epilog

iliti pljuska svima dlanom našeg pravosuđa..

"Osumnjičeni za silovanje studentice u Podstrani na slobodi
Sada se čeka još rezultat psihijatrijskog vještačenja nakon čega bi trebalo uslijediti dizanje optužnice."

hm..koliko treba psihijatrima da donesu zaključak i pičnu dijagnozu? Sigurna sam da treba promislit dobro, jer jednom donijeta psihijatrijska dijagnoza pečati život. Žešće nego robijanje. Kolika je odgovornost vještaka? Također se pitam, što je za osumnjičenog pametnijie; a što za njegovu okolin; psihijatrijska dijagnoza ili 5 godina zatvora? Hoće li radi nečeg vještaci kalkulirati? Ima li pritisaka ?

"Okolnosti događaja nikada nisu utvrđene. R. Š. tvrdi da je koristio samo tri prsta, a to ne odgovara težini nanesenih ozljeda, zbog kojih je djevojka ostala trajni invalid."

poserem se na istragu..na koncu, istraga je naređena tek nakon dva dana kada je slučaj preuzela sutkinja Županijskog suda..od suca općinskog suda koji nije znao odraditi posao..

"Ništa posebno nije reklo ni društvo s tuluma, a silovana djevojka tvrdi da se ne sjeća ničega. Utvrdilo se da su i žrtva i osumnjičeni bili poprilično alkoholizirani, ali unatoč sumnjama, nije nađena prisutnost narkotika. "

Ovo mi je skroz sumnjivo. Koncentracija alkohola u krvi osumnjičenog bila je izmjerena odmah po uhićenju i iznosila je 1,44 promila..
s tom koncentracijom alkohola mogu vozit auto bez da napravim ijedan prekršaj..čak se i parkirati

"Kako su prestali egzistirati razlozi za istražni zatvor, osumnjičenom nije izrečena nikakva zaštitna mjera koja bi uključivala zabranu kontaktiranja i približavanja oštećenoj."

pljus..pljus..
zapanjena sam

-neki od komentara na članak objavljen jučer:

"čeka se zastara. ipak je sin lokalnog lovaša. sve je u zemlji kupljivo tako i presude"

"taj će opet puknuti. nažalost zbog nepostojanja pravnog sistema neće dobiti kaznu i ponoviti će zločin. žrtva će biti neka druga djevojka, nečija sestra, kći, majka."

"ono što je potrebno hrvatskoj je registar seksualnih nasilnika. ovaj 100% ponavlja zločin"

"pretpostavljam da roko među majkama kotira kao vrlo poželjan zet"

"Otac djevojke ima sada šansu da sredi stvar jednom zauvijek"

Što vi mislite?
o svemu..

11.01.2013. u 12:02   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

na žalost kod ovakvih traljavo obrađenih slučajeva dolazimo u situaciju osobnog obračuna i uzimanja pravde u svoje ruke..dakle sva civiliziranost, liberalizam, kultura u uljuđenost i demokracija itd padaju u vodu kad ti se dogodi nešto ružno nekome tvome

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:06   |   opcije


ono što je potrebno hrvatskoj je nepopustljivost u zakonima koji bi trebali biti isti za sve, a pojedini slučajevi okarakterizirani kao ekstra okrutni

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:07   |   opcije


da..tako se želi..međutim, nisam još pročitala da je neki otac..majka..suprug..osvećivao svoje dijete jer nije bio zadovoljan provodenom pravdom..
sjećam se nekih javnih oprosta ubojicama svoje djece..i tak..ali ne sjećam se odmazda

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:10   |   opcije


zapravo..ne mislim da imamo loš kazneni zakon..mislim da imamo loše istrage..možda u kasnijoj fazi i lošije tužitelje..ali mislim da je problem nepotizma i korupcije puno prisutniji i veći od neznanja

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:12   |   opcije


n da...nisam mislila na zakone, mislila sam na provedbu istih

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:14   |   opcije


nikako ne treba zagovarati osobno rješavanje takvih stvari i situacija...nikako...jer ulazimo u anarhiju..gdje će bilo ko misliti da može bilo što
međutim ovdje je skoro pa uvijek latentni problem, na žalost, da otac , majka, roditelj sam nije siguran u potpunu nevinost odnosno ispravnost postupaka svog djeteta, pa je to ono kaj je dodatni problem

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:17   |   opcije


pravo i pravda nisu isto..
pravda je prikazana ženom povezanih očiju s vagom u ruci..
dakle, koja plitica prevagne..ta nosi..

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:17   |   opcije


pravo i pravda...to se uči na prvoj godini

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:18   |   opcije


točno..taj nametnuti osjećaj krivnje žrtve..
i to je žalosno ..

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:18   |   opcije


hah da smo u nekoj ajmo reć uređenoj državi..mala bi dobila apsolutnu psih.podršku, terapiju besplatnu doživotno, starci isto da prebrode krizu...time se izbjegavaju veće i gore posljedice iz ionako strašne situacije..upravo da nekome ne bi palo na pamet sam rješavati

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:20   |   opcije


i sad se žrtva radije neće ničeg sjećati..
roditelji neće ništa poduzimati..
jer razvlačit će se sav veš..kojeg će svi gledati, pamtiti

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:22   |   opcije


da..ali mi nismo u uređenoj državi..

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:23   |   opcije


stvar će se zataškati..
neće se spominjati

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:24   |   opcije


suđenje kao takvo po jednoj strani opet i ponovno uznemiruje i dela flash beck žrtvi i ona definitivno osim fizičkih ima strašne psihčke posljedice od ptsp.a na dalje...međutim uvijek se da iskriviti zakaj je obna tak, jel stvarno rekla ne, kad je rekla ne..to je strašno prestrašno
ali isto tako ima ženski koje se zaigraju i počnu izmišljati iz ovog onog razloga, da bi tipu napakostile iz čiste obijesti, osvete i sl...

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:25   |   opcije


i omogućit će se događanje slične ili iste situacije po istom akteru

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:25   |   opcije


a gle draga..oni će svi ostati živjeti tamo, među tim sumnjičavim ljudima, koji se ne bi mešali..ni javno pokazali podršku, njoj, ni osudu kretena, ni dovoljno suosjećanja prema ostalima, jer je "nezgodno"...teško je zaista teško

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:27   |   opcije


ladona..
možeš li vjerovati da je žrtva dozvolila da ju se učini invalidom?
dakle on ju je pitao..hoćeš li da ti kroz šupak izvučem metar crijeva..a ona je rekla da..to bi baš voljela..

daj molim te..

ako je pristala na seks..sigurno nije pristala na masakar

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:29   |   opcije


teško je..da..

mada mislim da sudu nije smjela promaknuti zabrana približavanja i kontaktiranja..upravo zbog nerazjašnjenih okolnosti

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:30   |   opcije


ma naravno, pa zato i kažem...svi će govoriti da nije bila dovoljno jasna, da ovo, da ono..a to je najstrašniji dio

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:30   |   opcije


je..
prestrašan mentalni sklop ljudi..
izvitoperen

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:34   |   opcije


ok ane..a ne zaboravi i da novinari interpretiraju ponekad senzacionalistički, ne kuže neke stvari..
naime ovdje je po mom i potrebno izuzetno poštovati proceduru, da se zbog neke greške sve ne oduži preko svake mjere ili ne pobije..
uglavnom..je tak, kombinacija ne znam posao, nije tak strašno,koliko je strašno se saznalo tek naknadno, ne zanima me , otaljavam to, a svi ostali i "ne bi se htel mešati" spike

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:34   |   opcije


jesmo bili svjedoci nekoliko apsurdnih situacija
da je onaj bogatunčić pogazil cure, pa bil na privatnim školama i dalje
da je sudac rekal da je rukovanje u gospiću specifično
da je..itd itd

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:37   |   opcije


off:)

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 12:38   |   opcije


slažem se da je izuzetno bitno uvijek poštovati proceduru, jer rješenje/presuda može pasti zbog proceduralne greške..

u ovom je slučaju napravljena proceduralna pogreška u samom početku..
osiguranje dokaza i istražni postupak naređeni su tek nakon dva dana..
dovoljno da se neki tragovi zauvijek izgube

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:39   |   opcije


i da..mislim da Hrvatskoj treba registar nasilnika..(ne samo seksualnih) s fotkama..i dostupan svakome..više nego registar branitelja..
al oke bar jedan je objavljen

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 12:52   |   opcije


mislim da takve treba čipirati elektronskim čipovima ...a i na čelu im tetovirati lako uočljiv znak ....da se zna koji su ...i gdje su ...a ako ponove ...zločin ...kastrirati ...možda sam malo (pre)drastičan ... ali to je moje mišljenje ....

Autor: lutak_na_napuhavanje   |   11.01.2013. u 13:26   |   opcije


lutak...postoji tzv. kemijska kastracija..u vezi pedofilije, međutim kod takvih slučajeva ni to nije baš ne pomaže, pa se svi još spore oko toga..

Autor: ladonna2   |   11.01.2013. u 14:27   |   opcije


Puno je toga tu nepoznato, nitko ništa ne zna..... a niti žrtva baš ne doprinosi rasvjetljavanju. I kako i na osnovu čega suditi ?
A naše pravosuđe..... e to ti je hrpa šupaka koji svoj stav traže kod lokalnih i inih moćnika, a dokazi i činjenice im služe samo kao nužna ambalaža....

Autor: jabsponzorusu   |   11.01.2013. u 15:01   |   opcije


Uglavnom, ja bih ih obiljezila za cijeli zivot, i cipirala

Autor: cyberlady   |   11.01.2013. u 15:13   |   opcije


ja samo ne znam u čemu vi tu vidite silovanje....... jer, što god da se dogodilo u toj sobi i u njihovim glavama, po meni to najmanje ima veze sa seksom....

Autor: jabsponzorusu   |   11.01.2013. u 15:27   |   opcije


jab..takva je bila optužnica u kaznenoj prijavi policije..

slažem se da ie to napad na život s nanošenjem po život opasnih ozljeda koje su rezultirale trajnim invaliditetom..
nadam se da će optužnica biti sročena u tom smislu..
problem je dokaza..
a naprijed sam navela zašto je to problem

Autor: ANERAK   |   11.01.2013. u 17:37   |   opcije


Dodaj komentar