...Zajahati bijeloga konja...
Link
Prije svega..uvijek velim da imate link sa glazbom...pustite glazbu da svira..:))nije link bezveze...
sto znate o alkaloidima, dali vam to ima uopce nesto znaci. Mozda ni ne znate sto su ili cak koji su, ali znate dobro vi koji pusite cigarete za nikotin,ili svi oni koji piju kavu za kafein. Dakle, to je grupa spojeva, u pravilu bijele, kristalne strukture gorkoga okusa, prašci..neki su tekućine, recimo nikotin je uljasta tekućina, vrlo jaki biljni otrov, koji se prije koristio kao insekticid. Pa recimo, teobromin se nalazi u kakau ili čokoladi, i njega unosite, a kafein je opce poznat svima, ja sam ga cak izdavajao iz biljke čaja u laboratoriju kao maturalni rad, napomena za one koji neznaju, napitak koji se zove čaj ja napitak od samo jedne biljke Camellia sinensis, i od nje napitak se zove čaj, ili ruski , kineski itd. Sve ostalo što znate, kao kamilica, i svi drugi napitci,nisu čajevi, već biljni napici, ali smo se svi navikli govoriti čajevi. Alkaloidi su zanimljiva grupa spojeva i svi su redom biljnoga porijekla, a jedna biljka je dala osobito..osobito famoznu grupu spojeva koja
je prisutna svugdje i u pravilo je pošast modernoga svijet, a to je biljka...mak.Alkaloidi koji su najvise proučavani su upravo oni koji su dobiveni iz opiuma.Opium je osušeni ostatak soka dobivenog iz nezrelih glavica maka.Sirovi opijum sadrži smjesu od oko 20% alkaloida, u kojoj najviše ima morfina (10%) koji je glavni nosilac fizioloških efekata opijuma.
Za morfin se čuli , poznatiji kao morfij, koji jako dobro suzbija fizičku bol, trebalo posebno izdvojiti još jedan alkaloid, za kojega niste možda čuli, a to je..efedrin. Efedrin je alkaloid koji dobro djeluje kao medicinsko sredstvo kod astme i sirenja disinih puteva, jel to jako brzo i dobro radi, i ima na tijelo slican ucinak kao kofein, ali..osjetno izrazenije, u kojem smislu?Vecina nas pije kavu,da se razbudimo, to je ritual, a i kofein ima utjecaj blage euforije, koja nam prija,zato volimo kavu. Efedrin nakon recimo , sat vremena da ste ga unesli u tijelo,pocinje stvarati osjecaje vidnoga i vecega uzbudenja, puno vece euforije bez ikakvoga vidljivoga razloga za nju, moglo bi se reci da ste jako veseli, ali bez povoda.Da vam bolje docaram, to je kao kada cujete neku vijest pa vas uzbudi, srce vam pocne jako kucati, brze disete, e to bi vam se desilo sve, i to sve da potpuno mirni sjedite na stolici.Efedrin povecava kolicinu adrenalina, pa bi vam to bio cudan
osjecaj,jaka euforija..i on povecava disni kapacitet ali i smanjuje dobro i masnocu, zato je zlorabljen u sportskim aktivnostima kod nekih sportova na profesionalnom nivou. Iako se zna puno, tesko je reci bas sve kako djeluje na
covjeka, ali je najbolje ovako opisati...poseban psihički osjećaj kod toga se može opisati kao kad se ljuljate na stolici i odjednom izgubite ravnotežu i krenete da padate unazad, uz smijanje i dobro raspolozenje, i jako povecane tjelesne mogucnosti, i u periodu od par sati.Na popisu je zabranjenih sredstava ,a osobe koje imaju problema sa srcem ni za zivu glavu ga nesmiju uzeti, jel bi bilo fatalno.Jako ubrzava srce i tlak.Ima jedan drugi jako kobni alkaloid..a to je heroin. Heroin je opaka i vrlo zla droga, jel ona ima jedno specificno svojstvo kako djeluje na covjeka. Heroin je jako slican
po građi jednoj grupi spojeva koji se zovu endorfini, ili endogeni, unutrašnji morfini. To su naši prirodni davatelji sreće, oni se luče u tijelu kada recimo se seksamo, kada jedemo nesto slatko,čokoladu ili kolače, kada vjezbamo ili kada radimo ono što volimo. Oni su naša sreća doslovce, oni ju daju, i jako su nam potrebni, smanjuju našu bol, čak i upale , izgleda da jako paze na nas, a i jesu naši. Jednom kada čovjek krene sa heroinom, tada tijelo smanji proizvodnju endorfina, i doslovce postane ovisan o sreći..izvana. I ne samo to. Heroin mijenja kemijsku sliku čovjeka, i o njemu se postaje doslovce ovisan..kemijski ovisan. ALi jedan se nametnuo i sve prisutan je medijima uvijek bio i ostao, a to je ...Kokain. Kokain je alkaloid koji se dobiva iz grmaste zimzelene biljke koke (Erythroxylon coca).U južnoj americi domoroci su imali običaj žvakati lišće koke, što je vrsta rituala,iako ga oni vec dugo koriste na jedan osobiti nacin, oni mijesaju lise koke sa pepelom, pepeo kako je luznat, djeluje na kokain, i mijenja mu strukturu, pa on vise nema takav euforicni efekt vec samo..stimulativni kao kafein. Iako se dugo znalo za njegov efekt kao anestetika, tek tamo pocetkom 20 st, se pocinje koristiti za to.Tada je cak bio sastavni dio nekih prehrambenih proizvoda, kao npr. Coca cola, gdje Coca u nazivu potječe od kokain, a cola..od simpaticnih cola oraha, inaca oraha koji sadrze kafein, citao sam da ih ima u brazilu,neznam dali gdje jos rastu.Masovna upotreba kokaina na zapadu počinje organiziranjem tržišta u SAD-u kasnih šezdesetih godina 20. stoljeća. Američka mafija putem kolumbijskih kartela počinje s masovnom distribucijom kokaina,
većinom bolje stojećim slojevima.Kokain se dobiva ekstrakcijom iz lišća biljke, a od jednog kilograma koke dobije se otprilike 125 grama kokaina.Ulični kokain dolazi u obliku kokain hidroklorida, koji je bijeli kristal gorkog okusa sa anestetičnim djelovanjem. U paketićima se najčešće nalazi 1 g praha,a nemoguće je znati koliko je od toga stvarno kokain (najčešće između 30-60%) - dileri u njega još dodaju škrob, puder, šećer, prokain ili stimulanse kao što su amfetamini.Jedan gram kokaina obicno kod nas je negdje između 500 i 800 kn, pa izracunajte si, ako jedna kila nečega ima 1000 g, pa ćete znati kako je taj čudni bijeli prah jako skupocjen. Znate li zašto policija zna probati kokain ispod jezika,to ste vidjeli na filmu? sto mislite zasto?..Svi alkaloidi su gorki, i da stave kafein iz kave pod jezik, bio bi gorak, a i bijel je i prah isto tako kao i kokain..ima jedan drugi razlog. Jezik utrne pod kokainom, jel ima svojstvo anestetika, znaci nije stvar okusa.Kokain je psihoaktivna droga koja izaziva vrlo snažnu psihičku ovisnot, ali ne mora kemijsku. Znaci mozete ga jednom uzeti, dvaputa ili jedno vrijeme, pa da onda vise nikada ne posegnete za njim. Kada ljudi miješaju kokain i alkohol, oni neznajući prave kompleksan farmakološki eksperiment unutar svog tijela.Ljudska jetra kombinira alkohol i kokain i stvara treću supstancu, kokainetilen, koja pojačava euforične efekte kokaina, ali je puno toksičnija od samog kokaina i povećava rizik od iznenadne smrti.Moglo bi se pisati i o simptomima koji ostaju poslije dugotrajnog uzimanja, ali ti opisi zbilja nisu ugodni pa vam ih necu servirati.Kada bi se iz americke ekonomije izuzeo novac zaraden prodajom kokaina, srusio bi se americki bankarski sustav, pa i to vam govori neke stvari.Kokain, ili white horse, bijeli konj je siroko rasprostranjen, bio je i ostaodroga koja je pronasla svoje mjesto u odredenom miljeu bogatijeg sloja.
Alkaloidi ce uvijek biti tu oko nas,bili su i prije, djeluju na posvena nacin..oni daju i oni uzimaju,ti fini bijeli kristalni prašci stvaraju magiju ili pak pakao,a sve to ako ih se zajaše.Pogotovo ako se zajaše bijeloga konja, pa zar nebi onda bilo bolje da zajašimo jedni druge?
10.11.2010. u 21:03 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Muzika je točno trajala do samog kraja pročitanog. Zanimljivo iako meni sve to poznato osim ovo za kakao i čokoladu.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 21:15 | opcije
Sa Efedrinom (Ma Huang) stvarno treba paziti, podmetnu ga i u normalne "preparate", čajeve i sl.
Zato je najbolje sve proizvode farmaceutske industrije izbjegavati, od šumećih tableta, nadalje ... i nećete pogriješiti.
Autor: MrCmok | 10.11.2010. u 21:16 | opcije
jel...jahala si na bijelom konju..:)
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:16 | opcije
naravno da jesam:)))
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 21:17 | opcije
iako me zanima kolika je njegova ucinkovitost i tim cajevima i napicima koji sadrze efedrin...
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:18 | opcije
Efedrin je grozan...
...nekada se svakodnevno koristio u kapima za nos, narocito za malu djecu, koja grozota..
.....danas se dodaje kojekakvim sredstvima protiv prehlade, kao Sudafed i sl...ja mislim da je dobar dio smrtnih slucajeva u zadne vrijeme, na pr. Brittany Murphy i njen muz, uzrokovan bas tim spojem...narocito zaa ljude koji su na jos nekim drugim lijekovima, u kombinacij,i je letalan...
...jednom sam skoro umrla od obicnog sirupa protiv prehlade, ali eto, mora se znati, jel tko alergican, koje lijekove vec prima...
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:23 | opcije
slazem se juicy..
iako opet..mnogi slavni i zbog nacina zivota kao i prevelike uotrebe nekoh lijekova, i nezdravoga zivljenja..okoncaju tako..
da efedrin..je izgleda sire raspostranjen..nego sto sam mislio...
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:26 | opcije
Ovisi. Proizvođač može napisati svašta na deklaraciju, slučajno imam za prijatelja magistra farmacije, tako da jesam upućen u tematiku.
Dobar trag je "dodatak prehrani". Čim nešto ima tu "etiketu" ili ne valja para što ste platili, ili je opasno ... ne bih elaborirao dalje, ajmo muzika :)
Autor: MrCmok | 10.11.2010. u 21:27 | opcije
radi njega su i neki sportaši izbačeni sa natjecanja...a koristili su samo kao kapi za nos.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 21:27 | opcije
i jos sto je najbolje netko bi trebao napraviti analizu....tih " dodataka" ..a bojim da to kod nas...kao i sve drugo..sve fino ide mimo zakona..
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:30 | opcije
Codex, pratila sam malo u javnosti..koja slucajnost, da su ovi gore, koje sam nabrojala, bas imali prehladu i lijecili su se lijekovima 'over the counter'....
....jer, kako se meni dogodilo, tako se dogadja i drugima..
....farmaceutska industrija je prejaka, previse se love obrce, ne bi oni dozvolili skandale te vrste, tj. ne bi dozvolili da se sazna...da sam ja tu noc umrla na ER, ne bi se niti znalo od cega je...iako ja znam, sto je bilo
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:31 | opcije
farmaceutska industrija je mafija:)))
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 21:33 | opcije
zar nije nekako slicno umro i onaj...Heath Ledger?
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:34 | opcije
http://www.youtube.com/watch?v=XPQ9oRtJQh8
Autor: kjele | 10.11.2010. u 21:35 | opcije
'Overdose' ne znaci da se nekome svidjelo, pa se predozirao sa drogom, nego znaci, da je netko naletio na cistu drogu, tj, drogu bolje kvalitete, manje pomijesanu s dodacima..i ono sto je bilo ok koji dan prije, ubije, jer je prekoncentrirano...
...ali valjda je to svakome danas jasno, jedino se ja jos cudim, ko pura na drek
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:36 | opcije
Slažem se sa Vesper, rekoh, ništa vam od toga ne treba ... i prehlada se može istrpiti.
Autor: MrCmok | 10.11.2010. u 21:37 | opcije
kjele..lijepi pozdrav...:) kao i uvijek..zakon..:)
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:38 | opcije
nikada nisam kapao sa time nos..znaci to moze biti gadno..hmmmm
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:39 | opcije
...i Heath Ledger je po mojem misljenju naisao na nesto slicno...svi su oni imali neku prehladu...a ovdje u usa je to jako popularno uzimati...kao Nyquil za po noci i Dayquil za po danu...e taj Dayquil je strasan, nekada je sadrzavao pseudoephedrinali je u zadnje vrijeme zamijenjen s phenylephrine...valjda je pokokalo ljude...ali ga nisu maknuli, samo su ga zamijenili
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:42 | opcije
jeste li kojim slucajem probali koji od ostalih alkaloida..:)
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:42 | opcije
juicy ali opcenito imam osjecaj, da je u americi normalno da rulja tabletira samo tako radi bilo cega..
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:43 | opcije
nisam znala za te kapi za nos da mogu biti gadne, ali znam da ja to nikad nisam koristila ni za sebe ni za svoju djecu.
Ima dobra prirodna zamjena. Korijen od crnog sljeza daje finu otopinu za dječje nosiće.
Autor: Petra-a-stijena | 10.11.2010. u 21:45 | opcije
stvarno se neki sportaši vade na te prehlade i samo kao nešto uzeli
Autor: Petra-a-stijena | 10.11.2010. u 21:46 | opcije
Haha, vjeruj mi, ima i u Zagrebu tabletomana, tj. upoznala sam ih vise no igdje...za svaku boljku neka tableta, za spavanje jedno, za budjenje drugo, za razbudjivanje trece i tako redom, pa se malo uzima nesto, pa to uzrokuje nuspojave, pa se prestane, ali se ne moze bez toga, pa se opet pocne...
...dosla mi sestricna iz Zagreba, poludila sam...i sto je najgore, sve oko sebe lijeci i prekida s terapijom...da ne kazem da je profesorica engleskog i talijanskog...
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:46 | opcije
Petra, mislim da je bijeli sljez, Althea off....ali nije vazno, to je to...znas sto je jos dobro za nos...otopina kuhinjske soli u vodi, tzv, fizioloska otopina...super je, otapa stvarno sluz
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:49 | opcije
slazem se..fizioloska otopina..zna se koristiti i u inhalatorima...ispada da je efedrin kojeg sam stvario u drugi plan, gori od kokaina i kojem je bila tema..:))
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:51 | opcije
za kokain je poznato da je to za bogate, sad kad neki slavni i bogati umru, piše kako su čitav život s vremena na vrijeme uzimali kokain, a doživjeli visoku starost...
Autor: Petra-a-stijena | 10.11.2010. u 21:55 | opcije
za one bogate duhom mislis?:)
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:57 | opcije
Haha, cocain ti dodje, nesto kao vitamin, kad ga uzimas-osjecas se bolje:))))
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 21:58 | opcije
đusi, imaš pravo, cvijet je od crnog sljeza, a korijen od bijelog, ..pobrkala sam,
prošlo vrijeme moje brige o nosićima... sad sami kako žele to rješavaju..
znam da se kupovala mala kutijica u apoteci, malo veća od kutije šibica
Autor: Petra-a-stijena | 10.11.2010. u 21:58 | opcije
jel juicy..i ti bi jahala na bijelom konju.:))
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 21:59 | opcije
pa sad... jedan je pouzdano bio u skopju, ali nema smisla da izučavam druge kad mi ni taj nije nikad zatrebao :D
Autor: pike_TS | 10.11.2010. u 22:01 | opcije
sve je to loše uzimati, najgore je to što se legalno kupuje u apotekama i bez recepta, neki moji bivši pacjenti su kupovali i normabele bez recepta, tukne babi u apoteci nekaj kuna u džep i nabavi...a kokain je posebna priča...ljetos sam vidjela svog prijatelja (više nije na iskri) kako se s tim obuzeo, nije dobro izgledao. A lijekovi se opčenito reklamiraju na TV i po novinama, pišu da su zdravi i da ih treba uzimati...pogotovo neki za bolove. Sve je to mafija, ništa drugo.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:01 | opcije
...to su konji...
http://www.youtube.com/watch?v=EhVLiHPUOIM
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 22:01 | opcije
da, navodno su nakon bijelog konja bogatiji i duhom :))
ja sam totalni laik za te stvari, lako vi mene smeljete u bijeli prah,
ali sam bila na 2 stručna predavanja prije nego su mi djeca ušla
u rizičnu pubertetsku fazu, pripremila sam se sa svim znanjima, informacijama...
SREĆOM, od toga nije ništa trebalo za njih, ali je dobrodošlo za neke druge...
Autor: Petra-a-stijena | 10.11.2010. u 22:03 | opcije
...i ti lijekovi za smirenje, živi otrov i uništavaju moždane stanice, a davaju ih po bolnicama i staračkim domovima kao da su cedevita-bomboni, a zna se da smanjuju sposobnosti i ubrzavaju demenciju.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:04 | opcije
...iako, ja imam misljenje o sredstvima za spavanje, za smirenje ili o antidepresivima...bez nekih od ovih, neki ljudi vise ne bi bili zivi
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 22:08 | opcije
yuci, da, ali u razumnim mjerama...vidjela sam kako se to troši prekomjerno i kakve su posljedice.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:09 | opcije
...slazem se...
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 22:13 | opcije
tablete za spavanje mogu prouzročiti i mjesečarenje...
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:16 | opcije
...to ti mislis na Sanval, Ambien iliti aktivnu supstancu Zolpidiem...svasta se dogadja nakon uzimanja toga...
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 22:19 | opcije
Sanval...pacijenti su mjesečarili u blagoj euforiji, točno su izgledali kao drogirani...ostali nemaju takav učinak. Zato se treeba dobro procjeniti kome se što daje.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:24 | opcije
olako sve uzimamo a najvise su zato krive reklame,,,masu preparat za sprecavanje prehlade,ima efedrina u sebi, u medicini se koristi ,za liječenje hipotenzije povezani s anestezijom. posto je to moja grana,znam da se najprije sve pokuša da se ,rijesi hipotenzija ,odnosno niski pad krvnog tlaka,prije nego dajemo ephedrin i to u mikrogramima,,,posto sam zdravstvenjak,nekao sve to izbjegavam, ali sjecam se slucaja jedne moje frendice koja je tukla po redbullu ko luda dok nije kao supravenrtikularna tahikadrija zavrsila na hitnom imala je 280 otkucaja,,,u minuti
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:24 | opcije
dobro si rekla za ovo o redbullu...ima i drugih takvih pića...i moje su kolegice u noćnoj to tukle dok nisu završile na hitnoj!
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:29 | opcije
e skrivena..frendica je onda u glavi poput neke curice...sto je njoj doslo da to pije..
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 22:35 | opcije
a neki ljudi zele previse toga utrpat u jedan dan,stalno sam joj govorila ,ne radi to,ali ne ,ona po svoju,a meni je drobila ma vi medicinari sve previse analizirate,ali kad je zavrsila na hitnoj pogodi koga je zvala
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:37 | opcije
a nikotinski flasteri ,da se ne govori ma poslozi se u glavi i prestani pusit,,jer nikakvi ti flasteri nece pomoc
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:38 | opcije
vidim da zene puno znaju o lijekovima i svemu tome..indikativno
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 22:41 | opcije
sirupi za kasalj puni kodeina,uzas ma nema majci da ces ista iskasljat bez tri litre ćaja minimalno,ali mi bi svi ozdravljenje na brzinu
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:42 | opcije
kodein je isto anestetik, zar ne
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 22:44 | opcije
hm,,,evo ovako, ako ćemo o sirupima, kad alkić nema više u kući kaj piti posegne za sirupom u ormarić,,,to mu je alternativa...
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:45 | opcije
Ne samo to, Kodein je isto alkalod opijuma, skupa sa heroinom.
Autor: MrCmok | 10.11.2010. u 22:48 | opcije
Kodein je analgetik koji se upotrebljava za liječenja umjerene do srednje jake boli. Danas se prvenstveno upotrebljava kao antitusik. Kodein ima sinergistički učinak s paracetamolom i NSAR. Kombinacija kodeina i paracetamola poboljšava analgetski učinak za 40 %. eto kaze farmakopeja znas kad sam imala farmakologiju ,ostala sam paf jer isto postoji zabluda o paracetamolu a isto razara jetru kao i ibubrufen
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:48 | opcije
...da, kad su mi djeca bila mala, samo se paracetamol preporucao, za skidanje temperature...ne aspirin nikako...jbt, sada se nista ne moze...da nemam ovih cireva na zelucu, siknula bi aspirin, ipak mi to najbolje snizava tepricr, a mozda i sisanje kore vrbe Salix Alba:))))
Autor: juicy-mama | 10.11.2010. u 22:53 | opcije
ma sve su to otrovi, ovako i onako...kao i večina hrane.
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 22:54 | opcije
ispadne da se trujemo na sve strane dobro smo jos zdravi
http://www.youtube.com/watch?v=Wu4oy1IRTh8
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 22:57 | opcije
skrivena...odlična pjesma, nisam ju dugo čula:)))
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 23:03 | opcije
hvala ,
Autor: skrivena007 | 10.11.2010. u 23:04 | opcije
...nema na čemu...
Autor: vesper_ | 10.11.2010. u 23:10 | opcije
hvala svima..sto..su tako predano " lijecili" komentarima:)
Autor: Codex_Eroticon | 10.11.2010. u 23:19 | opcije
Samo mala ispravka... efedrin ne spada u alkaloide u užem smislu, to je mala psihoaktivna stimulativna molekula na temelju koje je sintetiziran niz droga tipa ecstasy (PIHKAL knjiga - Phenetylamines I Have Known And Loved). Najsličniji mu je amfetamin, pa onda njegovi derivati MDMA itd.
Autor: Cococh-Anel | 10.11.2010. u 23:54 | opcije
ustvari koiko ja znam..iz njega direktno se rade sintetske droge poput speeda..koje ubrzavaju...one su njegovi derivati, ali nisam siguran za MDMA,ali ako ti kazes
Autor: Codex_Eroticon | 11.11.2010. u 0:13 | opcije