam vam bar otkrio tajnu kako početnik može vježbati ulazak u lucidne snove, ako smijem skromno primijetiti..

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:03   |   opcije


pic, ja vidim da su sposobni. uopće ih ne zanimaju ratovanja, brzi rast..ovo-ono. ekologija, umrežavanje, umjetnost, znanost..klinci su super. obrati malo pažnju, iznenadit ćeš se.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:03   |   opcije


Jedan,da, treba vremena da se ljudi pokažu, ponekad nas neko razočara, a ponekad iznenadi...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:04   |   opcije


eternis, za to je ipak potrebna vjezba koncentracije, meditiranja i sl, da bi napravio autosugestiju, mislim da je za total pocetnike to malo previse :)

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:05   |   opcije


Eternis, hvala :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:05   |   opcije


izvoli primjetiti, eternis. ovdje meni uopće nije važno ništa konkretno ponuditi, ovo su samo istočnice, koga zanima naći će sve. važno je da se osjeti pozitiva:) najvažnije!

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:06   |   opcije


palma, pogledaj malu djecu, njihove duse su ciste, tek u kasnijim godinama prihvacaju ustaljene norme, srecom razina svijesti se digla pa puno njih rusi te norme, no velik dio njih i zastranjuje

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:08   |   opcije


Molim lijepo, srčeko i zlato...Pico, nije uopće potrebno ovo što si nabrojao..Kod većine ljudi bez nekih velikih priprema ovo funkcionira (uspavljivanje sa jednostavnom mišlju " u snu ću pogledati svoje ruke")...Mesojedna, "izvolio" sam primijetiti...Da , i ja volim pozitivu, konstruktivnu raspravu bez suvišnog prepucavanja i pametovanja, iz koje možda svi nešto naučimo i izađemo obogaćeni za iskustva drugih dobronamjernih ljudi :)

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:11   |   opcije


vidim ih, pic i čudim se izvrsnosti. oni točno znaju da neke stvari rade samo zato da bi nama strpljivo udovoljili, ono pretrpe vjeronauk, školu, pridige...jer nas vole i poštuju. ovdje se kaže, " a s papirima" su daleko ispred. sve crno na bijelom njima je kristal jasno.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:12   |   opcije


Dobro Pico, imamo i teorije o "kristalnoj djeci"...Ja ne vidim aure tak dobro, malo su mi mutne,ha ha ha ali očekujemo svakako duhovni evolucioni skok čovječanstva.

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:13   |   opcije


jeste etrenis, dalo se to primjetiti u komentaru niže :)

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:13   |   opcije


hehe eternis, dobar dio ljudi to moze napravit, a sto se tice dobronamjernosti, to je osnovna staza za ici naprijed

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:13   |   opcije


jedino je mali problem kaj se sad majke natječu čije je dijete "kristalnije"...

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:15   |   opcije


pico, ne razumijem zašto ovaj "he he" ipak...:O

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:16   |   opcije


eternis, total "štoniraš"..:(

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:16   |   opcije


hm, samo vas čitam, premalo znam da bih nešto rekla, ali učim...

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:18   |   opcije


aternis, 1978 godine na u4 razini je donesena odluka da se u nase postojanje poveca dotok univerzalne svjesnosti, od tada se radjaju takozvana indigo djeca, na pitanje zbog cega to, mihael mi je objasnio ovak, zemlja u cjalosti je blizu da dostigne ubrzanje na sledeci nivo vibracije, no kako to ide veoma sporo donesena je odluka da zajedno sa nekim rasama sa u3 da povecamo razinu svjesnosti da bi taj prelaz bio laksi, daleko od toga da nece biti porodjajnih muka, no vece su muke bile dok je zemlja tonula u nize brzine vibriranja, imate dokaze nestalih civilizacija,

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:19   |   opcije


eternis, hehe je moje smjeskanje, znak dobre volje i raspolozenosti, i da mi se svidja nepodjebavanje koje je karakteristicno za ostale teme

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:21   |   opcije


inače, problema nema. ono što ti želiš isprovocirati eternis, kod klinaca ne pali 2%. a ni kod nekih odraslih. budite pozdravljeni:)

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:21   |   opcije


..... i onda je Srčeko pripitomila konja :)

Autor: istima   |   28.06.2010. u 20:24   |   opcije


pozdravljena, srce, prati znakove, ne samo za svoje nego i za univerzalno dobro.

Autor: mesojeda_palma   |   28.06.2010. u 20:24   |   opcije


pozdrav i tebi Palmo :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:24   |   opcije


čuj Pico, uz dužno poštovanje tebi i tvojem znanju, mene ovo tvoje previše podsjeća na Rona Hubbarda i dijenetiku da bih tretirao ozbiljno..Ionako ne kužim o čemu pričaš, i Ron Hubbard je govorio u šiframa...Meni je malo smiješno , sorry, što ne znači da nisam dobronamjeran, kak mi je između redaka spustila draga mesojeda palmica...:) Dobro ljudovi, lamentirajte i mistificirajte svaki iz svog bunara, ja moram ići, bio mi je užitak družiti se s vama...Posebni pozdrav autorici bloga, bez nje ne bi bilo niti druženja sa zanimljivim osobama....Ćao!

Autor: eternis   |   28.06.2010. u 20:25   |   opcije


haha Istima, jesam jednog, ali sad to nije više isti konj kvragu, mislim da ću trčati za drugim :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:26   |   opcije


pozdrav i tebi Eternis, jednako mi je bilo drago :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:27   |   opcije


nikad cuo za toh hubarta, a nisam ni sklon mistifikaciji, odim u zajebanciji, no kako god, pozdrav i tebi i picama koje su imale strpljenja citat

Autor: picu-mladu-trazim   |   28.06.2010. u 20:29   |   opcije


heh... Srčeko.... ako išteš imat divljeg jednoga, ne smiješ ga pripitomiti iliti dresirati ;)

Autor: istima   |   28.06.2010. u 20:31   |   opcije


Pico, pozdrav i tebi :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:32   |   opcije


Istima,nikako da bude vuk sit i koza cijela :)

Autor: srceizlato   |   28.06.2010. u 20:38   |   opcije


Dodaj komentar