muškarci procjenjuju žene obzirom na željenje ili neželjenje djece

to je onak ušturo....najveća muška procjena.
a sežu joj korijeni genetski...i naučeno...utuvljeno u njihove glave od njihovih mama, mama njihovih mama...itd.

kakva li je to žena koja ne želi djecu!? po njihovom uskom shvaćanju....nikakva.

znamo često u amer. filmovima (da, onima koje svi uvijek pljuju...dok naše idiotarija uratke pune rupa više nego ementaler sirevi, uzdižu)....vidjeti par gdje zaljubljeni muškarac voljenoj ženi kaže da želi nju, imali oni djecu ili ne...on zna da želi nju...bez nekih recimo tako "ucjena"...jer kad muško ženu procijeni na način želi/ne želi djecu...i na taj ju način okarakterizira tu je interes glavni adut...nikakva ljubav.

a interesi se najbolje pokažu kad brakovi pucaju...a zašto pucaju!? jer nema prave ljubavi spram žene, poštovanja...a djecu si viđaju jednom tjedno na dva sata....jao...nikad u životu nisam išta mrzila više nego što je to licemjerstvo, malograđanština i nametnute želje i ponašanje...dodvoravanje mami, rodbini, prijateljima, okolini.

to vrijedi i za žene...koje se trude što prije ostati trudne s nekim likom, naprosto ga uvući u mrežu veze i braka, nabaciti mu odgovornost nametnutog očinstva, bez prethodnog planiranja obitelji.

14.11.2012. u 13:12   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Sad bi napisala, ali ne smijem, jer smo dogovorile tri dana bez komuniciranja.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 13:15   |   opcije


dobar primjer je i jedan lik...uh, znam ga jako dobro osobno...oženjen, žena mu trudna...mater si je "usrećio" što se oženio i napravio dijete (ajd, i to mu je nekako uspjelo)...a podlogu za biti ocem nema ni koliko je crno pod noktom, jer se sam teško psihički nosi i sam sa sobom.
u biti, žalim tu njegovu ženu...neka naivna, bit će...nije se usrećila.
on otpočetka braka i dalje ovdje...sa nekoliko lažnih profila u kojima nema nijedne istine.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:18   |   opcije


:))...pasemi...samo ti napiši.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:19   |   opcije


pa ono...ajmo malo i o "fizikalijama" koje muškarci gledaju makar i podsvijesno...ženu koja ima manje grudi će mnogi popljuvati, ono, ni ne upoznavši ju...sirovine će reći: "nemaš nikoga, jer imaš male sise...i malo dupe".
ok...ali majke su i one ravne ko daske...kao i one sa 5-ticama i trokrilnim ormarima stražnjicama.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:21   |   opcije


Nisu male, nego su sportske. To znači da se drže junački. Ok, to je riješeno :-). A sada ono što sam ti htjela reći o temi...
Mi smo pogubljena civilizacija. Djeca se rade sa 17-18 godina. Tad su ljudi najluđi, ne gledaju tko ima kakav auto, samo ih složi čista kemija da čišća ne može biti, to znači da su genetski komplementarni dovoljno da imaju prekrasnu i zdravu djecu, da polude jedan za drugim i da u toj ljubavi dignu svoju djecu. A danas, prvo škola, fakuletet, diploma, pa posao, pa stan i auto, do tada već imaš preko 30, prva ljubav je negdje tko zna gdje, žene se za sve osim za čovjeka, jer ih je prelomilo u već sto puta, i već su realno stari, i onda im se rodi prvo zlato i osjećaju se kao da ih je ubacilo u blender (neprospavane noći, svako malo do hitne jer beba ima grčeve, nepojmljivo je to nekome pričati tko spava da ga dijete trzne svako malo, a ti hoćeš da bude zadovoljno i dijete i muž i da je kuća čista i da imaš lokne i da si nasmijana kad dođe kući...nije to lako). Ali s 18 je sve lako, a mi kako civilizacija zasrali najljepšu mladost presingom na uspješnost.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 13:32   |   opcije


opet kontra muski , a dokle cete ,

Autor: raky03   |   14.11.2012. u 13:38   |   opcije


Ame.... >a zašto pucaju!? jer nema prave ljubavi spram žene.....

Molim te da ne stavljaš odmah sve muškarce u isti koš... brakovi ne pucaju samo zbog toga što nema ljubavi spram žene, što nema poštovanja... pucaju zbog različitosti koje su nepomirljive, zbog zajedništva koje ne funkcionira, zbog psihičkog pritiska (jedne ili obje strane), zbog problema u koje smo se svjesno uvalili, zbog nepromišljenosti, zbog roditelja, zbog pretjeranog kritiziranja i omalovažavanja osobe sa kojom si odlučio provesti život do kraja... da ne nabrajam dalje... vjerujem da bi se ovdje našlo još primjera...

...sada što se djece tiče, rado bi ih viđao više od dva puta tjedno, što ponekada i napravim, ali imam prepreku a to je moja žena (još samo pravno), koja se slijepo drži preporuke CZSS i ne želi popuštati jer da tako unosim samo nemir u dječji život... a kada je djeca pitaju zašto više nismo zajedno ne želi im ništa odgovoriti već samo prebacuje lopticu meni... pa ti budi normalan.. jer cijeli je postupak jako stresan...

Autor: mrfixxit   |   14.11.2012. u 13:38   |   opcije


pasemka...opet si ošla u 2 stoljeća unazad...:))...tada se i umiralo od 40...i kusur...pa je bilo i normalno rađati s 18.

one curke koje su rodile u srednjoj ili s početka faksa, su danas uglavnom sve razvdede...ili udavane još par puta.
a neke se razvele doslovno za godinu dana...dakle...od 20 godina su bile razvedene žene!

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:39   |   opcije


Ame, djeca se da smo prirodni ljudi i prirodno društvo rade s najzad 18. Pa ti sad računaj. Moji bi imali sada 20 godina. Ja bih bila baka već dvije godine i mogla bih unucima pokazati čudo stvari, razgovarati s njima o svemu godinama, pomoći djeci da ih odgajaju...a ovo je bull shit.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 13:40   |   opcije


mrfixit..pa navela sam sve to...i dodvoravanje okolini...i sve se da fino zaključiti iz mojeg zapisa...samo malo čitaj bolje.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:41   |   opcije


Zeznula bi se ti Ame, te što su rodiile s 18 ostaju sa svojim muževima, jer su se bili za-lju-bi-li. I seks im je odličan.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 13:41   |   opcije


vjerujem mrfixit da ti nije lako.
zato uvijek kažem da djeca pate...koji god bio razlog prekida braka.

a ja ne želim imati posla sa razvdedenim...iz gomilu razloga...you name it!

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:43   |   opcije


pa sad...pasemi....ne znam baš nijednu takvu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:44   |   opcije


što se muških i djece tiče smatram da nema muškog koji ne želi djecu, ali zato ima žena koje se posvete karijeri i odbiju osjetiti taj majčinski doživljaj... što već... vi to znate bolje...

meni kao ocu je prekrasno što imam djecu, da je pravni sustav drugačiji bili bi samnom, ali nažalost majka ima pravo prvenstva... uvijek...
Po time ne mislim da nose moje prezime ili moje gene, već nešto što je nastalo kao plod jedne ljubavi, jer djeca su spoj majke i oca, jedinke same za sebe, nose karakteristike ali nisu naše kopije... i prekrasno je promatrati kako prohodaju, uče, zaljubljuju se, rade gluposti, a na kraju i ja kao otac volim se sa njima igrati jer sam tada u nekom svetu koji oni smisle, a moj se nakratko ugasi...

Autor: mrfixxit   |   14.11.2012. u 13:45   |   opcije


hehe...varaš se mrfix...npr. pitaj kljunija...on ne želi djecu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:47   |   opcije


Ame... da mu se zalomi, i ostane sa tom ženom sigurno bi promijenio mišljenje ;-) no to je samo moje mišljenje..

Autor: mrfixxit   |   14.11.2012. u 13:48   |   opcije


ajde barem probaj ne gledati tako stereotipno...jebote, nisi konj!

nije jedini razlog što neka žena ne želi djecu, karijera! ima gomilu razloga.
i nijedna žena nije nikome dužna opravdavati se ni pojašnjavati svoje razloge.

svatko ima pravo na svoj odabir.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:48   |   opcije


ti kojima se zalomi, nisu podobni. treba nešto stvarno željeti i planirati. jedino tako možeš biti dobra majka i dobar otac.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:50   |   opcije


Znam ja..... napredak jednog društva treba mjeriti po prosječnoj dobi u kojoj je član društva ekonomski sposoban zasnovati obitelj- to bi kod nas bilo s 35-38, a neki ni tad. Jadno je to. Nisu ljudi krivi. Društvo nije ostvarilo uvjete da ljudi mogu normalno živjeti. Ajde ti ne pukni na živce, kad ljudi razmišljaju većinu života o novcu, a puno manje o ljubavi.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 13:50   |   opcije


recimo...znam brakove ljudi koji nemaju djecu...a vole se i danas u starosti su zajedno...ono, baš se vole i druže i poštuju. (takav bih ja brak željela imati. muškarca koji me voli i želi mene, imali mi djecu ili ne. ako ja ne želim, da mi kaže, nema veze, ti si mi dovoljna...to je prekrasno).

baš i nema takvih brakova u kojima se potenciralo na jdci...gdje je muškarac takav da je želio ženu koja će mu podariti sjecu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:52   |   opcije


uh, tipfeleri:))

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:53   |   opcije


ma sve ovisi o situaciji je ona čini čovjeka...
sada ono o konju... hvala na komplimentu jer konj je plemenita životinja ;-)

gle imaš pravo na svoje mišljenje kao i svi ovdje... zato ih svi zajedno i iznosimo...

Autor: mrfixxit   |   14.11.2012. u 13:56   |   opcije


pasemi...pa ti imaš dosta veliku djecu...čini mi se da si negdje bila pisala...dakle...nisi jedna od onih koja se udala od 35!

pa gdje je onda puklo??

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 13:56   |   opcije


Svaki normalan muškarac želi djecu. Djeca jesu nešto za što se živi. Osobno sam mišljenja da ukoliko nema zdravstvenih zapreka (neplodnost) da ne postoji razlog da se ne rađaju djeca. Ukoliko je netko u braku mora i treba imati djecu. Ne zato što to kaže Bog, zakon, Joža, Pero, već zato što je to normalno. Imam dva sina, stan, dva auta, u kreditima sam do grla, ali imam sve to jer imam djecu. Da smo ja i žena sami vjerojatno bi novac trošili na izlaske, ljetovanja, zimovanja. Sa djecom osoba sazrije, postane svjesna svojih obveza.

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:02   |   opcije


Puklo je što ih nisam rodila s 18. Tu je puklo.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:10   |   opcije


ok...dolazimo do zaključka da muškarci više žele djecu, nego ženu.
preko neke žene...do djece...da se barem onda oko te djece svojski brinu...nego...ma, neću komentirati.

muškarcu bi voljena partnerica trebala biti dovoljna, ukoliko ona ne želi imati djecu.

čim neki muškarac ima pristup: ok, ti ne želiš imati djecu...mi nemamo o čemu više pričati...bome, znam koliko je sati i o kakvom je čovjdeku riječ...ni ja ne želim imati išta s takvim...čak i da želim djecu...s takvim ne bih.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:12   |   opcije


ne krivi sebe pasemi što ih nisi rodila sa 18.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:13   |   opcije


Da, se ne bi krivo razumjele u dobrim sam odnosima s bivšim, živim 50 metara zračne linije od njega, djecu viđa kad djeca osjete potrebu, on može doći na kapućino, zovem ga za Božić i Novu godinu da večeramo s mojim roditeljima, ali nismo muž i žena iz privatnih razloga koje ovdje ne želim iznositi. Djeca spavaju kod njega za vikend, ovu subotu ih vodimo zajedno na izlet- nismo divljaci. On mi je krvni rod preko djece, proizveli smo prekrasnu djecu, među svim muškarcima on je za mene poseban po tome. Toliko o meni i mom bivšem mužu.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:13   |   opcije


jer bolje i da ne znaš priče od cura koje su rodile djecu s 18...a nezreo ih muž ostavio nakon godinu, dvije od toga.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:13   |   opcije


sabit...pa kad si već tako okorijeo...stava kao čovjek iz srednjeg vijeka...objasni nam kako to da ti brak nije sretan...i kako to da ubračen ovdje "operiraš"!?

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:15   |   opcije


Ame naše društvo je u q..... to ti ja pričam.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:16   |   opcije


kao što sam već i napisala...znam sretnijih brakova i dugovječnih onih koji nemaju djecu...nego onih koji ih imaju.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:16   |   opcije


pa sad...kakve veze društvo ima ako se muškarac i žena iskreno vole...i ako je ona njemu dovoljna!?
hm...da...haha...takvo što je rijetko..a da ne podliježe utjecajima okoline.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:20   |   opcije


Privremeno nije sretan jer je ona svu ljubav posvetila djeci. Mene zanemaruje zbog njih. Ali tako valjda mora biti. Djeca su mala, sva se pažnja daje njima, kada porastu opet ćemo biti kao prije.
A što je tiće mojeg uključenja u iskricu, ne boj se ne tražim ljubavnicu.

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:21   |   opcije


Društvo je odgovorno, jer ljudi fulavaju svoju kemijsku i emotivnu špicu. Za to vrijeme su u srednjoj školi ili upisuju prvu godinu faksa. Parovi koji su se oženili, da su se zaljubili i upoznali u toj dobi, opstaju.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:27   |   opcije


hahaha...sve ja to znam...i za sve uvijek imam argumente...

vi kao "obožavate" djecu...a onda ste na vlastitu djecu i ženu ljubomorni...sick!

ili one na vas.

ma, ja to ne želim...želim zreloga muškarca kojem sam ja dovoljna i on meni...s kojim ću se voljeti i poštivati.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:28   |   opcije


Najbolji su mi oni koji ne žele djecu čisto iz sebičnih razloga. Moram ići na Havaje, moram se popesti na najviše vrhove, moram pojesti picu u Italiji, ganjati klokane po Australiji. Djeca mi smetaju da se posvetim sebi. Bla, bla, bla
I onda sa 40-50 godina se sjete: pa mi bi mogli imati djecu.
A kada te osobe dođu u vrijeme za mirovinu, e onda su te osobe najglasnije po pitanju mirovine zašto je tako mala.
Najglavniji razlog malih mirovina u Hrvatskoj, Europi i cijelom zapadnom svijetu je to što se djeca ne rađaju. Zapad umire jer žene "imaju pravo" da ne rađaju. One imaju pravo i obvezu da rađaju, jer to mi muškarci nemožemo.
Naravno, prvo i osnovno je ljubav, partner, a ostalo će ići svojim prirodnim putem

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:29   |   opcije


statistike pokazuju da više opstaju brakovi sklopljeni nakon 35-te godine života, nego oni raniji.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:30   |   opcije


naravno...cijeli blog, a u biti niti jednoga muškarca koji bi rekao da ako bi jako volio neku ženu, da mu ne bi smetalo što ne bi imali djecu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:31   |   opcije


e vidiš sabite...meni su sebičniji razlozi kad žele pošto poto imati djecu...ili reda radi...ili zato kaj su ih mame tako odgojile...ili naprosto zato "jer je to normalno"...kako ti veliš!

ili, da ih ima tko dvoriti kad ostare.

to su kudikamo sebičniji razlozi nego ne imati djecu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:32   |   opcije


Ametist hajde razmisli malo.
Znam da ima svega,pa i ucjena ne samo od
muškaraca nego i od žena.Recimo muž ostavi ženu
jer ne može roditi ili žena ostavi muža jer on ne može
imati djece.Isto tako znam parove koji ne mogu imati
djecu,a opet se dobro slažu.
Ne slažem se da treba imati djete sa 18 godina.
Treba završiti školu i zaposliti se pa onda udaja
žinidba i djeca.
Kao što si rekla svako ima pravo imati djecu ili
ih ne imati.No nije tačno da nikome ne treba
objašnjavati svoje stajalište.Ukoliko si s nekim u
vezi,a kamoli u zajednici ili braku dužnan/a si
objašnjavati i polagati račune.
Prirodno je da dvoje koji se vole žele i imaju
svoju djecu,ne zbog roditelja ili okline nego
zbog sebe i prirodno je da se ponose tom djecom
koja su dio njih dvoje i da tu djecu zajednički
odgajaju i brinu o njima.
To se nikako nemože nazvati ucjenom osim ukoliko
jedno ne može imati djecu,a drugo to
zahtjeva ili ukoliko jedno ne kaže na vreme da
ne želi djecu i iz kojih razloga.

Autor: tape   |   14.11.2012. u 14:32   |   opcije


To i ja kažem, društvo je sick. Cura od 18 i trudna to je kao sramota, a nije sramota što ljudi od 35-50 nemaju posla....to nije sramota. Poremećeno do daske. Cura od 18 godina i trudna to je prirodno, a kad njen mali koji radi kao automehaničar može zaraditi pristojan novac da uzdržava obitelj, onda su oni sretni bračni par. Sada funkcioniramo više po pricipu konzumerizma, ja bi tebe trošio, ali da nemam odgovornost prema tebi, ili ajmo se urotiti ovako visokoobrazovani i ja i ti pa ćemo imati pristojan život, a mogu ti reći kad legnu u krevete i sanjaju ljubav, ne sanjaju jedan drugoga, nego nekog klinca ili klinku koju su vidjeli sa 22 godine iz autobusa...jednom.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:33   |   opcije


Takvog nečeš naći, mi svi želimo djecu. Tko god ti kaže da bi htio samo tebe, taj te laže.

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:36   |   opcije


čuj...onda bi se Hrvatska trebala pobrinuti da uvede bolji standard...da se u školama djeca bolje educiraju...da ih se uči manirima, pristojnosti, kako biti bolji ljudi...jer ruku na srce...kad se vidi ovdje kakvi muški jesu...pa žena nema ni najmanju volju imati djecu (puno žena to kaže)...jer kao prvo...koga bi od tih loših muških poželjela kao oca svoje djece!? hello!

ja bih recimo i sad htjela imati dijete s nekim kulturnim i dobrim Švedom...ali s Hrvatom...ne bih.

basta cosi.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:36   |   opcije


tape...a zašto da ja razmislim!? valjda pasemi...jer ja nisam ni rekla da djecu treba imati sa 18! pa dajte ljudi čitajte pažljivo, jebemu!

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:38   |   opcije


e pa sabite...ako ne želi mene...onda ja ne želim ni njega...vrlo jednostavno.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:40   |   opcije


To nisu brakovi to su ekonomske zajednice.

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:42   |   opcije


Ima jedna stara:
Probirač dobije otirač
Nema savršenog, niti savršene
Zapamti

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:44   |   opcije


Poruka je poslana u srijedu, 14.11.2012. u 14:36

Pošiljatelj: Annalka ONLINE!

Žena, 44, Istarska županija, Hrvatska. Članica od 26.12.2011.

...

ti imaš 36 što znači da bi taj neki idealan za tebe trebao imati 36 ili više.

i taj bi trebao biti sam, dosad nikad u braku i bez djece, savršeno pametan, lijep i usphešan???
moš mislit, nije se dosad ženio samo zato što je tebe čekao!

HAHAHHHA

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:44   |   opcije


evo...žene mi se javlajju na pvt...i to koje i kakve žene!

sorry dobrim majkama...ali toliko je truleža od žena i "matera" da izgleda kao da svaka šuga ima djecu i može ih imati...i najviše takve i imaju....ponovno sorry onima dobrim ženama.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:45   |   opcije


To ti je ona fora Ame: odaberi jednu kartu iz špila-ne boj se, sigurno ćeš pogriješiti.....a vrijeme ide...nećeš pogriješiti jedino ako ne odbereš niti jednu kartu....

Autor: pasemi   |   14.11.2012. u 14:48   |   opcije


Znači, tebe je uvrijedilo što ti žena piše, a ti o svakome imaš nešto za reći. Svakome nađeš manu. Evo ja sam oženjen i sigurno sam kurviš koji traži jadne neudane djevojke. Polako gospodična Nismo svi isti

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 14:49   |   opcije


ajd sabite odi proć. ono, nisam impresionirana tobom, ni tvojim životom, ponajmanje stavovima.
rekao si kaj si htio...sad idi.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 14:53   |   opcije


Ne vrijeđam, niti pišem mržnju i laž. Jednostavno takav nisam. Niti tražim da budeš imresionirana. Jednostavno razgovaramo, komentiramo. Pametna si, samo te molim da ublažiš svoje stavove. Nisu svi ljudi zli, nisu svi ljudi nastrani ni bolesni. Svatko ima mane ali i vrline. Pokušaj to gledati u ljudima.

Autor: Sabit   |   14.11.2012. u 15:03   |   opcije


Ametist pročitao sam pažljivo.NNisi ti rekla da djecu treba imati sa 18.
Nisam ni ja rekao da se treba imati djecu,a ni da ne treba.Svako ima
svoje razloge za da i za ne i svako ima pravo.
Ti govoriš uopšteno o ucjeni oko djece i razlozima za djecom.
Ti govoriš o tome kako muškarci djele žene na one koje žele
djecu i one koje ne žele.
Razmisli o tome da u djeca plod ljubavi,a ne ucjene.
Razmisli o tome da za djecu trebaju dvoje i oni ih odgajaju i brinu
o njima,a ne njihovi roditelji i okolica.
Razmisli o tome što zajednica vanbračna ili bračna nosi,zajedništvo
i pravila ponašanja i nemože se reći ja svoje razloge nikome ne
trebam objašnjavati,nikome ne trebam polagati račune.
Razmisli o tome što bi vezalo dvoje od kojih jedno želi
djecu drugo ne i moželi se zahtjevati od onog ko želi djecu da
ih nema ili od onog ko ih ne želi da ih ima.Znači mora se već na
početku veze reći ne želim djecu iz tih i tih razloga.
Eto o svemu tome razmisli pa onda govori o ucjeni i okolici
i netrebam nikome govoriti svoje razloge.

Autor: tape   |   14.11.2012. u 15:31   |   opcije


razmisli ti opet. ja sam razmislila.

ucjena je ako me muško u startu otkanta jer ne želim djecu...dakako da je ucjena.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 15:35   |   opcije


Nije ucjena.Ti ne želiš djete i to je tvoje pravo.
On želi djete i to je njegovo pravo.
Po tvom i ti njega ucjenjuješ.
Tražiš od njega da se odrekne želje da ima
djete da bi bio s tobom.
Kao što sam rekao nema tu ucjene,vas dvoje
niste jedno za drugo i normalno je da
otkantate jedno drugo,neprirodno bi bilo
da budete skupa.

Autor: tape   |   14.11.2012. u 15:58   |   opcije


oš mi poslat knjigu?

Autor: Philippe_de_Mala   |   14.11.2012. u 16:50   |   opcije


o kome ti tape pričaš!? ja nisam nikoga konkretno spominjala...nijednoga muškarca koji navodno želi dijete...a ja ne...i da se viđam s takvim! ne znam odakle si to zaključio.

ja želim onoga kojem djeca nisu prioritet...može...i ne mora ih imati...takvoga želim.
s onim tko odmah izjasni da želi djecu, s takvim se ne bih ni upuštala u vezu.

Autor: ametist-   |   14.11.2012. u 21:18   |   opcije


Dodaj komentar