PRAZAN EKRAN
Danas iznimno puštam iz Ignore grupe sve koji se u njoj nalaze.
PITANJE UKUSA I MORALA TREBALO BI VRATITI U TEORIJU OBRAZOVANJA. U NAŠEM SE VREMENU OBRAZOVANJE SVELO NA USVAJANJE ZNANJA I VJEŠTINA, A IDEAL OBRAZOVANJA, BAREM OD PROSVJETITELJSTVA, BILA JE OSOBA KOJA IMA ZNANJE, ODGOJ, MORAL I UKUS
Ovo je izjava Milivoja Solara, a ujedno i podnaslov članka koji je jutros oko 10 još uvijek bio na naslovnici (sada uklonjen kako bismo saznali o divljanju mladeži HDZ-a, nogometaškim transferima, siromaštvu i okrutnosti u Hrvata i pojavljivanju raznoraznih selebritija na špici) pod naslovom 'Hrvati postaju nepismen narod, satnica materinjeg jezika mora se hitno povećati' Izvor: Link
Ako ne znate tko je Milivoj Solar (naš najutjecajniji teoretičar književnosti), preskrolajte do kraja ovog teksta ili odustanite od čitanja, iako ne bi bilo loše da se malo potrudite, nema veze što je on Profesor emeritus, čovjek je jednostavno - pametan.
Vjerojatno potpuno neupućen u zbivanja na našem iskričastom blogeku, prof. Solar govori o pitanjima kojima se i mi sami već dugo bavimo: kako razlučiti dobar od lošeg ukusa, moralno od nemoralnog pisanja ili ponašanja, dobar od lošeg odgoja, što je znanje i gdje su granice tolerancije. Pita ga novinarka Adriana Piteša:
Ne mislite da je nestanak ukusa pregruba teza? Nisu li i prije samo obrazovani imali ukus, a tolerancija je sada trend?
- Ne tvrdim da nema ukusa, nego da je došlo do procesa gubitka i disperzije ukusa. Dugo je ukus obrazovanih vrijedio kao kakav-takav kriterij. Taj ukus je u konačnici zaslužan što se književnost i umjetnost održala u 20. stoljeću i othrvala pritiscima ideologije, npr. u SSSR-u ili nacističkoj Nemačkoj. No, usporedo se događala disperzija ukusa, a kritika izgubila, svodeći se na medijsku prezentaciju. TAKO SADA SVI MISLE DA MOGU SVE. To baš i ne ide tako. Od prosvjetiteljstva prati nas to da čovjek mora moći kritički odlučivati. Problematično je društvo u kojem su mediji glavni medijatori ukusa. Problematično je ignorirati činjenicu da 90 posto komunikacije obavljamo preko ekrana, ne razmišljajući kakve su posljedice. Logika ekrana takva je da vam se nižu slike od kojih se ni na jednu ne možete koncentrirati, a rijetko sugerira izbor ili smisao. Za odgoj ukusa i moralnu svijest bitno je razabrati i širi kontekst. Tip komunikacije preko ekrana NEMA STVARNI KONTEKST, ali ne upućuje ni na KONTEKST MAŠTE. Nigdje se ne kaže koje su važne, a koje nisu, a U IZOBILJU INFORMACIJA MOŽETE NAĆI POTVRDU ZA SVAKI IZBOR. Ta promjena mora ostaviti posljedice, a rasprava o njima važna je kao rasprava o političkim pitanjima. U konačnici, politička pitanja svela su se na to kako će vlade nahraniti svoje narode, a da izbjegnu velike pobune. Jedno je od bitnih pitanja može li se čovječanstvo prilagoditi brzini tehničkog napretka i usvajanja tehničkog napretka.
Ne zalazimo li tu olako u krilatice ‘Sve je novac’, ‘Mediji su krivi za sve’ i sintagmi ‘prevlast slike’, ‘društvo spektakla’, uz još niz općih mjesta?
- Slažem se. Kao kad kažemo “Svi su lopovi!”, a nisu svi lopovi. Nemam konačnih zaključaka, niti prognoziram što će biti. Eagleton kaže da je Kantov ukus građanska fikcija, ali mislim da nije. JESMO LI SE DOVELI DO TOGA DA NE SMIJEMO REĆI DA, PRIMJERICE, NAJVEĆI DIO ONOGA ŠTO SE STVARA NA BLOGOVIMA NE VRIJEDI? Neka pišu svi koji žele, lijepo je vidjeti tolike knjige. Sporno je živjeti u iluziji da je sve velika književnost, jer je to nemoguće. Književnost nije samo igra. Nemojte me shvatiti krivo, ne mislim da se treba vraćati na staro, jer bi nas to vodilo tvrdnji da je i srednji vijek bio krasno doba.
(Dijelove istaknula vegavega8.)
Uffff... U ova dva odgovora, prof. Solar je sažeo moja dvogodišnja razmišljanja o bloganju i baš ovome, Iskričinom weblogu: moje najčešće pitanje sebi samoj glasi "Što ja tražim ovdje?" Danas mogu odgovoriti: pokusnu publiku za svoja razmišljanja, a donekle i za svoje književne uratke. Ne, ja ne mislim da ovdje pišem književnost, a kamoli dobru književnost, iako mi se ponekad zalome tekstovi kojih se nimalo ne bih sramila niti u jednom (drugačijem) kontekstu. Najviše me zanima koliko moji stavovi i način na koji ih izričem mogu doprijeti do čitateljstva; kako su i i koliko točno shvaćeni i jesu li mu prihvatljivi. U početku mi je to čitateljstvo bilo apstraktno i nepoznato; sad bih ga već mogla preciznije odrediti i kategorizirati u nekoliko skupina, što će reći, ta svrha mojeg bloganja na Iskrici je ispunjena. A ja sam još uvijek ovdje. Zašto?
Zbog groze! Baš zbog dominacije neukusa, neznanja i nemorala koje prof. Solar implicite spominje. Da, znam zašto me veliki broj (vrlo vjernog!) čitateljstva ne podnosi: jer neprestano govorim da NAJVEĆI DIO ONOGA ŠTO SE STVARA NA OVOME BLOGU NE VRIJEDI; da je glupavo, neznalačko, nepismeno, nepromišljeno, neukusno, a nerijetko povrh svega, ali i zahvaljujući svemu nabrojanom, NEMORALNO. I to baš zato jer se oslanja na tu prazninu ekrana, na tu izdvojenost iz jedina dva prosječnom ljudskom umu shvatljiva konteksta, a to su kontekst stvarnosti i kontekst mašte (natprosječni ljudski um može pojmiti i kontekst utemeljene hipoteze). I ne, nije isprika to da smo se ovamo "došli zabaviti": kultivirana osoba se ne zabavlja bez mjere, ukusa ili morala, jerbo joj to jednostavno - nije zabavno. Nego odvratno. I ne, tzv. "tolerancija" nije dobra izlika, jer taj pojam pretpostavlja postojanje i poznavanje kriterija, pa stoga i razloga zašto prihvaćamo postupke koji odstupaju od nama prihvatljivih - npr. korištenje ćirilićnog pisma u kontekstu koji ljude zbližava, tj. nije namjerna provokacija uciljana na najzadrtiji nacionalizam, nego poziv da se pridružimo jedni drugima u shvaćanju i poštivanju razlika.
Spomenuta groza je uzrokovana činjenicom da ovdje komuniciram s ljudima koji su biračko tijelo, s osobama koje imaju jednako pravo glasa kao i ja i koji udruženi kroje i moju sudbinu; a sve mi se čini, to je sudbina fundaMentalističkog neznanja, sudbina stada koje blejeći ide na klanje, a bleji samo zato jer je gladno i žedno, ne zato jer shvaća što mu se sprema. Pa ja pokušavam problejati da je na kraju puta nož, a ne korito s vodom. I da nas je dovoljno da skrenemo s tog puta, goničima usprkos. I premda je krajolik povremeno zbilja lijep. A ima i seksa.
Međutim, zadnje dvije INFORMACIJE su nevažne s obzirom na širi kontekst, zar ne? I zato su karijes-blogovi puni mudrih izreka koje NEMAJU VEZE s našom životnom stvarnošću IDIOTSKI, zato NE MOŽEMO gledati samo lijepo i zabavno, zato je kičeraj NEPRIHVATLJIV, a pornografija tijela i uma, popraćeni svojstvenim im postvarenjem, agresijom i cjepkanjem cjelovite osobe na funkcije užitka OPASNA.
Mogla bih se povući. Dođe mi da to učinim. Mislim si, tko vas jebe, idioti... Ali, TO nije pravo pitanje: pitanje glasi, koliko vi možete sjebati MENE?
A možete. Egzistencijalno. Svojim političkim, društvenim, medijskim, svakodnevnim glupostima. Koje su vam komotnije, koje vas manje plaše od povezivanja činjenica i uistinu stravičnih zaključaka. Nije teško postati idiot, i ja to postajem iz dana u dan, čim se malo opustim... Koliko je to lako vidjela sam prošle nedjelje, kad se ovdje ukazala presvijetla blogerica CC, imuna na svakodnevne idiotarije kroz zbiljam lijepo dotjerane sonete i SF. Sa svojom ekipom pravopisno ispravnih kojima smeta moja kategorizacija, ali im ne smeta lagati da sam JA (a nisam):
- izražavala nacionalnu netrpeljivost (činjenica je da sam izražavala netrpeljivost prema eventualnoj provokaciji);
- sudionica "rata" za dominaciju na blogu (ako dominiram, to je samo zato jer mi neka kritična masa pridaje dovoljno pozornosti; činjenica je da ja pišem što mislim, bez obzira na brojnost i kvalitetu reakcija; također je činjenica da prijavljujem sadržaje koje smatram neukusnima i nemoralnima, čak i kad su babini, a babu volim unatoč činjenici da bih je ponekad zgromila);
- otjerala cijeli niz blogera (činjenica je - prije svega! - da su svi još uvijek tu, ali pod drugim (kukavičkim?) nickovima, te da nikad nikoga nisam "tjerala", nego kritizirala; kao i drugi mene, uostalom);
- objavila tuđe osobne podatke (činjenica je da sam samo potvrdila SVOJE, objavljene mimo moje volje, te potvrdila da postoji osoba čije je podatke objavio Drmax, ali koju nije moguće sa sigurnošću identificirati kroz spomenute podatke, uvijek uz PUNU SVIJEST da ekran NIJE prazan i da sam spremna snositi sve moguće posljedice);
- vodim nekakve pvt i email kampanje (ne, uopće: te komunikacijske kanale čuvam za intimu; s druge strane, kroz spomenute komunikacijske kanale sam doznala da uistinu postoji neka orkestrirana akcija "blogera" kojom se mene i meni bliske nastoji diskreditirati kao spletkare, u kojoj se tvrdi da se dogovaramo kad ćemo doći na blog i koga ćemo napasti - a zapravo je obratno);
- spletkarila protiv nekih "blogera" u RL (činjenica je da o osobama koje ne volim ili smatram neobrazovanima/nemoralnima/zadrtima/potencijalno opasnima zbog društvenog utjecaja koji imaju, a za koje nemaju znanja/morala/tolerancije znam ISKLJUČIVO ono što su oni sami ili netko drugi objavili na blogu te da se nikad nisam potrudila saznati više ili na bilo koji način utjecati na njihove aktivnosti izvan bloga, iako bih to voljela, ali kroz blog, kroz uvjeravanje);
- rasturila "idilične" (?) veze (činjenica je da za spomenute veze nisam niti znala sve dok jedna ili druga njihova komponenta nije stavila objavu na blog; također je činjenica da je jedna od spomenutih "veza" inicirana zbog simbiotičarske naravi jedne sudionice koja se sad smatra "oštećenom" jer je ispala iz kombinacije, kako seksualne, tako i društvene).
Evo, dobili ste porciju tračeva, zar ne? Je li moralno što sam vam je dala? Jest. Jer budali nemreš objašnjavati drugačije nego kroz budalaštine koje može shvatiti. A iako je netko budala, nije nevažan, ako ima pravo glasa, pa bila to mogućnost pisanja na blogu ili izlaska na državne izbore. I zato jer budalastost ne mora biti trajno stanje.
Uredi zapis
16.01.2011. u 13:42 | Editirano: 16.01.2011. u 13:56 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Baš volim tvoju sposobnost raslojavanja stvarnosti.Odličan blog.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:12 | opcije
Hvala, marta. Jesam li nešto zaboravila? Stalno imam osjećaj da jesam, ali se nemrem sjetiti...
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:13 | opcije
Hm...govor mržnje, razaranje veza, ubijanje nickova, urote...Mislim da je sve tu.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:15 | opcije
jučer sam se pitao o časti...moral je kajkavština za morao? Sramota je da je svima lakše dignuti ruke od promjena nego dignuti ruke protiv zla. Šutnja nas košta
Autor: zelenaruka | 16.01.2011. u 14:21 | opcije
Ne treba zaboraviti kako je u narodu ostala navika klanjanja obrazovanima.Dakle, ako masa skuži da netko piše uglađenim, ugodnim (obrazovanim) jezikom...skloni su ga podržati.Čak i ako to što govori/piše nema nikakvog smisla.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:23 | opcije
Hm... Da se osmjelim improvizirati definiciju blogerskog morala? Moram kroz negativne definicije: Blogerski moral podrazumijeva da NEMAMO zadnjih namjera, bile to seksualne, društvene, financijske ili bilo kakve strogo egoistične aspiracije. Moralni bloger daje na uvid svoje RAZMIŠLJANJE i otvara dijalog kako bi ga KORIGIRAO ondje gdje treba. Po toj definiciji si npr. ti, zelenoruki, moralni bloger zaslužan svakog poštovanja.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:26 | opcije
Još jednom ću reći kako sam bila zaista užasnuta mailovima koje sam vidjela.Kad se male ruke slože...;)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:28 | opcije
On je samo pristojan muškarac, Vega:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:29 | opcije
Respect zelenorukom?
Autor: _X_factor | 16.01.2011. u 14:29 | opcije
Gnjidice.
Autor: _X_factor | 16.01.2011. u 14:29 | opcije
I ti si, marta/nicci, moralna sa svojim "kajima?" blogovima: jer otvaraš dijalog. I jer ne pecaš simpatije, ljubavnike, lovu ili nekakav blogerski prestiž kroz to: jednostavno otvoriš vrata, pa što bude. Ali imaš kriterija, a imaš i tolerancije: sudionici UVIJEK ZNAJU što ti misliš i izlažu (se/svoje mišljenje) u odnosu na tvoj stav. Svaka čast!
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:30 | opcije
Hahaha!Pretjeruješ.Svejedno...hvala:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:31 | opcije
Zašto su osobe poput nositelja nicka "x factor" kod mene na ignoru? E, viš, to sam zaboravila... Zato jer su gnjidice, operativci unutar petrijevke gadosti, totalni sebičnjaci koji se hrane smećem bez obzira na njegovo porijeklo i eventualnu štetnost okolišu... Osobe čiji se stav podešava prema oportunosti za pridobijanje pažnje. Preglupi, preograničeni, prenesposobni za bilo kakav doprinos, stav, ukus, moral, ali zato korisne poluge destrukciji spomenutih pojmova. Takvima treba ukinuti podlogu postojanja, i ZATO su mi na ignoru. I bit će opet.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:33 | opcije
Možda im treba dati "šansu"?Neki ljudi se najlakše izražavaju zloćom.Nesigurni ljudi.Jednako kao mali psi...grizu preventivno.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:35 | opcije
Joooj..ubila si me tekstom,ne sjećam se kada sam toliko literature naiskap pročitala.
Mi
šljenja sam da blog činimo svi, pismeni, polupismeni i nepismeni..Nije važno piše li netko šund ili je nepismen. Puno važnije od toga je da usamljen čovjek komunicira s drugima pa makar i preko najjadnijeg posta ikad napisanog
Autor: guantanamera | 16.01.2011. u 14:37 | opcije
Mislim da sam im dala šansu. Nitko se nije našao u mojem Ignoreu zbog jednog ili dva komentara. Ali, kao što djeca ne izlaze na izbore, ili "intelektualno zakinuti" imaju zakonske skrbnike, tako niti idioti ne smiju polagati pravo na ravnopravno sudjelovanje u relevantnom dijalogu. Oni mogu kod CC na opanjkavanje, nabijati broj. Ili u Francekove redove, za pokriće. Štogod. Mogla bih svašta reći, ali znam da ekran NIJE prazan.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:38 | opcije
#- izražavala nacionalnu netrpeljivost (činjenica je da sam izražavala netrpeljivost prema eventualnoj provokaciji);#
drugo me ne zanima ,ali bih htio prokomentirati ovaj gore citat
Kažeš eventualnu provokaciju,bio sam dio bloga (ako pričamo o elokventnoj i njenom blogu na čirilici),
nije li nekulturno ,primitivno ,pribijati je na križ jer jer je uputila EVENTUALNU provokaciju.
Pa zar ljude razapinjati jer smo samo posumnjali ,donositi zaključke bez čvrstih činjenjica...
Po meni nije to ni intelektualno, ukusno ,u krajnjoj liniji nije li neka definicija da je bolje da se 100 loših ne osudi nego da se 1 pošten osudi
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 14:39 | opcije
Guanta, nije! Na primjer, ti si osoba koja svakim svojim postom izražava moral, odgoj i ukus, koliko god post bio promišljen ili nepromišljen, pravopisno točan ili netočan: TI se ne zabavljaš nauštrb tuđih vrijednosti ili općih vrijednosti, i baš zato ti je teško pojmiti ljude i blogove koji to čine. A čine.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:40 | opcije
RI, to što tvrdiš je neprihvatljivo.ZNAMO da je bolje "žrtvovati" jedno zamjenu za sto nečega.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:40 | opcije
RI, u kontekstu OVOG zapisa MENI je relevantno pitanje JESAM LI JA UČINILA išta od ovoga što ti spominješ ili sam to OSUDILA? I je li se meni pripisalo, asocijativno, nešto što NISAM učinila naprosto zato jer ugrožavam nečiji nemoral, neobrazovanost, zadrtost i osobnu nesigurnost? Je li se pri tome LAGALO? Činjenica je da sam ja izjavila sljedeće: "Stavove NE PODRŽAVAM, ali babu volim!".
A smatram da je elokventna provocirala, namjerno i ciljano, onoga dana kad admini nisu na blogu. Kako za to nemam dokaza, izrazila sam samo ovu SUMNJU.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:44 | opcije
Heh...izraziti sumnju je razapinjanje samo ako postoji dovoljno upornih koji će dovoljno dugo tvrditi da je netko razapet.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:47 | opcije
Interesantno mi je još nešto: Kad je CC prošle nedjelje objavila svoj post, baba ju je bar 10-ak puta pitala kako reagira na ponašanje SVOJEG ljubavnika, koji (navodno, isto nemam dokaza) objavljuje tuđe osobne podatke i izražava svoje netrpeljivosti na krajnje neugodne načine. Niti jednom nije odgovorila. Ali je to nije spriječilo da mene OSUDI zbog ljubavi prema babi.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:47 | opcije
• Obriši komentar
A ti, marta/nicci, dobro znaš kakvu je bukvicu baba dobila od mene. I od tebe. I od svih nas koji smo se našli nakon tog ispada.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:48 | opcije
Istina, ne vidim se u tim igrama ma s čije strane dolazile, ovdje sam ponekad jer vapim za bilo kakvom komunikacijom a ponekad da pobjegnem od stvarnosti. Izbezumim se kada vidim prepucavanje. svi smo mi krvavi ispod kože, imamo mane, traume, vrline i svoja veselja. Drznuti se vrijeđajući ljude na blogu znači da potpisujem pristanak da to oni mene čine. Nisam nikada bila virtualni borac. Moje vrijeđanje mora prije svega biti izazvano u reali i gledanjem u oči, tada mogu uzvraćati istom mjerom. Stvarni život daleko je od bloga....zato (bljuff...sada več ličim na Trnček poeziju) nikako da shvatim tko koga, kada zašto a pogotovu tko se opet skrio iza novog nicka..Previše je to za mene...imam dovoljno žoivotnih problema..ovdje se samo želim nasmijati i otići u krevet puna pozitive s bloga.
Autor: guantanamera | 16.01.2011. u 14:48 | opcije
ono što je mene užasnulo je činjenica da ljudi s neopisivom lakoćom usvajaju ono što im se dovoljno često ponovi.pritom ne mislim na školsko gradivo, nego na nečije, kakti, moralne vrijednosti:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:49 | opcije
Babica?Hahaha...
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:50 | opcije
Zabavlja me pomisao da Ana ivanovna čita sve ovo i ne želi se pridružiti.Nikad nisam kužila takve ljude.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:52 | opcije
ja ništa ne spominjem ,ja tebe citiram
i ja samo pokušavam shvatiti kako možeš stvoriti zaključak bez dokaza,i onda reći sumnjam ,znajući da kad se nešto izrekne puno je teže to osporiti
jedino ne razumijem kakve veze ima da li admini rade ili ne,
možda ja ne znam da li je drugi jezik ili pismo zabranjeno upotrebljavati na Iskrici (npr Engleski)
ako je to tako onda ću se u tom dijelu složiti sa tobom kao i da podržavam prijateljstvo i lojalnost
ali kaže narod "S kim si takav si"
svatko ima svoj ispušni ventil pa tako sve izrečeno ,napisano dok ostaje na ekranu, blogu ,mi ne smeta
tako ja to vidim
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 14:55 | opcije
No, nije ni moguće kužiti baš sve ljude.Npr, čini mi se da x sad pokušava pokazati silne "grozote" kojima su bili izloženi.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:56 | opcije
Guanta, vjerujem ti. Ali, unatoč mojoj vjeri, ubrojana si u moje "podrepe", zar ne? Dakle, i ti i ja znamo da nikakvog dogovora, eksplicitnog ili implicitnog, između nas nema, niti je bilo. Što će reći, neutralnost je nemoguća: moguće je samo manevrirati između onoga što nas iritira i onoga što nam odgovara. A to je MORALNI IZBOR, htjela ti to ili ne.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:56 | opcije
Marta, nisam izlazila iz okvira ovog zapisa, zato ne znam što x radi, ali ne moram vidjeti da bih znala da radi gadarije.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 14:58 | opcije
RI, svi smo mi svoji.Koliko god se ponekad bilo dobro izvlačiti na društvo, okolnosti, blabla..Svatko od nas je sam zaslužan a bome i odgovoran.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 14:58 | opcije
Ah..x glumi budalu i pokazuje da kopira sve...zlu netrebalo(kao i obično)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 15:00 | opcije
RI, ne znam kako bih se jasnije izrazila nego što jesam. Dakle, pokušat ću ponovno: ja sam OSUDILA babine stavove, ali istovremeno deklarirala svoje prijateljstvo. Što je više nego što je npr. presveta CC učinila glede svojeg ljubavnika: niti je osudila njegove postupke, niti deklarirala svoju privrženost.
Što se izražavanja SUMNJE tiče, pogledaj hrvatski tisak unatrag 10 godina i vidjet ćeš da se 10 godina izražavaju SUMNJE da Sanader krade, ali mediji nemaju dokaza, zato ostaju na SUMNJI. Posao medija nije da DOKAZUJU sumnje, za to postoje relevantne institucije, i konačno su te institucije, pod pritiskom javnih SUMNJI, počele raditi svoj posao. I sad sve to prenesi na Iskricu i admine.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:01 | opcije
16.01.2011. u 15:04 | Editirano: 16.01.2011. u 15:14 | Prijavi nepoćudni blog
hahahahah!
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 15:06 | opcije
Baš kad sam pomislila da je šteta za ovako dobar blog da nije na naslovnici.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 15:07 | opcije
Mene to uopće ne smeta, ne smatram se ničijim podrepom, imam svoj vlastiti život kojeg živim 100%. Danas sam na ruke jedne ruke prebrojala blogere koje poznam u reali, na pvt..ha ha ..imam dvije frendice i to je sve,čak mogu reći i najbolji profit koji sam zaradila na Iskri. Ako skužim tvoj tekst i dopre do mene tada ga i komentiram kao i one koji imaju neku moju vibru. Ne moraju pri tome biti niti pametni niti poučni..i mogu biti bilo čiji.Ne istjeravam mak na konac, toga mi život i previše donese svaki dan kada izađem iz vlastitog doma.Kugle iza ugla vrebaju čim otvorim oči, ove blogovske mi ne trebaju...
Autor: guantanamera | 16.01.2011. u 15:05 | opcije
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:07 | opcije
Gle, marta/nicci, masa ljudi s ovog bloga zaista nema drugog sadržaja u životu nego "ratovati" na blogu: a to su najčešće oni koji deklariraju "tri minute" ili su "samo svratili". Za razliku od mene ili tebe, koje nemamo vremena, ali ni volje, tjerati mak na konac. E pa danas je nedjelja: imam vremena. A naći će se i volje.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:09 | opcije
Ja ću navraćati s veseljem.Žao mi je što sad moram kidnuti:(
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 15:11 | opcije
Odoh i ja na livadu, prvi dan da sam izašla iz kreveta..Nekom Tri kinga donesu mirise zlato i tamjan, meni gripetinu od koje se još nisam oporavila. ...Idem udahnuti čisti zrak
Autor: guantanamera | 16.01.2011. u 15:13 | opcije
jbg još jedan par luđaka
ostavio sam komentar na staroj adresi
Marta
ali svi si biramo društvo koje nam paše .
Mislio sam da je normalno ako nekog poznaš iz RL imaš drugo mišljenje nego mi koji to vidimo iz zapisa.
Sumnje iznose i razni dnevnici žute štampe pa nećeš valjda reći da si na tom nivou.
Nisi mi odgovorila što ti je sumnjivo da pomisliš na provokaciju?
pismo ,nik, vrijeme objave
i ono bitno koga se provociralo?
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 15:08 | opcije
Drugi dio je za Vegu
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 15:08 | opcije
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 15:14 | opcije
RI, u raspravi koja se vodila tog dana tj. dana objave ćirilićne čestitke, jasno sam napisala svoje shvaćanje razlike između provokacije i spontanosti: ako očekujem kontroverzne reakcije, i ako sam spremna na njih, onda provociram. Inače sam glupa. Dakle, moja ocjena ponašanja elokventne može se kretati u rasponu od provokativnog do glupog, bez trećeg izbora.
Potaknuta ovim događajem, uputila sam ćirilicom napisano pismo Jutarnjem i Večernjem listu, uz zahtijev da ga objave onako kako je napisano. Do sada - ništa. Pa si ja mislim... A misli si i ti.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:18 | opcije
Sad i ja moram off, ali ću zapis + komentare ponovno staviti na naslovnicu - da ne bude "Nismo znali".
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:22 | opcije
sve što vidim, sve što iščitavam
je perverzija i zločestoća
autora bloga.
trebalo je biti duhovito,
možda, možda!?
Autor: Tatumi | 16.01.2011. u 15:15 | opcije
• Prijavi nepoćudni komentar
• Obriši komentar
• Pobriši sve komentare ovog korisnika
• Onemogući komentiranje mog bloga ovom korisniku
Autor: _X_factor | 16.01.2011. u 15:25 | opcije
Ti ne znaš čiji su ovo postovi? Ili se samo praviš da ne znaš?
Autor: _X_factor | 16.01.2011. u 15:18 | opcije
• Obriši komentar
ne znam i ne zanima me...
prokomentirala sam tvoje slike,
duh kojim odišu,
poruku koju šalju.
govore o autoru,
poprilično.
Autor: Tatumi | 16.01.2011. u 15:20 | opcije
Autor: _X_factor | 16.01.2011. u 15:25 | opcije
nemaju font za štampu.
ne znam ,zašto bi nekog isprovocirala ćirilica ,da li tekst na njemačkom isprovocira Židove u Hrvatskoj, mislim da ne
Držim da je to nešto što je apsolutno na osobnoj bazi ,
i nikako da mi odgovoriš zašto to tebe smeta i smatraš provokacijom...
Mene ne smeta ,a molim te da ne odemo na raspravu o ratu jer mi to ne drži vodu.......
ja sam taj tekst doživio kao loš pokušaj da bude originalna i vjerojatno izloži neki svoj trenutni osjećaj,
Prijašnje pisanje iste nisam pratio pa ne mogu ni kategorički tvrditi da nije sklona provokacijama
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 15:27 | opcije
Dakle, RI, na blogu na kojem se svakodnevno izražavaju ekstremistički stavovi u vezi sa spolom, nacionalnošću i vjerom objaviti ćirilićnu čestitku pripadnicima vjere koju javno deklarirani u prethodnim iskazima smatraju "neprijateljskom" (čitaj: velikosprskom) zaista može biti ili glupost, ili provokacija. Uostalom, napisala sam i to da sam ja osobno na tom istom blogu, koji vrvi "katoličkom moralikom za idiote" objavila svoj ateizam - znajući da provociram. Namjerno. Jer želim pokazati da svakom mišljenju postoji i alternativno. Da je elokventna nakon te čestitke stala iza svojih prava i stavova (a ima i jedne i druge, kao što ima i pravo na njih), smatrala bih svaku sumnju neopravdanom i čestitala bih joj na kuraži. Ovako: gnjidica. Ne zbog ćirilice: zbog karaktera.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 15:46 | opcije
ne vidim to tako
, ali mi na jetru idu svi koji šire sve pobrojane netrpeljivosti ,spolne, religiozne, zemljopisne,imovinske ,statusne .........
a svi smo crveni ispod kože
pozzz
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 15:57 | opcije
Jesmo, RI. Ali, to se podrazumijeva. Ne podrazumijeva se kakvi smo u glavi, a zatim u svojim postupcima. A upravo to se računa.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 16:18 | opcije
Wow, puštati sve iz ignora je znakoviti čin očaja!
A i karijes-blogovi je nešto jako novo. Jako volim ovu vegu, uvijek nešto novo naučim o psihologiji.
Autor: sve_je_more | 16.01.2011. u 16:37 | opcije
Dok ja, sve je more, nikad ne naučim ništa novog o tebi: uvijek isto, uvijek zatucano! Nikad dvosmjerno. Sa zadovoljstvom ću te vratiti kamo pripadaš, ali imaš još nekoliko sati fore :-))
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 16:59 | opcije
ništa nije nestalo...naslovnicu rotiraju kao i na iskrici..
http://www.jutarnji.hr/milivoj-solar--hrvati-postaju-nepismen-narod--satnic
a-materinjeg-jezika-mora-se-hitno-povecati/917855/
Autor: hellgreko | 16.01.2011. u 16:59 | opcije
Ma kako ne naučiš? Na primjer sad su dani maškara. Jesi znala da se kapice od pajaca zovu kod nas tuturele? Zgodna riječ zar ne? Tuturela, Vata me smijeh samo pri zvuku. Eto, viš da učiš.
Autor: sve_je_more | 16.01.2011. u 17:02 | opcije
Ne, nego dobijam potpuno irelevantne informacije. Učenje je povezivanje u kontekst s ciljem shvaćanja prezentnog konteksta, njegovog nastanka i mogućeg budućeg razvoja. Hellgrekova informacija je donekle relevantna za post, a tvoja je glupo kreveljenje glupače koja ne zna što bi napisala.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 17:07 | opcije
Uff mila majko jedva sam skužila što si napisala. Ali tuturela nije kapica već sviralo, mala frulica koju su od kore drveta izradjivali primorski pastiri., Pravila je zvuk - tu- tu- tu - re, tu tu tu reee! Tuturelu nećeš nikad zaboraviti.
Autor: sve_je_more | 16.01.2011. u 17:11 | opcije
baš sam i mislio da je to išlo mene...
od nekih bi me možda i okrznulo...
ali ,od takvih...ne...
Autor: hellgreko | 16.01.2011. u 17:11 | opcije
mislio sam na frulašicu... a ne na tebe vega...
Autor: hellgreko | 16.01.2011. u 17:23 | opcije
OK, prošetah psa, kupih cigarete... Ima li još nešto, po mogućnosti u vezi s postom?
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 17:29 | opcije
post ti i nije nešto posebno...pa nema...
Autor: hellgreko | 16.01.2011. u 17:32 | opcije
e baš, ako nije kriva, što se ispričavala ko tadić
to je prvo.
drugo, princeza CC je manje dilala pravdu po blogu kad je njen maloljetnik vriđa žene njenih godina, a ona mu držala žezlo u izljevu stvaralačkog žara
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 17:39 | opcije
pa kad je takva mirotvorka, što nije obrisala onaj komentar u kom se spominje tvoje i moje ime.
i onda ja nacionalist. ok., jesam.
al neću zato nikom napraviti sranje, stjerat ću ga u materinu i kvit.
oni su nacionalisti, o tome se radi. ili u materiju
pa im smeta moje ime(a baš je lipo)
i onda objavlljuju po blogu. a presveta kristalna (malo je previše dinastiju gledala) to ne briše.
velikih umjetnica i svetica u ovoj zemlji, imat će vatikan posla dok to beatifcira.
glavno da ih je dragi bog već mumificira.
ae, ne smiš reći maloljetniku da mu se na faci vidi da je tup ko mamić, al smiš spavati s njim.
e baš pedagoški
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 17:44 | opcije
odgovorit ću ti ja.
da te vega ne spraši.
u makedoniji valjda postoji internet.
valjda imaju svoje stranice.
pa čestitaj.
čestitaj i ovdje,
napiši fino-pravoslavcima u RH-a sritan Božić. odnosno Hrvatima pravoslavne vjeroispovijesti
a u vrime kad izlazi popis "hrvatskih zločinaca vukovaraca" objaviti ono je, u najmanju ruku, retardirano
jebu i mene radi kurana pa ne prijetim, di si ti tada bio?
ždera krmenadle?
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 17:47 | opcije
problem je što smo navikli klanjati se zlatnom teletu.
pa se onda naprče cc i ekipa s duboko erotičnim sadržajima tipa - moja sočna breskvica, moji raskošni grozdovi (to ni u konzumu ne bi prošlo za reklame) i svi se duboko dirnuti klanjaju, a dva oronula menadžera iz subnor-a s druge strane ekrana pokušavaju izazvati zakašnelu fementaciju uvele grožđice.
i kad napišeš da je to bezveze, odmah nariču, plaču, slike anđelčića sa zlatnim harfama i okljaštrenim jajima po blogu.
i onda ti s drugog nicka objave privatne podatke.
uostalom, kako ženi tako istančana ukusa i takva senzibiliteta može biti smišno kad drmax nekom stavi govno na glavu.
ma daj, ni vera čudina je ne bi pustila da piše tekst uz anđeoske karte. i ona ima više mašte
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 17:57 | opcije
Hej, pevaljko! Hajde, otpjevaj i ti svoje, ali nastoj birati riječi - znaš koje su nepoćudne? One koje razumije svaki idiot, i to genitalno ;-))
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 17:57 | opcije
Dakle, pevaljko, da se opet ne bi pobrkali tvoji i moji stavovi, MOJI su OVI:
Briga me tko se s kim ševi i koliko tko ima godina; nije me briga niti je li netko u toj ševi meni simpatičan ili nesimpatičan, jer ga/ju ne ševim ja, jel' tak? U skladu s tim, ne osuđujem jednu osobu zbog nesimpatičnih postupaka druge, iako se mogu začuditi što netko zna za loše ponašanje a ne poduzima ništa... Kao npr. kad supruge privatizacijskih lopova, ili serijskih ubojica, ili pedofila, počnu tvrditi da "nisu znale" - jebga, kažu psiholozi da JESU, znale su, ali i nisu znale jer nisu htjele znati, jer su zatvarale oči, i zato posljedično fakat ne znaju i neće na sud zbog tog neznanja. Zna li CC za eventualne loše postupke svog ljubavnika? Ne znam. Ne znam ni je li ih uistinu činio. Ali ZNAM da ih je činio njen prijatelj drle, i zato sam se ogradila od nje. Što mi je zamjerila. A TO je podloga onog napada.
Znam i za tvoje loše postupke, pevaljko, i NIKADA ih ne opravdavam: uvijek ti kažem što mislim o njima. Na blogu im dajem protutežu tvojih DOBRIH postupaka i svojstava. Zato jer si mi prijateljica. A to nešto znači. Pa ako trebam i ja snositi posljedice tog prijateljstva, čak i kad se ne slažem s tobom: snosim. Za razliku od presvete CC, od koje mi se zbilja bljuje nakon prošle nedjelje, koja se "izdiže" i distancira i od svojeg ljubavnika, i od svojih prijatelja.
Vjerojatno će se postaviti pitanje zašto sve to nisam napisala prije tjedan dana: jer me zaskočilo. Jer mi se smučilo. Jer nisam imala vremena. Jer se nisam htjela poniziti sudjelovanjem u javnom linču.
Ali Solar me danas razbudio.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 18:07 | opcije
pevaljka
ako je sve ono bilo na moj račun kratko i sažeto
budi nacionalist , ja nisam i kao što ti sebi držiš pravo da možeš to biti ja ću si uzimati pravo da to komentiram i vraćam istom mjerom
a što se tiče kurana i to bih ranio ,nisam vijernik ali sam odgajan da poštujem druge u njihovim različitostima dok ne prelaze u "moj osobni svemir"
Kakve veze ima Makedonija sa uhapšenim braniteljem u Bosni ?
meni su ljudi ili ljudi ili govna bez ozira na spol rasu ,vjeru ,seksualnu orjentaciju.........
hoćemo na kavu
a ne zato jer su Srbi ,Hrvati,Eskimi ,Aboriđini-----
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 18:11 | opcije
haha, znači nemoralno je reći kurac.
a moralno se klanjati svakom falusu.
jer je stranjski.
ma daj, čini mi se da ih haljinice od jute sve više stežu
e jebi ga, teško je uskladiti pokajničku haljinu sa šljaštećom šminkom.
pokušala je pepeljuga.
i jes da je naletio princ.
al nikad nisu objavili kako je svršilo
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:15 | opcije
znam vega.
nisam ja netko tko ne podnosi kritiku ili tko se ne zna ispričati. ako nisam u pravu
a to s luksom, to je stara biblijska. o petru i utučenom pijetlu.
RI, ti ne možeš biti pacifist jer ti ne voliš svoje.
pa si isti dan pisa ćirilicom po blogu. Da se malo uvučeš u guzicu?
najprije voliš svoju kuću, pa svoje selašce, grad, nebitno pa sve ostalo.
pola vas se srami svoga (i onog gori i onog doli) i bojite se i u virtuali.
Ako tebi to ne smeta, nek ti svaki dan hodočaste oko kuće s Dražinom slikom.
ko po Trgu.
reko bi zečić-oprosti mi, nisam htio (malo sam te za glavu skratio)
Pitam te di joj je bila pamet taj dan?
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:21 | opcije
"ranio" bi Kuran?
prevedi.
da, ni jadna mala Seve nije znala kad je ševe.
Pa jeste toliko glupi?
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:22 | opcije
ne, vega npr. i nicci ne valjaju jer vas prcaju u glavu.
tamo ste neosjetljivi očito.
volite kad vas se u druge otvore, tako se vraćate u svoju slavnu prošlost.
i to cijenite.
pa cijenite i dalje, sve dok to HZZO tolerira.
i sami si ližite rane.
ili ne lajte bezveze.
bar ne na mene.
jer sam toliko katolkinja da vas neću ignorirati, ne volim to.
niti dizanje nosa u nebesa ko cc i ekipa.
jaka im je ova obrana danas.
vire im krunice iz skloništa
mada bih trebala ignorirati
al uvijek vraćam svoje dugove
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:27 | opcije
haha, pobiga od kurana.
tipični Riječanin
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:28 | opcije
zaključak.
i Hrvati su pederi.
i s-erosi
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:29 | opcije
a može i pederi su Hrvati.
širokih zemljovida.
nema alise, sakrila se, kasnije će doći donijeti mir bložji i par dubokoumnih izreka plus recept za orahnjaču i dugovječnost.
samo da se ne naoruža valjkom za tijesto
boga miću izdati knjigu - sjećanja jedne zapostavljene domaćice. ili da stavim urbane.
isfinancirat ću sama sve.
od (kako ono zagorci zovu varivo)
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 18:33 | opcije
čirilicom nisam pisao od osnovne škole a to je bilo jako jako davno
tvoj osobni problem je što čirilicu odmah dovedeš u odnos nečeg lošeg po Hrvatsku,ja sam sa ti završio 12.12 1995 kad me skinulo iz uniforme. i možeš se pjeniti koliko ti drago nemam potrebu 2011 dokazivati domoljublje na taj način.
A ako opet netko bude rekao na blogu da je Krajina Srbija reći ću mu što ga ide ,do onda mi je ćirilica samo pismo (i to nikako nije isto sa šetanjem Dražine slike po Zagrebu)
Branio Kuran je trebalo pisati
a Seve je znala pa nasmijala se u kameru,nasmijana je i otišla sa Azimuta
a kava?
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 18:34 | opcije
Bogme, dojmljiv post! :-) Ali, meni se čini da na blogu nisu problem različiti stavovi, stilovi, vrste ili (ne)pismenost sadržaja, ljudi su različiti i imaju pravo na te različitosti, nego je problem kada se te različitosti imenuju/prozivaju tako da se ne komentira sadržaj nego osoba. Jednako kao što se djetetu ne govori da je loše, nego da je loše neko njegovo ponašanje, tako bismo se i mi već jedanput trebali okanuti vrijeđanja nečije osobnosti. Ti Vega s pravom ignoriraš svakog tko ti dođe na blog i ne komentira teskt nego tebe, ali i sama često uvredljivo komentiraš nečiju osobnost. Po meni, upravo je u tome glavni izvor svih ovdašnjih ratova.
Autor: BrightSideOfLife | 16.01.2011. u 18:35 | opcije
Eh, draga moja pevaljko, kad bi se u cijelom tom "sukobu" bar radilo o krunici ili ćirilici, o domovini i domoljublju... A zapravo se radi o običnoj, maloj, digitalnoj prčiji. O mrvicama pažnje koje netko jest ili nije dobio. Baš zato je sve toliko gnjusno; i toliko nemoralno.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 18:35 | opcije
Riječanin gleda nogomet pa ne stiže,
ti bježiš od kave?
Autor: RI41 | 16.01.2011. u 18:36 | opcije
"... pitanje glasi, koliko vi možete sjebati MENE? A možete. Egzistencijalno."
No, i dalje piliš ovdje po svome i vrijeđaš, umjesto da se lijepo povučeš i makneš sama prije nego što ti zaista netko nešto napravi i ukloni te silom; i tebe, i babu, i ničiku. Ima ljudi koji su za to sposobni - naslušao sam se svega i svačega proteklih mjeseci, a siguran sam da su neke od tih priča došle i do vas.
Ljudi znaju gdje radiš (radite), ljudi znaju gdje živiš (živite). To nije baš za zajebavati se. Razumnu osobu bilo bi strah. Nastavljati ljudima gaziti po žuljevima i vrijeđati ih spada u najobičniju glupost.
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 18:42 | opcije
Dragi forsaken, a kako si ti sada pridonio ovoj Veginoj temi i odnosima na blogu - prijetnjom!? Čovječe...
Autor: BrightSideOfLife | 16.01.2011. u 18:52 | opcije
Ljudima je samo pun kufer svakodnevnog vrijeđanja i spominjanja pa reagiraju prenaglo.
Autor: Ana_Ivanovna | 16.01.2011. u 18:55 | opcije
Nisam nikada dolazila ovdje na blog iako me autorica ima skoro svakodnevno u ustima. Čak i danas njena vjerna prija Nicci me spomenula, kao, ne zna, kako ljudi poput Ane ovo čitaju a ne jave se. Evo, lako. Ne damo se isprovocirati svakim sranjem koje pročitamo. Neki, impulzivniji, kao Forsaken, planu. Jednom.
Autor: Ana_Ivanovna | 16.01.2011. u 18:57 | opcije
Samo, što se tiče vrijeđanja, da se sve uvrede u povijesti webloga zbroja, valjda ih ne bi bilo ni upola onoga koliko su ovdje vrijeđane Vega, Baba i Nicci.
Autor: BrightSideOfLife | 16.01.2011. u 19:01 | opcije
I pritom su posve besmislena natezanja o kokoši i jajetu. Mene zanima možemo li mi, sa svim ovim iskustvo, učiniti ovo mjesto boljim nego što je sada. Osobno čvrsto vjerujem da možemo. :-)
Autor: BrightSideOfLife | 16.01.2011. u 19:03 | opcije
najlakše je pažnju dobiti lovom na vještice.
u krdu je toplo, iako smrdi
ovoliku količinu krilatih stvorenja nisam vidila u životu.
anđeli i guske imaju sličnosti.
još kad padne magla.
šta ti trkeljaš o kavi
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:04 | opcije
Što je bilo prvo, kokoš ili jaje?
Autor: Ana_Ivanovna | 16.01.2011. u 19:04 | opcije
To je ipak vrlo bitno.
Pozdravljam te, Bright.
Autor: Ana_Ivanovna | 16.01.2011. u 19:05 | opcije
Kakvom prijetnjom? Neću reći da mi je svejedno, jer nije i jer su ove tri otjerale bezbroj dobrih i kvalitetnih ljudi svojom čistom i nepatvorenom zlobom, ali da bih ikome prijetio - e pa ne bih, nasilje (bilo kakvo) nije moj stil. Međutim, znam da ima impulzivnih koji će planuti i koji već svašta istražuju i planiraju; znam, jer sam čuo glasine, a čule su ih sigurno i one. Nije mi, stoga, jasno čemu dalje lupaju glavom o zid i vrijeđaju ljude. Velim, to nije razum, to je glupost. Netko će jednom popizditi ako se i dalje ovako nastavi. U to sam siguran.
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 19:07 | opcije
Velim, Ana, bespredmetna rasprava. Nevažna. Važno je kako dalje!
Autor: BrightSideOfLife | 16.01.2011. u 19:07 | opcije
Brightice, koliko sam svjesna, osim danas u komentaru upućenom sve je more, koju sam svjesno nazvala glupačom s obzirom na sve njene dosadašnje postupke, kritizirane kao POSTUPKE, a sve bezuspješno, kritiziram i rugam se postupcima, a osobama prepuštam da se u njima prepoznaju ili ne. Zapravo je pohvalno koliko su spremni prepoznati loše i povezati to sa sobom, a žalosno koliko su nespremni korigirati.
Što se Ane tiče, evo, spremno se povezuje s kuhinjskom krpom, iako ja nikada nisam eksplicitno rekla da je vidim baš u njenoj ruci ;-))
Forsakenov komentar sam prijavila. Takav komentar je ne samo ogavan i nemoralan, nego i kukavan.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:08 | opcije
o bright, ovo ću kopirati.
mogla bi pomoći malnaru oko noćne more.
ista koncepcija ko na blogu.
što god bapišeš viču-balinkuro i pijanduro, jebeš se s rođenom braćom.
zato mi je npr. drag mave. jer je dosljedan. svima spomene aparat za hot-dog. i ne krije se iza tuđih nickova
zamisli ti književnice koje se npr. sablažnjavaju na riječ "kurvetina"
pa koja je to bolnička književnost, sterilizirana
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:09 | opcije
Eto, čovjek ti pruži dobronamjeran savjet i ruku pomoći, a ti ga prijaviš :)) Svašta.
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 19:09 | opcije
što je to uvredljivo u kuhinjskojoj krpi?
osim ako je malo masna i natpisi nejasni
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:10 | opcije
Koliko si podla! Jesi li zaista toliko nesigurna , očajna i usamljena da to na ovaj način ispoljavaš?
To što me svakodnevno spominješ, zapravo mi laska. Govori o ispraznosti tvog života i o nedostatku važnijeg fokusa.
Pozdrav.
Autor: Ana_Ivanovna | 16.01.2011. u 19:11 | opcije
sad će prići na slike s bombonijera
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:11 | opcije
boga ti, žena ima ruske krpe.
u mene ove zagorske vezene
kako da prevedem bara na ruski
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:13 | opcije
Forsakenu, da itko od ove linč rulje ima imalo integriteta i poštenja, javili bi se na pvt, predstavili i dogovorili susret u RL pa nam onda u facu kresali što misle da nam ide, up close & personal. A rekla-kazala bitke, spletke, urote i planovi... Znaš kaj, život je prekratak! Isto tak bih se mogla plašiti da će me zgaziti auto dok prelazim ulicu kad idem na posao. A ta utrtarenost je baš tebe, pametnog mladog momka, pretvorila u paranoičnog bloškog zagrižljivca. Šteta.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:14 | opcije
Opaa!Zavrtila se šprehica:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:16 | opcije
ova karenjina ništa nije kuvala. kog sam vraga išla čitati kad nisam dosad.
ankica je kriva za sve.
najlakše mušku kupiti salvetu.
da je ima krpu, ko zna di bi dosad dogurali.
svijet je beskrajan, gulaš ti je očajan. npr.
kuhaj rižu, nemoj da hrvati ližu
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:16 | opcije
Bright je super cura.Oduševim se kad vidim nekog s tako malo zloće u sebi:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:17 | opcije
Ana je ukočena.Fora su mi i te curke koje misle da su još u modi distancirane žene:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:18 | opcije
iza svakog uspješnog hrvata stoji uspješna krpa.
i svaka žena mora puknuti prezime po očevu, odnosno muževu imenu.
dakle, rozmarina baba romanova.
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:19 | opcije
A nu Forsakena.Biće će nas silovati poezijom?
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:19 | opcije
BSO, mogla bih se složit sa tobom. nisam znala da se ovih dana vodio i neki drugi (ja mislila samo muško ženski) rat na blogu. ja sam hvala bogu inkriminirane nedjelje bila na hvaru pa eto propustila sam pročitati rekord svih rekorda...čini mi se 680 komentara (još ih čitam)! vega se ružno ponaša (dokaz je i danas) jer ne možeš ženo nekom javno reći da je glupača ma koliko žena bila glupa (a k tome ti to niti ne znaš već nagađaš)! but, nikad baš nikad nisam za linč...eto sada sanadera linčuju isti oni koji su mu do jučer lizali rit. ja sam javno o njemu pisala još prije dvije godine...a tada su mene linčovali ovdje! i tako step by step dođoh i do cc i njenih uradaka ovdje na blogu. ne znam ko s kim i tko koga i niti me to zanima ali nikad mi se nisu svidjeli smajlilći i hihotići dotične škvadre. ako išta mrzim, mrzim (a nisam gargamel) kad netko tako servilno i uljudno uvijek piše i odgovara na komentare. pa jbt jel to normalno. normalno da nije. jer dama je dama i kad...psuje! tek toliko moj mali doprinos...ratu i miru. i znaš kaj vega, jebi se, al trenutno sam nekak na tvojoj strani. što ne znači da se neću argumentima počupat s tobom prvom prilikom. za razliku od tebe koja ćeš me opet opajdarit nekim svojim uvredljivim komentarom. no, nisi ti tako loša nego te spopdnu valunzi i ostali hormoni kak to i biva s nama pravim...ženama!
Autor: menibezmene | 16.01.2011. u 19:21 | opcije
marta, koja bi krpa bila prikladna za prvu bračnu.
ne, nemoj mi prići
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:21 | opcije
Ponizno priđi a divlje uniđi.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:22 | opcije
Mene nema čega biti strah, niti me je ikada bilo. Okani se psihološke projekcije. To kod mene ne pali :) Pogotovo ne zato što nijedna od vas nema pojma o meni. Baš ništa ne znate - ono, ništa, ništa. Ali ja zato znam da vas to jako, jako muči :)
Velim ti, pripazi, nagazila si jako puno žuljeva, a ovdje ima ljudi koji misle da nasilje može zamijeniti razgovor i planut će jednom ako se tako nastavi, opet ti to ponavljam. Nećeš vjerovati, ali problem je doista u tebi tj. u vama, ma koliko vi sebi pričale da ima toliko luđaka koji cestom voze u krivome smjeru.
Ovdje vas nitko ne voli.
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 19:23 | opcije
Kmee!
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:23 | opcije
Nitko nas ne voliiii!Ajme.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:24 | opcije
Nije meni to bed.Bed mi je što me Marta danas optuži da sam:zaboravna, gruba, mrzovoljna, mušičava, nepažljiva....
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:25 | opcije
A MISLIM da nisam:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:25 | opcije
Dobro, možda malo zaboravna.Ali to je za "nju" dobro;)A i za sve vas.Benvasblentave...onog trena kad uzmete novi nick (a ponekad i prije toga) nemam pojma tko ste i kaj pišete.Mislim da vas to najviše ljuti.Mene bi ljutilo:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:27 | opcije
Meni, nakon gotovo tri godine komentiranja raznoraznih tema, o nekim blogerima mogu steći i osobno mišljenje: o tebi, na primjer. Cjelovito ti ga mogu iznijeti na pvt-u, jer nije laskavo u svim svojim aspektima, ali u nekima jest. Dakle, osvrnut ću se na tebe kao komentatoricu mojih blogova: smeta mi što uvijek guraš sebe, svoje preokupacije i tu svoju "vele-ženskost" u prvi plan, a tema je sekundarna. Tako i danas. I ne, neću ti servilno podilaziti zato jer si se, eto, udostojala stati na moju stranu, prije svega zato jer situaciju na blogu NE SMATRAM OSOBNIM sukobom, nego sukobom morala i nemorala, ali mi je drago što si izabrala načelo koje i sama smatram ispravnim.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:29 | opcije
fors, oprosti u čemu je fora o nekome nešto znati ili ne znati! koja je to moć, sila...svi smo mi samo ljudi sa svojim velikim i malim pimpecima, tajnama, pizdarijama, hrabrostima etc. al brate mili, ta moje kćeri sve o meni znaju...a svi drugi...ma jebe mi se i za to. koje li malograđanštine. daj odrasti čovječe!
Autor: menibezmene | 16.01.2011. u 19:30 | opcije
a koga zanima išta o tebi fors.
ovo što upravo radiš je prijetnja.
pa ću prijaviti.
ali ću ti reći to.
neću biti podmukla ko ti.
žalosno za dečka tvojih godina, s nama se raspravljaš.
muškarci u tajicama i robin ud
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:30 | opcije
još nekidan si sra da sam ti pritila smrću i da ti znam ime.
znala i zaboravila kolko me je briga.
a tebe svi vole?
pa kandidiraj se.
oš školu?
nije greda
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:31 | opcije
Korisnik: nikolina54
poruka za elokventu. moš me tužiti adminima. i svom babi isto
goni se u pičku materinu skupa s blogom.
kako te nije sram, glupačo.
to što je po tebi proskakalo 40 četnika, a sad glumiš finu damu, nikog ne zanima.
ti elokventna? ma po čemu? po tom što ti je duboko grlo
uostalom, krivo mi je što sam izbrisala guzopera.
tamo si bila manje elokventna jer su ti usta bila puna.
marš u kurac ti i govna manjinska koja su osvijetljavala Vukovar za Božić.
ali ne lamppicama.
u slast ti koljivo. to samo oni za božić kolju pšenicu
06.01.2011. u 13:18 | Editirano: 06.01.2011. u 13:20 | Dodaj komentar
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 19:32 | opcije
A sad opet moram off.Btw, stalno zaboravljam reći da nisam "ljuta" na Drmaxa nego na sve kojima je onako vješto manipulirao.Jer..ono što je započeo je bila klasična zajebancija.Osebujna, agresivna, neprimjerena...ali zajebancija.Ono što me užasnulo je brzina kojom su naizgled benigni nickovi (ne zaboravljam da su iza nickova ljudi) prigrlili tu zajebanciju i silom je pretvorili u nešto puno ozbiljnije-potencijalnu FIZIČKU AGRESIJU.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:33 | opcije
Treba li se bojati osoba koje se štite anonimnošću, neodređenim prijetnjama i psihologijom rulje? Da, treba. Mogu puknuti, mogu biti stvarno neugodni. Ali, jesu li oni zbilja moćni? Nisu. To su kukavice. Jad i bijede. Nisu kao baba, s kojom sam se svađala gore nego s ijednim sadašnjim tzv. "blogerom", a koja je bez oklijevanja došla na kavu i ponovila mi u facu sve što misli. I ja njoj.
Dakle, od takvih kukavelja me može uplašiti samo moj vlastiti strah. Ne oni.
Uživo bih se mogla uplašiti samo kad bi ih se pojavilo recimo 30. Na mene jednu. I kad bi svi bili naoružani.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:34 | opcije
A Fors misli da se do njega ne može doći?Hehehe...milo moje.Jedina istina je da to nikom nikad nije bio prioritet.A znam da znaš da bismo mogle.Ali..čemu?
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:35 | opcije
momak je obožavatelj.
požuri kopirati sve komentare.
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:36 | opcije
Još nešto...mislim da je Drmax otišao kad je skužio da je ekipa žedna krvi.Prave krvi.Nije budala.
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:37 | opcije
ma on je zaštićeni svjedok.
samo da mu još navuku kondom na glavu
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:37 | opcije
drmax se naigrao. zasad. i ostavio vas da se dalje igrate same. :)
Autor: zvjezdicica | 16.01.2011. u 19:38 | opcije
Priznajem da sam neko vrijeme provela preispitujući svoje postupke i ponašanje na blogu.Do trena kad sam ugledala mailove koji su među vama kružili.Tad mi je bilo žao što nisam bila mrvu pametnija:)
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:38 | opcije
Da nas drmče dođe vući za kosu, fors & comp. bi nas s leđa cipelarili, uopće ne sumnjam. Da Drmče skupi lovu za advokate, svi bi vikali "Na sud, na sud!", ali bi možda samo 2 najnaivnija zaista došla u sudnicu. Takvi su ti naši junaci.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:39 | opcije
Ah...opet jedna privučena lošim testosteronom:)) Komodajte.Navratit ću kasnije.Cmok!
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:39 | opcije
Pevaljko, obrisala sam! To nije u redu i neću takve postupke na svojem blogu.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:40 | opcije
da, kad je skonta tko se krije iza tih nickova
kako je boško buha posta homoseksualac
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:41 | opcije
Uskoro će rukomet, pozdravljam vas i budite mi dobre :)
Autor: forsaken | 16.01.2011. u 19:42 | opcije
Vega, kad stigneš prebaci blog na naslovnicu, pls.Da ne kopam kasnije među svetim sličicama...
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:43 | opcije
A sad, dok je zvjezdica još tu...Fors, kaćemo na kavu?:))Bajbaj!
Autor: marta-marta | 16.01.2011. u 19:43 | opcije
neka si.
ma to je onaj lik koji štiti životinje i hoda uokolo u cipelama od zmijske kože.
nije to forsić
Autor: pevaljka | 16.01.2011. u 19:44 | opcije
Ma znaš kaj, marta, ne da mi se... Mislim da je tema ispucana, a komentiranje se razvodnilo: ne da mi se prostirati stol za bagru. Sad ću vratiti u Ignoricu one koji tamo spadaju i zatvoriti komentiranje.
Autor: vegavega8 | 16.01.2011. u 19:45 | opcije