PRIČAMO O LJUBAVI...

...a prodat ćemo se za dvije jabuke!
Hajde da se i ja malo pozabavim brojkama: moj prvi profil kliknut je cca 80.000 puta; drugi cca 70.000 puta; trenutni (samo) 8.500 tisuća puta, s time da se sad s ovog (vegavega8) profila ne dopisujem ni sa kime koga već ne poznajem od ranije.
Od svih tih silnih klikova otprilike polovica su bile nekakve ponude, a od tih ponuda 95% je bilo za razonodu bez ugrožavanja ušančeno udobnih života. I ne, u ovoj tvrdnji nema ni trunčice osude, jerbo ni ja ne želim ispretumbati svoj život da bude neudobniji nego što jest.
Dakle, nije ljubav najvažnija, nego UDOBNOST. Naša cijela civilizacija se vrti oko toga tko je ima više i kako je steći ako nam nije dovoljno udobno. Ljubav je tu samo ukras, bonus, zastavica kojom mašemo iz duboke fotelje, prežderani mesinom zalivenom vinom (ili pivom, ovisno o ukusima), desert na kraju duuuugoooog objeda u kojem smo zajeli svoj život; AKO je život sloboda.
Ako nije: uslast!

09.09.2010. u 14:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

eto, i sad ce biti jos novih klikova ;)

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 14:59   |   opcije


Zabole me... Srećom, od kompulzivnog brojanja sam slobodna.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:00   |   opcije


ovaj post budi apetit. idem se prihvatit telefona i skuhat nešto. :)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 15:00   |   opcije


ljubav dostavom

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:02   |   opcije


Pa znaš da pišem dok kuham, Pike ;-))

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:02   |   opcije


Po mogućnosti, mlohavi. Mišići atrofiraju od sjedenja.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:04   |   opcije


nicci:
Nismo mi daleko od bundonja koje sam hranila.Zajedničko nam je što nemamo stanište koje nas zadovoljava..ispunjava.
09.09.2010. 15:01:27

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:04   |   opcije


Off record...zadavit ću te ako daš otkaz.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:05   |   opcije


Sloboda je precjenjena i jebeš slobodu ako ne znaš što bi s njom. Udobnost nije pun trbuh, udobnost znači imati priliku raditi što želiš. Ljubav, ah ljubav! Prošle su godine kad sam slinila i cmoljila, sada ljubim, a za to mi isto treba udobnost.

Autor: daily1   |   09.09.2010. u 15:06   |   opcije


Neki zakon, ukoliko bi trebao apsolutno važiti, mora u sebi nositi apsolutnu nužnost. S obzirom da je u pitanju moralno djelovanje, dakle čovjekova praktična sfera, zakon bi morao imati apsolutnu praktičnu nužnost. Ispunjenje tog uvjeta zahtjeva da moralni sudovi moraju imati a priori važenje, ne mogu se utemeljiti iz nečega empirijskog. To znači da moraju biti utemeljeni u čistom umu.

U moralnom prosuđivanju nekog djelovanja mi prosuđujemo samo htijenje koje određuje to djelovanje, ne prosuđujemo posljedice ili uspješnost ili neuspješnost toga djelovanja. Kriterij vrednovanja moralnih postupaka je u samoj volji. Ukoliko nema dobre volje sve može biti štetno. „Nemoguće je zamisliti igdje išta u svijetu, pa čak ni izvan njega, što bi se bez ograničenja moglo smatrati dobrim, osim jedino dobre volje."

Svaka radnja je posljedica jedne volje, ona nije uzrok volje. Prema tome, nas ne mogu zanimati posljedice niti im možemo pripisivati vrijednost i time ne možemo niti pokazivati naklonost prema njima. Čin koji je proizveden iz naklonosti ne može biti moralno relevantan. Dobra volja je dobra sama po sebi a ne po onome što proizvodi ili po pogodnosti za postizanje određene svrhe. Sukladno tomu ona ima i vrijednost.

Dobra volja kao takva može određena ljudska djelovanja okarakterizirati kao moralna. Njena formalnost je ono što joj daje dostojanstvo, tj. ona je neovisna o vanjskim uzrocima koji bi ju mogli determinirati. Svaki praktični princip koji ima empirijske odredbe upravo zbog toga ne može biti praktični zakon jer vrijednost nekog čina ne ovisi o predmetu na koji je usmjeren ili od subjektivne snage koju posjeduje. Volju objektivno determinira samo zakon i subjektivno čisto poštovanje prema tom zakonu čak i na štetu svih subjektovih sklonosti.

Cilj koji želimo postići svojim djelovanjem nije mjerilo djelovanja, mjerilo je motiv djelovanja, tj. ono zbog čega smo se odlučili na određeni čin. Poželjne posljedice mogu izazvati i drugi uzroci. To nije nešto za što bi bila potrebna volja nekog umnog bića.

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:07   |   opcije


Nu blesana.Mogao je iz ovoga izvući 300 komentara koje bi ljudi čitali.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:08   |   opcije


Je, ali ovako sam ispao pametniji u probranom drustvu :)))))

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:09   |   opcije


jelen je sigurno "svešteno" lice

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:10   |   opcije


razumijem ga koliko i milanovića

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:10   |   opcije


ako je udobnost bitnija od esencijalnih stvari, već smo napola mrtvi...tako da - eno im njima njihova udobnost, dalje od mene;)

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 15:11   |   opcije


Hm...ne znam za druge...ali za mene mrvu prepametan.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:11   |   opcije


hej, pa necemo se vrijedjati :)))

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:11   |   opcije


istina je.
nažalost.
atrofirala je volja!!!prava volja za izvornim veseljem.

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 15:12   |   opcije


To bješe kompliment.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:12   |   opcije


(nicci, psst, da niko ne cuje, gugl je moj prijatelj, a kopipejstica prijateljica)

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:13   |   opcije


ah, a što drugo jedan momak mog kova može očekivati od nekog tko sebe naziva lopatarom osim nerazumijevanja

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:13   |   opcije


Ma ne.Nema veselje veze s voljom.Ono postoji ili ne.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:13   |   opcije


Hehe...dobro.Aj sad svojim riječima.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:14   |   opcije


rekao/napisao je puno a nije rekao/napisao ništa. zaključak: nula bodova.

Autor: bubamara_e   |   09.09.2010. u 15:14   |   opcije


hm..da...ok...moze..sutra?

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:14   |   opcije


hvaja...baš idem pajit joštilj,,,,opet bum se pježdejaj...........

Autor: kjeten   |   09.09.2010. u 15:15   |   opcije


a za one koji zele znati vise
http://www.filozofija.org/index.php?option=com_content&task=view&id=207&Itemid=40

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:15   |   opcije


Može.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:15   |   opcije


kako se nicci i ja kuzimo, ha :))))))))))

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:17   |   opcije


Veselje, sloboda, zadovoljstvo...sve je u nama.Mislim ja.Ne mogu skužiti što nam omogući da smo veseli, da se osjećamo slobodnima...da budemo zadovoljni.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:18   |   opcije


Hehehe...stavi nick na listu "Bubreg za Nicci"

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:19   |   opcije


Hebatga...ja sam uglavnom negdje između.Stabilna neutrala.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:20   |   opcije


je, al' moras paziti da ti neko ne podvali mudo za bubreg :)))

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:20   |   opcije


(uups, sori kaj sam indiskretan)

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:21   |   opcije


Kad bolje promislim...jedine "zajebe" tog mirnavoda statusa mi je prouzročila ljubav.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:21   |   opcije


I tad sam doslovno brege derala.Heh...

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:24   |   opcije


Joooj, i ja se bormeš namučih Jelenovim komentarom, a ne preostade mi drugo nego da si ga prepjevam na sebi razumljiv jezik: jest, slažem se, dobrohotnost je ono od čega se sastoji moralni čin. Ali jebga, nikak definirati to "dobro", ono je stalno relativno i promjenjivo, a trenutno je dobro = udobno.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:25   |   opcije


A nisam čak ni uvjerena da je ljubav važnija od udobnosti, jerbo zašto bi bila? Mene muči što je udobnost odnijela pobjedu samo zato jer sam iz zatucanog vremena kad se zadrto vjerovalo da bi ljubav trebala biti važnija... A nije ni onda bila. Nije nikad bila. Uvijek je bila bonus, ukras ili izlika.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:26   |   opcije


Ljubav nam daje dobru energiju.Puni nas (bez imalo truda s naše strane) dok je ima.Zato je važna.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:28   |   opcije


Je. Ak ti je život dovoljno udoban, moš postići isto s malo kokaina.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:29   |   opcije


Pa ne baš za dvije jabuke, ali zar bi neko trpio da ti netko hrkanjem ne da spavati?

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 15:32   |   opcije


Tako je.Zato u sve treba uključiti razum.Bez svega se može.Samo treba naći dovoljno načina na koje se može guštati.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:33   |   opcije


Zašto izbjeći jabuku ako je taj dan ona jedini gušt?

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:34   |   opcije


Hehe, sve_je_more, tvoje pitanje me podsjetilo na frenda koji je u ljubavi tražio moralni imperativ i čvrsto vjerovao da će mu uzvrat njegove odabranice ukinuti sve sive zone te da će od njenoga "da" nadalje živjeti isključivo u onoj bijeloj, pravednoj i ispravnoj; nedavno su se razveli zato jer je ona "šlampava".

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:34   |   opcije


Trebamo li uopće pridavati važnost guštu?

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:35   |   opcije


hehe...uvjerio se pajdo da je ljubav pokvarljiva roba.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:36   |   opcije


tvrdim da ljubav ne postoji, dok sve ostalo, baš sve ostalo postoji.
a ljubav je iskarikirana riječ i sve i sva se pod nju trpa...postoji nježnost..postoji obzir..postoji strast..postoji brižnost.
postoji privlačnost.
no, ljubav nije..to je pojam.
više od bilo koje emocije je prisutnost.
od prisutnosti svjesnost.
više od svjesnosti potpuna spontanost.
suprotno spontanosti su lamentiranja nad promašajima. suprotno spontanosti je analiza.
glasam za iskren korak van, u šetnju maksimirdkom šumom.

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 15:36   |   opcije


Gledajte, mogu se ja tu zekati s vama, s jabukama, hrkanjem i prašinom, ali ljubav JEST važna, ljubav jest NAJVAŽNIJA, iz vrlo jednostavnog razloga: jer je to jedina sila koja nas izvlači iz vlastite kože i omogućava opstanak. Bez nje bismo se već davno ukrkali u prežderani i sneni solipsizam, u kojem bi nas krknulo neko malo ljubafnije biće.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:37   |   opcije


Mišamu...ja mislim da treba natjerati kurbu ljubav da nas prisili da uskočimo u sebe.Iskakanje je čarobno...ali nemreš lebdit čitav život.Želim osjećati stalno tu energiju.Kužiš?

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:40   |   opcije


bijela tama me obradovala. oduvijek sam tak jako želil da postoje svijetloplave žirafe koje vole skakat gumigumi i znaju jako lijepo fućkati... i voila. znao sam! naprosto sam znao. :)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 15:40   |   opcije


Kad pomislim na ljubav...dođe mi da viknem"Vratite mi moju maniju" (ukrala iz filma)

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:41   |   opcije


Nemreš stalno osjećati tu energiju, jerbo bi pukla ko tanka struna... Nisam naglasila da ljubav o kojoj ja govorim ne obuhvaća samo zaljubljenost i prokreativne djelatnosti, nego je sličnije onome iz Lopatarovog komentara, dobroj volji, blagonaklonosti i dobrohotnosti. To se već da izdurati; iako nije lako.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:42   |   opcije


uf. ublobme da mi to uzmu, izrazito se oslanjam na manualno glede ljubavi... :o

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 15:42   |   opcije


Ljubav je stvar osjećanja, a ne volje. Nemre se voljeti zato što hoćes, a još manje zato što moras, tak da je obavezna ljubav glupost.

Autor: JelenLopatar   |   09.09.2010. u 15:43   |   opcije


Znam da nemrem.Zato se sad odoh nježno izvaliti..Pusa!

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:44   |   opcije


A što se Maksimira tiče, osobito se oljubavnim kad mi netko spontano zamahne pimpekom iz žbuna. Sorry, ali spontanost je definitivno precijenjena u urbanom društvu; možda se i zato (srećom) prilično rijetko prakticira.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:44   |   opcije


pike..baš super!!

svjetloplava žirafa s gumigumijem..jako slatka slika!!

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 15:45   |   opcije


Jelenu, nemre se voljeti ako nećeš, ali bogme može ako hoćeš; samo treba imati volje pronaći nekoga koga možeš.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:46   |   opcije


Btw...znate li da medvjedi jedu samo meso naranče?Šapama na zemlju stisne krajeve kore i pogabla pulpu.

Autor: nicci   |   09.09.2010. u 15:46   |   opcije


Da,nezrelo je očekivati da će netko drugi ispuniti naše sive zone. Zar netko to očekuje?
Osobno, sve sam manje tolerantna. Ili susrećemo samo ljude koji se na kraju pokazuju u svoj svojoj mizeriji? Ma di su završile osobe sa stavovima, sa karakterom?

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 15:46   |   opcije


ma..nije spontano sve što tako izgleda..
to je kao ples..krećeš se od trenutka do trenutka izvan okvira koja ti zadaje znanje ili bilo kakava verbalizirana procjena..no, to nije tu tema. :-))

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 15:47   |   opcije


no cure, zakaj bi bilo teško izdurati, pa to je ljubav koja je jednaka ljubavi za prijatelje, bliske ljude, obitelj, nema tu nikakvih oštrih granica, samo se priključi seksualna privlačnost i hormonalna buretanja koja s time idu. uglavnom, ljubav zaista nije zahtjevna stvar, sasvim smo slobodni voljeti koga god želimo i kako želimo, zar ne? :)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 15:48   |   opcije


Ali! Kad se voli, a svi znamo šta to znaći, onda k vragu i na hrkanje ćemo se naučit.I jako je istinita tvrdnja da kad volimo opraštamo sve mane a kad nije tako onda ne opraštamo ni vrline.

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 15:51   |   opcije


aha. onda skačeš prijatelju po pupku

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:52   |   opcije


onih dana u mjesecu (NEMAM POJMA KOJI SU TO)

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:52   |   opcije


Ima tu neki kome ću oprostiti sve mane?:-)

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 15:53   |   opcije


drle je jednom lijepo rekao...sve što će biti izumljeno tijekom evolucije,već je prisutno u beskrajnoj mudrosti prirode...međutim,jedina stvar koju će čovječanstvo istinski ostvariti i donijeti na zemlju,jest ljubav...

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 15:53   |   opcije


Sve_je_more, nije lako (sebi) priznati da smo svi mi sivci ispod kože, a da su bljeskovi boje trenutne turbulencije u eko sustavu nad kojim imamo jako malo kontrole.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:55   |   opcije


Pike, ne da mi se sad tražiti izvore, ali fakat je eksperimentalno utvrđeno da zaljubljeno tijelo luči takav razorni koktel hormona da to nije za dugoročno izdržati i ostati društveno funkcionalan član. E sad... ponekad mi zbilja ide na jetricu kaj sve moramo otfikariti od sebe da ne bismo smetali drugima, ali evo, tak je: evolucija nam je milostivo dopustila zaljubljenost s ograničenim rokom trajanja i ljubav s neograničenim, osim ako ne odlučimo drugačije.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 15:57   |   opcije


vegice,nismo svi sivci ispod kože...kao što postoje jako zli ljudi,tako postoje i oni jako dobri...samo ih je teško vidjeti,jer nitko i ne traži.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 15:57   |   opcije


bit će nisu ni na potjernicama

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 15:59   |   opcije


Ne slažem se da smo svi sivci ispod kože i da samo ponekad zabljesnemo. Znamo i to da starost ne donosi mudrost, donosi samo samoću onima koji su ostali sami. Ali zato imamo staloženost i vrlo jasne ideje o tome šta želimo i šta ne želimo.
A sve je veća hrpa onoga šta ne želimo.
Kako reče Balašević- kad bi pjevo ko što živim ja bi pjevao samo blues. Neka bude blue a ne sivo:-)

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:01   |   opcije


Drle, ni persona ni sjena nisu zdrav izbor, kako za pojedinca, tako ni za društvo. Evo, ja sam sigurna da ti imaš svojih sjajnih strana, ali hebga, nekak ti je draže biti u sjeni... ;-))

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:03   |   opcije


Pa, u starosti smo već ispucali mnoge izbore i što nam drugo preostaje nego da sami sebe uvjerimo kako nam oni nedostupni nisu više zanimljivi?

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:04   |   opcije


Neko reče "zaljubljenost"?? Ma to je riječ koja pripada mladosti, razbuktalim hormonima, sinfoniji života:-)
A nakon toga, treba nekoga prihvatiti, poštivati i voljeti kao čovjeka. Ako prepoznajemo u toj osobi osobine koje su nam srodne.

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:06   |   opcije


Iliti, osobine koje će pogodovati našoj udobnosti, zar ne? :-))

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:08   |   opcije


sve_je_more,najprije,samoća i usamljenost nemaju nikave veze...kao ni zaljubljenost s ljubavlju...što se srodnih duša tiče,i vrag voli svoju srodnu dušu...trkeljaš bez veze.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:09   |   opcije


Čovjek je usamljen samo onda kad ne postoji ništa za čim čezne.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:10   |   opcije


Podrazumijeva se naravno. Udobnost iliti naša sreća. Pa valjda nam nije cilj unesrećiti sebe? Usrećiti sebe i partnera-o tome pričamo. Ako mi ugrožava moje navike, moja pravila, moje izbore...onda nije ni osoba koju mogu voljeti.

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:12   |   opcije


aha,ubaci i malo udobnosti i dobro promišaj.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:13   |   opcije


udobnost

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 16:14   |   opcije


hehe.. neće faking komp.:D.. udobnost- lijenost- strah od gubitka vitalnih organa..:)

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 16:16   |   opcije


Izjednačavanje udobnosti sa srećom me ispunjava čistim očajem!!!

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:16   |   opcije


No dobro, sram me bilo, otkud meni pravo dijeliti sreće na podobne i nepodobne... Udobnost nije moj pojam sreće, ali je jako lolim! :-))

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:18   |   opcije


A voljeti nekoga je- kad boli njega boli i mene. Ako dajem dat ću još više jer ga je moje davanje usrećilo. Volimo tako i djecu i puno ljudi u toku našeg života; nije tu nešto puno razlike.

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:19   |   opcije


i mene..i stravom..

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 16:21   |   opcije


U tom kontekstu si opisala udobnost kao " stanje kad ti je dobro". Zar je sreća nešto puno drugačije?

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:21   |   opcije


Najzanimljiviji su ozenjeni/udate osobe koji ovdje traze mrvu ljubavi jer u kući sa svojim partnerima ponestalo je privlaćnosti. Ali ima udobnosti. Onda traze i nude svoje usluge onim slobodnim. Nejasno mi je samo zašto misle da slobodnim zenama/muškarcima to treba?

Autor: _hologram   |   09.09.2010. u 16:26   |   opcije


Htjedoh reći , da završim:
Zrela ljubav je sjedinjene pod uvjetom da sačuvamo vlastitu individualnost( udobnost je ok riječ) i naš integritet. Znaći nešto zbog čega ćemo prevladati taj ružan osjećaj odvojenosti a opet biti SVOJI. Mislim da si to htjela reći.

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:27   |   opcije


Kad sam ja to opisala udobnost kao "stanje kad nam je dobro"? Bogami, sjećam se bubrežnih napadaja koje sam proživjela u jako udobnoj fotelji, a nije mi uopće bilo dobro! Dobro nam je kad osjećamo svoju pristunost u svijetu, kad osjećamo smislenost svojih postupaka, povezanost s drugima, ukratko: kad nam nije svejedno. Ni za sebe, ni za druge. Prežderane dembelije boli dupe za sve osim vlastitog dupeta. Kojem je udobno.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:27   |   opcije


Sve_je_more, ja sam rekla točno ono što sam htjela reći, a sad, kak će to tko iščitati, ne ovisi samo o mojim htijenjima, nego i o njihovima.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:29   |   opcije


dobro mi je i kad se ljutim i kad se smijem i kad cendram. al mi nije dobro kad mi je svejedno. i nekako mi to dolazi od prežderanosti.valjda

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 16:29   |   opcije


hologram, ni meni to nije jasno nikada bilo..ili misle da su samci još očajniji od njih? a vjerojatno nisu inače bi odabrali baš to od čega ovi, kakti zauzeti ne odustaje i drže ga se grčevito - očito im ima veliku vrijednost...apopos toga što je sve je more izjednačila udobnost i sreću...može ti biti "udobno" u braku a da si duboko nesretan..zar to ne vidimo na svakom korkau?

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 16:30   |   opcije


ajme...zrela ljubav,prava ljubav...ljubav vaka,ljubav naka...ma, nema sto vrsta ljubavi...utuvite to sebi u glavu...zašto svi uvijek pokuašavate preokrenuti ljubav kako vam paše i isisati iz nje svu njezinu slavu?

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:30   |   opcije


e ljubav je kad ja nekog mogu slušati 3 sata i jedva čekati da opet progovori i živo me boli đurđa za seks.
i još me mora zasmijavati.
e sad ne znam je li to obožavanje ili ljubav

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 16:34   |   opcije


no, pa to i rekoh. zaljubljenost je totalni mrak. ko dobra vožnja u lunaparku. a ondak popraviš kragnu i živiš dalje. samo, nije traganje za ljubavlju ono što rađa očajne dušice i suze i drame, nego traganje za novim lunaparkom. a volit možemo do ibera i natrag, slobodno ki tice nebeske. a možemo i trgovati ko klinci sličicama nogometaša. i traganje za lunićima i trampa sličica je upravo ono što sveudilj činimo. većina nas, većinu vremena. dok plačemo za ljubavlju ;D

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 16:35   |   opcije


ni ljubav,ni Bog,ni život,nikakvu obavezu nemaju pružiti nam ono što od njih očekujemo...shvatite djeco,sami ste u tome...možete biti gladni i sretni...ili siti i nesretni...bezbroj je primjera i za jedno i za drugo...nema ni idealne formule ni idealne mjere...jer ćete uvijek biti nesretni u pokušaju da budete sretniji od drugih...a druge uvijek vidimo sretnijima nego što to jesu....i tome nema kraja.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:38   |   opcije


Pike, zaljubljenost je dobra zato što je zabavna? Izjednačavaš je sa nekom "brijom" i lunnaparkom? idešš...)))))
ok, ima ljudi koji ljubav i veze, avanture, seks, štogod traže jer su kao i svi drugi ovisnici al izjednačavanje zaljubljenosti sa lunaparkom je totalno bez duha..

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 16:38   |   opcije


nije. pitanje je samo tko će biti klaun

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 16:40   |   opcije


kolko riječi o ljubavi.
a ja kažem..ima svega sve postoji..ljubav ne postoji.

ili da malo okrenem.
s v e j e lj u b a v..

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 16:41   |   opcije


i sve što je lipo bilo, u mojoj se tintari zbilo

Autor: drmax-mlohavi   |   09.09.2010. u 16:42   |   opcije


Bijela tama, si ti na nekom tripu ili?:))))))nadam se da kužiš poantu vlastite rečenice..al što je nada...ima je ili je nema..sve je nada i sve je beznadno..itd..)))

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 16:42   |   opcije


Ma, zaljubljenost je kao kad te strašno svrbi mjesto po kojem se ne možeš sama počešati i onda izludiš sve dok ne nađeš nekoga tko će to učiniti kak spada... Samo smo mi ljudi, s tim svojim kompliciranim i dobrim dijelom nepotrebnim mozgom, mistificirali sve to do bestraga. A zapraf sve žive vrste se "zaljubljuju" i "vole": bez prvoga ne bi riskirali ševu za vrijeme koje mogu dobiti po tintari od predatora, a bez "ljubavi" ne bi mogli održati potomstvo. Sve je biologija.

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:44   |   opcije


Piše gore da je naša civilizacija stremljenje oko gomilanja stvari ( i zabave) koje nam pričinjavaju "udobnost".I da se sve vrti oko toga. Znaći zašto se tu neko zaprepaštava kad poistovjetujem to sa srećom? Živimo u gnjusnom svijetu upotrijebi i baci, troši troši troši, i onda se zaprepastimo ako neko to nazove " srećom". Pa dakako da je to sreća. Svi smo pretvoreni u robu i svi smo na tržistu. Ljubav naspram odricanja nešto udobnosti? Koja ljubav, po kojoj cijeni, koliko karatna??

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:44   |   opcije


lol. zaljubljenost je upravo to. hormoni procijeđeni kroz gazu našeg odgoja i osobnosti, oblijepljeni metaforama i opravdani da nam ne zgražaju tabuima ukalupljne vizije. i divna je. ali s ljubavlju ima jako malo veze. u najboljem je slučaju 3 stupanj raketline, ono što nas može dovesti pred prag ljubavi. mnogo je češće mnogo manje od toga ;D

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 16:45   |   opcije


Ima tu neki normalan? Da malo tržimo?:-)

Autor: sve_je_more   |   09.09.2010. u 16:46   |   opcije


A opet, i taj ugnjavni mozak je naš... i u njemu se vrti nekakav moral... i neke misli koje teže smislu... i tak to... a meni se spava, jer sam se dobro najela i više mi nije udobno sjediti i tipkati s vama... ufff, nesretne li mene!

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:47   |   opcije


dok čitaš ono, Leah, što sam napisala vodiš se logikom..a to nema veze s logikom.
nije život logičan. zato je i zanimljiv.

Autor: bijelatama   |   09.09.2010. u 16:47   |   opcije


oblomovština, rekli bi Rusi.. udobnost je nirvana bez prosvjetljenja, utočište uplašenih, koji dugo pamte.. ona je statičnost, bez adrenalina.. močvara, što smrdi do neba.. u njoj nema rizika, nema izazova, pa nema ni nagrade.. i gomila ljudi se gura i tiska u njoj, jer su zaštićeni svojom lijenošću, koja je savim prihvatljiv alibi u odnosu na strah, koji je NEprihvatljiv, jer se kosi sa veličinom ega, koji je pak najžilavija moguća mrcina, pa se od borbe sa njim odustaje, a sve pod krinkom stava i principa i društvene prihvatljivosti i pravila igre i.. pa, on je u stanju svako karanje proglasiti ljubavlju, izracionalizirati svako odustajanje, 'makojćemikuracpasadto'.. on nas minira i uskraćuje nam ono za što smo istinski stvoreni.. da volimo, bezgranično, a ne samo kad smo nagradjeni..

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 16:47   |   opcije


ja kao nitko i ništa ili netko i nešto mogu samo reći da ljubav postoji,a da sada to objašnjavam nebi mi stalo u komp,malo imam memorije....

Autor: MaloCrno   |   09.09.2010. u 16:49   |   opcije


Bijela, život nije logičan niti predvidljiv ali mozak i misao je itekako logična..i služi nam da stvari/stvarnost posložimo..ako ne znaš nešto objasniti jer je složeno, ne znam kako bi laprdanje pridonijelo boljem shvaćanju istoga?:))))

@Pike, Vega: ima biologije u svim životnim aspektima, ne vidim zašto bi ljubav tj. zaljubljenost bila isključivo biologija? da je tako, svi bi se mi razmnožili već u pubertetu..to je puno složenije..nastranu što je biologizam trenutno IN..

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 16:51   |   opcije


xexe... jašta mdice, jašta. društvene norme i postoje zato da mi prezreli namrgođeno i neodobravajući s dubokom indignacijom ukazujemo mladodusima na uredne bijele ograde normi i uzusa... koje uglavnom služe tome da nas oni mlađeg duha ne sataru dok razigrano i s apetitom žive. eheh, kako smo bili nerazumni kasmo bili ko oni. eh. srećom, danas znamo bolje. pokazat ćemo im kako se zrelo kroči svijetom. jer za trčanje više nemamo sape. ;)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 16:54   |   opcije


uh ali komplicirate..ljubav je vrlo jednostavna,samo je treba znati primiti i još bolje dati,život je vrlo jednostavan,samo ga treba znati "slušati"

Autor: MaloCrno   |   09.09.2010. u 16:55   |   opcije


Leah, ljudi su se tisućljećima razmnožavali upravo u pubertetu, jerbo su umirali najkasnije oko 30-te; danas bi to bilo fakat nepraktično, pa se razmnožavanje odgađa - ali ne i seks! Pa ni zaljubljenost; niti ljubav. A sad fakat idem prileći. Oblomovština? Ne dajete mi dovoljno nagrade za moju ljubav? A kajaznam... Sve ja vas volim, ovak ili onak :-))

Autor: vegavega8   |   09.09.2010. u 16:58   |   opcije


xe xe.. to mi nije stalo.. počele mi se tresti ruke i takoto.. mladost ne lamentira, ona se voli.. dok se ne izrauba u udarcima i lizanju rana.. onda postane, 'mudra' i svira kurcu na Iskrica sajtu..(sad zvuk svirale u praskozorje....)

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 16:58   |   opcije


ljubav je kao lijepa misao,ili lijepa želja...ljubav nije neko prosuo na zemlju i sad ona negdje leži i čeka da je neko nađe...a mi u međuvremenu pričamo da li postoji ili ne...ljubav se stvara i obnavlja svaki trenutak...već sam vam rekao...ljubav je jedina istinska stvar koju će čovječanstvo donijeti na zemlju...jebote,kako ste tako blesavi.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 16:58   |   opcije


lol. ne znam o čemu ti leah - ljubav, zaljubljenost i bilo što što stvaramo temelje ima u biologiji, nije nas baš lako izuzeti iz biološkog svijeta. zatim slijedi odgoj i obrazovanje. i najzad, na profiliranu ličnost nalijemo porciju šarolikih okolnosti i divimo se refrakciji svjetlosti. ništa nije izvan nas osim vrlo šturih, ali zato vrlo brojnih kockica. suhih, jednostavnih. razloživih i razložno ustrojenih. objektivna stvarnost prve vrste, ono što je dole opisao drle. čamotinja totalna. al u nama je kreativnost. pa stvaramo koješta. i kič i divotu, i tragedije i ushite ;)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 16:59   |   opcije


Fuckeru, ljubav je jedina stvar koju ljudi mogu ponijeti SA zemlje;)

@Vega, ljudi su se prije množili u pubertetu, ali prije se nije mnogo niti govorilo o zaljubljenosti, biće bila luksuz..dakle, ne može bit samo stvar biologije nikako ..

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 17:01   |   opcije


stvar je u tome što bi mnogi htjeli da dožive ljubav odmah,istog trena,a neznaju da ima dosta stvari koje predhode ljubav,visoko "pucate",prvo se spustite na zemlju

Autor: MaloCrno   |   09.09.2010. u 17:02   |   opcije


I,zanimljivo je da su uvik nađe neka budala koja kad se priča o ljubavi ubaci još desetak termina koji sa ljubavlju nikakve veze nemaju...i onda se više ne zna ni o čemu se priča ni ko šta želi reći...ako pričate o ljubavi,tada pričate samo o ljubavi...ko mi slijedeći put krene pričati o "pravoj ljubavi"..."velikoj ljubavi"...vakoj...nakoj... plesnit ću ga odavde.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:03   |   opcije


ajme ove...a di bi ti odnila sa zemlje tu svoju ljubav?

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:04   |   opcije


Pike, to je naprosto presimplicirano objašnjenje a nije ni logično - za obnavljanje vrste zaljubljenost uopće nije potrebna, seks je više nego dovoljan..))))..i objašnjenje za jednostavnije umove i duhove....ali nemam vremena za dugačko objašnjavanje i pojašnjavanje za malodušne i pesimistične, odoh se - zaljubit...)))

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 17:04   |   opcije


Fuckeru, ponijela bih je tamo odakle je došla;) nemoj bit naporan;) odoh, ciao:)

Autor: Leah_   |   09.09.2010. u 17:05   |   opcije


ajme,zna li iko šta je zaljubljenost...jer ja pojma nemam.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:06   |   opcije


aha,vjerojatno ćeš mi sutra reći odakle je došla...ajme bolesnog svita.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:06   |   opcije


ehm... kad je točno bilo to prije u kojem se nije govorilo o zaljubljenosti? koliko prije Shakespearea? koliko prije Biblije? Odiseje? Ljubavne poezije Sumerana?

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:06   |   opcije


Odakle naše misli dolaze?

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:07   |   opcije


samo da dodam i ovo,dosta vas ima tu koji i koje tražite ljubav,željeli bi je upoznati,i kad vam se i ukaže ljubav,pomislite ah to nije to,niste ni svjesni koliko ste daleko od ljubavi,znači tražite nešto što nikakve veze nema sa ljubavlju.

Autor: MaloCrno   |   09.09.2010. u 17:08   |   opcije


aj ti traži di će te neko jebat.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:08   |   opcije


Ljubav se ukazala...ma,di?

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:09   |   opcije


? ja šumom, ti drumom. tko je spominjao pruduženje vrste? dijalog baš i ne šljaka ako ne čitaš što drugi pišu :D odi se ti rađe lijepo zaljubljivat dok ne prikupiš malo koncentracije ;)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:10   |   opcije


pike,ma majmuni pišu ono što im trenutno padne na pamet...niti su ikad čitali išta,niti su ikad razmišljali o onome što pišu....za tri dana će svi pisati drukčije od ovoga što danas pišu.

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:13   |   opcije


kurbanjska posla...je li pas koji se ne da ničemu naučiti glup,ili je previše pametan da bi ga neko zajebava?

Autor: freefucker   |   09.09.2010. u 17:15   |   opcije


ljubav je, kad ti netko pošalje praseću nogicu iz treće države, poštom..

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 17:15   |   opcije


no, no drle, ajde, ljubavi malo. nije oglavu, ako su činjenice iste jedino što nedostaje je zajednički riječnik... i malo koncentracije, jer riječi uvijek trebaju prijevod, čak i među bliskima, a kamoli među šarolikom bandom interpletskom ;)

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:16   |   opcije


xexe. kaj je to mdice, Sarah Kay u balkanskom izdanju? :D Nije loše, ako ništa drugo, nagovješćuje da ljubav nije glamurozna. ljubavnogladni je ni ne primijete. nema šljokica ni niš. pljc. da citiram druga catmana.

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:19   |   opcije


pa makar i s tipfelerom. fakat starim, nemrem ni na interpletu pljucat brez da si bradu zaslinim. :D

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:20   |   opcije


pljuc.:D.. da citiram, citato..ra.. citator?.. postoji li ta riječ, hbte..:O

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 17:22   |   opcije


ehm. veliki pas mi namjerava pojest malog psa. pio mu je iz njegove zdjelice. velike. situacija je dramatična. idem im čitat o zlatokosoj i tri medvjedića. :D

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:24   |   opcije


aloooo.?!.. postoji li, 'citator'??(ako je mali ko veliki i nije vam neki.. daj ga.)

Autor: mmmmmm_da   |   09.09.2010. u 17:27   |   opcije


jok. štene je lijepo. i nije moje. :D

Autor: pike_TS   |   09.09.2010. u 17:40   |   opcije


Dodaj komentar