....Virtualna realnost...




Link



Kažemo ovdje virtualno…jeste li se zapitali što je to uopće i kolika je stvarna granica od stvarnoga, pa evo samo primjera sa slike..laserska tipkovnica koja projicira svjtelo na površinu..vi lupate po stolu, po ničem , a slova idu, a ono samo svjetlo, i tako još ima primjera, da razmislite koliko je uopće nešto stvarno, dali samo ono što vidite očima, kada i to ne mora nužno biti tako, već samo privid, a opet mi smo svi stvarni, pa kako onda i to nije dio stvarnoga, ako postojimo, nismo virutalni baš u virtuali. Virtualna osoba vs.

Stvarna osoba, dali je to jedno te ista osoba u pitanju, ili ovdje govorimo o nečem drugom. Tako danas nakon jedne diskusije u ¨ ugodnom ¨ iznesene su neke ideje o tome kakav tko je, kada se gleda virtualna ličnost i ona koja bi kao trebala biti stvarna, i onda se postavlja pitanje, u kojoj mjeri odgovara ona virtualna ličnost i osoba, sa pripadajućim vlasnikom/vlasnicom u stvarnosti iza ekrana, ma koje ekran veličine bio. Da li se može napraviti neke temeljne podjele na temelju, onoga što smo svi već vidjeli ovdje , jedni prema drugima na blogu, i sa drugim iskričarima/iskričarkama? Vjerojatno može, pa ja ću probati, a vi dopunite ako imate misao za dodati. Dakle i danas, vođen Druidovim riječima, ne mogu , a da pomislim isto, kako je najčešće da ono što smo ovdje , da smo to i u stvarnosti, odnosno ako netko iznosi svoje stavove i misli, da vjerojatno stoji iza toga.

E sada postoji jedan dio sigurno onih kod kojih se ona persona virtualna razlikuje od stvarne , ali kojim segmentima ? možda je netko ovdje brbljaviji…? Moguće, a stvarnosti malo povučeniji i tiši, možda je netko više sklon ovdje biti malo neka drugačija osoba koja je sklonija više pustiti iz sebe misli i ideja, a u stvarnosti toga ne bi bilo u toj mjeri. Što je sa znanjem, intelektom i nekim drugim sličnim stvarima ? pa mislim da je on uvijek isti, da jedna inteligentna osoba, će to uvijek biti, i ovdje i u stvarnosti, to je jedna kategorija koja se osjeti, i ne mislim da je to moguće simulirati i glumiti ovdje, ma kakva osoba bila u nekim drugim stvarima, nekim od stavova ili idejama, koje mogu biti neke krajnosti ili odraz raspoloženja osobe, ali sposobnosti se osjete kako god okreneš, a oni koji to nisu mogu do sudnjeg dana glumiti neke stvari.

Pa dobro, čak mi je i razumljiva jedna potreba, zacijelo ne maloga dijela ljudi da jednim malim scenskim nastupom ovdje, ali opet, tada zbog njega je teško razlučiti, što se krije iza te osobe, Reče druid također, da ako netko konstantno iznosi iste ili sliče stavove, kako bi onda mogli očekivati da će netko u stvarnosti onda pak radikalno odudarati od ovoga ovdje. Na kraju krajeva, pa čak i da je drugačije, kako da protumačim onda takav stav osobe i njeno ponašanje, ako postoji slučajno tako netko, tko je takav, znači različite dvije ličnosti u stvarnom i virtualnom životu, znači neke suprotnosti ( namjerno kažem stvarno i virtualno, jer osobno engleski termini poput RL, i da dalje ne idem, su izrazito iritantni, da ne kažem preseravanje, pored jezika koji je sasvim funckionalan u svakom smislu, meni naravno), kako da onda doživim tu osobu ozbiljno u nekom smislu. Dakle, rekao bih da jedan dobar dio, dođe i ponaša se tipkajući u razgovoru sa drugima u vritualnom , kao što bi to i izvan njega napravio prema drugim ljudima, znači sa nekim normalnim pristupom i takvom komunikacijom

. Opet, virtualno ostavlja, odnosno sprječava…osim očitoga, i neke osjećaje da se razaznaju i geste, oni su uskraćeni , pa je teško ponekada procijeniti nekoga u danom trenutku što i kakav zbilja je, iako kada krenu neke diskusije ili žešće rasprave, i net je dovoljno jasan da se vide neke stvari. Dali bi trebao nekoga upoznati da znam kakav je? Pa onda bi svakako riješio neke misterije po tom pitanju, ali samo za tu dotičnu osobu, a za druge, ostala bi isto neka pitanja koja su ovdje postavljena. Naravno da ima situacija, kada netko nije onakav kakav čini, bilo slučajno, bilo jer se ovdje može drugačije izraziti dok ga nitko ne vidi, ili netko ima neki ventil, ali vjerujem kako većina je u svom načinu tipkanja prema drugima, njihov način kako bi komunicirali i u stvarnosti i koliko naravno to mogu vjerno prenijeti, da to ima dobre namjere.

02.06.2011. u 21:10   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ima osoba koje se mogu kontrolirati u svim mogućim uvjetima , dok neke lajnu ama baš sve što im padne na pamet , u stvarnosti E sad da li ti isti to i napišu to je pitanje.....

Autor: zdrni   |   02.06.2011. u 21:23   |   opcije


Pisanje kao ppisanje može značiti jako puno , a i ne mora ništa, iz razloga što neke takva vrsta komunikacije uopće ne zanima
Znam uspješne ljude koji nikad nisu napisali jednu jedinu sms poruku......

Autor: zdrni   |   02.06.2011. u 21:26   |   opcije


Virtual: bitan, stvarni, prividni, efektivan... Baš me buni ;-)

Autor: leptirica_57   |   02.06.2011. u 21:34   |   opcije


Prosuđivati nekog po principu vlastite kože nije uvijek mjerodavno. Recimo s tim vicevima. Ja ih pamtim i volim ispričati, dok za jedan dio njih koji ih kopiraju na raznim sajtovima, znam da neznaju ni onaj najkraći ispričati ,nego samo slušati i čitati Tako da i taj dio nema veze sa realnošću...

Autor: zdrni   |   02.06.2011. u 21:39   |   opcije


Jedno je sigurno ako netko stalno o jednom te istom, sigurno da to mnogo govori o njemu......

Autor: zdrni   |   02.06.2011. u 21:42   |   opcije


slažem se zdrni

Autor: Codex_Eroticon   |   02.06.2011. u 22:10   |   opcije


ajde da ja nekaj velim...
dakle ovak..da, ima nas svakakvih
da ,neki nemaju veze sa ralnošću...jer su možda tam manji od makova zrna..mucavi, trpe od niskog samopouzdanja ovg onog...ali će ovdje prosipati svu moguću žuć..i svašta nešto..jer jednostavno mogu..

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 22:54   |   opcije


erotikone, ti si se ograničio na blogere...i stalno pričaš o pisanju! a što je s pevetiranjem. što je s ljudima koji jedno pišu u profilu i privat prepisci a drugo jesu? što je s ljudima koji se ovdje predstavljaju za nekog drugog...lažu o svojim kilama, godinama, centimetrima, bračnom statusu, imovinskom statusu, poslu (pri tome ne mislim na sitna mala uljepšavanja istine)...etc. jel i to virtuala ili je to nekaj drugo? kako njih proskribirati? lako je na blogu, kažeš? ta tu se sve vidi i zna? i tu ste u zabludi. za mene je ovo javno pisanje na blogu tek...rohbau sistem. imaš zgradu, hodnik i liftove, zidove vanjske stana i gole zidove. zamisli kako bi bilo stanovati u takvom stanu? ne baš ugodno...jer toliko toga fali...pa tv, pa kuhinjski stol..bdw volim ručati za stolom...etc. za mene su ovdje virtualni ljudi samo skice za...portret! a skica često može biti tako dobra, čak i bolja od portreta? but, može biti i totalni promašaj...pojavi ti se živ čovjek koji nema veze sa...očekivanim, pretpostavljenim...etc.

Autor: mai_sarai   |   02.06.2011. u 22:58   |   opcije


a gdje sam ja naveo..na koga se odnosi?

Autor: Codex_Eroticon   |   02.06.2011. u 23:01   |   opcije


copy/paste

"Da li se može napraviti neke temeljne podjele na temelju, onoga što smo svi već vidjeli ovdje , jedni prema drugima na blogu, i sa drugim iskričarima/iskričarkama? "

ima još al mi se neda! a još mi se manje da odavati dojam žene koja se svadi...iako je zaključak upravo taj,kaj ne kodi?

Autor: mai_sarai   |   02.06.2011. u 23:08   |   opcije


ali isto tako...ne kužim baš osobe koje bez pardona psuju...svakakve izraze koriste..da, znam..zvuči možda čudno..ali dokle god se psovka ne tolerira..u javnosti, u javno komunikaciji kao normalan čak poželjan izričaj... zašto se tu nesmiljeno koristi?..e taj dio meni nije jasan
jer ja kad s nekim pričam..onda se trudim biti pristojna, koncizna..ovakva onakva...
i da i ja psujem...ponekad, a ponekad češće...ali ne na javnom mjestu, pa čak ne ni sa prijateljima..iako mi ponekad pobegne...jer smatram da postoji mnoštvo prikladnijih izraza..što opet samo označava da osoba ili nema dovoljan fond riječi il je jednostavno neodgojena i nekulturna
i ne mi ovdje nismo doma svoj na svome...već smo izloženi javnosti i komunikaciji sa potpuno nepoznatim ljudima...
dakle'?

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:08   |   opcije


odlican ti blog codex...
stalno zelite znati tko je zapravo iza tipkovnice. ali zar to nije najbolji dio ?
da sami otkrijemo..kao mali kviz , pitanja i odgovori, ne intrigira vas? mene da...

Autor: cyberlady   |   02.06.2011. u 23:10   |   opcije


i ajde u redu se šaliti..biti tobož prisan..pa brbljetati...svašta..ali ovdje je to postalo..ko normalno..umjesto dobar dan?...dakle kad su nestale te neke granice uljuđenosti?...odgoja..opće kulture?

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:10   |   opcije


potpisujem , ladona2

Autor: cyberlady   |   02.06.2011. u 23:11   |   opcije


i dobro svako od nas možda ima poštapalicu...nekaj...pa i psovku...ajde neka...ali zar ne vidite da ovdje pišemo...dakle nemre izletiti...dakle kontroliraj se ...dakle pravi se...ili makar probaj..ponekad..

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:17   |   opcije


nemoguce da je dobar cyber...rece mi ova gore izrazito intelektualka....kako pisem blogice i guglam..:)

Autor: Codex_Eroticon   |   02.06.2011. u 23:17   |   opcije


dijelom si u pravu dona...što se tiče praga tolerancije i opće nekulture. osobito kad su vrijeđanja u pitanju...jer reći nekome da je glupača krava, svinja etc...to su notorne uvrede. međutim, ne slažem se s tobom kad je u pitanju psovanje. načelno, ono jest rezultat toga što si rekla (nekulture i nedostatka riječi), but...u ovoj smiješnoj državi posljednjih dvadeset godina čovjek ne može biti cinik i ne može ne psovati. jer nakon svih prostota koje su nam učinili em kao narodu em kao pojedincu...jedino oružje koje mi preostaje a svjedoči o nemoći jest...prostačenje! to je samo reakcija moralnih i kulturnih ljudi na opću nekulturu prisutnu svuda i svagdje. nažalost, ona druga prostačenja koja su sama sebi svrha...pa je svaka druga riječ prostota...ili je svaka druga riječ...ono (mene ta rječca gotovo jednako iritira kao i pička)...ili je to neka druga poštapalica (većini prostaka prostota je naprosto poštapalica i izraz bijesa i nemoći a nema svoj kontekst! bdw dala sam si pravo (nisu mi ga dali već sam ga uzela) da nakon pedesete gotovo..mogu što hoću...tj. imam slobode koliko si ju uzmem? normalno, ako time ne ugrožavam slobodu drugoga...dakle, u mom slučaju prostačenje je moj izraz moje slobode ali i frustracije stanjem u društvu i nemoralom!

Autor: mai_sarai   |   02.06.2011. u 23:18   |   opcije


ko je iza tipkovnice?...nekako.. ne znam...ne zanima me,.. uistinu...procjenjujem nekoga po blogovima, reakciji, komentarima..kako reagira na izazov...kako reagira na provokaciju, kako se šali...tako i određujem oću li na kavu..ili samo na pvt..ili neću ni to...

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:19   |   opcije


mom slučaju prostačenje je moj izraz moje slobode ali i frustracije stanjem u društvu i nemoralom!......to je sve to...ali imamo izbor u skladu sa svojim manirama i kulturom..koliko cemo se izdginuti iznad toga...i kada smo frustrirani...jer lako je kada to sluzi kao izgovor..

Autor: Codex_Eroticon   |   02.06.2011. u 23:21   |   opcije


kako ne shvaćaš kodex, nakon pedesete podvlačiš crtu i kažeš...basta! nije te briga više što selo o tebi misli, ne jebe te što ti šef kaže, ne dopuštaš više niti djeci da ti seru...sve je drugačije! ta to si valjda toliko puta vidio u nekim filmovima...sad mi pada napamen nobodys full...sa polom njumenom i još nekim...bilo je toga! naprost...život s ove strane crte je drugačiji...ne tratiš ga na nebitne stvari...živiš i kažeš ono što misliš a ne što drugi očekuju da kažeš! pri tome normalno (kulturni ljudi znaju tu razliku) ne vrijeđaš druge...već samo ignoriraš njihove stavove i ponašanja!

Autor: mai_sarai   |   02.06.2011. u 23:26   |   opcije


mai...mogu razumjeti..ali zar nije oduvijek vrijedilo...ne daj se spustiti na taj nivo...zadrži dignitet, ponos, osobnost.. nešto...
kaj sad?...opća situacija je za drek..pa idem se i ja valjati u istom?...
(i napokon ovdje je rijetko ko postavio politički ili aktualno recesijski post..pa da bi frustracija sa psovkom izašla i imala svrhu)
...zar ne misliš..da je to jednostavno previše?...mislim sa odmakom postaje degutantno...velim, razumijem...
zafrkanciju, smiješno u kontekstu..provokaciju ovo ono...ali na kraju do čega dolazimo..da ja tebe pozdravljam..sa nekim...bljak riječima???..jer kao... pa šta onda...jučer smo se skupa smijale na temu sexa i nečije porno izvedbe?..i sad danas je druga situacija..ali ja ću nastaviti i dalje kao da je tema ista i rasploženje isto???

sorry al totalno neprihvatljivo...

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:26   |   opcije


rece mi bas zdrni...kako cudno da malo vise ljudi se ne ukljuci...kada su neki umniji razgovori u pitanju..ali sto da mu velim...

Autor: Codex_Eroticon   |   02.06.2011. u 23:33   |   opcije


dona, prostačenje radi istoga mi je strano. nažalost, ovdje na blogu ljudi to čine (neki) samo zato što imaju hrabrost koje inače nemaju. nikad neću zaboraviti neke tipove kaj su se kurčili (ha ha) na blogu, a meni pisali tak simpa poruke! dakle, ako je to scenski nastup (u većine jest benigne prirode) onda je za mene ok...but, ako je to degutantno pa još popraćeno uvredama, odvratnim fotkama...e to nema veze sa prostačenjem. to je prostota duha, primitivizam, bahatost i neodgoj. iako je bahatost posljedica neodgoja i nekulture jer egoizam i sebičnost prethode bahatosti. sretala sam ljude koji nisu opsovali do neke svoje pozne godine (i sama sam med njima),...pa su kao osvjedočeni intelektualci i kulturnjaci počeli prostačiti pod stare dane! npr. za vedranu rudan nikad neću reći da je prosta žena..iako prostači. za mene ona super piše...a kakva je u stvarnosti...pojma nemam.

Autor: mai_sarai   |   02.06.2011. u 23:35   |   opcije


i ok...uvijek je bilo uvrijeđenih, povrijeđenih..ovak ili onak..ali zaista na što se sve sada svelo...jedna slika..i ajmooo..vrijeđanje...pa druga slika..još vrijeđanja..pa treći zapis..uvredljiv odgovor na vrijeđanje vrijeđanog... i to onak najgadnije od najgadnijeg...
zaboga, zar te osobe ne znaju da ih se gleda ili će se gledati..ko- šta- kako i o čemu?..i? zaključak..je...da ili se ispiši ili se pobriši..ili se pravi...da se nije dogodilo..il ne znam...nešto...ali neko treba stati...zar ne?..
priznati makar sebi..uuu pretjerano definitivno..neću više...

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:38   |   opcije


iskreno?...kaj je bio problem..
kad je neko počeo..prije..trebali smo -svi ali svi..reagirati...ili ignorirati...
ovo sada, se samo umnožava..
a i to je greška recimo nas kolko tolko pristojnih..jer kao... ah, pusti prostake..umorili budu se..ali očito...nema umora..
već se progresivno umnaža...i svako svakog pere kak se sjeti samo zato što neko nije nešto...
tak... tolko o...pristojnom odšućivanju..i nereagiranju...
bljak...

Autor: ladonna2   |   02.06.2011. u 23:44   |   opcije


Dodaj komentar