djeca,iskrica i tržišna konkurencija

potaknut prethodnim blogom ,pao mi je na pamet događaj od prije par godina,gdje sam tipkajući sa jednom eminentnom iskričarkom (a nakon poprilične doze simpatije)došao do teme gdje s je ona iz poslovnih razloga imala susret sa ovisnicima i ja sam joj ležerno dao na znanje kako imam iskustva s tim jer mi se dijete drogiralo.

ne gledajući na to.koliko je to tada izazvalo traume u meni samom,htio sam biti iskren,izvalio sam istinu.
nakon toga,nije bilo više ni glasa,ni poruke,ni pas mater...nestala je...
nije ostalo previše traga zbog tog njenog poteza,u mom životu,ipak je bila u pitanju samo virtuala ali ostalo je pitanje..

...koliko nam događaji iz privatnog života utječu na daljnji razvoj odnosa...
je li doista nešto,što je samo po sebi katastrofa,razlog da se odbaci iz "konkurencije" netko,tko je bio iskren i želio je pokazati svojim postupkom da ima poštovanja prema onom s druge strane ali da ima potrebu da bude isto tako uzvraćeno.

očito je da konkurencija ne postoji samo u financijskom,ekonomskom i društvenom smislu ,nego se miješa u osobne tj. emocionalne sfere.
ako si otac djetetu koje je imalo ,problema,nisi dovoljno dobar da konkuriraš onima koji svoje tajne čuvaju i prikazuju se u najboljem svjetlu.i treba te odbaciti bez ikakvih objašnjenja.

možda je trebalo napraviti oglas s uvjetima pristupa na ovakakav site..pa sve nepodobne odbiti u startu.
da ne zagađuju emocije ostalima,tako podobnima

26.06.2012. u 16:36   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ljudi smo
naravno da nam se privatni život miješa u virtuali

ima doduše (manji broj) psihopata kojima se ne miješa...jer oni i ne žive drugdje već u virtuali i imaju bar dva (a obično i više) nickova sa kompletnim životnim scenarijima.
:-D

recimo samo to da nije bitno dal govorimo istinu ili ne...privatni život se miješa
primjer prvi je recimo tvoj primjer
gdje si rekao istinu o sebi iz privatnog života pa je to izazvalu određenu reakciju

ili primjer drugi
kad netko laže recimo o svojem izgledu/godinama....pa ga se skuži
ako ne prije a ono na prvoj kavi definitivno

za mene osobno bi bilo vrlo otuđujuće da se privatni život ne miješa tu u virtuali
to bi značilo da glumim nešto/nekoga a da to uopće nisam

Autor: Zelenobradi_druid_02   |   26.06.2012. u 16:42   |   opcije


Moje je mišljenje da je to od tebe pošteno i ispravno da si spomenuo. Jer treba pričati o problemima. Da se barem više priča. Da barem ljudi više znaju kako je drugima, i koje im opasnosti prijete. No, kad se spomene ovisnost, mnogi se ne mogu s time nositi. Kao i kad netko spomene tešku bolest. Možda je žena zašutjela jer joj je bilo teško. Ne znaš. Pusti, nemoj joj zamjerati.

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:44   |   opcije


Bila sam svojevremeno pozvana u jednu školu da održim predavanje o drogi, jer je to bio problem u toj školi, a škola na selu. Dakle, svi sve znaju. Predavanje je bilo namijenjeno roditeljima - kako prepoznati je li se dijete drogira. I znaš li koliko mi je došlo roditelja na predavanje? Niti jedan. Došli se neki bake i dede zgrijati se. Drže glave u pijesku.

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:47   |   opcije


zalaeni,nažalost,sve se uopćava,loša iskustva prosimo na sljedeću osobu,pa na onu poslije nje.
naravno da postoje osobe čiji je jedini cilj,iskoristiti nekog drugog i da kad naletiš na tkvog,imaš druge mjere zaštite vlastite osobnosti...ali,onima koji se kunu u iskrenost nije nepoznato da tu istu ne znaju koristiti iako se često na nju pozivaju.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 16:47   |   opcije


O tome se jednostavno ne priča.

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:48   |   opcije


rekla bih da je "eminentna iskričarka" jedna uskogrudna osoba...

Autor: Vinslet_   |   26.06.2012. u 16:48   |   opcije


europice,svi smo mišljenja kako se ono loše događa nekom drugome.a kad nem se isto dogodi ostajemo nemalo iznenađeni.
bez obzira,jesmo li o tome već čuli,čitali ili nesredno doznali.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 16:50   |   opcije


Znaš kako ja na to gledam ?
Iam svoj život. RAdio sam greške i još uvijek ih radim.
Znam što mogu, što ne mogu, kako izgledam i tko sam.
Karakterno.

Ako i velim nekome istinu, što ta osoba može učiniti da mi naudi ?
Baš ništa. Jer sam rekao istinu.
A imam dovoljno samopouzdanja da samo odmahnem rukom na nečije ruganje ili manipuliranje.
Ili u ovom slučaju da ignoriram.

Autor: Zelenobradi_druid_02   |   26.06.2012. u 16:51   |   opcije


ja bi svakako rekla da je ta "eminentna iskričarka"..ili lažljivka..što se tiče zanimanja ili je totalno nekulturna

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 16:52   |   opcije


Da, Stefi, no nije lako suočiti se s time. Ljudi su slabi. A taj se problem jednostavno ne naglašava dovoljno

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:53   |   opcije


vinslet,ona je dosta vremena poslije,imala neki sasvim deseti izgovor...ali nije riječ o njoj kao osobi već o postupcima koje druge omalovažavaju,bez tolerancije.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 16:53   |   opcije


Svejedno, nije dobro osuđivati. Jer ne znamo što se krije iza svega.

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:55   |   opcije


zeleni,to nam jedino ostaje..al nije utjeha za ubuduće.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 16:55   |   opcije


s čim se ljudi u našoj kulturi uopće suočavaju, ma dajte? bježi se od svakog konflikta, svakog zadiranja ispod površine, svake naznake ljudstva...dapače, pokazivanje bilo čega toga skoro da je neuljudno..a možda se čak i takvime doslovce smatra..

Autor: Vinslet_   |   26.06.2012. u 16:55   |   opcije


ladonna,ona sigurno sebe gleda u drugom svjetlu.i ima pravo na to.
ali,eto odgovora.zašto poslije toga svi zatvaraju svoje emocije u tamne komore.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 16:57   |   opcije


Eh, kad bi svatko krenuo od sebe, i zapitao se - što mogu učiniti da svijet bude bolje i ljepše mjesto za život?

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 16:59   |   opcije


nisam baš sigurna da kljudi ne znaju kad ispadnu phizdeki/phizdekice bez obzira na kut gledanja"..ili imaju bar nejasan dojam o tome...ali većina čak i odraslih ljudi neka pitanja čovještva i karaktera TEK treba naučiti..neki nikad neće

Autor: Vinslet_   |   26.06.2012. u 17:00   |   opcije


nikad je nisam osudio zbog toga.samo je primjer jednog događaja koji svatko od nas može doživjeti

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:00   |   opcije


Europo, iskrenost i spremnost na učenje bila bi sasvim dovoljna za start;)

Autor: Vinslet_   |   26.06.2012. u 17:00   |   opcije


vinslet,točno...najčešće smo svjesni svega što činimo.
ali smo uvjereni da činimo ispravno.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:01   |   opcije


uf..uvijek me je iritirao onaj "small talk"..pričanje o svemu, razglabanje o glupostima, bez zadiranja u intimu..bez mrve iskrenosti..što sam starija sve manje sebi dozvoljavam taj luksuz da gubim vrijeme s takvim likovima..

Autor: krhko_je_znanje   |   26.06.2012. u 17:04   |   opcije


ok nebitno sad za konkretan slučaj...ali ja sad ne kužim vas koje nervira ta tzv. neiskrenost...
oće li mi molim neko objasniti čemu ljudima koje ne poznajemo, uistinu, sad gomila naših problema i neka naša tzv. životna priča?

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:06   |   opcije


zato postojke prijatelji..ovdje ako do nečega dođe..dođe se i do prijateljstva zar ne?
tek onda pričamo ooo sudbo kletaaa..itd

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:07   |   opcije


krhka,ono što smo manje više svi koji su bili u braku doživjeli,jest nedostatak komunikacije.
i kad pokušavaš to nadoknaditi na neku način,obija nam se u glavu.i vraća na isto mjesto s kojeg smo krenuli.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:07   |   opcije


Stefano...pa valjda je jasno da to nije nešto što bi jednu stabilnu osobu moglo i trebalo pokolebati.
Ima puno gorih stvari od nejavljanja koje nas ne bi smjele pokolebati.

Zamisli ovaj stav :
Koliko je dotična mogla naučiti iz tvojih iskustava ?

Autor: Zelenobradi_druid_02   |   26.06.2012. u 17:07   |   opcije


hm...lako za sve ono kaj se nekome o sebi ispriča, pa i ti o svom sinu. kaj je s onim kaj se prešuti?
toliko o komunikaciji, pa i tu.

mada, pitat ću, tko od prisutnih, bez fige u džepu ne bi zastao, barem na trenutak, suočen s ovako otkopčanom nečijom stvarnosti
mogu reći da ima ljudi koji su limitiranih spoznaja, ali i onih kojima tuđi problemi ne trebaju. sretna kombinacija je vjerojatno negdje između

(nemojte me sad gađati)

Autor: meija   |   26.06.2012. u 17:10   |   opcije


Točno, nedostatak komunikacije. Ali ljudi kao da to ne prepoznavaju, ne trude se naučiti komunicirati

Autor: Europica   |   26.06.2012. u 17:11   |   opcije


dona :))

Autor: meija   |   26.06.2012. u 17:11   |   opcije


zeleni,s obzirom na njen posao,mogla je.
bar u tom smislu.
dalje ne bi nabrajao jer to spada u njene osobne,da ne kažem intimne stvari.
ali ,ponavljam,loše stvari se ne događaju drugima...svi smo na istoj cesti

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:13   |   opcije


meijo,radi se o nekakvom početku nečega.nisu to bili prvi razgovori pa odmah,dum..iz neba pa u rebra.
ako osjetiš da postoji bliskot,radiš neke stvari koje i ne želiš.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:16   |   opcije


ladona.djelimično si u pravu..
u onom dijelu priče gdje netko ne želi slušati tuđu problematiku ne postoji niti razlog da se takve osobe druže.

samo ja se nisam ŽALIO(pročitaj taj dio priče) a iz toga je ipak spalo..što je ispalo.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:19   |   opcije


steph...to se veli...ne mešaj posal i zadovoljstvo:PPP

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:19   |   opcije


ajme, baš ste na iskrici našli pričati o poštenju, moralu etc...zapitajte sebe koliko ste vi u stanju bili ovo vrijeme dok ste tu pričati o sebi...istinu? koliko ste bili spremni čuti druge i njihovu istinu. licemjerje vlada...al zna se i zašto. svi žele biti nešto drugo, bolje...nešto što nisu. ta ovdje je to barem vrlo jednostavno...stavi se maska i pleše se maskenbal. btw kaj uopće imaju pričati ljudi koji nisu u stanju nit fotku svoju stavit...od koga ili čega se skrivaju? zar su oni netko drugi a ne oni koji jesu? a da ne govorim o sablazni nad tuđim pogreškama, ismijavanjima i likovanjima...a da pri tome sebe ne vide. hm...uvijek je lakše biti sudac drugima...btw usput činjenica da je 3/4 nepismenih i polupismenih hrvata. sama ta činjenica ne govori koliko je tko pošten, kulturan etc..but, znam da sa takvima nemam kaj pričati. isto tako i oni licemjeri koji ližu oltare a istovremeno gledaju kak će zajebat bližnjeg svog...i mogla bih tako nizati...no vruće je i bez toga vani. kvazi moral mi isto ide nakurac. ups...koje li grozne riječi. ali riječi same po sebi nikad nisu loše...loše je ponašanje ljudi!

Autor: mai_sarai   |   26.06.2012. u 17:20   |   opcije


btw...rekla sam ...:nevezano za gornji txt...

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:20   |   opcije


Steph....za sve treba vrijeme. i mjesto.
ali podudarnost u procjeni da nešto nekome možemo ispričati nije uvijek na obje strane ista

Autor: meija   |   26.06.2012. u 17:20   |   opcije


iz tebe progovara ego.
pa što, nije svatko "podoban" za svakoga.

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:22   |   opcije


nekada se stvarno ne mogu načuditi ljudima. ponašate se i regirate kao da ste do jučer živjeli pod staklenim zvonom.

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:22   |   opcije


u redu.da li bi ti to riješila na isti način?
zastala kod prve prepreke.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:22   |   opcije


ne znam Steph jer se nisam našla u takvoj situaciji. ali ako bi mi bio znatno više od usputnog nicka, vjerojatno se ne bih okrenula bez objašnjenja, ako bih se okrenula.

Autor: meija   |   26.06.2012. u 17:24   |   opcije


ivančice,ti si vjerovatno jedna od onih koja sve probleme svijeta nalazi u egu .novi freud.
a bilo bi dovoljno da na ispravan način pročitaš napisano ili komentirano.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:25   |   opcije


dovoljno si rekla,meijo.:)
upravo se o tome radi.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:27   |   opcije


pročitala sam tekst, a i komentare. i ne razumijem otkud tebi, pa i ovim ljudima ovdje pravo da osuđuju nju ili bilo koga drugoga? ne poznavajući niti tebe, niti nju, ne znajući ništa o čitavoj pozadini.
misle/mislite da su/ste bolji?!
haha.

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:29   |   opcije


misliš na način kako je to napravila? to te je zasmetalo?

(sad zamisli malo drugačije: kaj da je ostala, a i po njoj problem i dalje stoji između vas dvoje....ha? bolje ovako)

Autor: meija   |   26.06.2012. u 17:30   |   opcije


činjenica je da način nikako nije bio "sportski"...uvijek postoji objašnjenje opravdanje koje barem pomogne da se izbjegne neugodnost za sebe i za drugoga

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:31   |   opcije


steph, kaj nije poštenije reći na početku priče...čuj sori imam i svog sranja dosta ne treba mi tuđe, nego glumiti lojalnost? mislim da nitko nema ništa protiv toga da svatko izabere ono kaj misli da treba, nego da paralelno onda fura nekaj drugo..kao lojalnost i pomoć a u stvari fingira. priznajem, nikad ne bih bila uz npr. bogalja (nažalost, mnoge ovisnosti su isto bolest) zato što to ograničava i iziskuje napor. ne više, jer sam bila! sada želim slobodu od obaveza, barem tuđih. reći ćete to je egoistično, no u pedesetoj je vrijeme da se čovjek posveti sam sebi. a ako što ima i može pružiti drugome, dapače dobro je dijeliti. no, ne mogu više dijeliti uglavnom loše...ako nema dobrog. no more! lako je pričati onima koji nikad nisu zbog nekog podmetnuli leđa, vukli nekog etc...bajke smo davno prerasli. jedno je humanost a drugo je...glumatanje! eto npr. za mene je humano to što je moja majka u domu!

Autor: mai_sarai   |   26.06.2012. u 17:31   |   opcije


da si pročitala ,ne bi tvrdila da je ja osuđujem(upravo TO SAM negirao).
radi se o postupku i načinu ophođenja , a ne o tome tko je koga.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:33   |   opcije


mai,to protežem kroz sve ove komentare.reci direktno što misliš i gotovo.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:34   |   opcije


mislim da je to odgovor i meiji.

imamo problem i čao-bao.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:36   |   opcije


jebiga, ne usuđujem se soliti što bi i kako bi trebalo biti. znam za sebe da bih postupila onako kako bi mi unutarnji glas nalagao.
ono što sam zapravo htjela naglasiti jest to da mislim da ste se preodvažno osokolili sa "ta osoba je takva i takva". "ona je napravila to i to". "ja sam drugačiji i ja to ne bih učinio/la nikada." to je osuda. to je kamen bačen direkt posred čela.

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:37   |   opcije


priznajem,neki su reagirali na taj način...ali to samo dokazuje različitost,ne i lošu namjeru.
ponavljam,vjerujem da je ona imala svoj razlog i da je on za nju ispravan.
ja samo smatram (valjda imam pravo na to),da je trebalo reći ono što ti je na duši a ne otići bez "pozdrava".
i da ,možda ,netko pogleda na sebe, nekim drugim pogledom kad mu se dogodi neka slična situacija.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:44   |   opcije


možda i jest trebalo reći, ali baš da si to morao podijeliti sa babinjakom i nisi.

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:46   |   opcije


(evo zarezi pa stavite tamo gdje fale)

.. idite u miru! :D

Autor: ivanschchica   |   26.06.2012. u 17:48   |   opcije


jbga,nitko nije oštećen.:))

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:48   |   opcije


pa o tome pričamo...o načinu kako se neko ne zna ili zna ponašati...dakle općenito o kulturi i nekulturi o socijalnoj vještini ili ima ili nema..i ak je to odjednom kamenovanje...e pa...eto ja dobacila...i kaj sad?

Autor: ladonna2   |   26.06.2012. u 17:48   |   opcije


pa niš...i tako sam to izmislil.:PP

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 17:53   |   opcije


A jesi siguran da je odmaglila zbog navedenog razloga? Možda je ženi smetalo što si imao dva profilira koja su međusobno javno razgovarala, možda si je prečesto oslovljavao sa 'kokica' ili neka treća varijanta?

Autor: Rujankica   |   26.06.2012. u 18:09   |   opcije


meija..evo mene bez fige u đepu..
ak ništ drugo rekla bi čovjeku da mi je žao..i da ne znam kak bi mu pomogla (jer nisam bila u kontaktu s liječenim ovisnicima)
možda bi mu čak i rekla da je bolje da više ne produbljujemo odnos..
jer i sama imam "problem" mentalnoretardiranog sina s cerebralnom paralizom..
jer čemu stavljat "probleme" na kup..
i tak..
ovisi o ljudima ..kaj ne?

Autor: ANERAK   |   26.06.2012. u 18:15   |   opcije


u jbte..dok ja napišem komentar..promeni se situejšn..totalno..
hahaaha
koji razvoj ..

Autor: ANERAK   |   26.06.2012. u 18:17   |   opcije


al mi je kliknulo..:PPP

Autor: ANERAK   |   26.06.2012. u 18:24   |   opcije


rujankice,misliš da bi to moglo biti razlog!?
pa je čekala povoljan trenutak da ovako da do znanja .
dobar potez.:))))

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 20:15   |   opcije


anerak,neki ljudi više vole pse nego tuđu djecu.i to ovako nedostojnu njihove veličine.

Autor: stephano   |   26.06.2012. u 20:17   |   opcije


imao si dva nicka i javno si razgovarao sam sa sobom????
koji moron!?

Autor: pelpetum-mobile   |   26.06.2012. u 20:25   |   opcije


neke stvari je bolje prešutjeti u virtuali.ako želiš da dođe do reale.

Autor: CrnaKraljicaSjevera   |   26.06.2012. u 20:31   |   opcije


stephano, od prije par godina- a tebi u profilu 41 :))

Nisam bila dotična dama koja se udaljila, ali bih ja vjerojatno napravila isto.
Čiste moje predrasude, obzirom da sam i sama roditelj velikom djetetu.
Smatram da je drogiranje djece barem u polovici krivnja roditelja, barem dok su djeca na financijama roditelja.

Predrasude- kažem.
Vjerojatno dama koja ima direktni doticaj sa ovisnicima - i o roditeljima radi nekakvu svoju sliku.

Ne mogu biti licemjer i ići za onim: da je iskrenost najvažnija, pa da se kod toga anulira ono što se u toj iskrenosti reklo kao činjenica.

Autor: pognioci   |   27.06.2012. u 1:14   |   opcije


je ,pogni,krivnja je roditelja.pogotovo onog,koji radi dva posla,noćne smjene i u fušu,ne bi li porodica imala sve što poželi a dok onaj drugi ima posao peglanja kreveta na nekom drugom mjestu.a dijete sve to gleda i baš mu je dobro kad je high.

Autor: stephano   |   27.06.2012. u 10:33   |   opcije


stephano, nema prebacivanja "krivnje".
Moj bivši nije dijete vidio godinama, što bi po tome značilo da sve svoje propuste kod "odgoja" prebacim na njega. Neće ići.
Sranje je kad se dogodi. Uvijek sam smatrala da se ništa ne događa drugima, da se sve to može dogoditi i meni i mojima. Droge me bilo najviše strah. Prošla sam sve edukacije kako prepoznati.
I meni je moglo promaknuti. Vjerojatno je to tema za desetak drugih blogova.

Ali je činjenica da kad napunimo neke određene godine, kad tražimo nekakve životne suputnike (ili društvo) u tim godinama, svjesno ili nesvjesno izbjegavamo one koji imaju obiteljske "probleme", jer će i nas potegnuti za sobom.

Ružno ali istinito.

Znam u sebi prekomentirati "problematične" poznanike koji traže razumijevanje "tko te drpa, neka te i krpa", meni dođi dobro pokrpan :).

Autor: pognioci   |   27.06.2012. u 11:06   |   opcije


jbga,dao sam si slobodu,zbog frustriranosti što nisam mogao napraviti nešto.i što sam doveden na gotov čin.
a da su roditelji krivi,već sam iznio u mišljenju...uvijek se loše događa drugima....a to je problem svih nas.

Autor: stephano   |   27.06.2012. u 14:44   |   opcije


a ovaj slučaj "traženja suputnika" nije bio toliko sporan jer sve to bilo završilo puno godina prije.

samo nitko to ne želi pitati ili znati.

Autor: stephano   |   27.06.2012. u 14:46   |   opcije


Dodaj komentar