kemija nasa svagdasnja

Laganini

"Nista ne ide na silu" - kaze mudrost.

U stvari, kada malo bolje pogledamao, ama bas sve ide na silu. Vozila po ulici imaju motore koji koriste mehaniku da bi koristili proizvedenu silu u motorima da ih pokrece. Nasi misici proizvode silu i zajedno sa anatomijom naseg tijela nam omogucuje kretanje i rad.Sijaset drugih stvari u nasoj okolici opovrgava tu mudrost.

Da li to vrijedi samo za fizicko i materijalno?

Sto je sa duhovnoscu ili psihologijom?

Osobno, ukoliko me netko forsira na neko misljenje ili neku radnju, osjecam stanovitu kolicinu odbijanja, proporcionalno snazi i kolicini forsiranja. "Sila reakcije je jednaka sili akcije" - da izvrnem Newtonov zakon. No, da li stvarno fizike ima u psihologiji :)??

Stavimo to na ovaj portal. Stavimo imaginarne zive ljude u neke imaginarne situacije.

primjerom... zeni se svidja muskarac. Ona ce poceti raznim akcijama pokusati doprijeti do njega. Ukoliko je mudra - slusati ce ga (citati), podrzavati ce njegovo razmisljanje, imati ce strpljenja, polako ce ga namamiti. Fizika?...ne vidim ja tu fiziku :)..osim tipkanja :)

drugim primjerom: muskarcu se svidja zena. On ce poceti sa nekom pricom, kasnije ce joj pridavati paznju sa otvaranjem svojeg svijeta, njezinu ce paznju nagradjivati nekim suptilnim (ili manje suptilnim) salama, poklonima u vidu pohvala za njeno razmisljanje, djelovanje. Fizika?... opet je nema.(tipkanja ima jos vise)

Ali, ukoliko pokusate nesto silom, dobijete fiziku :))

Nadalje...uzmimo oba primejra odozgo, pa ih stavimo u polozaj imaginarnog sastanka. Proucavanje, vizualna kounikacija pokretima, gestama, grimasama..hajde..ima nesto fizike. Lom i frenkvencija svijetlost, sila teza, lom i jacina zvuka...da se tu nabrojati stosta. Atmosferski uvjeti, tlak zraka, kolicina kisika u prostoriji, buka ili mir, muzika ...uff..ima toga.

Nismo uopce pomislil na kemiju :)

Kemija je bitna stavka. Na primjer...mirisi. No, nije kemija koju ovdje spominjem samo ta vrsta kemije. Spominjem onu vrstu kemije koja se desava u nama, nasim mozgovima. Onu vrstu kemija koja uzrokuje fiziku stvari koja se desava nakon sto ta kemija proradi. Onu vrstu kemije koja se pokrece kad nam lom svjetlosti pred nama uzrokuje fiziku lupanja srca i kemiju u kojoj nam se sve pretvara u ruzicasto pred ocima. Kada nam frekvencija zvuka ambijenta napravi fine jasle da bi se kemija osobe ispred nas ugnjezdila u nasu osobu. One mirise (ili suprotno od njih) koji nam se zapecate ili nas otpecate, pa nasa kemija hormona pocne divljati radeci nam kasu od mozga.

Ehh..ta kemija. Psihologija je kemija. Kemija naseg mozga i nase percepcije. Fizika je alat toj kemiji....a mi..smo zrtve?? Ili ipak gospodari???

Eh to ovisi o nama..ili o situaciji... ili opet o sili??

Ne znam koliko sam vam dobro prenio misli, ali se tu ima sto razmisljati :)


23.02.2012. u 17:42   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

a sto je prvo bilo fizika ili kemija?
kokos ili jaje?
pitanje je sad...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 17:46   |   opcije


prečesto se zaboravlja je da je ponekad više manje, mislim na komunikaciju, da ne bi bilo zabune ;)

Autor: meija   |   23.02.2012. u 17:49   |   opcije


Najprije je bio veliki prasak... jajeta..a kokos ga je snijela..

a od kuda kokos??..

to je vec kemija :))

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 17:50   |   opcije


dan i tebi Irena,...kod kemije si bez rijeci, neki, a neki pricaju bez prestanka...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 17:51   |   opcije


mejla... slazem se..apsolutno :))

Svega po malo..dobra juha, bilo cega previse, vec ne valja.

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 17:51   |   opcije


to ti je sve magia...
s praskom ili bez...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 17:51   |   opcije


naša želja, energija, misli..naše nešto je sila..kojom djelujemo..
na akciju očekujemo reakciju...e tu onda već nastupa ono..na silu ne ide.. ako ide , ide, ako ne -ne. nema druge.. vršeći pritisak na nekoga..zvanjem, pisanjem, provjerom, zadiranjem u sve i svašta oduzimamo slobodu nekome..tada nastaje odbijanje.. ako tu reakciju ne razumijemo onda treba upotrijebiti pravu silu. lupit se po glavi 5-6 puta... :))

Autor: Oci-Boje-Duge   |   23.02.2012. u 17:52   |   opcije


heh.. i magija je kemija..kad uzmes iz perspektive da kvantni pomak mozes izvesti kemijom svog mozga :)

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 17:53   |   opcije


Kiki...izgubila nit...daj ne mogu se sjetit rijeci, pomagaj
u samoobrani sve dozvoljeno...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 17:53   |   opcije


pimpi, treba znati stati i na vrijeme, kaj ne? to ti je ko kad stisneš gas na snijegu, pa se samo više ukopaš...eto ti sile koja vrijedi frišku figu :P

Autor: meija   |   23.02.2012. u 17:55   |   opcije


eda da okica.. to je taj newtonov zakon u kemiji veza i vezica :))

Primjenjeni Newtonov zakon :)

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 17:56   |   opcije


e da je i nevidljiva ruka jos...
e da ovi u CERN_u imaju malo vise samopouzdanja...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 17:57   |   opcije


meija... pa ne zastupam nikakvu silu u ovom tekstu..kemiju..

doduse, kemijom se proizvodi sila bez problema..toga smo svjesni..

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 17:57   |   opcije


peem... ne moš zaobić fiziku.. kao ni kemiju..al to je priroda . svi zakoni vrijede. :))

Autor: Oci-Boje-Duge   |   23.02.2012. u 18:00   |   opcije


kemija u virtuali, pimpi?

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:00   |   opcije


ne bi bilo virtuale bez kemije...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:02   |   opcije


nema kemije...ima samo naše projekcije poželjnih kemijskih spajanja

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:04   |   opcije


irena...
u CERNu rekli drukcije...istina, predomislili se...sreca da ima jos ljudi koji u nevidljivo vjeruju, pa makar i u virtuali, da vazna je projekcija...u nama samima

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:05   |   opcije


Goga, možeš li nevidljivo dodirnuti, opipati, osjetiti...pomirišati?
ja ne

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:08   |   opcije


ja mogu
osjetiti i zvuk i boje i mirise, i proslo, buduce me malo strah da ne pokvarim projekciju
i ne mjenjam
to se zovu osjecaji...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:09   |   opcije


ne bu išlo Gogić
to kaj osjećaš su sjećanja na nekaj nekad proživljeno...a svaki novi trenutak je unikatan, može biti u nekom dijelu podudaran, ali kao cjelina je ipak drugačiji...jer i mi smo upravo takvi

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:11   |   opcije


pa svako od nas trazi uvijek isti osjecaj
u cemu je razlika, ne razumijem?
ti svaki put drugi?

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:14   |   opcije


je, tražimo osjećaj, ali ne nužno u istom pakiranju

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:15   |   opcije


ma da nisi ti taj Avatar :)
ljudi su od osjecaja napravljeni...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:15   |   opcije


jesu...i od štošta drugog, osim od osjećaja :)

(nas dvije možda govorimo o istom, ali drugim riječima, pa se ne kužimo)

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:17   |   opcije


nastavak možda nekom drugom prilikom....mah-mah :)

Autor: meija   |   23.02.2012. u 18:18   |   opcije


naravno..kemija i fizika i sve sile koje su nam poznate dijeluju na nase dozivljavanje i interakciju sa svijetom. Drago mi je da ste se dotakli teme projekcije i kvantnog pomaka.. Iako je jos teorija i nije potvrdjena, no zanimljivi su eksperimenti sa tom teorijom. Necu ulaziti dublje u to, jer nisam, jos uvijek, sam dobio iste rezultate...iskreno..skroz sam optimistican u tome i neke stvari..ali stvarno funkcioniraju :)))

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:19   |   opcije


zato sam i napisala da je to projekcija prema unutra...
pakiranje nije vazno, al kemija je...i fizika
i osjecaji...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:19   |   opcije


a ponekad te i nesto nepoznato, bezosjecajno vuce...nevidljiva ruka mozda, ne znam
a sasvim sigurno znas da ides prema tome s namjerom da nikad ne stignes...

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:21   |   opcije


krystal..mislis.. svima nam je jednaka projekcija ili?

Mislim da ne moze biti jednaka, jer svatko od nas ima interakciju sa svijetoom na svoj, poseban, nacin. U slucaju da bih nekom tehnikom, znanjem ili cudom uspio vidjeti tvoje misli, vjerojatno ne bih razabrao nista. Dok, opet, ukoliko ih ti saljes prema meni nekim ..ajmo to nazvati, kriptiranim paketom, ja ih mogu, po teoriji, sasvim razumjeti..kao da su moje. Velim, samo sam naceo cijeli taj svijet i ne znam puno o tome, nagadjam vecinu stvari. Tako da me nemojte uzeti skroz za ozbiljno :)

Ovi moje retci su produkt razmisljanja o istom..o nekim specificnim temama, ali koje, opet, nisu preteske da se o njima ne bi moglo javno raspravljati, bez obzira na upucenost svakog od nas koji raspravljamo :)

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:25   |   opcije


zar to nije i stvar energije koju nosimo u sebi... + -...jing & jang.. i naših stavova .. razmišljanja.. doživljanja jedne te iste stvari na različit način... i dobro je da je tako.. inače bi bili klonovi..

Autor: Oci-Boje-Duge   |   23.02.2012. u 18:31   |   opcije


u pravu si, ne nemamo svi iste projekcije ni osjecaje...
ali o istoj temi bez osjecaja mozes raspravljat i vrtit se ukrug, s pozitivnim osjecajima mozes imati i razlicita misljenja i otud izade nesto novo, s negativnim osjecajima svakako ces imati vise problema ali i iz toga uvijek ide nesto novo...
zato kazem da su osjecaji bit svega pokazivali ih mi ili ne...
druga strana ce ionako sve preradit sa svojim osjecajima...i evo opet nesto novo
ajme, pjesnistvo me ulovilo...nije dugo

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:32   |   opcije


previse osjecaja trosi energiju...i pozitivnih i losih osjecaja
pravu mjeru nac, najteze je...opet ovisi o vlastitoj projekciji

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:34   |   opcije


je okica..

i je krystal..

obje ste u pravu i obje ste shvatile :)

Najbitnija stvar je tu ta energija..pozitivna ..naravno!. Gusto tkanje te energije i pomaci u njoh, ma koliko mali bili se osjete i stvaraju te ...nazovimo "vibracije". Zahvaljujuci nekim cimbenicima naseg mozga, mi svojim mislim mozemo akivno djelovati na to tkanje i sami raditi pomake i vibracije. Tocno kako, ne znam.. Navodno ..cak u snovima , koji su u principu paralelna stvarnost, kako vec pisu, sami radimo kvantni pomak, to jest, stvaramo taj mali ..vrlo stvarni, paralelni svemir i stvarno odradjujemo u njemu ono sto sanjamo. Nadalje, svojim zeljama, stvarno onim zeljenim, velikim, stvaramo opet vibraciju koja nam tu zelju ispunjava.

Prenosim pojednostavljeno i necu objasnjavtai..svatko ce to morati sam potraziti i shvatit. Nisam guru i ne znam se tako postaviti :)

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:38   |   opcije


ja bi tebe odmah u CERN...
sad nek ih je jos vise sram :)

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:39   |   opcije


haha.. da je samo zelja bitna..ehh.. pare nas sve kvare..

ne dozvaljavaju im obranu teorije...

daj zamisli..kad bise naslo hrpa umova i pocelo eksperimentirati sa time.. pa mjenjaju stosta na svijetu..

Sad uzmi cijeli svemir... koje bi turbulencije kao takvi izazvali, koga bi prizvali???

Veli moj frend, da to definitivno spada u magiju..bijelu..ali da..zbog toga i ima svoje cuvare :))

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:43   |   opcije


ja sam samo rekla da niju dobro silovati situaciju

Autor: just_jane   |   23.02.2012. u 18:43   |   opcije


Just Jane, Only Jane slazem se sa tobom..

iako..nije ovaj tekst pokrenut tvojom izjavom :)

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:48   |   opcije


ja sam samo rekla da niju dobro silovati situaciju

Autor: just_jane   |   23.02.2012. u 18:49   |   opcije


da, mora imat cuvare definitivno...
sreca da i cuvari imaju svoju projekciju i magiju...
bilo bi dosadno da samo cuvaju ne?

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:52   |   opcije


jedan dobar kurculin ženama zna pomutiti razum, i obrnuto jedna žena zna naivnonevinom dečku pomutiti razum
mozak jednostavno tilta
zato žene uzimajte kurculin forte na vrime

Autor: dojdimividimeuzmime   |   23.02.2012. u 18:52   |   opcije


Da..se nadovezem.. na magiju.. koliko god to zvuci tajanstvarno i odbojno...ima tu nekih..sasvim prakticnih i dobrih stvari..

recimo..pristup..

potrbena je koncetracija, inteligencije...doduse, ne onakva prakticna, snalazljiva sama sebi svrha...koju je nedavno vegavega opisivala na svom blogu, vec inteligencija u prepoznavanju fizikalnih i kemijskih..pa i svih drugih zakona, slijedova i ponavljanja, prema kojima ucimo.

pa onda ..Autogeni trening i disciplina meditacije koja je definitivno potrebna za ulazak u bilo sto sto se tice ove teme..

i na kraju... cistoca...uma, duse... Tu se sada mogu nadovezati na Bibliju..na devu i usicu igle :))

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:52   |   opcije


a ja bih sad cokoladu :)

salim se, salim se...salim se

Autor: krystal   |   23.02.2012. u 18:56   |   opcije


haha..sublimacijska poruka iz reklame "nemoj misliti na torticu" :))

Autor: peempee   |   23.02.2012. u 18:58   |   opcije


Dodaj komentar