Blog od CC o ljubavi

Cekati na ljubav, ne graditi ju?

Ljubav je za mene, izmedju drugih ljubavi, u njeznim pogledima dvoje starih ljudi, u njihovim jos uvijek isprepletenim prstima.
30, 50 godina su ju zajedno gradili s usponima i padovima. Leptirici su davno nestali, ali radovali su se
jedan drugom, nedostajali si, bili ljubomorni na druge, razgovarali, smijali se, svadjali se, zajedno patili......


I UCILI I NAUCILI BITI TOLERATNIM I PRIHVATITI JEDAN DRUGOG ONAKVIM
KAKAV JESTE i gradili zajednistvo.

Tko ne bi dao kratku zaljubljenost za ovu ljubav?

05.11.2013. u 8:06   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

dobro jutroooo
imam i ja potrebu reć nešto , ali se plašim da ne pokvarim ovaj zapis , aha

Pare , lova , novci , kako se sve ne zovu ,,,,,,,
Otrcana tema , ali treba nešto ponovit ,, . Ovo je osvrt na brak sa aspekta međusobnih odnosa u njemu a ne i to ko ga čini. Dakle odnosi se na sve vrste partnerstva. Bračne, izvanbračne, dvospolne ili jednospolne ili one koji nemaju nikakvog spola ili ne znam jesam li što zaboravio, ali ako se netko sjeti... ok je ..
Upravo jedna starija vijest skrenula je moju pažnju: ubica braka broj jedan je … svađa oko novca.
, ispitivao je ponašanje više od deset tisuća ispitanika i to u jednom dužem vremenskom periodu... radilo se o pitanjima iz oblasti ljubavi i seksa, harmoniji i stresu u bračnoj zajednici … i na svjetlo dana izašao je ovaj zaključak.

Čini mi se da je to na neki način stvarno žalosno, zar ne? Stolječima se ljudi bave pitanjima dobrog odnosa među partnerima, pišu se članci koji nas upućuju kako treba da se ponašamo u braku, neprestano dolaze na tržište nove knjige sa ovom temom u kojima se objašnjava kako se postiže najbolja ravnoteža između blizine i dopuštene slobode pojedinih jedinki koje sačinjavaju bračnu zajednicu, koliko seksa je neophodno imati u braku, da li je ponekad dobro provesti godišnji odmor odvojeno i tako dalje i tako dalje...

Na koncu sve se svelo na novac!!

Odjedanput velike ljubavne priče koje smo čitali u knjigama i koje su se provlačile kroz povjest, gledamo u drugom svijetlu. Romeo i Julija iz Verone. Rick und Ilsa iz Casablance. Eva i Adam iz Raja (dobro... možda ne ovaj posljednji par jer jabuka nije nikada bila platežno sredstvo). Lyz Taylor i Richard Burton. Velike drame. Divlji rastanci. Da li je u svim slučajevima uzrok bila gotovina koju su posjedovali?

„ Nije količina ljubavi, nego količina prijateljstva, ta koja čini brak nesretnim.“ Zvuči dobro. Ali sigurno je i on pod prijateljstvom smatrao financijski sporazum među partnerima.

Kada se rezultat ove studije posmatra obrnuto proizlazi slijedeće: Tek kada su partneri složni po pitanju novca, brak je dobar. Žalostan rezultat.

Međutim, na neki način ovaj rezultat i nije tako neočekivan. Ovo se provlači otkako je nastao brak, dakle još u kamenom dobu.. Jedan drugi mudar čovjek je rekao da je brak ugovor u kojem se muškarac odriče polovine životnih namirnica da bi mu žena drugu polovinu koju je donio, skuhala i on je pojeo za večeru. Bio je to … a ko drugi... nego muškarac iz, vjerojatno prvog braka a sklopljen je još u kamenom dobu: Kremenk

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 8:34   |   opcije


ha ha raki, ima istine u tome! eto, mojoj velikoj i dugogodišnjoj ljubavi (dugogodišnjoj vezi a potom i braku) koja je trajala skoro 20 let glave je došao upravo...novac (nerazumijevanje oko toga)

Autor: mai_sarai   |   05.11.2013. u 8:41   |   opcije


hahha bar da sam i ja jdenom u pravu , hahhaha
baš je to ono što brak ,vezu , prijateljstvo i t d , ubija ...
jer što više želimo i imamo , to nam više i treba da bi sve to održavali
a formula je sasvim jednostavna ,

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 8:45   |   opcije


mudro, kao uvijek..pozdrav Magdal

Autor: monia   |   05.11.2013. u 8:51   |   opcije


O da, ljubav i novac su dobra kombinacija...kao voda i vatra...dobre sluge ali loši gospodari...

Autor: Aphis   |   05.11.2013. u 8:51   |   opcije


Ljubav, pa to ste vi. A još više ste smijeh.

Autor: dudhaimurvimorus   |   05.11.2013. u 8:55   |   opcije


Ljubav je hrana za dušu ,,
dok se tijelo raspada duša ostaje uvijek ista ,
za to imamo sijećanja , uspomene , nešto što liječi dan depresije

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 9:04   |   opcije


Sanjam o ljudima koji uce biti skromni i kojim je jasno da nema materijalnih dobara
koja im mogu nadoknaditi ljubav...prema partneru, djetetu, prijatelju....

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:08   |   opcije


hahaha, dud, jesmo. evo, ljubim te, smijem se...

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:09   |   opcije


draga monia, pozdrav tebi. dugo, dugo te nisam cula. gdje je nas habi iz koprivnice.
zelim mu da se zaljubio, odljubio i da sad gradi ljubav. samo u tom slucaju mu oprastam
da nas je zaboravio.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:11   |   opcije


raky, ako nema materije, onda smo dusa. hrana za dusu je ljubav, a sto bez hrane?

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:14   |   opcije


da dobro pitanje šta ako nema hrane ,
kao nekad davno ili sada dok je kriza svega
trbuhom za kruhom ili u potragu za hranom koj je za dušu ,
Jednom davno , prije mnogo desetljeća , barba mi je reka ,
Radi ono što voliš , jebeš život ako se ne boriš ,,
život bez ljubavi ti je robija ,
pa mi je suznih očiju ispriča , kako ga srce zboli kad se vrati doma , a svića u domu ne gori ..

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 9:20   |   opcije


U jednom dobrom filmu, zaboravila sam kako se zove, bogatas na
samrti odgovara na pitanje, zbog cega najvise zali, sto je trebao u svom
zivotu uciniti i nije ucinio, u sto je trebao svoje bogatstvo uloziti:" trebao sam
puno vise ulagati u vlastite medjuljudske odnose."

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:27   |   opcije


radi ono sto volis, raky, i ne plasi se rizika!

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 9:28   |   opcije


lako je za mene ,

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 9:43   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=BfaJwqPZkwI

Autor: raky03   |   05.11.2013. u 9:51   |   opcije


lako bi bilo svima nama, da bismo znali razlikovati vazno od nevaznog.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 10:10   |   opcije


hvala na vasim komentarima. bili su moj prvi jutarnji poklon.
zatim se pojavilo sunce. tko zna kakvi me pokloni jos ocekuju?

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 10:11   |   opcije


lako bi bilo.......kad (ne, da) bismo znali razlikovati vazno od nevaznog.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 10:44   |   opcije


na jednom pvt od iskrice se dogovaraju: vidimo se na kavi kad dobijem plaću
ili: doputovao bi k tebi ali daleko i skupo
ili..

nema više ili manje bitno, bitno je sve jednako.
kad se onako lijepo živi ispod radara.

svi sanjate o dobro plaćenom poslu, a svi pričate da je to sporedno

kažem: ponekad vas čitam kao da ne živimo u istom svijetu, kao da se svi ne borimo za jednu kunu da bi platili režije, da nismo zabrinuti za sutra.

(al opet ja- koja tvrdim da i za ljubav treba imati - preduvjete)

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 10:55   |   opcije


Raky kakav novac,kakve slobode pojedinaca,kakvi odvojeni odmori?
Kada nekoga voliš daješ mu svoje najveće bogastvo/daješ mu sebe,
svoju sreću pronalaziš u njegovoj sreći,u njegovom osmjehu,u njegovoj
blizini.Srećan si kada je voljena osoba sretna i tužan kada je ona tužna.
Pričati o ljubavi,a misliti na sebe,za mene je pričanje u vjetar.
Volio sam deset godina i živio deset godina u vanbračnoj zajednici.
Deset godina zajedničkog života.Iz dana u dan skupa i po 5,6 sati neprekidno
skupa,a zatim i cijelu noć.Na početku je to bilo u prvom redu zbog sexa i dok
želimo jedno drugo.Nakon toga ne toliko zbog sexa nego zbog blizine
jedno drugog.Bilo je važno pripadati onom drugom,umjesto sebi,služiti
onom drugom i biti ponosan znajući da je ono drugo srećno jer s njim
djeliš njegove suze i njegov smjeh.
I nakon deset godina zajedničkog života u kojem nema tvoje,moje,deset godina
zajedničkog zaspivanja i buđenja,deset godina privikavanja jedno na drugo
poželjeli da se vjenčamo.Da,nakon deset godina kada je strast već prošla,
kada se mnogi zbog monotonije već razvode,mi se želimo vjenčati.
No kasno.Predugo sam čekao.Ona je umrla.Nema je više.Više mi nikada
neće reći ono "Volim te,grlim te,ljubim te" Nikada mi više neće reći
da je moja i da sam ja njezin.Nikada više neće obući moju jaknu ili moj
džemper,nikada me više neće buditi po nekoliko puta po noći da se
pomaknem zidu,da bi ona mogla ustati,sjesti u kolica i otići u wc.
Nikada više neće staviti svoje hladne noge među moje da ih grijem.
Nikada više nećemo zajedno praviti zimnicu ili sirup sok od žare (koprve)
ili zove.Nikada više nećemo praviti džem od šljiva.
Nikada je neću odvesti u Beč na novogodišnji koncert koji je željela vidjeti.
Istina ja ga ne volim,ali sam uživao gledajući koliko je ona srećna dok ga gleda
na TVu i maštao o tome kako ću je odvesti čim voz (vlak) nakon rata bude
vozio na toj relaciji.Nikada više ona neće samnom na koncert narodnjaka
koje nije voljela,ali je išla zbog mene i uživala u mojoj sreći ili na koncert
srednjobosanske izvorne muzike uz violinu i šargiju koje ja volim,a ona
nikada ranije nije slušala.Evo sada imam sve svoje slobode i odvojene
odmore,sada sam samo svoj,ali to ne želim.
I nisam želio sve ovo napisati.Želio sam samo par rječi,ali pišući sjetio sam
se svega onoga što sam već u ovih 13 godina otkako je nema,zaboravio.
Sjetio se priče o čovjeku,koji se želio ubiti,a onda vidio dvije invalidne
osobe koje se smiju i vole,odlučio promjeniti svoj život i živjeti.Sjećam se
priče kako je taj čovjek nakon njene smrti došao u zavod/firmu u kojoj smo
nas dvoje živili i radili i doneo cvijeće za njezin grob.Ispričao je tu priču našem
direktoru,prepoznao ju je po slici na osmrtnici,ali nije znao gdje je sahranjena
i zato je došao u zavod.Ja ga nisam vidio,samo sam čuo tu priču.
Sada bih najrađe izbrisao sve ovo napisano,koga je briga moja priča,kome
je važno moje mšljenje ili moje sjećanje.No neka ipak stoji,možda se nađe
još neki čovjek ili neka žena,poput onog čovjeka iz kraja ove priče kome
ili kojoj ova priča pomogne.

Autor: tape   |   05.11.2013. u 11:05   |   opcije


tape, hvala na napisanom. sigurna sam da ce nekom pomoci.
imao si nesto izuzetno vrijedno.
ali svi mi ono vrijedno, prije, ili poslije gubimo, najkasnije s vlastitom
smrcu.


velika je steta samo da mi ljudi cesto gubimo to vrijedno i tek nakon toga shvatimo, da
smo ga mogli zadrzati.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 11:25   |   opcije


a ja tvrdim, pog, da u teskim situacijama (bolest, neimastina, razdvojenost), ljubav zna i rasti.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 11:30   |   opcije


tape, prekrasno je što se sve ono loše zaboravi, a naravno da ga je bilo, kao i kod svih.

bez uvrede, vas dvoje ste bili dvoje invalida, pa je vaša senzibilnost drugačija kao i doživljaj vrijednosti života općenito. Ne zato što je to neobično, nego zato što je to normalno.

Ponavljam se, ali napisah ovdje da ljudi obožavaju svoje pse i brinu o njima do duboke starosti, a isti ti često ne cijene partnera, barem ne niti toliko koliko psa.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 11:31   |   opcije


magdal (nemoj ovo kao patetiku), samohrana sam majka koja je uz dijete brinula i roditelje. Imali su me u kasnijim godinama, financijski su bili ovisni o meni.
TOČKA.

Ajte vi meni svi skupa objasnite kako jedna četveročlana obitelj (ja, starci i dijete) možemo živjeti od ljubavi i dajte mi objasnite kako to novac nije bitan.
Mogla sam cijeli dan sliniti nad njima kako ih volim i servirati zrak.

Vjerojatno znate, al glumatate, koliko ljubavi treba prema nekome da bi se prisilio da radiš 24 sata na dan, da bi taj drugi imao normalan život.

Ili idemo ovdje glumatati kako je plaća jedne obične službenice dovoljna za uzdražavati četveročlanu obitelj.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 11:35   |   opcije


kad su režije plaćene, kad ima nešto u frižideru, onda idemo opušteno o ljubavi
do tada se nikome ni kurac ne digne od brige, a bome ni njoj nije do seksa kad se sjeti kako će do prvoga.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 11:38   |   opcije


pog, polazim od toga da niste gladni i da imate najpotrebnije za obuci.
ja samo znam, da sam odrasla u vrlo skromnim uvjetima, da danas imam vise
novca, nego sto mi je potrebno i da me novac nije ucinio sretnijom, nego sto sam bila.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 11:48   |   opcije


nemam puno novca, borim se da je taman.
nisam odrasla u siromaštvu, ali nisam niti u izobilju.

svi oni koji tvrde da novac u životu nije bitan i da unesrećuje ljude, lako to riješe. ima toliko potrebitih, pa ga neka proslijede. dok to ne naprave, smatram da im je itekako bitan.

smetaju me općenito predrasude da su bogati ljudi i zločesti, odnosno da su siromašni i sretni i dobri.

bez uvrede, ali srela sam puno onih koji nisu siromašni, ali se siromašnima smatraju da su jalni, zločesti i zli ljudi.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 12:00   |   opcije


pogni, mila, pa voljela si i roditelje i dijete i zato si i rmbala ..zar ne..
da ih nisi voljela, starce bi ostavila da crknu a dijete dala na usvajanje - karikiram
nije LJubav nikakva svemirska bijela tvar u crnoj tvari
ona je u nama..uvijek.
stvar je kome i koliko je dajemo
čak i bez obzira očekujemo li ili ne reciprocitet

Autor: Mimsy   |   05.11.2013. u 12:11   |   opcije


jos jednom. ako ljudi nisu gladni, nije im hladno, imaju potrebno za obuci,
nikakvu stvarnu vrijednost s novcem ne mogu kupiti.
ne mogu kupiti ljubav, ne mogu kupiti zdravlje.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 12:13   |   opcije


Mimsy???? pa ti se to osudiš napisati na iskrici

ovdje se od ljubavi živi :)))

a najveći dokaz ljubavi je ovdje kad staviš sliku zgodne mlade žene savršenih proporcija i napišeš pjesmu svojoj ljubavi koja joj evidentno ne sliči..
ne znam jel to hoćeš reči da svoju ljubav vidiš tak zgodnu
ili da bi ona morala poraditi na sebi da je postane tak zgodna.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 12:15   |   opcije


nemoj magdal, nemoj
moje zdravlje je doslovno novcem kupljeno
a kad ti je škola i fakultet udaljen od mjesta boravka, a opet ne dovoljno da imaš pravo na neke smještaje i benificije, onda itekako osjetiš vrijednost novca.

al preopširna tema.

ja sam riba po horoskopu, mi ribeki smo cijeli život zaljubljeni :))

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 12:18   |   opcije


naravno da se usudim...
kaj ti sad očeš...pa nis ja tak šašava baš kak me vi čitate..
a i zakaj bi vam prosipala mudrosti kad me ionak nećete poslušat
hahahha

pogni, kak si mala, tak ti je i fitilj kratak..:)) ljubica
pa pusti ljude da imaju svoje predstave, kaj ti je :)

Autor: Mimsy   |   05.11.2013. u 12:19   |   opcije


opće mi nije fitilj kratak..
Hočeš mjerilo mog fitilja:

Pater Linić nije dobil cipelu u glavu kad je na duhovnoj obnovi učil žene da moraju u životu trpiti i nositi križ života i braka.

Jel tebi jasno kolko mi je dugačak fitilj????
(samo me nemoj pitati kako sam na duhovnu obnovu dospjela)

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 12:21   |   opcije


tocno, pog. tema o zdravlju je kompliciranija. ne zivim
u hrvatskoj. u njemackoj, samo kao jedan primjer,
ima daleko vise operativnih zahvata, potrebnih i nepotrebnih
kod privatnih pacjenata, za razliku od osiguranih, dakle onih, na kojim lijecnici izvrsno
zaradjuju. moglo bi se navesti jos niz primjera.

ljudi bi trebali shvatiti da im skroman nacin zivota, zdrav zrak
i voda, umjerena, skromna ishrana i puno, puno kretanja
daleko vise donosi od lijecnickih tretmana.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 12:24   |   opcije


bemti duhovne obnove il kak već
moj bivši tad kao budući zet nakon 4 godine veze
otišel nekam na to u francuske šume, kaj ti ja
znam točno..na nagovor oca ortodoksnog katolika
i lijepo se vratio i prekinul s malom
e onda je dobio neki tumor na mozgu
operabilan, sva sreća
i kome je došao na koljenima nego maloj..
po utjehu

Autor: Mimsy   |   05.11.2013. u 12:27   |   opcije


po utjehu i ljubav

Autor: Mimsy   |   05.11.2013. u 12:28   |   opcije


Pogni u pravu si.Novac je bitan.
Kada nemaš za osnovne potrebe nema ni života ni ljubavi.
Rječ je o tome da nema moje tvoje.Novcem se ne mjeri sreća niti ljubav.
Zbog novca nikoga ne voliš ili prestaješ voljeti.
Kada voliš onda će te zajedno,nevažno ko koliko,zarađivati novac za krov
nad glavom,za hranu,za režije,za liječenje,za školovanje djece ukoliko
ih imate.Ne kaže se uzalud da se u muci poznaju junaci.
Dok se ne pomučiš da imaš novca za osnovne potrebe neznaš ga
ni cjeniti.Isto tako dok s nekim ne podjeliš i dobro i loše,dok se zajedno
ne pomučite i ne pripadate jedno drugom,a ne sebi ne znate cjeniti i voljeti
jedno drugo.

Autor: tape   |   05.11.2013. u 12:34   |   opcije


tape, razumijem o čemu pričaš
i sama sam takva
kad mi je buduća snahica došla u kuću, prvo je dobila i karticu mog tekućeg.
njezina mama se skoro onesvijestila.

uostalom, meni ništ niti ne treba.

Autor: pognioci   |   05.11.2013. u 12:50   |   opcije


da, tape. ponekad u toj zajednickoj borbi protiv neimastine, svakodnevnih problema
veza jaca, ponekad prevlada nesloga, medjusobno optuzivanje, prenasanje krivnje
na drugog. svako ima izbor i moze birati jedan, ili drugi put.

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 12:54   |   opcije


Magdal koga ćemo okrivljivati?
Zar one koje volimo i do kojih nam je stalo.
Sami biramo s kim ćemo biti.Kome ćemo biti rame za plakanje.
S kim ćemo se smijati i boriti sa životnim teškoćama.
Ukoliko ćemo njih optuživati,a ne biti im podrška i oni nama
što smo onda birali? Kakav nam je onda izbor?

Autor: tape   |   05.11.2013. u 13:09   |   opcije


Ukoliko ćemo nekoga kriviti,krivit ćemo samo sebe,jer
smo pogrešno birali,jer nismo znali što želimo i koga
želimo u svom životu.

Autor: tape   |   05.11.2013. u 13:14   |   opcije


tape, mislila sam da mozemo prema partneru, bez obzira na sve nedace i probleme,
birati toleranciju, respekt, njegovati nase pozitivne osjecaje prema njemu, ili
ono suprotno. nas je izbor

Autor: magdal   |   05.11.2013. u 13:22   |   opcije


Dodaj komentar