Medin prilog "morska zvijezda ipak osjeca bol" i losa savjest

Procitala sam tekst i komentare i u mom sjecanju se ponovo pojavio covjek u osjeckoj bolnici. Tu sam posjetila bolesnu majku. On je lezao u hodniku na samrti.
Na pitanje "zasto tu lezi", odgovorila mi je jedna sestra. "Nikog nema od rodjaka tko ce za njega snositi troskove? Zivio je negdje u Sloveniji. Sad tu lezi dok se ne rijesi pitanje, tko ce
to platiti.
Istog trenutka se u mom mozgu pojavio glas, "ustani se, plati troskove za tog covjeka da umre u dostojanstvu", popracen glasom "neko ce to vec srediti".
Nisam se ustala, ali on se usuljao u moju glavu i ponekom prilikom, kao ovaj puta se javi
i kaze: "Jos uvijek sam u tvojoj glavi".

07.08.2013. u 7:12   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

...toga nekad nije bilo...jugonostalgičar...???...pa šta onda, neka sam...

Autor: Aphis   |   07.08.2013. u 7:44   |   opcije


Aphis,
mislim da bi trebalo reci, "osjecam nostalgiju za ovom, ili onom stvari u bivsoj jugoslaviji.
Previse je u njoj bilo toga za cim se ne moze zaliti.
Izmedju ostalog, radilo se manje nego sto je bilo potrebno, trosilo se vise nego sto se imalo,
pljackalo se vise nego sto je dugotrajno bilo podnosljivo.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 8:08   |   opcije


Magdal ------> Like

Autor: juicy-mama   |   07.08.2013. u 8:21   |   opcije


Zaista nemam razlog za bilo čim žaliti iz YU...Radio sam puno dobro sam živio...i danas radim puno i dobro živim...često pomažem onima kojima je pomoć potrebna...gledam a i čitam svakodnevno o zlim ljudskim sudbinama...pitam se kuda ide ovo društvo...da ne duljim, nekada bi bio zločin pustiti čovjeka da umire u hodniku bolnice tražeći rođake koji će snositi troškove liječenja ili pogreba...danas je to normalna stvar ili dio plana 21...za mene je to za strijeljački stroj...
P.S. socijalizam nije isto što i komunizam

Autor: Aphis   |   07.08.2013. u 8:23   |   opcije


Razumjela sam, Aphis, da zalis zbog jedne, ili vise odredjenih stvari koje su se promjenile.
Ne zivim u Hrvatskoj i za mene bi bilo zanimljivo cuti, "sto je sve postalo gore i sto je postalo bolje?"
Ne zaboravite da trenutno teska ekonomska situacija nije samo veliki problem Hrvatske, vec
citavog svijeta.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 8:32   |   opcije


Hvala, Juicy...Pozdrav.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 8:33   |   opcije


ako mogu samo primijetiti aphis....ovdje je poanta u ljudskoj savjesti (ovdje magdinoj),a ne
u funkcioniranju sustava...ovog ili onog
nekako smo navikli ''prati'' odgovornost sa sebe kao pojedinca...i sve prebacivati na društvo

...i eto...zato nam pojedine situacije i ljudske sudbine ostaju zauvijek u glavi

Autor: sleeping   |   07.08.2013. u 8:38   |   opcije


Društvo u kojem je čovjek predmet birokratskih vratolomija zasigurno nije uređeno kao treba...Čovjek u takvom društvu vrijedi dok množe plaćati porez i servisirati državni aparat...a nakon toga ne vrijedi ni koliko ono od čeg je nastao (šaka pepela)...ma ljut sam idem trgnuti ljuticu s nogu i raditi nešto korisno..

Autor: Aphis   |   07.08.2013. u 8:39   |   opcije


da, sleeping, nedostaje "poci od samog sebe".

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 8:41   |   opcije


Sleep. ali društvo je asocijacija pojedinaca...nije nam nametnuta, sami ju stvaramo, iz interesa. E sad se pitam kakav je interes pustiti čovjeka umrijeti jer...itd...i sve ostale negativne pojave...ovo je samo jedan od loših primjera

Autor: Aphis   |   07.08.2013. u 8:44   |   opcije


da se razumijemo....ni sama nisam ''operirana'' od takvog ponašanja
''to će neko drugi''
ali u zadnje vrijeme pokušavam obratiti pažnju na ljude...i pomoći makar sitnicom
ili to ima veze s godinama,pa što smo stariji postajemo empatičniji ?!

Autor: sleeping   |   07.08.2013. u 8:45   |   opcije


aphis....kužim
ne kontriram ti....samo glasno razmišljam

Autor: sleeping   |   07.08.2013. u 8:47   |   opcije


Nadam se da se mogu pravilno izrazavati na jeziku kojim se svakodnevno
ne sluzim.
Aphis, nije funkcionirao tako zvani socijalizam, bez obzira sto je bio,
ne funkcionira kapitalizam. Iza oba stoje pojedinci koji cine drustvo.

Sto uciniti? U svakom slucaju i izmedju ostalog, poraditi na samom sebi. Tko nas tu moze
sprijecavati?

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 8:47   |   opcije


izgleda da kapitalizam nosi i to u paketu, zdravstveno osiguranje nikakvo, tj. vecina siromasnih si ne može priuštiti (šta je ovo, pišem ovu riječ više puta i ne mogu, nešto s compom) nikakvo...dakle, može Obama care pisati šta hoće, to se odnosi na one, koji imaju nešto malo, male privrednike i obrtnike, koji mogu nešto platiti, ali, ima ih mnogo, koji ne mogu baš ništa i dok se to ne riješi u Americi, imat ćemo ljude po hodnicima, koji čekaju onog koji plaća za njih...u procesu će netko i umrijeti

Autor: juicy-mama   |   07.08.2013. u 8:52   |   opcije


Da, juicy.
Cula sam zanimljiv stav jednog Svicarca:
"Nikad u zivotu dok nisam imao novca, nisam o novcu toliko razmisljao i za njega se toliko brinuo kao
danas kad imam previse novca."
Na jednoj strani izrazita manjina zarazena ovim virusom koja gomila novac i stvari koje se s njim
mogu kupiti bez da covjeka mogu uciniti sretnim, i na drugoj strani ljudi u bijedi.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:00   |   opcije


smrt kapitalistima i kapitalističkim zakonima
smrt fašizmu
nažalost to je jedini način postići silom a silu
imaju kapitalisti vlašću nad vojskom i policijom
jedino rijetki revolucionari uspiju riješiti taj problem
Tito, Castro, Chavez i vrlo malo drugih

Autor: staranaivan   |   07.08.2013. u 9:07   |   opcije


U Hrvatskoj nema manje novca sada nego što je bilo prije ovog zadnjeg oslobođenja,
samo sada je 95 % novca u rukama njih 260 a 5 % u đepovima svih ostalih Hrvata
Smrt kapitalizmu!

Autor: staranaivan   |   07.08.2013. u 9:10   |   opcije


Njemacki politicari propagiraju "kapitalizam sa socijalnom komponentom" koju su Marx i Engels previdili.
Mislim da takav drustveni sustav dijelom i funkcionira, barem za milijune koji se svaki dan ispavaju i
bezbrizno zive na racun drustva, iako bi mogli raditi.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:15   |   opcije


Jedni ne rade, drugi rade i bogate se svojim radom, ali i na racun drugih i tako dalje.....

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:18   |   opcije


što znači da se netko bogati na račun drugih ?

Autor: vuklisicaa   |   07.08.2013. u 9:21   |   opcije


Kapitalizam sa socijalnom komponentom i demokracija s mjerama diktature - u zatvor sa
onim koji, kao primjer, vlastitim bogacenjem i spekulacijama dovode banke na rub propasti.
Ali kako, kad je moc politicara toliko ovisna od daleko vece moci najvecih kapitalista u zemlji.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:24   |   opcije


Vuklisica, ima toliko nacina "bogacenja na racun drugih".
Primjer: Bugari, Rumunji i drugi trenutno masovno stizu u Njemacku i misle da ce naci
svoje mjesto na suncu u okviru Europske unije. Od onog sto zarade, dvije trecine trpaju u dzep nekakvi
posrednici, ili se dogadja da jadnici uopce nista ne dobiju i drzavne ustanove im
placaju put nazad u njihove zemlje.
Rano kapitalisticko drustvo...

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:34   |   opcije


Svima zelim ugodan dan. Moram raditi.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 9:35   |   opcije


dobro si ti magdal sve skontala
jebu nas stalno sa svjjetskim krizama pa onda opet reprizama
uvik kriza kkod nas
ma sve je to kriza morala, a para ima

Autor: -smrdljivica   |   07.08.2013. u 11:31   |   opcije


U naravi krize su reprize.

Autor: magdal   |   07.08.2013. u 11:41   |   opcije


Dodaj komentar