Bila je 1996. u Hong Kongu...plastični beskućnik
...ošamućena od promjene kontinenta, kulture, opijena nepoznatim mirisima i smradovima, ipak nisam mogla doći k sebi, kada sam vidjela jednog beskućnika (među tisućama).
Bio je prekriven SAMO plastičnim vrećicama. Odjeća - plastične vrećice, šta ja znam koliko, jedva mu se vidjela glava...vozio je kolica iz samoposluživanja, krcata - plastičnim vrećicama.
Sva sreća, klima je tamo blaga, i vjerovatno nemaju problem smrzavanja, kao naši beskućnici.
Ne znam situaciju u Hrvatskoj, ali valjda postoje službe, koje se bave i tim problemom, jer to je sramota i nije moja dužnost hraniti beskućnike.
To je prebacivanje, nečje odgovornosti na mene.
Ja kao građanka, mogu dati svoj doprinos u novcu i robi, ali su službe te, koje to moraju riješti.
Zato što su nesposobni i ne rade svoj posao, ti jadni ljudi ispaštaju.
I nek se ne izvlače. I fuck onima, koji ovdje i drugdje napadaju krive ljude (i sad prijavite)!
31.01.2012. u 20:06 | Editirano: 08.02.2012. u 18:12 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Baš sam se razbjesnila.
Od kud nekom pravo prozivati ljude, jesu li ugostili beskućnika ili nisu.
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:08 | opcije
đusi, zar ja naše komentiranje nestalo, jer je netko prijavio taj blog?
Autor: moluska | 31.01.2012. u 20:09 | opcije
Ne, ja mislim da ga je Korizma sama pobrisala, jer joj se ne da zaj.ebavati.
A meni se da.
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:10 | opcije
Zato što ne ugošćavam beskućnike, ne znači da ne suosjećam s njima.
I uvijek ću dati novac....ali ne prosjacima na cesti, nego službama, koje će se morati pobrinuti za te ljude.
Ne tiče me se kako. Ja nisam stručnjak.
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:14 | opcije
Toliko o diskusiji o beskućnicima.
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:16 | opcije
apsolutno se slažem sa tobom da je to stvar sustava i organizacije a ne idividualna "odgovornost".
druga je stvar, zbog čega netko na taj način živi.
netko svojevoljno - mislim da je kod nas vrlo malo takovih
drugi jer nemaju više ništa a živi u grob ne mogu.
oni koji žive svojevoljno, vrlo su dobro organizirani - barem u nekim zemljama - i funkcioniraju u uvjetima koji su za naše pojmove jednostavno nemogući.
ovi drugi, nažalost, niti imaju snage, niti znaju kako preživjeti velike zime (a usudim se i reći, makar to sada zvuči jako blesavo) i enormne vrućine
Autor: moluska | 31.01.2012. u 20:19 | opcije
Ne vjerujem, da se baš netko svojevoljno odluči, postajem beskućnik i to mi je stil života.
Mislim da se tu dogadjaju mnoge druge tragedije, kao gubitak posla, pa time i mjesta stanovanja, pa gubitak porodice, smrti člana obitelji, teske depresije i svašta drugo, što ne možemo niti pojmiti, pa tako niti razumjeti u ovim našim 'normalnim okolnostima'.
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:23 | opcije
...da, a tek ovisnici...oni možda čak i imaju obitelj i kuću, ali su ih se članovi obitelji odrekli, jer se ne može živjeti s ovisnikom...i tako su završili na cesti...s tim, da takvi propadaju najbrže i najkraće traju u teškim uslovima
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:27 | opcije
Znam da je nemoguće u potpunosti riješiti problem beskućnika, ali više prihvatilišta, javnih kuhinja, liječnika i svega, što mi sada ne pada na pamet i njihov položaj bi se svakako ublažio...naročito u ovim teškim vremenima
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:29 | opcije
mislim da određena struktura tinejđera, vidi u "beskućništvu" svoju samostalnost. zapravo znam sigurno da postoje takova razmišljanja i znam takove situacije.
kada to urade, nažalost nisu svjesni svih posljedica, i veliki broj njih završi nažalost tragično.
Autor: moluska | 31.01.2012. u 20:29 | opcije
đusi,ima ih svakakvih...prijatelj mi je kronični pijanac i njegova je odluka da živi takav život...roditelji imaju veliku kuću i samo njega...al on se ne želi brinuti za sebe a kamoli za njih,jednog dana...već su ga našli smrznutog,pretprošli božić,jedva mu noge spasili...ali on je izdržao dva mjeseca kod kuće i onda nestao..spava pod mostovima a po zimi potraži ubožnicu .ne žele ga više niti u jankomiru primiti,koliko je već puta tamo bio.
al to je samo njegova odluka.
Autor: pelpetum-mobile | 31.01.2012. u 20:32 | opcije
Vjerovatno i postoje službe koje se brinu za te ljude, ne znam, jer ne živim tamo...i hvala tim svim volonterima, kojih sigurno ima...ali, treba više
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:33 | opcije
o, fuck..juicy, znaš li da laprdaš?
Autor: zvjezdicica | 31.01.2012. u 20:33 | opcije
da.j mama.Neda mi se...Ono je bilo moje spontano reagiranje vise za sebe
Isto mislim kao i vi.Sve organizacije a posebno crkvene bilo koje denominacije-sve se hvale da pomazu-su odgovorne najvise!Svaki onaj pojedinac koji nosi titulu,predsjednik,biskup,vodja
.Cuju li ti ljudi ove vijesti.Traze li -to im je duznost-rijesenja...mslim da ne,jer nije to neostvarivo,ne radi se o velikoj brojci ljudi.To je manjina i sigurna sam da ima sredstava i da ni jedan beskucnik nebi smio umrijeti od zime!
Sad sam i ja bijesna kad samo mislim o tome
Jbt. stvarno....Izmedju ostaloga svi mi placamo takve da se griju u svojim toplim stanovima i sto se mene tice i da je papa ili sveti otac ili protestant ma tko god i da je moj otac rekla bi mu:.Gospodine ovi ljudi nesmiju umrijeti od zime
Mi mozemo nesto kao pojedninci to je sigurno al i njima reci neka odrade svoj posao za koji su placeni.Sto god vjerovali.U koju god crkvu isli i ma kako da se zvali i kojem bogu molili ili ne molili.Politicari su posebno su odgovorni!!
Pozzzzzzzzzz
Autor: Korizma | 31.01.2012. u 20:34 | opcije
i znaš, valjda kao i ja, da od svake tvoje kune, dolara, nema veze, neće ni desetina završiti tamo gdje bi ti to željela?
Autor: zvjezdicica | 31.01.2012. u 20:34 | opcije
sada vidim da si još komentirala.
jasno da su prihvatilišta osnova svega toga, javne kuhinje i briga za one koji još nisu "svjesni" u kakovoj su očajnoj situaciji.
razvoženje hrane kombijima, traženje sakrivenih, sve se to radi u nekim zemljama.
možda se i kod nas jednoga dana povede više brige o njima, jer sa današnjeg stajališta oni su samo teret društvu.
često prolaim pokraj jednog mjesta gdje se dijeli roba, i hrana. puno ljudi stoji u redu i čeka. strpljivo. poneko zatraži neki novac. nisam prije davala jer sam mislila: zapit će to.
ali, zar je moje da određujem što će netko napraviti sa onim što mu ja dam. nije. i zato sada ne mislim više o tome, već puštam toj potrebi svakoga da uradi sa time što misli da je za njega najbolje.
Autor: moluska | 31.01.2012. u 20:35 | opcije
Kužim ja za tog pijanog čovjeka, ali ta odluka je vjerovatno uzrokovana alkoholom, tj. štetom koju alkohol čini mozgu, pa je time i takav 'izbor' upitan, jer ti ljudi nisu sposobni donositi razumne odluke...roditeljima je teško
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:36 | opcije
bože me oslobodi milostinje, naročito one koja dolazi s jezikovom juhom.
Autor: zvjezdicica | 31.01.2012. u 20:39 | opcije
Znam zvjezdičice da laprdam (za tebe) i znam tvoje mišljenje o meni...mislila sam da si se korigirala, ali vidim da si ostala ista...otvori svoj blog, pa sipaj otrov...koji si uopće argument ovdje navela, da mi je znati
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:40 | opcije
dobro. stavit ću svoj.
Autor: zvjezdicica | 31.01.2012. u 20:40 | opcije
sirotinjo i bogu si teška
Autor: dojdimividimeuzmime | 31.01.2012. u 20:41 | opcije
je,mozak im je stradao...ali on se liječio i uzimao tablete.pruženo mu je sve što se pružiti može...i podrška roditelja i prijatelja,svih...nakon 10 puta,konačno se diže ruke od njega...jer je parazit koji iskorištava sve oko sebe.
jer je to lakše nego raditi.stotine tisuća ljudi su bez posla aon ga je imao skoro kad je htio.i odbacivao od sebe.i posao i ljude.
ne kažem da su svi takvi.imaju ljudi teške sudbine koje su ih dovele do toga.ali se bore na neki način.ali neki to jednostavno ne žele.
Autor: pelpetum-mobile | 31.01.2012. u 20:42 | opcije
Ne opravdavam ja tog pijanca, i znam da su roditelji sve poduzeli i ja bih za svoje dijete, ali čovjek se umori...i nakon određenog broja pokušaja, digneš ruke...jer ako netko ne želi pomoć, ne možeš mu je nametnuti...jasno mi je...što želim reći je, da se i tu vjerovatno radi o nekom poremećaju...
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:46 | opcije
...a bolje i milostinja s jezikovom juhom, nego bez jezikove juhe i bez milostinje
Autor: juicy-mama | 31.01.2012. u 20:48 | opcije
...i opet...provokacije!!!
Vi gospodo,gospodje,mozete li pisati o nekoj temi a da ne doticete neciju osobnost ovdje???
Dajmo prijedloge.Raspravljajmo konstruktivno.Razmisljajmo dali mi kao pojedinci mozemo utjecati i kako
1 da novci koje dajemo idu tamo gdje smo ih namijenili
2 da kada pisemo o beskucnicima,razmotrimo sto mi kao pojedinci mozemo uciniti da ni jedan ne umre od zime.Kod nas se ne umire od gladi.Ja sada mislim na aktualno i sto tek najavljuu,na hladnocu do i preko -20
Ostavimo osobne obracune Drzimo se teme.Zar je to tako tesko??????????
Autor: Korizma | 31.01.2012. u 20:50 | opcije
nazalost u pravu si pelpetum-mobile,ima i takvis slucajeva
.Ali mislim da se tu krije opasnost da se zbog takvih zanemare oni drugi koji nisu takvi,nego su iz nekih drugih razloga upali u nevolju...
Autor: Korizma | 31.01.2012. u 20:53 | opcije