Meijina priča...priča iz susjedstva
Malo prije sam se ulogirala i pljuss..Prvo na što sam naišla bila je Meijina priča. Obično su njene priče puno mekše. Ova večeras mi je stvarno dala misliti. Nisam se našla (na svu sreću ) u toj priči ali stvarno sam se zamislila. Što se događa s muškarcima u nekim godinama. da li su samo oni krivi jer kaže se da brak trebaš hraniti. Ali...u svojem životu nisam naišla na ženu koja čini takve gluposti..
Iako nema veze s pričom, sjetila sam se jedne iz obližnjeg susjedstva. Ljudi su se rastali. Kada je žena krenula prvi puta van, muž je podivljao, valjda je zaboravio da su već duže vremena rastavljeni. Počeo ju je optuživati za sve i svašta, govoreći da je laka, nerazumna...Nakon nekog vremena dočepao se mlade djevojke od dvadeset i nešto..njemu su još malo pa šezdeset. Više nije ljut, nije nasilan, gledam ga...hoda kao zaljubljeni tetrijeb...i novi auto je kupio...na lizing...valjda da podmaže pušing....A curetak...hah..kao svaki curetak, nit smrdi nit miriši...da je barem atraktivna...rekla bih: Eto, nije joj se moglo odoljeti. Ali ova...ne znam. Valjda mu se nije previše čekalo ..Dokle će tako ne znam, nadam se da ga neće infarkt strefiti barem dok ne otplati auto.
22.11.2010. u 21:09 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
ma sta te briga za njega ,pa nisi mu valjda jamac za auto
Autor: skrivena007 | 22.11.2010. u 21:12 | opcije
Da, meni je to poznato. Pet godina nakon rastave moj još uvijek zeza i ne želi djecu čuvati jer tko zna što ja to tamo radim... Daj blože da mi se dešava ono što on misli da mi se dešava :)
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:13 | opcije
ovo je zlobno.
Autor: -2longalone- | 22.11.2010. u 21:13 | opcije
he he he ...Slri...nisam , to ne bih ni samoj sebi bila..
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:13 | opcije
...ja ne priznajem krizu srednjih godina, iako znam da objektivno, postoji...znam, znam, tu se radi o hormonima, koji podivljaju, nesto kao u pubertetu i neki se ljudi naprosto ne mogu kontrolirati...ali, kladim se, kad ih prodje i brod zapliva u mirnije vode - srame se
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:13 | opcije
Nije zlobno LongŠone..više baca na grotesku..Trebaš vidjeti pa da onda komentiraš prizor
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:14 | opcije
ja bih baš voljela da se moj bivši muž zaljubi u nekoga
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:14 | opcije
Đus...i ja mislim da će se on posramiti..svi mu se već smiju..izgledaju tako komično...a auto...glanc bijeli..Pravi turbo-folk
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:15 | opcije
i da, ljubav ne pita za godine... ako je ljubav u pitanju
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:15 | opcije
A jel ta tvoja suseda riješila financije s tim bivšim? Da ne bi ona na kraju otplaćivala dugove...
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:15 | opcije
Mat...?? Jesi li ti to uhvatila odmak ili je to osveta malog indijanca??
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:16 | opcije
koko dobra dosla u klub, a to da se promjene kad nadu neku, ah ja ocito nisam te sreca jer moj bivsi 4 godine zivi s zenom ,a jos uvjek ga brine sta ja radim
Autor: skrivena007 | 22.11.2010. u 21:16 | opcije
guanta, ne kužim baš čemu to pitanje? joj, ispustila sam očicu, bemti;))))))
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:17 | opcije
Koka...ti pravo pa u glavu...Naravno da nije ali tko može utjecati na Tetrijeba???
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:17 | opcije
e da, imam prijateljicu koja je rastavljena, njen bivši živi s drugom, a uredno njoj radi scene kad izlazi van s nama, svojim prijateljicama
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:18 | opcije
Skrivena, moj je našao 25 godina mlađu, i bio je mir, ali kratko, prekratko :(
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:18 | opcije
Zašto želiš da se tvoj bivši zaljubi: a) da me konačno pusti na miru
b) želim mu sreću c) želim mu neku od dvadeset da ka karma konačno stigne
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:19 | opcije
Zašto su bivši muževi tako posesivni iako imaju "vezu"???
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:20 | opcije
a i b u kombinaciji... ako bude sretan, znači, neće više gunđati na mene (nadam se)
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:20 | opcije
Da, tetrijeb :) Bit ću zlobna i reći - labud, i njegov pjev... MA, lako nama ženama pričati, mi možemo glumiti, i uvijek smo u funkciji, a muškićima nije svejedno, nije im lako. Ipak se u njihovom svijetu sve oko toga vrti..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:21 | opcije
Matt...to si stvarno ok curka
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:21 | opcije
ma neka se njima vrti oko te stvarčice...ali zašto im onda krv ne ode pokatkad u mozak???
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:22 | opcije
guanta, jesam:(..... možda bolje da sam rospijetina nekakva, bolje bi mi netko jeo iz ruke:(.... (ajme, sad će se još netko obrušiti na mene)
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:24 | opcije
muškarci, muževi često svoju prvu ženu smatraju svojinom
dokle god je živa, to ti je...
Autor: Petra-a-stijena | 22.11.2010. u 21:24 | opcije
Po meni, nevjera je više simptom lošeg braka nego rezultat toliko izvikane (pretežno muške) poligamnosti. Problem je u tome što su muškarci slabije spremni rješavati probleme (a u tom smislu i razvod je rješenje), nego se lakše upuštaju u izvanbračne kompenzacije, a od braka zadržavaju udobnost, sigurnost, naviku, a najčešće i hotelski pansion...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:25 | opcije
Ja ti želim da postaneš rospija...ali znam da je to nemoguća misija..Takva se ili rodiš ili ne Matilda
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:25 | opcije
Ja bi tak rado jedan dobar brak... napokon...
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:27 | opcije
Petra, kada se prvi puta posvađaju s novom...oni požele staru.iako povratka nema
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:27 | opcije
A žene su najčešće ili mučenice koje će dovijeka živjeti u lošem braku ili odlučno razbucaju brak i onda je to za njih svršena priča. A onda počinje - život, fijubriju, ihaha... :-)))
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:27 | opcije
oni su likovi kojima je muka da je nama dobro bez njih
Autor: skrivena007 | 22.11.2010. u 21:28 | opcije
Kokice, a ja bi tako jednu vezicu, pravu ljubavnu vezicu, skromna sam, ne treba mi brak...
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:28 | opcije
nekako se ne mogu ni zamisliti kao takvu... (a još bih se i sama mogla prevariti, tko zna;)))
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:29 | opcije
Brajtice, mislim da se muškarci ne žele rastajati upravo iz konformizma. Tu i tamo skoknuti u neku drugu postelju ali vratiti se u sigurnost bračne zajednice (o kojoj će btw pričati samo grozote i kako su oni ustvari ukinuti)...Uglavnom žene podnose zahtjeve za razvod braka
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:30 | opcije
Ah, Đusika, veliš jednu pravu obostranu ljubavnu vezicu, fakat si skromna... :-)
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:30 | opcije
Koka...ne želim brak...SAMO DOBRU I KVALITENU VEZU
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:31 | opcije
Aha, shvatila sam: dobar brak je onaj u kojem žena žmiri, i pravi se da niš ne zna... a ovaj kruži i opet se vrati doma, ipak..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:31 | opcije
i onda kad podnesu zahtjev povrijede njihov muski ego i koncepciju,da ima zenu,djecu,kucu i ljuvanicu ah ha kako smo zle kako im to mozemo napraviti hahahah
Autor: skrivena007 | 22.11.2010. u 21:31 | opcije
Znaš Brajt, kaže se da u životu ne treba biti skroman
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:32 | opcije
Da, imam frendicu koja je radila u bračnom posredovanju. Veli ona da kad se žena odluči na razvod, nema majci da se pokoleba od razgovora na socijalnom. A s muškarcima svakako. Čak i kada su oni ti koji su pokrenuli razvod, lako se pokolebaju...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:32 | opcije
Nisam se srećom našla u takvoj situaciji, razmišljam kakav bi sada bio moj brak da je muž živ??? Ovi od 50 stvarno podivljaju
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:34 | opcije
Ups, moj je pokrenuo razvod, i nije se dao pokolebati (hvala blogu)
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2010. u 21:34 | opcije
I vidiš kako je lijepo njegova "love story" završila Koka. Možda da onoj drugoj pošalješ zahvalnicu
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:35 | opcije
Ma, ne znam, ovdje se sve vrti oko (muške) nevjere i time prouzročenog ili potaknutog raspada braka. Ali nije to baš pravilo. Guanta, možda se ništa ne bi dogodilo. Možda biste bili privrženi kao i prvih godina... A možda biste se promijenili, jedno ili oboje, i zato udaljili...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:37 | opcije
moje je pokušao da me kontrolira pa je dobio zabranu prilaska na 300 metara:)))
Autor: bracoiseka | 22.11.2010. u 21:38 | opcije
Mislim, nije baš ukusna usporedba, ali da je moj muž umro nakon naših deset godina braka, ja bih i danas govorila o najidealnijem braku kakav se može zamisliti...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:39 | opcije
Ja uvijek kaze, da je najbolji muz, pokojni muz, a vi kazite sta hocete, nit on tebe gnjavi, nit ti njega...bozji mir
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:39 | opcije
ajme:(
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:40 | opcije
Ja nisam, Đusi, mislila na idealiziranje pokojnog supružnika...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:40 | opcije
žene, ne preterujte:(
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:41 | opcije
*ne pretjerujte
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:41 | opcije
Mislim , malo je stvarno bljak govoriti o tome. Imala sam 20 kvalitetnih godina braka...ali pitam se...umro je u pedesetdrugoj...da li bi se i on promijeni?? Uvijek smo bili iskreni u svemu , hranili brak ali...ovo mi ostaje nedorečeno.
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:41 | opcije
Mislila sam na opciju da su neki brakovi doista dobri do nekog doba...
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:41 | opcije
Tko zna...u pedesetima muškarci stvarno znaju prolupati
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:42 | opcije
Pa, da, Guanta, upravo i ja o tome govorim. Moguće da bi tako i ostalo. Nisam od onih koji vjeruju da kad-tad mora postati dosadno ili loše! :-)
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:42 | opcije
Brajtice, ja sam to napisala prije nego sam vidjela tvoj komentar...to je opcenito sto sam rekla, ima tu malo i istine, iako je naravno sala mala
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:43 | opcije
Ne mogu se oteti susjedu koji eto..našao curu mlađu od svog sina. Čak mi se po glavi vrti da se on možda želi dokazati bivšoj i cijelom susjedstvu da on može
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:43 | opcije
Guanta, da, nekim muškarcima se pošemere hormoni u toj dobi, ali većini ipak ne.
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:45 | opcije
a možda svi mi nekim fazama pridajemo preveliko značenje.. svi imaju nekakve krize... možda na te stvari zbilja treba gledati samo tako, biti tolerantan, ako se može (nije li prava ljubav nesebična, i to zbilja bez imalo sarkazma pitam)... tamo gdje se ljudi vole i dobro poznaju i razumiju, sve se može riješiti ( i sad ćete me popljuvati i reći, tamo gdje se ljudi vole, nikome ne bi palo na pamet da skače preko plota, ma je li baš tako?)
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 21:45 | opcije
Guanta, a sta bi bilo da Romeo i Julija nisu umrli...tko zna, bi li zivjeli sretno do kraja zivota ili bi se svadjali, razveli, potukli ili nesto slicno...i to ostaje nedoreceno...uzivaj u uspomeni, koja je lijepa, jer, mogla je biti i ruzna
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:45 | opcije
iskreno...gledajući veliku većinu muškaraca oko sebe (znači 50 pa plus)...ne znam, ovako se osjećam udobno...Vidim kako se ljudi nakon izvjesnih godina zajedničkog života stvarno udalje jedan od drugoga
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:46 | opcije
Moram dodati Brajtice, krizu imaju i zene, a znam po tome, jer sam je i ja imala, cak prije nego moj zakoniti...
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:47 | opcije
Zapravo, čini se da je sva istina u onome da se vezati treba za osobu s kojom ti je, od svega, najugodnije - razgovarati. :-)
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:48 | opcije
uh, al ste nabrzinu natukle komentara...
to se već teško prati...
dobro vam ide...
Autor: Petra-a-stijena | 22.11.2010. u 21:49 | opcije
Ma, da, Đusi, znam. Mene je recimo i u bračno ugodnim godinama znala prati tugica da nikada više neću biti - zaljubljena. Sve ono što s tim ide, treperenje, hodanje povrh zemljice... Je l se to isto računa u krizu?
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:50 | opcije
Fućkajte vi sve to cure...ne znam kako bih podnijela nevjeru supruga.Ili možda bih??? Previše godina, zajednički interesi...ma ne znam. Znam samo da je teško početi solo život u mojim godinama...sve mi je nekako nahero
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:50 | opcije
...nista se ne moze znati na pocetku veze, nema garancije..
....na pocetku ti ne pada na pamet, da ces se rastajati, cini se da ce idila potrajati vjecno, a onda s godinama, malo po malo, ne znas kada i kako, odjednom se pocne razvodnjavati, kao santa leda, koja se topi polagano, nema odredjenog trenutka, samo znas da je nestalo...nema vise ljubavi, a ostale su obaveze, koje treba nekako uskladiti s novonastalom situacijom...
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:52 | opcije
guanta, podnjela sam, otišla sam, živa sam i sad mi je čist ok, više mi ništa nije nahero:)))
Autor: bracoiseka | 22.11.2010. u 21:52 | opcije
...imas ti pravo guanta, ja mislim da ne bi tolerirala nevjeru, jer nevjera ne znaci samo fizicku prevaru, nevjera je toliko toga vise...
...lazi njoj (za sto me boli), ali lazi meni, lazi svima...izgubljeno povjerenje...kako ces nekoga voljeti u koga vise nemas povjerenja, kad se ljubav upravo temelji na tome
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:55 | opcije
Imaš pravo Đusi...ali meni je bilo tamo sigurno, toplo i mekano. sada se osjećam kako da mi je tepih istrgnut ispod nogu..Učim da postoje neki čudni ljudi..nema više ni J OD JULIJE NITI R OD ROMEA
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:55 | opcije
Ne bih se mogla praviti da ne znam Đusi...ipak sam ja bikica..kod mene nema mlako..U stanju sam sve porušiti jednim šutom
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:57 | opcije
Ima, ima Guanta, ima i R i J...treba samo potraziti
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 21:57 | opcije
Iso, da tolerirati nevjeru!? Pa, to ni usputnom ljubavniku!
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 21:59 | opcije
Fuffff....mal ne rekoh Đus...
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 21:59 | opcije
lijepo vas je bilo čitati
laku noć
Autor: matilda47 | 22.11.2010. u 22:00 | opcije
Guanta, gle, ti koja si imala kvalitetu, pa baš bi ti trebala vjerovati da je i ponovno moguća!
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 22:00 | opcije
Laku noć Matilda...i ne mijenjaj ništa...ne mogu te zamisliti kao ROSPIJU MATILDU:-)))
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:01 | opcije
Noć, matilda... :-)
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 22:01 | opcije
Kako da vjerujem Brajtice kada se pola mojih prijateljica rastalo, kum mi vara kumu sa svakom koja mu naleti nakon trideset godina braka, ovi što ne varaju jedva da jedni s drugima razgovaraju..čak se boje i u mirovinu iči jer se pitaju kako će onih 8 sati koje su se izbjegavali na poslu sada podnositi jedni druge??? Pogledaj samo Iskru...pa ovdje je 80 posto oženjenih i udanih...svi bi nešto prismočili...
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:03 | opcije
Laku noc curkama koje idu spavati...
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:04 | opcije
Ja sam upidžamirana ali mi se ne spava..Stvarno sam se zamislila nakon meijine priče. Pa tip je jednoj i drugoj kupio isti medaljon...mislimm...
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:05 | opcije
Da, mene to najvise ubija u pojam, i razbija mi koncepciju, to da svi varaju sve...
...ali ja se ipak nadam, da je moguce naci postene decke...
..npr. mene prvi muz nije varao, drugi nije (sad bi netko rekao, kao jeste, ali ja nisam znala, ali stvarno nije), ovaj me sada decko ne vara...znaci, moze se naci...ja mislim da dosta ovisi i o nama i nasem stavu, jer ako frajer zna, ako me prevari, da se momentalno seli u proslost...pa valjda onda i nece, ako mu je stalo...
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:09 | opcije
Ne, ne, Gu, loše razmišljaš, nema statistike kad su nam u pitanju važne stvari! Da je i 98% loših priča, ako si među ona 2% ti i taj čovjek, onda za vas vrijedi 100%. Ja to tako gledam. Ja nepopravljivo, duboko i nepokolebljivo vjerujem u mogućnost prave ljubavi, u svim godinama, nakon ma kakvih god iskustava.
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 22:09 | opcije
Evo, Đusi, kak smo skladno završile u revijalno optimističnom tonu... :-))
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 22:10 | opcije
Hvala vam cure što mislite pozitivno.Imate pravo, crnjaka je puno alo treba se nadati onom malom postotku sretnih završetaka.
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:12 | opcije
Jer nada umire zadnja...uhhh..što me mama nije nazvala NADA
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:13 | opcije
Kako sladunjavo...al tako mi je doslo, mogu i ja koji put
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:16 | opcije
...ajd izbrisi ovo zadnje s pjesmom...gadim se sama sebi, kak sam cheezy
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:17 | opcije
Hvala:))))
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:19 | opcije
http://www.youtube.com/watch?v=aeWIMYVKbLE&feature=related
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:23 | opcije
možda je i ovo slatkasto ali mi se čini ipak malo bolje
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:24 | opcije
Haha, Richie Sambora je prevario Heather Locklear, s Denise Richards
Autor: juicy-mama | 22.11.2010. u 22:26 | opcije
e jbg...što bi rek'o Kero...i opet smo na onom...voli me ...prevari me..he he he .
Autor: guantanamera | 22.11.2010. u 22:28 | opcije
Ccccc, vas dvije, nije vam đava da mira, a? :-))
Autor: BrightSideOfLife | 22.11.2010. u 22:35 | opcije