KOMENTAR NA FORSAKENOV BLOG O LAGAŠNOJ PROSVJETI

Ako me je nešto u stanju ZAISTA raspizditi, onda je to ljudska licemjernost
 
S ovim se dijelom teksta slažem. Ostatak teksta me zbog načina na koji se postavljaju stvari uspio raspizditi i želim, eto, od toga,  kao prava iskričanka napraviti blog. Pogotovo stoga jer u komentaru  ispod teksta od jednog meni dragog nicka očekivah više tolerantncije, a na žalost moju crno na bijelo stoji jedno drukčije izraženo mišljenje.
 
Ajmo po redu. Da se zna da imam sluha za zahtjeve nastavnika i odgojnih skupina i zaista  bezrezervno podržavam bolje uvjete za odgoj naše djece. Zapravo, morali bi imati besprijekorne uvjete ako stvarno mrzimo licemjerje pa stojimo iza onog što kažemo, a kažemo i kunemo se da su djeca naše najveće blago.
Bolji uvjeti mladim generacijama, bolji uvjeti za njihovo liječenje, za njihovu rehabilitaciju, i za njihovo obrazovanje!
 
Mislim da se do ovog dijela Forsaken i ja  i spomenuti dragi lik dobro slažemo.
 
Ajmo dalje.
U ovoj zemlji svatko se može tužiti na svoja primanja, na uvjete rada, na radna prava – i to je vidljivo iz teksta forsakena i tu se slažemo u potpunosti. Situacija na tržištu rada stvara najveću krizu u Hrvatstkoj. Zaista bi neki ubili za 4.ooo kn jer  je 800.000 onih što žive manje od minimuma. Ne želim nabrajati brojne posljedice siromaštva, to je takva lista boleština, rupa koje smo već zasijali u budućnosti, kriminala, deformacija...užas me hvata.
Ovdje se želim zadržati na temi koju komentiram.
 
Smetaju me glupe usporedbe. Napr. ne znači da je meni lako ako je tebi teže. Nije nekome dobro samo zato što je drugima lošije. Bravo za kolajah, ona je to lijepo komentatorski uspjela izreći. U tim usporedbama je ono što me ljuti. Svi smo frustrirani i nikakvi u ovim uvjetima u kojima radimo i umjesto da zaista nešto učinimo, a zajedništvo je u tome ključna riječ, mi se liječimo tuđim mukama, jadnim usporedbama. Naravno, uspoređujte ako hoćete, što i koga god  hoćete, pri tom ćete sigurno pomiješati veličine i vrijednosti pa ćete kao u ovom slučaju usporediti proizvodnju sa obrazovanjem, visoko obrazovanje sa osmoškolskim,  ponavljanje predavanja sa ponavljanjem stavljanja štambilja na dokumente. Ma možemo se uspoređivati bez ikakvog reda, nije važno. Važno je da se ne razumijemo i da smo u banani (ukrala izraz od Day Walkera) jer nikad ništa na ovaj način nećemo riješiti.
 
Možemo pričati o prosvjeti, naravno da je razgovor potreban i da bi rasvijetlio sve aspekte s kojih bi trebali gledati na jedno zanimanje, i možemo prosvjeti naći zamjerki velikih i malih a sve su bitne kad je prosvjeta u pitanju, ali držimo se  onda kriterija i načela koji bi trebali važiti za prosvjetu.  Dakle, ne idi u širinu, širina ti nije vrlinaJ

23.12.2004. u 11:06   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Fala na ovom blogu.. nisam se htel naknadno ubacivati na forsov blog.. jer bi se sam svadil sa njim bez veze.. Nitko nema pravo vrednovati tudji rad i reci dal je to podcijenjeno ili precijenjeno i koji se kurac kao oni imaju zaliti. Jel on mozda odradio koji sat medju ucenicima? jel on mozda pokusao nauciti nesto svoju djecu, koju naravno nema? jel on uopce iskusio bilo
sta od zanata o kojem prica? O nasem poslu, mozemo pricati samo mi sami..i samo mi imamo pravo vrednovati da li nam je to dobro ili nije. Scare voli svoj posao i prima ga k srcu i nije joj svejedno i to je bila poanta njenog bloga.... sto svi ostali gledaju samo ljepse strane te profesije kao i bilo cije druge.
Primjer 2. ja sam vec doma odradio sam svoj posao za danas i po tom bi netko mogao zakljuciti da mi je lako na poslu??? samo po osnovi toga? Naravno da taj i takav pojam nema da sam ja prekjucer dao prijedloz za otkaz jednom poslovodji. Da je jedna porodica potencionalno ostala bez prihoda jednog clana obitelji bez obzira sto je on napravio na poslu. (Osobno smatram da to ne zasluzuje otkaz ali to je moje privatno misljenje.. lsuzbeni stav se zna pravilnik o radu se zna i ja nemam druge opcije) Da li mojih 4000 kuna place predstavlja adekvatnu nadoknadu za griznju za osjecaj gorcine sto sam to morao uraditi? Da li stupanj odgovornosti mog posla vrednuje placu koju imam bez obzira koliko sam vremena potrosio da bih istog takvog poslovodju ulovio u nedjelu? Trebalo mi je 2 sata ali mogao sam to istrazivati 15 sati... rezultat bi bio isti... ali bi se naslo ljudi koji bi olako zakljucili "vidis on je radio 15 sati za tu placu i jos je ugrozio egzisteniju druge osobe.. jeben posao stvaaaaaaaarno"... Ja mogu iamti svoje misljenje o bilo kome kao sto svatk omoze imati misljenje o meni.. ALI NISAM TOLIKO NARCISOIDAN GLUP I BEZOBRAZAN da bih se usudio vrednovati bilo ciji posao i odredjivati da li je to adekvatno nagradjeno i na koji nacin ili nije ....

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 11:35   |   opcije


Vragec, narcisoidno, glupo i bezobrazno je cviliti da imaš taaaaako nisku i jadnu i bijednu plaću (a viša je 30-60% od državnog prosjeka), da ti je taaaaaaako jako teško raditi (a imaš varijabilno radno vrijeme, tri mjeseca godišnjeg odmora i prosječno si na poslu 4 sata dnevno), itd. Ne, Scare ne voli svoj posao, jer da ga voli, radila bi ga i za triput manje novca. Ona svoj posao samo DONEKLE podnosi.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 11:37   |   opcije


fors kao prvo ti ne poznajes scareza razliku od mene.... zatim ako zelis svojim rijecima dati autoritet onda bar pazljivije citaj sto pisem jer nigdje ne cvilim niti konstatiram nego samo postavljam pitanje da li je to adekvatno ili nije.. a boli me urac kolika je drzavna placa i koliko ima nezaposlenih i koliko ima vbogatasa.. to je tvoj problem sto im zavidis ako imaju vise od tebe ili sto se postavljas iznad onih za koje mislis da nemaju kao ti.... i sto sebi utvaras da si smijes dozvoliti vrednovati tudji rad i sakrivati se iza regula statistika i inoga. fors stvarno mi ides na kurac sve vise i vise

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 11:43   |   opcije


a to sto ti ne moras u skolu 3 mjeseca to ne znaci da one nisu u obavezi na neki nacin prema skoli... ma ko si ti da si dajes pravo vrednovati tudji posao? sta ti je covjece?

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 11:45   |   opcije


1. prosvjetni radnici NEMAJU tri mjeseca godisnjeg odmora
2. prosvjetni radnici NEMAJU varijabilno radno vrijeme
3. prosvjetni radnici NISU prosjecno na poslu 4 sata dnevno

htjela sam se i uspjela sam se suzdrzati komentara for na tvoj blog, ali...vragec me je potaknul da se ipak oglasim...
i ne, nisam prosvjetna radnica, samo ih imam u svojoj blizini i jako dobro vidim koliko se i kaj radi.
i razmisli malo o tome da je skola ODGOJNO OBRAZOVNA ustanova. pa razmisli malo u uciteljima/icama koji/e se ipak svaki dan pripremaju za nastavu, istrazuju nova podrucja, rade sa klincima i van onog "obaveznog", nerijetko cuvaju te klince jer tate i mame manageri ne stizu po njih na vrijeme u skolu, razmisli o uciteljima/icama koji idu bolesnom klincu doma da ga obidju. i koji ce mu u svoje slobodno vrijeme pokazati ako mu kaj nije jasno. i koji ce za svoje novce kopirati listice, price, slike, pizdarije.
a ovo ti sve govorim jer doma imam jednu takvu uciteljicu...koja radi vec 25 godina. i radi tocno tak kak sam ti opisala.
a na placu se necu osvrtati...sto je nekome plafon drugome je dno...samo, da su degradirani, ne po pitanju placa vec po pitanju struke...da, jesu...

Autor: konstanta   |   23.12.2004. u 11:45   |   opcije


čuj vragec, čini mi se da se samosažaljevaš...al, ne sekiraj se, ima nas u još goroj poziciji od tvoje...pa ne jadikujemo tolko...ti bar zaradiš na kladionici...

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 11:46   |   opcije


elokventna .. oš ti mozda otkaz? :-)

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 11:49   |   opcije


Osobno nisam čitala mlade dame koje rade u prosvjeti i štite svoje zanimanje. Iz mog druženja sa ljudima te profesije znam da se postavljaju iznad drugih zanimanja po težini i odgovornosti (paralelno sa liječnicima). Na roditeljskom sastanku sam se sretala sa: "dragi roditelji morate sami puno raditi sa djecom, ja ne stignem i premalo sam plaćena za to."
Došlo mi je da učiteljici, a kasnije i profesorici skočim u grkljan. Zar svoje eventualne propuste u učenju djece treba opravdavati malom plaćom??? Ako su već naša djeca samo djeca koja moraju slušati učitelje, nastavnike, profesore.. zašto se za Boga miloga taj profil zanimanja i prema nama roditeljima ponaša s visoka. Zašto mi moramo čekati milost da se profesor smiluje i da nam neku informaciju o našem djetetu. U srednjoj školi sam imala sreću ako se i sjetila kako uopće izgleda moj sin, pročita ocjene iz imenika, a baš NIŠTA drugo o njemu (ponašanju, karakteru u školi i slično) nije znala. Kažem, imala sam sreću, jer se događalo da je znala dati informacije roditeljima o ponašanju.. ali ne tvog..nego nekog drugog djeteta pa bi djeci doma nastala frka.
Uvijek me zanimalo, koliku bi plaću trebali imati prosvjetni radnici..da se ne bi opravdavali malom plaćom (i riječima, ja sam razrednica samo zato jer mi je to, nekoliko stotina kuna dodatak na plaću).

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 11:53   |   opcije


Smeta me što se stvarno svatko smatra pozvanim da komentira prosvjetu i posao nastavnika. Ne pada mi na pamet komenitrati npr. forsakenov posao, zato što ne znam čim se bavi i ne znam kako mu je, pa onda kako bi uopće mogla išta reći? Broj dva, surfanje s posla? Kako može nastavnik surfati s posla, osim eventualno nastavnika informatike? I tko je sad tu licemjeran? Prosvjetari, ili forsaken, a i ostali, koji s posla idu na net?

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 11:53   |   opcije


Naravno da ima svakavih nastavnika, kao što ni ljudi iz ostalih profesija nisu svi bogom dani za posao koji obavljaju, ali odbijam da nas se trpa sve u isti koš.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 11:55   |   opcije


Vragec, nisi objektivan, s tobom nemam što dalje razgovarati o ovoj temi. Konstanta, imaju, imaju i jesu.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 11:55   |   opcije


for, a gdje to?? u kojoj to skoli?

Autor: konstanta   |   23.12.2004. u 11:57   |   opcije


slazem se sa lunom..a "bezbrige"... kukolja ima svugdje. I ja sma roditelj i ja sam se svadjal sa uciteljicom svoje kceri i ja sma isto isao u skolu i znam za te primjere ali ti si malo fulala temu. jer budala i iditoa ima i medju tajnicama, i knjigovodjama i profesorima i inspektorima itditd.. ali mi ovdje govorimo ili o nacinu dozivljavanja scare-inog bloga ili o profesiji uciteljskoj kao takvoj...Ja sam direktora skole maltene steral u picku materinu ( smao malo kulturnije) kad nam je na prvom satu prve godine rekao .. kako je " eto on, direktor, ucinio cast razredu i roditeljima da nadje vremena i posjeti taj prvi sat u novoj skolskoj godini" . jebo te a ja sam mislio da su oni zu zbog nas i nase djece a ne djeca zbog njih. ali to je idiot.. no daleko od toga da zbog njega smatram svakog ucitelja istim...

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 11:59   |   opcije


Ovako: uzmi pola milijuna ljudi i pitaj ih što misle o nastavnicima. Njih 490 tisuća reći će isto što pričam ja i što pričaju neki drugi ovdje. Ostalih 10.000 radi u prosvjeti ili im je netko od bliskih prijatelja ili članova obitelji nastavnik, tako da štite svoj čopor. Naravno da niste svi isti, ali su iznimke (a svi mi volimo misliti da smo baš mi iznimke - istina je često vrlo okrutna) rijetke.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 11:59   |   opcije


ma što otkaz??? pa ne kukam ja, nego ti...a kolko sam skužila da radiš u HT-u, ne vidim stvarno razloga tvojoj kuknjavi...:)))...eh, da je meni samo komad tog kolača...

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:00   |   opcije


Zanimljivo je isto, da si se kao najkorektniji profesori ili nastavnici (po mom roditeljskom iskustvu) pokazali oni koji predaju "važne" predmete..kao fizika, matematika...

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 12:01   |   opcije


E, da, i naravno, kako će klinci biti bolji, ako od roditelja doma čuju kako im je učiteljica kučka?

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:02   |   opcije


Inače, luno, ti također nisi nastavnik, pa zašto se onda i sama osjećaš prozvanom da taj posao komentiraš?

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:02   |   opcije


tko radi u ht-u? vragec?? :))))) možd u hattricku? :)

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:03   |   opcije


jos jednom....veli hitler.. 10 miliona zidova su ljudkse vrste nist vrijedne,i to bu vam potvrdilo stotine tisuca mojih arijevaca.... jedino je onaj moj stolar..... ajde de iako zidov... okej covjek.....a vi ostali niste bojektivni pa ne mrete stvar gledati tak objektivno ko ja.. pa nemam kad dalje pricat o toj temi. Fors . stotine tisuca ljudi misle da je karadzic heroj..Što mislis jesu li u pravu? ipa su to stotine tisuca ljudi koji to misle ne? Oš jos primjera?

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:03   |   opcije


a što se tiče nastavnika i profesora, stvarno mislim...pa ko danas ne bi tako živio...najteža stvar koju uzmu u ruke je olovka...a da ne pričam o ferijama...i izletima...a plaće su im stvarno na nivou...

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:03   |   opcije


kako nisam, forsaken??? a šta onda radim s klincima u razredu?

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:03   |   opcije


Ako im učiteljica spizdi težak test na isti dan kad klinci imaju još jedan, ako im uvali lektiru svaki tjedan (da, ima i toga!), ako im da zadaću za idući dan u opsegu kojeg jedva može riješiti troje djece u četiri sata, ako im da jedinicu iz zalaganja jer su doma zaboravili ravnalo pišući tu istu zadaću, onda ta učiteljica nije kučka nego nešto još gore od toga.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:05   |   opcije


upsss, hrkljuš do mene...:)))

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:05   |   opcije


lunasole, riječ kučka niti ne koristim u svom riječniku, kao niti da je netko glup idiot ili retardiran. Žalosno je to da se s tim riječnikomm moj sin sreo što od učitelja, što od profesora. Čak sam tu temu i povela na roditeljskom sastanku. Za tvoju informaciju, dijete mi je bio odličan učenik i bez pol frke upisao fax, učio je radi sebe, ne radi profesora, ali da je pijanu razrednicu vukao na spavanje na maturalnom to je..

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 12:05   |   opcije


Luna... pa AK FORS VELI DA NISI onda nisi.. pa ne bumo valjda sumnjali u Forsove tvrdnje?

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:06   |   opcije


bezbrige, nisam to tebi rekla, tj. napisala

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:07   |   opcije


Naravno. Što fors veli, to meni ko Sveto Pismo.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:08   |   opcije


my2nick.....vrlo hrabro javljanje.. nadasve hrabro :-)) tocno se zna ko je izrekao kakvo misljenje i ko je uopce fulal temu. Ja o forsu mogu imati svakakvo misljenje ali on bar otvoreno stoji iza svojih rijeci i ne skriva se iza svojih duplih nickova kao ti.

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:08   |   opcije


Nisi. Mogu i ja ići glumiti Hamleta na Jelačić-placu, pa me to ne čini glumcem, iako imam publiku.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:08   |   opcije


za krepat. niš, ljudi, samo naprijed. a ja idem dalje pripremati sat, pa onda ići glumiti nastavnicu. :)

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:10   |   opcije


varas se fors :-)) to te cini glumcem u datom trenutku samo kaj ne bus bil placen za to niti bu ti pisalo u radnoj knjizici ali ako natupas pred publikom koja te slusa i glumetas bilo kaj.. u tom si trenutku glumac :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:10   |   opcije


Nisam jer je glumac službena profesija do koje se dolazi NAKON studija. Ako odem glumiti u novom Spielbergovom filmu i za to dobijem tri Oscara, i dalje nisam glumac i nemam pojma što to znači biti glumac jer sam taj jedan, jedini film snimao tri mjeseca. Capisce?

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:12   |   opcije


:)) lunasole, znaš, mi svi koji imamo djecu imamo i malo čudna iskustva sa prosvjetom. Recimo roditeljski sastanak u 16 sati dok još svi roditelji rade, uz objašnjenje, da ako te zanima dijete da ćeš otići s posla na roditeljski..i tako dalje. Možda se sjetiš ovog bloga kad će tvoje dijete krenuti u školu. Onda ćeš, bilo koje profesije bila gunđati..svi smo slabi na svoju djecu i istina da je prosvjeta vrlo škakljiv teren, samo bi taj posao morali obavljati psihički stabilni ljudi, a ne da djeca i roditelji ovise o raspoloženju prosvjetnog radnika..kako je taj dan ustao.

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 12:13   |   opcije


Izgleda kako ovdje većina misli kako bi bili bolji nastavnici od onih koje su upoznali. Super, Hrvatska ima potencijal kojeg tek treba iskoristiti!

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 12:13   |   opcije


sorry fors ali GLUMAC ne postoji kao sluzbena profesija.. i nigdje u radnoj knjizici ne postoji profesija -> glumac.
:-))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:14   |   opcije


Isolina, to NITKO nije rekao.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:15   |   opcije


pa da, isolina. nima straja za budućnost lijepe naše :)

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:15   |   opcije


Itekako postoji.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:15   |   opcije


Isolina.. ako mislis na mog dragog prijatelja forsa.. pa ni on bas tako blesav da bi bil profac iako bi imal puno slobodnog cajta i puno vecu placu a nikakvu odgovornost....ali od svega
toga je ipak lakse i bolje biti samo kritizer :-)

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:16   |   opcije


Vragec, moja plaća je dosta veća od prosječne plaće u prosvjeti, tako da mi ne pada na pamet ići raditi za manje novaca. Da još malo nadopunim ono što sam napisao Isolini: nitko ne tvrdi da bi bio bolji nastavnik od onih koje je upoznao, no simpatično je što se dosad ovdje na blogovima našlo 7-8 prosvjetnih radnica koje po vlastitim riječima JESU bolji nastavnici.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:19   |   opcije


da, i?? kako možeš tvrditi da nisu?

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:21   |   opcije


Da, a ja sam bolji jebač od Rocca Siffredija i Petera Northa zajedno.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 12:22   |   opcije


Znam fors da nitko nije NAPISAO da bi bio bolji prof. od postojećih. Ali budući da je to vrlo lagan i kratkotrajan posao, svi bi ga mogli dobro obavljati, zar ne. Jer, naprosto nebi trebali ništa raditi.

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 12:23   |   opcije


možda i jesi. nisam bila ni s jednim ni s drugim, a bogami ni s tobom, pa nemogu donosit takve sudove.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:24   |   opcije


fors ne serkaj,:-)))) znamo svi da si u dovoljno dugoj apstinenciji koja.. izgleda .... vec djeluje i na zivcheke
:-))))))).. prema tome notorna laz da si takav jebac :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:24   |   opcije


kažem vam:dajte mi vlast i sve bu u redu jer,ako se budem sam moral izborit za moć bude bilo previše mrtvih...

Autor: all_or_nothing   |   23.12.2004. u 12:29   |   opcije


ALELUJAAAA.. ALL JE ŽIF!!!! Prezivil je nedjeljnu veceru :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:30   |   opcije


Bravo all, ti počni sa skupljanjem potpisa (ići će to brzo ovdje na iskri), a mene imenuj za svog savjetnika:)))

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 12:31   |   opcije


ja ću bit GLASNOGOVORNICA :)

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 12:32   |   opcije


kakvih potpisa?mislite da bu bila demokracija ak ja budem vlast?grdno se varate...despotizam s preventivnim i ciljanim političkim atentatima.:-)))

Autor: all_or_nothing   |   23.12.2004. u 12:33   |   opcije


lune.. ti da sutis ti-si-ona-koja-nisi- i basta.. ne mres bit nekaj drugo :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:34   |   opcije


hahahah djizus ovu prethodnu poruku sma napisal na blazov blog o bozicu ahahahhhahaaa .. ajmeeee :-))))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:34   |   opcije


definitivno si prolupal...:)))

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:36   |   opcije


prtljaš vragec pod stare dane, vrag te tvoj, ha:)))

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 12:36   |   opcije


je je isolina.... ošo sam skroz :-))) treba mi pood hitno neki ventil psmtr.. bum popizdil doma :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:38   |   opcije


pa daj se onda izluftaj nekam, a ne da ovdje mlatiš praznu slamu :-)

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:48   |   opcije


elokventna, a ti ju nemoj natrag ljepiti pa ju ja ne bum moral nanovo mlatit :-))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:49   |   opcije


ma znaš šta, da si mi samo malkice bliže...ne bi ti nju stigo mlatit...

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:52   |   opcije


ko o čem - o profesorima i njihovim plaćama...dajte malo o jadnim tajnicama i njihovim crkavicama...:-)

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 12:54   |   opcije


ma moja je tajnica najbolja na svijetu nema joj ravne :-))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 12:57   |   opcije


samo na jednu search samo na jednu :-))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:00   |   opcije


ma šta fali tajnicama, uvijek spremne za pomoć...i to bez nadoplate prekovremenih sati...

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 13:00   |   opcije


shs...ne jedi BUREK!!! nemaš ti pojma o čem pišeš!

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 13:02   |   opcije


fakat, evo ja se vec 15 minuta cheshkam i mislim ko je taj shs :-)))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:10   |   opcije


Enivej, kako god okreneš, nitko od prosvjetara nije dao konkretne protuargumente onome što sam napisao :)

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:13   |   opcije


Ako je pet tisuća kuna, onda je to bar dvije tisuće kuna previše u odnosu na obavljen posao.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:14   |   opcije


fors, hoćeš li argumente stvarno?

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 13:14   |   opcije


sas...jel ovako ispravno, vi pismeni koji pljuckate po profesorima??? ili trebam sva slova upotrijebiti??? :)))

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 13:15   |   opcije


Nemaš argumenata jer sve što sam izrekao stoji. Imaš samo subjektivne izgovore koje ćeš pokušati progurati pod argumente.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:16   |   opcije


Postoje brojne prednosti pedagoške struke. Upravo ih nabrajate - radno vrijeme i odmori. Posao nastavnika lagan u odnosu na neki drugi? Složit ću se s time u potpunosti. Želim dodati bitnu, jako bitnu stvar: Posao nastavnika je vrlo odgovoran i ozbiljan posao jer određuje naše buduće generacije. U tome nema nimalo lakoće. Jel me netko kuži ili da odustanem?

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 13:26   |   opcije


kuzis isolina nemas se ti kaj tu raspisivat jer nemas argumente nego samo subjektivne izgovore jer fors zna vise zna bolje i zna sve i nema tog kaj on do sad nije u zivotu radio... i ima covjek iskustva, jednostavno .. zna :-)

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:26   |   opcije


a jesu li svi oni ozbiljni i odgovorni i rade li taj posao dobro? misliš da bi sa tisućom dvije više postali bolji učitelji?..hm..

Autor: blazh   |   23.12.2004. u 13:28   |   opcije


Daaaaa, određuje naše buduće generacije! Hahahaha, ovo je fantastična provala :))) Što je s vozačem tramvaja ili autobusa koji je JOŠ odgovorniji jer dnevno preveze nekoliko tisuća putnika i mora paziti da se nijedan od njih ne ozlijedi - vozači također određuju naše buduće generacije, zar ne? Da ne spominjem da rade u stravičnim uvjetima (zimi na hladnoći, ljeti na vrućini), u svim smjenama, a da su plaćeni kao i nastavnici... Idemo dalje, ovaj put pokušaj dati ARGUMENT, a ne šalu.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:31   |   opcije


Problem jest u tome blaz - naravno da svugdje ima kukolja. Prosvjeta je specifična - svi je komentiraju jer su svi zainteresirani za kvalitetu njihova rada. Ali pobogu, zašto to čine ovako perverzno bezobrazno potcjenjujuće prema struci????

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 13:33   |   opcije


joj fakat mi je vec blesavo ... svatko
ovdje moze pljuvat sve zivo i mrtvo.. i bas vam je to fora... ha? veci ste frajeri zbog toga? vece face? pred kim? pred monitor auditorijem? fakat big deal, mislim stvarno, prosvjetu ili bilo koju profesiju svodit na nivo pedofila... iskomplesiranih osoba itd .. pa to vise govori o vasem stanju uma nego o bilo cemu.

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:33   |   opcije


:)ma vidim ja da je nekom već dosta...:)

Autor: elokventna   |   23.12.2004. u 13:35   |   opcije


fors, tu je u pravu, određuju, bar bi trebali, prepoznati potencijale svakog pojedinca, usmjeriti ga, podržati i naučiti, a ne da recimo netko talentiran za slikanje ne može crtat jer je slomio ruku preskačući kozlića na tjelesnom..

Autor: blazh   |   23.12.2004. u 13:35   |   opcije


fors kaj si sad vec i sindikalni povjerenik udruzenja vozaca? daj molim te .. ima i ugrozenijih vrsta.. recimo silovatelji ubojice i ini nevini kaj su u zatvoru.. mogao bi malo njihova prava zastupati :-)

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:36   |   opcije


A što o stanju uma prosvjetara govori činjenica da rade posao koji je u odnosu na većinu ostalih praktički škakljanje perom po guzici dok te masira obdareni crnac ili guzata crnkinja (kako vam drago), a da kukaju, cvile i plaču da su neadekvatno plaćeni, da rade najteži posao na svijetu i da je na njima odgovornost u rangu one nekoga tko čuva lansirne kodove projektila s nuklearnim bojevim glavama. Tko je točno ovdje iskompleksiran, jadan, nezahvalan i licemjeran?

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:36   |   opcije


Nećemo tako razgovarati fors, jer bi netko iz ovoga još mogao zaključiti da vozačima treba povjeriti održavanje nastave u vozilima, ili ih sjesti za katedre. Uostalom, baš me briga što ti potcjenjuješ nastavnike. Ja ih cijenim

Autor: Isolina   |   23.12.2004. u 13:37   |   opcije


Da, blazh, u teoriji. U praksi su nastavnici egoistični manijaci koji će vrhunskom slikarskom potencijalu omogućiti da padne tri razreda zbog muke s matematikom ili tjelesnim, odnosno vrhunskom sportskom potencijalu da padne tri razreda zbog muke s fizikom ili matematikom.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:38   |   opcije


Ne, Isolina, *TI* ne želiš tako razgovarati jer si itekako svjesna da sam u potpunosti u pravu. Vozači tramvaja i autobusa rade daleko stresniji, daleko odgovorniji i daleko teži posao nego nastavnici. A ti slobodno cijeni nastavnike i dalje - ja ih cijenim kao i slušatelje Škore i Damfsona.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:39   |   opcije


ups oprosti fors... zaistta nisam znao da ti imas tak oodgovoran posao i pri tom uspiejvas pratiti iskricu i jos dobijes lovu za to... a cuvas kodove lansera nukleranih projektila..... baj d vej i ih pogledal lately? su jos na istom mjestu? djizus lol ajte bok ljudovi dost je bilo za danas.. idem radije malo flertat :-))

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:39   |   opcije


Vragec, nemaš nikakvih argumenata, samo serkaš :)

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:41   |   opcije


U čemu pretjerujem?

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:45   |   opcije


Mislim da si zaboravio napomenuti da će vozač, ako skrivi sudar, istog trena dobiti otkaz i da će vrlo vjerojatno završiti u zatvoru.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:52   |   opcije


Pardon, nešto mi fali - ako u tom sudaru netko od putnika u autobusu teže strada ili pogine.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:54   |   opcije


Ne znam o čemu govorimo jer nastavnik može i udariti dijete, a da i dalje ostane na radnom mjestu.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 13:57   |   opcije


vozači tramvaja imaju 6 soma kuna....

Autor: luckys   |   23.12.2004. u 13:59   |   opcije


fors nema ovdje bjelosvjetske ujdurme protiv tebe ... ali nitko nije bogom dan biti nepogrijesiv a ti si to utvaras.. pa ppogledaj samo tvoj komentar na oxija koji ti je u biti dobrim dijelo mdao podrsku.. uopce ga ne pitas u cemu se to slaze s tobom jer se to.. kao treba podrazumijevati da si u pravu ali odma zabocka .. "ma u cemu sam ja to u krivom?"..daj grow up a litle .. sve napisano sadrzi istinu samo je pitanje kako se prezentira.. jer da postoji samo jedna i neprevediva istina ne bi nikada postojala mogucnost manipulacije. Ti si ono sto mislis da znas kao istinu upotrijebio da bi popljuvao osobu koja je smao izrazila svoju TRENUTNU frustriranost svojim poslom i to bacil na nivo citave profesije. Mene boli kurac dal bu cistacica u drugoj firmi imala vecu placu od mene. zakaj bi joj zavidil? ak joj zavidim pa bum ja bil cistac ak mogu u takvoj firmi.. ali mi ne pada napamet da vrednujem tudje poslove i nipodastavm ih. THATS ALL FOLKS.

Autor: vrageczg   |   23.12.2004. u 13:59   |   opcije


OK. Tete u vrtiću isto tako vode 30 kikića u šetnju (što je malo drugačije od 30 punoljetnih osoba), a oni mogu završiti pod autom, nešto slomiti i razbiti se, porezati se na razbijenu pivsku flašu, itd. Baš ti kikići su u puno osjetljivijoj dobi i baš se njih tada odgaja jer im se razvijaju osnovne logičke i motoričke sposobnosti; tete u vrtiću imaju puno manju plaću od nastavnika, a puno veću odgovornost. Što sad?

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:03   |   opcije


Mrmlj, vragec... Scare i njene kolegice bacile su frustriranost (privremenu ili ne) na svoju čitavu profesiju, zavidne su čistačicama koje imaju veću plaću, ali ne žele biti čistačice jer bi to značilo da moraju mnogo više raditi; uz to su indirektno vrednovale tuđe poslove smještanjem svojeg na prvo mjesto po odgovornosti i težini. Čitaš kako ti paše, vidim ja :)

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:06   |   opcije


nevjerovatno, fors. izvrćeš riječi i tumačiš kako ti paše.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 14:22   |   opcije


Ne, luno, to činite vi prosvjetari.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:23   |   opcije


Usput, niste mi pobile NIJEDAN argument. Nijedan, a dao sam ih i više nego dovoljno.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:23   |   opcije


to ti misliš. to je tvoje subjektivno mišljenje.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 14:31   |   opcije


Kojega dijelim s većinom populacije. Ti svoje mišljenje dijeliš samo s kolegama prosvjetarima.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:32   |   opcije


možda ste u većini no to još uvijek ne znači da ste u pravu.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 14:36   |   opcije


Evo ti onda jedna fantastično glupa i neprimjerena, ali dobra usporedba: "možda su oni koji su rasno i seksualno tolerantni u većini, no to još uvijek ne znači da su u pravu". Stat ću ovdje, iako bih ti na ovaj zadnji komentar mogao odgovoriti za tebe daleko bolnije.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 14:40   |   opcije


mislim da sam spomenut u ovoj prici pa se osjecam duznim jos jednom podrzati forsa iako i u isolininim rijecima ima istine /jesam se sad izvuko, ha/. istina je da posao prosvjetnog radnika nije lagan, ali koji jest,i da ima ili bi trebao imati tezinu u nasim ocima. to su ljudi koji pola dana provedu s nasom djecom i trebali bi ih nauciti vaznim stvarima, naglasak je na onom trebali jer mislim da dobar dio njih to ne radi uspjesno odnosno radi bez kreativnosti i volje, drugim rijecima odradi posao za koji je ionako "mizerno" placen i odlazi kuci brinuti svoje brige.naravno da ima i onih koji rade dusom i srcem i pritom ne gledaju tko to ima bozicnicu vecu od njihove jer za takve pizdarije stvarno nemaju vrimena.takvima bi rado stisnuo ruku iako mislim da im to i nije vazno, vazna su im nasa djeca i onaj osjecaj da su im nesto dali a djeca to uglavnom znaju cijeniti, nisu oni blesavi koliko mi to mislimo. ja eto imam tu srecu da mi djete uci netko tko doista to zeli i voli ali sam isto tako vidio puno vise onih kojima treba i citavo polugodiste da upamte necije ime a sve satove pedagogije na faksu su zasigurno prespavali.da o mitu i prodavanju ocjena ni ne pricam, bili smo svjedoci mnogim aferama u skolstvu..sto zelim reci;trebali bi se svi zalagati za bolje skolstvo, bolje profesore /i njihove place/ svojoj djeci, priznati da to nije lagan posao ali i jasno reci kad stvari nisu onakve kakve bi trebale biti..a nisu, mislim da nisu a ti me isolina nisi uvjerila u suprotno iako si me natjerala da na to nesto drugacije gledam..haug, al je ovo bilo tesku,huh!

Autor: mihovil   |   24.12.2004. u 4:46   |   opcije


Hvala ti miho, volim se slagati s tobom:)

Autor: Isolina   |   24.12.2004. u 8:37   |   opcije


ja sve volim,s tobom:-)

Autor: mihovil   |   24.12.2004. u 14:07   |   opcije


eh, pa ja izgleda svaki blog vezan uz prosvjetu fulam....

Autor: Scarecrow   |   28.03.2005. u 0:14   |   opcije


Dodaj komentar