PRAZAN EKRAN

Danas iznimno puštam iz Ignore grupe sve koji se u njoj nalaze.



PITANJE UKUSA I MORALA TREBALO BI VRATITI U TEORIJU OBRAZOVANJA. U NAŠEM SE VREMENU OBRAZOVANJE SVELO NA USVAJANJE ZNANJA I VJEŠTINA, A IDEAL OBRAZOVANJA, BAREM OD PROSVJETITELJSTVA, BILA JE OSOBA KOJA IMA ZNANJE, ODGOJ, MORAL I UKUS

Ovo je izjava Milivoja Solara, a ujedno i podnaslov članka koji je jutros oko 10 još uvijek bio na naslovnici (sada uklonjen kako bismo saznali o divljanju mladeži HDZ-a, nogometaškim transferima, siromaštvu i okrutnosti u Hrvata i pojavljivanju raznoraznih selebritija na špici) pod naslovom 'Hrvati postaju nepismen narod, satnica materinjeg jezika mora se hitno povećati' Izvor: Link

Ako ne znate tko je Milivoj Solar (naš najutjecajniji teoretičar književnosti), preskrolajte do kraja ovog teksta ili odustanite od čitanja, iako ne bi bilo loše da se malo potrudite, nema veze što je on Profesor emeritus, čovjek je jednostavno - pametan.

Vjerojatno potpuno neupućen u zbivanja na našem iskričastom blogeku, prof. Solar govori o pitanjima kojima se i mi sami već dugo bavimo: kako razlučiti dobar od lošeg ukusa, moralno od nemoralnog pisanja ili ponašanja, dobar od lošeg odgoja, što je znanje i gdje su granice tolerancije. Pita ga novinarka Adriana Piteša:

Ne mislite da je nestanak ukusa pregruba teza? Nisu li i prije samo obrazovani imali ukus, a tolerancija je sada trend?


- Ne tvrdim da nema ukusa, nego da je došlo do procesa gubitka i disperzije ukusa. Dugo je ukus obrazovanih vrijedio kao kakav-takav kriterij. Taj ukus je u konačnici zaslužan što se književnost i umjetnost održala u 20. stoljeću i othrvala pritiscima ideologije, npr. u SSSR-u ili nacističkoj Nemačkoj. No, usporedo se događala disperzija ukusa, a kritika izgubila, svodeći se na medijsku prezentaciju. TAKO SADA SVI MISLE DA MOGU SVE. To baš i ne ide tako. Od prosvjetiteljstva prati nas to da čovjek mora moći kritički odlučivati. Problematično je društvo u kojem su mediji glavni medijatori ukusa. Problematično je ignorirati činjenicu da 90 posto komunikacije obavljamo preko ekrana, ne razmišljajući kakve su posljedice. Logika ekrana takva je da vam se nižu slike od kojih se ni na jednu ne možete koncentrirati, a rijetko sugerira izbor ili smisao. Za odgoj ukusa i moralnu svijest bitno je razabrati i širi kontekst. Tip komunikacije preko ekrana NEMA STVARNI KONTEKST, ali ne upućuje ni na KONTEKST MAŠTE. Nigdje se ne kaže koje su važne, a koje nisu, a U IZOBILJU INFORMACIJA MOŽETE NAĆI POTVRDU ZA SVAKI IZBOR. Ta promjena mora ostaviti posljedice, a rasprava o njima važna je kao rasprava o političkim pitanjima. U konačnici, politička pitanja svela su se na to kako će vlade nahraniti svoje narode, a da izbjegnu velike pobune. Jedno je od bitnih pitanja može li se čovječanstvo prilagoditi brzini tehničkog napretka i usvajanja tehničkog napretka.


Ne zalazimo li tu olako u krilatice ‘Sve je novac’, ‘Mediji su krivi za sve’ i sintagmi ‘prevlast slike’, ‘društvo spektakla’, uz još niz općih mjesta?

- Slažem se. Kao kad kažemo “Svi su lopovi!”, a nisu svi lopovi. Nemam konačnih zaključaka, niti prognoziram što će biti. Eagleton kaže da je Kantov ukus građanska fikcija, ali mislim da nije. JESMO LI SE DOVELI DO TOGA DA NE SMIJEMO REĆI DA, PRIMJERICE, NAJVEĆI DIO ONOGA ŠTO SE STVARA NA BLOGOVIMA NE VRIJEDI? Neka pišu svi koji žele, lijepo je vidjeti tolike knjige. Sporno je živjeti u iluziji da je sve velika književnost, jer je to nemoguće. Književnost nije samo igra. Nemojte me shvatiti krivo, ne mislim da se treba vraćati na staro, jer bi nas to vodilo tvrdnji da je i srednji vijek bio krasno doba.

(Dijelove istaknula vegavega8.)

Uffff... U ova dva odgovora, prof. Solar je sažeo moja dvogodišnja razmišljanja o bloganju i baš ovome, Iskričinom weblogu: moje najčešće pitanje sebi samoj glasi "Što ja tražim ovdje?" Danas mogu odgovoriti: pokusnu publiku za svoja razmišljanja, a donekle i za svoje književne uratke. Ne, ja ne mislim da ovdje pišem književnost, a kamoli dobru književnost, iako mi se ponekad zalome tekstovi kojih se nimalo ne bih sramila niti u jednom (drugačijem) kontekstu. Najviše me zanima koliko moji stavovi i način na koji ih izričem mogu doprijeti do čitateljstva; kako su i i koliko točno shvaćeni i jesu li mu prihvatljivi. U početku mi je to čitateljstvo bilo apstraktno i nepoznato; sad bih ga već mogla preciznije odrediti i kategorizirati u nekoliko skupina, što će reći, ta svrha mojeg bloganja na Iskrici je ispunjena. A ja sam još uvijek ovdje. Zašto?

Zbog groze! Baš zbog dominacije neukusa, neznanja i nemorala koje prof. Solar implicite spominje. Da, znam zašto me veliki broj (vrlo vjernog!) čitateljstva ne podnosi: jer neprestano govorim da NAJVEĆI DIO ONOGA ŠTO SE STVARA NA OVOME BLOGU NE VRIJEDI; da je glupavo, neznalačko, nepismeno, nepromišljeno, neukusno, a nerijetko povrh svega, ali i zahvaljujući svemu nabrojanom, NEMORALNO. I to baš zato jer se oslanja na tu prazninu ekrana, na tu izdvojenost iz jedina dva prosječnom ljudskom umu shvatljiva konteksta, a to su kontekst stvarnosti i kontekst mašte (natprosječni ljudski um može pojmiti i kontekst utemeljene hipoteze). I ne, nije isprika to da smo se ovamo "došli zabaviti": kultivirana osoba se ne zabavlja bez mjere, ukusa ili morala, jerbo joj to jednostavno - nije zabavno. Nego odvratno. I ne, tzv. "tolerancija" nije dobra izlika, jer taj pojam pretpostavlja postojanje i poznavanje kriterija, pa stoga i razloga zašto prihvaćamo postupke koji odstupaju od nama prihvatljivih - npr. korištenje ćirilićnog pisma u kontekstu koji ljude zbližava, tj. nije namjerna provokacija uciljana na najzadrtiji nacionalizam, nego poziv da se pridružimo jedni drugima u shvaćanju i poštivanju razlika.

Spomenuta groza je uzrokovana činjenicom da ovdje komuniciram s ljudima koji su biračko tijelo, s osobama koje imaju jednako pravo glasa kao i ja i koji udruženi kroje i moju sudbinu; a sve mi se čini, to je sudbina fundaMentalističkog neznanja, sudbina stada koje blejeći ide na klanje, a bleji samo zato jer je gladno i žedno, ne zato jer shvaća što mu se sprema. Pa ja pokušavam problejati da je na kraju puta nož, a ne korito s vodom. I da nas je dovoljno da skrenemo s tog puta, goničima usprkos. I premda je krajolik povremeno zbilja lijep. A ima i seksa.

Međutim, zadnje dvije INFORMACIJE su nevažne s obzirom na širi kontekst, zar ne? I zato su karijes-blogovi puni mudrih izreka koje NEMAJU VEZE s našom životnom stvarnošću IDIOTSKI, zato NE MOŽEMO gledati samo lijepo i zabavno, zato je kičeraj NEPRIHVATLJIV, a pornografija tijela i uma, popraćeni svojstvenim im postvarenjem, agresijom i cjepkanjem cjelovite osobe na funkcije užitka OPASNA.

Mogla bih se povući. Dođe mi da to učinim. Mislim si, tko vas jebe, idioti... Ali, TO nije pravo pitanje: pitanje glasi, koliko vi možete sjebati MENE?

A možete. Egzistencijalno. Svojim političkim, društvenim, medijskim, svakodnevnim glupostima. Koje su vam komotnije, koje vas manje plaše od povezivanja činjenica i uistinu stravičnih zaključaka. Nije teško postati idiot, i ja to postajem iz dana u dan, čim se malo opustim... Koliko je to lako vidjela sam prošle nedjelje, kad se ovdje ukazala presvijetla blogerica CC, imuna na svakodnevne idiotarije kroz zbiljam lijepo dotjerane sonete i SF. Sa svojom ekipom pravopisno ispravnih kojima smeta moja kategorizacija, ali im ne smeta lagati da sam JA (a nisam):

- izražavala nacionalnu netrpeljivost (činjenica je da sam izražavala netrpeljivost prema eventualnoj provokaciji);
- sudionica "rata" za dominaciju na blogu (ako dominiram, to je samo zato jer mi neka kritična masa pridaje dovoljno pozornosti; činjenica je da ja pišem što mislim, bez obzira na brojnost i kvalitetu reakcija; također je činjenica da prijavljujem sadržaje koje smatram neukusnima i nemoralnima, čak i kad su babini, a babu volim unatoč činjenici da bih je ponekad zgromila);
- otjerala cijeli niz blogera (činjenica je - prije svega! - da su svi još uvijek tu, ali pod drugim (kukavičkim?) nickovima, te da nikad nikoga nisam "tjerala", nego kritizirala; kao i drugi mene, uostalom);
- objavila tuđe osobne podatke (činjenica je da sam samo potvrdila SVOJE, objavljene mimo moje volje, te potvrdila da postoji osoba čije je podatke objavio Drmax, ali koju nije moguće sa sigurnošću identificirati kroz spomenute podatke, uvijek uz PUNU SVIJEST da ekran NIJE prazan i da sam spremna snositi sve moguće posljedice);
- vodim nekakve pvt i email kampanje (ne, uopće: te komunikacijske kanale čuvam za intimu; s druge strane, kroz spomenute komunikacijske kanale sam doznala da uistinu postoji neka orkestrirana akcija "blogera" kojom se mene i meni bliske nastoji diskreditirati kao spletkare, u kojoj se tvrdi da se dogovaramo kad ćemo doći na blog i koga ćemo napasti - a zapravo je obratno);
- spletkarila protiv nekih "blogera" u RL (činjenica je da o osobama koje ne volim ili smatram neobrazovanima/nemoralnima/zadrtima/potencijalno opasnima zbog društvenog utjecaja koji imaju, a za koje nemaju znanja/morala/tolerancije znam ISKLJUČIVO ono što su oni sami ili netko drugi objavili na blogu te da se nikad nisam potrudila saznati više ili na bilo koji način utjecati na njihove aktivnosti izvan bloga, iako bih to voljela, ali kroz blog, kroz uvjeravanje);
- rasturila "idilične" (?) veze (činjenica je da za spomenute veze nisam niti znala sve dok jedna ili druga njihova komponenta nije stavila objavu na blog; također je činjenica da je jedna od spomenutih "veza" inicirana zbog simbiotičarske naravi jedne sudionice koja se sad smatra "oštećenom" jer je ispala iz kombinacije, kako seksualne, tako i društvene).

Evo, dobili ste porciju tračeva, zar ne? Je li moralno što sam vam je dala? Jest. Jer budali nemreš objašnjavati drugačije nego kroz budalaštine koje može shvatiti. A iako je netko budala, nije nevažan, ako ima pravo glasa, pa bila to mogućnost pisanja na blogu ili izlaska na državne izbore. I zato jer budalastost ne mora biti trajno stanje.

16.01.2011. u 13:42   |   Editirano: 16.01.2011. u 13:56   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Baš volim tvoju sposobnost raslojavanja stvarnosti.Odličan blog.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:12   |   opcije


Hvala, marta. Jesam li nešto zaboravila? Stalno imam osjećaj da jesam, ali se nemrem sjetiti...

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:13   |   opcije


Hm...govor mržnje, razaranje veza, ubijanje nickova, urote...Mislim da je sve tu.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:15   |   opcije


jučer sam se pitao o časti...moral je kajkavština za morao? Sramota je da je svima lakše dignuti ruke od promjena nego dignuti ruke protiv zla. Šutnja nas košta

Autor: zelenaruka   |   16.01.2011. u 14:21   |   opcije


Ne treba zaboraviti kako je u narodu ostala navika klanjanja obrazovanima.Dakle, ako masa skuži da netko piše uglađenim, ugodnim (obrazovanim) jezikom...skloni su ga podržati.Čak i ako to što govori/piše nema nikakvog smisla.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:23   |   opcije


Hm... Da se osmjelim improvizirati definiciju blogerskog morala? Moram kroz negativne definicije: Blogerski moral podrazumijeva da NEMAMO zadnjih namjera, bile to seksualne, društvene, financijske ili bilo kakve strogo egoistične aspiracije. Moralni bloger daje na uvid svoje RAZMIŠLJANJE i otvara dijalog kako bi ga KORIGIRAO ondje gdje treba. Po toj definiciji si npr. ti, zelenoruki, moralni bloger zaslužan svakog poštovanja.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:26   |   opcije


Još jednom ću reći kako sam bila zaista užasnuta mailovima koje sam vidjela.Kad se male ruke slože...;)

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:28   |   opcije


On je samo pristojan muškarac, Vega:)

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:29   |   opcije


Respect zelenorukom?

Autor: _X_factor   |   16.01.2011. u 14:29   |   opcije


Gnjidice.

Autor: _X_factor   |   16.01.2011. u 14:29   |   opcije


I ti si, marta/nicci, moralna sa svojim "kajima?" blogovima: jer otvaraš dijalog. I jer ne pecaš simpatije, ljubavnike, lovu ili nekakav blogerski prestiž kroz to: jednostavno otvoriš vrata, pa što bude. Ali imaš kriterija, a imaš i tolerancije: sudionici UVIJEK ZNAJU što ti misliš i izlažu (se/svoje mišljenje) u odnosu na tvoj stav. Svaka čast!

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:30   |   opcije


Hahaha!Pretjeruješ.Svejedno...hvala:)

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:31   |   opcije


Zašto su osobe poput nositelja nicka "x factor" kod mene na ignoru? E, viš, to sam zaboravila... Zato jer su gnjidice, operativci unutar petrijevke gadosti, totalni sebičnjaci koji se hrane smećem bez obzira na njegovo porijeklo i eventualnu štetnost okolišu... Osobe čiji se stav podešava prema oportunosti za pridobijanje pažnje. Preglupi, preograničeni, prenesposobni za bilo kakav doprinos, stav, ukus, moral, ali zato korisne poluge destrukciji spomenutih pojmova. Takvima treba ukinuti podlogu postojanja, i ZATO su mi na ignoru. I bit će opet.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:33   |   opcije


Možda im treba dati "šansu"?Neki ljudi se najlakše izražavaju zloćom.Nesigurni ljudi.Jednako kao mali psi...grizu preventivno.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:35   |   opcije


Joooj..ubila si me tekstom,ne sjećam se kada sam toliko literature naiskap pročitala.
Mi
šljenja sam da blog činimo svi, pismeni, polupismeni i nepismeni..Nije važno piše li netko šund ili je nepismen. Puno važnije od toga je da usamljen čovjek komunicira s drugima pa makar i preko najjadnijeg posta ikad napisanog

Autor: guantanamera   |   16.01.2011. u 14:37   |   opcije


Mislim da sam im dala šansu. Nitko se nije našao u mojem Ignoreu zbog jednog ili dva komentara. Ali, kao što djeca ne izlaze na izbore, ili "intelektualno zakinuti" imaju zakonske skrbnike, tako niti idioti ne smiju polagati pravo na ravnopravno sudjelovanje u relevantnom dijalogu. Oni mogu kod CC na opanjkavanje, nabijati broj. Ili u Francekove redove, za pokriće. Štogod. Mogla bih svašta reći, ali znam da ekran NIJE prazan.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:38   |   opcije


#- izražavala nacionalnu netrpeljivost (činjenica je da sam izražavala netrpeljivost prema eventualnoj provokaciji);#
drugo me ne zanima ,ali bih htio prokomentirati ovaj gore citat
Kažeš eventualnu provokaciju,bio sam dio bloga (ako pričamo o elokventnoj i njenom blogu na čirilici),
nije li nekulturno ,primitivno ,pribijati je na križ jer jer je uputila EVENTUALNU provokaciju.
Pa zar ljude razapinjati jer smo samo posumnjali ,donositi zaključke bez čvrstih činjenjica...
Po meni nije to ni intelektualno, ukusno ,u krajnjoj liniji nije li neka definicija da je bolje da se 100 loših ne osudi nego da se 1 pošten osudi

Autor: RI41   |   16.01.2011. u 14:39   |   opcije


Guanta, nije! Na primjer, ti si osoba koja svakim svojim postom izražava moral, odgoj i ukus, koliko god post bio promišljen ili nepromišljen, pravopisno točan ili netočan: TI se ne zabavljaš nauštrb tuđih vrijednosti ili općih vrijednosti, i baš zato ti je teško pojmiti ljude i blogove koji to čine. A čine.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:40   |   opcije


RI, to što tvrdiš je neprihvatljivo.ZNAMO da je bolje "žrtvovati" jedno zamjenu za sto nečega.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:40   |   opcije


RI, u kontekstu OVOG zapisa MENI je relevantno pitanje JESAM LI JA UČINILA išta od ovoga što ti spominješ ili sam to OSUDILA? I je li se meni pripisalo, asocijativno, nešto što NISAM učinila naprosto zato jer ugrožavam nečiji nemoral, neobrazovanost, zadrtost i osobnu nesigurnost? Je li se pri tome LAGALO? Činjenica je da sam ja izjavila sljedeće: "Stavove NE PODRŽAVAM, ali babu volim!".

A smatram da je elokventna provocirala, namjerno i ciljano, onoga dana kad admini nisu na blogu. Kako za to nemam dokaza, izrazila sam samo ovu SUMNJU.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:44   |   opcije


Heh...izraziti sumnju je razapinjanje samo ako postoji dovoljno upornih koji će dovoljno dugo tvrditi da je netko razapet.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:47   |   opcije


Interesantno mi je još nešto: Kad je CC prošle nedjelje objavila svoj post, baba ju je bar 10-ak puta pitala kako reagira na ponašanje SVOJEG ljubavnika, koji (navodno, isto nemam dokaza) objavljuje tuđe osobne podatke i izražava svoje netrpeljivosti na krajnje neugodne načine. Niti jednom nije odgovorila. Ali je to nije spriječilo da mene OSUDI zbog ljubavi prema babi.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:47   |   opcije


A ti, marta/nicci, dobro znaš kakvu je bukvicu baba dobila od mene. I od tebe. I od svih nas koji smo se našli nakon tog ispada.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:48   |   opcije


Istina, ne vidim se u tim igrama ma s čije strane dolazile, ovdje sam ponekad jer vapim za bilo kakvom komunikacijom a ponekad da pobjegnem od stvarnosti. Izbezumim se kada vidim prepucavanje. svi smo mi krvavi ispod kože, imamo mane, traume, vrline i svoja veselja. Drznuti se vrijeđajući ljude na blogu znači da potpisujem pristanak da to oni mene čine. Nisam nikada bila virtualni borac. Moje vrijeđanje mora prije svega biti izazvano u reali i gledanjem u oči, tada mogu uzvraćati istom mjerom. Stvarni život daleko je od bloga....zato (bljuff...sada več ličim na Trnček poeziju) nikako da shvatim tko koga, kada zašto a pogotovu tko se opet skrio iza novog nicka..Previše je to za mene...imam dovoljno žoivotnih problema..ovdje se samo želim nasmijati i otići u krevet puna pozitive s bloga.

Autor: guantanamera   |   16.01.2011. u 14:48   |   opcije


ono što je mene užasnulo je činjenica da ljudi s neopisivom lakoćom usvajaju ono što im se dovoljno često ponovi.pritom ne mislim na školsko gradivo, nego na nečije, kakti, moralne vrijednosti:)

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:49   |   opcije


Babica?Hahaha...

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:50   |   opcije


Zabavlja me pomisao da Ana ivanovna čita sve ovo i ne želi se pridružiti.Nikad nisam kužila takve ljude.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:52   |   opcije


ja ništa ne spominjem ,ja tebe citiram
i ja samo pokušavam shvatiti kako možeš stvoriti zaključak bez dokaza,i onda reći sumnjam ,znajući da kad se nešto izrekne puno je teže to osporiti
jedino ne razumijem kakve veze ima da li admini rade ili ne,
možda ja ne znam da li je drugi jezik ili pismo zabranjeno upotrebljavati na Iskrici (npr Engleski)
ako je to tako onda ću se u tom dijelu složiti sa tobom kao i da podržavam prijateljstvo i lojalnost
ali kaže narod "S kim si takav si"
svatko ima svoj ispušni ventil pa tako sve izrečeno ,napisano dok ostaje na ekranu, blogu ,mi ne smeta
tako ja to vidim

Autor: RI41   |   16.01.2011. u 14:55   |   opcije


No, nije ni moguće kužiti baš sve ljude.Npr, čini mi se da x sad pokušava pokazati silne "grozote" kojima su bili izloženi.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:56   |   opcije


Guanta, vjerujem ti. Ali, unatoč mojoj vjeri, ubrojana si u moje "podrepe", zar ne? Dakle, i ti i ja znamo da nikakvog dogovora, eksplicitnog ili implicitnog, između nas nema, niti je bilo. Što će reći, neutralnost je nemoguća: moguće je samo manevrirati između onoga što nas iritira i onoga što nam odgovara. A to je MORALNI IZBOR, htjela ti to ili ne.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:56   |   opcije


Marta, nisam izlazila iz okvira ovog zapisa, zato ne znam što x radi, ali ne moram vidjeti da bih znala da radi gadarije.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 14:58   |   opcije


RI, svi smo mi svoji.Koliko god se ponekad bilo dobro izvlačiti na društvo, okolnosti, blabla..Svatko od nas je sam zaslužan a bome i odgovoran.

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 14:58   |   opcije


Ah..x glumi budalu i pokazuje da kopira sve...zlu netrebalo(kao i obično)

Autor: marta-marta   |   16.01.2011. u 15:00   |   opcije


RI, ne znam kako bih se jasnije izrazila nego što jesam. Dakle, pokušat ću ponovno: ja sam OSUDILA babine stavove, ali istovremeno deklarirala svoje prijateljstvo. Što je više nego što je npr. presveta CC učinila glede svojeg ljubavnika: niti je osudila njegove postupke, niti deklarirala svoju privrženost.

Što se izražavanja SUMNJE tiče, pogledaj hrvatski tisak unatrag 10 godina i vidjet ćeš da se 10 godina izražavaju SUMNJE da Sanader krade, ali mediji nemaju dokaza, zato ostaju na SUMNJI. Posao medija nije da DOKAZUJU sumnje, za to postoje relevantne institucije, i konačno su te institucije, pod pritiskom javnih SUMNJI, počele raditi svoj posao. I sad sve to prenesi na Iskricu i admine.

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 15:01   |   opcije


Mene to uopće ne smeta, ne smatram se ničijim podrepom, imam svoj vlastiti život kojeg živim 100%. Danas sam na ruke jedne ruke prebrojala blogere koje poznam u reali, na pvt..ha ha ..imam dvije frendice i to je sve,čak mogu reći i najbolji profit koji sam zaradila na Iskri. Ako skužim tvoj tekst i dopre do mene tada ga i komentiram kao i one koji imaju neku moju vibru. Ne moraju pri tome biti niti pametni niti poučni..i mogu biti bilo čiji.Ne istjeravam mak na konac, toga mi život i previše donese svaki dan kada izađem iz vlastitog doma.Kugle iza ugla vrebaju čim otvorim oči, ove blogovske mi ne trebaju...

Autor: guantanamera   |   16.01.2011. u 15:05   |   opcije


Premjestila sam nas na naslovnicu. X factoru očito tamo smetamo, a ja danas želim smetati. Guanta, c/p tvoj komentar tamo, OK?

Autor: vegavega8   |   16.01.2011. u 15:07   |   opcije


Marta
ali svi si biramo društvo koje nam paše .
Mislio sam da je normalno ako nekog poznaš iz RL imaš drugo mišljenje nego mi koji to vidimo iz zapisa.
Sumnje iznose i razni dnevnici žute štampe pa nećeš valjda reći da si na tom nivou.
Nisi mi odgovorila što ti je sumnjivo da pomisliš na provokaciju?
pismo ,nik, vrijeme objave
i ono bitno koga se provociralo?

Autor: RI41   |   16.01.2011. u 15:08   |   opcije


Drugi dio je za Vegu

Autor: RI41   |   16.01.2011. u 15:08   |   opcije


Dodaj komentar