..da sad dođe..

..neki srpski tajkun, čiste prošlosti..mlad i ambiciozan (ala Sevin bivši, ne znam kak se zove), kralj neke
industrije blabla..i u Vukovaru napravi tvornicu, nekakvu proizvodnju sa svijetlom budućnošću..
zaposli odmah 500 radnika i sprema plan za proširenje i još toliko novih radnih mjesta..
gradu se vrati prirez iz tih plaća i u roku dvije godine se oporavi i izgradi...:

biste li išli tamo raditi da trebate posao?
bi li građani grada išli raditi ili ostali doma na socijali ili čak
bez prihoda - u inat ili u čast nečega ?

nešt smo jučer bacali hipoteze, pa ak se nekom da odgovoriti..

19.11.2013. u 13:04   |   Editirano: 19.11.2013. u 13:05   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

znaš kak je reko jedan pekar u vukovaru,,
tu ima puno ljudi koji trebaju posao,al ja trebam radnika,i ne mogu ga nać..

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:10   |   opcije


čini mi se da je pitanje u rangu: da Srbija ispriča za genocid, da li bi o njima, Srbima, promjenili mišljenje

Autor: meija   |   19.11.2013. u 13:10   |   opcije


Zašto da ne.Čovjek je čovjek.
Niti su svi srbi loši niti svi hrvati dobri.

Autor: tape   |   19.11.2013. u 13:11   |   opcije


:) ari..

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:11   |   opcije


da je kozi dugi rep. nije baš izgledna hipoteza, a nedostaje i ključna komponenta - bi li se političari uhvatili nove prilike za jačanje svojih položaja na grbači gladnog naroda (iz bilo kojeg ugla, a ima ih bogufala više neg sjedište meričanskog ministarstva obrane ;)

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:12   |   opcije


tape nemoj tak govorit budu te proglasili ovi dušebrižnici srbočetnikom ,kak mene ,heheh.
al ja imam svoje mišljenje o tomu svemu i nitko mi ga nemože promjenit,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:12   |   opcije


hvala tape na komentu
pacifist :)

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:13   |   opcije


pajk, a možda su i u šumi :D

Autor: meija   |   19.11.2013. u 13:13   |   opcije


ari je isto pacifit .al me jebu ovi moralisti,poput meije,,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:14   |   opcije


ne, mei..čak nije..radi se o kruhu na stolu

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:14   |   opcije


Da pod pazuhom imam jaja,
ko ruka bi mi bila kara!

Autor: RexThor   |   19.11.2013. u 13:15   |   opcije


pajk, ovo nije hipoteza..i ostavimo političare na tren izvan toga

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:16   |   opcije


doćeraj ljude do točke u kojoj nemaju što izgubiti, nakelji bilo kome na dupe šeleshamer "FAŠNIK" pa sjedni s pivicom i čekaj zabavu.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:16   |   opcije


i tu sam radi sexa,dok nam ne raspišu referendum o zabrani,,mislim na udrugu za brak i obitelj,.,ljude vukli za rukave ispred crkvi,a sad se hvale ,al mogli bi se iznenaditi kojiko ima prosvjećenih hrvata,nisu svi neupučeni kak to kaptol misli,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:17   |   opcije


NE!!!
N I K A D A !!!
FUCK ... YOU!!!
:-///

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 13:17   |   opcije


da je moja baba muško
zvali bi je Duško .

Autor: raky03   |   19.11.2013. u 13:17   |   opcije


nije hipoteza? neko bi (neovisno o nacionalnosti) pokretao velik posao... u Vukovaru?

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:19   |   opcije


Nije u pitanju kruh nego čovjeka priznati čovjekom.
Da dođe srbin u moju firmu (koju doduše nemam)
tražiti posao,zaposlio bih ga kao i nekog hrvata.
Živim među srbima i ne gledaju u meni hrvata
nego čovjeka.

Autor: tape   |   19.11.2013. u 13:20   |   opcije


Od srpskih tajkuna bi prihvatio samo Deana Košutića (zbog mame Nene :-))...)...ajde i zbog bake Ankice...ostali...?????

Autor: Aphis   |   19.11.2013. u 13:20   |   opcije


pajk, dobio frend upit na mail.

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:21   |   opcije


ja bih zaposlio samo srbine,

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:21   |   opcije


i znate kaj, lako je teoretizirati 300-tinjak i više km udaljen od Vukovara na temu kaj bi bilo kad bi bilo i kaj bi mi da smo tamo

zato, samo lp :)

Autor: meija   |   19.11.2013. u 13:21   |   opcije


vele das je robovlasništvo u hr,znači imo bih srpske robove,hehehh

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:21   |   opcije


...ma i zbog dida Franje...jer je Papin imenjak

Autor: Aphis   |   19.11.2013. u 13:23   |   opcije


u biti ja bi zaposlio sam žemske,. osječao bi se ko šeik,,ko u haremu:))

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:25   |   opcije


lijepo molim, nemojte mi pisati na pvt
i ja imam izgubljene tamo..
i ne teoretiziram, mei..onda bih ja tebi mogla reć isto tako da je lako tebi
u zagrebu upalit svijeću i drljat po blogu
nemoj
govorimo o napretku grada i ljudima koji vape za dostojanstvom svakodnevice

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:26   |   opcije


A da si nabavimo svi polarnog medu za impresionirat koke?
Ili da si izgradim jedan lijepi bazen s 20 amfora radi lakšeg prčenja?
Nema veze jel Srbin il Hrvat- bitno je da voli i poštuje svoju domovinu Hrvatsku i radi u njenu korist i korist svih njenih građana.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.11.2013. u 13:26   |   opcije


inšalah... ja na mail dobio da sam udovici neznanog diktatora iz Afrike jedina opcija da isfura puste milijune iz zemlje, tak da ne moram tražit posal u Vukovaru ;D
a odgovor - radio bih tamo gdje dobijem najbolje uvjete, kapital nema nacionalnost. al vjerojatno nisam posebno mjerodavan jer ne njegujem ni inače baš neki animozitet prema pripadnicima bilo kojeg naroda.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:26   |   opcije


Mistu,ne treba mi posao,samo da bih imao posao.
Ne trebaju mi prijatelji samo da bih imao prijatelje.
Odjelo ne čini čovjeka,a bome ni njegova nacionalnost.
Jeste li zaboravili da je bilo i srba koji su branili Hrvatsku.
Koji su bili u hrvatskoj vojsci,koji su stradali u Vukovaru.
Ponovo vam kažem čovjek je čovjek.

Autor: tape   |   19.11.2013. u 13:32   |   opcije


čitam riječnik stranih riječi,pojam HRVAT..PREVOD S MAĐARSKOG,NEČOVJEK DIVLJAK,.,sad je kores žalostan,,meijo jes i ti hrvatca??

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:32   |   opcije


uff..kasnim, moram ići..
al' da uvijek ukakate kad se o nečem
ozbiljno želi raspraviti, je..
kaj nema tu baš nikog iz Vukovara i okolice
eh..

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 13:34   |   opcije


zaboravljaju vukovarci braču srbe po oružju,a bilo ih je oko 10 posto,to je puno,al sad im ti suborci brane njihovo pismo ,.to je pokvareno i žalosno,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:34   |   opcije


Idem si kod svog prijatelja Srbina popit ljuticu ...a vi neki uživajte u desničarenju jer to će sigurno pomoći lijepoj našoj...

Autor: Aphis   |   19.11.2013. u 13:35   |   opcije


kad im velim da su ustašoidni desničari mam cmoljiju,,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:36   |   opcije


ljubi te piko tape. previše je sklonijih destruktivnom nego konstruktivnom.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:37   |   opcije


ja imam prijatelje hrvate i nije me sramota,
ok i jednog lojalnog srba,.koji prči hrvaticu ,mamicu mu njegovu,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:38   |   opcije


paajky
ti me podsječaš na fredija makuriry ili tak nekak,heheh

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:39   |   opcije


Aron i Aphis su frustrirani jer nikad ne ševe.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.11.2013. u 13:42   |   opcije


kaj, ubral si da barim tapea? ajebga, budimo realni - ko bi mu odolio.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 13:42   |   opcije


heheh,agentice ja bum ševil navodno u petak,,našo malo striju trebu,heheh,jebo ove mlade ,te pms,te menzus,itd,ove strije se mogu gulit svaki dan,bez nelagoda,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:45   |   opcije


agentice,grešiš,ja jebem skoro pa svake sedmice,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:46   |   opcije


pametnom dosta dva triput mjesečno,.

Autor: aronn   |   19.11.2013. u 13:46   |   opcije


mims, ne moraš se osjećati prozvanom, jer nikoga nisam imenovala i tiče se svih nas koji pretpostavljamo kaj bi mi da smo u prilici, a Vukovarci smo ili smo na neki drugi način vezan Vukovarom

a svijeće i spomen na blogu?
godinama, na isti način obilježavam taj dan...i doma, i tu. i nije puka forma nego sjećanje na dečke koji su ostali dolje. među njima i moj susjed koji je poginuo u 24-tj godini

ok?

Autor: meija   |   19.11.2013. u 13:51   |   opcije


A što da dođe neki povratnik iz Argentine?
A što da dođe neki Britanac, Nijemac, Japanac...?
Nego baš mora krenuti u novi pohod sa mislima memoranduma
2?
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 14:24   |   opcije


Kako Nijemac i Japanac, nisu li to mrski neprijatelji iz Osovine?

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 14:28   |   opcije


Kome su mrski neprijatelji?
:-)))

To su nasi saveznici.
;-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 14:36   |   opcije


da? meni su ubili članove obitelji. a vlast nakon 45 mi je djeda otjerala na Goli i u ludilo. i zaista ne vidim kakve veze ima s današnjom Njemačkom ili Italijom, no vrijedi napomenuti i kako su Srbi rođeni na dan okončanja Oluje punoljetni ljudi.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 14:43   |   opcije


E pa u tome je problem sto ti ne vidis kao ni ova prosrpska vlast novu politicku kartu.
Nema vise povezivanja sa bliskim istokom makoliko se upirali da se povezemo uz parolu ko nas bre zavadi.
Kapital koji zrazi sigurnost dolazi sada sa druge strane a ovi se mogu truditi sabotirati ga koliko god zele, minirati svako osvjescivanje da nam bliski istok ne treba ali... Budi siguran da niti jedan projekt ove garniture nece uspjeti.
A to im je i zadatak, da nas drze u mislima na balkanu.
:-)))

Lustracija....ja...ja...jajajajajaja.
:-)))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 14:55   |   opcije


u zabludi si. kapital nije nacionalan, a naši zapadni saveznici su posljednjih godina imali daleko veća ulaganja u Srbiji nego u Hrvatskoj - baci pogled na statističke podatke, a iste te nemilosrdne brojke možeš konzultirati i po pitanju učinka sadašnje i prethodne vladajuće garniture. Pisane statistike su divan lijek protiv problema kratkoročnog pamćenja.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 15:00   |   opcije


smisleni patriotizam je želja da se u vlastitoj zemlji ostvari gospodarski napredak - to je zdrav temelj nacionalnog ponosa, a "unutarnji i vanjski neprijatelji" su dim i ogledala.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 15:04   |   opcije


Pa to je i zadatak ove vlade da kapital ide u srbiju, taj lepi "judenfrei" teritorij.
Tko to spori da ova vlast ima drugaciji zadatak osim da stavlja niz administrativnih prepreka na ostvarenje boljeg zivota hrvatskog naroda?
:-))

Ipak smo mi dva oka u jednoj glavi makar je glava razbijena, lice smrskano a zubi poispadali zbog nepranja mesa sa hrvatskih leseva.
;-)

Ali dobro vam ide. To vam se mora priznati.
Dobro koljete, dobro naprotiv odlicno.
Bolje nego mi. Cestitam.
:-))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 15:07   |   opcije


Aktualnoj vlasti je u interesu plansko preusmjeravanje zapadnih ulaganja u Srbiju? :D ok, neb ja dalje raspravljal nakon ove izjave, poražen sam... njenom logikom ;)

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 15:14   |   opcije


Porazeni ste istinom i cinjenicom rezultata ove prosrpske vlasti.
I sami kazete da je kapital anacionalan. Jest, slazem se.
Zasto bi onda morao biti cincarev?
Mozda zato jer je i Aleksandar imao neke dionice u Hrvatskoj.
Onaj...Aleksa Marsejski.
;-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 15:20   |   opcije


Ma sve je to banana,nego jer
se vi kaj sexate?

Autor: RexThor   |   19.11.2013. u 15:32   |   opcije


moju podršku sadašnjoj vlasti si sam iskonstruirao, ja nisam "oni" ni "ovi", ja sam ja i ne trebam kolektivnu identifikaciju da bih izbjegao individualno profiliranje svojih stavova. u svakom slučaju, zamjerke izabranoj vlasti mi se ne temelje na njenoj "prosrpskosti" (što bi to uopće trebalo značiti?). Nadalje, nikad neću podržati zaborav ni oprost za zločin - individualni zločin i individualnu odovornost. E sad, ako spadam u tabor "onih" na temelju odbijanja da nacionalni identitet profiliram kroz mržnju prema pripadnicima drugih nacionalnosti - neka budem "oni".

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 15:35   |   opcije


Budite sto god hocete, bas me briga.
Evo vam individualne krivnje.
http://m.youtube.com/watch?v=DshwZ8k13u0
:-))

Je gospon Rex. Jebemo se u mozak.
A svi bi steli biti nevini.
;-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 15:39   |   opcije


A tak gosn.Višnjić.
Mene su već davno
pa se više ne brinem.

Autor: RexThor   |   19.11.2013. u 15:44   |   opcije


Barem niste izdajnik gospon Rex.
Barem to.
;-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 15:45   |   opcije


A kak bum bil izdajnik
kad nis na vlasti i ne znam
krasti?

Autor: RexThor   |   19.11.2013. u 16:06   |   opcije


Ali vlast je slast.
A moć je najveći afrodizijak.
Zato se svima juriša na vrh, da jebu...nožem.
;-)

Uvijek vjerni.
Sebi.
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 16:13   |   opcije


JNA video? Stvarno? Znaš, jutarnji, ja sam pred poneku godinu trčao nekim hangarima i hvatao za kragnu čovjeka kojeg je žena prepoznala kao ratnog silovatelja. I ubrzo nakon toga razmijenio vrlo teške riječi kad je srpski prevoditelj europskih promatrača prilagođavao ono što je izgovorio moj tadašnji šef (iznenadilo bi te) vezano uz taj incident. I spremno stajem među izdajnike mržnje. Kao što bih i tada i danas spremno trčao za hrvatskim ili kineskim silovateljem. Za silovateljem. Ne za Hrvatom ili Srbinom.

Drugo, za dlaku sam se izvukao od toga da završim u Sloveniji kao pripadnik JNA. Zahvaljujući liječniku - srpskom pukovniku JNA. Itd, itd... Svijet je napučen pojedincima. A ako su oni koji to ne vide "ovi", predivno je biti izdajnik "ovih".

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 16:17   |   opcije


(pardon, prevoditeljica)

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 16:18   |   opcije


Svaka čast, hvale vrijedan potez.
recite koji je rezultat toga bio?
Da li je lišen slobode, da li mu je suđeno, da li je na odsluženju kazne
ili je obuhvaćen abolicijom?
Ili mu nisu rastrgani udovi između par automobila onako traumatski na živo?
Ili mu djeca nisu pregažena nekim poljoprivrednim strojem pred njime?
Ili mu potomstvo ide u hrvatsku školu da nauči biti konkurencija drugom narodu na način da mu zabija nož u leđa?
Ili ...ili....ili...
Ili taj nestegnute kravate i dalje prima plaću od hrvatske države?
Ili ima ljubavnicu u državnoj firmi u koju ubada prljavo sjeme nove generacije rata....
Itd.
:-///

Vidite, moja mržnja, nije...nešto što sam ja izmislio, što mi je palo na pamet iz vedra neba, što sam sanjao pa mi se svidio san, pa eto...idem ja dalje. Moja mržnja je jedino žalost da svo zlo koje sam im nanio
nije bilo još stotinama puta uvećano.
Pa neka ja idem u pakao, neka ja budem....ono, najgori od najgorih.
Ali to sam ja. I drago mi je za to. Ponosan sam na to. I učinio bih sve to ponovno.
Dakle...tu je ta razlika, među nama. Tu je fucking činjenica, zbir činjenica, presudnih činjenica koje su samo slijed nekih drugih naraštaja koji su stradavali.
Da li to mene identificira sa njima po krvi ili po slijedu događa ili po naciji? Nemam pojma.
Iskreno, niti me zanima ta geneza.
:-/

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 16:26   |   opcije


Rezultat toga bilo je provođenje postupka u skladu s pravnim normama Republike Hrvatske - ishod mi nije poznat jer je to sve što sam smatrao potrebnim - pomoći poštivanju pravnog sustava moje zemlje i nadležnosti njenih demokratski izabranih tijela.

A mržnja... mržnja vas čini žrtvom. I zrcalnom slikom imaginarnog objekta mržnje. A to me ne raduje ništa više od patnje bilo kojeg naroda. Jer nije na tragu sreće vlastitog ni tuđeg naroda ili bilo kojeg pojedinca.

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 16:44   |   opcije


Slažem se.
Samo...nisam ja žrtva postao sa tom mržnjom.
Žrtva, a ne samo ja jer sam ja još dobro prošao, je postala, nastala, stvorila se ranije.
Najgore je kad žrtve i ne znaju da su žrtve kao što ni sada narod ne zna da je žrtva, ne smije ni znati da je žrtva jer nelustriranom nakotu to ne odgovara kao ni ona gore spomenuta svijest da mu netko ne treba i da ga ne mora željeti blizu.
Ovo sve ... su posljedice.
I ne zanima me ništa osim krajnjeg rezultata, ništa osim kraja.
Pa nek je to patetično, nek je to jeftino, plitko, nek je to neuvjerljivo i jadno, nek je to kratkog daha...ali to je činjenica, ma kolko ona bila mala. I presudna. Tužna, puna gorčine, ne zbog nedostatka sankcije nego zbog namjernog zanemarivanja sankcije. A to kao vlast ne kuži.
I onda se odjednom desi da narod proključa...odjednom nastane podjela...odjednom nastane nasilje, skok u tamu...
;-)

Moram ići.
Pozdrav!
:-)

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.11.2013. u 16:51   |   opcije


eto, razlika ima korijene u razlici osobnih povijesti. moja je ljupko uravnotežena nepravdama i zločinima raznih strana, pa mi se mržnja otkačila od personificiranog objekta i tavori tek kao mržnja protiv same nepravde i zla.

sretno, jutarnji! :)

Autor: pike_TS   |   19.11.2013. u 17:01   |   opcije


..hm..
al' dobro, nek ostane post još malo..stvarno mi se sviđa ovaj dijalog jutarnjeg i pajka..
suprotne strane, otvoreno, a tako uljudno..:)

Autor: Mimsy   |   19.11.2013. u 21:18   |   opcije


Dodaj komentar