Jedan potpuno drugačiji zapis od dosadašnjih...

Potaknut donjom izjavom koju citiram;
"ma miša mu, više vjerujem muškarcima kad vele - oću te poševiti, neko kad krenu s pričama
tko može normalan u to vjerovati? frajera ne znaš. ne zna o tebe, a proda ti priču da želi dugu vezu
alooo?
kaj, to se dogovara odmah u startu?
aloooo, opet?

kaj se odnos ne gradi korak po korak, pa nakon n-tog poželiš s njim nekaj konkretnije, ili on s tobom..najbolje istovremeno, oboje?

nemoj se ljutiti, ali pasti na takvu priču, u to ne vjeruju ni curke koje su pisale ili još pišu Lastanu.
i zato sam reagirala. ne zbog manipulaija,. nego zbog ženske gluposti i angažiranog ponašanja. moš me ševit ak mi obećaš da to ne bu jednokratno. a ja ću biti toliko velikodušna, da bum se mam izvrnula na leđa...

svaki frajer koji ima nasuprot sebe glupaču, sorry opet, ponašat će se upravo tako.
e sad, kome kaj zamjeriti, za drugu je priču

Autor: meija | 26.03.2013. u 11:49"

Ova novija vremena donose poprilično problema i nesuglasica u muško-ženskim odnosima što u nekim slučajevima dovodi do velikih razočarenja,posebice kada je riječ o vezama.
Vrijeme jednakopravnosti donosi paradoksalne situacije kao što je strah od približavanja muškaraca ženama dok u isto vrijeme žene očekuju da ih taj isti muškarac "obori" s nogu,da bude nježan,romantičan...itd.Muškarci opet u isto vrijeme jednakopravnosti očekuju da i žena njih zavede i osvoji,da im pokaže da joj je stalo.
E sad....u svemu tome nastaju problemi.
Naime glavni problem je tko od koga što očekuje i što na kraju dobiva?
U principu sve se svodi na vrlo plitke ljudske odnose koji se temelje na potpuno krivim vrijednostima.
Priče o "srodnim" dušama,osobi na koju se možeš osloniti,prijateljstvu,ljubavi zasnovanoj na nesebičnosti i povjerenju itd., padaju u vodu što zbog načina na koji se ostvaruju veze a što i zbog kriterija na koji se iste te veze ostvaruju.

U što se ljudi u stvari zaljubljuju?Za početak u nečiji izgled.stil odjevanja,vanjštinu,kotiranje u društvu,nije zanemarivo ni materijano stanje(ipak je ON potencijalni hranioc njene djece,ili ONA dobar ulov na kojem će zavidjeti svi frendovi i koji će osigurati egzistenciju),itd.
Zatim tu je i sex,vrlo bitna komponenta od koje često počinje cijela priča o fatalnom ili fatalnoj.
Mislim da od ovoga nebi trebalo počinjati.Posebice ne od sexa kao kriterija jer on bi trebao biti prirodna želja tjelesnog iskazivanja ljubavi,kao "šlag" na tortu a ne kao jedna od osnova zbog koje j dvoje ljudi ušlo u veza.
Siguran sam da će velika većina tih "veza" propasti odmah u začetku ukoliko ne bude sexa.
Nisam pristalica ni onih maratonskih viđanja od godinu-dvije pa tek onda nešto više da nebi bilo zabune,ali ovdje govorim i tako o kriterijima zbog kojih se počinje nešto.

Koliko se uopće prije nego bilo što počnemo sa nekim potrudimo upoznati tu osobu pa tek zatim otkrivati dio po dio ostalih kriterija kako bismo bili sigurni da je upravo ON ili ONA prikladan ili prikladna za nas,da je osoba s kojom možemo imati sve ono što nam je potrebno i važno u životu?

Ovdje naravno nisam spomenuo sve one moguće kombinacije ili tipove osoba koji doslovno uskaču iz veze u vezu,ili onaj tip osoba kojima je svaka nova osoba toliko interesantna da joj jednostavno ne mogu odoljeti ali za sve te moguće kombinaciji biti će već vremena (neka i iz vlastitog iskustva).

Velika većina veza počinje sasvim slučajno bez da se ljudi pošteno i upoznaju i zatim nakon nekog vremena počinje "drvlje i kamenje" po bivšoj ili bivšem.
Pa zar nije to lakše izbjeći malo racionalnijim očekivanjima i realnijim sagledavanjem činjenica i toga kako stvari stoje?
Upoznati nekoga i znati što možemo očekivati,postepeno graditi odnose i povjerenje.....umjesto srljanja?

Jednostavno se zapitati koji su vlastiti kriteriji zbog kojih se ulazi u vezu a koji su ili bi mogli biti kriteriji i razlozi druge strane za ulazak u tu vezu?

Prijateljstvo je razmjena, davanje, poštovanje, opraštanje. Razmjena stvari, ideja, osjećaja. Prijateljstvo ničime ne ograničava. Prijateljstvo ne traži nužno. Možda samo osjećajnu privežnost, a to je već puno. Strast možda razara, a prijateljstvo izgrađuje. Bitno je biti iskren prema sebi i pitati se što ja očekujem od sebe i drugih? I dobivam li to?


Link

27.03.2013. u 13:08   |   Editirano: 27.03.2013. u 13:17   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zar je tako čudno , da postoje osobe koje znaju što žele
ima ljudi koji traže srodnu dušu , životnu družicu ,
znači več u samom startu ti ljudi znaju što hoće
hoće osobu ..jednu jedinu za sva vremena ....
prema tome se i dopisuju sa sličnim....
na tu temu sam se već raspravljao sa nekim osobama

Autor: vuklisicaa   |   27.03.2013. u 13:32   |   opcije


nekima je još uvijek čudno...i stalno traže a da ni sami ne znaju što.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:35   |   opcije


Ares, kaj radis medju ljudima?

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:37   |   opcije


vegetiram :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:37   |   opcije


To vidim :)
tko te sevi nek ti pise pjesme?
A nije li to malo , malo cudno , dok pises o meijinom zapisu, malo
mi kontradiktorno.
Zelis da se vrati, ta kojoj si pisao pjesme?

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:43   |   opcije


Drugi ljudi su naša ogledala- ako vidimo slabost onda smo slabi,
ako vidimo nepovjerenje onda smo neprovjerljivi,
ako vidimo distancu, onda smo distancirani,
ako vidimo ljubav onda volimo.
A bez obzira na to što nam život nosi, lijepo je pokušavati razumijeti drugoga, jer je to znak ljubavi.
I praštati. To je isto važno.
A nezadovoljstva i ljutnje će uvijek malo biti, jer premda smo odrasli i dalje smo mala djeca :-)

Autor: pasemi   |   27.03.2013. u 13:44   |   opcije


Nije poanta u zapisu već u smislu na koji sam se nadovezao.
A link se dobro uklapa u tu priču :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:45   |   opcije


Mene Ares inace vrlo intrigira, nikad ne komentira
pa imam osjecaj da je samo jednoj zeni ...vjeran?

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:45   |   opcije


Link se dobro uklapa u tvoju pricu Ares?
Hmmm, posesivan si :))

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:47   |   opcije


Pas,ovo je sve uvjetovano a neke stvari su bezuvjetne :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:47   |   opcije


Vjeran sam samo sebi,sve ostalo je prolazno.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:48   |   opcije


Kako se ti volis nasaliti, u profilu si tepas :))
kazes da si nekad bio umisljen , a sadsi savrsen
svidja mi se tvopj profil, lol

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:50   |   opcije


i ja isto, samo sebi, zato i pises pjesme :))
pozzzz Apolonu :)))

Autor: cyberlady   |   27.03.2013. u 13:51   |   opcije


Tako se samo češljam.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 13:52   |   opcije


Učimo se....neuvjetovanosti...nije lako, znaš i sam.

Autor: pasemi   |   27.03.2013. u 14:03   |   opcije


Nemam pojma....nisam ja odavde :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:06   |   opcije


je, sve je uglavnom tak kak si napisao, ali.....
ako se podudari da i on i ona preskaču stepenice, super. idu istim ritmom (dok se netko ne umori, ako se umori ;)
sinergija tjelesne energije, ne samo seksualne, važna je. kad se poklopi, ma diš bolje. tada je puno toga, na prvu vidljivo, nevažno. njima. a to je ipak najvažnije. opet njima. za ostale, po nekim drugim pravilima, vjerojatno nije..tak da....život je kružnica..kažu, i lopta šarena :)

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:38   |   opcije


Da,ako se podudari.I ako jedna strana ne gleda na drugu kao na dobitak na lotu.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:40   |   opcije


a gle, opet se vraćamo na ona spomenuta očekivanja - ako jedna strana na drugu gleda kao na jack pot, a druga na to maše krilima (i očekuje da je se upravo tako gleda), sve 5
ako ne, e onda je zajednički hod ritmički teško uhvatljiv

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:43   |   opcije


Jack pot kad dođe onda većina gleda kako će ga što prije potrošiti.i nada se da će ubrzo doći opet novi :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:45   |   opcije


potrošnja može biti gušt :))

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:47   |   opcije


Opet ovisi o očekivanjima.Jer kad se sve potroši ostaje gorak okus neimaštine :)

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:48   |   opcije


hm...nekome je i šnita kruha, u dvoje, finija od bifteka, opet u dvoje ;)

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:52   |   opcije


To je neka druga priča....

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:53   |   opcije


je. obično s hepiendingom :)

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:56   |   opcije


Treba znati biti zadovoljan i malim,skromnim,običnim stvarima.To je rijetka vještina rijetkih ljudi.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 14:58   |   opcije


mene nekaj drugo intrigira - koliko jasno postavljenjim kriterijima sami sebe u startu limitiramo?
ok, olakšamo posao u potrazi za kompatibilnim partnerom, ali ipak suzujemo izbor. di je ona čarolija otkrivanja nepoznatog? ni sami ne znamo kaj bi nam se moglo svidjeti dok to ne osjetimo na neki način...

vjerujem da za dugovječnost u vezi potrebna je kompatibilnost u osnovnim životnim stavovima, ali potreban je i međuprostor kao nadopuna, nadogradnja

Autor: meija   |   27.03.2013. u 14:59   |   opcije


Sve ima svoj tijek i svoje zakonitosti.Ako se poremeti redoslijed nastaje kaos.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 15:06   |   opcije


točno.
ali kak niš u životu nije (ili uglavnom nije) jednodimenzionalno definirano, kaj ako to, poznati tijeki redoslijed, korak do dosade/monotonije?
i kaos nas na trenutak izbaci iz cipela, zavrtimo se oko svoje osi i napravimo, pri gubitku ravnoteže, pomak u stranu...potreban..ha?

:)

Autor: meija   |   27.03.2013. u 15:09   |   opcije


Slažem se da se život sastoji od pokušaja i neuspjeha.No toga treba biti svjestan i ne uzimati si nakon neuspjeha pravo kriviti druge.Sami trebamo biti svjesni rizika.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 15:12   |   opcije


za preuzeti odgovornost treba biti sam sa sobom na "ti"

Autor: meija   |   27.03.2013. u 15:13   |   opcije


Zato i kažem da svaka igra ima svoja pravila.A sa njima se treba upoznati prije početka igre.

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 15:15   |   opcije


a kaj ako grešku u koracima svatko vidi na svoj način?
ili...
mogu li se mijenjati pravila u hodu?

Autor: meija   |   27.03.2013. u 15:20   |   opcije


Eh...sad....A kaj ako su u šumi? :)
Ako se vratimo na početak priče....Ova igra je za dvoje pa prema tome oboje trebaju biti suglasni ako se mijenjaju pravila u protivnom dolazi do velikih problema (kao što se kroz gornji tekst proteže).

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 15:24   |   opcije


očito nikad nećemo iscrpiti ovakve i slične teme...nastavak ziher slijedi ;)

hvala na ugodnom čavrljanju..čitamo se :)

Autor: meija   |   27.03.2013. u 15:25   |   opcije


Da,neiscrpna tema sa bezbroj varijacija(fingiranih i životnih).
Također,bok

Autor: -ARES-   |   27.03.2013. u 15:28   |   opcije


Dodaj komentar