dobila sam račun..jebenu akontacijsku ratu za plin..šokirana sam iznosom

jel segrije tko od vas na plin?

etažnim grijanjem grijem 60 kvadrata, tj. 162 kubika zraka..i potrošila sam u 3 mjeseca 481 kubik plina..

jel to malo ili puno potrošenih kubika za zagrijane kubike?
napomena: kuća je izolirana..izo prozori i vrata..krovište novo..

prošlogodišnja potrošnja u ovo vrijeme bila je 380 kubika..a ne grijem jače ..nit je zima jača..i kasni je počela sezona grijanja

21.01.2013. u 19:47   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

hmm ja grijem 34 m2 i za tri mjeseca sam imala potrošnju od 184 m3 plina,
no uvijek kažem da ja nisam dobar model, jer kad nisam doma meni je
grijanje temperirano, tako da mi brojač vrti 6 sati na dan, evo sad sam pogledala
za period od 2.1. do sad sam zdrmala 80 m2 a to je za to što sam po cijele dane
doma

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 19:51   |   opcije


Cijena 1 m3 plina s PDV-om 2.80Kn
našla sam na netu

Autor: pla_vusica   |   21.01.2013. u 19:53   |   opcije


i da akontacijska rata za drugi mjesec mi je 457 kunića:)))

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 19:54   |   opcije


ček da uzmem netom pristigao račun

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 19:54   |   opcije


kod mene kaze..
1440, 00 kn .)) jel to puno?

Autor: cyberlady   |   21.01.2013. u 19:55   |   opcije


bis..moja akontacijska rata je 1.173,73 kn..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 19:55   |   opcije


cajb..kolko kubika ti griješ?

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 19:57   |   opcije


1 420kn si potrošila..
http://www.smbwireless.hr/potrosnjarezija.htm

Autor: pla_vusica   |   21.01.2013. u 19:59   |   opcije


plava lažu te na netu,
kad obračunatu cijenu od 547 sa 184 m3 to je 2,9748 kunića no tu ide i nekakva
naknada Ts" koja iznosi 66 kuniča pa je cijena plina bez pdv-a 3,3315 kunića
na to PDV-e u iznosu od 153,34 lipice dođemo do iznosa od 766,71 kunu
e sad to sve sa pdv-om iznosi cijenu plina od 4,16 kunića,
što je puno puno je

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:00   |   opcije


ma pretjerali su, manje trosim
oko 900 ,00 kn

Autor: cyberlady   |   21.01.2013. u 20:00   |   opcije


ane s obzirom da sam kasno počela palit grijanje,
s obzirom da je kad me nema doma, a to je period od
7 uhutro do 17 h popodne i noću stan samo temperiran na
18 stupnjeva, znači potrošnje nema, vidim to kad ponovno
podižem grijanje jer se termostatski klik čuje tek na 20 c
i da je temperatura nariktana na 22 stupnja, onda mi je to
i te kako puno

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:02   |   opcije


kako stvari stoje po sadašnjem stanju na brojilu,
mislim da ću se uklopit u tih 116 m2 kolika mi je akontacijska rata

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:04   |   opcije


plava..hvala na trudu..al kak bis veli..na računu sve lijepo piše..i cifra potrošnje odgovara onoj na brojilu..jer ga ja očitam odmah iza plinara..al čini mi se da sam puno previše potrošila u tri mjeseca..prosjek mi je 125 kubika mjesečno zimi..a sad s160 kubika..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:04   |   opcije


bis..kod mene je tempra oko 26 stupnjeva..jer marko ili sjedi ili leži..
ali tak sam grijala i prošle i pretprošle godine..pa mi je sad potrošnja veća..bojim se da nekaj s brojilom ili s bojlerom ne štima..i da počela sam grijat tek u 10 mjesecu

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:07   |   opcije


probaj ga ane noću temperirati na jedno 2 stupnja manje,
i eventualno u nekom periodu kad kuhaš, da ti ne vrti
vjeruj mi to jako puno znači

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:08   |   opcije


i mislila sam se da je tak na većoj temperaturi,
kad si posljednji put delala servis bojlera

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:09   |   opcije


znaš kaj sam ja primjetila,
nekad mi je za skuhat kavu na plinu trebalo 3 minute,
sad 7, sumnjam u kvalitetu plina najprije

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:11   |   opcije


po noći smanjujem u spavaćim sobama, a u boravku zatvaram na minimum radijatore

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:13   |   opcije


a ima i caka s temperaturom vode,
moj serviser mi je napravio da je temperatura
vode za kupanje i pranje suđa 40 stupnjeva,
a za grijanje na 65 stupnjeva, odvrnem termostat,
navinem na 25 kad zagrijem smanjim odmah na
22 i tak ostavim do spavanja, da li se upali jedan put ili ne,
razumijem ti zbog djeteta tako ne možeš, ali noću kad
spavate bi mogla smanjit

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:14   |   opcije


koji bojler imaš, ako je vailantov protočni
onda ti ne igra ulogu zavrtanje radijatora,
već stanje na termostatu

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:15   |   opcije


1.352, 00 kune,...nova rata.
a razlika za platit 1.029,73

fakat je najdepresivniji dan !

presložit ću kamin,..jebeš mi sve ak ne bum.
(samo ne znam di bum drva držala)

Autor: iNNdigo   |   21.01.2013. u 20:16   |   opcije


dimnjak očišćen..servis je bil prije prošle sezone grijanja, pa mi je majstor rekel da ga ove ne moram zvat, osim ak se baš nekaj bude događalo..tak da sam ga sad pozvala..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:16   |   opcije


indigo ak ništa kupiš jednu veliku plastiku i
na terasu u njoj:)))

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:17   |   opcije


ane zamoli ga da te malo poduči oko bojlera,
hebi ga ako ti je temperatura vode naštelana
za 5 stupnjeva više, on više guta plina

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:18   |   opcije


joj iNN..grozno..
moja nadoplata je 1.800,00

fakat..ak me nije šlogiralo dok sam otvorila račun..mislim da ni ne bu

al ti griješ 3x više prostora od mojeg..ili se varam?

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:19   |   opcije


bis..dobila sam te upute..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:19   |   opcije


sve je nariktano na 50 stupnjeva

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:20   |   opcije


i sve regulacije delaj termostatom,
jer on grije vodu, bez obzira zavrnula ti
neke radijatore ili ne na minimum, zato sam
ti i napisala, svaki stupanj manje na termostatu
znači da će se on ređe paliti i grijati vodu,
ako je protočni bojler, a tek ti je bitan termostat,
ako ti je gjerno tjelo na onaj veliki bojler od 300
litara vode, ta masa se svaki put zagrijeva na
onu temperaturu na koju je namješteno na bojleru

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:21   |   opcije


bis..nemam termostata..
samo na bojleru reguliram temperaturu ili na radijatorima..takve sam upute dobila
kuća je uska i duga..termostat u boravku bi moral bit nariktam na 35 da bi tempra zraka u vanjskim sobama bila 26..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:27   |   opcije


hmmm ma meni se čini sve izglednijom
ona moja teorija o kvaliteti tog istog plina,
jer kad njemu treba 7 minuta da zagrije
3 dcl vode do ključanja odnosno 100 c tu
nekaj gadno smrdi

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:29   |   opcije


plinari se kunu da to nije istina..da im je plin uvijek najhaj..
čula sam da je bila već prijava i kontrola..ali nisu javno objavljeni rezultati..:)

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:32   |   opcije


dobro..kaj nema ni jedan bloger plin majstor? centralaš? koji bi mogel pretpostaviti razloge prevelike potrošnje?
samo mi babe raspravljamo..o nečem o čem pojma nemamo

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:33   |   opcije


majke mi mile sutra ću navrnut štopericu da izmjerim
točno vrijeme koliko treba minuta da se zagrije 3 dcl vode
ladne iz pipe do sto stupnjeva, i onda ću im poslat upit,
jer se ja s njima redovito dopisujem i navlačim, čak sam
im se žalila i Heri na ono određivanje koliko energije godišnje
mogu da potrošim, mislim da su već ludi od mene, čekat ću
odgovor no izvučiću i podatke od mojih plinara koliko bi to bilo
normalno

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:35   |   opcije


svojevremeno je ovdje bil jedan iskričar plinar,
nisam ga viđala na blogu, no vidiš ovo pitanje
bi možda moglo biti i u leginom znanju, mada
je on strujić, tko zna možda može pomoć kojim savjetom

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:37   |   opcije


sad ste me išokirale... sve me strah kolko bum ja dobila ratu. dobro za veljaču su izračunali 650 kuna. al ja očitavam sam brojilo i plaćam tolko koliko potrošim, čak i mrvičak više, zlu ne trebalo :-)

Autor: Bell13   |   21.01.2013. u 20:38   |   opcije


s druge strane ljuta sam na sebe,
jamram na cijenu i količinu plina,
e neš seka više a na lovu za cigarete nisam ljuta:)))

Autor: bracoiseka   |   21.01.2013. u 20:45   |   opcije


Ja se grijem preko HEP toplane i dobila sam 982 kn. Radijator ne radi u kuhinji jer je prevruće, u dječijim sobama je smanjeno, ali nema veze računaju mi po kvadratu i rasturaju me ove godine. To nije povećanje 34% nego više od toga. Imat ćemo sastanak stanara da malo porazgovaramo o tome.

Autor: pasemi   |   21.01.2013. u 20:45   |   opcije


prije plina..grijala sam termicama..rata struje kroz cijelu godinu je bila 800 kn..dakle tumač..

brine me ta potrošena kubikaža..a manje dana grijanja..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:50   |   opcije


pass..nadam se da bute uspjeli nekaj..nekakvu predstavku bar poslat..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:52   |   opcije


evo malo utjehe za sve moja mjesečna rata plina je 1900kn.....i kubik je 4kn....

Autor: zg44   |   21.01.2013. u 20:53   |   opcije


zg..nije utješno..uopće

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 20:55   |   opcije


Susjed je već bio u Večernjem listu i tražio da novinari malo ispitaju na koji način se vrši obračun. Procijenio je da poskupljenje nije 34, već cca 55%. Jako smo svi nezadovoljni i zabrinuti. Meni je već palo na pamet da pređem na uljne radijatore, i isključim se s mreže.

Autor: pasemi   |   21.01.2013. u 20:56   |   opcije


znam da nije ali ima nas i gorijih.....

Autor: zg44   |   21.01.2013. u 20:57   |   opcije


To je strašno puno novaca. Oni nas deru...

Autor: pasemi   |   21.01.2013. u 21:00   |   opcije


i ja sam o tome razmišljala..al..bojler mi grije i vodu za pranje..ne samo za grijanje..kad bi mijenjala cijeli sustav i vratila na drva..to bi me tek koštalo..
o cijepanju drva ne želim razmišljat..nit o pepelu..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:00   |   opcije


Ja imam termostat ja 64 F, što je 17 i nešto...to je dosta hladno, ali, kuća je velika i stropovi su visoki...
skužila sam, da ako dignem samo ta dva njihova k. stupnja, enormno mi se poveća račun..
.
Ane, ovo sa 26 C, ne kužim, pa to je jako prevruće...jako, jako prevruće, ubila bi se u takvoj vrućini...a tek po noći...

Račun mi je došao ovaj mjesec $ 243, što je za svu energiju, struju i plin.
Ja dosta šparam, jer mi je to bacanje novca. kad mi dođu gosti, pojačam.

Autor: juicy-mama   |   21.01.2013. u 21:02   |   opcije


Sjećam se, dok sam još stanovala u Novom Zagrebu u Travnom, prije 25 godina, toliko su grijali, da se moralo otvarati prozore...koje je to bilo rasipanje energije i novca građana...

Autor: juicy-mama   |   21.01.2013. u 21:05   |   opcije


đusi..
objasnila sam prije zašto..
al sad da te ne upućujem na ponovno čitanje, ponovit ću: moj sin ili sjedi u invalidskim kolicima, ili leži na krevetu..cerebralcima je cirkulacija oslabljena..pa mora bit zagrijano na tu temperaturu..inače bi bio pothlađen i prehlađen

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:06   |   opcije


Da, da pročitala sam, oprosti, zaboravila sam ovo o sinu...da, oprosti, ti moraš...svejedno mi se čini puno s obzirom da je to samo plin, a ja imam na istom računu i struju

Autor: juicy-mama   |   21.01.2013. u 21:07   |   opcije


poslala sam ti pvt-e anerak, ne da mi se drviti po blogu

Autor: mokra_krpa   |   21.01.2013. u 21:08   |   opcije


i ono što mene zanima, ali mi nitko osim bis nije rekao..koliko kvadrata grijete?

zabrinjava me prevelika potrošnja za koju znam da nije drugačija nego prošle zime, a veća je za 100 kubika..
kak da vam objasnim kaj me zanima?
di curi plin?
dal kvar bojlera može uzrokovat veće cicanje plina, a da ne zagrijava vodu?
ne može..jer kod mene nije ništ toplije nego inače..
kad su bili oni silni minusi..nisam pojačavala grijanje, a mi smo sjedili u dekama

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:10   |   opcije


više ne računaju po kuubiku, već kubike pretvoriš u jednu drugu mjeru i pomnožiš s cijenom ipa nadodaš 21 kunu, fiksno ko i za struju, samo je za struju 22
al računi su mi na poslu
mogu ti sutra

Autor: mokra_krpa   |   21.01.2013. u 21:10   |   opcije


bez obzira koliko je plin skup ništa nije jeftinije ni čiše.....tu je grijanje,topla voda, kuhanje....

Autor: zg44   |   21.01.2013. u 21:10   |   opcije


tnx, mokra

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:10   |   opcije


Ane , kubik računaj po 4kn i to ti je točna računica kad kubike preračunaš u kw i dodaš sva davanja za mrežu....

Autor: zg44   |   21.01.2013. u 21:13   |   opcije


ma nemoj zahvaljivati, ne želim da itko plaća unaprid. boga ti, njihove kurvaluke
ne bi da plinsku komoru imam u kći za ove bivše
ili da depiliram minđu na plinu

Autor: mokra_krpa   |   21.01.2013. u 21:13   |   opcije


Naučila sam boraviti na +16... kvadratura cca 100 kvadrata. Svi radijatori prigušeni do minimuma u prostorijama gdje nisam. Moja nadoplata je bila cca 70 kn... a rata če biti oko 1000 kn. Sad još neka nam udare porez na višak kvadrata (nismo smjeli ništa ni steći kroz život)! I sve to plaćaj...od mirovine...

Autor: Fatamorgana1   |   21.01.2013. u 21:14   |   opcije


ma goni ih u kurac
po troje ljudi iz jedne kuće ostane bez posla kad veća firma ode u stečaj i onda bi im još naplatli porez na nekretninu
em bez posla, em napravi od njih beskućnike
pizda im materina

Autor: mokra_krpa   |   21.01.2013. u 21:16   |   opcije


zg..cijena plina je takva kakva je..
ono što me brine je 100 kubika plina potrošenih više od mog prosjeka u zadnje 3 godine, a grijem jednako..na 26 stupnjeva..
još sam ove sezone počela grijat tek krajem 10 mjeseca, za razliku od prethodnih kad sam grijanje uključivala u rujnu

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:21   |   opcije


mislim..previsoka cijena..+ prevelika potrošnja..ko da ove godine grijem još 20 kvadrata

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:23   |   opcije


je mokra..da..
jbga..cijena ulaska u europu..
treba nas stjerat u prosjake..učinit nas , djecu i još tri buduće generacije robljem

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:25   |   opcije


jefinom radnom snagom..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:26   |   opcije


jeftinijom od one koja će ulaskom u EU ući na tržište rada u Hrvatsku

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:26   |   opcije


Dobro je to, Ane. Nije to tak puno.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:27   |   opcije


pa ti preživi..ak si faca

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:27   |   opcije


kak to tuff misliš?
kak nije puno ak je prethodnih godina bilo za 100 manje, a ništ drugačiji režim nit kvadratura veća

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:28   |   opcije


To je malo neobično, što je toliko više... ali količinski to nije puno, ak veliš da griješ na 26.
Kak je s toplom vodom?

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:30   |   opcije


Ako ništa nije uzrokovalo povećanu potrošnju, a bojler je ispravan, može biti samo jedna stvar.
Raštelano brojilo.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:33   |   opcije


Krivo izmjeren protok plina

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:33   |   opcije


bojler zeza s vodom..recimo..u zadnje vrijeme ako perem suđe, a istodobno se pušta topla voda u kupaoni..ne pali plamenik ..i moram ga resetirat..al za to dolazi sutra majstor..
velim ti brine me ta prevelika potrošnja..u 5 godina koliko se grijem na etažno plinsko, nisam potrošila preko 390 kubika u 3 mjeseca..zimska, naravno

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:37   |   opcije


Kalorična vrijednost plina može oscilirati, ali ne 26 %.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:38   |   opcije


očitano je točno..a dal je raštimano, pojma nemam..nedavno su ga nekaj kontrolirali

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:38   |   opcije


Dimnjak ili fasadni?

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:38   |   opcije


i da..displej na bojleru divlja..nikak da se ustali na jednoj-dvije brojke..al su kolutići regulatora tempre okrenuti jednako..paralelnih prečki

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:42   |   opcije


Pitaj majstora, moguće da ti je bojler neispravan, iako 26 % je jako puno.
Meni je u 12. mj bilo 10% više nego lani, ali mi je i u 10. i 11. mjesecu bilo znatno manje nego lani.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:42   |   opcije


dimnjak..rostfraj..čišćen..bez vode

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:42   |   opcije


da..puno je..i to me brine

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:44   |   opcije


Pitaj majstora. A kad ti ovaj crkne, uzmi fasadni. Bolji su.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:48   |   opcije


bit će dobro ak je bojler u pitanju..a kaj ak je brojilo raštelano?

moš mislit kak budu priznali raštelano brojilo..i kak ga budu mijenjali

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:48   |   opcije


nemrem fasadni..da sam mogla..bila bi odmah uzela fasadni..
taj zid se naslanja na kotlovnicu od susjeda..a ni na jedan drugi ga nisam mogla vješat

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:49   |   opcije


Ne buju ti priznali, ali bar se ne bu ponavljalo.

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:51   |   opcije


Ja isto imam na dimnjak, pojeli smo govno... bil je u startu jeftiniji dosta, ali to smo sve vratili već

Autor: tuffgong   |   21.01.2013. u 21:52   |   opcije


nek se gone s ukradenim..al nek riješe brojilo kak treba..
jbte..okupacije i piskaranja opet..

Autor: ANERAK   |   21.01.2013. u 21:53   |   opcije


Dodaj komentar