VARANJE



Ah, ne mislim na preljub... ili bar ne SAMO na preljub. Mislim na ono svakodnevno varanje, pod sitno, koje se - po mojem - akumulira do puno većeg značaja nego što je neki izvanbračni ili bezvezni izlet osobe na koju računamo kao "svoju". Mislim i na ono naše, koje uopće ne računamo pod varanje, kad nešto zaokružimo u svoju korist, kad pomalo zabušavamo na poslu, kad pokupimo tuđu olovku ili upaljač, kad ne prijavimo baš sve što smo zaradili; mislim i na one oblike varanja kojih smo svjesni, poput prepisivanja na ispitu, nabrijavanja vlastitih cijena, prešućivanja mana, svojih ili svojih proizvoda i/ili usluga... ali ih svejedno koristimo, jer bismo se inače osjećali "kao budala" i jer to "svi rade".

Evo, ja sam danas prevarena, a nemrem dokazati da jesam: odem u Billu i ugodno se iznenadim kad na polici, označeno crvenim velikim "A" za akcijsku cijenu, ugledam meni drago vino T'ga za jug za 22 kune. I kupim ga. Štoviše, razmišljala sam jel' da uzmem jednu bocu ili dvije, ali onda sam ipak ustanovila da mi je jedna uvrh glave i da konačno trebam prestati kupovati nepotrebne stvari samo zato jer su trenutno nešto jeftinije nego inače. I tak, dođem doma, iskrcam špeceraj i mislim si, ajd da popijem čašu prije ručka... Krenem po otvarač za boce, kadli - ne treba! To nije butelja, iako ima samo sedam i pol deci: to je ono lošije vino, s lošim zatvaračem na navoj, i ZATO je jeftinije - dakle, nije sniženo. Nego je lošije. I košta koliko lošija roba i treba koštati. (No, srećom, moje nepce nije toliko profinjeno da bi ga razlika u kvaliteti baš jako smetala; znam ja kad pijem nešto jako dobro, znam i kad pijem nešto jako loše, ali za ove u sredini nisam preosjetljiva.)

I tko mi je kriv? Nitko. Mogla sam bolje pogledati što kupujem i onda odlučiti hoću li ili neću. Ali nisam. I sad imam osrednje vino po osrednjoj cijeni.

Tak je i s muškarcima. Ponekad se zapitam je li ijedan od njih, mislim na one u svojem životu, uistinu bio onak dobar kak sam si ja to zamislila kad sam ga "uzimala": možda ni njih nisam dobro zagledala. Jednostavno, htjelo mi se, pa sam uzela onoga koji mi se učinio najboljom prilikom. A možda je na polici do stajao neki bolji, iako ne nužno pristupačniji, ali isto tako ne nužno neki kojeg si ne bih mogla priuštiti. Uostalom, radije platim više za stvarno dobro, nego da si doma donesem nešto što baš i nemrem cijeniti.

Mislim da nas, u stvari, uvijek prevari vlastita rit.

01.12.2012. u 15:24   |   Editirano: 01.12.2012. u 20:45   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

mene su u školi naučili da ako prepisujem onda ustvari varam samog sebe. Tako sam ja to znanje prenio na „” moje žene.

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 15:30   |   opcije


ali mislio sam na preljub o ovom manjem varanju,dubljem , možda značajnijem ču morat porazmisliti jer me to nisu učili u školi.

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 15:33   |   opcije


A kajaznam, to prepisivanje u školi je valjda dio socijalizacije... Iako je isto kao da odeš zubaru, a onda tvrdiš da te niš ne boli. Totalno blesavo.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 15:40   |   opcije


A ovo sitno, kumulativno varanje... E, pa to je blesavo, ali gnusno, zato jer razvijaš otpornost, jer dižeš prag tolerancije i jer na kraju zapravo i sam postaješ varalica, cinik. Ukratko, podrazumijevaš varanje u svakom ljudskom odnosu.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 15:43   |   opcije


Nikad nisam varala na ispitu. Pala sam jedan ispit u životu.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 15:43   |   opcije


Vozački naravno :-) forsirao me. Ne volim da me bilo tko forsira.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 15:45   |   opcije


I gledala sam sad odličan film: Peacefull warrior (fenomenalannnnn).

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 15:46   |   opcije


Meni pojam "varanje" nikad nije bio potpuno jasan.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 15:57   |   opcije


Npr, ne mislim da je bed varati na ispitu.
da mogu, s guštom bih utajila zeru poreza..i sl.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:00   |   opcije


Prema sebi smo neopisivo blagi ponekad.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:01   |   opcije


Ono što me može zaustaviti je opravdan strah od kazne.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:03   |   opcije


Ali tek ako dooobro promislim i zaključim da bi kazna zaista bila ozbiljna.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:05   |   opcije


Biće sam oduvijek bila zeru dalekovidna.Na ispitima sam uredno prepisivala iz knjige koju bih listala stopalima.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:07   |   opcije


Jedino što ne volim je krađa.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:08   |   opcije


Ali i tu sam selektivna.Neće mi biti pretjeran bed posuditi ili "ukrasti" nečijeg muškarca.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:08   |   opcije


Ako mi se svidio..bože moj..kajatumogu?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:09   |   opcije


Sad kuham... dođem za 10 minuta!

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:11   |   opcije


Možda zato što muškarci nisu stvar s police.
Oni mogu birati hoće li biti "ukradeni".

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:12   |   opcije


Sam ti kuhaj.Ja bum ti zlostavljala blog:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:12   |   opcije


Poštenje je osobina koja nas nerijetko navodi da nešto činimo/ne činimo na svoju štetu.
Prilično protuprirodna osobina..rekla bih.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:16   |   opcije


Stoga mislim da je jedna od osobina koju treba uzgojiti umjereno.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:16   |   opcije


I ne biti obijestan dok varaš.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:22   |   opcije


Skužiti da je za društvo dugoročno loše utajivati porez.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:23   |   opcije


i tak..
Koliko je stvar prirodna najbolje se vidi na maloj djeci.Bez beda će uzeti igračku koju žele..iako nije njihova.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:24   |   opcije


Tad ih počnemo učiti.Na razne načine.Nemam pojma koji je najbolji..
Kazna?Reći da će djevojčica/dječak biti jaako tužni ako im uzme njihovu igračku?Mislim da je najbolje jednostavno reći da je igračka tuđa i kvit.TUĐA igračka nije TVOJA igračka.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:27   |   opcije


Grozno:)
Što ako ja ŽELIM da TUĐA igračka bude MOJA igračka?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:27   |   opcije


Ispit je jedno, muškarac drugo. Ne postoji baš tuđi muškarac. Postoji samo pravi muškarac ili ljiga. Ljiga je muškarac koji je s drugom ženom ubračen, a tebi se nudi za razbibrigu. Plitko.....ali možda i nije jako ako si jako pijana npr.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:28   |   opcije


Moji klinci su rano naučili koristi riječ želim.Ja relativno kasno.
Odgajali su me onom: čega nemaš- bez toga se može.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:28   |   opcije


Pasemi, nije li razbibriga prekrasan osjećaj?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:29   |   opcije


Zašto bih uskratila sebi malo razbibrige ako je želim?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:30   |   opcije


Btw, zamisli kaos koji bi nastao kad bismo se ubračivali svaki put kad se zaljubimo?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:31   |   opcije


Smatram se prilično nezaljubljivom osobom a udala bih se već 3 puta.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:32   |   opcije


Razbibriga je dobar osjećaj kada ga lišimo kajanja i garniramo zaboravom :-)

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:34   |   opcije


Jednom sam se zaribala.S odmakom..nijedan nije bio adekvatan za mog (potencijalnog) životnog partnera.
Ali sam se svaki put jako zaljubila.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:34   |   opcije


Što je zaljubljenost?

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:34   |   opcije


Kajanje?
Biće su tebi govorili kako će curice biti jaaako tužne kad im uzmeš igračku:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:35   |   opcije


Zaljubljenost?
Mogu ti reći kaj je meni.Ne znam kaj je tebi.
Kad se zaljubim postoji samo on.The ON.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:36   |   opcije


Nazidam ga u glavi tako velikog da ga ni rođena majka ne bi prepoznala:)
Krasan osjećaj.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:37   |   opcije


Rijetko se kajem. :-) Svaka igračka je nova igračka.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:38   |   opcije


zaljubljenost je nemir u srcu
košmar u glavi
revolucija među nogama
ma prava psihijatrijska bolest!
jer ne boli dok traje
nego poslije u fazi liječenja!

Autor: staranaivan   |   01.12.2012. u 16:38   |   opcije


Mislim da volim nekog kad ne prestanem biti zaljubljena kad se smanji.Čak i kad se smanji toliko da ga ni majka ne bi prepoznala.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:39   |   opcije


molim da mi se zapamti ovaj komentar
nisam ga prepisao već smislio sada

Autor: staranaivan   |   01.12.2012. u 16:39   |   opcije


Nasmijala si me sa ziđanjem :-). Nisam se izgleda jako dugo zaljubila.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:40   |   opcije


Skačeš sama sebi u usta, Pasemi (ili te ja ne kužim).

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:40   |   opcije


porazmislio sam. Malena "odvajanja od poštenja" (sitne prijevare) toleriramo sami sebi jer su mali. To je vjerojatno velika greška jer vodi do veče prevare. Na bezznačajnom laganju se možemo trenirati. Kada npr. priznaš svoju nevidljivu manu i vidiš da ti se ništa nije desilo i da te druga strana nije streljala zbog toga tada stječeš snagu za priznavanjem (u 1. redu sebi) večih mana . Nama samima se te mane čine glomaznije nego što jesu jer su naše. Kad si priznaš manu tada si ju osvjetlio i spalio i nakon toga uvidio da ta mana nisi stvarni ti nego tumor kojeg si izbacio. Heh..jesam doktor..samo mi fali novi WW Pasat.

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 16:40   |   opcije


Pijanstvo i zaljubljenost nije isto- jel sad lakše :-)

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:41   |   opcije


3579, mislim da to nije dobro.
Može se desiti da svima oko sebe postaneš strašan.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:41   |   opcije


Ne brijem kad pijem..odnosno, ne pijem da bih mogla zabrijati.
Jedino ako želim da mi bude zabavnije popijem zeru.Svi imamo kočnica:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:43   |   opcije


Evo, skuhala, pojela, sad još samo pseto čeka...

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:47   |   opcije


pasemi zbori o lažnom moralu, jel. Onom našem koji je suprotan od prirodnog morala.

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 16:48   |   opcije


57..(jebali vas brojevi u nicku)
Što ako su mane dio tebe?postoji li neka koju si odbacio?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:48   |   opcije


Ja rijetko brijem :-) u totalu. Nisam ni u vezi. Bit će da sam ostarila malo. A i nema ih baš puno tu kod mene u dnevnoj sobi. Van mi se ne ide. Navela sam ovo s tuđim muškarcem da bi mi se moglo dogoditi samo kad sam pijana.

Autor: pasemi   |   01.12.2012. u 16:48   |   opcije


Ili si selektivan pa ih odbaciš onako..na neko vrijeme?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:48   |   opcije


Ovak, kaj se tuđe muškadije/ženskadije tiče, ja mislim da je na NJIMA da budu obzirni prema "svojima" - ne na meni. Ako se ne brani ili, štoviše, nudi, poslužit ću se ukoliko mi se hoće. A neću ne zato jer me briga što će biti s "njihovima", nego zato jer mi se neće.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:49   |   opcije


Kad sam ja sama varala tu neku "svoju" muškadiju, nisam je ni smatrala "svojom", više onak - udomljenom. Zato nisam ni imala dojam da varam. Nego da BIRAM.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:50   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:50   |   opcije


Istinablog, ne cijenim osobito one koji ne mare za osjećaje ili način života "svojih" - kad su ih već stekli, red bi bio da brinu o njima. Zato takve nastojim ne svojatati, nego onak, udomiti na neko vrijeme.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:51   |   opcije


Pa da.Imaš zgodan kaput..
Zašto ne bi isprobala još jedan?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:51   |   opcije


3579, mislim da to nije dobro.
Može se desiti da svima oko sebe postaneš strašan.

Isprva je strašno n,akon toga postaje DOBROO. sLAŽEMO se

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 16:51   |   opcije


Zanimljivo je da prema tuđim predmetima imamo daleko više obzira nego prema tuđim partnerima - ako sam nekome maznula olovku, bespogovorno je vratim; ili mi bude zbilja silno neugodno kad je kasnije otkrijem u svojoj torbi. A nešto skuplje od olovke ne bih ni uzela. U stvari, bih, ali se ne usudim.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:52   |   opcije


Brojček, to s nabrajanjem mana je silno zamorno i neatraktivno. Ukida čar otkrivanja, kao prvo, a kao drugo, odma si na sniženju kao "roba s greškom". Druga je stvar ako ljudi sami otkriju pa ti vele a ti onda priznaš...

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:54   |   opcije


Vega, misliš da bi bili ljudi "pošteniji" da odu svaki put kad (pored već odabranog života) malo biraju?

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:56   |   opcije


Kaos jbt:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:56   |   opcije


na mobu sam..lovim komentare na malom ekranu..
57..(jebali vas brojevi u nicku)
Što ako su mane dio tebe?postoji li neka koju si odbacio?

Priznao sam si "neke mane" i shvatio da ih je osuđivao lažni moral. One su moje nabolje tajne koje su čekale da budu otkrivene. ljudi vlafaju svijetom a (lažni) moral ljudima. Vraška izmišljotina

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 16:56   |   opcije


A činjenica je da smo svi roba s greškom. Mislim da je ljubav moguća tek kad te greške SAMI ustanovimo i DOBROVOLJNO prihvatimo - raznježeni njima, štoviše...

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:56   |   opcije


iss..sad si opet pomalo strašan:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 16:57   |   opcije


Ne, ne svaki put, božićnice - to bi jednostavno bilo blesavo. I jako bi unestabililo već ionako nestabilan svijet. Ali, ako im je zaista neka druga varijanta življenja, s nekom drugom osobom, atraktivnija od postojeće, onda da.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:58   |   opcije


Caka je u tome što su nam te alternativne osobe ugodne baš zato jer nisu primarne; najčešće. Gube svaku čar kad postanu glavni (i jedini) izbor.

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 16:58   |   opcije


Idem ja sad prošetati pseto pa zaleći pred telku... a vi zlostavljajte, mudrujte, glupirajte se i istovremeno pomalo varajte, kao i svi mi, uostalom, ali nastojte da ne prevarite sebe i da vas rit ne povuče ko ovu macu :-))

Autor: vegavega8   |   01.12.2012. u 17:00   |   opcije


Da.Ali svejedno neizvjesno uz užasno puno spoznaje i promišljanja.Plus ucviljenih žena/muževa/djece/punica/svekrva/susjeda/prijatelja/znanaca..
Komplicirano.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:00   |   opcije


Brojček, to s nabrajanjem mana je silno zamorno i neatraktivno. Ukida čar otkrivanja, kao
prvo, a kao drugo, odma si na sniženju kao "roba s greškom". Druga je stvar ako ljudi
sami otkriju pa ti vele a ti onda priznaš...

-netreba nabrajati ili isticati več neskrivati. čar otkrivanja sljedi nakon eliminacoje mana. Bojimo se za svoje vrline kao da ih sve znamo ali nakon malo čiščenja otkrivamo prekrivene za koje nismo znali fa su u nama. mto je moje mišnje naravno

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 17:04   |   opcije


Moj najveći issue vezan uz preljub je gađenje.Gnjaaah mi je pomisao na silne bolešćurine koje mogu zakačiti tijekom običnog malog isprobavanja.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:04   |   opcije


hehe..biće su govorili i da će me Bog kazniti ako uzmem tuđu igračku:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:06   |   opcije


uzmi kondom bez straha!

Autor: staranaivan   |   01.12.2012. u 17:07   |   opcije


Nekog tko me "prevari" mogu i dalje voljeti (ako ranije jesam) ali mi baš neće biti trip ševica s njim kad skužim.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:08   |   opcije


staranje..dobar fuk iziskuje puno više od puke zaštite kondomom:)

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:10   |   opcije


Nikom od nas ne bi palo na pamet hodati po tuđim kućama i prati zube tuđim četkicama.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:11   |   opcije


A opasnost kojoj bismo se tad izložili je puno manja.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:12   |   opcije


gnjaaahhhh...
idem sad malo ribati pločice.
cmok.

Autor: bozicnica   |   01.12.2012. u 17:15   |   opcije


A činjenica je da smo svi roba s greškom. Mislim da je ljubav moguća tek kad te greške
SAMI ustanovimo i DOBROVOLJNO prihvatimo - raznježeni njima, štoviše...

Ima više vrsta grešaka: vakih~nakkih, .neke se mogu preodgojiti i postati naša ljepota, neke su "greške" samo u očima lažnog morala, neke su nepromjenjive i njih če istinski partner voljti jer su to i prihvatiti kao svoje bez zamjerke. Generalno govorim o moralu koji nesmije biti potpuno u skladu sa n„ekim univerzalnim " i koji se ne kosi sa bilo kojim drugim prirodnim moralom dneke ruge osobe. Serem al jebiga, nisam savršen, ko mi zamjera nije moralan :)

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 17:18   |   opcije


i malo WC papira na kojem piše :" da, to je moguće"

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 17:19   |   opcije


nemam ni pesa ni pločice al kad je takva furka onda idem ija

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 17:22   |   opcije


zašto uvijek ostanem zadnji?nešto nije vredu zmenom

Autor: 3579   |   01.12.2012. u 17:23   |   opcije


Dodaj komentar