Cure ne vole dobre decke
Iako vam to nijedna nece priznati,ali to je tako,a zasto,ne znam.Bas sam malo o tome komentirala s frendicom,medjusobno si cure mogu priznati.Ako je frajer,ako drmne pivu,otkanta nas da bi izasao s deckima ili zbog tekme,nitko bolji od njega.Ali ako nam udovoljava,drzi do nas i nista mu drugo nije vaznije,eh,onda je dosadan i papak.
03.06.2011. u 10:58 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Cure se rumene.
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:00 | opcije
kod mene tako nije...ali ok, ja sam po svemu dragačija od svih žena.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:05 | opcije
Apsalutno netočno.
Autor: Gospodjica2plus2 | 03.06.2011. u 11:06 | opcije
ja volim one koji mi udovoljavaju i koji su papci...a otkantam one prve iz tvoje priče.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:06 | opcije
onda su tu na blogu neke posebne cure jer poznam cura nemali broj i svima su zanimljiviji oni s necim "zlocestim" u sebi,a ne predvidivi
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:10 | opcije
?????? kaj????...
ovo je fakat pomaknuto...
mislim ajde se saberite...ili imate neke teške komplekse..pa je vrijeme da ih izliječitte ili ka ja znam...al ovo je nevjerojatno...
i za...ah.. odustajem...
Autor: ladonna2 | 03.06.2011. u 11:11 | opcije
vedrana ti imas onda problema sa vrjedoanjem same sebe i samopouzadnjem..jer sorry ovo je za one koje se ne cijene
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:12 | opcije
Moja cura sluša Cure. http://youtu.be/wa2nLEhUcZ0
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:12 | opcije
kao prvo ici generalizirati ove stvari je također bezveze..kada je svaka žena drugačija po tim stvarima..iskreno..često puta i puno licemjerja---žene jedno takvo pričaju..a baš me zanima koja bi svejsno to htjela....malo tko..pa onda...bez realne osnove
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:13 | opcije
govorim o curama,a svi oni decki koji su dobri i dragi mogu potvrditi koliko su dugo bili zanimljivi svojim boljim polovicama
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:15 | opcije
gle,samo sam napisala o cemu cure pricaju,naravno da ima iznimaka
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:16 | opcije
vedrana..i pricas kao jedna..neznam koliko imas godina..ali pricas kao neka od 12 godina...generalziras...i jos ides sama reci..da je tako a da neznas zasto je tako..jar sam ja u puno vidio primjera da to sto si rekla da ne stoji..ali opet to je razlika..izmedu ŽENE...i one koje ti goe navodis..a te su...neke curice koje jos same sebe traze
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:16 | opcije
ja sam nasla sto sam trazila,uvijek mi je bila draza kategorija obiteljskog tipa nego macha,ali hrpa cura se nije udala jer su im njihovi dragi decki isli na zivce,a patile za nekima koji toga nisu vrijedni
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:22 | opcije
pa većina cura se ne cijeni...ali više vrijedi za dečke...koji su mi skoro svi priznali da ih privlače zločste žene...a od dobrih odu, jer su im dosadne. zato svaka gadura ima ili dečka ili je udana.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:23 | opcije
ametist..ti kao i vedrana lupetas bezveze...dobar dio uopce ne privlace takve zene..tako da zadrzi te stavove za sebe...a nisu sve zene jednako pametne..i ono sto su trazile na kraju i dobiju.neke cak i nasilje....pa cemu ih onda zaliti
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:25 | opcije
i za to kazem da su i mnogi muskarci krivi..tko oddabere neku glupacu sam si je kriv za neke stvari...ma koliko bio dobar..
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:26 | opcije
ima i muskih pomaknutih u glavi,slazem se.Znam decka kojem je najbitnije da cura ima dugu plavu kosu,da je visoka i vitka,a nije mu ni najmanje bitno da zna sloziti i jednu recenicu.
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:28 | opcije
Da se razluči ljubav od povrijeđenog ponosa.. onda blog ne bi zvučao ovako..
Zašto nekog volimo?? Zato što nam je privlačan izgledom, karakterom, dobar..pametan..
Nisam nikog čula da nekog voli zato što je prema njemu bezobrazan i zločest..
Pa sad.. :))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:30 | opcije
ima toga..ali je poremecaj kod nekih ljudi...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:30 | opcije
vedrana...tebe bas okruzuju sve neki malo bedasti...bas imas dobro okruzenje....
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:31 | opcije
ja sam cula i to puno puta.nije ni meni to jasno,ali eto,ima nas svakakvih
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:32 | opcije
Hihihihih pognioci, evo ja volim kad mi se štiklom nagazi na jaja.
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:32 | opcije
vedrana..a mozda si i ti malo bedasta...pa nasjela na glupe price..jel dali si ikada razmisljala o gluposti te izjave
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:33 | opcije
Nebih rekla da je poremečaj, više što mi neke ljude ne poznajemo.
Netko nam liči na papka ili glupaču.. a onaj tko ga stvarno upozna vidi da je kontra.
Teško je suditi zašto je netko s nekim, ustvari.. teško je procijeniti kakav je netko u četiri zida..i ako ja s nekim nemam ništa zajedničko, ako nejde.. možda netko drugi ima..
Fala Bogu da je tako :))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:34 | opcije
cod,mozda imas pravo :)
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:34 | opcije
vedrana, to je točno
no vrlo brzo dečki skuže da nije pametno biti dobar
ovi drugi koji ne skuže....jelda....
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 11:34 | opcije
Zelenobradi, nije upitna ljudska dobrota..
Upitno je uvijek ono: nemoj mi biti dobar kako ti misliš da si mi dobar.. nego ako hoćeš biti dobar..budi dobar kako to ja želim :))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:36 | opcije
pognioci, muško ti to neće priznati...ali većina ih je mazohistična...psihološki dokazano...i napaeto im je i napaljuje ih kad je cura zločestija, ane kad im je požrtvovna, podatna i bla bla...kad im pokazuje da ih voli, onda im je dosadna. a kad im sve daje na kapljajlku, naređuje im...onda ju više cijene.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:36 | opcije
naravno
plus toga....još mi ne bi ni rekla kako želiš da budem dobar već to moram isčitati iz ponašanja, s čela, iz šolje kafe, i većizčega
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 11:38 | opcije
vrijednosti su danas malo pomaknute jer da nije tako ne bi hrpa vas samovala,ako ste svi ok i svi cijenite da je netko ok,zasto se ne sparite,idealno ne postoji,uvijek se obje strane moraju malo prilagoditi
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:38 | opcije
ametist, ljudi se bore za nečiju ljubav- zato što su procijenili da se za tu ljubav vrijedi boriti. Ili da bi dokazali sebi da nekog mogu osvojiti..ili...
osim toga..što ima lošega u mazohizmu..ako se netko zbog toga osjeća živim.. :)
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:38 | opcije
onda ametist..daj si nadi takvu jednu...i ta ce biti za tebe
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:38 | opcije
to potvrđuje i činjenica ovdje...kad napišete profil gdje ste gadura, varate nekoga, u otvorenom braku ili takvoj vezi...imati ćete brdo poruka...a gdje ste solo, tražite dobrog, poštenog dečka...e, onda vam se nitko ne javlja.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:40 | opcije
ametist, bome jeste. Baš takve volim al' moraju znati i dobro spravljati povrće.
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:40 | opcije
vedrana...pa bas sada...nisu svi za sve..neki su imale ovdje i brakove za sebe...kada vec pricas u mnozini , jer su mozda neki isli po tovm sistemu..mozda se i tebi jednoga dana desi...brak iza tebe...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:40 | opcije
osim toga...postoji i knjiga "zašto muškarci vole gadure" i "zašto se muškarci žene gadurama"!
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:40 | opcije
Ako loše spreme povrće onda grizem. U meso.
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:41 | opcije
jadna li je ona ljubav u kojoj bilo što moraš dokazivati i glumatati osjećaje da bi nekome bila zanimljiva ili zanimljiv! ako te netko ne prihvaća onakvog kakav jesi...onda to nema ni veze sa ljubavlju.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:41 | opcije
ma glečte....ak hoćete nekom komandirati, ak hoćete da vas sve sluša i to....
kupite si i dresirajte pesa
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 11:43 | opcije
amtist, gadure ne postoje. Zanimljivo.. gadura je uvijek ona neka druga..ja nisam. Onoj drugoj je gadura ona treća..i tako to.. Slično kao i s dobrotom...ja sam dobra ti nisi..ti si sebi dobra..ja ti nisam dobra..niti ona treća..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:43 | opcije
Ali ako nam udovoljava,drzi do nas i nista mu drugo nije vaznije......jel to tebi zvuci normalno, da bi to jednoj dragoj, ozbiljnoj inteligentnoj zeni bilo nesto sto ju odbija..?...ne, jer takva zena se cijeni i zeli vrline, i te stvari kraj sebe..a ona koja je malo nize dole prizemno...ta voli upravo to sto si rekla...i tocno takva budala odgovora takvoj zenskoj budali...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:46 | opcije
pognioci, al' zato postoje gudure.
Autor: dudhaimurvimorus | 03.06.2011. u 11:47 | opcije
Udovoljavanje??? Meni bi bilo neugodno da mi netko udovoljava ..vezano za bilo što. Ne treba me ni zabavljati ni nasmijavati..ne trebam ni otirač ni klauna..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:48 | opcije
cod,ajde mi onda objasni s muske strane:kad napisem da sam tu jer kratim vrijeme i ne varam muza,muz zna da sam tu,ima i shifru ak oce vidit kaj tipkam,imamo povjerenja obadvoje svi me vrijedjaju,pljuju itd,a na pvt me redovito nagovaraju na avanture,zasto nitko ne cijeni iskrenost,svi bi radije da sam gadura zeljna avanture,nego netko tko cita blogove
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:51 | opcije
dud, mene fine poštene (pobožne) ženske trpaju u kategoriju gadura.. :))
a niti jedan muškarac me nije volio zato što sam po nečijoj definiciji "gadura". :))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 11:52 | opcije
haha...već smo ustanovili pognioci kakav si ti tip žene. očito ne emotivno zrela, ni inteligentna.
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:52 | opcije
vedrana, to ti je zato jer totalno odmičeš od pravila
a sve kaj nije "normalno" treba kuditi
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 11:52 | opcije
mda....nekom gadura, drugom vila
i to obično....dok ne daš
:-)))
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 11:53 | opcije
joj, pognioci, još kad pročitam i da si jaaako dobrog izgleda!ahahaha...sa 155, i 55 kg...a mogu si samo misliti kakvo ti je lice!
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:54 | opcije
mene ludo zanima, imaš li ti pass svog muža, i znaš li mu nick...
jednostrano povjerenje super funkcionira..
Autor: Wava | 03.06.2011. u 11:54 | opcije
kao prvo vedrana tvoje bracno stanje me na zanima u detalje, a kao drugo..ako na temelju toga ides prosudivati nesto oko muskaraca...koji ti se javljaju..onda si opet nesti banalno prikazala...pa koliki se javljaju svima pa da ni ne citaju..i zene se neke tako javljajuju nekim zenama..a kod jednih lijepo pise hetero., tako da..ljudi ne citaju i probaju ¨ pa sto bude¨¨ ... kakve veze to ima sta tim i sto ljudi ocekuju od zena da bude onakva ili onakva....nemoj biti tako naivna..jel ocigledno si jako podlozna sugestiji sve vrste
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 11:54 | opcije
i još pušiš i imaš večernju školu, razvedena s djecom! wow...stvarno si pravi CATCH! muški jedva čekaju da s nekom takvom uđu u ozbiljnu vezu!
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:55 | opcije
je li vedrana...a kakav je tvoj muž? papak ili neki kvazi macho koji je dominantan?
Autor: ametist- | 03.06.2011. u 11:56 | opcije
da me dira tudje misljenje,odavno bih visila na drvetu,bas zato i mogu tu tipkati jer se odlogiram i imam zivot,samo danima citam,upijam i vidim da tu nesto ne stima.i da,imam sve lozinke od muza,kao i on moje,ali mi ne pada na pamet da ga kontroliram,moje misljenje je da sve sto netko radi,radi sebi,a ne drugome
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 11:59 | opcije
mislila sam na pass tu od iskrice...
nebitno. moramo malo i olabavit i oguglat (ne mislim na google). nije sve kako se čini.
zarobljeni smo. a ako netko i traži malo nemira, nije to zato što to voli snažno i bez toga ne fukcionira, nego bježi od rešetaka.
volim vjerovati da sve sjedne na svoje mjesto na kraju.
Autor: Wava | 03.06.2011. u 12:01 | opcije
Vedrana na tvojoj sam strani!!! Ima istine u tvojoj prici i tu istinu zene tesko priznaju prvo same sebi. Najvaznije je da ne treba glumiti u bilo kakvoj vezi....ako je neko zaljubljen dozvolice korekcije u svom ponasanju a da toga nije ni svestan. Naravno ne treba generalizovati stvari..nismo svi isti....Od mene toliko . Toma
Autor: talicni_toma | 03.06.2011. u 12:03 | opcije
wava,nema ga na iskrici,ja sam tu od prije,njemu dosta kompa na poslu :).nisam ovo pisala da nekog zivciram,vec da ljudi malo razmisle sto je bitno u zivotu,ima tu krasnih ljudi,ako iskreno pisu,a ja sam kako kaze cod sklona vjerovati da je tako i zao mi je da ova stranica takvima ne sluzi svrsi
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 12:08 | opcije
mene uopće nije naživciralo.
svatko piše što mu drago i što misli.
Autor: Wava | 03.06.2011. u 12:10 | opcije
meni je najbitnije da nema vrijedjanja i mrznje,blog nije tu zbog toga
Autor: vedranna | 03.06.2011. u 12:14 | opcije
ahhh
hehehe
blog nije, ali ima ljudi koji jesu
:-)))
takvih se kloni
i sve bu u redu
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 12:15 | opcije
:))))))))) ametist..ti si stvarno smijeh živi.. čitaš mi profil jel da.. svašta piše..
pisalo je i na plotu.... :)))))))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 12:21 | opcije
Nacrtao je Ivica muhu na školskoj ploči. Učiteljica je došla u razred i tako je udarila po nacrtanoj muhi da si je strgala ruku. Zato je pozvala u školu Ivičinog oca i sve mu je ispričala, a on će - ni vam to ništ. Meni je nacrtao golu žensku na garažna vrata,cijeli sam si k***c izlizo jebajuć je
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 12:23 | opcije
Ja se ipak slažem s Vedranom.
Zaista je tako.Većina cura voli,pod navodnicima,frajere.
Kod muškaraca je slična situacija.Većina muškaraca
voli od sebe manje pametne cure.
Za oboje,cure i momke postoji razlog zašto je to tako.
U prirodi je da su muškarci mužijaci i vođe.Osobina
mužijaka odgovara upravo osobinama frajera.Zato većina
cura vole frajere.Iz istog razloga i muškarci vole manje
pametne i uspješne cure,jer u suprotnom nebi mogli
biti mužijaci sa odlikama mužijaka.
Autor: tape | 03.06.2011. u 12:38 | opcije
ja se nebi slozio sa tim..barem ne u jednom dijelu.. kao i u kolicini..ima zena koja vole frajere..to stoji...ali frajer nije nuzno muzijak...rekao bi da je to jedna nazadna kategorija...i jednoj pametnoj zeni to netreba...a dali vecina ili manjina to je relativno......sto je on kao vec frajer velis da trazi neku gluplju,, jer je nesiguran pored pametne...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:41 | opcije
codex....kad su muškarci u pitanju.....žene ne koriste pamet
:-))
da koriste, "frajeri" uopće ne bi bili kategorija
;-)
da se razumijemo....kad su žene u pitanju....muškarci koriste glavu
hehehehe
onu doli
:-D
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 12:44 | opcije
Jel vi ovdje pričate o usputnim avanturama..ili o ljubavi..prema osobi s kojom bi željeli provesti duži dio života.
Ne mogu vjerovati da bi za zajednički život muškarac namjerno tražio ženu koja je gluplja od njega.. jedino ako se potrebi da je gluplja jer nije vidjela njegovu glupost..
Uvijek sam bila uvjerena da uz ljubav ide i ono da nekog cijenimo i poštujemo..jer u našim očima vrijedi najviše od svega..
Ne vidim logiku..cijenjenja nekoga za koga mislimo da je glup..gluplji od nas.
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 12:46 | opcije
ipak na svu srecu nije tako jednostavno..:)
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:46 | opcije
pogni..ja sam to i rekao...da koja bi zena ili muskarac htjeli nekoga manjeg pametnijeg od sebe..samo oni koji su nesigurni u sebe..
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:48 | opcije
nisu nesigurni..nego im fali koji kotač u glavi..
To je ko da u dučanu namjerno tražiš robu s greškom, a poslije se čudiš što ne radi ili izgleda kao ispravna..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 12:51 | opcije
ali vodeci se tom analogijom koju kazes..vidis da dio zena..trazi budalu koja ce ih omalovazavati..a oni takve koje ce biti omalovazavane i da nisu bas bistre...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:52 | opcije
Codex ni ja se ne slažem,ali živimo u takvom svijetu.
Još uvjek su muškarci mužijaci i vođe,da ne kažem
predvodnici krda.Još uvjek su muškarci na višim
položajima muškarci.Koliko ti znaš primjera gdje
su žene glavne?
Autor: tape | 03.06.2011. u 12:53 | opcije
u razvijenijem svijetu...je drugacije
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:54 | opcije
kao prvo...kaj je uopće pamet ?
i kako ju vi mjerite ? školama ? testovima inteligencije ?
kao drugo....zakaj smatrate da je pamet uvjet da se ljudi u nekog zaljubljuju ?
mi kad ovdje pričamo o mnogim stvarima, uglavnom mislimo na ekstreme
a toga u biti najmanje ima
recimo....kad velim ove riječi, vaša mentalna slika je sasvim različita od realnosti već vidite ove primjere :
debeli - pred očima vam pretili
lijep - Brad Pitt
sex - prizori iz pornića
pametan - lijep i sposoban čovjek, recimo Tedeschi
glup - mentalno ograničena osoba koja se ne može artikulirati
a to sve s realnošću nema veze
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 12:56 | opcije
a zasto ti sugeriras da vidim takve ekstreme bas za ove pojmove...zar ispada da smo nerealni u svemu?
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 12:58 | opcije
Možda bi muškarac trebao biti neka mješavina između frajera i papka...Onda mi mnoge žene bile zadovoljne.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:02 | opcije
Codex, siguran sam da kad ovdje pričamo o nečemu kao što je pamet, glupost, debljina, ljepota...dakle sve ono što je subjektivno...da se držimo ekstrema (u našem mentalnom oku, da to tak nazovem).
Dakle nitko živ neće biti s osobom koja je od njega toliko gluplja da s njom ne može voditi smislen razgovor.
No međutim...koliko netko smije biti nekome glup odnosno manje pametan (da se bolje izrazim) je i opet subjektivna stvar.
kajne ?
more bit da puno muškaraca želi da im je cura "jednostavna", dakle bez da ima o svemu svoje mišljenje, ili...ako i ima..da ga zadrži za sebe,
što samo po sebi ne mora označavati glupost
možda čak...i veliku mudrost
svi se sjećamo one stare da je muškarac glava kuće
a pametna žena...vrat
:-))
slažem se s tape-om da se tu bogznakak puno nije promijenilo
odnosno
one žene koje imaju u očima muškaraca velike prohtjeve, one žene koje o svemu imaju svoje mišljenje i odmah ga iznose...takve su mahom ili same ili rastavljene ili naravno...imaju takvog muža doma kojem to mogu raditi
;-)
mislim da sama pamet....u odabiru ne igra toliku ulogu, osim u baš ekstremnom slučaju
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:10 | opcije
Pognioci zašto razdvajaš ljubav od cijenimo i poštujemo?
Zar to nije dio ljubavi?I zašto bi neko koga volimo trebao/la
u našim očima vrediti više od svega ostaloga?
Zar nekoga ne zavolimo jer nam se fizički dopada i duhovno
se s njim/njom suosjećamo i razumijemo.Može on/ona biti
manje vradan/a od mnogih drugih koje poznajemo no mi baš
njega/nju volimo.Zar se ljudi često ne razvode upravo zato što
svog partnera/ku vide idealnim/om,pa kad skuže da to nisu
onda razvod.Ljubav ne umire dok je mi ne ubijemo,a nećemo
je ubiti,ako nekoga sagledamo u pravom svjetlu i zavolimo
ga upravo onakvog kakav je,nesavršenog.
Autor: tape | 03.06.2011. u 13:16 | opcije
Tape, meni moja ljubav mora vrijediti najviše od svih.
Bilo bi mi čudnije kad bi mi susjedin muž više vrijedil u mojim očima od moje ljubavi :))
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 13:20 | opcije
Codex manje pametne ne znači glupe,kao što frajer ne znači grubijan.
Manje pametna i uspješna može biti i pametna i uspješna.Može o
svemu imati svoje mišljenje,samo nesmije duhovno biti jača od
svog partnera jer će u tom slučaju ona biti mužijak i vođa.
Ponovo kažem nije to moj stav nego je to tako i u takvom svijetu
živimo ma koliko nam se to ne sviđalo.
Autor: tape | 03.06.2011. u 13:24 | opcije
Pognioci po čemu tvoj muž vredi više od nekog drugog?
Jel pametniji,ljepši,vredniji,bogatiji?
Autor: tape | 03.06.2011. u 13:26 | opcije
sto se tice..nekih stvari koje oslikavavmo u glavi...kada nam netko spomene neki izraz..je relativno koliko koga asocira ne nesto nazovimo ekstremno..pa cak i ovdje..to sve ovisi o osobi...kako dozivljava inace druge i kroz koju prizmu ih gleda...
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 13:26 | opcije
pognioci....da li smatraš mogućom tvrdnju...da je tvoj muž automehaničar sa 8 završenih razreda škole, a susjed doktor medicine, dakle činjenično pametniji
a ujedno...u objektivnm pogledu i uspješniji
a da je tebi tvoj muž ipak vredniji
zbog nekih drugih razloga
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:27 | opcije
Tape, moj muž (nevjenčani) i moje dijete (i još neke drage osobe) u mojim očima su najvrednije osobe na svijetu.
I oni to znaju..
Najvrednije su zbog onog što su meni dozvolili da ja vidim u njima....
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 13:29 | opcije
Zeelenobradi, nemoj mješati pamet s profesijom,(doktor i automehaičar)...To nema veze s vezom. Kao ni pamet s inteligencijom. Doktor zna svoju struku, automehaničar svoju. I jedan i drugi mogu biti u opčim stvarima jednako pametni.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:31 | opcije
apropo...znanja i nekih drugih stvari..vidio sam ljude koji su konobarice i pekari...koji kada s progovorili...se osjetila jedna zbilja persona koja je..na jednom visem nivou..i glas..i ponašanje i sve...a vidjeh cak i profesore na faksu..koji da ne vilim sta...zali boze..cega se naslusah...tako da..znanje...je nesto sasvim druga prica..
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 13:32 | opcije
p.s. Automehaničar ne možeš biti samo sa osnovno školom.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:32 | opcije
Složio bih se s tobom kada bi umjesto najvredniji upotrebila rječ najvažniji.
Autor: tape | 03.06.2011. u 13:32 | opcije
ali zasto imam osjecaj.cak i na temelju vlastitoga viđenja..da jedni idu po nekom principu ona/on dominatan, i vođa i što ja znam...a drugi koji traže nekoga sebi ravnoga radi ljubavi kroz kompromis..gdje nema toliko nagona, jer su daleko iznad njih
Autor: Codex_Eroticon | 03.06.2011. u 13:36 | opcije
vespar..doslovno to..
Kad "mjerim"koliko je netko pametan ili manje pametan.. prvenstveno tu mislim na vještinu života.. svakodnevnog života..
Ja to sebi prevedem: koliko se na nekoga možeš osloniti..
Ali obično neko obrazovanje uspješnost i daje dozu samopouzdanja kod osobe.. pa i pružaju osjećaj da se na njih može osloniti..
Bez uvrede, ali često puta sam promatrala gdje je velika razlika u obrazovanju..da onaj nisko obrazovani liječi svoje komplekse tako da hoće "vlast" nad onim višeobrazovanim..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 13:37 | opcije
Isto kao i kultura, koja nema nikakve veze s obrazovanjem. A pismenost nikad ne strpate u koš sa obrazovanjem. Ima Vas tu koji imaju ohoho škole, pa ne znaju napisati suvislu rečenicu kako treba. Ne znaju koristiti one točkice koje razdvajaju riječi samo u slučaju konteksta a ne zato što vam se neda napisati veliko slovo itd.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:38 | opcije
Pognioci, da sve je to tako nekako kako si napisala, ali ne bi rekla da bi se Ono nazvalo "vlast" nego Kompleksi. Ljudi si sami nabijaju komplekse. U stvari, više ih nabe sami sebi nego što to čine drugi njima.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:40 | opcije
Reecimo kod muškaraca je jedan kompleks, a to je istina jer svi tako reeagiraju, kada ima kažeš iz milja "mali"...Odmah pitaju: Kaj mi je stvarno mali?(ako te poznaju na Taj način) ili ; Zašto misliš da imam malog? (Ako te ne poznaju na Taj način).
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:43 | opcije
heheh...Vesper...zato sam malo gore više lijepo pitao...kako to mjerimo pamet ?
školama ? testovima inteligencije ?
:-))
odgovora nisam dobio,
naravno da se može biti automehaničar bez škole, samo ak je čovjek dovoljno pametan
;-)
a to kaj mu to ne piše u radnoj knjizi....pa to smo utvrdili da nije bitno
:-)
jer ono kaj je bitno...jest kako dvije osobe u vezi komuniciraju
i da trebaju biti dovoljno pametni jedno i drugo....da se razumiju
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:43 | opcije
Različitosti se privlače.
Međutim, uvijek sam bila mišljenja da bi za dobro funkcioniranje zajedno ljudi trebali biti iz sličnih porodica, sličnog obrazovanja, sličnih životnih pogleda, čak i sličnih financijskih mogućnosti.
I bez obzira što me netko popljuvao..i muškarac i žena trebali bi imati financiskih mogućnosti za samostalan život, bez da je bilo koji financijski ovisan o nekom drugom.
Onda se tek može mjeriti ljubav.
Jesu li zajedno iz ljubavi i bi li onaj drugi otišao, kad bi za to imao mogučnosti.
Čak i onaj koji je zločest u braku u tom slučaju bi se korigirao, jer bi znao da mu onaj drugi može otići.
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 13:45 | opcije
Da se razumijemo, Zeleni...Automehaničar može savršeno promjeniti kočnicu, staviti nove svijećice, popraviti u globalu auto...a da ne zna riješiti sa sinom zadaću iz recimo, Matematike. Je li tako? Pa onda nema veze s nekom pameču, možda samo sa pameću koja je usmjerena na samo određeno područje, a to je struka.
Autor: vesper_ | 03.06.2011. u 13:47 | opcije
znaš kaj, pognioci....
to bi bila idelna slika veze
no rijetko je tako
dosta veza je i dandanas nastalo na osnovu materijalnog
ili nećeg trećeg
recimo, kao primjer :
strah od samoće, nesposobnost da se samostalno živi
razni kompleksi
seks
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:49 | opcije
zeleni, nije bitno što mu piše u radnoj knjižici, al u široj obitelji imam primjer: ona radi u uhodanom trgovačkom lancu (nije joj lako, ali..) ona unaprijed zna radno vrijeme, godišnji odmor..sve. On radi puno i uspješno, ali nikad ne zna kad će doći doma. Ona pizdi. Njoj NIJE JASNO niti nakon dvajst godina braka kak on nema radno vrijeme, kak ne zna kad bu godišnji..i on joj nikak nene stvari ne može objasniti.. on za nju samo sastanči i to je lako..da ona to dela..ona ne bi bila niti umorna. Sad je već naučil mahati rukom na njena gunđanja. Već joj se i velika djeca smiju: "pusti mamu..", al da nekad on i popizdi zbog njezinog razumijevanja- da.. jer ne razumije kako ona ne razumije..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 13:51 | opcije
Vesper, kako rekoh
da li je pitanje žene koja traži muškarca...
"Zna li on rješiti mom budućem djetetu zadaću iz matematike ?"
ili
"možemo li nas dvoje komunicirati u svim sferama zajedničkog života ?"
i ako ona ustvrdi da mogu....muškarac je za nju pametan
ali....to nipošto nije osnovni niti bitan razlog zašto je ta dotična žena s tim muškarcem u vezi
ali
da ona s njim ne može komunicirati...ne bi bila s njim u vezi
plus toga....tko veli da "frajer" ne smije bit pametan ?
;-)
a "dobar dečko" glup ?
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:57 | opcije
uglavnom....
da li žene padaju na "frajere"
DA !
i to zbog alfa-mužjak teorije
to vam je u genetskom kodu
i nitko ne tvrdi da frajeri ne mogu bit pametni
;-)
Autor: Zelenobradi_druid_02 | 03.06.2011. u 13:59 | opcije
Mislim da ne postoje "dobri dečki" i "frajeri"..i šutnja nije zlato..i ne mora svatko nositi križ..i puno toga što je netko izmislio pred iljade godina.
Po meni postoje samo odgovorne i neodgovorne osobe..
Bile one naoko "dobri" dečki ili frajeri, meni svjedno.
I sretoh puno divnih nazovi frajera.. i nazovi dobrih dečki koji su na guranje i ja bi ih svaki dan tukla :))..
Isto vrijedi i za žene..
Uostalom, svake godine se sretnemo na godišnjici mature.
Uvijek dođemo mi fakinke..
Imamo i posao i djecu i muške polovice..starce i svekrve..sve to zbediniramo i dođemo..
Ne dođu one kmrljave dobre cure..nemaju ni brak ni djecu..ni pesa..al im je naporno doći na godišnjicu mature..
Autor: pognioci | 03.06.2011. u 14:02 | opcije
ved, evo na ovo nabasala; http://www.index.hr/xmag/clanak/znanstvenici-otkrili-zasto-cure-privlace-zl
ocesti-decki/554993.aspx
prigodno:)
Autor: Wava | 03.06.2011. u 15:54 | opcije
Vedrana digla si huru kao Bandić svojevremeno kad je izjavio da žene više vole fakine nego šunje. Šteta što u onim i ovim komentarima nije objašnjen pojam frajera i dobrog dečka. Ima li frajer ili ti fakin mozga ili je neki plitki tip, samo za ludorije ili pak frajer ili fakin možda može biti osoba sa fakultetskim obrazovanjem. Za one dobre , da li se misli na one koji su na daljinski ili pak i oni mogu pokazati zubiće.A ti dobri se i te kako nakon izvjesnog vremena mogu raspizditi i biti za ne prepoznati, ili pak oni frajeri mogu biti s godinama ko ovčice.Onaj izraz otkantati je možda malo nespretan. Uglavnom kao i uvijek odluta se u neke druge teme i ne fukusira se na temu tj izraze koji su zadani.......Spoj jednog i drugog bi bio najidealniji, ali kako pogni piše odgovornost je i te kako važna a ima danas i starijih osoba koje se ponašaju kao fakini ali im poslovi ne trpe , a i djeca i žene nisu zanemareni za najvažnije stvari u životu.
Zašto se uvijek mora iz krajnosti u krajnost kad tema nije nešto posebno složena, to valjda znaju samo oni koji tako pišu i oni koji se uhvate , za iste......
Kod ti frajera da li i muškarci vole više imati takve za prijatelje, ili cure možda tome slične prijateljice ???
Naravno godine su u svemu važne, ali ne i presudne
Autor: zdrni | 03.06.2011. u 17:29 | opcije