Isus razdjevičio majku?

Prema katoličkoj vjeri, Blažena Djevica Marija začela je "bezgriješno", bez spolnog općenja! Nije potrebno biti veliki stručnjak, niti ginekolog, jer je poznato kako djeca dolaze na svijet...Zato se postavlja logično pitanje: da li je pri porođaju Isus Krist deflorirao, razdjevičio svoju majku? Ili je u pitanju još jedna, zasad nepoznata, dogma Katoličke crkve i o "bezgriješnom" porodu? Namjerno sam provokativan da bih ukazao na neodrživost katoličkih dogmi, pa pitam: da li je Isus razdjevičio vlastitu majku?
Giancarlo Kravar

21.12.2010. u 18:09   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

uh giancarlo kako to ružno zvučii

Autor: tajana46   |   21.12.2010. u 18:11   |   opcije


Da bez spolnog odnosa nema ni trudnoće.
Sada me pouči ko je Isusov otac i što druge
crkve,osim katoličke kažu o tome?

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:19   |   opcije


Znam da zvuči ružno, ali kako drugačije objasniti Isusov dolazak na svijet?
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:19   |   opcije


Isusov otac je, barem prema učenju Crkve, koliko je meni poznato - nepoznat!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:21   |   opcije


Prema učenju crkve se zna Isusov otac.
Može biti da je crkveno učenje pogrešno.
Zato tebe pitam ko je otac i što kažu druge crkve?

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:24   |   opcije


"Mišljenja je mnogo i raznih. Dovoljno da svaki čovjek bude u pravu."

Autor: shpitva   |   21.12.2010. u 18:24   |   opcije


Tko je, onda, Tape, Isusov otac?
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:26   |   opcije


"Uvijek i svugdje postoje budale koje se ponose svojom ludošću. Ah, kako jadno..."

Autor: shpitva   |   21.12.2010. u 18:28   |   opcije


Neznam.Kao što neznam ni dali je
moguće bezgeršno zatrudniti.
Po crkvenom učenju,ako znaš da je bezgrešno
začet morao bi znati i da mu je bog otac.

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:28   |   opcije


Oprostite, Tape, na bezobraznom pitanju, ali ima li Bog - kurac?
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:30   |   opcije


Nevažno jer je po crkvenom učenju
bezgrešno Isus brezgrešno začet.

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:33   |   opcije


ako je bezgrešno začeće - začeće u ljubavi, tada se malom jezušeku zasigurno ne može pripisati ono u što sumnjate.""

Autor: najmagna   |   21.12.2010. u 18:38   |   opcije


Giancarlo ... Ko je Giancarlo osim mafijaš iz filma
"Dobričina" od Džeki Čena?

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:40   |   opcije


Umjetna oplodnja je dobrodošla za neplodne parove...
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:43   |   opcije


a kaj niste čuli da bibliju ne treba shvaćati doslovno?!

Autor: zelenaruka   |   21.12.2010. u 18:43   |   opcije


Ne plodne parove?
Mislio sam da se radi o jednom članu para koji je neplodan.

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:45   |   opcije


Tape, taj film nisam gledao, ali sam zato davno znao pogledati koji pornić, što i Vama preporučam da vidite kako se rade "one stvari"...
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:46   |   opcije


Znači nick je pozajmljen od nekog lika iz pornića?

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:47   |   opcije


Bibliju doista ne treba shvaćati doslovno, ali ona samo zbunjuje ljude zdrava razuma...
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:47   |   opcije


Giancarlo, vidim da provociras...nisam vjernica, ali pretpostavimo da je Isus postojao kao covjek, naravno, da je imao sve organe kao svaki covjek..

...ali, kako ti postavljas stvari, to je jako pojednostavljeno, postoje studije Biblije, proucava se svaka rijec, misao, znacenje se okrene na tisucu nacina...ovo kako ti postavljas, to je u najmanju ruku prosto i vrijedja vjernike i njihove osjecaje (nisam vjernica, ali vrijedja i mene)

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 18:49   |   opcije


Tape, ja se ne potpisujem anonimno, nickom, već svojim imenom.
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:50   |   opcije


Zar je i tebe uspjela zbuniti?

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:50   |   opcije


Đusice, oprosti ako sam te uvrijedio, ali smatram se mislećim vjernikom, pa zato uznastojim ograničen svojim (ne)znanjem propitivati katoličke dogme.
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:52   |   opcije


Bible Study je nauka, to je malo vise, nego mi uopce imamo pojma...moze nam se ciniti besmisleno, ali tko smo mi da odredjujemo, sto je smisleno, a sto besmisleno...ja nisam...svakom svoje

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 18:53   |   opcije


teške teme

Autor: shadow-of-soul   |   21.12.2010. u 18:53   |   opcije


Giancarlo, ako ti je namjera bila potaknuti diskusiju, haha, bas i nisi, jer ja sam okorjeli ateist, imas tu tapea koji bas nije jako potkovan, kako mi se cini :))))...ovdje ti nedostaju oni pravi vjernic za diskusijui, koji stvarno znaju nesto o tome, koji su isli na vjeronauk....

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 18:56   |   opcije


Tape, Biblija me nije uspjela zbuniti. Zato sam i napisao svoju knjigu aforizama koja se ne zove Biblija, nego Bibilija i dostupna je svima zainteresiranima na mojoj web stranici: www.giancarlo-kravar.com
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:56   |   opcije


Svojim imenom?
Pitam ko je Giancarlo a ti odgovaraš
gledanjem pornića.Sada bih trebao
zaključiti da si rođen nekom greškom u porniću.
Giancarlo,komentiraću te kada naučiš još nešto
osim govoriti o sexu,a do tada Doviđenja ili Zbogom
ili kako ti već ti drago.

Autor: tape   |   21.12.2010. u 18:56   |   opcije


Poštujem ateiste jer su mnogo iskreniji od mnogih vjernika!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 18:57   |   opcije


Ma nisam pojma imala o Bible Study, dok nisam cula kako diskutiraju oko mene (ovdje u USA)..

....prvo mi nije bilo jasno o cemu govore, onda sam skuzila, da im je prilaz sasvim filozofski, svaku rijec, svatko tumaci na sto nacina, recenice se tumace razlicito...vrlo interesantno...zatekla sam sebe, razmisljajuci, ne o vjeri, nego o sklopu recenica, mogucnostima, kombinacijama....

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 19:00   |   opcije


Poštovani zg-lav, tragedija i jest upravo u tome što Katolička crkva traži od vjernika da ne misli svojom glavom, već da bude - ovca u stadu!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:04   |   opcije


Da se razumijemo, ne mogu ja sada poceti vjerovati, jer u 62 godine nisam i to ne bih mogla (iako neki nago postanu vjernici, ja u to ne vjerujem, jer ili jesi ili nisi, ne postaje se jedno ili drugo)....

ali, mogu se ubaciti u njihov polozaj (vjernika) i poceti razmisljati, sto bi bilo da ja jerujem u to, i polazeci od toga, mogu doci do nekih zakljucaka, do kojih inace ne bih nikada...

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 19:05   |   opcije


Naravno, sve to mogu, jer me interesira druga strana...kad izgubis interes za one druge (ne mislim samo na vjeru), onda si gotov...ili si ostario, ili si postao neizdrzljiv sebi i drugima i nitko te ne zeli u blizini ili...tko zna sto jos

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 19:08   |   opcije


Zato me neizmjerno smeta, kad me netko tlaci i misli da me moze 'preokrenuti' u mojim uvjerenjima, i ne prihvaca me takvu, kakva jesam, 'nevjernicu' od rodjenja....narocito mi je smetalo, kada su me u Italiji cudno gledali, jer kao, ateisti su neposteni, a teisti su posteni, ma nemoj....a ratovi se vodili u ime vjere...

Autor: juicy-mama   |   21.12.2010. u 19:13   |   opcije


ja isto mislim da je taj bible stud vrlo važan u životu.

Autor: _zena_   |   21.12.2010. u 19:17   |   opcije


Draga Đusice, zanimanje za različito, drugačije, ne samo da pobuđuje znatiželju već i potiče dijalog...:)
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:18   |   opcije


Vjerovati znači uzeti sve u paketu, a ne prebirati kao u supermarketu.
Isus je bezgrešno začet – tako piše.
Kasnije je imao još braće, i tako piše, barem za jednoga.
O tome kako je on nastao, ne piše, ili su mislili da je pametnome dovoljno jednom napisati, ili su pretpostavili da svi znaju kako.
Do zabune dolazi kada se kod čitaoca javi zavist što se ne spoznaje suština knjige, pa se poseže za šumom tumačenja i lako se postane izgubljeno magare u magli, jer ni papa u zadnje vrijeme nije bezgrešan i nema isključivo pravo tumačenja, a ako kaže da ima, onda ga nepravedno svojata.
Nije teško poljuljati temelje crkvenih dogmi, jer svaki ustroj koji su ljudi posložili je na vrlo klimavim nogama, bilo to vjera, fizika ili medicina i uvijek dolazi nešto novo.
Nije bitan način isusovog dolaska, već ideja koju je donio, bez obzira na Vatikan, a i nije dobro miješati lik i djelo, jer bi ti bilo kao da ja popljujem Lennona jer je bio narkoman, ili ga svi popljuju kada ja zapjevam.
P.S.
Ima li Bog toljagu?

Autor: shirke   |   21.12.2010. u 19:21   |   opcije


....shirke....izuzetno pametan komentar....:))

Autor: Valyna   |   21.12.2010. u 19:24   |   opcije


Kažu da je "batina" iz Raja izašla...
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:24   |   opcije


bravo, ti zadnja. i ja mislim da je sve u tome. slažem se u potpunosti. to je sve urota zavidnih ljudi.
propituju bezveze i iz čiste dosade.

Autor: _zena_   |   21.12.2010. u 19:25   |   opcije


carlo carlo, na ovo gledam kao na umjerenu provokaciju,
jer neki ovu temu 'zašilje' mnogo jače..

Autor: Petra-a-stijena   |   21.12.2010. u 19:27   |   opcije


Propitivanja pametnima nikad dosta...:)
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:29   |   opcije


Draga Petra-a-stijena, slažem se da bi temu Biblije trebalo "zašiljiti" još jače...:)
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:31   |   opcije


Da je neko može biti tolko star a tako blesav to meni nejde vglau...odi pitaj popa

Autor: trazimtejesitu   |   21.12.2010. u 19:37   |   opcije


Giancarlo da li ti i u vicevima tražiš logiku? :))

Autor: LaBambola   |   21.12.2010. u 19:38   |   opcije


http://blog.vecernji.hr/don-kacunko/?__utma=1.67502080.1292956487.129295648
7.1292956487.1&__utmb=1.1.10.1292956487&__utmc=

.....................đankarlo...krivomjestoikrivovrijeme................
http://www.youtube.com/watch?v=gBzJGckMYO4

Autor: Jaromil   |   21.12.2010. u 19:39   |   opcije


Poštovana La Bambola, vicevima se smijem, a i u Bibliji ima mnogo toga smiješnoga...:)
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 19:42   |   opcije


ja pak razdvajam pojmove crkve i vjere
crkva je institucija, a vjera je spoznaja pojedinca

Autor: Petra-a-stijena   |   21.12.2010. u 19:58   |   opcije


Vjera doista jest spoznaja pojedinca. Zato nije neophodno vjerovati u Boga, već je dovoljno vjerovati u Dobro u čovjeku i u životu. Osobno se osjećam vjernikom, ali ne vjerujem Katoličkoj crkvi!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 20:05   |   opcije


hahaha Giancarlo, sav si vražji:)

Autor: LaBambola   |   21.12.2010. u 20:12   |   opcije


Isus se samo jedan put u svom životu naljutio baš u crkvi...i to baš na crkvrna pravila.

Ti si glup ako zbog pogrešnih crkvenih dogmi ne vjeruješ u Boga.

Autor: hombre_le   |   21.12.2010. u 20:12   |   opcije


Hombre, nije vjerski vrijeđati i nazivati glupima one koji ne vjeruju u Boga!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 20:22   |   opcije


Gdje si to čuo,pročitao?

Autor: hombre_le   |   21.12.2010. u 20:24   |   opcije


Draga La Bambola, hvala na komplimentu...:)))
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 20:24   |   opcije


Papala maca jezik.

Autor: hombre_le   |   21.12.2010. u 20:30   |   opcije


Hombre, uspješniji si u "papa-nju", nego li u pita-nju!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 20:38   |   opcije


Oproti...drugi put ću se potruditi da te pitam nešto lakše.

Autor: hombre_le   |   21.12.2010. u 20:46   |   opcije


Vražji ( u pravom smislu riječi) znači – biti u vlasti Sotone, što i nije baš neki kompliment. Tko ne vjeruje, može ga se uvjetiti, ili mu pomoći da postane gorući vjernik, makar i lomačom, ako ne ide drugačije. Vjerska tolerancija je izum modernog vremena, možda bi ju prije trebalo staviti u područje vjerskog marketinga , a ne vjerskih načela, a reklame kao reklame, jednako iskrene i istinite i od Vatikana i od Plodina.
Prava vjera ne priznaje pravo na postojanje drugim vjerama, jer ili je crno ili je bijelo – nema sivo, ali ako se bavimo vjerskim biznisom, onda za svih ima mjesta, sve dok netko ne plane i porazbaca štandove.

Autor: shirke   |   21.12.2010. u 21:00   |   opcije


eh :D

čija dogma bila,
glede djece ipak vjerujem da dolaze Božjom voljom...
a za to imam i neke svoje razloge

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 21:10   |   opcije


Draga Vjeverice, ako je Ljubav - Božja volja, onda se slažem!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 21:15   |   opcije


http://hr.wikipedia.org/wiki/Isus#Za.C4.8De.C4.87e_i_ro.C4.91enje

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:34   |   opcije


Odreći se seksa za vrijeme Korizme - to mogu samo zadrti vjernici!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 21:38   |   opcije


:))

Hej Giancarlo,
znaš li da su svi tek začeti embriji isključivo ženskoga roda?
tek naknadno neki se od njih pretvaraju u muške
(par dana, par tjedana - tak nekak)
mehanizam te pretvorbe znanstvenicima ni danas nije poznat

sama sam došla do zaključka da o tome odlučuje - žena
i zbog toga na svijetu ima više žena ;))
neke žele curicu radi kopčica, haljinica i tak
neke zato kaj iskustveno mrze muškarce.
naravno da je moja teorija nije znanstveno dokazljiva,
al tješi činjenica da znanstveno nije niti oboriva ;))))

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 21:41   |   opcije


Isus i nije rođen na Božić,pitanje koje postavljaš nemaju odgovora.Ostaje tko hoće vjerovati da vjeruje ili ne Biblijskim spisima o čudnovatom rođenju Isusa.No postoje pitanja na koja ima odgovor,kao i ta kad se Isus rodio i zašto se 25 pr.uzima kao rođendan.?...Zašto se iz Grčke filozovoje uzimalo ono što nema veze sa Marijom i kršćanstvom..ITD.Hera (grč. Ἥρα, Hêra; Ἥρη, Hêrê) u grčkoj mitologiji vrhovna je starogrčka boginja, Zeusova žena i sestra; boginja braka. Herin je pandan u rimskoj mitologiji Junona = "volooka".....http://hr.wikipedia.org/wiki/Hera...

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:41   |   opcije


Korizmo,

pa kud korizma u ovo božično vrijeme :)

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 21:42   |   opcije


to ima drugo značenje,ali otom potom...

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:47   |   opcije


Rani krscani uopce nisu slavili praznik rodjenja Isusa Krista. Za njih je puno vece znacenje imao njegov cin uskrsnuca. Zbog toga se praznik Bozica kao 25. prosinca po prvi put pojavio tek 354. poslije Krista u rimskom kalendaru Chronographus Anni. Poznato je kako se od davne proslosti 25-og prosinca slavio praznik Sol invictus (nepobjedivog sunca) i da se taj datum ujedno smatrao zimskim solsticijem. Krscanski Bozic je nedvojbeno zamijenio spomenuti praznik u nastojanju da se u krscanstvo kao globalnu religiju integriraju brojni vjernici pridosli sa svih strana. Radilo se, kako stvari stoje, o uspjesnom kompromisu s vec postojecim religijama i ukorijenjenim narodnim obicajima. U stvarnosti je bilo tesko moguce da se Isus rodio upravo na taj dan jer Luka u svom evandjelju spominje pastire koji su tada na otvorenom cuvali svoju stoku. To se nikako ne bi moglo odigrati 25. prosinca zbog prevelikih hladnoca u Judeji. Zimi je stoka bila zatvarana u torove i cekao se dolazak proljeca za njezino ponovno pustanje.

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:48   |   opcije


I godina rodjenja Isusa Krista vise je nego upitna. Postojeca varijanta nastala je 525. godine kada je papa Ivan I naredio da se formulira kalendar crkvenih praznika. Istrazivanje koje je tada poduzeto oslonilo se na neprovjerene podatke, pa je i konacni odabir godine Isusovog rodjenja bio kriv. Vecina modernih povijesnicara rodjenje Isusa ogranicava na razdoblje do 4. godine prije Krista. Razlog tome je sto se uzima da upravo 4. godine prije Krista umire kralj Herod, za cijeg je zivota rodjen Isus. Opcenito gledajuci Matejeva i Lukina evandjelja doimlju se poprilicno neuskladjenim. Podaci koji se u njima navode o rodjenju Isusa su proturjecni, pa se ponekad moze pomisliti da ona biljeze dvije medjusobno razlicite mesijanske tradicije.

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:50   |   opcije


Draga Vjeverice, slažem se s tim da su žene jači spol!...:-)
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 21:53   |   opcije


Po staroj zidovskoj tradiciji Mesiju nagovjestva njegova zvijezda na nebu nakon cega treba pricekati dvije godine do njegovog konkretnog fizickog rodjenja. Ukoliko uzmemo da je proljetni ekvinocij 7. godine prije Krista najavio Isusov dolazak, onda postaje normalni potraziti njegovo rodjenje u Betlehemu tijekom 5. godine prije Krista. Kineski astronomi biljeze tijekom 5. godine prije Krista nebesku pojavu u podrucju zvijezdja Jarca, najvjerojatnije kometu koju su promatrali 70 dana. Djeluje logicnim da su magi nakon dvije godina cekanja uocili novi znak i zaputili se prema Judeji. Po kineskim zapisima kometa se pojavila izmedju 9. ozujka i 6. travnja, pa bi u tom razdoblju trebali potraziti i aktuelno rodjenje Isusa. Nakon sto su dosli do Heroda on ih pita kada su uocili Kristovu zvijezdu, na sto mu oni spominju najavu iz 7. godine prije Krista, najavu od prije dvije godine. Herod zbog toga naredjuje pokolj sve djece rodjene unutar te dvije godine.
Da li je moguce odrediti i tocan dan Isusovog rodjenja? Sigurno da nije, ali postujuci karte koje nam donosi Masa Alah u kojima se inzistira na proljetnim ekvinocijima i prvim stupnjevima kardinalnih znakova koji se izdizu na ascendentu, mogli bi pretpostaviti da slicna situacija treba vrijediti i za konkretno Isusovo rodjenje. Za vrijeme pojavljivanja komete koju biljeze Kinezi dogodio se i proljetni ekvinocij, pa bi mozda bilo zgodno taj dan odabrati kao kljucni. Tim vise sto se tada na nebu dogodilo i pomracenje mjeseca, sto se lijepo poklapa sa Isusovom smrcu na krizu, kada tijekom dana nastaje mrak, to jest iz Judeje se vidi potpuno pomracenje sunca. Isus bi tako bio rodjen za vrijeme pomracenja mjeseca, dok bi umro pri pomracenju sunca
Uz ovogodisnji Bozic veze se i vrlo zanimljiva koincidencija. Naime, posljednji Bozic ovoga milenija ispratit cemo uz pomracenje sunca koje ce se vidjeti s prostora Amerike. Gotovo da ne pamtimo kada se dogodila slicna situacija. Unutar astrologije pomracenja sunca oduvijek se vezu uz znacajne promjene na nivou citavog svijeta. Stapanje njihove simbolike s praznikom katolickog Bozica mozda najavljuje neka vazna duhovna previranja koja nas mogu ocekivati u nadolazecim vremenima. Biti ce zanimljivo pratiti koju ce ulogu pri tome odigrati zvanicni Vatikan.

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 21:55   |   opcije


Korizma, ne slažem se s Vama, ali poštujem Vaše mišljenje i pokušaje njegove argumentacije.
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 22:01   |   opcije


Na tvoje podrugljivo pitanje o tesko prihvatljivom Isusovom rodenju se vjerojatno nikada nece moci dati odgovor...
osim Isus sam.Vise se ne postavlja to pitanje u vjerskim krugovima,nego ono kada ce se On vratiti kako je obecao.
Ili ce prepustiti svijet ocaju ili se mora vratiti kako to neki posebno naglasavaju ......http://www.youtube.com/watch?v=5S0QMW-cqIY...Moze pitanje ?Jesi ti agnostik?

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 22:07   |   opcije


Poštovana Korizma, cijenim Vaš prinos raspravi na mojem blogu, koji će za mnoge biti poučan...Osobno se ipak osjećam vjernikom!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 22:12   |   opcije


Ok!Hvala!Ja se takodje slazem sa time,da treba postavljati pitanja..Ne treba biti uskog pogleda..
Bio vjernik ili ne treba uvazavati osobna iskustva,uvjerenja i sl.sve dok se ista drugima ne namecu silom,a cega je nazalost bilo u povijesti i previse...sto je dovelo do razocarenja u temelje krscanstva,kao i neke nepogresive dogme,koje su politicke naravi..i teze ka vladanju i manipuliranju sto nema veze sa onim idejama koje je propagirao sam Isus Krist!Ne pripadam ni jednoj crkvi,ali me zanimaju doktrine svih i onih koje nisu krscanske...Hvala na paznji!

Autor: Korizma   |   21.12.2010. u 22:17   |   opcije


Korizmo :)

ja ne bih ni otom ni potom,
prosila bih samo objašnjenje
lepo prosim :)

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 22:18   |   opcije


Giancarlo,

ma ni vraga da sam to negdje između redaka napisala? ;))
žene jači spol, a ja se tak slabašnom osjećavam
da sve mi se čini niti najslabije među vama ne bih oborila ;DD

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 22:19   |   opcije


Draga Vjeverice, nemoj se osjećati slabašnom, kad, po mojem mišljenju, za to nema razloga. Navest ću ti nekoliko znanstveno dokazanih razloga po kojima su žene jači spol: žena je ta koja bira muškarca, žena je ta koja rađa, žena/majka je ta koja najviše utječe na odgoj djeteta, žena je ta koja, za razliku od većine muškaraca, ljubav stavlja na prvo mjesto u životu, žene duže žive itd. Možda redosljed nije pravi, ali sve navedeno govori tebi u prilog. Vjeverice, samo hrabro naprijed kroz život...:)))
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 22:35   |   opcije


Hvala ti,

hvala Giancarlo :))

Žene sve to jesu, ali meni ipak treba - muškarac :))
Dok ne naiđe, ovaj tekst će mi biti utjeha i snaga, da mogu i sama.

Autor: _vjeverica_   |   21.12.2010. u 23:10   |   opcije


Draga Vjeverice, nadam se da sam te barem malčice uspio učiniti manje samom i ohrabriti te, a štovane iskričarke i iskričare uspio svojim provokativnim blogom o Isusu Kristu - zaintrigirati! Pozzz...:)))
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   21.12.2010. u 23:22   |   opcije


a nako kako je čudom začet slično je i rođen tako da je divica valda divica i ostala da bi mu brata mogla rodit za svaki slučaj

Autor: Philippe_de_Mala   |   21.12.2010. u 23:50   |   opcije


Bolje biti malo vražji, nego puno - božji!
Giancarlo

Autor: Giancarlo1   |   22.12.2010. u 8:12   |   opcije


Dodaj komentar