spekulanti, tajkuni, nezaposlenost, siromastvo.....

Procitala sam jucerasnji blog od  Cococh-Anel . Hvala, Coco.
Uslijedilo je niz komentara i argumenata za i protiv Hrvatske u bivsoj Jugoslaviji i sadasnjoj Hrvatskoj, od davanja prioriteta gradovima nad selima, troskovima prijevoza, kupovanju u Trstu, kupovanju radnih mjesta i diploma i td.
Moglo bi se u nedogled nabrajati i naslo bi se stotine drugih argumenta za i protiv.
Nema idealnog drustvenog uredjenja, kako bi i bilo, kad je u svakom od njih upletena ljudska pohlepa za materijalnim dobrima i moci, pri cemu se obicno ne biraju sredstva kako ih se domoci. Zakazao je komunizam i socijalizam u svijetu, bez obzira kakvo se je drustveno uredjenje iza tih naziva u pojedinim zemljama skrivalo, zakazuje kapitalizam.
Ne citam hrvatsku stampu, ali mozda ima ljudi koji razmisljaju o mjesavini onog dobrog iz bivse Jugoslavije i sadasnjeg dobrog. Ja bih, kao samo jedan primjer, uvela samoupravljanje, gdje je to moguce. Zajednicki bi radnici mogli ponesto sprijeciti.
U bezkonacnim diskusijama ima samo par stvari koji su takvih razmjera, da se ne mogu svrstavati u redove navedenih argumenata za i protiv, kao
svinjarije vezane uz gradjenje autocesta, prijetvorba i privatizacija, saniranje banaka
i njihova rasprodaja …..
i glavno pitanje:
ZASTO JE BIO RAT, ZA KOGA JE BIO VODJEN?
Narod je manipuliranjem uvucen u rat sa svim strahotama, da bi nekolicina plivala u blagostanju na racun masovnog osiromasenja masa.
I KAKO CE TE JEDNOG DANA OBJASNITI SVOJIM UNUCIMA I PRAUNUCIMA, ZASTO
SU ROBOVI STRANIH KAPITALISTA I DOMACIH TAJKUNA?
Nije ovo nikakva mudrost, vjerovatno slicno i bolje svakodnevno slusate. Kako rekoh,
ne pratim hrvatske medije. Ali ponavljam, zasto iz iskustva ne primijeniti ono dobro
iz bivse Jugoslavije?

11.09.2013. u 8:20   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zato što su ideje i principi ustroja nepomirljivi. ulje i voda. skroz su različiti bogovi na oltarima, magdal.

Autor: mmmmmm_da   |   11.09.2013. u 8:30   |   opcije


Imaš dramatičnu promjenu sustava u ratnom okruženju - zapadne se demokracije dotjeruju i unapređuju stoljećima a još ima prostora za razne Enrone i novija financijaška veselja, nije posebno čudno da je u kaosu došlo do grdih sranja koja su na položaje moći nasadila drumske razbojnike, kojima pak (o čuda) nije posebno stalo da se sustav unaprijedi.

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 8:43   |   opcije


magda, ne bi radnici niš mogli zajedno jer kod nas nema kolektivnog duha
svatko je toliko zblokiran svojim osobnim problemima da ne razmišlja, a i ne može, dalje od svog kruga
u svakoj firma koja je kihnula u zadnje vrijeme, bilo da je sistematski, ciljano uništavana ili se dogodilo zbog nesposobnih ljudi s pozicije odlučivanja, radnici su znali kaj se događa, ali obično se očekuje da netko drugi rješava probleme
i tak, dok se ne podijele otkazi

primjer s Kamenskim, Magmom, kao onih za koje znam kaj se događalo

Autor: meija   |   11.09.2013. u 8:46   |   opcije


ali zbog cega nije vrijedno pokusati?
sto bi to moglo biti gore od onog sto se dogadja?
kako cujem, nigdje ozbiljnih ulaganja stranaca, vec
kupovina, preprodaja, izvlacenje kapitala iz Hrvatske...

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 8:53   |   opcije


kako to misliš, magdal? pa radnici više ne participiraju u vlasništvu, a time im je i utjecaj na odlučivanje sveden na sindikalno djelovanje. Tamo gdje su manjinski dioničari davno su poprodavali dionice ili su odlukama većinskih vlasnika marginalizirani što se tiče upliva na poslovanje.

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 8:56   |   opcije


netko bi trebao fakat biti lud da uloži lovu u tržište koje ne postoji, u ljude koji su preskupi kao radna snaga, uz poreze i ostale namete koji prvotno služe za krpanje proračuna

Autor: meija   |   11.09.2013. u 8:56   |   opcije


o jugoslaviji se govorilo kao o "blagoj diktaturi", igrala je vanblokovsku ulogu u svijetu.
zasto ne bi mogla ponovo krenuti putem, koji bi mogao posluziti i kao primjer.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 8:56   |   opcije


nije moguce da je to samo moja iluzorna ideja?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 8:57   |   opcije


..pajk, a sindikalno djelovanje je uglavnom svedeno na kupovanje vremena i čuvanje vlastitog dupeta, sigurno ulogorenog u fotelji
čast izuzecima!

Autor: meija   |   11.09.2013. u 8:58   |   opcije


"ne bi mogla krenuti"? ma ko to, Jugoslavija? :o
Hrvatska?
a zašto ne bismo mogli svi stavit roza plišane uši i ić na čaj kod Šeširdžije prije posla umesto na mirogojček Kod tužne barice? :D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:00   |   opcije


pike, mislila sam da ponegdje postoji jos nesto drzavno i gdje bi se tako nesto moglo napraviti?
zar drzava nije prodavala tajkunima bez kapitala poduzeca koja su bila samoupravna, pripadala
su radnicima, ne drzavi, ili sam ja to pogresno razumjela?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:01   |   opcije


Doduše, ak naložimo Merkelicu kontam da bi se totalno mogla napalit na radničko samoupravljanje.... :o

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:02   |   opcije


ha?
iz ništa stvoriti nešto?
magda, da mi netko da sasvim solidnu lovu i da imam rok od godinu dana okrenuti je, tu, u HR, rekla bih, hvala ne

prije par godina, brat moje poznanice (ima u Belgiji tvornicu grafičkih boja za prehrambenu industriju) planirao je pokrenuti proizvodnju i u HR
kad je doznao kaj ga sve čeka, samo da dobije papire za registraciju, pa dalje vezano uz infrastrukturu, odustao je
ti to kaj govori?

čak da je i ustrajao u tome, danas bi bio bez posla jer domaća prehrambena industrija ne postoji, osim sporadičnih primjera, jer masu pogona je dislocirano, a to znači da koriste domicilne usluga za određene faze poslovanja

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:05   |   opcije


Sve državno je sad stvarno državno... djelatnici jesu ili nisu dobili dionice u tim tvrtkama, većinom su već x puta preformirane i transformirane, a posebno tranširane - država ostatke pokušava rasprodati u maniri krpajmo proračun prstom u branu.

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:06   |   opcije


ne mora se totalno paliti na radnicko samoupravljanje. to je bio samo primjer neceg sto je
relativno funkcioniralo i sto bi jos bolje funkcioniralo, kad bi se pokusalo ispraviti ono, sto
je u bivsoj jugoslaviji pri tome bilo pogresno.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:06   |   opcije


Gdje su drugi primjeri, mozda bolji? ja ne zivim u hrvatskoj.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:07   |   opcije


meni je jedino poznato, da u hrvatskoj radnici imaju manja prava nego u njemackoj.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:09   |   opcije


mag, ne igraju ti usporedbe s Jugom nikako u ovim okolnostima. je, postoji Skandinavija kao vrlo dojmljiv primjer. Većina zapada je cca stoljeće od toga, a Hrvatska jedno tri brat bratu ;)

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:09   |   opcije


U Amrici tisuce poduzeća koja su kapitalisti napustili zbog toga što im nisu bila rentabilna
i radnici su ih sami ponovo ozivili.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:11   |   opcije


nema ih, magda
sve što se može prodati, prodaje se.
ali ne da se dobijena love reinvestira, nego da se riješi deficit u proračunu

kad nam ostanu samo gaće na guzici, ne znam kaj bu dalje prodavali

svi mudraci kvocaju da treba pokrenuti proizvodnju, a niš ne rade da promjene poslovno ozračje
svi normalni ljudi znaju da trgovina ne može biti bazna djelatnost, a to kod nas je

i tak....

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:11   |   opcije


Naravno, s vremenom kapitalisti evoluiraju i traže način da postignu ravnotežu u odnosima s radnicima. S vremenom.

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:12   |   opcije


Mag, radnici mogu oživjeti poduzeće koje je ugašeno jer nije donosilo zadovoljavajući profit - ako nisi u stanju ostvariti prihode za plaće i davanja moš ga na tri para umjetnih pluća montirat prije neg kaj ga montiraš na primjeren organ. :D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:14   |   opcije


He he...samoupravljanje..... Nitko ti ne brani da osnuješ poduzeće i samoupravljaš do mile volje :) problem je ove zemlje u ovoj konstataciji :
' Naši političari rade za opće dobro samo po kazni'.......... ( ovako ko' Čobanković)......
... i da se mene pita, kao što se ne pita, doživotno bi tako radili ali iza guste rešetke.....

Autor: jabsponzorusu   |   11.09.2013. u 9:15   |   opcije


u njemackoj se vazne odluke ne mogu doneti bez radnickih savjeta.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:16   |   opcije


je, a država se ne bi odrekla, npr. na godinu dana, svog dijela kolača, dok se firma ne pokrene i postane rentabilna jer je gladna i cicala bu do kraja, dok ne iscica sve kaj može

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:17   |   opcije


Tako je magdal. Zato su se Hrvati odlučili za gastarbajterstvo kao optimalno rješenje. :D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:17   |   opcije


Nekoć davno si bio oslobođen davanja godinu dana... eh. (Naravno, pravilno odgojen Hrvat znao je da to služi tome da godinu dana radiš bez poreza i onda zapreš jedan doo i otpreš drugi s ulagačkim kapitalom od 100 kuna u obliku telefona Panasonic....)

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:19   |   opcije


magda, dok god postoji toliko ljudi na burzi i budaletina koji će te brojkama ucjenjivati "ak nećeš ti, bu netko za soma kuna manje od tebe to delal", a žive na kredit, ne bu bilo pomaka
toliko o samoodlučivanju i participiranju u poslovnim odlukama

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:20   |   opcije


e ježi ga, pajk...hrvatski sindrom hvatanja u magli
ili kak zamračiti lovu, a da nitko ne skuži

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:22   |   opcije


ima li netko, tko nesto vidi u toj ideji? ljude se mora motivirati. s cim bolje, ako ne sa suvlasnistvom,
ili makar sa suodlucivanjem, kakvo je u kapitalistickim zemljama tradicija.
ne bi smjela drzava iza ledja radnika prodavati poduzece u kojem su oni godinama radili.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:23   |   opcije


jes vala, sitne ribice su bežale s par soma kuna, krupne s parsto milja, al malo nas zatekle te pizdarije sad da bi kao trebalo neku lovu i napravit... sam smo jedan dan istrćali ko voluharioce iz rupe na strnište, kadli žita nema i sad tužno trljamo brkiže i njuškice i stojimo na stražnjim šapama.... :D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:26   |   opcije


magdal, nominalno su dobili dionice poduzeća. i rasprodali ih za kruh tijekom zadnjih 20 godina.

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:27   |   opcije


kakva diskusija? pitam se, ima li jos uopce postrojenja i poduzeca u hrvatskoj za
kojim strani spekulanti pruzaju svoje sape?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:27   |   opcije


kak možeš motivirati ljude da krenu u biznis, kad istovremeno naš bivši ministar gospodarstva državi je dužan nekoliko desetaka milijuna kuna i dok nije završil u zatvoru, obnašal je funkciju zamjenika premijera?
i nikom niš
je, krivo, država mu je nedavno otpisala dugove akonto kamata

aj ti ne plati pdv na jednu fakturu, pa ćeš vidjet kak će ti se zahaklati porezna za vrat

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:27   |   opcije


mnogim u hrvatskoj nije jasno, sto se dogadja?
nisu to stranci koji bi u susjedstvu kupilli malu vikendicu i uzivali u ljepotama
turisticke zemlje koju vole.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:29   |   opcije


ima li jos uopce postrojenja i poduzeca u hrvatskoj za
kojim strani spekulanti pruzaju svoje sape?

Ima, bogu hvala, sve ih je više za kojima niko ne poseže i neće ih ni štapom taknut. :D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:29   |   opcije


magda, preskupi smo!
otvorit će pogone u Indiji ili na istoku i imati nekoliko puta jeftiniju radnu snagu
ionako danas kvaliteta i nije nešto što se , globalno, traži

Autor: meija   |   11.09.2013. u 9:29   |   opcije


magdal, nominalno su dobili dionice poduzeća. i rasprodali ih za kruh tijekom zadnjih 20 godina.

pike, cak ja u inostranstvu znam, kako je to teklo? to je bila prevara u velikom stilu.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:31   |   opcije


jedna od. znaš, pamtim kako su pred ponešto godina novinari na grlo legli Clintonu jer je nakon službenog sastanka prenoćio u nekom hotelu o državnom trošku a sastanak je završio u podne. trebalo mi je nešto vremena da uopće shvatim u čemu je problem. u svim zemljama ima sofisticiranog gospodarskog kriminala, ali drumsko razbojništvo je najbolji opis većine sranja koja su se ovdje godinama nizala. glavni je geg imat redovite skandale teške milijune eura tak da u petak glatko svi zaborave onaj od utorka ;D

Autor: pike_TS   |   11.09.2013. u 9:36   |   opcije


ocito nedostaju karizmaticni, mudri, humani ljudi koji bi zajednicki djelovali?

cujem da kina uspjeva izmedju masovnog sranja izvoziti i zagadjen bijeli luk u
europu i u hrvatsku. zar se u hrvatskoj ne moze usaditi dovoljno bijelog luka
bio kvalitete?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:41   |   opcije


Znanstveno je dokazano da je najbolji lijek protiv depresije šetnja.

Ako budete dovoljno dugo šetali, izaći ćete iz ove zemlje!!!

Autor: perce   |   11.09.2013. u 9:41   |   opcije


hajde, pike, ti si pametan. ima li nesto u ovom razglabanju, a sto bi moglo biti
od koristi? koji je tvoj konstruktivni prijedlog?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:43   |   opcije


da, manolić i ekipica su stvarno bili krhki i nježni, ubijali su sa suzama u očima
a juga izvan blokova, svrstala se u nesvrstane
to je super što se svrtsala u savez siromašnih zemalja, tako da nam odmah bude jasno kako smo bijeda
je, magdal, radničko samoupravljanje će nas sigurno izvesti iz krize i otvoriti nam vrata u svijetlu budućnost kao što je pokazo primjer pokojne Jugoslavije osamdestih godina
sjajna ideja - uvesti radničko samoupravljanje
A tko će raditi Magdal
Možda da tražimo poticaje iz EU za tu antologijsku misao
I da uvedemo usput i jednopartijski sistem
ovo ti, Magdal, ni u Kumrovcu ne bi prošlo
jer oni što se tamo skupljaju nisu ovaj bloški starinaivan, već stare lopine koje dobijaju dobre mirovine, a 3 godine su bili stari 1945.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:43   |   opcije


naravno da je bilo drumsko razbojništvo kad su stare partizanine navikle po šumama, gorama i drumovima

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:44   |   opcije


1942. godište i partizanksa penzija
bit će se ko mali digdi na cesti posra pa švabo ugazio, pao i poginuo

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:45   |   opcije


mislim da bi na vrijeme ljudi trebali reagirati, da im ispred nosa ne rasprodaju i zadnje bisere:
otoke, sume....poljoprivredna zemljista....

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:45   |   opcije


Jer sam u mračnoj fazi, mogu samo povući jednu parelu na tvoje dobronamjerno, ali naivno pitanje( zašto ne bi malo iskoristili dobro i samoupravljanja i primjenili kod nas) prije nego opet izazovem novi ignore babi koja mi je posudila nik, a ta je: A zašto ne bi malo Obama "oslobodio" S. Koreju i demokratizirao je kad je poznato da tamo ljudi jedu ljude i gladuju na smrt, jer totalitaristički režim Ljubljenog vođe brani uzgoj hrane, a prisiljava na uzgoj opijuma, kojim trguje i naoružava se do besvjesti?
Odgovor je jednostavan- N E M A I N T E R E S A, jer prije toga treba "osloboditi" one koji imaju nešto materijalno (naftu, resurse, blagostanje) da bi im se to moglo oduzeti i prisvojiti sebi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:47   |   opcije


Oslobodit će oni nas i od otoka ne brini ti ništa.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:48   |   opcije


navela sam primjer neceg sto bi se moglo pokusati. barem radnicki savjeti ce se prije, ili poslije
morati uvesti. htjela sam cuti daljnje ideje, ako ih imate.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:50   |   opcije


pa pitam tko će raditi ako se uvede radničko samoupravljanje?

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 9:52   |   opcije


agentice, ako se uzme pozitivno iz radnickog samoupravljanja - ono sto privredimo, to je nase,
ljudi ce raditi.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 9:56   |   opcije


Treba izmisliti cjepivo protiv zla.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:02   |   opcije


nekad stvarno imam dojam da smo živjeli u različitim državama :O

moj stari bi na zboru radnih ljudi prozvao generalnog direktora i natrljao mu nos pred 150 ljudi. doma bi došao siv i ne bi ručao do ponoći. ali mu se sutradan ništa RADIKALNOG ne bi dogodilo na poslu. nije dobio šut u but. ne, nije. nije ni napredovao. ne, nije ni to. poanta je u minimumu financijske sigurnosti koji je imao, pa je i mogao ostati, koliko toliko, slobodan.

danas su ljudi gladni.
gladnima se lako manipulira.
ali... ali ali ali... do izvjesne granice.
nakon toga, slijedi revolucija. igrati na suhoj grani a da je ne polomiš- eto, to je današnja igra svih svjetskih moćnika.

Autor: mmmmmm_da   |   11.09.2013. u 10:08   |   opcije


treba samo sačekati
da svi počnu šutjeti

Autor: perce   |   11.09.2013. u 10:12   |   opcije


kaže mi kolegica, kad je pitam zakaj šuti: ti mene ne kužiš, imam klince, muža koji više ne radi nego kaj radi, hipoteku na kuću

ali zato redovito njurka "trebalo bi nekaj napraviti"

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:13   |   opcije


njurga*

paperjasti, meni nije teško pričati. ali znaš zakaj? imam rezervnu opciju, ak dobijem pedalu
ali da mi se baš ne da uvijek voditi i tuđe bitke, ne da
vjerojatno mnogi tak razmišljaju.

inertni smo
zakon brojeva ne koristimo

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:14   |   opcije


najprije su potrebne ideje, misli da bi ih se pokusalo, ili ne pokusalo pretvoriti u djelo.
koje su to najbolje ideje? mjere diktature?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:15   |   opcije


kad narod prestane kukati i zašuti
svakom se vlastodršcu stisne guza
s pravom

Autor: perce   |   11.09.2013. u 10:16   |   opcije


Meni je sinula sebična ideja da bih se mogla udati za pare iz ljubavi. I dijeliti vikendom djeci siromašnih bombone i čokoladice.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:17   |   opcije


m moš misliti. ko i u seljačkim zadrugama, ko i dosad u "samoupravnim" tvornicama
društveno je svačije i 99 posto ljudi društveno prevodi u glavi u moje
pa "jami" ko stigne i koliko stigne

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:18   |   opcije


se netko sjeća, prije par godina, kad su počele divljati cijene špeceraja, inicijative da tjedan dana, ak se ne varam, kupujemo samo nužno i bojkotiramo ostalo?
i kaj, dan prije ljudi se fino opskrbili i kao taj tjedan pridružili se bojkotu :P

ista priča i s benzinom

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:19   |   opcije


zar suodlucivanje nije bolje od revolucije?

imali ste vec jedan rat.

ne moraju svi suodlucivati. radnici u njemackoj biraju svoje savjete.

moze biti samo par izabranih savjetnika.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:20   |   opcije


...i s nama kao pojedincima da nekaj napravimo

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:21   |   opcije


magda, totalno smo nezainteresirani za bilo kaj!
kak ne kužiš da su ljudi zasićeni svakakvim sranjima, od osobnih, do onih koji ih se direktno ne tiči, ali tu su i da nemaju ni volje, ni energije pomaknuti se

pogledaj koliko je ljudi prosvjedovalo na prijedlog promjene Zakona o radu
izgledali su kao grupa turista
a taj zakon se konkretno tiče svih nas, ne samo onih korak do mirovine

i kad srežu sva druga socijalna prava, pogotovo ona vezana za zdravstvenu zaštitu, isto bu se dogodilo

ukratko: sjebani smo, da oprostiš na izrazu

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:25   |   opcije


voljela bih cuti, osim revolucije, koji je savjet bolji od "suodlucivanja" preko od radnika izabranih
predstavnika, koji se, naravno, mogu smjenjivati, ako vam je samoupravljanje u reformiranom obliku
nerealno?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:26   |   opcije


takvi savjeti poduzeca, moglo bi ih se prosiriti na savjete za pojedina mjesta/gradove,
imaju na zapadu tradiciju duzu od 60 godina i pokazali su se kao ispravni.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:29   |   opcije


nije za osnivanje savjeta poduzeca potrebno toliko energije. ponavljam to toliko puta u
zelji da nekom ostane u glavi.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:30   |   opcije


eto ti. jope mene balvan dopao. isss. POJEST ĆE NAS STRAHOVI ZA VLASTITO DUPE. ZA DIVNO DUPE MOGA DJETETA. ZA PREKRASNO DUPE MOJE STARE MAJKE. SVA TA DUPETA TRAŽE. RUČAK, DORUČAK I večeru(ne treba prije spavanja i te spike...:D)

kad sam skiknula do ibera financijski i zaposlila se kod svoje bivše radnice(:D), krenulo je mic po mic, osvajanje hipotetskog terena i treniranje moći. samohranu majku, bankrotiralu, u pol rata, sa lošim prezimenom- bilo je vrlo lako jebati u mozak. umirala sam od straha, svake vrste. ali avaj(:D)- najviše sam umirala od straha da ću izgubiti svaki naboj da može biti bolje, da ću izgubiti svoj dignitet i postati ameba. pa sam joj objasnila da budemo obje izgubile i to gaaadno. ja, posao koji mi je nužan. ona, radnika koji se ne nalazi često. pa smo se pogledale preko nišana i preskočile prizemna zadovoljenja naših ega. otišla sam na bolje radno mjesto- ona je plakala- ja sam plakala- onda je njen idiot od muža uzeo pištolj i ubio je, pa je ubio i sebe. jer... sa njim se NIKAD nije prestala gledati preko nišana.

koji li će mi vrag sve ovo sad, da mi je znati:O al- saznat ću. jer, ako nastavim bez da znam zašto i kako ovo sad radim- svatko će me i svugdje opet pokušati navući. ljudske folklorne igre bez granica. štaš. naaa... štošta.

jako vas volim. sve. jako bih voljela da vas život boli manje od mene. ako živite u strahu- boljet će još više. to je to.

Autor: mmmmmm_da   |   11.09.2013. u 10:32   |   opcije


presingujem sa osobnim, jer na tom nivou sve počinje i sve prestaje. svaka promjena svemira.

Autor: mmmmmm_da   |   11.09.2013. u 10:33   |   opcije


nije to pressing
častiš nas

Autor: perce   |   11.09.2013. u 10:36   |   opcije


ostale mi paprike neoljuštene, perce. pravim ajvar od feferona. tkzv- zeleni lucifer.

mah vam, svima :)

Autor: mmmmmm_da   |   11.09.2013. u 10:39   |   opcije


udarac u dupe, zna se kojim, da.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:40   |   opcije


ja mislim da je ipak najteže biti Hrvat u Hrvatskoj
e to je ljudima najveći strah
još ako si hetero, najeba si
i svi ugroženi osim Hrvata
a Hrvati jebena stranka

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:41   |   opcije


a meni posao. dug je dan. mozda se pojavi koja konstruktivna ideja?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:43   |   opcije


koji strah,

da ne uleti teretni briod u već razvaljenu luku

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:43   |   opcije


ljuta trava
na ljutu ranu
pomaže vele

Autor: perce   |   11.09.2013. u 10:43   |   opcije


agentice, vazno je biti covjek i ponasati se ljudski u hrvatskoj i u svijetu.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:45   |   opcije


Ljudi kad ogladne pobjesne. Imajte na umu. To sam rekao i Antoaneti Mariji, ali nije poslušala savjet. A nije bila i nešto obrazovana.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:45   |   opcije


Zato sve ulažite u zlato il' u obrazovanje.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:46   |   opcije


pomaže li da se ne bojiš teretnih brodova
ili samo za svemirske važi

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:47   |   opcije


Poslije marende i ovdje na blogu su svi pomirljiviji.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:47   |   opcije


magdal, konstruktivne ideje je već ivan presveti astralni izlaga, a ja sam odsad manjina i najte me jebati, sve vas bum prijavil
još samo da izabeerem koja manjina
aboridžanka sam

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:48   |   opcije


strah obično paralizira.
pokreće jedino kad više nemamo kaj izgubiti

matematika primjenjiva u svim segmentima života

biram biologiju, uz kolegij anatomije ;)

Autor: meija   |   11.09.2013. u 10:49   |   opcije


dud, nije to bilo toliko u interesu tih ljudi. da su pravovremeno pravilno reagirali, mozda
su mogli uciniti nesto bolje u vlastitom interesu.
skinuli su jednu umno ogranicenu zensku glavu.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:49   |   opcije


agentice, ti znas da bih ja voljela biti prijavljena, vec iz solidarnosti prema tebi.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:51   |   opcije


Čovjek (:-) !?) -kako to gordo zvuči.
Jel to ono kad dođu ljudi na vrata i traže te milostinju u hrani jer su gladni pa im dam kilu soli i kutiju keksa?
Ili kad te dijete na ulici traži teta molim vas kupite mi sendvič?

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 10:51   |   opcije


ti si meni draga, iako po pitanju rvatske domovine nemamo isto misljenje.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:52   |   opcije


Zato su se i njihove glave kotrljale. Al' ajd ti to reci bijesnom ili umnom ograničenom. Zato mudri šute.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:52   |   opcije


strah paralizira, ali ako ljudi nastupaju u masama, strah nestaje.
u prirodi masovnog nastupanja ljudi je da mase znaju poluditi.
s karizmaticnim vodjama se to moze izbjeci.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:55   |   opcije


Hej, sad me sve to asocira na Mariolina. Taj je sam kotrljao svoju glavu. E da, baš bi bilo zgodno biti Mariolinu, pa ludaru kad poželiš malo zakotrljaš, a ne samo očima.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:55   |   opcije


Ma, karizmatici će vam utrapiti ce de sumnjivog glazbenog izražaja po paprenoj cijeni.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:56   |   opcije


dud, sto ti mislis, sto se moze uciniti? sto mislis o "suodlucivanju".
ozbiljno, molim. u pitanju je tvoja rvatska domovina.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 10:57   |   opcije


Birajte one za vođe koji se uopće ne primjete. Kao Asad.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:57   |   opcije


Pa, rekoh već. Trošite svoj novac na kupovinu zlata il' u obrazovanje, a ne na ajvare, ajfone, nike patike, audije, vile i ine.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 10:59   |   opcije


Ustvari, ja sam za monarhiju il' anarhiju. U Hrvatskoj je super. Što se tiče anarhije. I ne treba se mijenjati.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:00   |   opcije


Sto mislis, dud, da li bi u Hrvatskoj bilo rata, da su Hrvati umjesto Tudjmana izabrali gospodina
Josip Reihl-Kira iz Osijeka kao svog vodju i da njega kojim slucajem nisu ubili sami Hrvati?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:03   |   opcije


Kir je bio policajac, a Franjo vojni đeneral. Kod nas je vojska uvijek bolje kotirala nego polucija. Najbolje je ovako čak i bolje nego da je Stipe Šuvar htio u to varivo.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:07   |   opcije


Srbi su bile isuviše izmanipulirani i izdoktrinirani na najperfidnije načine od Miloševića i JNA. Rat je morao biti, a to se vidjelo još 1987.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:09   |   opcije


magda, da pitam ja tebe - da li bi bilo rata da Srbi s one strane granice nisu zagrizli u Hrvatsku?
pokolj policajaca u Borovom selu nema veze s Tuđmanom kao generalom

ili je trebao reagirati: jebi ga, dogodilo se, ajmo dalje?

:/

Autor: meija   |   11.09.2013. u 11:10   |   opcije


moje je pitanje nerealno, znam. ipak odgovori ga. da li je bilo moguce, ponovo, ja bih ga nazvala
pozitivnim manipuliranjem, mase uvjeriti da je strpljenje pravi put. samo jednog gospodina Kira
bi ubio neko drugi, ali da je bilo na primjer 100 gospodina Kirova?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:12   |   opcije


Na kraju shvatite već jednom da je ubijanje najunosniji biznis.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:12   |   opcije


Kir je bio mudar. on bi odgodio osamostaljenje Hrvatske, ako je njena cijena bila takvo krvoprolice.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:15   |   opcije


dudač, nemrem to shvatiti. i ne želim na taj način uopće razmišljati jer sam na korak da počnem na život gledati kao na robu

Autor: meija   |   11.09.2013. u 11:15   |   opcije


Meija, Srbi su zagrizli u Hrvatsku, nakon sto je bilo jasno da se Hrvatska zeli osamostaliti.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:18   |   opcije


Pa, zar u kapitalizmu nije sve roba?

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:19   |   opcije


Zar nije tako, da hrvatski narod ne zeli priznati da je bez oruzja, za dobrobit buducih tajkuna
i vlastodrzaca, riskirao rat za samostalnost, koju je kasnije puno lakse mogao dobiti.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:22   |   opcije


Ništa ne pokušavajte mijenjati i vidjet će te da će se stvari same od sebe početi mijenjati. A iza neće ostajati nikakav trag. Pogotovo ne krvav.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:22   |   opcije


magi, ravnoteža u oružju je bila nesrazmjerna, pa je zato moralo doći do rata. Pa, zar bi bilo uopće rata da je Vijetnam imao oružje ili Asad ili Sadam? Samo zbog te nesramjernosti jedna strana napada drugu. No, boj ne bije uvijek samo svijetlo oružje. Mi smo tada imali srce. Tada još uvijek. A sada nas srce pomalo izdaje.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:25   |   opcije


Dud, nije moralo doci do rata. Pogledaj Tibet, a Hrvatska je bila u potpuno u drugoj situaciji.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:28   |   opcije


Moralo je, jer sam ga ja osobno želio.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:30   |   opcije


Kad smo kod Tibeta, evo Buddhinih rijeci, najprije na Njemackom:

Alles ist vorübergehend und veränderlich.
2. Leben ist Leiden
3. Nichts existiert allein und unabhängig
4. Die wahre Realität geht über alle Konzepte hinaus

Sve je prolazno i promjenjljivo.
Zivot je panja.
Nista ne egzistira samo i neovisno.
Stvarna realnost prevazilazi sve koncepte.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:31   |   opcije


Rat je mnogo ljudskiji nego jedan odlazak u banku ili pred neki drugi šalter.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:32   |   opcije


Lose napisala: Zivot je patnja. Nista ne egzistira izolirano i neovisno.....

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:33   |   opcije


Gledaj magi, njemački jezik je vrlo filozofski, a naš je vrlo pičkaraški. Kužiš, teško je to nama prevesti kad smo disleksični na filozofske jezike.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:34   |   opcije


Ima li netko, tko misli da se rat mogao izbjeci?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:34   |   opcije


Magdal rat je nered. Što misliš koga ubijaju kada pobiju neprijatelje? Da li se odmah zaustave ili po inerciji ubijaju dalje koga stignu? Nemoj misliti da rat ima logiku, jer da ima onda bi svi logičari preživjeli- hod po minskom polju, granatiranje, mirne pregovore (imali smo i mi ovdje jednog simpatičnog srbina što je smirivao srbe po Banovini pa su ga ubili njegovi četnici iz zasjede). Sve će ovo jednog dana proći, znaš. Ali to je za moj život jako puno vremena i tada me vjerojatno neće više biti, a bilo bi u redu, stvarno u redu, da su me osloboditelji "oslobodili" tih perverzija, i moje roditelje, i njihove roditelje, i roditelje njihovih roditelja.....

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:34   |   opcije


Neki su probali prevesti Kapital, pa kako je to ispalo? Loše.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:35   |   opcije


Kad sam izgubila danas vec toliko vremena - a sto ima dragocjenijeg od vremena -,
voljela bih nesto cuti. dud samo zajebava.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:36   |   opcije


Ako je nešto perverzno to znači samo da je ispravno vođeno.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:36   |   opcije


čekaj, jel to kao opravdanje za rat i za ono kaj su Srbi napravili Hrvatskoj?
ili da pretumbam pitanje na nešto osobnije - hoću se rastaviti i normalno je da me suprug izlema ili me kokne?

kakve veze ima volja jednog naroda za samostalnošću s drugim narodom koji nema veze s tim?

Autor: meija   |   11.09.2013. u 11:37   |   opcije


magi, ta pogledaj bitku na Kurukšetri. Tamo su bili prisutni svi najveći mudraci i učitelji, pa čak i sam Bog osobno, ali bitka je bila neizbježna.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:39   |   opcije


Meni su Srbi mnogo pomogli agresijom. Ta ni geneckim inžinjeringom ne bi od Slavonca napravili Istrijana ili od mesoždera vegetarijancem. Za mene je rat bio nužan zbog moje evolucije. I zato veliko hvala braći Srbima.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:41   |   opcije


Da, mogli su Amerikanci uletiti i spasiti nas u Hrvatskoj, kao u Sjevernu Koreju što su dosada uletavali i spašavali ;-)
Samo nisu znali tko će pobijediti pa su pustili da se samo rasplete.
Isto kao i Nizozemci u Srebrenici.
A direktan prijenos u dnevnom boravku imali preko LCD televizora i grickali suho voće jer je to zdravije od čipsa.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:42   |   opcije


meija, ne govorim o pravednosti. znam ja sto su srbi u hrvatsko ucinili. ne opravdavam i ne relativiram.
Ako se suocim s razbojnikom i on ima oruzje, najprije cu cutiti i cekati bolja vremena da mu se mogu
suprotstaviti.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:43   |   opcije


dud se ne zajebava
priča ozbiljno
lipo je reka
da, rat se mogao izbjeći
1. da nismo imali posla s luđacima i njihovim luđačkim sljedbenicima koji su se za tarj rat spremali 45 godina
2. da smo pustili da nas pokolju ko ovce
3. da smo sami sebe poklali prije nego to počnu četnici jer ionako jugoslavenčine šire teoriju da smo sami srušili vukovar (to isto su i četnici prezentirali svjetskoj javnosti)

i onda još vele da se tuđman bavio dekupažem. ma da, baš. bit će sređiva balvane salvetnom tehnikom

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:43   |   opcije


Kurukšetra- zar nije to bitka koja nema ishoda osim unutarnje spoznaje u trenutku kada se oglase bojne trube, a u tom trenutku je svo znanje i sva spoznaja? Zar je i tu bilo pokolja?

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:44   |   opcije


magdal, ali on neće čekati. zapucat će

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:44   |   opcije


Kurave su popušile na Kurukšetri, Pandave su ih masakrirali.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:45   |   opcije


draga agentice, nije lako ponasat se mudro, kad se ima posla s ludjacima.
a jos ako u vlastitim redovima ima previse ludjaka i malo dalekovidnih.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:47   |   opcije


Samo zato što su Pandave (iako nisu željeli rat, nit od rata vidjeli ikakve koristi) na nagovor samo Boga ušle u bitku ali ne zbog pobjede il' poraza nego čisto radi bitke.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:48   |   opcije


Dudiška ti si tako mudar.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:50   |   opcije


magdo, bila sam uz dečke, tek kad su se osnivali prvi odredi ZNG-a
i znam o kakvoj je energiji bilo riječ
zaboravi na čučanje sa strane i čekanje prve prilike za reagirati

agentica je napisala, ponavljam - u ratu nema logike
ili ima, samo za one koji s udaljenosti pomiču igrače

Autor: meija   |   11.09.2013. u 11:50   |   opcije


agentice, starat ću se! Hihihihihi.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:52   |   opcije


nije tocno, agentice, da ce zapucati.
oni nisu htjeli samostalnu hrvatsku i to je to.
ako vam je masovno krvoprolice i ovo sto ste sa osamostaljenjem dobili,
umjesto cekanja i ulaska u europsku uniju, bilo prioritetnije, onda mogu samo reci:
ne mislim tako.
Ocekivala sam barem rijeci: danas drugacije razmisljamo.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:53   |   opcije


Hej pašemka, znaš da idem na Andromedi. Poslat ću ti razglednicu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:53   |   opcije


(Andromedu)

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:54   |   opcije


magi, dogođaj je jedan. Kakav je takav je. A sve ostalo su povijesti.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 11:55   |   opcije


ja sam tebi objasnila kako se rat mogao izbjeći
a sad ti meni objasni kako bi ti izbjegla rat i reci mi koji su to luđaci u hrvatskim redovima
pa valjda ti to otamo gdje živiš vidiš bolje nego mi ovdje
jer ja ne vidim da je hrvatska vojska činila iste stvari ko i pijana, prljava, kukavna četnička bagra
ako neki pojedinac i jest, to nisu bili zločini isplanirani na državnoj razini

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:56   |   opcije


da, dud, samo iz povjesti se moze uciti.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 11:57   |   opcije


a EU bi nam donijela samostalnost, je li?
u sklopu Jugoslavije?
možda smo mogli i moliti Boga da nam država padne s neba
pa i ako ne padne - kad-tad ćemo ući u kraljevstvo božje

Uostalom, jesmo mi krivi za masovno krvoproliće ili Srbi, točnije četnici i JNA?
jesmo mi sami sebe napali, iz zasjede?

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 11:58   |   opcije


"nije tocno, agentice, da ce zapucati.
oni nisu htjeli samostalnu hrvatsku i to je to."

nije točno. pa zašto su onda pucali i klali i razarali kad nije točno?
ne znam kako ti objasniti pa mi samo još reci:
kad te lik pita pipice, držiš li se i tada onoga pametniji popušta
a ti si ta koja je pametnija
od svih ubijenih Vukovaraca, Škabrnjana, Dubrovčana, Imoćana, Hercegovaca, zagrepčana si očito pametnija, od svih ranjenih, nestalih, silovanih itd

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:01   |   opcije


Pa eto onda, učite onda iz bitke. Na Kurukšetri. Jer to nije samo naša povijest nego i sadašnjost i budućnost.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:02   |   opcije


agentici, ti govoris vise o ratnom, ja o predratnom stanju kada se je znalo, kako ce beograd reagirati,
ako se hrvatska osamostali. ali tudjman i ostali vlastodrsci nisu poslali svoje sinove u rovove, pa
zasto se hrvatska ne bi odmah osamostalila? zasto bi se cekalo par godina?

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:02   |   opcije


I dobro je što nije pisana na njemačkom.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:02   |   opcije


Ako me lik pita pipice i istovremeno drzi oruzje u rukama, onda ce dobiti pipice.
vi niste beogradu morali davati pipice.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:05   |   opcije


A pašemka bi rekla:-Stare trube kad zatrube! A ja bih dodao:-Kada nas više ne bude.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:05   |   opcije


magi, opet ti dajem jedan primjer iz povijesti. Vijetnam. Kome je on što skrivio, a oružja uopće nisu ni imali, a opet su pobijedili i to tri sile zaredom: Francusku, Ameriku i Kinu. I rat je vođen na njihovu teritoriju. Kako ne kapiš da je rat bio na našem teritoriju, ta nije rat započeo u Beogradu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:09   |   opcije


zašto se nije osamostalila 1971. godine npr. i svih godina prije kad su Hrvati željeli svoju državu
Zato što nije bilo uvjeta. I baš zato što smo znali da nas neće tako lako pustiti komunjare i ostale munjare
sjeti se koje je godine srušen berlinski zid
i ne skači sama sebi u usta jer si maloprije rekla da smo tribali čekati ulazak u eu, a sad trubiš o tome da smo se mogli i prije odcijepiti

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:09   |   opcije


kad mislim na tisuce ubijenih i nestalih na balkanu, osjecam tugu i kao prva rijec mi na um pada
"manipulacija".
jos jednom: za mene radije i u nekom konfederalnom savezu u jugoslaviji, cak i dugorocno,
nego alternativa koju ste imali /imate.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:09   |   opcije


magdo, relativiziraš

i pretpostavljaš

što bi bilo da je bilo....

a nije moglo biti nikao drugačije. u stvari je - pisali bi danas na Iskri, na ovom blogu ćirilicom, kao službenim pismom

Autor: meija   |   11.09.2013. u 12:10   |   opcije


Ti svi ubijeni su na neki način zavrijedili da budu ubijeni. Ioanko i ovako ih ne bi već bilo. To je već davno bilo određeno.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:12   |   opcije


ne skači sama sebi u usta jer si maloprije rekla da smo tribali čekati ulazak u eu, a sad trubiš o tome da smo se mogli i prije odcijepiti

gdje ja to rekoh? kopiraj, da se ispravim.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:12   |   opcije


znalo se da nas neće tako lako pustiti
računali smo na pomoć međ. zajednice, računali da je komunizam i kvazi federacije konačno odnio crni đava i da ćemo uspjeti
ali nitko normalan u Hrvatskoj nije moga zamisliti da će napraviti ovo što jesu
jer normalan čovjek ne može zamisliti ono što su ti luđaci radili

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:13   |   opcije


Češka i Slovačka su se razišle
kak to da nije bilo i tamo rata?

možda zato kaj nisu imali nikakvih teritorijalnih interesa, ha?

hbt. sad sam fakat već ljuta - ajd dozvolite nekom da se useli u vaš stan/kuću...pa čekajte da se smire strasti, da ga izbacite van
u međuvremeni mu skuhajte kavicu, perite veš, hranite ga i oblačite...

:/

Autor: meija   |   11.09.2013. u 12:15   |   opcije


agentice, 1971 je bilo drugo vrijeme.
meija, danas se ne bi pisalo cirilicom. kako tako, europska unija je demokratska.
u ustavu vam je bilo zajamceno samoopredjeljenje.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:15   |   opcije


ok, nisi, ispričavam se, radim nešto u excelu
čekali smo dok se nisu stvorili uvjeti
čekali smo i predugo
i lipo ti kažem da nitko nije računao na to da te bradate, pećinske glavurde ne razumiju što je sporazum, što je dogovor, znaju samo klati
tako da bi i tvoju filozofija njima zvučala ko blejanje janjeta pred klanje
jer to je sve što znaju

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:17   |   opcije


magdo, ustavi su promjenjivi.
kao i zakoni
kao kome kaj treba

Autor: meija   |   11.09.2013. u 12:22   |   opcije


Ćirilica je meni jako lijepo pismo, a volio bih da se kod nas umjesto pisanja koristi slikanje kao u Kini, jer ipak sam ja potomak Džingisa.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:23   |   opcije


Mislim da sam dovoljno jasno stavila na znanje, ono sto mislim.
Ako nam neko prijeti oruzjem mi mi ga nemamo da se branimo, onda treba najprije prihvatiti
i ponizavajuce, da bi se gore izbjeglo.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:25   |   opcije


Potezi kista i pera kao pokreti mačevaoca.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:25   |   opcije


Pisanje ćirilice je vještina.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:25   |   opcije


Nisu Hrvati rekli Srbima nakon referenduma - selite se pa da su zapucali na nas
da su u ijednoj drugoj državi napravili ovo što su napravili nama, ne bi sljedećih tisuću godina imali ni temeljna ljudska prava, ne bi postojali
ima li ijedan Srbin u Izraelu (jer : "gde god su srpski grobovi, tu je srpska zemlja") pa nek probaju tamo tražiti ćirilicu
vidila bi šta bi im taj "stari, mudri, uljuđeni, napaćeni židovski narod" napravio
Ali srećom i hvala Bogu, mi nismo Židovi
nije zajeb oprostiti, naš je zajeb ne zapamtiti
eno i sad po Beogradu nosaju parole kako Vukovar nikad neće biti hrvatski
imaš na fejsu slike

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:26   |   opcije


magi, ali jebiga, ako se nema oružja može se barem imati srce. A to je dovoljno. Za pobijediti oružje.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:27   |   opcije


Na Balkanu :-)))))
Nije ovo Balkan.
Balkan ti je od Hrvatske prema dolje. Hrvatska je mediteranska zemlja, a ne balkanska.
Ti i Azru slušaš 100%.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:27   |   opcije


Ovo je Balkan jer ja želim da ovo bude Balkan. I zašto bi mediteran isključio Balkan. Pa zbog Mediterana i postoji Balkan.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:30   |   opcije


aha, a ti si znala da je milošević šizofreničar i da će poslati pijane zvijeri da razore do temelja gradove u kojima žive i pripadnici njihovog naroda
pa što nisi prije rekla?
prije nego su počeli
ili te bila frka da te ne optuže za diskriminaciju
da te muž tuče koliko bi šutjela. dok ne bi nabildala mišiće, izrasla do metar i dvedeset , izrasla ti muda i pustila brkove

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:30   |   opcije


Andromeda....
jel to u ašram?

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:30   |   opcije


Ko kad bi onaj iz Rima rekao da nije Apenin nego Mediteran.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:31   |   opcije


5 dimenzija, 7 dimenzija....veselit ću se razglednici :-) imam ih u kuhinji sve na zelenom panou boje trave. :-*

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:31   |   opcije


MA ne, to ti je M 31. Može se i autostopom.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:31   |   opcije


odjebi, dud, zamolila sam Te da das jednu konstruktivnu ideju za rjesavanje aktuelne
krize u hrvatskoj, ili da bar citiras nekog strucnjaka.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:33   |   opcije


Što to ima veze, svjedno smo se morali tući.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:33   |   opcije


agentice, nas dvije u hrvatskoj, ti mislis da si na mediteranu, ja mislim da sam na balkanu.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:35   |   opcije


Dobro ljubavi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:35   |   opcije


magi, ta dva puta sam ti ponovio ideju. I citirao više puta. Ali ne znam zbog čega to ne prepoznaješ.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:35   |   opcije


Magdal tvoja najkonstruktivnija ideja danas je ona čekaj magarče da trava naraste
e nadam se da je to samo danas
jer ćeš se inače načekati
ajd sad - odoh saditi maricu

Autor: agentica_tajne_sile   |   11.09.2013. u 12:36   |   opcije


Ponovit ću još jednom:-Ulažite sve u obrazovanje il' u zlato.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:36   |   opcije


Hrvati su trebali cekati, agentice.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:39   |   opcije


Godota.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:41   |   opcije


da, dragi Hrvati, dud ce Vam dati devize da ih ulozite u zlato.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:41   |   opcije


A dočekali bi sabah sa Šejtanom.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:41   |   opcije


nisu cekali i docekali su ono, sto sad imaju.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:42   |   opcije


Dud će svima dati, jer Dud umije da čeka, a pašemka da voli.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:43   |   opcije


oprastam se dud i zellim ugodan dan.

Autor: magdal   |   11.09.2013. u 12:44   |   opcije


Imamo festivale čak i bolje od splitskog.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:44   |   opcije


Također, i mirno more.

Autor: dudhaimurvimorus   |   11.09.2013. u 12:45   |   opcije


(različita mišljenja, a nitko nikog ne gađa...zanimljivo)

čitamo se..mah-mah društvo :)

Autor: meija   |   11.09.2013. u 12:47   |   opcije


nemam vremena čitati sve komentare, jer imam samoupravljanje u firmi. sama upravljam.

magdal: zašto bi radnici upravljali u mojoj firmi kad im zakon dozvoljava da za 10 kuna otvore svoju firmu u kojoj mogu upravljati koliko ih volja??

zbog samoupravljanja su mnoge firme riknule..
a bome i sada- zbog sindikata.

obzirom da radim posao koji radim, svako javno iznošenje činjenica bilo otkrivanje poslovne tajne, jer nitko ne želi čuti istinu kako se radnici ponašaju.

Autor: pognioci   |   11.09.2013. u 17:54   |   opcije


Dodaj komentar