pravda

skupe se jesenas tei pijana maloljetnika...
koji se inače ne znaju drugačije zabavljati, sačekaju dečka kog i ne poznaju, napadnu ga, istuku i slome mu čeljust.
dječak završi sa 10 šarafa u čeljusti i mjesec i nešto dana na tekućoj hrani...
danas dizanje optužnice i odmah osuda.. svaki 50 sati dovrovoljnog rada.
jel to pravda?:(

22.05.2012. u 13:31   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nije, nema pravde, samo zakoni!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:33   |   opcije


ko ih je piso, treba mu ruku odrezat
ž

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:35   |   opcije


Bolje išta nego ništa.
U mom slučaju je bilo ništa. Jel to pravda?

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:36   |   opcije


ili slomiti čeljust

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:36   |   opcije


hej cure, vi ste još na Starom zavjetu, oko za oko, krv za krv, a gdje vam je Novi zavjet, kršćansko milosrđe, tko tebe kamenom ti njega kruhom, tko te pljusne po jednom obrazu ti mu ponudi i drugi, ccc nevjernice jedne!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:38   |   opcije


Naš pravni sustam je u kurcu. Ali, to je toliko puta ponavljano i argumentirano, a ništa se nije pomaknulo. Ne znam što drugo reći.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:38   |   opcije


e stari kad je tvoje dijete u pitanju oko za oo je jako lijepa stvar

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:39   |   opcije


šta reći, boo.. da sam razočarana...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:40   |   opcije


Znam. I ja sam razočarana, duboko i nepopravljivo.
Jel mali sad dobro?

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:41   |   opcije


joj, joj, kakva je stvar voljeti svojega prijatelja, trebate voljeti svoga neprijatelja i blagoslivljati ga, lijepo vam piše u Novom zavjetu, a Karamarko kaže da nam crkva treba biti prva u životu, a poslije će nam se sve dodati.

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:43   |   opcije


je i nije radi na moru i boli ga kad je bura

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:43   |   opcije


ivane.. samo se ti šali:))

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:44   |   opcije


lijepo vam citiram jednu od najčitanijih knjiga na svijetu a vi mi velite da se šalim, morati ću vam onda citirati ili Marksa ili Engelsa ili Hitlera, svi su oni puno čitani a malo razumjeni!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:46   |   opcije


Ili kanon e Leka Dukađin, to bi vam baš sjelo u kakovom ste raspoloženju!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:47   |   opcije


Stari naivni, ti si fulo zanimanje, trebo si u popove :D

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:47   |   opcije


surp, to je prestrašno
asociralo me napis jedne iskričanke ovdje koju je u stvarnom životu silovao maloljetni susjed (nisu se upoznali na iskrici da se krivo ne shvati)
on je dobio opomenu
a ona i prijetnju krivične prijave ukoliko javno kaže njegovo ime- kao maloljetnika.

Kad se pravda ne zadovolji na bilo koji način, žrtva se uvjek osjeća žrtvom.
Zar nemate prostora i mogučnosti za žalbu??

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 13:48   |   opcije


boocka, ubio bi me celibat, a muško dlakavo dupe mi se nikada nije sviđalo... tako da nema karijere za mene u popova, šmrc! a tako bi rado leba bez motike...

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:51   |   opcije


fulao sam i spol, da sam žensko svi bi me jebali a ne ovako samo desanka mi jedina vjerna moja!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 13:52   |   opcije


Ja bih im dao po 50 dana u kakvom okorjelom američkom zatvoru da budu nice fresh bitches lokalnim zvijerima.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 13:53   |   opcije


Win, time ne bi popravio učinjeno, a dobio bi još tri potpuno upropaštene ličnosti...

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:57   |   opcije


(ili koliko ih već ima)

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 13:57   |   opcije


pogni, ja sam zanijemila od razočaranja jest da ću ja sad dići tužbu za odštetu, al trebali su dobit KAZNU

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:58   |   opcije


vin, da je mene netko pitao, ja bih samo da da prođu ono što je on,, svu bol, operaciju, šarafe, tekuću hranu i mršavljenje 15 kg za mnjesec dana

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 13:59   |   opcije


Booc, to već jesu potpuno upropaštene ličnosti.
Ono što društvo naziva resocijalizacijom, samo je prisilna obuka kretena da nauče odglumiti nekog normalnog - i ništa više od toga.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 13:59   |   opcije


je booocka, u pravu si
ali ovakve presude daju zeleno svjetlo nasilnicima
red možeš uvesti samo primjerenim kaznama za prijestupnike.

S druge strane, ako može iz čista mira mlatiti nekog tko mu nije ništa kriv, što se kod takvog još može upropastiti??

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:00   |   opcije


U pravu si, Win. Surp, mislim da maloljetnici ne mogu ni biti drugačije kažnjeni :((

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:00   |   opcije


Ali što napraviti? Što je tu pravda?

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:02   |   opcije


nekada su za maloljetnike odgovarali roditelji, zar to više ne važi?

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:02   |   opcije


Kaže surp da su se roditelji smijuljili u sudnici. Nije li to temelj od čega sve krene?
Treba i njih kaznit, po meni

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:03   |   opcije


dolazili su na sud nasmijani i oni i roditelji,, ja nisam izdržala, izvadila fotke iz torba i pitala i njih i starce jel im to i dalje smješno....ma uzalud

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:03   |   opcije


To su današnja ljudska prava, sud i policija im ne može ništa.Odrastao sam na zagrebačkoj trešnjevci i mi smo bili teški mangupi zadnja generacija onih zagrebačkih kvartovskih bandi ovi današnji su ništ koristi.Ali mi nismo imali današnja prava nas je murija tukla ko stoku bili krivi ili ne,koga su u Nehajsku odveli taj je majci mjesec dana pišo krv.

Autor: zg44   |   22.05.2012. u 14:03   |   opcije


Kazni im roditelje. Roditelji su odgovorni za postupke djece- maloljetnika.
Da tatice odsjede koju godinu - ne bi učili sinove da mlate okolo.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:03   |   opcije


njih ću kazniti po džepu, al nije mi to dovoljna sadisfakcija:(

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:04   |   opcije


Pogni, slažem se!

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:05   |   opcije


Starce u ćuzu, a klince na prisilni rad. Pa da vidimo.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:05   |   opcije


Surp, žali se na presudu.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:05   |   opcije


eto, sada vidite kako je lako doći do nacionasocijalističkog osviještenja, batina, batina nam treba, onda smo svi kuco i dobri, gdje je Goli otok, što se čeka, hočete da ja dođem tamo? jel!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:06   |   opcije


ne mogu se žalit jer je državno odvjetništvo zadovoljno presudom.

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:08   |   opcije


Ma super! Baš me zanima da li bi bili zadovoljni presudom da je njihovo dijete pretučeno.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:08   |   opcije


surp, tužba ustavnom sudu, pa sudu pravde u Strasbourghu, a poslije svega pištolj u ruke i ožeži!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:09   |   opcije


surp, reči ću ti nešto, nemoj shvatiti kao pametovanje.
Najviše sam postigla, kad bih tako lupala u zid kad sam se napravila bedasta baba, uzela komad papira i napisala onako, što ja znam reči: zdravo seljački.
Pokušaj žalbi priložiti žalbu tebe kao roditelja.
Kako svojoj djeci objasniti da udarati nekog nije prekršaj, ako oni koji udaraju druge nisu kažnjeni.
I nadrobi. Onako kako se osjećaš.
Imaš pravo na svoju žalbu.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:09   |   opcije


vjerojatno ne bi...kao što nisam ni ja

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:09   |   opcije


strasno draga! plakala sam kad sam cula za to i jer znam da je to bio tvoj sin! ja bih puknula na pola il ne znam sto bih da se mom andjelu tako nesto dogodi!

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 14:10   |   opcije


Stara je istina da su pravda i pravo dvije vrlo različite stvari.
Po pitanju kažnjavanja zločina, izuzetno sam radikalan. Smrtna kazna - da. Princip oko za oko, zub za zub - da, i to trostrukom mjerom.
Pa ću te onda pitat hoćeš li radit svinjarije jer te baš briga.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:11   |   opcije


strasno da se bilo kome dogodi,al kazne su premale i jadne! ti likovi ce to ponoviti

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 14:11   |   opcije


znaš onu našu narodnu, nisam siguran kojeg od naših naroda: tko se nije osvetio nije se ni posvetio, a navodno smo najstariji kršćani na svijetu!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:11   |   opcije


A meni da netko napadne dijete, smjestio bih ga trajno u invalidsku stolicu bez ikakvog suda i tužakanja. I bez imalo razmišljanja o posljedicama za mene.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:12   |   opcije


eto ti ga na, divljak, indijanac! :))

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:14   |   opcije


Stari, za sve negdje postoje granice. Mogao bih oprostiti onome tko napadne mene, ali tko mi dira nekog voljenog... nema ga više.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:15   |   opcije


a skalpiranje? gdje je skalpiranje?

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:15   |   opcije


Sranje je kad je onaj drugi jači od tebe! kaj je je!

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 14:17   |   opcije


i mojem sinu se dogodilo da su ga saskočili. On izgleda onako- pitomo, takvi su im valjda meta.
Naletili su na krivog.
Trenira od svoje 4-te godine.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:19   |   opcije


mil, ja sam bila tamo mjesto sinom jer on nije mogao doći i svima sam rekla to se, i ostala nasamo i sa sutkinjom, al takav je zakon slušaju centar za soc rad...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:19   |   opcije


čitam zapis --
šta bi klincima trebalo napraviti ?
kazna zatvora ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:21   |   opcije


Ovih dana mi se od socijalne diže kosa na glavi, čim ih netko spomene..

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:22   |   opcije


tko tu koga,preživjela sam....

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:22   |   opcije


Nema jačeg od bijesa.
Bio je samnom u gardi lik još manji od mene, metar i žilet, zbilja. Trebao si ga vidjet kad mu je puko film, al zbilja puko. U biti mu je samo pomoglo što nije izgledao zastrašujuće.
Nah, pustimo to.

Btw, spomenuše se roditelji - slažem se. Trebalo bi prebit boga i u toj gamadi i u njihovim starcima. Nisu ti klinci postali smeće sami od sebe.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:22   |   opcije


a on se sklonio odavde... da lakše prebrodi

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:23   |   opcije


ejjj...ne idite od teme

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:24   |   opcije


mene zanima ..kakvu bi vi kaznu klincima dali

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:24   |   opcije


bijes koji sam ja danas osjećala pred sudnicom, nikad nisam osjetila u životu.....
izadila sam fotke i pšokazala im svima da vide.. al slaba je to vajda

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:24   |   opcije


Starce u zatvor. Klince na prisilni radi, vuče.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:24   |   opcije


ne vuče, njih treba još nagraditi.

Ako su znali donjeti odluku da nekog fizički ozlijede, onda trebaju snositi i sve posjedice te svoje odluke.
U protivnom- nikad ljudi od njih.
Teške fizičke ozljede su zatvor- taman maloljetnički.
Ili im idemo dozvliti da mlate i dalje.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:25   |   opcije


ja bih ima slomila čeljust, i samo da prožive što je on proživio...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:25   |   opcije


razumijem ogorčenost ...ali budimo realni ....
klinci nisu svjesni posljedica

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:26   |   opcije


očito im dajemo zeleno svjetlo

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:27   |   opcije


MOLIM vuče??
Svjesni su posljedica i sa 3 godine kad šarmiraju da se izvuku od kazne da ne gledaju crtiće, kamo li da nisu sa 15, 16 ili 17.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:28   |   opcije


kao klinac ..vozio sam motor ...
petkom ili subotom sam znao zaružiti
naroljati se ko deva
sjeo na motor onako pijan i vozio doma
danas bih svakog takvog klinca dobro išamarao
ali tada ...nisam bio svjestan da sam mogao završiti u kolicima

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:28   |   opcije


pogni danas se neću nikako složiti sa tobom

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:29   |   opcije


budimo realni, moj sin nikad neće moć normalno jest, rupe u čeljusti ostaju....
a kako on nije nikad nikog napao iz čista mira... i ne daj bože da je, meni sigurno ne bi bilo smješno

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:29   |   opcije


Vuk, nije stvar u kazni tim klincima - oni su samo indikacija mentalnog stanja društva.
Pogledaj malo TV reklame.
Koje su promovirane mentalne vrijednosti?
Žuja, seks i nogomet.
Društvo koje promovira natjecanje u tome tko može više popit, tko može više jebat i tko može glasnije urlat - jednostavno nije zainteresirano djelovati na delikvenciju. I baš kao u toj sudnici, svi okreću glavu na drugu stranu.

I kad veliš nešto protiv toga, nazovu te mizantropom samo zato što ti se bljuje na retardiranost mase.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:30   |   opcije


supri...razumijem ...
ali ..reci kakvu bi kaznu ti klinci trebali dobati ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:30   |   opcije


Vuče, pričaš gluposti. Ako klinci nisu svjesni posljedica, onda se zapitaj kakvi su ih to roditelji odgojili i čemu su ih učili!

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:30   |   opcije


ma nemoj, nisi bio svjestan
a koliko su te starci pilili..

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:31   |   opcije


I da, slažem se da nisu svjesni posljedica - jer posljedica ni NEMA!! Evo ti te presude! Koja je poruka koju su time dobili?!? Da im svi mogu lagano popušit, a oni mogu radit što god žele!

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:32   |   opcije


pogni ..u tome je poanta ....
danas to znam ...jer sam odrastao u glavi
onda to nisam bio

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:32   |   opcije


Vuče, a što bi ti napravio da su tvoje dijete tako prebili?
Odmahnuo bi glavom i rekao, ma sve je ok, nisu znali što čine?!

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:32   |   opcije


boo...jooooj ...
ne kažem da je to normalno ....
ne znam kaj bih napravio

možda se bojim toga kaj bih napravio

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:33   |   opcije


dajte prijedlog kazne ..molim vas

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:34   |   opcije


oko za oko.. isto što se njemu desilo, i on je tek bio prošao 18, klinjo

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:35   |   opcije


Objesiti.
Za pouku svim sljedećima.
Mrtav sam ozbiljan.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:36   |   opcije


vuče, moj ima sada 27 godina.
Znam koliko smo vodili borbi o vožnji, motorima, srećom pa nismo o tučnjavi, jer treniranje borilačkih vještina sa sobom nosi i stabilan pristup nasilju.

Gle, ima me stvarno metar i pol, dijete nikad nisam udarila, ali se neke životne kategorije i vrijednosti moraju naučiti u kući.
Nema vožnje prije vozačke i točka.
Nema alkohola da se napiješ ko svinja kad ste vani, ako ti se pije, skupi društvo doma nalijte se i vozim te na ispumpavanje.

ako sam ja ko baba od metar i pol mogla biti autoritet, naj me jebat da to očevi ne mogu biti.

NE PRIZNAM kućni neodgoj.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:36   |   opcije


i ja sam ozbiljna, sasvim...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:37   |   opcije


Surpi, tako je. Vratiti im istom mjerom, pa da vlastitoj koži iskuse što su napravili.
I da vidimo da li bi to učinili opet.
Winetu, vješanje je ipak preradikalno.

Autor: boooocka   |   22.05.2012. u 14:37   |   opcije


nah, isključujem se iz teme, ne osjećam se dobro kad mi dark side počne upravljati tipkanjem.

Autor: Winetou   |   22.05.2012. u 14:38   |   opcije


pitanje...surp, bi li mogla stati pred tog klinca i hladne glave mu razbiti vilicu?
(ne u bijesu, obrani ili samoobrani, već onako, racionalno, čisto u pedagoške svrhe)

win, bi li mogao svojeručno staviti omču oko vrata nekom djetetu i izmaknuti stolac ispod njega?
(npr. kao opomenu ostalima)

Autor: zlatkica_   |   22.05.2012. u 14:42   |   opcije


Poglavica piše slično, kako kaže moj sin.
On kaže da bi trebalo reči danas: što je bilo, bilo je, od sutra: za pedofiliju smrtna, za ovo doživotna..za ono.. i kad bi prema prvih pet tako postupili- nema više ni pedofila, ni silovatelja, ni zlostavljača..

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:43   |   opcije


iskreno vuče, kako sam se osjećala, da nisam tolko sklopna samokontroli, ne znam iskreno da ne bih mogla.. osobiti nakon osmijeha i pozdrava daj 5

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:44   |   opcije


dečki su sigurno iz dobrih obitelji i da tako kažemo nasmijanih i vedrih,uzmi advokata i naplati svu materjalnu i ne materjalnu štetu koju možeš,eventualno i rentu za sina do kraja života da barem ima novčanu satisfakciju,jer ovo društvo prepoznaje samo novac kao kaznu,a bogu prepustimo da razvrsta prave i krive

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 14:47   |   opcije


vuče, koju kaznu treba dobiti pijanac koji ti se u punoj brzini zabije u djecu na ravnoj cesti??
Ovaj će možda dobiti nešto za prekršaj ako ga murja klepi.
Ima li cijene telefonski poziv koji sam ja primila da su mi se noge odsjekle??
Koju kaznu mora dobiti ako drugi puta pijan napravi slično??
Zar treba čekati da nekog ubije na cesti??

Zar treba čekati da ovi maloljetnici nekog prebiju drugi put i (nedajbože) samo ga bace negdje u jarak??

a ponovit će prekršaj i cuger i ovi klinci- jer neće biti adekvatno kažnjeni.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:49   |   opcije


romane ..nije dobro
što ako su recimo roditelji samohrane majke ?
koje jedva izlaze na kraj sa novcem ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:50   |   opcije


Iskopati im oči!

Autor: Pacijent_House   |   22.05.2012. u 14:50   |   opcije


imam advokata i kreće građanska parnica... ali kaop što rekoh nije mi to neka utjeha

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:50   |   opcije


nitko nije odgovorio, tko bi od vas hladne glave razbio nekom klincu vilicu ili ga svojeručno objesio, ma kakav delikvent bio?
kažem, HLADNE glave, ne u bijesu.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2012. u 14:51   |   opcije


pogni ..pitam koja je adekvatna kazna '
zatvor ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:52   |   opcije


debilana! Ja nisam niti majka, niti otac pa sam samohrn! Sam se hranim!

Autor: Pacijent_House   |   22.05.2012. u 14:52   |   opcije


vjeruj mi da roditeljima samo tako možeš skinut smiješak s lica,njihov klinac se možda opameti s godinama a roditelji vjerojatno nikad

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 14:52   |   opcije


MOLIM??
jel ta "samohrana majka" došla surpinom djetetu barem mu se ispričati za ono što je njezino dijete napravilo, jel ju je pitala jel joj treba što pomoći, jel dovukla svog sina da taj kreten kaže da mu je žao??

Da je u cijeloj priči bilo ljudskosti, vjerujem da bi i surp sve drugačije doživjela.
Ovako surp, istresi ih iz gača, ako te savjest peče, pokloni novac u dobrotvorne svrhe.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:52   |   opcije


zlatkice ...sad razgovaramo hladne gleve ..

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:53   |   opcije


vuče i ja sam samohrana majka, s troje djece,,, ko me je pito kako sam svaki dan išla u bolnicu, kako sam mu kupovala svu tu tekuću hranu, sokove i vitamine da bi prežživio koliko toliko normalno tih mjesec dana.. policija ga je ispitivala kod kuće, jer nije mogao govoritui, pa im je odgovore tipkao na komp... i sad je morao otići od kuće da lakše preboli...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:53   |   opcije


vuče, ja jesam hladne glave,, sasvim...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:54   |   opcije


provjeri OIB i nek im uzme šta god može samo da im skineš osmijeh s lica a ti im vrati ak hoćeš

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 14:54   |   opcije


zlatka JA BIH HLADNE GLAVE, razbila vilicu onome tko je razbio vilicu mom sinu, ako to nije bilo u zajedničkoj tučnjavi, nego zato što je moj sin samo naišao.
Razbila bez trunke žaljenja.
Za svoje ditete oko za oko.
Sve što boli moje dijete, mene boli tisuću puta više.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:54   |   opcije


razgovarate hladne glave i pišete o vješanju i razbijanju vilica. ja jednostavno pitam tko je od vas spreman to osobno učiniti.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2012. u 14:54   |   opcije


supri ...bože mili ...pa razumijem te ...

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:54   |   opcije


ja sam danas skoro bila, jednom od očeva....zlatkice

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:56   |   opcije


JA, kažem ti.
I jesam, ne razbijala vilicu, napravila sam još gore.
Hladne glave.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:56   |   opcije


da, pogni..:)
ti nisi ni trebala odgovoriti. :)
(iako, ne vjerujem...za stati ispred nekog i fizički ga povrijediti ili mu oduzeti život, trebaš i sam biti poprilično pomaknut, osim ako se ne radi o obrani..a osveta nije obrana.)

Autor: zlatkica_   |   22.05.2012. u 14:57   |   opcije


znam vuče,, svi smo različiti i svi drugačije reagiramo...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 14:57   |   opcije


ovo društvo prepoznaje samo novac ko kaznu

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 14:57   |   opcije


Treba takve u logore i da bez alata grade pelješački most i onda na kraju najgora kazna. Sve ih nasmiješene naguzi Sanader i lovu kojom reklamira Viagru uplati u nešto humano (npr. simfonijski orkestar gluhih).

Autor: Pacijent_House   |   22.05.2012. u 14:58   |   opcije


ne znam ..pogni ...ja ...hladne glave ne bih mogao
u afektu bih

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 14:58   |   opcije


drugo je reći, mogla bih te razbiti..i sl.
a to isto učiniti....

Autor: zlatkica_   |   22.05.2012. u 14:58   |   opcije


zlatkica, ne moraš biti pomaknut.

Otiđi na obični tečaj samoobrane, pa će te naučiti nešto čemu ćeš se začuditi. Žene ne usvraćaju udarce jer im je ŽAO onoga koji njih napada.
Davno sam prošla kroz drugačije učenje.
Ako si ti ispravan, ako se tebe ili tvoje napada- onda ŽAO prema napadaču- ne postoji.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 14:59   |   opcije


hause:))

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 15:01   |   opcije


ja nisam hrabra žena.
Ja sam takva morala biti. Kad si jedina glava obitelji, onda nesigurnost glave obitelji rađa nesigurnost pojedinih članova te obitelji kojima si "glava". Nemaš taj luksuz da ne stojiš iza njih.
Bogme naučiš i napraviš ono što si mislio i da ne možeš ili ne ne bi nikad..

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:02   |   opcije


kako zakonodavstvo EU prepoznaje takve probleme,guraj proces i pozivaj se na europsku praksu

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:03   |   opcije


zaključak::ne valjaju nam zakoni, kao roditelj sam duboko razočarana osobno... a takve smješne presude samo pale semafor na zeleno.. idem odmorit mozak, pa smišljati daljnju borbu...
hvala svima na suosjećanju.

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 15:03   |   opcije


zaključka nema ...pitanje je kazne ???
razočaranje je razumljivo i opravdano
ali sad nisam ni sam pametan , kakvu su kaznu zaslužili

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:05   |   opcije


kod nas se svi bave nasilnicima a žrtvama nitko,nasilnici dobijaju tretman i pažnju a žrtve su prepuštene sebi

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:06   |   opcije


Kriminalce u Arbait Macht Frei!

Autor: Pacijent_House   |   22.05.2012. u 15:08   |   opcije


zamislite uskoro će bit registar pedofila i neće moč radit u školama,bolnicama,vrtičima,školama itd

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:08   |   opcije


pa makar bili iz dobrih obitelji

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:09   |   opcije


čitam tvoj blog i sve je to jedan veliki užas.

kažete, kad netko djeluje pitomo i nevino, naivno...da baš takvoga saskoče.

e, a što bi rekli kad dječaci u školi maltretiraju djevojčicu, mjesecima, godinama...tuku ju, kradu joj odjeću i obuću, koju bacaju u smeće ili tu odjeću režu...i ona se mora bosa vratiti doma iz škole i svako malo dolazi doma uplakana?

Autor: budnasanjam   |   22.05.2012. u 15:09   |   opcije


nasmijanih i vedrih

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:10   |   opcije


mnogi od tih nasilnika su iz bogatih obitelji, vrlo objesna djeca...koja uživaju tuči i omalovažavati one koji nisu iz bogatih obitelji.

ne bih se vratila ponovno u osnovnu školu da mi netko plati milijune.

Autor: budnasanjam   |   22.05.2012. u 15:11   |   opcije


jebemti!
zaebite priču o oprostu, o klincima koji ne znaju kaj delaju, o drugoj prilici i blablabla....nitko me neće uvjeriti da balavac od 16 godina ne zna kaj radi. i da to kaj dela je idiotarija.

a zakoni?
takvi su, kakvi su. i treba ih mijenjati..pa kad prvi balavander bude izbačen iz škole ili faksa na godinu dana i završio na hlađenju, a starci, ako je maloljetan kažnjeni novčano, svaki slijedeći koji se polakomi za tuđom jaknom ili 50 kn tuđeg džeparca bu razmislio da li će nekom iz puke zaebancije razbiti glavu. zgog svog dupeta!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:12   |   opcije


meija ...znači misliš da bi prikladna kazna bila bila izbacivanje iz škole ?
sad mislim da je kazna blaga

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:14   |   opcije


vuče..iz škole i faksa i na hlađenje u 4 zida!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:15   |   opcije


a ja ti odgovorno tvrdim .da kao 16.godišnjak sam bio svjestan idiotarija ....ali ne i posljedica koje iz tih gluposti mogu proizaći
i ne uvjeravaj me u drugačije , jer sam to osobno prošao

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:15   |   opcije


ma daj vuče..pričaš gluposti. sorry....
ćeš reći da klinci koji su prebili suprisinog sina nisu znali kaj rade?
daj!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:17   |   opcije


budna, ja sam svećenika za kragnu i nogom u jaja (doslovno) jer se namjeračio na moje dijete što je mama samohrana.
Popu bilo smiješno, mali bio baš slatki kako se ljutio.
Moliš lijepo, nejde.
Pa je shvatio :))
A shvatio je da je nogom u jaja- samo opomena ako nastavi.
A da bi mi dolazio svaki dan uplakan iz škole jer škola ništa ne poduzima???
Nebi išlo.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:19   |   opcije


ne kažem da nisu znali kaj rade
ali mislim da nisu znali do kakvih posljedica može doći...
i treba ih kazniti ...samo se pitam kakva bi kazna bila adekvatna

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:19   |   opcije


vuče u tom i je stvar,neko ti je trebao zorno predočiti posljedice i kaznu za zajebancije

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:20   |   opcije


onak generalno a ne da se smiješ nakon svega

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:21   |   opcije


možda EU praksa pomogne da se malo manje smiju

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:22   |   opcije


romane ..kako na primjer ?
molim te konkretno

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:22   |   opcije


daj!
ako mlatiš rukom u zid, znaš i sa 16 godina da će te ruka boljeti. kak onda nemreš znati za posljedice, kak ti kažeš, ako lupaš šakom ili nogom po nečijoj glavi?
pa još kad čuješ da netko jauče, vidiš krv...

nemerem vjerovati da to pišeš, vuče!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:23   |   opcije


vuče, hoćeš nam reči da nisu znali kad nekog raskrvare da to i boli?
Ili ne znaju kako to izgleda kad nekog boli?

Ne razumijem kako nisu bili svjesni posljedica.

Osim što su smatrali da ih vjerojatno murja neće uhvatiti.
a ako ih i uhvati zastrašit će žrtvu da ne progovori. Ipak, njih je više.
Ili će lagati.
Jedan drugom alibi.

Mogla bih se kladiti da nije bilo spontano,nego dogovoreno. Da su unaprijed planirali kako će se izvuči.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:23   |   opcije


bitno je da se skine osmijeh s lica

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:23   |   opcije


duga je to priča...moja razrednica u osnovnoj je bila gaduretina i korumpirana do srži...svi oni vandali iz bogatih obitelji su joj donosili skupe poklone...čak i zlatni nakit...a mene nije fermala, već mi se i sama ismijavala kad su joj se moji roditelji požalili.
mislim da je sve dalje suvišno objašnjavati.
moja osnovna je bila prepuna djece iz elitnih obitelji, poznata djeca liječnika...advokata itd. snobovi i gamad, jednom riječju.
i na takve se pazilo na im dlaka ne spadne s glave...a oni su činili što ih volja.

Autor: budnasanjam   |   22.05.2012. u 15:25   |   opcije


ne znam o ovom konkretnom slučaju....
ali govorim o klincima koji znaju šta rade a nisu svjesni posljedica
a posljedica bi mogla biti recimo kazna od 3 godine zatvora

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:26   |   opcije


uglavnom, nije ni čudo što ja mrzim muškarce...a i ljude općenito...jer sam od najranijeg djetinjstva doživljavala zlo i nepravdu...i grubost. svugdje...danas i ovdje...jer koliko god pokušavam biti ratoborna, nije mi u krvi...predobra sam osoba i prenježno izgledam...a ljudi su pakosni i vole se iz čiste pakosti iživljavati.

Autor: budnasanjam   |   22.05.2012. u 15:27   |   opcije


budna trebala si se onda družit s fakinima,a danas tražiš takve dobre dečke

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:28   |   opcije


je, fakat trebaš biti idiot da nisi svjestan posljedica koje svi drugi normalni na vrijeme uočavaju
kaj, zbog toga ih treba s peruškom po dupetu, potapšati po ramenima i dati im da kelje za kaznu marke u nekom poštanskom uredu 50 sati?

ma....

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:28   |   opcije


vuče, ruku na srce, da moje dijete nekog napadne iz čista mira, nebih čekala zakon da ga kazni. Ja bih mu sama razbila vilicu.
Tolko o tome.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:30   |   opcije


vuče kazna 1. 2. 3. 4. godine nije bitna skinut osmijeh s lica je važno radi tvoje djece

Autor: roman10   |   22.05.2012. u 15:30   |   opcije


Mislim da klini nisu svjesni težine posljedica, a ne posljedice uopće.
Zatvor za maloljetnika donosi zapravo specijalizaciju iz kriminala i huliganstva. Na žalost, vjerojatno se radi i o začetku nekog poremećaja ličnosti gdje se malo što može popravljati, ali u toj dobi proglasiti nekoga sociopatom opet nosi užasnu mogućnost greške. Odgovor nije ni malo jednostavan.

Autor: kestena   |   22.05.2012. u 15:31   |   opcije


joj daj meija ...
mi smo u prvom srednje ..sa drugog kata škole , dakle iz učionice,
prezervative , napunjene vodom , bacali pred prolaznike .. i sjećam se da su se svi tome smijali , a vidiš nitko nije razmišljao da može nekoga pogoditi ..ili da nekome može srce stati kad padne pred njega ...

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:34   |   opcije


znate kaj je fakat zabrinjavajuće? uglavnom nakon ovakvih napada počne se svekolika javnost brinuti o pravima onih koji su počinili kazneno djelo...pa nemojte tako, oni su mladi ljudi, treba im dati drugu priliku, spriječiti da postanu još gori..etc.

a tko štiti prava pretučene djece i prava njihove obitelji?

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:35   |   opcije


meija, potpisujem
to sam upravo ja htjela napisati.
sud vodi brigu o napadaču, a ne o žrtvi.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:36   |   opcije


je vuče. ako uspoeđuješ kondome napunjene vodom sa slomljenom vilicom, baš super...
zanima me da li bi imato toliko razumijevanja i zadrške u komentarima i reakcijama da je tvoje djete u pitanju?

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:37   |   opcije


meija ...pa ja ne govorim da nisu krivi i da ih ne treba kazniti ...
ali se pitam i sam kako ..kolika i kava bi trebala biti ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:38   |   opcije


ma hebo vas patak! o nekim stvarima u životu nema razgovora. nema ..može ovako ili onak.. točka! nema!

fino ste me razbudili.... :P

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:39   |   opcije


meija ...daj ne pizdi
nego reci kakvu bi im ti kaznu dala ...to me zanima

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:40   |   opcije


kad se dvoje potuku jer su se porječkali pa počupali- nek ližu što su zaradili. Pogotovo ako je svaki imao mogućnost uzmaka.
ali kad više njih namjerno napada jednog- zato što se tu slučajno našao, bez maloljetničkog zatvora kaznu ne priznam.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:40   |   opcije


vuče. takva da bi drugi put debelo razmislili ti isti da li će to ponoviti. ili neko drugi se zaigrati kao oni

a ziher sam da svatko tko završi iza rešetaka asketskim životom, a di tada je imao krila, neće mu biti baš zabavno promatrati život s druge strane zidova

se netko sjeća klinaca na maturalcu u Njemačkoj i njihove kreativnosti u šaranju zidova? kamera ih je uhvatila a starci su dobili zanimljivu novčanu čestiku
i o tome pišem

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:41   |   opcije


vuče, ne znaš ti kak izgleda kad ja popizdim :)

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:42   |   opcije


pogni ...ideš u krajnost....
ako se dvojica potuku ..opet jedan može savršiti sa slomljenom vilicom
ti se sad ponašaš kao klinci o kojima govorim da ne shvaćaju posljedice

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:44   |   opcije


meija ...ali pogledaj ...komentar od pogni...
ako se dvojica potuku ...nikom ništa
ali opet može doći do katastrofe ako jedan od te dvojice udari glavom u rub stola ..ne ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:46   |   opcije


vuče..od troje problematičnih klinaca u osnovnoj školi, jednog i dan danas redovito posjećuje murja, drugi je završio debelo u čorki kao diler..trećem se izgubio trag
sva ta sranja napravili su kao odrasli ljudi, a kao klincim baš niš im se nije doodilo jer, eto, o djeci je bilo riječ
napomena: sva trojica su iz nimalo disfunkcionalnih obitelji

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:47   |   opcije


da, ako se dvoje potuku, ako su oboje suglasni za tučnjavu, nel kusaju posljedice.
ali ako skupina napada pojedinca i ne daje mu izbora uzmaka, čak niti obrane jer jedan protiv njih više ne može ništa, onda je to slučaj kažnjiv zatvorom.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 15:48   |   opcije


ok ..meija ...znači zatvorska kazna ...recimo 4 godine ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:49   |   opcije


pročitala sam njen komentar
bitna razlika: oboje su u istom sranju, svojim izborom. i shodno tome snose podjednaku odgovornost

klinac koji se nađe u krivo vrijeme, na krivom mjestu NIJE KRIV!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 15:49   |   opcije


bože dragi ...
pa naravno da nije kriv ...ne govorimo o krivnji koja neupitna
nego o kazni ...

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:57   |   opcije


pogni ...ne vjerujem ti ...
jer u slučaju da se to dogodi recimo tvom sinu ( razbijen nos )
ti bi popizdila i tada bi bilo pitanje ..TKO JE PRVI ZAPOČEO

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 15:59   |   opcije


pogni ...ne eskiviraj raspravu
izvoli se izjasniti

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:03   |   opcije


svečenika u jaja ..
zamisli da je pao i udario glavom u nešto ...
dobio izljev krvi u mozak ...
vidiš kako i odrasli ne nisu svjesni posljedica

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:05   |   opcije


ko mala voljela sam se tuči s dečkima (ustvari, služila sam kao dobar objekt za ismijavanje), obično bi oni popušili batine, al sam i ja pobrala svoj dio.
Uvijek sam vikala da sam ja kriva. I kad nisam bila kriva. Pristala sam na tučnjavu.

Da mi se klinac s nekim potukel, saniraš i gotovo. I to mu je lekcija.

ali kad su njega napali, makar njemu nije bilo ništ, makar je prvi koji ga je stigao (jer je on htio pobjeći) kasnije nosio šancov ovratnik, nisam pustila. Inzistirala sam da se nađe tko je. Dvoje maloljetnih i dvoje 19 godišnjaka.
Čisto zato što je na sinovom mjestu mogao biti netko tko nema međunarodnu licencu za borilačku vještinu.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 16:09   |   opcije


pogni tvoj literarni uradak od komentara nema veza veze sa mojim pitanjem

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:11   |   opcije


dakle ..potuče se tvoj mali sa nekim
dobije batina i 10 šavova
bi li pitala .TKO JE PRVI POČEO?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:13   |   opcije


vuče, misliš da bih trepnula da je svečenik lupil glavom nekuda??
rasplakal je ne jednom mog sina. Bio je 8-godišnjak.
Deset popova ne vrijedi suza mog djeteta
(kako god to tko pročitao)

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 16:14   |   opcije


ne, ako se potuče s nekim, mogu pitati tko je prvi počeo, naravno da ću pitati. ali ako je onaj drugi i prvi počeo kakve veze ima. skupa su se tukli i skupa su krivi.

Autor: pognioci   |   22.05.2012. u 16:15   |   opcije


pogni ..tebe treba momentalno zatvoriti na duže vrijeme
jer pošto se ni sad ne kaješ , i to bi ponovila , ti si opasnost

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:15   |   opcije


ja se osjećam nesigurnim članom ovog društva

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:16   |   opcije


a osim toga .. ne vjerujem ti da bi bila ravnodušna , u slučaju tvog sina ,
nego bi tražila kaznu za onoga tko je prvi počeo

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:18   |   opcije


e vidiš ..iz tog razloga mislim da klinci nisu svjesni posljedica
a često nisu ni odrasli...jer u ovom slučaju ...da si ubila popa
završila bi u buksi
a tvoj sin bi ..završio kod nekoga ...
koliko bi onda plakao kad mame ne bilo pokraj njega ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 16:23   |   opcije


To je nepravda.

Autor: Jarac999   |   22.05.2012. u 16:42   |   opcije


Nisam mogla ostati na blogu ,radila sam,a sad moram dopisati još malo na temu! imam i odgajam krasnog sina,15 će mu godina...od onih je klinaca koji vole satima igrati basket ,miroljubiv, vesel i drag ,iskreno,nekada on mene odgaja...Ima u sebi finoću , dobrotu,urodjenu , filing za razumno...S takvim sinom je život blagoslov i lakoća i većinom mi je osmijeh na licu zbog njega ! Visok je,dovoljno jak za svoje godine,ali sigurno nespreman za bolesne ili pijane mozgove koji iz razonode napadaju u čoporu ! Ne daj mi Bože tako nešto....Vratiti jednako,ako ne i gore i to je to...I to mislim tako samo u odnosu na sina...
Pa čak i u ovoj situaciji u kojoj se našla surp, nema oprosta...jer nema ni pravde!

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 17:03   |   opcije


u Singapuru su zabranili prodaju i konzumaciju žvakaćih guma. jer ih neki suludi likovi znaju žvakati i zalijepiti, kojekuda. ahmmm... treba li reći da nemaju problem narkomanije, kriminala i inih 'dobrobiti' koje nosi zapadnjačko shvaćanje demokracije?

njihove zakone su donijeli ljudi. ti ljudi potječu iz obitelji. te obitelji imaju uporište u najboljem dijelu tradicijskog shvaćanja sloboda i u filozofiji koja odgaja čistotu. svoju, a samim tim i tudju. a imaju režime rada i produktivnosti žešće od ijednog amera, il nekog drugog reprezentnog uzorka zapadnjaštva. ma... bah. suzdržavam se da ne napravim kaput i jaknu od vuklisice.

Autor: mmmmmm_da   |   22.05.2012. u 17:07   |   opcije


osijek?!

Autor: miresta   |   22.05.2012. u 17:07   |   opcije


mmm pusti singapur , kaj te muči ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 17:12   |   opcije


to, što u 49-oj godini nemaš ideju, kako kazniti svog sina od 16. recimo... on i ima pravo biti zbunjen... ti, bome- ne.

Autor: mmmmmm_da   |   22.05.2012. u 17:15   |   opcije


mmm ..ja nemam djece
reci ti koju bi dala tim klincima ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 17:18   |   opcije


10 godina kamenoloma. i 90% njihovog prihoda- surpinom sinu. 10%, njihovom početku novog života, kad odrobijaju.

Autor: mmmmmm_da   |   22.05.2012. u 17:21   |   opcije


pošteno

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 17:24   |   opcije


Ako ima dovoljno godina da pijan mlati nevine ljude po gradu, sad bi imao dovoljno godina da radi teški fizički rad i to nekoliko godina! I on i njegov otac !

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 17:24   |   opcije


upravo tako !

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 17:25   |   opcije


međutim....
to nikako ne bi imalo utjecaja na mentalno stanje jednog šesnaestogošnjaka , koji bi izašao sa 26 godina
koji nema pojma o životu , nego poznaje samo život u kojem je boravio tih 10 godina
samo prvih 6 mjeseci bi mu bilo teško , a onda bi se jednostavno navikao na takav život
mrzio bi cijeli svijet koji se dešava vani ....
izlaskom ...ne sumnjam da bi ponovio već učinjeno prvom prilikom
jer....on ne poznaje u tom slučaju normalan način života , koji je propustio u tih 10 godina
dakle ..smatram da ni takva kazna nije dobra , jer će ponovo netko stradati

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 17:51   |   opcije


vuklisice??? ovdje se radi o stvarnom događaju i o tome da je kazna koju su dobili presmiješna ! Na koji način pomoći dečku koji je stradao za cijeli život iz nečijeg pijanog hira? uz svu bol ,treba još znati da je to prošlo nekažnjeno? gdje mi to živimo?

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 17:58   |   opcije


vuče, si ti dobro?

a zakaj se ne pitaš kaj će biti slijedećih x godina jer je ni kriv ni dužan dobio batina, završio na operaciji, ima posljedice za cijeli život, ako ne tjelesne jer ozlijede zacijele, nego u sjećanju kojih se ne može samo tako riješiti?

koji je tebi kiki?

kaj, trebali bi se brinuti za budaletine kako će oni kasnije u životu? baš mi ih je žao...

ovakvim stavom izjednačavaš prijestupnike sa žrtvama!

svatko od nas (sa zdravim razumom) odgovara za svoje postupke. e pa *ebi ga, ako nisi odgovoran za ono kaj delaš, onda i plati!

Autor: meija   |   22.05.2012. u 17:59   |   opcije


tko tu koga ...kad bih barem ja znao odgovor ...
samo razmišljam glasno

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 17:59   |   opcije


meija ...zašto mi stavljaš u usta , da izjednačavam žrtvu i nasilnika ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:01   |   opcije


zato jer upravo tako zvučiš svojom brigom kakav će život netko imati nakon ćorke, a ne razmišljaš o onome tko je u cijeloj priči
bitan

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:03   |   opcije


ma daj ..meija ...čitaš dobro ?
garantiram da će taj isti kad izađe iz čorke , to ponoviti jako brzo...
i kaj smo onda napravili ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:06   |   opcije


otkud znaš? statistika?
ja ne znam

uostalom, postoji uvjetna kazna. napravi sranje pa opet u buksu...
ili bi mu zaprijetio kaznom mahanjem kažiprstom ispred nosa, uz..no, no, no, ne to....i pustio ga da šeće gradom
daaaaaaaaaaaaj!

svatko iole normalan (za one kojima fali fosna u glavi ima i drugo rješenje) učinit će sve da ne bude opet limitiran kretanjem. i ako okusi zatvorski život bježat će od sranja ko vrag od tamjana

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:11   |   opcije


Ovo se kod nas ponavlja....Kao da razum spava i puštamo da tako ide ! Nedavno mi izgori bicikl kraj namjerno zapaljenog motora ispred zgrade i ukradu mi jedan unikatni iz podruma i priča izađe u novinama!!! i znate što? Ljudi popljuju menu u stilu: i treba joj ukrasti kad ima skupe bicikle,tako joj i treba kad je nemarna i ostavila bicikl ispred zgrade i slično...Nitko nije pljuvao lopove ili manijaka koji je polio benzinom tuđi motor u predvečerje ispred zgrade! Što da je nečije dijete stradalo? što da je u pitanju vlastito dupe? Surpin sin je mogao biti bilo čiji sin ! osuđujem i zgražavam se !

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 18:12   |   opcije


meija ..poznaješ nekoga takvog , tko je bio u čorki 10 godina ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:12   |   opcije


tko tu koga ...govorim li ja španjolski ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:15   |   opcije


jedno je sigurno! tko je u čorci deset godina,za to vrijeme neće nikoga tući ,bar ne po gradu...

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 18:17   |   opcije


naravno da svi trebamo biti zgroženi
i naravno da treba osuditi
ali ja ne znam kako

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:17   |   opcije


pričate površno zato što ne poznajete takve osobe i niste bili u kontaktu sa njima

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:18   |   opcije


ja se pitam , kakvu kaznu treba dobiti 16 godišnjak
da djeluje pozitivno i da taj isti to ne ponovi kad izađe ...zar je tako čudno što razmišljam 10 godina unaprijed ?

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:20   |   opcije


a ti pričaš,ovaj pišeš,kao da si se malkec nadundio....

Autor: tko_tu_koga   |   22.05.2012. u 18:20   |   opcije


vučeilisico, ti si znači za ili ubiti odmah ili kazniti ukorom pred ubitstvo, ili što već, svi mi odgovaramo za posljedice svojih čini, uživamo plodove ili snosimo kaznu, daj se opredijeli, jesi li za zakon ili si za pravdu, koje znamo kako ne postoji....

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 18:22   |   opcije


ma vuče otkud ti drskosti da izazivaš samilost prema takvim ljudima?
pretukao si nekoga, ozlijedio..ubio...brate mili snosi odgovornost za to! nema rasprave!

i nemoj opet povlačiti priču da klinci ne znaju za posljedice. znaju. itekako znaju jer svatko tko ima imalo razuma zna da udarac nogom u glavu može biti poguban.
ali do sada su njihovi prethodnici prošli kao da se niš nije dogodilo pa se i sami osjećaju nedodirljivim...

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:23   |   opcije


vidim da sam očito krivo shvaćen
ovako ..dečko iz mog kvarta , sa 19 godina ubio policajca ...
ne znam koliko je osuđen ali je odležao 8 godina
izašao dvaput luđi...
nije prošlo mjesec dana , ponovo ubio čovjeka ,,,,
di je tu pravda i zakon ????????

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:30   |   opcije


a kaj je trebalo? pustiti ga s opomenom?
onaj tko ne uči na svojim greškama ionako nije svjestan kaj radi, a da ne spominjem odgovorno ponašanje

ne razmišljaš da nije zaglavio u buksi, da bi možda bilo još onih koji su mu se našli na putu?

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:35   |   opcije


pardon ...sudjelovao je u ubojstvu zaštitara iz fine ..prije nekoliko godina

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:36   |   opcije


meija ...pitam se da li je trebao dobiti 30-40 godina

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:37   |   opcije


znaš kaj vuče, ovak možemo do sutra i ni ti ni ja ne bumo se pomaknuli s točke di sad jesmo.

samo razmisli da je tvoj klinjo u pitanju i da ti murja pokuca na vrata i javi da ti je sin završio na hitnoj s teškim ozljedama ili da ti je kćer silovana na putu do kuće, da li bi imao ikakvih dvojbi? da li bi imamo imalo razumijevanja za suludi čin i tražio opravdanje u kajaznam čemu? i razmišljao kaj bu bilo s nekim tko ti je u trenutku preokrenuo život za par godina
(namjerno ne spominjem ni sina ni kćer)

ako bi, nas dvoje više nemamo kaj na tu temu razgovarati...

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:42   |   opcije


naravno da ne bi ...
bojim se da bih nekome tada mogao pregristi grkljan

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:44   |   opcije


ali mi govorimo o kaznama

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:45   |   opcije


e vidiš....tu sva priča staje.
dok god netko naš nije u pitanju pokušavamo racionalno reagirati zbrajajući i oduzimajući. uglavnom.
u suprotnom ga nema. nema ni zakona koji bi se čekao na izvršenje

znaš i sam da je teorija jedno, a život je puno puta sasvim nekaj drugo.

čitamo se...mah-mah :)

Autor: meija   |   22.05.2012. u 18:48   |   opcije


mah ..mah

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:49   |   opcije


a kad mene boli zašto boli najjače?

Autor: staranaivan   |   22.05.2012. u 18:52   |   opcije


da li bi se takve stvari mogle spriječiti '
mislim da bi
pri prvom pokazivanju asocijalnog ponašanja kod klinaca
ja bih ih odveo u čorku na mjesec dana , tek da vide kako je tamo
nema kompa nema moba , ustajanje u 6 ..klopa ona što bude u tanjuru , a ne što mama skuha
ne znam ...možda bi imalo nekog efekta ...

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 18:53   |   opcije


:((( ebtga..nema pravde, iskreno mi je žao, ako malom treba, a nije za zanemariti, uputi ga na neku vrstu terapije..da se nekako riješi stresa, osjećaja nemoći, frustracije i straha..
.
čitam vas sve...i vidim kaj je vuk htel..al se valjda slabo izrazil ili ga niste htjeli razumjeti
i da, lako je tako..odavde pričati ja bi ovo ja bi ono
činjenica je da zakon i pravda nemaju veze s vezom..a bogme ni sa satisfakcijom ikakvom
drugačije bi bilo da, da su roditelji barem pokušali, makar pokušali, ispraviti sranje svojih delikvenata..nekom isprikom, pokušajem, natjerati i sebe i delikvenciju da barem glume skrušenost, žao mi je i sl. spika...ova slavodobitnost još dvostruko više boli, da..vjerujem da je tako
naravno pokušaj ih svakako tužiti
međutim ja nekako mislim..da bi se osobno poslužila onim receptom duplonke...sa paprom i soli..pa u guzice im sprašiti..pa kad nebu mogli sjediti 6 mjeseci...budu si mislili..i iskreno, za to bi nekome platila...mislim da bi ih se našlo nekoliko koji bi to bez beda napravili
i iskreno...nisam za smrtnu kaznu,nikada, ali sam (poprilično, na žalost) za osobnu osvetu
e sad na pitanje kaj bi njima i kak s njima...
iskreno, ne zanima me...ako nije zanimalo njihove starce, njih same, društvo, ni zakon...ne zanima me ni kaj bu s njima
i nemojmo griješiti ...u pravu postoji mlađi maloljetnik to su oni do 16 g,i stariji maloljetnik to su oni do 18 god. zakon to jasno graniči, s time da je i kazna drugačija..barem je bila, barem je bilo
ja bi njima em društveni rad od 100-200 sati s tim da bi se morali recimo brinuti za retardirane u bolnici da li djecu da li odrasle, ali prije toga u zatvor..na barem godinu dana + uvjetnu na 3..pa eto
to ja nekak mislim

Autor: ladonna2   |   22.05.2012. u 19:47   |   opcije


dona, t
s tobom se sasvim slažem... ipak nešto što će ih puknuti, uvijet uz prijetnju zatvorom....višegodišnji...

Autor: surprised   |   22.05.2012. u 20:07   |   opcije


hvala ..ladona ...nisu me htjeli razumjeti :..

Autor: vuklisicaa   |   22.05.2012. u 20:07   |   opcije


Dodaj komentar