.......Iste stvari......
Link
Ovih dana aktualna tema, netko reče laganje ženama, a žene pak da ih je netko iskorisitio, i da, poanta ja bila polazna izjava ¨ kako bi svaki muškarac spavao sa svakom ženom¨. Govore li muškarci ženama laži, pod time ne mislim na sada laganje u smislu nekoga banalnoga laganja, već neko koje ima za cilj osvojiti ženu….ili barem neke njene dijelove koji nisu toliko eksponirani ( u zadnje vrijeme je to sve više i više izloženo, na radost neukusu i odsutstvu neke profinjenosti koja odumire kod žena, ako već i nije kod nekih)…?.........Govore.
Treba se sada postaviti pitanje, dali je to baš onda prava kategorija laganja? Ovo je jedna specifična stvar koju stvori viša sila sa točno određenim razlozima, a to je muško-ženski odnos, i to delikatna stvar kod dvoje ljudi, iz različitih razloga od samo početka ljubavi pa do nekoga zdravoga hedonizma (ovaj puta neću pričati o osjećajima) a to je …zavođenje. Ako muškarac ženi kaže nešto, od čega će joj taština poluditi od sreće ili od čega se osjećati bolje ili ljepše, bolje rečeno…posebno u odnosu na drugu ženu…zar je onda toliko bitno u nekim stvarima dali je to bila istina ili samo ono što je praiskonsko u muškarcu, a postoji i služi upravo za tu svrhu, ma čak i ako je bazirano malo ili malo više na neistini, ne zaslužuje da se zove laž, ipak je u pitanju nešto što tako treba biti, pa je i taj ritual dio toga, jer bog zasigurno nije sve osmislio bez razloga, pa je ovo smisao upravo na tome.
A što reći o ženskoj strani u tom ritualu i ulozi? Žene ponekad ionako vole i same sebi reći laž, u nekim životnim situacijama, jer tako lakše izađu na kraj sa nečim , ako ikada i izađu, drugim riječima ,ponekad im je lakše čuti laž o sebi ona koja sugerira nešto dobro o njima i ističe njihove posebnosti, nego čuti iskrenu kritiku od muškarca kojoj je cilj uputiti na neke krive stvari ili u namjeri da ne ponovi greške. Ako je tako, zašto ne bi onda ponekad muškarac rekao ženi…ono što ona voli čuti, ili ono što ona želi čuti, a postoji li bolji trenutak za to nego kada je to jedno lijepo i ugodno druženje, sa nekim ciljem, pa neka bude i onaj naj-plemenitji, zavesti ženu jer bi volio da je ona tvoja i da je voliš, a ona da je se zavede iz istog razloga, da bude voljena.
Da li je to trenutak kada ću , recimo nekoj djevojci ili ženi, krenuti elaborirati neke njene grijehe iz prošlosti ili je uputiti na neke krive stvari koje možda ponavlja, ili joj soliti pamet oko sličnih stvari u kritičkom tonu? Pa je, ako želim dobiti jezikovu juhu uz negodovanje ili da me pošalje u rodno mjesto uz poneki epitet na moj račun, ili je to možda trenutak kada ću se, kako to obično biva, transformirati u muškarca sa puno šarma, koji će sa osmijehom pratiti njene riječi , i koji će ….i da dalje ne idem u svoje načine kako doći do ženskoga srca ( to je tajna), ili dijelova koji su tamo negdje koji pedalj niže? U kombinaciji onoga rečenoga , nešto je ono što je stvarno i činjenica, a dio onoga je ono…što ona želi čuti ili još bolje ..što treba čuti, i tu nema laži, ja kažem…tvrdim..da je to trenutak..kada laž ne postoji, jer je sve ono što vas dvoje radite u tom trenutku puno veće od neke činjenice oko iskrenosti nekih riječi izgovorenih.
I zato nema da muškarac ..iskoristi ženu..ili da je žena bila iskorištena, koliko god on nešto htio, zasigurno i ona želi, ee..samo što je to kod žena popraćeno sa puno inhibicija, kočnica, društveno nametnutih normi, plus osobnih gluposti iz glave ( a blesavost nije tako mala kod dobroga dijela), pa još ovi oni faktori, strah da se skine pred muškarcem , naravno jer žena je uvijek nezadovoljna sa sobom..ali opet sve ovo navedeno gore ovisi od žene do žene, nije generaliziranje baš, jer opet mnoge i odudaraju od toga. I konačno da se dotaknem one premise ¨ kako bi muškarci sve redom da mogu¨…to je, i da i ne…istodobno.
Mnogi bi, ali ostaje samo na riječima, mnogi bi…ali ne mogu, jer se ne mogu uzbuditi baš na svaku živu ženu, a što je valjda i ženama logično da bas ne može se svakom se to dogoditi, znači istina je negdje između , kako bi rekli o dosjeima X, a to što su muškarci pričali, se može jedino u konkretnim uvjetima provjeriti, a ne pričanjem. I to sve ovisi kako muškarac doživljava ženu, i to ne samo izvana, već i iznutra, i njena strast. Žena može uzbuditi ako je strastvena iznutra, a i ja kažem….onaj koji hoće, uvijek će biti..ja nikada nisam birao. A što se tiče onoga gore rečenoga..suma sumarum…kada je zavođenje u pitanju…ja kažem da tu nema laganja, jer za tu svrhu bog da jezik za pričanje i mozak da sve osmisli, a žena da uživa u tome, i sreća je zajednički cilj, okomita ili …vodoravna, jer mi smo praktički jedno, samo na dva djela podijeljeni, i volimo ISTE STVARI.
20.05.2011. u 20:24 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
svasta si rekao , a opet nista .. ima u svemu tom nesto . al svatko je jedinka za sebe .. :)
Autor: black__women | 20.05.2011. u 20:36 | opcije
e pa bome..i ti si to rekla..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:38 | opcije
Nikako da shvatim zašto nam je Bog dao jezik.. samo da nas zbuni
Autor: Cococh-Anel | 20.05.2011. u 20:38 | opcije
Da nemamo jezik već bi se mi snašle ;-)
Autor: leptirica_57 | 20.05.2011. u 20:40 | opcije
zato da bi vi zene mogle pricati vise od muskaraca..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:41 | opcije
tko je sad zena od nas ;)
Autor: black__women | 20.05.2011. u 20:43 | opcije
Od tih priča samo nevolje i nesporazumi.. Što životinjama fali?
Autor: Cococh-Anel | 20.05.2011. u 20:44 | opcije
ja nisam zensko...a valjda sve druge jesu..i jedna letirica i jedna kokoš
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:46 | opcije
nista im ne fali .sve je jednostavno i bez problema...
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:46 | opcije
Tko zna što je black_woman..
Autor: Cococh-Anel | 20.05.2011. u 20:47 | opcije
da erotikone, ovo kaj si napisao je takva mješancija da nemre bit neistinita! but, kako si jedino muško trenutno...bit ću milostiva...
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 20:49 | opcije
nije se odnosilo na to .. nego na to da svi mi smo drugaciji , imamo svoju viziju , svoj dio svemira .. :)
aaaaaaaa tko zna tko je black__women :P
Autor: black__women | 20.05.2011. u 20:50 | opcije
kakve neistina.....hoces reci da zene ne vole dobru laz
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:52 | opcije
laz je laz .. ako se mene pita :)
Autor: black__women | 20.05.2011. u 20:55 | opcije
ali bez ove lazi..nebi bilo događaja....
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 20:56 | opcije
Moja teta je govorila: bolje lijepa laž nego ružna istina. Ipak, ovisi o koliko važnoj stvari je riječ.
Autor: Cococh-Anel | 20.05.2011. u 20:57 | opcije
Codex aj molim te objasni što je dobra laž???
Autor: leptirica_57 | 20.05.2011. u 20:59 | opcije
Ja sam za ružnu istinu bolje nego lijepu laž .
Autor: leptirica_57 | 20.05.2011. u 20:59 | opcije
dapače, eroticone...bilo je muškaraca koji su tako sa stilom lagali, muljalli...i prihvaćala sam tu igru. čak se i sama poigravala. i to je posve ok...znaš da je igra pa tko voli nek izvoli. al je jadno kad je to nemušto, kad nije sa stilom...ko neki loši ljubavni roman..a k tome niti ima muda, niti ima place niti ima gard (mislim ono da je neko muško da se bar okreneš)...možda sam ja prestara a predobra...jer mi češće pišu balavci neg neki preko 40! imam dojam da su žene mojih godina ovdje i te kako agilne, spremne..za sve! al jao...di su muški? mislim, oni poneki koji nije oženjen? zakaj se muškarci ne usude...žene su hrabrije! e vidiš , to bi za mene bila tema...imam dojam da su žene zaposjele...planet! a muškarci se povukli u...pleme spiljskog medvjeda. kao da se boje...za goli život?
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 21:01 | opcije
bolje lijepa laž nego ružna istina..pa to je to.to je dobra laz..ona koja je nesto dobro..kreirala..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:02 | opcije
Mai kako se ne bi bojali ;-) Imamo duge nokte, dugi jezik i ne damo odmah ;-)
Autor: leptirica_57 | 20.05.2011. u 21:03 | opcije
Ma volim biti zavedena... ako je uspješan ..uf, uf,
Autor: crnipas | 20.05.2011. u 21:04 | opcije
ma ja već neko vrijeme padam u napast (ha, dugo je par mjeseci biti bez sexa u nas škorpiona) da ga onak samo..zgrabim! pa ga skinem...gotovo da sam već počela scenario radit. ali nema, nema ženo...a neću s djecom...ako išta mrzim mrzim popove pedofile!
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 21:06 | opcije
e sada cu ti ja reci...uvijek imas nesto..ali je kao protuargument.......je, mozda su ili cak sigurno neke zene u starijoj dobi malo agilnije i slobodnije, ali ....ALI u toj dobi..jer vama treba cijela dekada..od 30 do 40..da bi se oslobodile nekih stvari...iskreno...da je starija zena nekiput ovdje dosptupnija..i to se slazem..ali brate mili..ponekada samo na jeziku dostupnija...nije bas tako kako velis...uvijek se pokusava ostaviti dojama kakozene nesto hoce ..a muskaraca uvijek ima...to sam i jucer rekao..to su isprike...uvijek ih ima..i rekao bih vise...a to kojeg su godista..e to je sada druga prica...
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:08 | opcije
ništa ja ovo ne razumim
Autor: just_jane | 20.05.2011. u 21:09 | opcije
a žene nikada nebudu nista zaposjele osim trac partije u kojoj tracaju drugu zenu koja im iz nekog razloga ne valja...ako ga vec i nema izmislit cega..sati i sati u kokodakanju i slicnim temamna foru zavisti i slicnih podlosti koje rade jedna drugoj...tako da je planeta uvijek....bila sigurna
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:10 | opcije
budalaština...jesmo možda pdložni strast..ali sad baš sa svakim...ili muško sa svakom???..to mi je...onak.. nedostatak ukusa..
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:11 | opcije
kao prvo...kolko smo god (ne)ravnopravni...nismo jednaki...
dakle žene su drugačija bića..što odgojno, tako i rođeno..da sad ne nabrajam, nježnije, slabije, rađaju, brinu, intuicijski bla
muškarci su isto drugačija bića...opet odgojno tako i rođeno..jači, sposobniji u nekim stvarima nego žene,..bla, bla
čemu čuđenje?..ponovno i ponovno???
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:14 | opcije
ako se neki muskara moze uzbuditi na vecinu zena..kakve veze ukus ima..samo nagon...i mehanizmi sa njim povezani
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:16 | opcije
ovo o tračanju neću ni spominjati...pričaju oni koji pričaju, indiskretni su oni koji jesu..neovisno o spolu
primjer žene koje idu na stripere...smiju se, vrište, zezaju se
muškarci su svi tam tihi..ak nisu cuga ili na nečem
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:17 | opcije
kodex, što mogu kad nisam niti jednu kavu popila sa ženom? moj minus. a što se zajebancije tiče...meni stvarno nije jasno da ljudi ovdje na blogu sude o onim drugim ljudima temeljem...virtualnih pisanja? pa se i vrijeđaju...a nemaju pojma tko je s druge strane...žice (nek mi oproste bežični). ok, neke stvari ćeš reći, imati mišljenje...ali ljudi moji...najsmešniji su mi ljudi koji temeljem ovog stvaraju dojam o stvarnim ljudima? ovdje mi netko može biti zanimljivi, intrigantan...pa tek onda mogu zakoračiti u realu! tek tada zaključujem...on je ovo ili ono (često i tada pogrešno). tako očekujem da i drugi ljudi o meni ne sude temeljem ovih pisanija na blogu. ali izgleda...zalud! pa mi ništa drugo ne preostaje nego i dalje...provocirat! i dobro se zabavljat...oštrit vijuge tu kad već nemrem tamo! izumrli neki dinosauri.
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 21:18 | opcije
a koji bi to muskarac bio glasan na muskim striperima?
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:18 | opcije
cod...samo dok je promatraš kao objekt..dakle fiksiran si samo na dio koji ti se sviđa...sve ostalo nula
žene vjerojatno isto mogu tako promatrati muškarce..ali jednostavno mislimda nam je negdje smješteno ono praiskonsko...kakav je potencijal...jer žensko prima...muško daje...
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:19 | opcije
pa zato sam i navaeo u tekstu razlicite....svrhe..odnosno motive zavođenja..od onoga gdje je žena objekt..pa do onoga gdje je žena sve ono drugo...
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:22 | opcije
meni osobno je ona spika...iskoristio me...skroz bzvze...mislim ako nije na silu...o čemu pričamo!
jel pokušao, pričao, laskao, lagao, muljao??..je...jel prošlo? je!!..
dakle tiho..ali to je neka naopaka moralna spika...
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:22 | opcije
i ne mislim..da je komplmentiranje...loše...ali nije uvijek laganje...a laganje pak kao.temelj...ako prolazi...zaista.. zašto ne'?
iako komplimenti odmjereni..primijećeni...detalji...slatke besmislice...idu nekak od jedne i druge strane...problem je kaj neko misli da je to uklesano u kamenu...da bi se onda poslije pozivao na to...što je u startu pomalo besmislica i ukazuje na praznoglavost..što se pripisuje nefer...samo ženama
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:27 | opcije
da slazem se.ali zene se valjda nekako moraju opravdati pa kazu iskoristio me...
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:27 | opcije
dona, a da ti malo počistiš neku prostoriju u svojoj kući? mora biti da imaš velku kuću kad ne stigneš...imaš dovoljno godina da ne robuješ stereotipima.. ovo je odlično doba za pospremanje svih zabluda kojima su nas učili.jel misliš da je nemoguće da ti je recimo sličniji neki muškarac od npr. mene? ja sam srela brdo žena s kojima nemam ama baš ništa zajedničko. osim menge...koja je ionako pase! o čem mi pričamo? pa gdje se izgubila...individua? ja oću svoju polovicu....mušku! žene me ne zanimaju. niti svi drugi muškarci!
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 21:28 | opcije
ne znam za druge zene..ali ja sama uzmem sto mi se dopada...
naravno postoje kriteriji...)))
i naravno...obostrana zelja...
Autor: cyberlady | 20.05.2011. u 21:28 | opcije
to...iskoristio me...je sasvim kriva upotreba riječi...isto ka da roditelj kaže...djetetu...ja sam se "žrtvovao" za tebe...meni su ta dva izraza u tim upotrebama nekaj na kaj se ježim čim pomislim..a ljuti me ako to čujem..
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:29 | opcije
a koliko pak ima majki koje se bas nizu zrtvovale.......osim za sebe
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:31 | opcije
mai...ne kužim te baš...sorry...nije ovo stereotip...mi jednostavno imamo ravnopravnost ali nismo jednaki...koji dio nije jasan?
a kad se već zezamo..ko kaže da sad isto ne podilazim..dakle muljam dakle lažem...da sikoristim..a ako prođe super...:PPP
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:32 | opcije
za skorpionku ne postoji muska polovica...:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:32 | opcije
ako se mislilo na ono slabiji-jači...govorim o dokazanim stvarima..ne govorimo sad o ekstremima...nego o vještinama koje jednostavno tak funkcioniraju...iako je terminologija malo nespretno izabrana..slažem se..
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:38 | opcije
znaci i ti muskarcu kazes..ono sto bi on htio cuti..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:39 | opcije
cod...mene pitaš?...da naravno:DDD
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:43 | opcije
eto...jedna koja zna kako se to radi..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:45 | opcije
bdw dona, nisi nikad uzela nekog muškarca? mislim...tu sam raspravu imala ne jednom...zakaj muškarac ako ima k. nužno uzima...kaj...vaginu? koje su to gluposti...isto kao što će se većina muških propeti na zadnje ako im kažeš da jebati ne može...samo muškarac? to može i žena! jer "on ima batinu i stvar koja je izvana"...a ženina nije vanjska pa je to glavno mjerilo...aktivnosti i pasivnosti? žena prima....muškarac daje? zar ne bismo mogli reći i obrnuto...žena uzima a muškarac daje? sve je to bul šit! oni su uzajamni...i nema davanja i primanja...oni se daju ili uzimaju...kaj god....da bi bili!
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 21:45 | opcije
dajte me prosvijetlite, kako postići to blaženo stanje da se sugovornicima ili suputnicima govori upravo ono što žele čuti? za to treba imati jaaako dobar želudac, ne?
Autor: Gospodjica2plus2 | 20.05.2011. u 21:49 | opcije
mai nismo se razumjele...ne pričam o tome...pričamo Cod txtu...da se čudi kad vele -iskoristio me..kao i ja...i.u tom smislu i o tome pričam..i o iskonskom poimanju sexa kao takvog..
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:50 | opcije
gospodjica na sve cetiri..:), pa upravo za pocetak komplimentima..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:53 | opcije
gospodjice...to je nekaj kaj se veli...upotreba diplomacije..i ugodne komunikacije..ne govorimo o bezočnom laganju i gađenju...već o malim "bijelim" lažima
dobro kaj sam ja tak nerazumljiva večeras?
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:55 | opcije
ladonna..kako bi mi to napravili .znajuci ovako sada pristup jednog i drugog..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 21:56 | opcije
Cod..dušo...ne bi ni skužio:PPP
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:57 | opcije
jest, upotreba diplomacije i ugodne komunikacije najbolje se očituje kroz dijaloge na blogu. ne znaš tko koga jebe i zašto. da prostite.
Autor: Gospodjica2plus2 | 20.05.2011. u 21:58 | opcije
gospodjice...ovdje se ne šmiramo...ovdje se zezamo:)))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 21:59 | opcije
ahaaaa... onda skužajte, nastavite gdje ste stali. nego, koji sajt je za šmiranje? šta je šmiranje uopće?
Autor: Gospodjica2plus2 | 20.05.2011. u 22:03 | opcije
la donna...mislis da bi ti skuzila..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:04 | opcije
gospođice, ovo j ipak malo sira scena i takav scenski nastup...od benigne zabave, pa do vatrenije zabave i malo zesvih debata...ali se i smira..mnogi protagonisti imaju ili su imali sa nekim protagnistima ovdje nesto konkretno
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:06 | opcije
cod...khm...khm...nećemo sad o malim tajnama majstorstva:PPP
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:06 | opcije
gospojice...npr...na pvt...pa onda na kavama...šmiranje?='...zavođenje:))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:08 | opcije
scenski nastup? kažeš, do akademije dramskih umjetnosti bio je predugačak put.
Autor: Gospodjica2plus2 | 20.05.2011. u 22:11 | opcije
a ja mislila da je blog o...istim stvarima!
Autor: mai_sarai | 20.05.2011. u 22:13 | opcije
ovdje je akademija...svega zivoga...
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:15 | opcije
ali kad smo već kod ...istih stvari..i iskoristio/la me !!
pravilo no1...ne vjeruje onome kaj je rečeno neposredno..prije..za vrijeme i poslije sexa:PPP
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:18 | opcije
ništ´... hvala na informacijama. idem se učiti osnovama ugodne komunikacije. a do tada... pun mi vas kurac.
Autor: Gospodjica2plus2 | 20.05.2011. u 22:19 | opcije
gospodjice..eto TO nije ni diplomacija ni ugodna komunikacija..dakle zaista treba učenje te tako cijenjene vještine:PPP
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:20 | opcije
dakle ladona.sta cemo onda..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:28 | opcije
slušam.. Cod:)))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:34 | opcije
hocemo li primjenniti ove metode jedno na drugom...sa nekim određenim ciljem..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:37 | opcije
određenim ciljem?..khm...ljubazan si..ali ne baš..dakle hvala, ali ne hvala:))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:42 | opcije
vidis kako si u navali taštine pomislila da je samo jedan cilj u pitanju..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:46 | opcije
hm...ne znaš..o čemu sam mislila...ne pretpostavljaj:)))
a ovo je ionak pokazna vježba za javnost:DD
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:47 | opcije
diplomacija..:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 22:50 | opcije
vidiš kako znaš:))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 22:57 | opcije
cudno kako muskarci nisu komentirali zavođenje:)
Autor: Codex_Eroticon | 20.05.2011. u 23:12 | opcije
možda oni to delaju i gentlmanski..šute:)))
Autor: ladonna2 | 20.05.2011. u 23:16 | opcije