Tko će meni 'dati' ili 'ne dati' penziju...neka ga vidim
...tko je ovlašten da mi ne da novac, koji je moj, koji sam ja uplatila i uplaćivala svaki mjesec silne godine i otplatila krvavo, dižući se svakodnevno u cik zore, svaki dan...?
...tko je taj ili tko su ti, koji bi tako pokrali narod...ako netko to ne može zamisliti, nek zamisli, da mu netko pozvoni na vrata i uzme mu sve što ima, televizor, ušteđevinu, krevet, frižider, kucu, stan, auto...kako bi se to nazvalo? KRAĐA
...e, pa to s ne davanjem penzija, je isto krađa i previše je pokradenih, da bi to samo tako prošlo...
Trebalo bi automatski stati na isplatama penzija od preko 5 000 kuna ili već koliko se odredi, ostatak, podijeliti onima s minimalnim ili nikakvim penzijama...netko će reći, to je tzv. uravnilokvka, jeste, u ime pravde...
22.01.2012. u 15:11 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
...i ovako su me zajebali, jer dobivam penziju 1000 kuna + 300 od nekog...da samo od tog živim, prekopavala bi po kontejnerima, sramota
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:16 | opcije
đusi..pitaš tko su ti?
oni izabrani..
od svog naroda kako bi zastupali interese istog tog naroda..
:)
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:21 | opcije
i?
kaj buš napravila ak ne dobiješ penziju par mjeseci?
ono..bajonetom ..
ili se buš snalazila okolo..za kruh svoj davno zarađeni..
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:23 | opcije
Đus, Hrvatska je NEDAVNO bila u ratu.Svaka zemlja osiromaši.Iako..mislim da to nema veze s mirovinama.Kajaznam.Znam samo da je ranije bilo moderno srediti prijevremenu.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:24 | opcije
malo buš jamrala tu na blogu..sa susedom na plotu..
al buš se primila nekog posla da preživiš..
I?
zakaj bi uopće onda davali penzije..kad im se tak i tak ništ nebu dogodilo ak ih ne daju..
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:25 | opcije
Ti još ne bi trebala biti penzić.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:26 | opcije
a isto je i s plaćama..
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:26 | opcije
Penzionera ima puno...dobro, neki su nepokretni, ali dosta ih je pokretnih...ja ne mogu odavde ništa, nažalost....jedino da dođem u osvetničku misiju, kao Rambo....
ali sam sigurna, da penzioneri imaju načina i bez bajoneta, kad prigusti...
jer ako penzije stanu, trebale bi zastati svima...e, a to će biti nemoguće, jer i političari primaju penzije
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:26 | opcije
Anerak, ja mislim da si ti preplaćena za ono kaj radiš pošto si većinu radnog vremena na blogu.Ispravi me ako griješim.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:27 | opcije
ne boj se đusi da političari žive od penzije..hahahahaha
a i vrana vrani oči ne kopa.
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:29 | opcije
U tome je problem, što svi postavljamo, da oni 'daju' penzije...nitko ništa ne 'daje'....pa to je već davno naše...
...ne mogu ja tebi dati auto, koji je upisan na tvoje ime...ne mogu ti dati ono, što je ionako tvoje....
nitko nema pravo raspolagati s nečim što nije njegovo, jer, to je krađa...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:30 | opcije
Točno.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:31 | opcije
Juicy, u zemlji tvojeg boravišta, SAD-u, ljudi se sami trebaju pobrinuti za svoju mirovinu, zar ne? Sami biraju fond u koji će uplaćivati, ili iz svoje bruto plaće odvade koliko misle da će im trebati pa spreme u čarapu. I onda taj njihov odabrani fond zariba stvar, ovako ili onako, ponekad lopovlukom, ponekad pogrešnom procjenom; a ponekad im kuća izgori ili je odnese uragan, skup s penzijicom. I? Kaj bude onda?
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:31 | opcije
Penzijski fond mora imati ulagace da bih mogao podmiriti potrosace...
Autor: mani-price | 22.01.2012. u 15:31 | opcije
...da stavim oglas u novine, prodajem neboder na Trgu i da počnem sklapati ugovore i primati predujme na ime vlasništva...stavili bi me u zatvor (ili ludnicu), jer prodajem nešto, što nije moje...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:32 | opcije
Ne zaboravi da je u RH svakom zajamčena zdravstvena skrb.Svima jednaka.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:33 | opcije
griješiš marta..
ja sam upravo plaćena da ne radim što bi trebala radit..
lijepo kaj si primijetila..i kaj pratiš moje bivanje na blogu..
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 15:33 | opcije
Mani, penzijski, u penzijski fond smo već uplatili, već smo uložili, zar moramo 10x?
Sve vas to čeka, nekog prije, nekog kasnije...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:34 | opcije
"Nitko ne može raspolagati tuđim", kažeš ti... A u SFRJ su se dijelili stanovi na raspolaganje nekome čiji zapraf nisu bili, tvornice su bile "radničke" bez obzira koliko radnik radio ili ne radio, a u pravilu, što je radnik imao više raspolaganja (tj. "odgovornosti") to je imao veća primanja... U čemu je jebena razlika?! U tome što se sad moraš upisati u vlasnički list da bi nešto nazvala svojim? Pa, sad je i rizik tvoj. Zapravo, oduvijek je i bio. Ako ne tvoj osobno, onda onih koji te nasljeđuju.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:34 | opcije
:) nema na čemu.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:35 | opcije
Samoupravni socijalizam (jel' se zvao tako?) je zaribao sve zemlje koje su se u njemu našle.Glupo je tvrditi da nam je loše zbog politike vođene zadnjih dvadesetak godina.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:37 | opcije
da tko će ti dati ili ne dati penziju, Džusi..pa ko da ne znaš kako se to kod nas već napravilo...mirovinsko -invalidski fond je već devedesetih pokraden i ispražnjen...uff...pročitala sam na blogu Rudaničnih depresivan tekst o našoj možda sasvim izvjesnoj budućnosti u pemziji, sa eu ili ne, svejedno..katastrofa
Autor: Vinslet_ | 22.01.2012. u 15:38 | opcije
Loše nam je zbog roditelja koji nisu rekli "NE" onda kad je trebalo. Mi smo svoje starce isfinancirali, a tko će nas... Ako su današnja djeca pametna, reći će "ne". I neće.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:38 | opcije
Vega, u zemlji mojeg boravka, situacija je komplicirana i da, postoji ovo o čemu govoriš i ljudi odvajaju cijeli život za penziju i onda troše, pa dokle ima...iako, ljudi uplaćuju i dodatne penzije, kao 401(K)...ali zaboravljaš Social Security check, koji se isplaćuje do kraja života, bez obzira na sve...nije velik, ali garantiran i može se od njega živjeti
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:39 | opcije
Jusy.mene to isto ceka ili moje dijete ,jer je NJemacka primila milione Rusa penzijonera koji dobivaju iz tog fonda koji trenutno pune danasnji radnici ......koliko ce ostati novaca u tom fondu ili doci od nanasnji poslodvaca koji primaju radnike na 400€ da ne moraju uplacivati penzijsko osiguranje .....??Veliko je pitanje .
Autor: mani-price | 22.01.2012. u 15:39 | opcije
Prije 15 godina moja je stara imala istu penziju kao ja plaću; a nisam radila u lošoj firmi. Toliko o tome.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:39 | opcije
Mirovine bi trebale biti visoke.Ali ih ne bi trebali primati 30 godina:)(osim ako doživimo 110)
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:43 | opcije
Jest kriva politika zadnjih dvadest godina. U suradnji sa nasim neimanjem know-how.
Sto bi doslo na isto. Nekada smo imali mir.osiguranje. danas mir.fond. nije isto. I nije dobro ni jedno ni drugo.
Acmericki nacin samostalnog odlucivacnja i rizika je okrutniji ali pravicniji. Zasto solidarno snositi poslijedice tudjeg neznanja?
Autor: ergosum | 22.01.2012. u 15:43 | opcije
Danas moja stara ima penziju koja je cca trećina moje plaće, ali moja plaća vrijedi manje nego prije 15 godina. A stara dobija penziju iz kredita koje smo užicali po bijelome svijetu, jer moj rad ne pokriva i moje i njene potrebe, a o državnom aparatu da i ne govorim... Glavno da sam svojedobno na instrukcijama imala neku HDZ-ovku, sitnog apartčika, koja mi je sa Zrinjevca dolazila službenim autom (ravno 3 ulice dalje) i onda veći dio sata pričala na 3 svoja službena mobitela. Sve to plaćeno 100 markona po satu iz državnog proračuna!
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:43 | opcije
...ja nisam trošila i većina penzionera nije trošila uplate iz Mirovinskog fonda...
kriminala je bilo i bit će i sljedeća vlada, ova sadašnja, bi trebala odgovarati pravno i materijalno i pobrinut se za penzionere, kako? iz kojih fondova?...to nije moja zadaća, ljudi su plaćeni da to rade, nek smisle...nek se smanje saborske i kojekakve penzije, nek se smanje primanja veća od 10000...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:46 | opcije
e pa vega dobro si izdržala..ja bih je zatukla jednim od ta tri mobitela..)))
Autor: Vinslet_ | 22.01.2012. u 15:46 | opcije
Zadnjih dvadeset godina su vodili politiku sličnu onoj prije nje.50 godina loše politike.Kvit.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:46 | opcije
Podjednako loše
Autor: ergosum | 22.01.2012. u 15:47 | opcije
..najnovije vijesti....ukidaju se mirovine..revolucionarni program Hrvatske države,kako pokrpati rupe u proračunu..(ne i u džepovima političara)........direktno.sa posla u grob,...neće biti čak ni referendum o tome,..da se uštede novci na organizaciji istoga,...radi plaćanja krpanja određenih rupa,....:)
Autor: mariosbo | 22.01.2012. u 15:47 | opcije
Ergo, ljudi moraju imati lovu da bi mogli trošiti na mirovinsko i zdravstveno.Većina nema.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:47 | opcije
Platila sam joj da ode. Naime, ona je radila u računovodstvu državne službe s kojom sam imala ugovor, a tako je imala uvid u moje osobne podatke i jednostavno si je uplatila državne pare! E, kad ti to netko učini, nemreš jednostavno vratiti lovu, jer na to je plaćen i porez i sva moguća davanja. Dakle, nije mi preostalo drugo nego da je primim ili da ona sama odustane, a država alali uplaćene pare. Kak niš od toga nije išlo, ja sam iz neto iznosa platila curi koja je imala jeftiniji sat od mojega da ovu preuzme.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:48 | opcije
hehe.Jel' se mala probila?
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:49 | opcije
Vjerojatno nije.Iskreno, mislim da to nema direktne veze s tadašnjom vladom.Ima s tranzicijom..poraćem.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:50 | opcije
I onda mi netko veli da će me pušenje ubiti!!! Ma za riknut! Pa kaj bih trebala, doživjeti stotu??? Od čega? Na čiji račun?
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:50 | opcije
I nekako mi je bedasto furt gledati unatrag.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:51 | opcije
Vega, ja ne kažem da je sve to pravedno, to što pišeš, naravno da nije...
kako su se penzije određivale, whatever, zaboravila sam kako...e, pa meni je taj prosjek bio popriličan, jer sam radila u bogatoj velikoj firmi, na inženjerskom mjestu...gdje mi je taj prosjek...naravno, o čemu ja tu bulaznim...nek budem sretna da bilo šta 'dobijem'...i ovih 1000 kuna plus, 300 (kao prosjaku).
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:51 | opcije
Slazem se Marta. Ne lezi problem u mirovinama vec u napretku gospodarstva. Kakav god morovinski sustav sada osmislili osudjen je na propast bez vizije o punjenju dzepova. Svacijih
Autor: ergosum | 22.01.2012. u 15:52 | opcije
:) Pogledaj naše gastiće koji se vrate s bauštela sa zasluženim (za naše uvjete solidnim) mirovinama .Malo ih u njoj uživa deset godina.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:53 | opcije
Dobila bi više da nisi otišla u prijevremenu.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:53 | opcije
Stvari se mijenjaju kad je sve spremno za promjenu.U prirodi, u nama..a bome i u društvu.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:54 | opcije
Marta, pa nije to gledanje unatrag, to je gleanje unaprijed...jer, možeš li ti birati, uplaćivati penziju ili ne...vjerovatno ne možeš
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:55 | opcije
Srećom ne:)Ziher ne bih uplaćivala.Nemamo tu naviku.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:55 | opcije
Država je generacijama prije moje (a pomalo i mojoj) bila neprijatelj.Nije bilo nepošteno varati državu.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:56 | opcije
Djeci se govorilo da idu u školu kako ne bi morali raditi.
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:56 | opcije
Juicy, o kakvoj pravdi se uopće može govoriti kad propada svijet koji nam je poznat?! Zar su ljudi u ratu, bilo kojem ratu, mozgali o svojim penzijama? Ne! Zgrabili su ono što su mogli, tek toliko da prežive TAJ dan.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:57 | opcije
Marta, dobila bi ja k. viš penziju...razgovaram s ljudima koji su odradili 35 godina, pa imaju 2600, kao i to je dobro...ma bjež...ne gledam ja to američkim pogledom...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:57 | opcije
Često sam razmišljala o tome da bih povukla svoja ulaganja iz mirovinskih i zdravstvenih fondova kad bih mogla i onda uplaćivala privatno ili jednostavno držala na nekom "sigurnom" mjestu u kući... Danas više nisam sigurna da bi mi to bilo povoljnije. A sigurnije garant ne bi.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 15:58 | opcije
idem ručati.Cmok!
Autor: marta-marta | 22.01.2012. u 15:58 | opcije
Vega, slažem se s tobom, što si rekla, ali, treba li stati na tome, moramo li se pomiriti...pogledaj u upitnik za iskričin profil, skoro svaki odgovor je, politika me ne zanima...koliki ne glasaju...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 15:59 | opcije
Sigurna sam da novci postoje, samo ih treba drugačije raspodijeliti...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 16:02 | opcije
Zdravog čovjeka u zdravom društvu politika ni ne treba zanimati, osim u smislu izvršavanja osobnih dužnosti i ostvarivanja osobnih prava. Nažalost, isto vrijedi i za pojedince u totalitarnim društvima. Nama je Tito, koji je bio daleko veća faca nego što će mu itko danas živ priznati, i to ne zato jer je bio dobar političar nego izvrstan manipulator, toliko isprao mozak da smo manjak participacije u političkim i općedruštvenim zbivanjima smatrali svojom srećom i povlasticom. ON nam je napunio glavu da "Jugoslavija ima sve", da nam nitko ne treba - ON je skovao sve fraze kojima se danas kunu svi ovi fundaMentalistički, antikomunistički (haha, poškaklji me da se smijem!), katolički, ustašoidni i ini euroskeptici. ON. Komunjara ON. S gepardom kao kućnim ljubimcem i filmskim divama u gostima.
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 16:04 | opcije
A sad idem pogledati do kraja neki film u kojem bivši obavještajci CIA-e raskrinkavaju zločine američkog potpredsjenika. Poučno, nema što!
Autor: vegavega8 | 22.01.2012. u 16:08 | opcije
Dobro, moj je point bio, ne priznajem, da mi netko odlučuje, hoće li mi dati moje novce ili neće...
nažalost, krivaca takoreći višenitii nema ili su jako stari i neupotrebljivi...zamisli, da saborske penzije više nisu veće, nego radničke...jel bi nam onda politika bila bolja?...jer bi u njoj ostali stvarno samo oni. koji to rade iz entuzijazma...
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 16:09 | opcije
...ajde idi vega u miru, trebalo bi napraviti krimić o našem Saboru, iako, nekii put ga i pogledam...ali obično nema raspleta i ne saznamo, tko su bad gayz
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 16:12 | opcije
Odoh i ja nešto prigristi...doručak...al baš nema što u fridgu, nemam kruha...ali imam neki Panettone, trebalo bi ga jesti s mlijekom...ali nemam niti mlijeka...moram ici u kupnju hrane
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 16:17 | opcije
za svaki slučaj kupi koju kilu brašna i germu..za svaki slučaj..ak 1. ne dobiješ penziju..jeftinije je zamesiti i speći domaći kruh..od kruha u dućkasu..
i kaj je interesantno..jestiv je do 7 dana..:)
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 17:16 | opcije
Ane, pekla sam ja kruh, kaj mislis,pa ja sam majstor od kruha...i baš se ne drži dobro, kupovni se manje suši...kao da ja nisam živjela do sada...na svu srecu, ne živim ja od te penzije...tako je ispalo, na moju sreću, za sada
Autor: juicy-mama | 22.01.2012. u 17:36 | opcije
dio vode zamijeni sirutkom..ili ak pečeš mliječni..s jogurtom..:)
Autor: ANERAK | 22.01.2012. u 19:45 | opcije