Rasplet prepuštam vama.

Zamislite ovakvu situaciju :
Dopisuju se muškarac i žena na pvt Iskrice.
Oboje su slobodni,nisu u braku i imaju približno po 50 godina.
Oboje imaju odraslu djecu koja ne žive s njima i oboje žive
u svojoj kući odnosno svom stanu,kako ko.Jedno je iz recimo
Slavonije drugo iz Istre.
Nakon nekog vremena odluče da se vide,odu na prvu kavu,kako
se to ovde popularno kaže.Bude im lijepo zajedno i nastave se
dopisivati.Slažu se dobro,ponekad on dođe u njen grad,a ponekad
ona u njegov da se vide.Među njima se desi ljubav.Oboje požele
zajednički život,brak,vanbračnu zajednicu,svejedno.

Sada dolazi do problema ili ne?
Jedno od njih bi trebalo napustiti svoju kuću/stan,otići daleko
od svoje djece,uhodanog života,prijatelja i otići živjeti gdje
nikog neznaju osim te osobe koju vole.

18.05.2012. u 10:43   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ako netko nije spreman pomaknut guzicu prema voljenoj osobi, onda to nije ljubav. Ako je ljubav, naprosto će sjest i vidjet što je egzistencijalno praktičnije i tko ka kome treba selit.

Autor: Winetou   |   18.05.2012. u 10:45   |   opcije


Strasan zaplet?
Ljubav kao pobjeduje sve?
Mislim da ne, ne u tim godinama

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 10:47   |   opcije


Poglavico sve je to u redu što ti kažeš,no dali to ide tako
lako kao što se da isčitati iz tvog komentara?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 10:48   |   opcije


ma sve razjebat ostavit karitasu i uvalit se skup u neku komunu na simetrali dužine povučene između njiovih staništa
ili vako nekako al u prenesenom značenju
http://www.youtube.com/watch?v=7391f-WGntA&feature=related

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 10:48   |   opcije


absolutely-me Misliš da za takvih dvoje ne bi bilo
zajedničkog života?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 10:50   |   opcije


Zato sto zivimo trecem dobu, kad je tesko poloviti ostale segmente, novi posao
novo staniste, od ljubavi se ne zivi
Pa ako je jedan od njih svemoguc , onda ce sve klapnuti

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 10:54   |   opcije


lako je kat je jedan svemoguć al na iskrici su svi takvi.

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 10:56   |   opcije


hahahhahaaaaaaaaaaaaa
virtualni svemoguci udomitelji ¨!

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 10:56   |   opcije


Svemoguć = bogat ?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 10:58   |   opcije


Tape, ne ide, jer su ljudi sami sebi napravili emocionalnu lobotomiju, kukavice su, te radije žive ne talasajući svoju komociju nego da budu sretni (razmišljaju kao absolutelyme ovdje). A onda kukaju kako, eto, baš njih nikako da drmne sreća u glavu.

Ako nekog volim, otići ću i na Mars zbog nje. A ako ne bi bila spreman učiniti isto i za mene, onda samo znači da sam s krivom osobom.
Da, toliko je jednostavno.

Autor: Winetou   |   18.05.2012. u 11:00   |   opcije


Rasplet: od dolazi do nje i shvaća da je ona "on" i još k tome vanzemaljac s homoerotskim sklonostima ...
Zadnje što sam čuo je da žive skupa na jednom od mjeseca Khinoor-a i uzgajaju Khinoorske crve, pozantu delikatesu u cijeloj galaksiji ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   18.05.2012. u 11:01   |   opcije


Ne nuzno tape, stabilan financijski mozda
ima samo prebogatih i presiromasnih danas
Svi imamo neku imovinu u tim godinama :))

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:02   |   opcije


Winetou, ja ne kukam uopce, kako ti je to palo na pamet
pa ni ne poznajes me :))

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:04   |   opcije


kaj ovak nije komotnije
ako me doista voli onda će ona doć s marsa do mene

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 11:05   |   opcije


George, dobro si to primjetio, galakticke se podudarnosti najvise isplate !

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:05   |   opcije


Poglavico što će biti s kućom / stanom koji
treba da naslede djeca?
To je samo jedan od problema.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:07   |   opcije


Ako netko nije spreman pomaknut guzicu prema voljenoj osobi, onda to nije ljubav. Ako je ljubav, naprosto će sjest i vidjet što je egzistencijalno praktičnije i tko ka kome treba selit.

Autor: Winetou | 18.05.2012. u 10:45 | opcije

• Prijavi nepoćudni komentar

u potpisu: meija :)

kažeš, imaju odraslu djecu. za pretpostaviti je da ta djeca više ne trebaju priče prije spavanja poslije čokalina. i da imaju svoj život.
posao je taj koji je upitan s preseljenjem.
sve ostalo je stvar dogovora i želja...ali znam da ako se počne vagati tko kaj gubi/dobija, nije baš to to

Autor: meija   |   18.05.2012. u 11:10   |   opcije


Indi, negu to išlo. Da voliš neizmjerno ludo, godine iskustva
ti govore da budeš na oprezu.
A što im ovako fali?
Jedino ako je jedan od njih dovoljno potkovan
lovom, pa si može priuštiti da se seli kak mu paše.
Rijetku su takvi. A što ako neide, pa se jedan mora vratiti.
E, a kamo?
Vratiti se ko pokisla kokoš opet u svoju sredinu ne ide baš.
Starije ljude ipak vodi razum, a ne zaljubljenost tinejđera.

Autor: vrbica   |   18.05.2012. u 11:11   |   opcije


absolutely-me Nisam baš razumio što bi to
svemoguć trebalo značiti ?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:11   |   opcije


tape, problema nema jer Zakon o naslijeđivanju točno određuje na kaj tko ima pravo

Autor: meija   |   18.05.2012. u 11:12   |   opcije


teško je dvije prošlosti spojiti u zajedničku budučnost....oni su se do sada viđali kao ljubavnici a zajednički život je nešto drugo i sa time bi trebali biti oprezniji...u svakom slučaju zaslužuju da si daju barem šansu....

Autor: zg44   |   18.05.2012. u 11:15   |   opcije


Meija slažem se,no ipak nije lako sve to rješiti.
Treba se dosta udaljiti od unučadi,treba rješiti
to s kućom/stanom.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:16   |   opcije


Ako netko nije spreman pomaknut guzicu prema voljenoj osobi, onda to nije ljubav. Ako je ljubav, naprosto će sjest i vidjet što je egzistencijalno praktičnije i tko ka kome treba selit.

Autor: Winetou | 18.05.2012. u 10:45 | opcije

Sad si se pokakil ko grlica.

U današnje doba dobiš posao onako kako se kome sprdne, pa će ili ona ili on napustiti uhodan posao i otići sa 50 godina u neki posve drugi grad tražiti posao, a sitno ostalo do penzije.

Ako i zanemariš činjenicu da povremenim susretima baš ništa ne znaš o onom drugom, da je prilagodljivost ljudi sa 20 posve drugačija od onih sa 50 i da oni koji su zaposleni i situirani u jednom gradu ne mogu samo tako "iz ljubavi" napustiti svoju sigurnost i otići negdje na nesigurno- u smislu svoje financijske i stambene sigurnosti.

O djeci, unucima, prijateljima i slično- nećemo sada.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:16   |   opcije


Vrbica ti već vidiš kraj ljubavi,a njih dvoje su tek zavolili jedno drugo.
S takvim razmmišljanjem ljubav je zaista osuđena na propast.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:18   |   opcije


Ne tape, samo razmišljam realno. Pogni je to istoo dobro rekla. Ljubav ne traje dugo.
Poštovanje i povjerenje se zove ljubav u našiom godinama. Ne možeš reći da strast koja ih sada drži, može trajati vječno.
Mislim da bi se trebali viđati povremeno kao i do sada.
U svakom slučaju idila života jednog od njih se mora srušiti. A da li je ta ljubav dovoljno jaka da radi
nekoga to rušiš, u ovim godinama, sumljam.

Autor: vrbica   |   18.05.2012. u 11:21   |   opcije


Moj susjed Jura prvi put se oženil kad mu je bilo 48 godina. Moja nova susjeda (strina Darinka) je bila jedna od najdivnijih žena koje sam upoznala. Udovica, djeca velika, doselila je k njemu. Kod susjeda je izdržala 10 godina i koferom se vratila na svoje- u svoju kuću u kojoj je sad već bila unučad koji su je malo poznavali kao baku, jer nije mogla stalno putovati k njima. Rano je penzionirana, pa joj zaposlenje nije bio problem.

Problem joj je, što su se njezina djeca preselila u njezino da kuća ne stoji sama, što se doma vratila s koferom, što je opet počinjala život od početka.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:23   |   opcije


ajmeee vrtite se oko nasljedstva a ja to riješijo prvim komentarom
ma sam se petljate da se spetljate

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 11:23   |   opcije


Tape, znaci da je sve otislo k vragu , to sto mi zelimo u zajednockom zivotu
je bajka
A narocito drugi grad, prosla sam tu muku, dva puta cak !

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:23   |   opcije


Pogni, samo se ti i nadalje drži svog egzistencijalističkog grča ako ti tako paše.
Ja ću bit radije gladan uz voljenu osobu nego ljuljat dupe u luksuzu - i sam. Na koncu, da sam to htio, ne bih se nikad razveo i odselio iz Zg.
Ja si emocionalnu lobotomiju nisam dao napraviti, a bogme nikad niti neću.

Autor: Winetou   |   18.05.2012. u 11:24   |   opcije


pognioci Sve što kažeš je u redu,no pitam te misliš
li da je ipak izvodljivo ili da to takvih dvoje trebaju odustati?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:25   |   opcije


Nije problem za one koji ničim nigdje nisu vezani, niti poslovno niti stambeno, niti emocionalno.

Znam dosta žena kojima nije problem što je muškarac daleko. Ionako se moraju djeci iseliti iz stana, burza ili penzija i njoj dobro tamo gdje nađe drugi smještaj.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:25   |   opcije


kat se podvuče crta il crtica čovjek na kraju uvijek ostane sam

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 11:26   |   opcije


moja preporuka:
na iskrici tražite samo osobu koja ništa nema
a ako vi nemate ništa , tražite osobu koja ima
i neće biti razbijanja glave : tipa : šta sad

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:26   |   opcije


Poglavicom, ne pričam o luksuzu, pričam o običnoj životnog ekzistenciji.
Ja živim na zemlji, a ako ti možeš živjeti od ljubavi i čekati ženinu plaću da bi preživjeli jer negdje ne možeš naći posla, svaka čast.

Radim već 30 godina i nebih znala živjeti na nečiji račun, taman to bilo na račun zakonitog supruga- iz ljubavi.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:28   |   opcije


vrbica Ja to nisam ni zamislio kao stras nego ljubav kakvom si je ti opisala.
Međutim ukoliko je neko nekom dobar za povremena viđanja,ali ne i za
zajednički život,jel to onda ljubav?
Sumnjam.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:29   |   opcije


Ne kažem da se nebih premjestila u drugi grad nekome koga volim.
ali ne na nesigurno.
Prije bih u tom gradu našla posao- pa onda dalje.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:30   |   opcije


ja bin siga najbolje zaključijo vako i nečem više ništ izreč ovdi
jebeš naša mišljenja o to dvoje
nek siga sami smisle

Autor: Philippe_de_Mala   |   18.05.2012. u 11:31   |   opcije


A nego što sam drugo ja napisao u prvom komentaru ovdje?

Autor: Winetou   |   18.05.2012. u 11:31   |   opcije


Pognioci, o tome i pricam, nemoguca misija
pa nije ljubav kofer!!

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:31   |   opcije


Sjest, izvagat stanje, odlučiti što je najbolje - i pokrenuti se. Ali se POKRENUTI.

Autor: Winetou   |   18.05.2012. u 11:32   |   opcije


U situaciji u kojoj sam sada NEMA ŠANSE da bih se mogla pokrenuti.
a što ako je tako i kod druge strane??

Reći ćemo da nema ljubavi???

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:33   |   opcije


..ni ja ne bi u Istru išao...meduze, hladno more, nacionalne manjine na svakom koraku...

Autor: maksimirko   |   18.05.2012. u 11:34   |   opcije


pogni ..prestani napadati wina...

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:34   |   opcije


vukodlak :)) oćeš da tebe napadnem :)))
imamo svi 50 godina i idemo prodavati bajke da je ljubav najbitnija, taman da si sirotinja ko crkveni miš.
Dok i onaj drugi ne dobi otkaz, pa dobijete razlog da kukate kako je država u kurcu :))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:35   |   opcije


interesantno je da se to "preseljenje" večinom očekuje od žene. Znači u stvari ona
ostavlja puno toga iza sebe. Ljudi moji, ponavljam
da je uveliko sve povezano s financijama. Da sam ja
tako zaljubljena otišla bih kod "dragog", ali kad bi bila
dovoljno financijski neovisna i kad bih se imala kud "eventualno" vratiti.
Inače bi to za mene bilo mladenačko ludilo.

Autor: vrbica   |   18.05.2012. u 11:39   |   opcije


:))))...prostačiš .k tome ...ajme ...
pogni ..simpa si mi
ali ideš u krajnost...pa ne očekuje se da će žena uzdržavati muža

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:39   |   opcije


ups..svidja mi se vasa rasprava, djeco !!

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:40   |   opcije


Koliko vidim manje više svi spominjete posao
kao prepreku,što bi bilo kada bi jedno od njih
dvoje našlo posao ono drugom,recimo kod
svog rođaka koji ima vlastiti obrt?

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:40   |   opcije


ako ćemo ozbiljno....
preseljenje bi se trebalo očekivati od osobe koja nema djecu...
treba misliti i na njih

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:40   |   opcije


tape, a da ti njima predložiš da se učlane na Iskricu, dok ne odluče kaj će? :)

Autor: meija   |   18.05.2012. u 11:42   |   opcije


Pogni, samo se ti i nadalje drži svog egzistencijalističkog grča ako ti tako paše.
Ja ću bit radije gladan uz voljenu osobu nego ljuljat dupe u luksuzu - i sam. Na koncu, da sam to htio, ne bih se nikad razveo i odselio iz Zg.
Ja si emocionalnu lobotomiju nisam dao napraviti, a bogme nikad niti neću.

Autor: Winetou | 18.05.2012. u 11:24 | opcije

vukodlače, ovo sam komentirala :))

Ja se bum uvijek držala egzistencijalnog grča, što je jedini i ispravni način- da ljubav i opstane. I oni koji su se najviše kleli u ljubav pokleknuli su kod onog osnovnog što su najviše nijekali- egzistencija.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:42   |   opcije


Meija ipak ti još jednom pročitaj blog zapis.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:44   |   opcije


Meija, čini mi se da su oni s iskrice Hm.
Gdje bi se drugdje upoznali.

Autor: vrbica   |   18.05.2012. u 11:44   |   opcije


(meni je svojevremeno jedan iz slavonije koji je bil jako zaljubljen u mene napisal slično: gle, ja sam dugo putoval iz slavonije u rijeku, pa se veza raspala, potrošil sam malo bogatstvo, sad bi bilo red da ti putuješ k meni jer ja više neću putovati ) Doduše, ja sam ga poslala vrit, nisam vidjela neku vezu rijeke i mene :))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 11:46   |   opcije


nisam za ozbiljnu raspravu
ne uzmite mi za zlo :)))
misli mi bludne i lepršave :)

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:48   |   opcije


Izgleda da vi niste shvatili.
Sve je ovo nastalo u mojoj glavi.
Sve se događa na Iskrici.On mogu biti ja ili vinetu,vuklicica itd
Ona može biti vrbica,meija,pognioci itd.
Nemoraju oni biti iz Slavonije i Istre,mogu biti iz Zagorja i Dalmacije.

Autor: tape   |   18.05.2012. u 11:49   |   opcije


tape...mene ne zanima preseljenje u drugi grad
jednom sam razmišljao o tome
al bi se zajebo opasno

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 11:51   |   opcije


evo Tape, pročitala sam još jdenom, ukupno 4 puta :)

jedan ozbiljan odgovor: ako 50-godišnjaci ne znaju kak dalje svakako nek se tu logiraju

:)

nema pravila kako se rješavaju problemi, ako ga uopće i ima. svatko od nas u životu ima svoje prioritete, ono što može promijeniti prilagođavajući se ili ne. bitno da se u dvoje to koliko toliko poklopi. sve ostalo je nevažno

Autor: meija   |   18.05.2012. u 11:56   |   opcije


E onda cete morati cekati peziju, pa se mozete seliti kome hocete
i kamo zelite
A onda vam ni sex nece trebati !! he he

Autor: absolutely-me   |   18.05.2012. u 11:58   |   opcije


abs ..kao da ljuvavi nema u mom rodnom gradu ?
a ni sexa ne fali ...
ne vidim problem

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:00   |   opcije


..rasplet bi bio slijedeći...ona da otkaz u jednoj super velikoj i uspješnoj firmi u Slavoniji te se preseli k njemu a svoju slavonsku naslijeđenu kući iznajmi kinezima..budu oni tako zadovoljni novonastalom sitaucijom i redovitim šetnjama uz more sve dok jednog dana ne svrate u sezoni njezini iz Slavonije i sa sobom donesu šljivu rakiju , kulen ljut i tamburicu što bećarac svira..tu n akon nekog vremena nastane svađa oko toga da li fuži mogu sa čvarcima i da li tartuf staviti u mađaricu kolač a budući se miješala malvazija s rakijetinom udrila krv domaćinu u glavu i on crven onako ko Jakovčić sve ukrca na svoju brodicu i poveze ih na izlet na Brijune..na putu do tamo počelo se bećarit i plesat na brodu a to se ne smije i isti se prevrne i svi se utopiše osim gazde Jakovčića koji onako još crven u licu ipak tužan plivao prema obali..plivao i potiho pjevao : I kamo sada pojti kad nje ni
Kamo sada pojti kada cili svit spi
Kada nanke breki po česti ni
Kako da san sam na toj planeti

Zvizde su pošle u pizdu materinu
Črno nebo vrišće dok pensan na nju
I ča sada, ča sada
Kadi je moj put, kadi je moja nada

Ne, ne, ne, ne moren tako naprid koračati
Ne, ne, ne, moran frmati, moran spati

Autor: maksimirko   |   18.05.2012. u 12:02   |   opcije


Ok bilo mi je drago čuti (pročitati) vaša mišljenja
na jednu ovakvu eventualnu situaciju.
Ja vas sada sviju iskreno pozdravljam do neke
nove priče.Želim vam lijep dan i predstojeći vikend:)))

Autor: tape   |   18.05.2012. u 12:04   |   opcije


ja i bolja polovica imamo familije udaljene 40 km, pa nam se čini da smo stalno na kotačima, stalno se netko nekud tačka. Ne želim niti pomisliti kako bi bilo da su puno dalje.
Ne može se očekivati da on zaboravi svoje, niti da ja zaboravim svoje.
Opet, ako familije novospojenog para ne kontaktiraju, opet nekaj ne štima.

Ipak je blog o ljudima koji imaju odraslu djecu i kreću u nove veze i udaljene gradove. Kako prekinuti vezu s djecom koje si ostavio u mjestu gdje si do sada živio?

Rekla je jedna: nebum ja čuvala njegovu unačad, a moja mene budu jedva poznala.
I ježi ga :))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:05   |   opcije


tape...pozz sa zakašnjenjem
;)
Ako se radi o PRAVOJ ljubavi..i on i ona će napraviti SVE da budu zajedno
..čim se počinju vagati eventualne teškoće (kojih uvjek ima)..a jedno od njih (ili oboje) nije spremno odreći se nečega iz dotadašnje komocije...
tu se ne radi o LJUBAVI

"uguziti" se nekome...ili biti ugužen..NE,hvala ;)

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:15   |   opcije


megilice, kao da slušam svoju jako dragu prijateljicu.
Na moje razmišljanje (koje je vidljivo iz komentara) samo je govorila da ne znam što je ljubav.
Ušla je u brak iz velike ljubavi (obostrane) sa svojom djecom iz prvog braka i njegovom..

Sada, tri godine kasnije- nemoj je niti slučajno pitati što je ljubav :))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:20   |   opcije


ah...to o PRAVOJ ljubavi..
izvučeno iz priče o snjeguljici i sedam patuljaka
pa ljudi se žene i udaju iz prave ljubavi
samo ta prava se često pretvori u krivu

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:20   |   opcije


(zakaj se misli da je manja ljubav tamo gdje ljudi uključe i malo razuma??? )

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:21   |   opcije


ma pogni....poanta je u osobama ...a ne u imenici LJUBAV

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:22   |   opcije


znaš kaj vukodlače, meni se često čini da se ljudi zaljubljuju u ljubav. PRAVA ljubav znači i odgovornosti i brigu. Brigu i o danas i o sutra. Prava ljubav nebi niti tražila preseljenje nekoga, ako bi to preseljenje značilo "na lošije".
Prava ljubav nema veze sa sebičnošću "ja hoću biti pored tebe pod svaku cijenu".

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:25   |   opcije


pogni ...naravno da se slažem sa tobom po ne znam koji puta :))

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:26   |   opcije


pogni...ali možda tvojoj prijateljici PRAVA ljubav nije bila dovoljna
mnogi žele još puno više od toga
..i tada se razočaraju
(a ne kuže da je sve "ono" drugo sporedno)

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:29   |   opcije


megi...bilo bi lijepo od tebe ..objasniti nama koji neznamo što je prava ljubav ,,kako ona izgleda

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:32   |   opcije


i pogni...drago mi e da uvjek da tako realno razmišljaš
ali ne radi se o sebičnosti (kako ti kažeš)... "ja hoću biti pored tebe pod svaku cijenu"
..zar je sebično željeti biti sretan?
(a obično,ako su i djeca tu..i oni su sretni ako su im roditelji sretni)
..a ako nisu...onda su oni sebični

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:33   |   opcije


sad će pogni objasniti ...kako nema sreće ako se nema za režije ...

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:35   |   opcije


megili, nije moglo ono drugo biti sporedno, kad je ona gomilala neplaćene poreze da bi on svojoj djeci mogao kupovati knjige, plaćati alimentaciju i sve ostalo vezano uz to.

Jebi ga, ljubav je pukla na svakodnevnici.

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:35   |   opcije


pogni ..čitam ti misli ..viš.?

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:38   |   opcije


ne znam pogni...ja nekako mislim da bi se ljudi (kad imaju problema..ili pogotovo financijskih poteškoća,trebali još više zbližiti u takvim situacijama)
..pa ne možemo voljeti nekog samo kad je sve divno-krasno

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:39   |   opcije


vukodlače, ne moraš čitati misli meni, to je životna reala.

Da se od ljubavi da živjeti, ja prva nebih jedne minute bila na poslu :)))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 12:40   |   opcije


pogni nastavi ..molim te
na moje komentare se megi ne očituje

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:42   |   opcije


nema ništa ljepšeg nego kad ti (kad imate poteškoća,ili kad si zabrinut)..voljena osoba stavi ruku na rame,stisne te uz sebe i kaže.."ne brini se,smislit ćemo nešto"
..takve geste nemaju cijenu

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:42   |   opcije


vuče...pitao si me što je PRAVA ljubav?
..za sada još ne znam
kada saznam sigurno neću vrludati ovuda
;)
..a znam jedino to da AKO to otkrijem,napravit ću sve,baš SVE,da ju čuvam najviše na svijetu

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:46   |   opcije


megi ...ali ako ne znaš ..kako ju prepoznati ?
mislit ćeš da to nije to ..pa idemo dalje ..ne

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 12:49   |   opcije


o,prepoznati ću itekako
(pogotovo ako i uprkos teškoća budemo zajedno..i samo nam to bude važno;)

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 12:58   |   opcije


zagrljaj i "smislit ćemo nešto" nema cijenu ako znaš da će ON pokušati smislit nešto, ali ima debelu cijenu ako ono "smislit ćemo" znači "smislit ćeš".

Ja priznajem da imam najboljeg na svijetu, on ne kaže "smislit ćemo", nego "ne brini, ja ću.." :))

Autor: pognioci   |   18.05.2012. u 13:00   |   opcije


aha ...kužim ---idem tražiti ženu koja je u poteškoćama :)

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 13:02   |   opcije


slažem se pogni
..bitno je samo da oboje znaju da kod riješavanja teškoća trebaju dati sve od sebe
(odgovornost nije prebacivanje loptice onom drugom)
bitno je da je ima
..i da im nije teška...jer znaju ZAŠTO i čemu sav taj trud

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 13:11   |   opcije


vuče..ironičan nađe ironičnu
;D
..idem
mah-mah

Autor: megilica   |   18.05.2012. u 13:13   |   opcije


da da da .....:)))

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 13:25   |   opcije


megi...život ide dalje ...

Autor: vuklisicaa   |   18.05.2012. u 14:56   |   opcije


Dodaj komentar