..Neke...od tih stvari...
Link
Primjetih ovdje na iskrici, kako ima žena koje su bez daljnjega, jedna sfera koja je ipak nešto malo, ili čak puno više. Nije mi teško onda za zamisliti zašto su mnoge kritike žena ovdje upućene muškarcima ovdje i da mnoge nailaze na muškarce kojim ja vokabular i sve druge mogućnosti poprilično limitirane i širem smislu poimanja osobe, i da to često izaziva i frustraciju i neko svojevrsno nezadovoljstvo. Mnoge čak i mlađe djevojke , što god to značilo, ali recimo do 30 i tu negdje, su i elokventne, sa određenom dozom znanja, neke nešto manje, ali dobar dio i sa manirima i pristojnošću, barem prema onima koji to zasluže, u svakom slučaju izgrađene persone koje zaslužuju poštovanje u svakom smislu. Razumljivo je i da svaka bi htjela upoznati muškarca koji bi joj ponudio mnoge stvari koje i sama posjeduje, ali onda se dolazi do nekih drugih stvari.
Zapitam se tako, kako ustvari žene znaju biti zrelije od muškaraca i jednom širem smislu želja što bi voljele, ili općenito zrelije prema mnogim starima koje život nosi, a opet, biti ponekada tako iracionalne da mnoge izaberu budale ili probleme i naprave krive izbore. Kaže žena ¨ naletila sam na….¨ ma nitko ne naleti, svi imamo mogućnost izbora, pa onda je i izabrala nekoga kojoj je kasnije i priuštio te i te stvari, pa je to tako …usuđujem se reći nelogično, da tako biti istodobno i zreliji i profinjeniji, a onda recimo napraviti blesave poteze kod tih stvari…i kako onda ne reći kako je žena nije proturječna, vidjeti stvari i život jasnije i zrelije, a onda zeznuti u tim nekim kritičnim stvarima, ali opet, neke su bile mlade, pa kasnije došle do spoznaja o tome, a opet neke nikada neće.
Možda je odgovor na to pitanje leži u ženskom srcu, koje je veće od sve logike i promišljenih logičkih analiza, koje će dati ispravno rješenje u danom trenutku, srce koje je možda veće od bilo čega drugoga, veliko kao svemir, naravno ne kod svih jednako. Često puta si ženski kriteriji, ha…teško za reći, ne baš usklađeni sa nekim stvarima. Naravno kako ljudi stare tako i imaju izražene želje i potrebe, pa u skladu sa njima i kriterije, ali gdje je granica neke realnost ili mogućnosti, ili da ne kažem..smisla. Mnoge će mlađe cure rađe dugo biti same, nego sa nekim muškarcem. Nitko ne kaže kako treba biti sa bilo kim i da je bilo kakav, taman posla, ali krećem od neke činjenice kako je nas dobar dio prosječnih u smislu nekih vrijednosti iznutra, neki nešto manje, neki nešto više, ali to su nijanse, a što se tiče vizualnoga dojma, to sada ostavljam slobodnoj procjeni kakvi jesmo jedni drugima i da to ne bude previše dio teme.
Pa tako ovdje zasigurno ima muškaraca koji su sposobni pružiti jednoj takvoj ženi neke od tih stvari….NEKE OD TIH STVARI, ne sve, jer o tome i pričam, da je često puta na redu taj kompromis, ali često puta samo riječ, bez pravoga značenja, jer će mnoge i dalje odlučiti, namjerno kažem odlučiti, biti same i mogu reći usamljene, jer vjerujem da mnogi ovdje jesu usamljeni, na ovaj ili onaj način, bilo sami ili u nečem što se raspada, a zove se brak, i onda iz prvoga reda gledaju predstavu za koju nisu ni mogli sanjati kada su se jednom obvezali ¨ u dobru i zlu. Ima li svatko od nas pravo na nivo stvari koje očekuje, naravno, kakve su mu onda mogućnosti? E to je sada nešto drugo.
Ovdje ima i muškaraca i žena koji mogu jedni drugim biti ravnopravni, vjerujem da ima i muškaraca koji znaju što žele, ali često se prikazuje kako su oni koji su faktor problema, a žene bogomdane, iako svi više-manje znamo, kako i jedni drugi mogu ovdje naći zajednički jezik. Pa isto tako ima žena ovdje koje mogu pružiti…NEKE OD TIH STVARI..muškarcu, i da one bude zadovoljan Vjerojatno kako čovjek stari, fleksibilnost lagano nestaje, i svi postaju kruti kao beton, govoreći kako je bitno to i to, a u praksi rade drugo. Teško je parirati…..iznad-prosječnosti ovdje, teško je boriti se protiv nje, kada ispada da je to…borba neki puta, muškarca i žene, a ne ono što bi trebalo biti, odnos, kako pomoći iznad-prosječnim ženama ovdje, to ne znam, ili takvim muškarcima, jer kada se maknu sve etikete ostaje činjenica, da su svi bez obzira na naljepnicu u profilu, ovdje svi zajedno sa drugima. Možda nekima kriteriji služe u ispravne svrhe, a možda samo kao sredstvo optuživanja one druge strane za vlastitu nesposobnost i izgovor da se bude sam.
19.05.2011. u 20:35 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Imam armaturu...jel' se to računa ;-)
Autor: leptirica_57 | 19.05.2011. u 20:38 | opcije
već četiri minute...tajac! pa i ja samo...šutim!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:40 | opcije
kakvu armaturu
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:41 | opcije
može li sažetak?
Autor: just_jane | 19.05.2011. u 20:41 | opcije
može li sažetak?
Autor: just_jane | 19.05.2011. u 20:41 | opcije
Codex, pričaš o betonu e a ja sam armirani beton ;-)
Autor: leptirica_57 | 19.05.2011. u 20:42 | opcije
velis..toliko si vec stara..:)
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:43 | opcije
neznam koji je sazetak
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:43 | opcije
Pa da....vraćamo se na temu tolerancije. Nema se tu što puno dodati. Rekao sam to nedavno, i držim se toga.
Mi koji smo dulje vrijeme sami....nama nedostaje tolerancije. I to je tak.
A na pitanje zašto žene odabiru koga odabiru.....na to ti ni one same ne znaju odgovor (ja sam blizu ali nije lijep pa ga neću ovdje jel...heheheh)
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 20:44 | opcije
leptirice, ti si prednapregnuta. Prednaprežeš se suprotno od natezanja.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 20:45 | opcije
slazem se druid.....
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:45 | opcije
poanta je u tome kaj je iskrica sajt na kojem su uglavnom žene i muškarci koji već imaju nešto iza sebe...uglavnom ružno. i teško počinju vjerovati da je moguće bolje...drugačije. jer u svakoj ženi on vidi svoju bivšu..i sve loše stvari. u svakom njemu ona vidi svog bivšeg..i pita se kad će opet biti sranja. stereotipi...koji uglavnom gonjeni strahom i očekivanjima sebe potvrđuju. tu i tamo poneki iskorak! vrijedan boravka ovdje...u svoje ime govorim!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:47 | opcije
a što je sa mlađima onda ovdje..bez iskustva braka
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:48 | opcije
druide, mogla bih ti postaviti isto to pitanje (ali je glupo)...,zašto mušarci biraju žene koje biraju? obično požale, kaj ne? pa tako i žene...eh ti hormoni oće jedno a mozak oće drugo...kod živine je to jednostavno. prosta i priširena reprodukcija. a mi bi se stalno kitili nekim perjem, pa dodatni mirisi, pa dragulji pa...od svega ne osta...ništa prirodno!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:49 | opcije
mai, ja ne ostavljam nikakav trag iza sebe. Kao da me nikad na svijetu nije bilo.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 20:50 | opcije
muskarci bas i ne biraju...muskarac predlaze..zena odabire...
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:50 | opcije
takvi ipak prije nađu para (mnogi se i ožene) i odu! ili odu razočarani...ali ne traju vječno ovdje i kukaju.
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:50 | opcije
Poduži niz godina sam u divljem braku sa osobom koju sam upoznala preko iskrice :))).
Bez prethodnog dopisivanja, cmoljenja..srcedrapateljstva..bez toga da mi je unaprijed nudio sex. Nastupio je u prvoj poruci kao normalan gospodin, napisao mi registrirani broj telefona (kućnog), gdje radi, što radi..i pozvao me na kavu..
Bez zavaravanja.. on je bolja polovica našeg para..daleko bolji od mene i još uvijek me nosi ko malo vode na dlanu.. (zacrven)
On se više nikada poslije nije logirao na iskricu..jedino što je komentiramo zajedno..a i ja rijetko ovdje..
Ustvari, htjedoh reči to..da se on prije mene sreo sa nekoliko žena. Jedna je bila u problemima..kad joj je pokušao pomoći rekla mu je "da ne traži tatu" i smetalo joj je što je brižan. Jedna je za cijelo vrijeme kave samo pričala o bivšem.. neke su zanemarivale djecu.. i tako to..
Volim postojane muškarce..na koga se mogu osloniti..i meni je on savršen partner..
Večina žena vidjela je samo jednu njegovu veliku manu (meni sporednu).. ne voli izlaziti u velika društva u kafiće i slično..a previdjela da voli kazalište, koncerte..
Pitanje je sada..koliko smo površni kad nekog tražimo..doduše..ja nikog nisam tražila..valjda sam ga zato i našla..
Autor: pognioci | 19.05.2011. u 20:50 | opcije
pa sad je gotovo dudh? ili nije? što se mene tiče, je!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:51 | opcije
mai, mogla bi ali odgovor nije jednak ženskom odgovoru, da se razumijemo.
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 20:52 | opcije
pa nisu ni sve zene...zene..ocigledno je taj covjek na takve naletio..kako muskaraca ima nikakvih..tako ima i zena..
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 20:53 | opcije
Bit će gotovo za 418000 godina.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 20:54 | opcije
...a ceo život bi mi stao u jedan dan.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 20:55 | opcije
he, sad kad bih bila zločesta (al jesam ponekad kad vidim nesuvisle stvari) pitala bih te pognioci..kaj ti delaš tute kad si tak zadovoljna svojim muškarcem. jbt ja kad bih bila sa svojim zadovljna, ne bih bila tu. a tu sam bila sve ove godine kad sam imala i muškarca zato što nisam bila zadovljna njime...i tražila sam drugog! he, pa valja to i priznati...kažu da se pola prašta! ništa nije vječno. kak bi darko reko...sex je sex...a sve drugo je...jebačina!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 20:59 | opcije
nemaju sto drugi oprastati...bilo sto..ono sto ucinis...cinis najvise sebi..a ne drugom...
Autor: Codex_Eroticon | 19.05.2011. u 21:04 | opcije
codex, to su isto gluposti i stereotipi..žene biraju! ma k. mogu ja izabrati tipa koji me neće, npr. ajde reci koga to bira ametist? kak svi ponavljamo gluposti i onda mislimo da su istinite. poanta je da se dvoje ljudi nađe ili ne. a to je matematički vrlo, vrlo...hm ma kakva jednadžba sa dvije nepoznanice...nepoznanica na entu!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:04 | opcije
Oprostiti mogu samo oni koji zamjeraju.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 21:05 | opcije
mai, to su obično balistički pproračuni o putanji metka. Evo, moj metak putuje dugo, dugo.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 21:06 | opcije
ma ja sam valjda monogamna po vokaciji..ja kad sam s nekim, nisam s nekim drugim! svi misle ovdje kak švrljam a u biti sam vjerno biće! nikad nisam nikog varala. a što je veći štos nisu niti mene muškarci....barem ne oni važni tipa muževa. prvi put sam shvatila kaj je to prijevara i laž ovdje na iskrici...kad ti netko kaže da je udovac a živi sa nekom ženskom? pa gdje toga ima. pa kad to preživiš...e onda si živ. i znaš da to nećeš nikad radit...nikome! sigurna sam da ovdje ima još takvih živih? što kažeš na to pognioci..ili tko već...možda se netko našao prozvanim. stoga, bravo darko...kažeš da ševiš..i svi te popljuju. oni drugi...mudro šute! da bar ne ševe...mislim da ipak ne? bar ne prečesto!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:08 | opcije
mai, pa ti si prava Amazonka.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 21:09 | opcije
slažem se mai...bira onaj kojem se kaj ponudi.
e taj/ta bira dal hoće ili ne.
nema veze dal je to muškarac ili ženska
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:15 | opcije
s druge stran mai.....ja sam biće koje voli svoju rutinu.
mogao sam otvoriti blog i tipkati bilo gdje drugdje.
al ovdje sam već godinama i ne ide mi se.
a mogućnost da ću ovdje upoznati neku...ne koristim.
jednostavno...ne ulijećem ovdje nikome u pvt-ima
to bi bio moj odgovor na pitanje koje si postavila pognioci
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:18 | opcije
zeleni, ajd prodaj to hotentotima! mislim da si tu zbog pisanja...ako oćeš ja ću te preporučit u književni klub...tamo će bit zadovoljni jednim druidom!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:21 | opcije
još nekaj zelenobradi, iz ovoga kaj si ti napisao ispada da muškarci uvijek hoće! i da nema žene koju neće...dovoljno da im se ponudi. a ja znam sigurno da većina ipak makar jednom nije htjela...
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:22 | opcije
dudh, ja sam ti amozonka s pedigreom...savskim!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:23 | opcije
ne moraš mi vjerovati, ali ja fakat ne ulijećem ovdje
samo s par rijetkih ljudi (koji također pišu na blogu) se dopisujem sporadično
a gle...književni klub je više nekako....kao monolog
:-))
meni je fora dijalog ovdje
:-))
btw. očigledno nisi shvatila.....naglasak je na BIRA.
dakle bira dal hoće ili ne.
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:30 | opcije
ne moraš mi vjerovati, ali ja fakat ne ulijećem ovdje
samo s par rijetkih ljudi (koji također pišu na blogu) se dopisujem sporadično
a gle...književni klub je više nekako....kao monolog
:-))
meni je fora dijalog ovdje
:-))
btw. očigledno nisi shvatila.....naglasak je na BIRA.
dakle bira dal hoće ili ne.
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:30 | opcije
Druide, pa makar dvi-tri BIRE.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.05.2011. u 21:32 | opcije
pa dvaput sam reko, zar ne ?
:-DDD
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:36 | opcije
druid, i ne birati je izbor!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:43 | opcije
je.
to je točno
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 21:45 | opcije
dakle, priznajem da bar jednom nisi htio izabrati ženu koja ti se nudila?
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:52 | opcije
ups, priznaješ!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 21:53 | opcije
više puta
razlog ?
najčešće...smetale su mi određene karakterne osobine dotičnih.
nebitno kod seksa za jednu noć, ali...takav me ne zanima više.
da se razumijemo....nisam ja nikakav svetac niti bogznakaj
prošao sam svoja iskustva, znam što hoću i što ne
kad mi se nudi....ja biram dal hoću ili ne
kad se ja nudim...ne mogu zamjeriti ako ne želi
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 22:02 | opcije
ma samo sam htjela srušiti tvoju teoriju (a nije tvoja) i stereotip kako samo žene biraju! ma i muškarac kad neće neće...jedino kaj uglavnom oće!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 22:10 | opcije
mislim da si se opet zeznula nešto u shvaćanju....
nisam nikad tvrdio da samo žene biraju
već sam rekao da bira onaj kome se nudi
nebitno tko
nešto si večeras rastresena
:-)))
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 22:15 | opcije
znaš, ja sam često u životu posegnula za nekim..nečim. a nije mi se uopće nudilo. dapače, morala sam se izboriti...tek toliko na temu...nuđenja! pa nismo u slastičarnici da mi nude...baklave, halve i ostale bosanske pizdarije! ja ipak volim birati...sama. čim mi netko nešto nudi...sumnjam, zazirem...hm...radije zavučem ruku pa makar bila u vreći i...zvečarka!
Autor: mai_sarai | 19.05.2011. u 22:29 | opcije
posegnula jesi, no pitanje se postavlja...da li si uspjela svaki puta uhvatiti ?
:-)
to je smisao biranja (po mojem)
i to je život
nema tu neke velike filozofije
:-)
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 19.05.2011. u 22:37 | opcije